Inpage Navigation Section: Overview
W800, cel mai recent membru al unei dinastii Kawasaki W de cincizeci de ani, cu atenție la detalii și nivel de măiestrie inginerească pe care puține mașinării îl posedă. De la modul sigur, ușor de manevrat, la atracția evocatoare a stilului vintage, W800 este evoluția iconului original și autentic, readucem istoria la viață.
Culoare
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Semnalizatoarele mari și rotunde de culoare oranj (în locul indicatoarelor transparente†) contribuie la stilul clasic. Corpurile semnalizatoarelor fiind cromate contribuie la un aspect calitativ.
Semnalizatoarele mari și rotunde de culoare oranj (în locul indicatoarelor transparente†) contribuie la stilul clasic. Corpurile semnalizatoarelor fiind cromate contribuie la un aspect calitativ.
Emblemele cromate completează vopseaua strălucitoare a rezervorului. Protecțiile laterale din dreptul genunchilor de pe rezervor au același design ca și cele de pe W800 CAFE.
Emblemele cromate completează vopseaua strălucitoare a rezervorului. Protecțiile laterale din dreptul genunchilor de pe rezervor au același design ca și cele de pe W800 CAFE.
Cricul central, oferit standard, facilitează mentenanța motocicletei într-un mod ergonomic.
Cricul central, oferit standard, facilitează mentenanța motocicletei într-un mod ergonomic.
Bordul clasic cu cadran dublu prezintă elemente specifice modelului, reflectând caracterul modelului W800.
Bordul clasic cu cadran dublu prezintă elemente specifice modelului, reflectând caracterul modelului W800.
Roțile cu diametru mare de 19" pe față și 18" pe spate, oferă modelului W800 manevrabilitatea sa clasică: un echilibru fin între finețea în viraje și stabilitatea în linie dreaptă. Roata față de mari dimensiuni contribuie în special la senzația caracteristică unhurried steering. Prin comparație, roțile de 18"/18" ale modelelor W800 STREET și CAFE oferă o manevrabilitate ușor mai sportivă.
Roțile cu diametru mare de 19" pe față și 18" pe spate, oferă modelului W800 manevrabilitatea sa clasică: un echilibru fin între finețea în viraje și stabilitatea în linie dreaptă. Roata față de mari dimensiuni contribuie în special la senzația caracteristică unhurried steering. Prin comparație, roțile de 18"/18" ale modelelor W800 STREET și CAFE oferă o manevrabilitate ușor mai sportivă.
În plus față de culoarea și grafica specifice modelului, o serie de caracteristici diferențiază și mai mult modelul W800 de W800 STREET și CAFE, contribuind în același timp la aspectul său distinctiv.
În plus față de culoarea și grafica specifice modelului, o serie de caracteristici diferențiază și mai mult modelul W800 de W800 STREET și CAFE, contribuind în același timp la aspectul său distinctiv.
Ghidonul W800 forțează pilotul într-o poziție de condus relaxată, între cea verticală, în stil "motocicletă clasică", a modelului W800 STREET și cea sport, de tip forwardleaning, a modelului W800 CAFE. (Poziția ghidonului este aceeași cu cea a modelului W800 anterior).
Ghidonul W800 forțează pilotul într-o poziție de condus relaxată, între cea verticală, în stil "motocicletă clasică", a modelului W800 STREET și cea sport, de tip forwardleaning, a modelului W800 CAFE. (Poziția ghidonului este aceeași cu cea a modelului W800 anterior).
Șaua lungă și confortabil cu umplutură groasă, cu nervuri, are suficient spațiu pentru pilot și pasager. Partea din față a șeii a fost modelată pentru a facilita ajungerea la sol, iar scaunul prezintă bare de prindere pe margine.
Șaua lungă și confortabil cu umplutură groasă, cu nervuri, are suficient spațiu pentru pilot și pasager. Partea din față a șeii a fost modelată pentru a facilita ajungerea la sol, iar scaunul prezintă bare de prindere pe margine.
Semnalizatoarele mari și rotunde de culoare oranj (în locul indicatoarelor transparente†) contribuie la stilul clasic. Corpurile semnalizatoarelor fiind cromate contribuie la un aspect calitativ.
