Inpage Navigation Section: Overview
Nu există loc de îndoială al stilului de viață pe care îl alegi. Numai Kawasaki are capacitatea de a livra valorile străbune motocicliștilor contemporani cu un model Modern Classic cu adevărat autentic. Spiritul visceral al unei legende din anii 1970 – regele original al modelului Z1– își găsește expresie în Z900RS, pentru a mulțumi spiritul pilotului de astăzi.
Culori
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Jantele turnate într-un mod autentic care te duc cu gândul la roțile clasice cu spițe. Rezervor iconic Teardrop, piesa centrală a designului Z900RS, frumosul rezervor în formă de lacrimă amintește de Z1.
Jantele turnate într-un mod autentic care te duc cu gândul la roțile clasice cu spițe. Rezervor iconic Teardrop, piesa centrală a designului Z900RS, frumosul rezervor în formă de lacrimă amintește de Z1.
Tehnologia ambreiajului inspirată de curse oferă atât o senzație mult mai fină a acționării manetei, cât și o funcție de limitare a cuplului spate care ajută la prevenirea saltului roții spate la retrogradare.
Tehnologia ambreiajului inspirată de curse oferă atât o senzație mult mai fină a acționării manetei, cât și o funcție de limitare a cuplului spate care ajută la prevenirea saltului roții spate la retrogradare.
Cilindrul principal al frânei față cu pompă radială contribuie, de asemenea, la controlul și senzația distinctivă oferită de etriere. Pentru o mai mare siguranță la frânare, ABS-ul este o caracteristică standard pe Z900RS SE.
Cilindrul principal al frânei față cu pompă radială contribuie, de asemenea, la controlul și senzația distinctivă oferită de etriere. Pentru o mai mare siguranță la frânare, ABS-ul este o caracteristică standard pe Z900RS SE.
Jantele turnate într-un mod autentic care te duc cu gândul la roțile clasice cu spițe. Rezervor iconic Teardrop, piesa centrală a designului Z900RS, frumosul rezervor în formă de lacrimă amintește de Z1.
Jantele turnate într-un mod autentic care te duc cu gândul la roțile clasice cu spițe. Rezervor iconic Teardrop, piesa centrală a designului Z900RS, frumosul rezervor în formă de lacrimă amintește de Z1.
Tehnologia ambreiajului inspirată de curse oferă atât o senzație mult mai fină a acționării manetei, cât și o funcție de limitare a cuplului spate care ajută la prevenirea saltului roții spate la retrogradare.
Tehnologia ambreiajului inspirată de curse oferă atât o senzație mult mai fină a acționării manetei, cât și o funcție de limitare a cuplului spate care ajută la prevenirea saltului roții spate la retrogradare.
Cilindrul principal al frânei față cu pompă radială contribuie, de asemenea, la controlul și senzația distinctivă oferită de etriere. Pentru o mai mare siguranță la frânare, ABS-ul este o caracteristică standard pe Z900RS SE.
Cilindrul principal al frânei față cu pompă radială contribuie, de asemenea, la controlul și senzația distinctivă oferită de etriere. Pentru o mai mare siguranță la frânare, ABS-ul este o caracteristică standard pe Z900RS SE.
Indicator Mod Economic este un simbol care apare în de bord pentru a indica un consum favorabil de combustibil, încurajând un mers mai eficient.
Folosind un control electronic setat cu atenție pentru o funcționare optimă a motorului, modelele Kawasaki pot obține un nivel ridicat de eficiență a combustibilului. Cu toate acestea, consumul de combustibil este de asemenea afectat de modul în care este utilizată accelerația, se schimbă viteza și de alte elemente care sunt determinate de stilul de pilotaj. Modul economic este o funcție care se activează atunci când stilul de mers rezultă consum redus. Sistemul monitorizează continuu consumul, indiferent de viteza vehiculului, turația motorului, accelerația și alte criterii de pilotaj. În momentul în care consumul este scăzut (adică eficiența este ridicată), pe ecranul LCD al bordului apare un marcaj „ECO”. Printr-un stil de pilotaj moderat, astfel încât marca „ECO” să figureze constant, consumul poate fi redus. Menținerea consumului scăzut, de asemenea, ajută cu siguranță la reducerea impactului negativ asupra mediului.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
KTRC (Kawasaki TRaction Control) cu 3 moduri, cel mai avansat sistem de control al tracțiunii de la Kawasaki, oferă o selecție de moduri pentru a se potrivi unei varietăți de situații de pilotaj, de la sport la touring.
KTRC cu 3 moduri de rulare într-un singur sistem de control al tracțiunii. KTRC în modul 1, asigură o stabilitate mare în situații de derapaj prin prevenirea patinării roților unde intervine și sistemul S-KTRC, care ajută la menținerea tracțiunii optime în situații de condus sportiv prin prezicerea raportului de patinare a roților din spate în timpul accelerării. Comutatorul convenabil de pe mâner permite schimbarea instantanee a tipului de control al tracțiunii prin selectarea unuia dintre cele trei moduri, chiar și în timpul mersului. Modurile 1 și 2 mențin tracțiunea optimă în timpul virajelor, ca S-KTRC. Proiectate cu gândul la pilotajul sportiv, acestea permit o accelerare bruscă la ieșirea din viraje prin maximizarea tracțiunii înainte de la roata din spate. Modurile 1 și 2 diferă în ceea ce privește gradul în care intervin. Modul 1, setat pentru condiții de drum uscat, cu aderență bună, menține raportul de alunecare ideal pentru a asigura o tracțiune optimă. Modul 3 funcționează ca și modul 1 KTRC, reducând puterea pentru a permite recâștigarea aderenței atunci când se detectează patinarea roții spate. Este ideal atunci când se circulă în condiții alunecoase sau pe ploaie. Modul 3 KTRC este cel mai avansat sistem de management al motorului Kawasaki.
ERGO-FIT este un sistem de interfață care permite unei game largi de piloți să se simtă comod pe motocicletă.
Poziția corectă este esențială pentru confortul și controlul pilotului. Cu toate acestea, potrivirea ideală variază de la un rider la altul, în funcție de conformație și stilul de pilotaj al acestuia. ERGO-FIT este un sistem de interfață conceput pentru a permite piloților să își găsească poziția ideală. Diferite puncte ale interfeței șasiului (ghidonul, scărițele și șaua) pot fi ajustate printr-o combinație de piese interschimbabile și piese cu poziții reglabile. Simțindu-se în armonie cu motocicleta, aceștia vor putea experimenta modul în care motoarele Kawasaki sunt plăcute și satisfăcătoare de condus. *Piesele reglabile și intervalul de reglaj al acestora variază în funcție de model.
Bazat pe tehnologia racing, asistență ambreiaj anti-blocare roată acționează atât ca un limitator de cuplu, cât și ca un mecanism auto-servo care permite o tracțiune mai ușoară a manetei de ambreiaj.
Pe baza feedback-ului din activitățile de curse, asistență ambreiaj anti-blocare roată utilizează două tipuri de came (o came de asistență și o came cu alunecare) pentru a acționa butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună sau separat. În condiții normale de funcționare, camele de asistență funcționează ca un mecanism de autoservire, trăgând butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună pentru a comprima plăcile de ambreiaj. Acest lucru permite reducerea sarcinii totale a arcului de ambreiaj, ceea ce are ca rezultat o senzație mai ușoară a manetei de ambreiaj la acționarea ambreiajului. Atunci când apare o frânare excesivă a motorului ca urmare a retrogradărilor rapide (sau a unei retrogradări accidentale), intră în acțiune camele de alunecare, forțând separarea butucului de ambreiaj și a plăcii de acționare. Acest lucru eliberează presiunea asupra discurilor de ambreiaj pentru a reduce cuplul și ajută la prevenirea săltării și derapajului anvelopei spate. Această funcție este deosebit de utilă atunci când se rulează pe circuit.
Grupul de admisie dublu oferă o putere mai mare și ușurință de utilizare datorită unui al doilea set de clapete de accelerație controlate de ECU.
Motocicletele sport de ultimă generație folosesc adesea cilindru cu diametru mare pentru a genera niveluri ridicate de putere. Cu toate acestea, în cazul unor cilindri cu diametru mare, atunci când pilotul deschide brusc accelerația, răspunsul nerestricționat al cuplului poate fi puternic. Tehnologia cu două clapete de accelerație a fost concepută pentru a tempera răspunsul motorului, contribuind în același timp la performanță. La modelele cu grup de admisie dublu, există două clapete de accelerație pentru fiecare cilindru: pe lângă clapetele principale, care sunt legate fizic de manșonul de accelerație și controlate de pilot, un al doilea set de clapete, deschise și închise de sistemul ECU, reglează cu precizie cantitatea de aer pentru a asigura un răspuns natural și liniar. Cum aerul care trece prin corpurile de accelerație devine mai lin, eficiența arderii este îmbunătățită și puterea este crescută.
Suspensia spate Back-link orizontală își dispune unitatea de amortizare pe orizontală, contribuind în mare măsură la utilizarea eficientă a spațiului și la centralizarea masei.
În comparație cu suspensia spate tradițională Uni-Trak a Kawasaki, care montează unitatea de amortizare vertical, suspensia spate Horizontal Back-link dispune de unitatea de amortizare aproape orizontal. Aranjamentul original al suspensiei Kawasaki plasează unitatea de amortizare foarte aproape de centrul de greutate al motocicletei, contribuind în mod semnificativ la centralizarea masei. Și pentru că nu există nicio legătură sau unitate de amortizare care să iasă sub brațul oscilant, se eliberează spațiu pentru o cameră de pre-eliminare a gazelor de eșapament mai mare (o cameră de expansiune a gazelor de eșapament situată deasupra silencer-ului). Cu o cameră de pre-eliminare mai mare, volumul silencerului poate fi redus, iar componentele grele ale sistemului de eșapament pot fi concentrate mai aproape de centrul motocicletei, contribuind în continuare la centralizarea masei. Rezultatul este o manevrabilitate îmbunătățită în mod semnificativ. Un alt avantaj este că unitatea de amortizare este plasată departe de căldura emisă de sistemul de eșapament. Deoarece căldura provenită de la sistemul de eșapament nu mai este în proximitate, uleiul de suspensie și presiunea gazelor nu este afectat și performanța suspensiei este mai stabilă. Suspensia spate Horizontal Back-link oferă numeroase beneficii secundare de acest fel.
Indicator Mod Economic este un simbol care apare în de bord pentru a indica un consum favorabil de combustibil, încurajând un mers mai eficient.
Folosind un control electronic setat cu atenție pentru o funcționare optimă a motorului, modelele Kawasaki pot obține un nivel ridicat de eficiență a combustibilului. Cu toate acestea, consumul de combustibil este de asemenea afectat de modul în care este utilizată accelerația, se schimbă viteza și de alte elemente care sunt determinate de stilul de pilotaj. Modul economic este o funcție care se activează atunci când stilul de mers rezultă consum redus. Sistemul monitorizează continuu consumul, indiferent de viteza vehiculului, turația motorului, accelerația și alte criterii de pilotaj. În momentul în care consumul este scăzut (adică eficiența este ridicată), pe ecranul LCD al bordului apare un marcaj „ECO”. Printr-un stil de pilotaj moderat, astfel încât marca „ECO” să figureze constant, consumul poate fi redus. Menținerea consumului scăzut, de asemenea, ajută cu siguranță la reducerea impactului negativ asupra mediului.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
KTRC (Kawasaki TRaction Control) cu 3 moduri, cel mai avansat sistem de control al tracțiunii de la Kawasaki, oferă o selecție de moduri pentru a se potrivi unei varietăți de situații de pilotaj, de la sport la touring.
KTRC cu 3 moduri de rulare într-un singur sistem de control al tracțiunii. KTRC în modul 1, asigură o stabilitate mare în situații de derapaj prin prevenirea patinării roților unde intervine și sistemul S-KTRC, care ajută la menținerea tracțiunii optime în situații de condus sportiv prin prezicerea raportului de patinare a roților din spate în timpul accelerării. Comutatorul convenabil de pe mâner permite schimbarea instantanee a tipului de control al tracțiunii prin selectarea unuia dintre cele trei moduri, chiar și în timpul mersului. Modurile 1 și 2 mențin tracțiunea optimă în timpul virajelor, ca S-KTRC. Proiectate cu gândul la pilotajul sportiv, acestea permit o accelerare bruscă la ieșirea din viraje prin maximizarea tracțiunii înainte de la roata din spate. Modurile 1 și 2 diferă în ceea ce privește gradul în care intervin. Modul 1, setat pentru condiții de drum uscat, cu aderență bună, menține raportul de alunecare ideal pentru a asigura o tracțiune optimă. Modul 3 funcționează ca și modul 1 KTRC, reducând puterea pentru a permite recâștigarea aderenței atunci când se detectează patinarea roții spate. Este ideal atunci când se circulă în condiții alunecoase sau pe ploaie. Modul 3 KTRC este cel mai avansat sistem de management al motorului Kawasaki.
ERGO-FIT este un sistem de interfață care permite unei game largi de piloți să se simtă comod pe motocicletă.
Poziția corectă este esențială pentru confortul și controlul pilotului. Cu toate acestea, potrivirea ideală variază de la un rider la altul, în funcție de conformație și stilul de pilotaj al acestuia. ERGO-FIT este un sistem de interfață conceput pentru a permite piloților să își găsească poziția ideală. Diferite puncte ale interfeței șasiului (ghidonul, scărițele și șaua) pot fi ajustate printr-o combinație de piese interschimbabile și piese cu poziții reglabile. Simțindu-se în armonie cu motocicleta, aceștia vor putea experimenta modul în care motoarele Kawasaki sunt plăcute și satisfăcătoare de condus. *Piesele reglabile și intervalul de reglaj al acestora variază în funcție de model.
Bazat pe tehnologia racing, asistență ambreiaj anti-blocare roată acționează atât ca un limitator de cuplu, cât și ca un mecanism auto-servo care permite o tracțiune mai ușoară a manetei de ambreiaj.
Pe baza feedback-ului din activitățile de curse, asistență ambreiaj anti-blocare roată utilizează două tipuri de came (o came de asistență și o came cu alunecare) pentru a acționa butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună sau separat. În condiții normale de funcționare, camele de asistență funcționează ca un mecanism de autoservire, trăgând butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună pentru a comprima plăcile de ambreiaj. Acest lucru permite reducerea sarcinii totale a arcului de ambreiaj, ceea ce are ca rezultat o senzație mai ușoară a manetei de ambreiaj la acționarea ambreiajului. Atunci când apare o frânare excesivă a motorului ca urmare a retrogradărilor rapide (sau a unei retrogradări accidentale), intră în acțiune camele de alunecare, forțând separarea butucului de ambreiaj și a plăcii de acționare. Acest lucru eliberează presiunea asupra discurilor de ambreiaj pentru a reduce cuplul și ajută la prevenirea săltării și derapajului anvelopei spate. Această funcție este deosebit de utilă atunci când se rulează pe circuit.
Grupul de admisie dublu oferă o putere mai mare și ușurință de utilizare datorită unui al doilea set de clapete de accelerație controlate de ECU.
Motocicletele sport de ultimă generație folosesc adesea cilindru cu diametru mare pentru a genera niveluri ridicate de putere. Cu toate acestea, în cazul unor cilindri cu diametru mare, atunci când pilotul deschide brusc accelerația, răspunsul nerestricționat al cuplului poate fi puternic. Tehnologia cu două clapete de accelerație a fost concepută pentru a tempera răspunsul motorului, contribuind în același timp la performanță. La modelele cu grup de admisie dublu, există două clapete de accelerație pentru fiecare cilindru: pe lângă clapetele principale, care sunt legate fizic de manșonul de accelerație și controlate de pilot, un al doilea set de clapete, deschise și închise de sistemul ECU, reglează cu precizie cantitatea de aer pentru a asigura un răspuns natural și liniar. Cum aerul care trece prin corpurile de accelerație devine mai lin, eficiența arderii este îmbunătățită și puterea este crescută.
Suspensia spate Back-link orizontală își dispune unitatea de amortizare pe orizontală, contribuind în mare măsură la utilizarea eficientă a spațiului și la centralizarea masei.
În comparație cu suspensia spate tradițională Uni-Trak a Kawasaki, care montează unitatea de amortizare vertical, suspensia spate Horizontal Back-link dispune de unitatea de amortizare aproape orizontal. Aranjamentul original al suspensiei Kawasaki plasează unitatea de amortizare foarte aproape de centrul de greutate al motocicletei, contribuind în mod semnificativ la centralizarea masei. Și pentru că nu există nicio legătură sau unitate de amortizare care să iasă sub brațul oscilant, se eliberează spațiu pentru o cameră de pre-eliminare a gazelor de eșapament mai mare (o cameră de expansiune a gazelor de eșapament situată deasupra silencer-ului). Cu o cameră de pre-eliminare mai mare, volumul silencerului poate fi redus, iar componentele grele ale sistemului de eșapament pot fi concentrate mai aproape de centrul motocicletei, contribuind în continuare la centralizarea masei. Rezultatul este o manevrabilitate îmbunătățită în mod semnificativ. Un alt avantaj este că unitatea de amortizare este plasată departe de căldura emisă de sistemul de eșapament. Deoarece căldura provenită de la sistemul de eșapament nu mai este în proximitate, uleiul de suspensie și presiunea gazelor nu este afectat și performanța suspensiei este mai stabilă. Suspensia spate Horizontal Back-link oferă numeroase beneficii secundare de acest fel.
Tip motor | Motor cu 4 cilindri în linie răcit cu lichid |
---|---|
Raport de compresie | 10.8:1 |
Sistem de supape | DOHC, 16 supape |
Diametru cilindru x timpi | 73.4 x 56.0 mm |
Capacitate cilindrică | 948 cm³ |
Sistemul de alimentare cu combustibil | Injecție de combustibil cu 2 rânduri de clapete : 36 mm x 4 |
Lubrifiere | Ungere forțată, carter-umed |
Sistemul de pornire | Electric |
Aprindere | Digital |
Putere maximă | 82.0 kW {111 PS} / 8,500 rpm |
---|---|
Cuplu maxim | 98.5 N•m {10.0 kgf•m} / 6,500 rpm |
Emisii CO2 | 124 g/km |
Consumul de combustibil | 5.2 l/100km |
Transmisie | 6 viteze + marșarier cu schimbător |
Ambreiaj | Multi-disc în ulei |
Raport de reducere primară | 1.627 (83/51) |
Raport viteză 1 | 2.917 (35/12) |
Raport viteză a 2-a | 2.059 (35/17) |
Raport viteză a 3-a | 1.650 (33/20) |
Raport viteză a 4-a | 1.409 (31/22) |
Raport viteză a 5-a | 1.222 (33/27) |
Raport viteză a 6-a | 0.967 (29/30) |
Transmisie finală | Lanț nituit |
Raport de reducere finală | 2.800 (42/15) |
Tipul de cadru | Tip spalier din oțel de înaltă rezistență |
---|---|
Trail | 98 mm |
Cursa suspensiei roată față | 120 mm |
Cursa suspensiei roată spate | 140 mm |
Pneu, față | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Pneu, spate | 180/55 ZR17 M/C (73W) |
L x l x H | 2,100 x 865 x 1,150 mm |
Unghiul de virare stânga-dreapta | 35° / 35° |
Ampatament | 1,470 mm |
Garda la sol | 130 mm |
Capacitatea rezervor combustibil | 17.0 litri |
Înălțime șa | 835 mm |
Masă totală | 215 kg |
Tipul frânei față | 2 discuri semi-flotante |
---|---|
Diametrul discului frânei față | Ø 300 mm |
Tipul etrierului de frână față | Montaj radial, monobloc, cu 4 pistoane opuse |
Tipul frânei spate | Disc unic |
Diametrul discului de frână spate | Ø 250 mm |
Etrier de frână spate | Un singur piston |
Tipul suspensiei față | Furcă inversată cu amortizare în compresie și în revenire, și reglarea pretensionării arcului |
Diametrul suspensiei față | Ø 41 mm |
Tipul de suspensie spate | Amortizor cu fixare spate orizontală încărcat cu gaz, amortizare în revenire și posibilitatea de reglare a pretensionării arcului |
Inpage Navigation Section: Accesorii
Kit de lanț Kawasaki original care conține pinionul motorului, șaiba, pinionul spate, piulițe și știfturi etc.
Acest pachet complet de la Kawasaki conține toate piesele originale calificate necesare pentru înlocuirea corectă a lanțului de transmisie pentru modelele populare.
În comparație cu kiturile aftermarket, kiturile originale au avantajul că pinionul față este acoperită cu cauciuc, care va face ca funcționarea lanțului să fie mult mai silențioasă. Cineva care a folosit un kit aftermarket va cunoaște această diferență.
Noile kituri de lanț au ambalajul verde recognoscibil, marca Kawasaki.
Ajută la protejarea motocicletei dvs. împotriva deteriorării în caz de răsturnare.
Ajută la menținerea mâinilor calde pe drum cu un sistem de încălzire a mânerului conceput ergonomic pentru a minimiza volumul adăugat la mâner.
Set de două mânere laterale cromate special concepute pentru Z900RS. Se montează pe fiecare parte a șeii. Mânerele laterale sunt recomandate împreună cu suportul central pentru a facilita manevrarea motocicletei. Mânerele laterale nu pot fi instalate împreună cu barele de prindere (Grab Bars) pentru Z900RS.
Fabricată din țesătură Anti-tear Honeycomb ripstop. Rezistență la căldură până la 120 grade Celsius. Branding subtil.
100% Poliester. Cu săculeț pentru ambalare multifuncțional.
(Mărimea XL+ pentru top case are un compartiment suplimentar care poate fi deschis cu fermoar pentru a face loc top case-ului)
Set of two chrome side grips specially designed for the Z900RS. To be mounted on each side of the seat.
The Side grips are recommended in combination with the Center stand (999941017) to make handling of the bike easier.
The Side grips can not be installed in conjunction with the Grab bars (999941013) for Z900RS.
Protejați-vă motocicleta în timp ce vă bucurați în continuare de formă!
-Material respirabil elastic în patru direcții , cu căptușeală moale.
-Oferă protecție împotriva soarelui, prafului și condensului.
-Bază elastică pentru a menține husa la locul ei.
-Aspect potrivit pentru motocicleta dumneavoastră.
Fabricat din nailon ABS durabil, designul funcțional, dar elegant și compact al acestui slider ax roată față adaugă un nivel suplimentar de protecție a motocicletei și ajută la protejarea furcilor de posibilele daune cauzate de răsturnare.
Dezvoltat în colaborare cu SP Connect, kitul constă dintr-un montaj pe ambreiaj, un modul antivibrații și o clema universală pentru telefon. Se potrivește pentru majoritatea telefoanelor mobile; Pur și simplu trageți coroana, strângeți șurubul și apoi împingeți coroana înapoi pentru a bloca telefonul. În timp ce rămâne complet utilizabil, telefonul dvs. poate fi acum atașat sau detasat de suport în câteva secunde.
Citește mai multHusă de motocicletă din polipropilenă moale, pentru a proteja motocicleta de praf și alte particule mici. Membrana respirabilă permite circulația continuă a aerului. Dispune de o curea de prindere la mijloc și de o bandă elastică pentru a asigura că husa rămâne pe poziție. Mărimea M, potrivită de exemplu pentru: Ninja 300, ER-6N, ZX-6, Z800, Z900, Z1000, W800, Z1000SX, ZX-10R, Z900RS, H2 & H2R. Mărimea L, potrivită de exemplu pentru: Versys 650 + cutii laterale (fără top case), Versys 1000 + cutii laterale (fără top case), Vulcan S, ZZR14, J300, Z1000SX + cutii laterale, Versys-X 300, J125/J300.
Citește mai multCNC machined billet aluminium Oil Filler Cap with gold finish Note: Compatibility and availability of accessories may vary per specific model year, please check with your Kawasaki Dealer on availability and additional parts needed for installation
Citește mai mult Descoperă-ți următoarea aventură
Nivelul de provocare a plimbării. Planificați drumuri cu vânt și coline
Descoperiți cele mai bune trasee curatoriate din lume, în exclusivitate
Updates via Wi-Fi®. Nu este nevoie de computer
Descoperiți, personalizați și bucurați-vă de trasee uimitoare cu MyDrive
Compatibil cu Siri și Google Now™
Mesaje de pe smartphone citite cu voce tare, apelare hands-free
Hărți, trafic și servicii TomTom pe viață* la nivel mondial
Viteză de procesare dublă și pornire de cinci ori mai rapidă