Inpage Navigation Section: Overview
Aventurile moto sunt cele mai frumoase experiențe ale vieții . Fiecare zi aduce oportunități pentru noi provocări. Dincolo de drumurile pe care le cunoști se află perspective cu totul noi. Drumurile necunoscute sunt mai ușoare și drumurile îndepărtate sunt mai aproape cu Versys 1000. Când aventura te cheamă, vei fi totdeauna pregătit cu Versys 1000. ORIUNDE,ORICÂND.
Culoare
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Sistemul de montare pentru genți laterale și top case permite fixarea și demontarea foarte simplă, contribuind la confort.
Sistemul de montare pentru genți laterale și top case permite fixarea și demontarea foarte simplă, contribuind la confort.
Discurile față petalate de Ø 310 mm sunt prinse acum de etriere monobloc cu montare radială foarte rigide, completate de un cilindru principal de frână față cu pompă radială, contribuind la o senzație superbă și la o putere de frânare formidabilă.
Discurile față petalate de Ø 310 mm sunt prinse acum de etriere monobloc cu montare radială foarte rigide, completate de un cilindru principal de frână față cu pompă radială, contribuind la o senzație superbă și la o putere de frânare formidabilă.
Trei moduri acoperă o gamă largă de condiții de pilotaj, oferind fie performanțe sporite de pilotaj sportiv, fie liniștea necesară în anumite condiții pentru a aborda cu încredere suprafețele alunecoase.
Trei moduri acoperă o gamă largă de condiții de pilotaj, oferind fie performanțe sporite de pilotaj sportiv, fie liniștea necesară în anumite condiții pentru a aborda cu încredere suprafețele alunecoase.
Versys 1000 oferă un pachet de iluminare complet cu LED. Începând de la farurile duble, semnalizatoarele compacte până la stopuri, iluminatul este complet LED. De asemenea becul de înmatriculare este tot LED.
Versys 1000 oferă un pachet de iluminare complet cu LED. Începând de la farurile duble, semnalizatoarele compacte până la stopuri, iluminatul este complet LED. De asemenea becul de înmatriculare este tot LED.
Motorul cu patru cilindri în linie de 1.043 cm3, oferă un răspuns instant al accelerației, un cuplu puternic la orice nivel de turație și un sunet intens al sistemului de avacuare.
Motorul cu patru cilindri în linie de 1.043 cm3, oferă un răspuns instant al accelerației, un cuplu puternic la orice nivel de turație și un sunet intens al sistemului de avacuare.
Amplasată convenabil în cockpit, o priză de curent continuu, este acum echipament standard. Priza este completată de o pre-cablare pregătită. Este disponibilă o putere totală de 40 W.
Amplasată convenabil în cockpit, o priză de curent continuu, este acum echipament standard. Priza este completată de o pre-cablare pregătită. Este disponibilă o putere totală de 40 W.
Parbrizul reglabil poate fi adaptat la preferințele pilotului, contribuind la un drum confortabil pe autostradă. Înălțimea parbrizului poate fi acum reglată cu ușurință fără să te dai jos de pe motocicletă.
Parbrizul reglabil poate fi adaptat la preferințele pilotului, contribuind la un drum confortabil pe autostradă. Înălțimea parbrizului poate fi acum reglată cu ușurință fără să te dai jos de pe motocicletă.
Designul nou oferă cockpitului Versys 1000 un aspect de înaltă clasă. Turometrul de tip analogic este completat de un ecran LCD complet digital.
Designul nou oferă cockpitului Versys 1000 un aspect de înaltă clasă. Turometrul de tip analogic este completat de un ecran LCD complet digital.
Sistemul de montare pentru genți laterale și top case permite fixarea și demontarea foarte simplă, contribuind la confort.
Sistemul de montare pentru genți laterale și top case permite fixarea și demontarea foarte simplă, contribuind la confort.