Semnalizatoarele mari și rotunde de culoare oranj (în locul indicatoarelor transparente†) contribuie la stilul clasic. Corpurile semnalizatoarelor fiind cromate contribuie la un aspect calitativ.
Emblemele cromate completează vopseaua strălucitoare a rezervorului. Protecțiile laterale din dreptul genunchilor de pe rezervor au același design ca și cele de pe W800 CAFE.
Emblemele cromate completează vopseaua strălucitoare a rezervorului. Protecțiile laterale din dreptul genunchilor de pe rezervor au același design ca și cele de pe W800 CAFE.
Cricul central, oferit standard, facilitează mentenanța motocicletei într-un mod ergonomic.
Cricul central, oferit standard, facilitează mentenanța motocicletei într-un mod ergonomic.
Bordul clasic cu cadran dublu prezintă elemente specifice modelului, reflectând caracterul modelului W800.
Bordul clasic cu cadran dublu prezintă elemente specifice modelului, reflectând caracterul modelului W800.
Roțile cu diametru mare de 19" pe față și 18" pe spate, oferă modelului W800 manevrabilitatea sa clasică: un echilibru fin între finețea în viraje și stabilitatea în linie dreaptă. Roata față de mari dimensiuni contribuie în special la senzația caracteristică unhurried steering. Prin comparație, roțile de 18"/18" ale modelelor W800 STREET și CAFE oferă o manevrabilitate ușor mai sportivă.
Roțile cu diametru mare de 19" pe față și 18" pe spate, oferă modelului W800 manevrabilitatea sa clasică: un echilibru fin între finețea în viraje și stabilitatea în linie dreaptă. Roata față de mari dimensiuni contribuie în special la senzația caracteristică unhurried steering. Prin comparație, roțile de 18"/18" ale modelelor W800 STREET și CAFE oferă o manevrabilitate ușor mai sportivă.
În plus față de culoarea și grafica specifice modelului, o serie de caracteristici diferențiază și mai mult modelul W800 de W800 STREET și CAFE, contribuind în același timp la aspectul său distinctiv.
În plus față de culoarea și grafica specifice modelului, o serie de caracteristici diferențiază și mai mult modelul W800 de W800 STREET și CAFE, contribuind în același timp la aspectul său distinctiv.
Ghidonul W800 forțează pilotul într-o poziție de condus relaxată, între cea verticală, în stil "motocicletă clasică", a modelului W800 STREET și cea sport, de tip forwardleaning, a modelului W800 CAFE. (Poziția ghidonului este aceeași cu cea a modelului W800 anterior).
Ghidonul W800 forțează pilotul într-o poziție de condus relaxată, între cea verticală, în stil "motocicletă clasică", a modelului W800 STREET și cea sport, de tip forwardleaning, a modelului W800 CAFE. (Poziția ghidonului este aceeași cu cea a modelului W800 anterior).
Șaua lungă și confortabil cu umplutură groasă, cu nervuri, are suficient spațiu pentru pilot și pasager. Partea din față a șeii a fost modelată pentru a facilita ajungerea la sol, iar scaunul prezintă bare de prindere pe margine.
Șaua lungă și confortabil cu umplutură groasă, cu nervuri, are suficient spațiu pentru pilot și pasager. Partea din față a șeii a fost modelată pentru a facilita ajungerea la sol, iar scaunul prezintă bare de prindere pe margine.
Bazat pe tehnologia racing, asistență ambreiaj anti-blocare roată acționează atât ca un limitator de cuplu, cât și ca un mecanism auto-servo care permite o tracțiune mai ușoară a manetei de ambreiaj.
Pe baza feedback-ului din activitățile de curse, asistență ambreiaj anti-blocare roată utilizează două tipuri de came (o came de asistență și o came cu alunecare) pentru a acționa butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună sau separat. În condiții normale de funcționare, camele de asistență funcționează ca un mecanism de autoservire, trăgând butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună pentru a comprima plăcile de ambreiaj. Acest lucru permite reducerea sarcinii totale a arcului de ambreiaj, ceea ce are ca rezultat o senzație mai ușoară a manetei de ambreiaj la acționarea ambreiajului. Atunci când apare o frânare excesivă a motorului ca urmare a retrogradărilor rapide (sau a unei retrogradări accidentale), intră în acțiune camele de alunecare, forțând separarea butucului de ambreiaj și a plăcii de acționare. Acest lucru eliberează presiunea asupra discurilor de ambreiaj pentru a reduce cuplul și ajută la prevenirea săltării și derapajului anvelopei spate. Această funcție este deosebit de utilă atunci când se rulează pe circuit.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
ERGO-FIT este un sistem de interfață care permite unei game largi de piloți să se simtă comod pe motocicletă.
Poziția corectă este esențială pentru confortul și controlul pilotului. Cu toate acestea, potrivirea ideală variază de la un rider la altul, în funcție de conformație și stilul de pilotaj al acestuia. ERGO-FIT este un sistem de interfață conceput pentru a permite piloților să își găsească poziția ideală. Diferite puncte ale interfeței șasiului (ghidonul, scărițele și șaua) pot fi ajustate printr-o combinație de piese interschimbabile și piese cu poziții reglabile. Simțindu-se în armonie cu motocicleta, aceștia vor putea experimenta modul în care motoarele Kawasaki sunt plăcute și satisfăcătoare de condus. *Piesele reglabile și intervalul de reglaj al acestora variază în funcție de model.
Grupul de admisie dublu oferă o putere mai mare și ușurință de utilizare datorită unui al doilea set de clapete de accelerație controlate de ECU.
Motocicletele sport de ultimă generație folosesc adesea cilindru cu diametru mare pentru a genera niveluri ridicate de putere. Cu toate acestea, în cazul unor cilindri cu diametru mare, atunci când pilotul deschide brusc accelerația, răspunsul nerestricționat al cuplului poate fi puternic. Tehnologia cu două clapete de accelerație a fost concepută pentru a tempera răspunsul motorului, contribuind în același timp la performanță. La modelele cu grup de admisie dublu, există două clapete de accelerație pentru fiecare cilindru: pe lângă clapetele principale, care sunt legate fizic de manșonul de accelerație și controlate de pilot, un al doilea set de clapete, deschise și închise de sistemul ECU, reglează cu precizie cantitatea de aer pentru a asigura un răspuns natural și liniar. Cum aerul care trece prin corpurile de accelerație devine mai lin, eficiența arderii este îmbunătățită și puterea este crescută.
Bazat pe tehnologia racing, asistență ambreiaj anti-blocare roată acționează atât ca un limitator de cuplu, cât și ca un mecanism auto-servo care permite o tracțiune mai ușoară a manetei de ambreiaj.
Pe baza feedback-ului din activitățile de curse, asistență ambreiaj anti-blocare roată utilizează două tipuri de came (o came de asistență și o came cu alunecare) pentru a acționa butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună sau separat. În condiții normale de funcționare, camele de asistență funcționează ca un mecanism de autoservire, trăgând butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună pentru a comprima plăcile de ambreiaj. Acest lucru permite reducerea sarcinii totale a arcului de ambreiaj, ceea ce are ca rezultat o senzație mai ușoară a manetei de ambreiaj la acționarea ambreiajului. Atunci când apare o frânare excesivă a motorului ca urmare a retrogradărilor rapide (sau a unei retrogradări accidentale), intră în acțiune camele de alunecare, forțând separarea butucului de ambreiaj și a plăcii de acționare. Acest lucru eliberează presiunea asupra discurilor de ambreiaj pentru a reduce cuplul și ajută la prevenirea săltării și derapajului anvelopei spate. Această funcție este deosebit de utilă atunci când se rulează pe circuit.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
ERGO-FIT este un sistem de interfață care permite unei game largi de piloți să se simtă comod pe motocicletă.
Poziția corectă este esențială pentru confortul și controlul pilotului. Cu toate acestea, potrivirea ideală variază de la un rider la altul, în funcție de conformație și stilul de pilotaj al acestuia. ERGO-FIT este un sistem de interfață conceput pentru a permite piloților să își găsească poziția ideală. Diferite puncte ale interfeței șasiului (ghidonul, scărițele și șaua) pot fi ajustate printr-o combinație de piese interschimbabile și piese cu poziții reglabile. Simțindu-se în armonie cu motocicleta, aceștia vor putea experimenta modul în care motoarele Kawasaki sunt plăcute și satisfăcătoare de condus. *Piesele reglabile și intervalul de reglaj al acestora variază în funcție de model.