Discurile față petalate de Ø 310 mm sunt prinse acum de etriere monobloc cu montare radială foarte rigide, completate de un cilindru principal de frână față cu pompă radială, contribuind la o senzație superbă și la o putere de frânare formidabilă.
Discurile față petalate de Ø 310 mm sunt prinse acum de etriere monobloc cu montare radială foarte rigide, completate de un cilindru principal de frână față cu pompă radială, contribuind la o senzație superbă și la o putere de frânare formidabilă.
Trei moduri acoperă o gamă largă de condiții de pilotaj, oferind fie performanțe sporite de pilotaj sportiv, fie liniștea necesară în anumite condiții pentru a aborda cu încredere suprafețele alunecoase.
Trei moduri acoperă o gamă largă de condiții de pilotaj, oferind fie performanțe sporite de pilotaj sportiv, fie liniștea necesară în anumite condiții pentru a aborda cu încredere suprafețele alunecoase.
Versys 1000 oferă un pachet de iluminare complet cu LED. Începând de la farurile duble, semnalizatoarele compacte până la stopuri, iluminatul este complet LED. De asemenea becul de înmatriculare este tot LED.
Versys 1000 oferă un pachet de iluminare complet cu LED. Începând de la farurile duble, semnalizatoarele compacte până la stopuri, iluminatul este complet LED. De asemenea becul de înmatriculare este tot LED.
Motorul cu patru cilindri în linie de 1.043 cm3, oferă un răspuns instant al accelerației, un cuplu puternic la orice nivel de turație și un sunet intens al sistemului de avacuare.
Motorul cu patru cilindri în linie de 1.043 cm3, oferă un răspuns instant al accelerației, un cuplu puternic la orice nivel de turație și un sunet intens al sistemului de avacuare.
Amplasată convenabil în cockpit, o priză de curent continuu, este acum echipament standard. Priza este completată de o pre-cablare pregătită. Este disponibilă o putere totală de 40 W.
Amplasată convenabil în cockpit, o priză de curent continuu, este acum echipament standard. Priza este completată de o pre-cablare pregătită. Este disponibilă o putere totală de 40 W.
Parbrizul reglabil poate fi adaptat la preferințele pilotului, contribuind la un drum confortabil pe autostradă. Înălțimea parbrizului poate fi acum reglată cu ușurință fără să te dai jos de pe motocicletă.
Parbrizul reglabil poate fi adaptat la preferințele pilotului, contribuind la un drum confortabil pe autostradă. Înălțimea parbrizului poate fi acum reglată cu ușurință fără să te dai jos de pe motocicletă.
Designul nou oferă cockpitului Versys 1000 un aspect de înaltă clasă. Turometrul de tip analogic este completat de un ecran LCD complet digital.
Designul nou oferă cockpitului Versys 1000 un aspect de înaltă clasă. Turometrul de tip analogic este completat de un ecran LCD complet digital.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
Suspensia spate Back-link orizontală își dispune unitatea de amortizare pe orizontală, contribuind în mare măsură la utilizarea eficientă a spațiului și la centralizarea masei.
În comparație cu suspensia spate tradițională Uni-Trak a Kawasaki, care montează unitatea de amortizare vertical, suspensia spate Horizontal Back-link dispune de unitatea de amortizare aproape orizontal. Aranjamentul original al suspensiei Kawasaki plasează unitatea de amortizare foarte aproape de centrul de greutate al motocicletei, contribuind în mod semnificativ la centralizarea masei. Și pentru că nu există nicio legătură sau unitate de amortizare care să iasă sub brațul oscilant, se eliberează spațiu pentru o cameră de pre-eliminare a gazelor de eșapament mai mare (o cameră de expansiune a gazelor de eșapament situată deasupra silencer-ului). Cu o cameră de pre-eliminare mai mare, volumul silencerului poate fi redus, iar componentele grele ale sistemului de eșapament pot fi concentrate mai aproape de centrul motocicletei, contribuind în continuare la centralizarea masei. Rezultatul este o manevrabilitate îmbunătățită în mod semnificativ. Un alt avantaj este că unitatea de amortizare este plasată departe de căldura emisă de sistemul de eșapament. Deoarece căldura provenită de la sistemul de eșapament nu mai este în proximitate, uleiul de suspensie și presiunea gazelor nu este afectat și performanța suspensiei este mai stabilă. Suspensia spate Horizontal Back-link oferă numeroase beneficii secundare de acest fel.
Grupul de admisie electronic permite ECU să livreze motorului cantitatea ideală de combustibil și aer.
Sistemul complet electronic de acționare a accelerației de la Kawasaki permite ECU să controleze volumul de combustibil (prin intermediul injectoarelor) și de aer (prin intermediul clapetelor de accelerație) furnizat motorului. Injecția ideală a combustibilului și poziția ideală a clapetelor de accelerație au ca rezultat un răspuns rapid și natural al motorului și o putere ideală a acestuia. Sistemul contribuie, de asemenea, în mod semnificativ la reducerea emisiilor. Clapetele de accelerație electronice permit, de asemenea, un control mai precis al sistemelor electronice de management al motorului, cum ar fi S-KTRC și KTRC, KLCM, Kawasaki Engine Brake Control și Electronic Cruise Control (Pilotul automat).
KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) monitorizează parametrii motorului și ai șasiului de la început pâna la sfârșitul virajului.
KCMF monitorizează parametrii motorului și șasiului pe tot parcursul virajului, de la intrare, în apex, până la ieșirea din viraj, reglând forța de frânare și puterea motorului pentru a facilita o tranziție lină de la accelerație la frânare și invers, și pentru a ajuta pilotul să-și urmeze trasa dorită. KCMF gestionează următoarele sisteme (unde sunt disponibile): KTRC (inclusiv controlul tracțiunii, wheelie și derapaj), KIBS (inclusiv controlul de înclinare), Kawasaki Engine Brake Control (Controlul frână motor Kawasaki).
Împreună cu programul de modelare dinamică Kawasaki și datele uploadate IMU (unitate de măsurare inerțială) permit o conștientizare și mai precisă a orientării șasiului, cheia pentru a duce electronica Kawasaki la nivelul următor.
IMU înseamnă "Enhanced Chassis Orientation Awareness". Punctul forte al sistemului electronic Kawasaki de ultimă generație a fost întotdeauna programarea extrem de sofisticată care, folosind un hardware minim, oferă sistemului ECU o analiza în timp real a șasiului. Programul de modelare dinamică brevetat de Kawasaki examinează schimbările în mai mulți parametri a anvelopelor și ajută negreșit la alegerea pneurilor de drum. Adăugarea unui IMU (unitate de măsurare inerțială) permite monitorizarea inerției de-a lungul a 6 DOF (grade de libertate). Se măsoară accelerația de-a lungul axelor longitudinală, transversală și verticală, plus viteza de ruliu și de tangaj. Rata de cădere este calculată de ECU. Acest feedback suplimentar contribuie la o imagine și mai clară în timp real a orientării șasiului, permițând un management și mai precis pentru controlul la limită. Odată cu adăugarea IMU și cu cea mai recentă evoluție a software-ului avansat de modelare Kawasaki, tehnologia Kawasaki de gestionare electronică a motorului și a șasiului trece la nivelul următor, trecând de la sistemele de tip reglaj și reacție la cele de tip feedback pentru a oferi niveluri și mai mari de emoție la pilotaj.
Bazat pe tehnologia racing, asistență ambreiaj anti-blocare roată acționează atât ca un limitator de cuplu, cât și ca un mecanism auto-servo care permite o tracțiune mai ușoară a manetei de ambreiaj.
Pe baza feedback-ului din activitățile de curse, asistență ambreiaj anti-blocare roată utilizează două tipuri de came (o came de asistență și o came cu alunecare) pentru a acționa butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună sau separat. În condiții normale de funcționare, camele de asistență funcționează ca un mecanism de autoservire, trăgând butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună pentru a comprima plăcile de ambreiaj. Acest lucru permite reducerea sarcinii totale a arcului de ambreiaj, ceea ce are ca rezultat o senzație mai ușoară a manetei de ambreiaj la acționarea ambreiajului. Atunci când apare o frânare excesivă a motorului ca urmare a retrogradărilor rapide (sau a unei retrogradări accidentale), intră în acțiune camele de alunecare, forțând separarea butucului de ambreiaj și a plăcii de acționare. Acest lucru eliberează presiunea asupra discurilor de ambreiaj pentru a reduce cuplul și ajută la prevenirea săltării și derapajului anvelopei spate. Această funcție este deosebit de utilă atunci când se rulează pe circuit.
KTRC (Kawasaki TRaction Control) cu 3 moduri, cel mai avansat sistem de control al tracțiunii de la Kawasaki, oferă o selecție de moduri pentru a se potrivi unei varietăți de situații de pilotaj, de la sport la touring.
KTRC cu 3 moduri de rulare într-un singur sistem de control al tracțiunii. KTRC în modul 1, asigură o stabilitate mare în situații de derapaj prin prevenirea patinării roților unde intervine și sistemul S-KTRC, care ajută la menținerea tracțiunii optime în situații de condus sportiv prin prezicerea raportului de patinare a roților din spate în timpul accelerării. Comutatorul convenabil de pe mâner permite schimbarea instantanee a tipului de control al tracțiunii prin selectarea unuia dintre cele trei moduri, chiar și în timpul mersului. Modurile 1 și 2 mențin tracțiunea optimă în timpul virajelor, ca S-KTRC. Proiectate cu gândul la pilotajul sportiv, acestea permit o accelerare bruscă la ieșirea din viraje prin maximizarea tracțiunii înainte de la roata din spate. Modurile 1 și 2 diferă în ceea ce privește gradul în care intervin. Modul 1, setat pentru condiții de drum uscat, cu aderență bună, menține raportul de alunecare ideal pentru a asigura o tracțiune optimă. Modul 3 funcționează ca și modul 1 KTRC, reducând puterea pentru a permite recâștigarea aderenței atunci când se detectează patinarea roții spate. Este ideal atunci când se circulă în condiții alunecoase sau pe ploaie. Modul 3 KTRC este cel mai avansat sistem de management al motorului Kawasaki.
Selectarea modului de putere permite modificarea livrării de putere a motorului în funcție de situația de rulare.
Modelele echipate cu mai multe moduri de putere oferă motocicliștilor posibilitatea de a alege cu ușurință modul de livrare a puterii motorului pentru a se adapta la condițiile de rulare sau la preferințele acestora. În plus față de modul Full Power, sunt oferite unul (Low) sau două (Middle, Low) moduri alternative în care puterea maximă este limitată și răspunsul accelerației este mai blând.
Pilotul automat permite fixarea vitezei vehiculului. Tehnologia care susține confortul pilotului ajutând la reducerea oboselii în ture lungi.
Pilotul automat permite menținerea vitezei dorite (RPM) cu o apăsarea simplă a unui buton. Odată activat, pilotul nu trebuie să aplice constant accelerația. Acest lucru reduce încordarea mâinii dreapt atunci când parcurgeți distanțe lungi, permițând o tură relaxată și contribuind la un nivel ridicat de confort.
Indicator Mod Economic este un simbol care apare în de bord pentru a indica un consum favorabil de combustibil, încurajând un mers mai eficient.
Folosind un control electronic setat cu atenție pentru o funcționare optimă a motorului, modelele Kawasaki pot obține un nivel ridicat de eficiență a combustibilului. Cu toate acestea, consumul de combustibil este de asemenea afectat de modul în care este utilizată accelerația, se schimbă viteza și de alte elemente care sunt determinate de stilul de pilotaj. Modul economic este o funcție care se activează atunci când stilul de mers rezultă consum redus. Sistemul monitorizează continuu consumul, indiferent de viteza vehiculului, turația motorului, accelerația și alte criterii de pilotaj. În momentul în care consumul este scăzut (adică eficiența este ridicată), pe ecranul LCD al bordului apare un marcaj „ECO”. Printr-un stil de pilotaj moderat, astfel încât marca „ECO” să figureze constant, consumul poate fi redus. Menținerea consumului scăzut, de asemenea, ajută cu siguranță la reducerea impactului negativ asupra mediului.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
Suspensia spate Back-link orizontală își dispune unitatea de amortizare pe orizontală, contribuind în mare măsură la utilizarea eficientă a spațiului și la centralizarea masei.
În comparație cu suspensia spate tradițională Uni-Trak a Kawasaki, care montează unitatea de amortizare vertical, suspensia spate Horizontal Back-link dispune de unitatea de amortizare aproape orizontal. Aranjamentul original al suspensiei Kawasaki plasează unitatea de amortizare foarte aproape de centrul de greutate al motocicletei, contribuind în mod semnificativ la centralizarea masei. Și pentru că nu există nicio legătură sau unitate de amortizare care să iasă sub brațul oscilant, se eliberează spațiu pentru o cameră de pre-eliminare a gazelor de eșapament mai mare (o cameră de expansiune a gazelor de eșapament situată deasupra silencer-ului). Cu o cameră de pre-eliminare mai mare, volumul silencerului poate fi redus, iar componentele grele ale sistemului de eșapament pot fi concentrate mai aproape de centrul motocicletei, contribuind în continuare la centralizarea masei. Rezultatul este o manevrabilitate îmbunătățită în mod semnificativ. Un alt avantaj este că unitatea de amortizare este plasată departe de căldura emisă de sistemul de eșapament. Deoarece căldura provenită de la sistemul de eșapament nu mai este în proximitate, uleiul de suspensie și presiunea gazelor nu este afectat și performanța suspensiei este mai stabilă. Suspensia spate Horizontal Back-link oferă numeroase beneficii secundare de acest fel.
Grupul de admisie electronic permite ECU să livreze motorului cantitatea ideală de combustibil și aer.
Sistemul complet electronic de acționare a accelerației de la Kawasaki permite ECU să controleze volumul de combustibil (prin intermediul injectoarelor) și de aer (prin intermediul clapetelor de accelerație) furnizat motorului. Injecția ideală a combustibilului și poziția ideală a clapetelor de accelerație au ca rezultat un răspuns rapid și natural al motorului și o putere ideală a acestuia. Sistemul contribuie, de asemenea, în mod semnificativ la reducerea emisiilor. Clapetele de accelerație electronice permit, de asemenea, un control mai precis al sistemelor electronice de management al motorului, cum ar fi S-KTRC și KTRC, KLCM, Kawasaki Engine Brake Control și Electronic Cruise Control (Pilotul automat).
KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) monitorizează parametrii motorului și ai șasiului de la început pâna la sfârșitul virajului.
KCMF monitorizează parametrii motorului și șasiului pe tot parcursul virajului, de la intrare, în apex, până la ieșirea din viraj, reglând forța de frânare și puterea motorului pentru a facilita o tranziție lină de la accelerație la frânare și invers, și pentru a ajuta pilotul să-și urmeze trasa dorită. KCMF gestionează următoarele sisteme (unde sunt disponibile): KTRC (inclusiv controlul tracțiunii, wheelie și derapaj), KIBS (inclusiv controlul de înclinare), Kawasaki Engine Brake Control (Controlul frână motor Kawasaki).
Împreună cu programul de modelare dinamică Kawasaki și datele uploadate IMU (unitate de măsurare inerțială) permit o conștientizare și mai precisă a orientării șasiului, cheia pentru a duce electronica Kawasaki la nivelul următor.
IMU înseamnă "Enhanced Chassis Orientation Awareness". Punctul forte al sistemului electronic Kawasaki de ultimă generație a fost întotdeauna programarea extrem de sofisticată care, folosind un hardware minim, oferă sistemului ECU o analiza în timp real a șasiului. Programul de modelare dinamică brevetat de Kawasaki examinează schimbările în mai mulți parametri a anvelopelor și ajută negreșit la alegerea pneurilor de drum. Adăugarea unui IMU (unitate de măsurare inerțială) permite monitorizarea inerției de-a lungul a 6 DOF (grade de libertate). Se măsoară accelerația de-a lungul axelor longitudinală, transversală și verticală, plus viteza de ruliu și de tangaj. Rata de cădere este calculată de ECU. Acest feedback suplimentar contribuie la o imagine și mai clară în timp real a orientării șasiului, permițând un management și mai precis pentru controlul la limită. Odată cu adăugarea IMU și cu cea mai recentă evoluție a software-ului avansat de modelare Kawasaki, tehnologia Kawasaki de gestionare electronică a motorului și a șasiului trece la nivelul următor, trecând de la sistemele de tip reglaj și reacție la cele de tip feedback pentru a oferi niveluri și mai mari de emoție la pilotaj.
Bazat pe tehnologia racing, asistență ambreiaj anti-blocare roată acționează atât ca un limitator de cuplu, cât și ca un mecanism auto-servo care permite o tracțiune mai ușoară a manetei de ambreiaj.
Pe baza feedback-ului din activitățile de curse, asistență ambreiaj anti-blocare roată utilizează două tipuri de came (o came de asistență și o came cu alunecare) pentru a acționa butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună sau separat. În condiții normale de funcționare, camele de asistență funcționează ca un mecanism de autoservire, trăgând butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună pentru a comprima plăcile de ambreiaj. Acest lucru permite reducerea sarcinii totale a arcului de ambreiaj, ceea ce are ca rezultat o senzație mai ușoară a manetei de ambreiaj la acționarea ambreiajului. Atunci când apare o frânare excesivă a motorului ca urmare a retrogradărilor rapide (sau a unei retrogradări accidentale), intră în acțiune camele de alunecare, forțând separarea butucului de ambreiaj și a plăcii de acționare. Acest lucru eliberează presiunea asupra discurilor de ambreiaj pentru a reduce cuplul și ajută la prevenirea săltării și derapajului anvelopei spate. Această funcție este deosebit de utilă atunci când se rulează pe circuit.
KTRC (Kawasaki TRaction Control) cu 3 moduri, cel mai avansat sistem de control al tracțiunii de la Kawasaki, oferă o selecție de moduri pentru a se potrivi unei varietăți de situații de pilotaj, de la sport la touring.
KTRC cu 3 moduri de rulare într-un singur sistem de control al tracțiunii. KTRC în modul 1, asigură o stabilitate mare în situații de derapaj prin prevenirea patinării roților unde intervine și sistemul S-KTRC, care ajută la menținerea tracțiunii optime în situații de condus sportiv prin prezicerea raportului de patinare a roților din spate în timpul accelerării. Comutatorul convenabil de pe mâner permite schimbarea instantanee a tipului de control al tracțiunii prin selectarea unuia dintre cele trei moduri, chiar și în timpul mersului. Modurile 1 și 2 mențin tracțiunea optimă în timpul virajelor, ca S-KTRC. Proiectate cu gândul la pilotajul sportiv, acestea permit o accelerare bruscă la ieșirea din viraje prin maximizarea tracțiunii înainte de la roata din spate. Modurile 1 și 2 diferă în ceea ce privește gradul în care intervin. Modul 1, setat pentru condiții de drum uscat, cu aderență bună, menține raportul de alunecare ideal pentru a asigura o tracțiune optimă. Modul 3 funcționează ca și modul 1 KTRC, reducând puterea pentru a permite recâștigarea aderenței atunci când se detectează patinarea roții spate. Este ideal atunci când se circulă în condiții alunecoase sau pe ploaie. Modul 3 KTRC este cel mai avansat sistem de management al motorului Kawasaki.
Selectarea modului de putere permite modificarea livrării de putere a motorului în funcție de situația de rulare.
Modelele echipate cu mai multe moduri de putere oferă motocicliștilor posibilitatea de a alege cu ușurință modul de livrare a puterii motorului pentru a se adapta la condițiile de rulare sau la preferințele acestora. În plus față de modul Full Power, sunt oferite unul (Low) sau două (Middle, Low) moduri alternative în care puterea maximă este limitată și răspunsul accelerației este mai blând.
Pilotul automat permite fixarea vitezei vehiculului. Tehnologia care susține confortul pilotului ajutând la reducerea oboselii în ture lungi.
Pilotul automat permite menținerea vitezei dorite (RPM) cu o apăsarea simplă a unui buton. Odată activat, pilotul nu trebuie să aplice constant accelerația. Acest lucru reduce încordarea mâinii dreapt atunci când parcurgeți distanțe lungi, permițând o tură relaxată și contribuind la un nivel ridicat de confort.
Indicator Mod Economic este un simbol care apare în de bord pentru a indica un consum favorabil de combustibil, încurajând un mers mai eficient.
Folosind un control electronic setat cu atenție pentru o funcționare optimă a motorului, modelele Kawasaki pot obține un nivel ridicat de eficiență a combustibilului. Cu toate acestea, consumul de combustibil este de asemenea afectat de modul în care este utilizată accelerația, se schimbă viteza și de alte elemente care sunt determinate de stilul de pilotaj. Modul economic este o funcție care se activează atunci când stilul de mers rezultă consum redus. Sistemul monitorizează continuu consumul, indiferent de viteza vehiculului, turația motorului, accelerația și alte criterii de pilotaj. În momentul în care consumul este scăzut (adică eficiența este ridicată), pe ecranul LCD al bordului apare un marcaj „ECO”. Printr-un stil de pilotaj moderat, astfel încât marca „ECO” să figureze constant, consumul poate fi redus. Menținerea consumului scăzut, de asemenea, ajută cu siguranță la reducerea impactului negativ asupra mediului.
Tip motor | Motor cu 4 cilindri în linie răcit cu lichid |
---|---|
Raport de compresie | 10.3:1 |
Sistem de supape | DOHC, 16 supape |
Diametru cilindru x timpi | 77.0 x 56.0 mm |
Capacitate cilindrică | 1043 cm³ |
Sistemul de alimentare cu combustibil | Injecție de combustibil: 38 mm x 4 |
Lubrifiere | Ungere forțată, carter-umed |
Sistemul de pornire | Electric |
Aprindere | Digital |
Putere maximă | 88.2 kW {120 PS} / 9,000 rpm |
---|---|
Cuplu maxim | 102.0 N•m {10.4 kgf•m} / 7,500 rpm |
Emisii CO2 | 128 g/km |
Consumul de combustibil | 5.5 l/100km |
Emisii CO2 kit 85 kW | 128 g/km |
Consumul de combustibil kit 85 kW | 5.5 l/100km |
Transmisie | 6 viteze + marșarier cu schimbător |
Ambreiaj | Multi-disc în ulei |
Raport de reducere primară | 1.627 (83/51) |
Raport viteză 1 | 2.692 (35/13) |
Raport viteză a 2-a | 1.950 (39/20) |
Raport viteză a 3-a | 1.529 (26/17) |
Raport viteză a 4-a | 1.304 (30/23) |
Raport viteză a 5-a | 1.136 (25/22) |
Raport viteză a 6-a | 0.958 (23/24) |
Transmisie finală | Lanț nituit |
Raport de reducere finală | 2.867 (43/15) |
Tipul de cadru | 2 tuburi din aluminiu |
---|---|
Trail | 106 mm |
Cursa suspensiei roată față | 150 mm |
Cursa suspensiei roată spate | 152 mm |
Pneu, față | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Pneu, spate | 180/55 ZR17 M/C (73W) |
L x l x H | 2,270 x 895 x 1,400 mm |
Unghiul de virare stânga-dreapta | 34° / 34° |
Ampatament | 1,520 mm |
Garda la sol | 150 mm |
Capacitatea rezervor combustibil | 21.0 litri |
Înălțime șa | 840 mm |
Masă totală | 253 kg |
Tipul frânei față | 2 discuri semi-flotante petalate |
---|---|
Diametrul discului frânei față | Ø 310 mm |
Tipul etrierului de frână față | Montaj radial, monobloc, cu 4 pistoane opuse |
Tipul frânei spate | Un singur disc de petale |
Diametrul discului de frână spate | Ø 250 mm |
Etrier de frână spate | Un singur piston |
Tipul suspensiei față | Furcă inversată cu amortizare continuă în revenire (partea dreaptă) și reglarea pretensionării arcurilor |
Diametrul suspensiei față | Ø 43 mm |
Tipul de suspensie spate | Amortizor cu fixare spate orizontală încărcat cu gaz, amortizare continuă în revenire și posibilitatea de reglare de la distanță a pretensionării arcului |
Inpage Navigation Section: Accesorii
Parbriz clar rezistent la zgârieturi, proiectat pentru a oferi confort suplimentar pilotului. Acest parbriz este cu aproximativ 90mm mai înalt și 140mm mai lat decât cel standard. Produs marca Kawasaki, produs și dezvoltat de Kawasaki și complet legal pentru drumuri.
Evacuare de tip Slip-on Akrapovič Black Titanium.
O combinație de materiale de curse, cum ar fi titanul pentru manșonul exterior al eșapamentului și capacul de capăt din fibră de carbon conferă acestui sistem de evacuare o notă de curse. Acest sistem de evacuare omologat este conform cu reglementările Euro 4 și Euro 5 (emisii și zgomot) și are omologare CE. Scutul termic este inclus.
Ajută la menținerea încălzirii mâinilor pe șosea cu un sistem de încălzire a mânerelor, proiectat ergonomic pentru a minimiza volumul adăugat la mâner.
Păstrați-vă obiectele personale în 47 de litri de spațiu de depozitare rezistent la apă și care poate fi închis; suficient spațiu pentru două căști full-face.
Set de genți laterale de 56L cu eliberare rapidă, care poate ține majoritatea căștilor full-face. Gențile laterale sunt proiectate să fie atașate la mânere și suporturi de picioare și să ofere un aspect sportiv și curat atunci când sunt îndepărtate. Lățimea de montare îngustă de 93cm și potrivită pentru croazieră la viteză mare.
Setul necesită:
Căptușelile din nailon negru cu fermoar facilitează împachetarea încărcăturii și depozitarea în gențile laterale cu blocare.
Odată ajuns la destinație, nu trebuie decât să luați sacii interiori din genți, astfel încât să puteți lăsa gențile pe motocicletă și să porniți la drum.
Un instrument esențial pentru pasionații de motociclete și mecanici deopotrivă. Proiectat pentru a oferi stabilitate și confort, acest stand permite accesul facil la roți, suspensie și alte componente.
Acest suport premium poate fi demontat, făcând transportul mult mai ușor. Suportul compact vine într-o cutie de transport de calitate, cu mâner integrat. Suportul este fabricat din oțel premium și are un finisaj verde și negru. Logo-ul Kawasaki este tăiat cu laser în oțel.
Opționale sunt furcile pentru a se potrivi preferințelor dumneavoastră;