Grupul de admisie dublu oferă o putere mai mare și ușurință de utilizare datorită unui al doilea set de clapete de accelerație controlate de ECU.
Motocicletele sport de ultimă generație folosesc adesea cilindru cu diametru mare pentru a genera niveluri ridicate de putere. Cu toate acestea, în cazul unor cilindri cu diametru mare, atunci când pilotul deschide brusc accelerația, răspunsul nerestricționat al cuplului poate fi puternic. Tehnologia cu două clapete de accelerație a fost concepută pentru a tempera răspunsul motorului, contribuind în același timp la performanță. La modelele cu grup de admisie dublu, există două clapete de accelerație pentru fiecare cilindru: pe lângă clapetele principale, care sunt legate fizic de manșonul de accelerație și controlate de pilot, un al doilea set de clapete, deschise și închise de sistemul ECU, reglează cu precizie cantitatea de aer pentru a asigura un răspuns natural și liniar. Cum aerul care trece prin corpurile de accelerație devine mai lin, eficiența arderii este îmbunătățită și puterea este crescută.
Tip motor | Motor în 4 timpi cu 2 cilindri în V răciți cu aer |
---|---|
Raport de compresie | 8.4:1 |
Sistem de supape | SOHC, 4 supape |
Diametru cilindru x timpi | 77.0 x 83.0 mm |
Capacitate cilindrică | 773 cm³ |
Sistemul de alimentare cu combustibil | Injecție de combustibil: 34 mm x 2 |
Lubrifiere | Ungere forțată, carter-umed |
Sistemul de pornire | Electric |
Aprindere | Digital |
Putere maximă | 35.0 kW {48 PS} / 6,000 rpm |
---|---|
Cuplu maxim | 62.9 N•m {6.4 kgf•m} / 4,800 rpm |
Emisii CO2 | 119 g/km |
Consumul de combustibil | 4.8 l/100km |
Transmisie | 5 viteze + marșarier cu schimbător |
Ambreiaj | Multi-disc în ulei |
Raport de reducere primară | 2.095 (88/42) |
Raport viteză 1 | 2.353 (40/17) |
Raport viteză a 2-a | 1.591 (35/22) |
Raport viteză a 3-a | 1.240 (31/25) |
Raport viteză a 4-a | 1.000 (28/28) |
Raport viteză a 5-a | 0.852 (23/27) |
Transmisie finală | Lanț nituit |
Raport de reducere finală | 2.467 (37/15) |
Tipul de cadru | Tip leagăn dublu din oțel de înaltă rezistență |
---|---|
Trail | 108 mm |
Cursa suspensiei roată față | 130 mm |
Cursa suspensiei roată spate | 107 mm |
Pneu, față | 100/90-19 M/C 57H |
Pneu, spate | 130/80-18 M/C 66H |
L x l x H | 2,190 x 790 x 1,075 mm |
Unghiul de virare stânga-dreapta | 37° / 37° |
Ampatament | 1,465 mm |
Garda la sol | 125 mm |
Capacitatea rezervor combustibil | 15.0 litri |
Înălțime șa | 790 mm |
Masă totală | 226 kg |
Tipul frânei față | 1 disc |
---|---|
Diametrul discului frânei față | Ø 320 mm |
Tipul etrierului de frână față | 2 pistoane |
Tipul frânei spate | Disc unic |
Diametrul discului de frână spate | Ø 270 mm |
Etrier de frână spate | 2 pistoane |
Tipul suspensiei față | Furcă telescopică |
Diametrul suspensiei față | Ø 41 mm |
Tipul de suspensie spate | Amortizoare duble cu posibilitatea de reglare a pretensionării arcului |
Inpage Navigation Section: Accesorii
Suportul pentru bagaje din oțel negru se montează pe cadrul din spate.
Mențineți-vă mâinile calde pe drum cu un sistem de încălzire pentru mânere, proiectat ergonomic pentru a minimiza volumul suplimentar al mânerului.
Suportul pentru bagaje din oțel cromat se montează pe cadrul din spate.
Protecții pentru motor negre realizate din tuburi de oțel supradimensionate.
Include adaptoarele și feroneria necesare.
Notă:
Grilaje de protecție pentru motor cromate, realizate din tuburi de oțel supradimensionate.
Include suporturile și piesele de fixare necesare.
Note: