Inpage Navigation Section: Overview
Noul Kawasaki Ninja H2 SX este cel mai avansat Sports Tourer marca Kawasaki; integrarea supremă a celor mai înalte standarde de tehnologie, performanță, confort și manevrabilitate. Noile funcții, cum ar fi sistemul ARAS, oferă beneficii mondiale reale, inclusiv adaptarea vitezei în momentul în care modul cruise control este activat și de asemenea detectarea punctului neutru. Sistemul de infotainment SPIN de la Kawasaki este integrat în noul bord color TFT de 6,5 inchi. Experimentați entuziasmul motorului supraalimentat echilibrat unic atât pentru călătorii pe distanțe lungi, cât și pentru călătoriile zilnice. Cea mai bună tehnologie este aceea care devine o extensie naturală a noastră și ne eliberează. Ninja H2 SX. ENGINEERED TO BE FREE.
Culoare
Show all
Show less
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Atunci când sistemul determină că menținerea vitezei curente poate duce la o coliziune cu vehiculul din față, acesta avertizează pilotul.
Atunci când sistemul determină că menținerea vitezei curente poate duce la o coliziune cu vehiculul din față, acesta avertizează pilotul.
TPMS monitorizează continuu presiunea aerului din anvelope în timpul mersului, ceea ce sporește reasigurarea pilotului pe traseele lungi.
TPMS monitorizează continuu presiunea aerului din anvelope în timpul mersului, ceea ce sporește reasigurarea pilotului pe traseele lungi.
Senzorul radar din spate monitorizează împrejurimile motocicletei și alertează pilotul în cazul prezenței unui vehicul care se apropie în unghiul mort al pilotului.
Senzorul radar din spate monitorizează împrejurimile motocicletei și alertează pilotul în cazul prezenței unui vehicul care se apropie în unghiul mort al pilotului.
Luminile cu activare automată în momentul înclinării ajută la iluminarea drumului în viraje.
Luminile cu activare automată în momentul înclinării ajută la iluminarea drumului în viraje.
Sistemul KIPASS (Kawasaki's Intelligent Proximity Activation Start System) permite activarea de la distanță a comutatorului principal și a blocării direcției motocicletei.
Sistemul KIPASS (Kawasaki's Intelligent Proximity Activation Start System) permite activarea de la distanță a comutatorului principal și a blocării direcției motocicletei.
Atașarea și îndepărtarea genților laterală este simplă și convenabilă datorită sistemului de montare. Atunci când sunt montate, portbagajele se integrează perfect cu partea din spate a motocicletei; când sunt îndepărtate, designul nu este afectat și motocicleta continuă să aibe un aspect plăcut.
Atașarea și îndepărtarea genților laterală este simplă și convenabilă datorită sistemului de montare. Atunci când sunt montate, portbagajele se integrează perfect cu partea din spate a motocicletei; când sunt îndepărtate, designul nu este afectat și motocicleta continuă să aibe un aspect plăcut.
Activat atunci când pilotul a oprit și acționează ferm frâna (frânele), sistemul VHA angrenează frâna spate pentru a permite pilotului să își relaxeze mâna/ piciorul de pe frână.
Activat atunci când pilotul a oprit și acționează ferm frâna (frânele), sistemul VHA angrenează frâna spate pentru a permite pilotului să își relaxeze mâna/ piciorul de pe frână.
Bord cu display color TFT de 6,5", ușor de citit, adaugă o notă de înaltă tehnologie cockpitului. În completarea modurilor multiple de afișare și a conectivității cu smartphone-urile, compatibilitatea cu Kawasaki SPIN oferă numeroase posibilități de infotainment.
Bord cu display color TFT de 6,5", ușor de citit, adaugă o notă de înaltă tehnologie cockpitului. În completarea modurilor multiple de afișare și a conectivității cu smartphone-urile, compatibilitatea cu Kawasaki SPIN oferă numeroase posibilități de infotainment.
Cu parbrizul său mare și carena integrală, Ninja H2 SX oferă o protecție substanțială împotriva vântului, contribuind la confortul pilotului în timpul călătoriilor lungi. Carena cu formă aerodinamică contribuie la un stil sportiv, este, de asemenea, un avantaj atunci când se circulă la viteze de autostradă.
Cu parbrizul său mare și carena integrală, Ninja H2 SX oferă o protecție substanțială împotriva vântului, contribuind la confortul pilotului în timpul călătoriilor lungi. Carena cu formă aerodinamică contribuie la un stil sportiv, este, de asemenea, un avantaj atunci când se circulă la viteze de autostradă.
Noua aplicație Kawasaki permite descărcarea și afișarea pe ecranul TFT din bord a diferitelor aplicații de la terți.
Noua aplicație Kawasaki permite descărcarea și afișarea pe ecranul TFT din bord a diferitelor aplicații de la terți.
În timpul frânării puternice, ESS face ca stopul să clipească, atrăgând atenția asupra decelerării rapide a motocicletei.
În timpul frânării puternice, ESS face ca stopul să clipească, atrăgând atenția asupra decelerării rapide a motocicletei.
O versiune mai avansată a sistemului de pilot automat (Electronic Cruise Control), sistemul Electronic Cruise Control, sistemul ACC menține viteza stabilită de pilot, dar ajustează viteza motocicletei pentru a menține o distanță adecvată față de vehiculul din față.
O versiune mai avansată a sistemului de pilot automat (Electronic Cruise Control), sistemul Electronic Cruise Control, sistemul ACC menține viteza stabilită de pilot, dar ajustează viteza motocicletei pentru a menține o distanță adecvată față de vehiculul din față.
Atunci când sistemul determină că menținerea vitezei curente poate duce la o coliziune cu vehiculul din față, acesta avertizează pilotul.
Atunci când sistemul determină că menținerea vitezei curente poate duce la o coliziune cu vehiculul din față, acesta avertizează pilotul.
TPMS monitorizează continuu presiunea aerului din anvelope în timpul mersului, ceea ce sporește reasigurarea pilotului pe traseele lungi.
TPMS monitorizează continuu presiunea aerului din anvelope în timpul mersului, ceea ce sporește reasigurarea pilotului pe traseele lungi.
Senzorul radar din spate monitorizează împrejurimile motocicletei și alertează pilotul în cazul prezenței unui vehicul care se apropie în unghiul mort al pilotului.
Senzorul radar din spate monitorizează împrejurimile motocicletei și alertează pilotul în cazul prezenței unui vehicul care se apropie în unghiul mort al pilotului.
Luminile cu activare automată în momentul înclinării ajută la iluminarea drumului în viraje.
Luminile cu activare automată în momentul înclinării ajută la iluminarea drumului în viraje.
Sistemul KIPASS (Kawasaki's Intelligent Proximity Activation Start System) permite activarea de la distanță a comutatorului principal și a blocării direcției motocicletei.
Sistemul KIPASS (Kawasaki's Intelligent Proximity Activation Start System) permite activarea de la distanță a comutatorului principal și a blocării direcției motocicletei.
Atașarea și îndepărtarea genților laterală este simplă și convenabilă datorită sistemului de montare. Atunci când sunt montate, portbagajele se integrează perfect cu partea din spate a motocicletei; când sunt îndepărtate, designul nu este afectat și motocicleta continuă să aibe un aspect plăcut.
Atașarea și îndepărtarea genților laterală este simplă și convenabilă datorită sistemului de montare. Atunci când sunt montate, portbagajele se integrează perfect cu partea din spate a motocicletei; când sunt îndepărtate, designul nu este afectat și motocicleta continuă să aibe un aspect plăcut.
Activat atunci când pilotul a oprit și acționează ferm frâna (frânele), sistemul VHA angrenează frâna spate pentru a permite pilotului să își relaxeze mâna/ piciorul de pe frână.
Activat atunci când pilotul a oprit și acționează ferm frâna (frânele), sistemul VHA angrenează frâna spate pentru a permite pilotului să își relaxeze mâna/ piciorul de pe frână.
Bord cu display color TFT de 6,5", ușor de citit, adaugă o notă de înaltă tehnologie cockpitului. În completarea modurilor multiple de afișare și a conectivității cu smartphone-urile, compatibilitatea cu Kawasaki SPIN oferă numeroase posibilități de infotainment.
Bord cu display color TFT de 6,5", ușor de citit, adaugă o notă de înaltă tehnologie cockpitului. În completarea modurilor multiple de afișare și a conectivității cu smartphone-urile, compatibilitatea cu Kawasaki SPIN oferă numeroase posibilități de infotainment.
Cu parbrizul său mare și carena integrală, Ninja H2 SX oferă o protecție substanțială împotriva vântului, contribuind la confortul pilotului în timpul călătoriilor lungi. Carena cu formă aerodinamică contribuie la un stil sportiv, este, de asemenea, un avantaj atunci când se circulă la viteze de autostradă.
Cu parbrizul său mare și carena integrală, Ninja H2 SX oferă o protecție substanțială împotriva vântului, contribuind la confortul pilotului în timpul călătoriilor lungi. Carena cu formă aerodinamică contribuie la un stil sportiv, este, de asemenea, un avantaj atunci când se circulă la viteze de autostradă.
Noua aplicație Kawasaki permite descărcarea și afișarea pe ecranul TFT din bord a diferitelor aplicații de la terți.
Noua aplicație Kawasaki permite descărcarea și afișarea pe ecranul TFT din bord a diferitelor aplicații de la terți.
În timpul frânării puternice, ESS face ca stopul să clipească, atrăgând atenția asupra decelerării rapide a motocicletei.
În timpul frânării puternice, ESS face ca stopul să clipească, atrăgând atenția asupra decelerării rapide a motocicletei.
O versiune mai avansată a sistemului de pilot automat (Electronic Cruise Control), sistemul Electronic Cruise Control, sistemul ACC menține viteza stabilită de pilot, dar ajustează viteza motocicletei pentru a menține o distanță adecvată față de vehiculul din față.
O versiune mai avansată a sistemului de pilot automat (Electronic Cruise Control), sistemul Electronic Cruise Control, sistemul ACC menține viteza stabilită de pilot, dar ajustează viteza motocicletei pentru a menține o distanță adecvată față de vehiculul din față.
Proiectat complet în incinta fabricii Kawasaki, potențialul imens al motorului Supercharged foarte compact și foarte eficient este o dovadă a tehnologiei deținute de grupul KHI.
Valorificând know-how-ul și tehnologia deținută de Grupul KHI, motorul Supercharged (Motor cu compresor) Kawasaki furnizează o putere mare, menținând totodată un design compact. Cheia pentru atingerea acestei performanțe incredibile se află în supraalimentatorul motorului – o unitate specifică motocicletelor, proiectată complet intern cu tehnologie din cadrul Companiei de Turbine și Mașini Kawasaki, Companiei Aero-Spațiale și Diviziei de Tehnologie Corporativă. Unul dintre cele mai mari avantaje ale proiectării interne a supraalimentatorului și adaptarea designului său pentru a se potrivi caracteristicilor motorului a fost că inginerii au reușit să atingă o operare de înaltă eficiență într-o gamă largă de condiții – ceva ce nu ar fi fost posibil prin simpla instalare sau încercarea de adaptare a unui supraalimentator auto aftermarket. Importanța unei eficiențe ridicate într-un supraalimentator constă în faptul că, pe măsură ce aerul este comprimat, câștigul de căldură, care fură puterea, este minim. Și în timp ce mulți supraalimentatoare pot oferi o operare de înaltă eficiență într-o gamă foarte limitată de condiții, supraalimentatorul Kawasaki oferă o eficiență ridicată pe o gamă largă de rapoarte de presiune și debit – ceea ce înseamnă pe o gamă largă de turații ale motorului și viteze ale vehiculului. Această gamă largă de operare eficientă (asemănătoare cu o bandă largă de putere) se traduce ușor într-o accelerație puternică. Eficiența ridicată a supraalimentatorului și câștigul minim de căldură au însemnat, de asemenea, că un intercooler nu a fost necesar, economisind în mod semnificativ greutate și spațiu și permițând un design compact al motorului.
Sistemul KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension) se adaptează în timp real la condițiile de drum și de rulare, asigurând nivelul ideal de amortizare.
Sistemul KECS se adaptează în timp real la condițiile de drum și de rulare, furnizând un nivel ideal de amortizare solicitat prin reglarea electronică a amortizării în funcție de viteza vehiculului și de viteza de cursă a suspensiei. Decelerarea este, de asemenea, luată în considerare, ceea ce permite sistemului să ajute la gestionarea tangajelor care pot apărea în timpul frânării. Controlul prin intermediul unei electrovalve cu acționare directă permite un timp de reacție extrem de rapid, ceea ce face ca KECS să fie ideal pentru aplicațiile de pilotaj sportiv, unde senzația naturală este crucială pentru a te simți în armonie cu motocicleta. Senzorii de cursă încorporați atât pe furcă, cât și pe amortizorul spate, oferă informații în timp real despre viteza de cursă și compresie. Datele de intrare de la bobinele senzorilor către ECU KECS sunt completate de informațiile furnizate de IMU (accelerație/decelerare) și de ECU FI (viteza vehiculului). ECU KECS direcționează apoi curentul către solenoizi pentru a regla amortizarea în funcție de situație. Modurile selectabile permit piloților să aleagă setări.
KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) este un sistem de frânare de înaltă precizie, conceput special pentru modelele supersport, care oferă o frânare foarte eficientă, păstrând în același timp o senzație naturală.
Kawasaki a dezvoltat KIBS pentru a ține cont de caracteristicile particulare de manevrabilitate ale motocicletelor supersport, asigurând o frânare extrem de eficientă cu o intervenție minimă în timpul pilotajului intens. Este primul sistem de frânare produs în masă care conectează ECU (Unitatea de Control Electronic) ABS și ECU-ul motorului. În plus față de viteza roților față și spate, KIBS monitorizează presiunea hidraulică a etrierului frânei față, poziția clapetei de accelerație, turația motorului, acționarea ambreiajului și poziția treptei de viteză. Aceste informații diverse sunt analizate pentru a determina presiunea hidraulică ideală a frânei față. Prin control precis, se pot evita scăderile mari ale presiunii hidraulice observate în sistemele ABS standard. În plus, tendința la modelele supersport de ridicare a roții din spate în timpul frânării puternice poate fi suprimată, iar controlul frânei din spate poate fi menținut în timpul schimbării treptelor.
Împreună cu programul de modelare dinamică Kawasaki și datele uploadate IMU (unitate de măsurare inerțială) permit o conștientizare și mai precisă a orientării șasiului, cheia pentru a duce electronica Kawasaki la nivelul următor.
IMU înseamnă "Enhanced Chassis Orientation Awareness". Punctul forte al sistemului electronic Kawasaki de ultimă generație a fost întotdeauna programarea extrem de sofisticată care, folosind un hardware minim, oferă sistemului ECU o analiza în timp real a șasiului. Programul de modelare dinamică brevetat de Kawasaki examinează schimbările în mai mulți parametri a anvelopelor și ajută negreșit la alegerea pneurilor de drum. Adăugarea unui IMU (unitate de măsurare inerțială) permite monitorizarea inerției de-a lungul a 6 DOF (grade de libertate). Se măsoară accelerația de-a lungul axelor longitudinală, transversală și verticală, plus viteza de ruliu și de tangaj. Rata de cădere este calculată de ECU. Acest feedback suplimentar contribuie la o imagine și mai clară în timp real a orientării șasiului, permițând un management și mai precis pentru controlul la limită. Odată cu adăugarea IMU și cu cea mai recentă evoluție a software-ului avansat de modelare Kawasaki, tehnologia Kawasaki de gestionare electronică a motorului și a șasiului trece la nivelul următor, trecând de la sistemele de tip reglaj și reacție la cele de tip feedback pentru a oferi niveluri și mai mari de emoție la pilotaj.
Sistemul de monitorizare a presiunii din anvelope (TPMS) monitorizează în permanență presiunea aerului din anvelope în timpul mersului, ceea ce sporește siguranța pilotului în timpul călătoriilor lungi.
Menținerea presiunii corecte a aerului în anvelope este foarte importantă, deoarece poate afecta în mod semnificativ manevrabilitatea unei motociclete, iar condusul cu presiune scăzută, din cauza unei pene, scurgeri sau alt motiv, crește riscul de explozie a anvelopei. Aerul din anvelope scapă natural în timp, deci este important să verificați regulat presiunea. Sistemul monitorizează în mod continuu (folosind senzori montați pe supapele de aer ale fiecărei roți) și afișează presiunea curentă în bord. Presiunea aerului din anvelope variază semnificativ pe măsură ce ele se încălzesc, dar Sistemul TPMS ia acest lucru în considerare și recalculează presiunea pentru a evita confuziile și avertismentele false pentru 20?. Când presiunea aerului din anvelope este excesiv de scăzută, apare un avertisment în bord. Pe modelul 1400GTR / Concours 14, presiunea recomandată pentru ambele roți, față și spate, este de 290 kPa (aproximativ 2,9 kgf/cm2). Dacă presiunea scade sub 220 kPa (aproximativ 2,2 kgf/cm2), va apărea evertismentul. Acest sistem nu numai că elimină neplăcerea verificării manuale a presiunii anvelopelor în timpul călătoriilor lungi, ci și informează rapid conducătorul despre orice scădere bruscă a presiunii cauzată, de exemplu, de o anvelopă perforată.
KIPASS (Kawasaki's Intelligent Proximity Activation Start System) este un sistem care permite activarea de la distanță a comutatorului principal al motocicletei și a blocării direcției.
Cu brelocul compact (imobilizator portabil) în buzunar, KIPASS permite motocicliștilor să deblocheze de la distanță dispozitivul de blocare a direcției și întrerupătorul principal al motocicletei prin simpla apropiere de aceasta. Atunci când cheia de buzunar este aproape de motocicletă, semnalul pe care îl trimite este recepționat și recunoscut de unitatea KIPASS din motocicletă. La fel ca și în cazul cheilor imobilizatoare, fiecare cheie de buzunar are un semnal unic, ceea ce face ca acest sistem să fie util și ca mijloc de descurajare a furturilor. Cheia poate fi recunoscută atunci când este în buzunarul unei jachete, astfel încât nu este nevoie ca motociclistul să scoată cheia pentru a acționa comutatorul principal al motocicletei. Gențile laterale și capacul rezervorului se deschid cu ajutorul cheii cu buton din interiorul cilindrului cheii. Deoarece cheia cu buton nu poate fi scoasă atunci când brelocul nu este în raza de acțiune, gaura cheii nu este niciodată vizibilă, ceea ce ajută la prevenirea falsificării. Acest sistem utilizează algoritmul de criptare "MISTY" dezvoltat de MITSUBISHI ELECTRIC CORPORATION.
Luminile cornering asigură o iluminare suplimentară în viraje, creând o rază a proiecției mai largă în direcția în care se îndreaptă motocicleta.
Seturile de trei lumini LED încorporate în fiecare parte a carenei ajută la iluminarea drumului în viraje pe timp de noapte. Fiecare dintre cele trei lumini are o direcție fixă și se activează în funcție de unghiul de înclinare. Pe măsură ce motocicleta se înclină, luminile se aprind în ordine, creând o rază a proiecției mai largă în direcția în care se îndreaptă motocicleta.
KQS (Kawasaki Quick Shifter) permite schimbarea vitezelor fără ambreiaj.
Proiectat pentru a ajuta pilotul să își maximizeze accelerația pe circuit prin posibilitatea de a schimba treptele fără a folosi ambreiajul și cu accelerația complet deschisă, KQS detectează că levierul de schimbare a fost acționat și trimite un semnal către ECU pentru a întrerupe aprinderea, astfel încât următoarea treaptă poate fi angrenată fără a utiliza ambreiajul. În cazul modelelor care oferă schimbarea treptelor fără ambreiaj în timpul decelerației, sistemul controlează automat turația motorului astfel încât următoarea treaptă mai mică poate fi selectată fără a acționa ambreiajul.
Grupul de admisie electronic permite ECU să livreze motorului cantitatea ideală de combustibil și aer.
Sistemul complet electronic de acționare a accelerației de la Kawasaki permite ECU să controleze volumul de combustibil (prin intermediul injectoarelor) și de aer (prin intermediul clapetelor de accelerație) furnizat motorului. Injecția ideală a combustibilului și poziția ideală a clapetelor de accelerație au ca rezultat un răspuns rapid și natural al motorului și o putere ideală a acestuia. Sistemul contribuie, de asemenea, în mod semnificativ la reducerea emisiilor. Clapetele de accelerație electronice permit, de asemenea, un control mai precis al sistemelor electronice de management al motorului, cum ar fi S-KTRC și KTRC, KLCM, Kawasaki Engine Brake Control și Electronic Cruise Control (Pilotul automat).
KLCM (Kawasaki Launch Control Mode) optimizează accelerația de la o oprire prin gestionarea electronică a puterii motorului pentru a preveni patinarea roților.
Conceput pentru a ajuta motocicliștii prin optimizarea accelerației de la oprire, KLCM gestionează electronic puterea motorului pentru a preveni patinarea roților în timpul plecării. Piloții pot alege dintre trei moduri, fiecare oferind un nivel progresiv mai mare de intruziune. Fiecare mod permite riderului să plece de la o oprire cu accelerația ținută larg deschisă. Cu maneta ambreiajului trasă și sistemul activat, turația motorului este limitată la o viteză determinată în timp ce riderul ține accelerația deschisă. Odată ce pilotul eliberează maneta de ambreiaj pentru a cupla ambreiajul, turația motorului poate crește, dar puterea este reglată pentru a preveni rotirea roților și pentru a ajuta la menținerea roții din față pe sol. (În modul 1, cel mai puțin intruziv, roata din față se poate ridica puțin.) Sistemul se dezactivează automat la 150 km/h sau atunci când pilotul trece în treapta a treia de viteză.
KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) monitorizează parametrii motorului și ai șasiului de la început pâna la sfârșitul virajului.
KCMF monitorizează parametrii motorului și șasiului pe tot parcursul virajului, de la intrare, în apex, până la ieșirea din viraj, reglând forța de frânare și puterea motorului pentru a facilita o tranziție lină de la accelerație la frânare și invers, și pentru a ajuta pilotul să-și urmeze trasa dorită. KCMF gestionează următoarele sisteme (unde sunt disponibile): KTRC (inclusiv controlul tracțiunii, wheelie și derapaj), KIBS (inclusiv controlul de înclinare), Kawasaki Engine Brake Control (Controlul frână motor Kawasaki).
KEBC (Kawasaki Engine Brake Control) permite piloților să selecteze nivelul preferat de frânare a motorului.
Frânarea motorului poate fi folosită în mod avantajos pentru a ajuta o motocicletă să decelereze, dar nu toți piloții preferă o frânare puternică a motorului. Cu KEBC, piloții au posibilitatea de a selecta nivelul de frânare a motorului. Când KEBC este activat, efectul de frânare a motorului este redus, oferind mai puține interferențe atunci când te afli pe circuit.
Bazat pe tehnologia racing, asistență ambreiaj anti-blocare roată acționează atât ca un limitator de cuplu, cât și ca un mecanism auto-servo care permite o tracțiune mai ușoară a manetei de ambreiaj.
Pe baza feedback-ului din activitățile de curse, asistență ambreiaj anti-blocare roată utilizează două tipuri de came (o came de asistență și o came cu alunecare) pentru a acționa butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună sau separat. În condiții normale de funcționare, camele de asistență funcționează ca un mecanism de autoservire, trăgând butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună pentru a comprima plăcile de ambreiaj. Acest lucru permite reducerea sarcinii totale a arcului de ambreiaj, ceea ce are ca rezultat o senzație mai ușoară a manetei de ambreiaj la acționarea ambreiajului. Atunci când apare o frânare excesivă a motorului ca urmare a retrogradărilor rapide (sau a unei retrogradări accidentale), intră în acțiune camele de alunecare, forțând separarea butucului de ambreiaj și a plăcii de acționare. Acest lucru eliberează presiunea asupra discurilor de ambreiaj pentru a reduce cuplul și ajută la prevenirea săltării și derapajului anvelopei spate. Această funcție este deosebit de utilă atunci când se rulează pe circuit.
KTRC (Kawasaki TRaction Control) cu 3 moduri, cel mai avansat sistem de control al tracțiunii de la Kawasaki, oferă o selecție de moduri pentru a se potrivi unei varietăți de situații de pilotaj, de la sport la touring.
KTRC cu 3 moduri de rulare într-un singur sistem de control al tracțiunii. KTRC în modul 1, asigură o stabilitate mare în situații de derapaj prin prevenirea patinării roților unde intervine și sistemul S-KTRC, care ajută la menținerea tracțiunii optime în situații de condus sportiv prin prezicerea raportului de patinare a roților din spate în timpul accelerării. Comutatorul convenabil de pe mâner permite schimbarea instantanee a tipului de control al tracțiunii prin selectarea unuia dintre cele trei moduri, chiar și în timpul mersului. Modurile 1 și 2 mențin tracțiunea optimă în timpul virajelor, ca S-KTRC. Proiectate cu gândul la pilotajul sportiv, acestea permit o accelerare bruscă la ieșirea din viraje prin maximizarea tracțiunii înainte de la roata din spate. Modurile 1 și 2 diferă în ceea ce privește gradul în care intervin. Modul 1, setat pentru condiții de drum uscat, cu aderență bună, menține raportul de alunecare ideal pentru a asigura o tracțiune optimă. Modul 3 funcționează ca și modul 1 KTRC, reducând puterea pentru a permite recâștigarea aderenței atunci când se detectează patinarea roții spate. Este ideal atunci când se circulă în condiții alunecoase sau pe ploaie. Modul 3 KTRC este cel mai avansat sistem de management al motorului Kawasaki.
Selectarea modului de putere permite modificarea livrării de putere a motorului în funcție de situația de rulare.
Modelele echipate cu mai multe moduri de putere oferă motocicliștilor posibilitatea de a alege cu ușurință modul de livrare a puterii motorului pentru a se adapta la condițiile de rulare sau la preferințele acestora. În plus față de modul Full Power, sunt oferite unul (Low) sau două (Middle, Low) moduri alternative în care puterea maximă este limitată și răspunsul accelerației este mai blând.
ACC (Adaptive Cruise Control) menține viteza setată de pilot, dar ajustează viteza vehiculului pentru a menține o distanță adecvată față de vehiculul din față.
ACC (Adaptive Cruise Control) menține viteza setată de pilot, dar ajustează viteza vehiculului pentru a menține o distanță adecvată față de vehiculul din față. Un senzor orientat în față utilizează radar cu unde milimetrice pentru a scana înainte în direcția de deplasare a conducătorului. Sistemul ia în considerare proximitatea vehiculului din față, gradul de înclinare a drumului, viteza roților față/spate și setarea de distanță selectată de către conducător (Apropiată, Medie sau Îndepărtată). Când distanța față de vehiculul din față intră în raza senzorului, sistemul indică reducerea vitezei. Atunci când scăderea necesară a vitezei nu este mare, aceasta poate fi realizată cu ajutorul frânei motorului; atunci când este necesară o decelerare mai puternică, sistemul activează și frânele. Odată ce mai mult spațiu devine disponibil, sistemul indică creșterea vitezei și accelerația este crescută pentru a reveni la viteza setată.
FCW (Forward Collision Warning - Avertizare de coliziune frontală) avertizează pilotul atunci când sistemul stabilește că, dacă se continuă cu viteza actuală, se poate produce o coliziune cu vehiculul din față.
FCW (Forward Collision Warning) avertizează pilotul atunci când sistemul determină faptul că viteza curentă poate duce la o coliziune cu vehiculul din față. Un senzor radar orientat în față monitorizează distanța și viteza vehiculului din față. Atunci când un vehicul este în proximitate și există pericol de coliziune în cazul menținerii vitezei curente, sistemul avertizează conducătorul motocicletei folosind o lumină LED roșie strălucitoare care clipește deasupra panoului de instrumente. Un avertisment este, de asemenea, afișat pe ecranul TFT. Conducătorii pot seta momentul de alertă conform preferințelor: Devreme, Mediu, Târziu.
Activat atunci când pilotul s-a oprit și apasă ferm frâna (frânele), VHA (Vehicle Hold Assist) activează frâna spate pentru a permite pilotului să își relaxeze mâna/ piciorul de pe frână.
Activat când pilotul s-a oprit și aplică ferm frâna (frânele), VHA activează frâna de spate pentru a permite conducătorului să-și relaxeze mâna/piciorul de pe frână. În plus față de presiunea lichidului de frână, sistemul examinează gradul de înclinare a drumului, viteza roților față/spate, poziția clapetei de accelerație și comutatorul de pe suportul lateral pentru a determina dacă condițiile de funcționare au fost îndeplinite. Când conducătorul s-a oprit, VHA este inițiat după ce acesta exercită o anumită presiune (pe frâna din față și/sau spate). Pompa ABS exercită presiune pentru a angrena frâna din spate, iar o lumină/semnal este indicată pe panoul de instrumente pentru a informa conducătorul că poate să-și relaxeze mâna (și piciorul) de frână, iar motocicleta va rămâne în loc. Sistemul se dezactivează automat atunci când conducătorul apasă maneta de accelerație pentru a accelera, când suportul lateral este coborât sau după 10 minute de la activare. Conducătorul poate, de asemenea, să dezactiveze sistemul prin apăsarea rapidă și eliberarea manetei de frână (timp de mai puțin de 1 secundă).
ESS (Emergency Stop Signal-Semnalul de oprire de urgență) face ca lumina de frână să clipească în timpul unei frânări bruște, atrăgând atenția asupra decelerării rapide a motocicletei.
ESS (Semnalul de oprire de urgență) face ca lumina de frână să clipească în timpul unei frânări bruște, atrăgând atenția asupra decelerării rapide a motocicletei.
Kawasaki SPIN este o aplicație de infotainment bazată pe smartphone, care permite descărcarea diferitelor aplicații de la terți și afișarea lor pe display-ul TFT din cockpitului.
Kawasaki SPIN este o aplicație de divertisment informatizată bazată pe smartphone, care permite descărcarea și afișarea pe display-ul TFT a diverse aplicații ale terților. Funcțiile de bază disponibile în aplicație includ telefonul, afișarea hărții, muzica, calendarul și contactele. În plus, conducătorii pot opta să descarce aplicații ale terților pentru a le adăuga în aplicația Kawasaki SPIN și pentru a interacționa cu acestea direct pe display.
BSD (detectarea punctului mort) monitorizează împrejurimile motocicletei și avertizează pilotul cu privire la prezența unui vehicul care se află în punctul mort.
BSD (detectarea punctului mort) monitorizează împrejurimile motocicletei și avertizează pilotul cu privire la prezența unui vehicul care se află în punctul mort. Senzorul radar orientat spre spate scanează în urmă benzile din stânga și din dreapta pilotului. Când este detectat un vehicul care se apropie, un LED încorporat în oglinda retrovizoare se va aprinde. (NOTĂ: vehiculele care se deplasează exact în spatele motorului și de asemenea cele care se îndepărtează de motocicletă nu vor declanșa BSD). În cazul în care motociclistul va semnaliza intenția de a schimba benzile, în timp ce un vehicul este detectat în punctul mort, LED -ul oglinzii va clipi.
Indicator Mod Economic este un simbol care apare în de bord pentru a indica un consum favorabil de combustibil, încurajând un mers mai eficient.
Folosind un control electronic setat cu atenție pentru o funcționare optimă a motorului, modelele Kawasaki pot obține un nivel ridicat de eficiență a combustibilului. Cu toate acestea, consumul de combustibil este de asemenea afectat de modul în care este utilizată accelerația, se schimbă viteza și de alte elemente care sunt determinate de stilul de pilotaj. Modul economic este o funcție care se activează atunci când stilul de mers rezultă consum redus. Sistemul monitorizează continuu consumul, indiferent de viteza vehiculului, turația motorului, accelerația și alte criterii de pilotaj. În momentul în care consumul este scăzut (adică eficiența este ridicată), pe ecranul LCD al bordului apare un marcaj „ECO”. Printr-un stil de pilotaj moderat, astfel încât marca „ECO” să figureze constant, consumul poate fi redus. Menținerea consumului scăzut, de asemenea, ajută cu siguranță la reducerea impactului negativ asupra mediului.
ERGO-FIT este un sistem de interfață care permite unei game largi de piloți să se simtă comod pe motocicletă.
Poziția corectă este esențială pentru confortul și controlul pilotului. Cu toate acestea, potrivirea ideală variază de la un rider la altul, în funcție de conformație și stilul de pilotaj al acestuia. ERGO-FIT este un sistem de interfață conceput pentru a permite piloților să își găsească poziția ideală. Diferite puncte ale interfeței șasiului (ghidonul, scărițele și șaua) pot fi ajustate printr-o combinație de piese interschimbabile și piese cu poziții reglabile. Simțindu-se în armonie cu motocicleta, aceștia vor putea experimenta modul în care motoarele Kawasaki sunt plăcute și satisfăcătoare de condus. *Piesele reglabile și intervalul de reglaj al acestora variază în funcție de model.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
Proiectat complet în incinta fabricii Kawasaki, potențialul imens al motorului Supercharged foarte compact și foarte eficient este o dovadă a tehnologiei deținute de grupul KHI.
Valorificând know-how-ul și tehnologia deținută de Grupul KHI, motorul Supercharged (Motor cu compresor) Kawasaki furnizează o putere mare, menținând totodată un design compact. Cheia pentru atingerea acestei performanțe incredibile se află în supraalimentatorul motorului – o unitate specifică motocicletelor, proiectată complet intern cu tehnologie din cadrul Companiei de Turbine și Mașini Kawasaki, Companiei Aero-Spațiale și Diviziei de Tehnologie Corporativă. Unul dintre cele mai mari avantaje ale proiectării interne a supraalimentatorului și adaptarea designului său pentru a se potrivi caracteristicilor motorului a fost că inginerii au reușit să atingă o operare de înaltă eficiență într-o gamă largă de condiții – ceva ce nu ar fi fost posibil prin simpla instalare sau încercarea de adaptare a unui supraalimentator auto aftermarket. Importanța unei eficiențe ridicate într-un supraalimentator constă în faptul că, pe măsură ce aerul este comprimat, câștigul de căldură, care fură puterea, este minim. Și în timp ce mulți supraalimentatoare pot oferi o operare de înaltă eficiență într-o gamă foarte limitată de condiții, supraalimentatorul Kawasaki oferă o eficiență ridicată pe o gamă largă de rapoarte de presiune și debit – ceea ce înseamnă pe o gamă largă de turații ale motorului și viteze ale vehiculului. Această gamă largă de operare eficientă (asemănătoare cu o bandă largă de putere) se traduce ușor într-o accelerație puternică. Eficiența ridicată a supraalimentatorului și câștigul minim de căldură au însemnat, de asemenea, că un intercooler nu a fost necesar, economisind în mod semnificativ greutate și spațiu și permițând un design compact al motorului.
Sistemul KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension) se adaptează în timp real la condițiile de drum și de rulare, asigurând nivelul ideal de amortizare.
Sistemul KECS se adaptează în timp real la condițiile de drum și de rulare, furnizând un nivel ideal de amortizare solicitat prin reglarea electronică a amortizării în funcție de viteza vehiculului și de viteza de cursă a suspensiei. Decelerarea este, de asemenea, luată în considerare, ceea ce permite sistemului să ajute la gestionarea tangajelor care pot apărea în timpul frânării. Controlul prin intermediul unei electrovalve cu acționare directă permite un timp de reacție extrem de rapid, ceea ce face ca KECS să fie ideal pentru aplicațiile de pilotaj sportiv, unde senzația naturală este crucială pentru a te simți în armonie cu motocicleta. Senzorii de cursă încorporați atât pe furcă, cât și pe amortizorul spate, oferă informații în timp real despre viteza de cursă și compresie. Datele de intrare de la bobinele senzorilor către ECU KECS sunt completate de informațiile furnizate de IMU (accelerație/decelerare) și de ECU FI (viteza vehiculului). ECU KECS direcționează apoi curentul către solenoizi pentru a regla amortizarea în funcție de situație. Modurile selectabile permit piloților să aleagă setări.
KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) este un sistem de frânare de înaltă precizie, conceput special pentru modelele supersport, care oferă o frânare foarte eficientă, păstrând în același timp o senzație naturală.
Kawasaki a dezvoltat KIBS pentru a ține cont de caracteristicile particulare de manevrabilitate ale motocicletelor supersport, asigurând o frânare extrem de eficientă cu o intervenție minimă în timpul pilotajului intens. Este primul sistem de frânare produs în masă care conectează ECU (Unitatea de Control Electronic) ABS și ECU-ul motorului. În plus față de viteza roților față și spate, KIBS monitorizează presiunea hidraulică a etrierului frânei față, poziția clapetei de accelerație, turația motorului, acționarea ambreiajului și poziția treptei de viteză. Aceste informații diverse sunt analizate pentru a determina presiunea hidraulică ideală a frânei față. Prin control precis, se pot evita scăderile mari ale presiunii hidraulice observate în sistemele ABS standard. În plus, tendința la modelele supersport de ridicare a roții din spate în timpul frânării puternice poate fi suprimată, iar controlul frânei din spate poate fi menținut în timpul schimbării treptelor.
Împreună cu programul de modelare dinamică Kawasaki și datele uploadate IMU (unitate de măsurare inerțială) permit o conștientizare și mai precisă a orientării șasiului, cheia pentru a duce electronica Kawasaki la nivelul următor.
IMU înseamnă "Enhanced Chassis Orientation Awareness". Punctul forte al sistemului electronic Kawasaki de ultimă generație a fost întotdeauna programarea extrem de sofisticată care, folosind un hardware minim, oferă sistemului ECU o analiza în timp real a șasiului. Programul de modelare dinamică brevetat de Kawasaki examinează schimbările în mai mulți parametri a anvelopelor și ajută negreșit la alegerea pneurilor de drum. Adăugarea unui IMU (unitate de măsurare inerțială) permite monitorizarea inerției de-a lungul a 6 DOF (grade de libertate). Se măsoară accelerația de-a lungul axelor longitudinală, transversală și verticală, plus viteza de ruliu și de tangaj. Rata de cădere este calculată de ECU. Acest feedback suplimentar contribuie la o imagine și mai clară în timp real a orientării șasiului, permițând un management și mai precis pentru controlul la limită. Odată cu adăugarea IMU și cu cea mai recentă evoluție a software-ului avansat de modelare Kawasaki, tehnologia Kawasaki de gestionare electronică a motorului și a șasiului trece la nivelul următor, trecând de la sistemele de tip reglaj și reacție la cele de tip feedback pentru a oferi niveluri și mai mari de emoție la pilotaj.
Sistemul de monitorizare a presiunii din anvelope (TPMS) monitorizează în permanență presiunea aerului din anvelope în timpul mersului, ceea ce sporește siguranța pilotului în timpul călătoriilor lungi.
Menținerea presiunii corecte a aerului în anvelope este foarte importantă, deoarece poate afecta în mod semnificativ manevrabilitatea unei motociclete, iar condusul cu presiune scăzută, din cauza unei pene, scurgeri sau alt motiv, crește riscul de explozie a anvelopei. Aerul din anvelope scapă natural în timp, deci este important să verificați regulat presiunea. Sistemul monitorizează în mod continuu (folosind senzori montați pe supapele de aer ale fiecărei roți) și afișează presiunea curentă în bord. Presiunea aerului din anvelope variază semnificativ pe măsură ce ele se încălzesc, dar Sistemul TPMS ia acest lucru în considerare și recalculează presiunea pentru a evita confuziile și avertismentele false pentru 20?. Când presiunea aerului din anvelope este excesiv de scăzută, apare un avertisment în bord. Pe modelul 1400GTR / Concours 14, presiunea recomandată pentru ambele roți, față și spate, este de 290 kPa (aproximativ 2,9 kgf/cm2). Dacă presiunea scade sub 220 kPa (aproximativ 2,2 kgf/cm2), va apărea evertismentul. Acest sistem nu numai că elimină neplăcerea verificării manuale a presiunii anvelopelor în timpul călătoriilor lungi, ci și informează rapid conducătorul despre orice scădere bruscă a presiunii cauzată, de exemplu, de o anvelopă perforată.
KIPASS (Kawasaki's Intelligent Proximity Activation Start System) este un sistem care permite activarea de la distanță a comutatorului principal al motocicletei și a blocării direcției.
Cu brelocul compact (imobilizator portabil) în buzunar, KIPASS permite motocicliștilor să deblocheze de la distanță dispozitivul de blocare a direcției și întrerupătorul principal al motocicletei prin simpla apropiere de aceasta. Atunci când cheia de buzunar este aproape de motocicletă, semnalul pe care îl trimite este recepționat și recunoscut de unitatea KIPASS din motocicletă. La fel ca și în cazul cheilor imobilizatoare, fiecare cheie de buzunar are un semnal unic, ceea ce face ca acest sistem să fie util și ca mijloc de descurajare a furturilor. Cheia poate fi recunoscută atunci când este în buzunarul unei jachete, astfel încât nu este nevoie ca motociclistul să scoată cheia pentru a acționa comutatorul principal al motocicletei. Gențile laterale și capacul rezervorului se deschid cu ajutorul cheii cu buton din interiorul cilindrului cheii. Deoarece cheia cu buton nu poate fi scoasă atunci când brelocul nu este în raza de acțiune, gaura cheii nu este niciodată vizibilă, ceea ce ajută la prevenirea falsificării. Acest sistem utilizează algoritmul de criptare "MISTY" dezvoltat de MITSUBISHI ELECTRIC CORPORATION.
Luminile cornering asigură o iluminare suplimentară în viraje, creând o rază a proiecției mai largă în direcția în care se îndreaptă motocicleta.
Seturile de trei lumini LED încorporate în fiecare parte a carenei ajută la iluminarea drumului în viraje pe timp de noapte. Fiecare dintre cele trei lumini are o direcție fixă și se activează în funcție de unghiul de înclinare. Pe măsură ce motocicleta se înclină, luminile se aprind în ordine, creând o rază a proiecției mai largă în direcția în care se îndreaptă motocicleta.
KQS (Kawasaki Quick Shifter) permite schimbarea vitezelor fără ambreiaj.
Proiectat pentru a ajuta pilotul să își maximizeze accelerația pe circuit prin posibilitatea de a schimba treptele fără a folosi ambreiajul și cu accelerația complet deschisă, KQS detectează că levierul de schimbare a fost acționat și trimite un semnal către ECU pentru a întrerupe aprinderea, astfel încât următoarea treaptă poate fi angrenată fără a utiliza ambreiajul. În cazul modelelor care oferă schimbarea treptelor fără ambreiaj în timpul decelerației, sistemul controlează automat turația motorului astfel încât următoarea treaptă mai mică poate fi selectată fără a acționa ambreiajul.
Grupul de admisie electronic permite ECU să livreze motorului cantitatea ideală de combustibil și aer.
Sistemul complet electronic de acționare a accelerației de la Kawasaki permite ECU să controleze volumul de combustibil (prin intermediul injectoarelor) și de aer (prin intermediul clapetelor de accelerație) furnizat motorului. Injecția ideală a combustibilului și poziția ideală a clapetelor de accelerație au ca rezultat un răspuns rapid și natural al motorului și o putere ideală a acestuia. Sistemul contribuie, de asemenea, în mod semnificativ la reducerea emisiilor. Clapetele de accelerație electronice permit, de asemenea, un control mai precis al sistemelor electronice de management al motorului, cum ar fi S-KTRC și KTRC, KLCM, Kawasaki Engine Brake Control și Electronic Cruise Control (Pilotul automat).
KLCM (Kawasaki Launch Control Mode) optimizează accelerația de la o oprire prin gestionarea electronică a puterii motorului pentru a preveni patinarea roților.
Conceput pentru a ajuta motocicliștii prin optimizarea accelerației de la oprire, KLCM gestionează electronic puterea motorului pentru a preveni patinarea roților în timpul plecării. Piloții pot alege dintre trei moduri, fiecare oferind un nivel progresiv mai mare de intruziune. Fiecare mod permite riderului să plece de la o oprire cu accelerația ținută larg deschisă. Cu maneta ambreiajului trasă și sistemul activat, turația motorului este limitată la o viteză determinată în timp ce riderul ține accelerația deschisă. Odată ce pilotul eliberează maneta de ambreiaj pentru a cupla ambreiajul, turația motorului poate crește, dar puterea este reglată pentru a preveni rotirea roților și pentru a ajuta la menținerea roții din față pe sol. (În modul 1, cel mai puțin intruziv, roata din față se poate ridica puțin.) Sistemul se dezactivează automat la 150 km/h sau atunci când pilotul trece în treapta a treia de viteză.
KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) monitorizează parametrii motorului și ai șasiului de la început pâna la sfârșitul virajului.
KCMF monitorizează parametrii motorului și șasiului pe tot parcursul virajului, de la intrare, în apex, până la ieșirea din viraj, reglând forța de frânare și puterea motorului pentru a facilita o tranziție lină de la accelerație la frânare și invers, și pentru a ajuta pilotul să-și urmeze trasa dorită. KCMF gestionează următoarele sisteme (unde sunt disponibile): KTRC (inclusiv controlul tracțiunii, wheelie și derapaj), KIBS (inclusiv controlul de înclinare), Kawasaki Engine Brake Control (Controlul frână motor Kawasaki).
KEBC (Kawasaki Engine Brake Control) permite piloților să selecteze nivelul preferat de frânare a motorului.
Frânarea motorului poate fi folosită în mod avantajos pentru a ajuta o motocicletă să decelereze, dar nu toți piloții preferă o frânare puternică a motorului. Cu KEBC, piloții au posibilitatea de a selecta nivelul de frânare a motorului. Când KEBC este activat, efectul de frânare a motorului este redus, oferind mai puține interferențe atunci când te afli pe circuit.
Bazat pe tehnologia racing, asistență ambreiaj anti-blocare roată acționează atât ca un limitator de cuplu, cât și ca un mecanism auto-servo care permite o tracțiune mai ușoară a manetei de ambreiaj.
Pe baza feedback-ului din activitățile de curse, asistență ambreiaj anti-blocare roată utilizează două tipuri de came (o came de asistență și o came cu alunecare) pentru a acționa butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună sau separat. În condiții normale de funcționare, camele de asistență funcționează ca un mecanism de autoservire, trăgând butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună pentru a comprima plăcile de ambreiaj. Acest lucru permite reducerea sarcinii totale a arcului de ambreiaj, ceea ce are ca rezultat o senzație mai ușoară a manetei de ambreiaj la acționarea ambreiajului. Atunci când apare o frânare excesivă a motorului ca urmare a retrogradărilor rapide (sau a unei retrogradări accidentale), intră în acțiune camele de alunecare, forțând separarea butucului de ambreiaj și a plăcii de acționare. Acest lucru eliberează presiunea asupra discurilor de ambreiaj pentru a reduce cuplul și ajută la prevenirea săltării și derapajului anvelopei spate. Această funcție este deosebit de utilă atunci când se rulează pe circuit.
KTRC (Kawasaki TRaction Control) cu 3 moduri, cel mai avansat sistem de control al tracțiunii de la Kawasaki, oferă o selecție de moduri pentru a se potrivi unei varietăți de situații de pilotaj, de la sport la touring.
KTRC cu 3 moduri de rulare într-un singur sistem de control al tracțiunii. KTRC în modul 1, asigură o stabilitate mare în situații de derapaj prin prevenirea patinării roților unde intervine și sistemul S-KTRC, care ajută la menținerea tracțiunii optime în situații de condus sportiv prin prezicerea raportului de patinare a roților din spate în timpul accelerării. Comutatorul convenabil de pe mâner permite schimbarea instantanee a tipului de control al tracțiunii prin selectarea unuia dintre cele trei moduri, chiar și în timpul mersului. Modurile 1 și 2 mențin tracțiunea optimă în timpul virajelor, ca S-KTRC. Proiectate cu gândul la pilotajul sportiv, acestea permit o accelerare bruscă la ieșirea din viraje prin maximizarea tracțiunii înainte de la roata din spate. Modurile 1 și 2 diferă în ceea ce privește gradul în care intervin. Modul 1, setat pentru condiții de drum uscat, cu aderență bună, menține raportul de alunecare ideal pentru a asigura o tracțiune optimă. Modul 3 funcționează ca și modul 1 KTRC, reducând puterea pentru a permite recâștigarea aderenței atunci când se detectează patinarea roții spate. Este ideal atunci când se circulă în condiții alunecoase sau pe ploaie. Modul 3 KTRC este cel mai avansat sistem de management al motorului Kawasaki.
Selectarea modului de putere permite modificarea livrării de putere a motorului în funcție de situația de rulare.
Modelele echipate cu mai multe moduri de putere oferă motocicliștilor posibilitatea de a alege cu ușurință modul de livrare a puterii motorului pentru a se adapta la condițiile de rulare sau la preferințele acestora. În plus față de modul Full Power, sunt oferite unul (Low) sau două (Middle, Low) moduri alternative în care puterea maximă este limitată și răspunsul accelerației este mai blând.
ACC (Adaptive Cruise Control) menține viteza setată de pilot, dar ajustează viteza vehiculului pentru a menține o distanță adecvată față de vehiculul din față.
ACC (Adaptive Cruise Control) menține viteza setată de pilot, dar ajustează viteza vehiculului pentru a menține o distanță adecvată față de vehiculul din față. Un senzor orientat în față utilizează radar cu unde milimetrice pentru a scana înainte în direcția de deplasare a conducătorului. Sistemul ia în considerare proximitatea vehiculului din față, gradul de înclinare a drumului, viteza roților față/spate și setarea de distanță selectată de către conducător (Apropiată, Medie sau Îndepărtată). Când distanța față de vehiculul din față intră în raza senzorului, sistemul indică reducerea vitezei. Atunci când scăderea necesară a vitezei nu este mare, aceasta poate fi realizată cu ajutorul frânei motorului; atunci când este necesară o decelerare mai puternică, sistemul activează și frânele. Odată ce mai mult spațiu devine disponibil, sistemul indică creșterea vitezei și accelerația este crescută pentru a reveni la viteza setată.
FCW (Forward Collision Warning - Avertizare de coliziune frontală) avertizează pilotul atunci când sistemul stabilește că, dacă se continuă cu viteza actuală, se poate produce o coliziune cu vehiculul din față.
FCW (Forward Collision Warning) avertizează pilotul atunci când sistemul determină faptul că viteza curentă poate duce la o coliziune cu vehiculul din față. Un senzor radar orientat în față monitorizează distanța și viteza vehiculului din față. Atunci când un vehicul este în proximitate și există pericol de coliziune în cazul menținerii vitezei curente, sistemul avertizează conducătorul motocicletei folosind o lumină LED roșie strălucitoare care clipește deasupra panoului de instrumente. Un avertisment este, de asemenea, afișat pe ecranul TFT. Conducătorii pot seta momentul de alertă conform preferințelor: Devreme, Mediu, Târziu.
Activat atunci când pilotul s-a oprit și apasă ferm frâna (frânele), VHA (Vehicle Hold Assist) activează frâna spate pentru a permite pilotului să își relaxeze mâna/ piciorul de pe frână.
Activat când pilotul s-a oprit și aplică ferm frâna (frânele), VHA activează frâna de spate pentru a permite conducătorului să-și relaxeze mâna/piciorul de pe frână. În plus față de presiunea lichidului de frână, sistemul examinează gradul de înclinare a drumului, viteza roților față/spate, poziția clapetei de accelerație și comutatorul de pe suportul lateral pentru a determina dacă condițiile de funcționare au fost îndeplinite. Când conducătorul s-a oprit, VHA este inițiat după ce acesta exercită o anumită presiune (pe frâna din față și/sau spate). Pompa ABS exercită presiune pentru a angrena frâna din spate, iar o lumină/semnal este indicată pe panoul de instrumente pentru a informa conducătorul că poate să-și relaxeze mâna (și piciorul) de frână, iar motocicleta va rămâne în loc. Sistemul se dezactivează automat atunci când conducătorul apasă maneta de accelerație pentru a accelera, când suportul lateral este coborât sau după 10 minute de la activare. Conducătorul poate, de asemenea, să dezactiveze sistemul prin apăsarea rapidă și eliberarea manetei de frână (timp de mai puțin de 1 secundă).
ESS (Emergency Stop Signal-Semnalul de oprire de urgență) face ca lumina de frână să clipească în timpul unei frânări bruște, atrăgând atenția asupra decelerării rapide a motocicletei.
ESS (Semnalul de oprire de urgență) face ca lumina de frână să clipească în timpul unei frânări bruște, atrăgând atenția asupra decelerării rapide a motocicletei.
Kawasaki SPIN este o aplicație de infotainment bazată pe smartphone, care permite descărcarea diferitelor aplicații de la terți și afișarea lor pe display-ul TFT din cockpitului.
Kawasaki SPIN este o aplicație de divertisment informatizată bazată pe smartphone, care permite descărcarea și afișarea pe display-ul TFT a diverse aplicații ale terților. Funcțiile de bază disponibile în aplicație includ telefonul, afișarea hărții, muzica, calendarul și contactele. În plus, conducătorii pot opta să descarce aplicații ale terților pentru a le adăuga în aplicația Kawasaki SPIN și pentru a interacționa cu acestea direct pe display.
BSD (detectarea punctului mort) monitorizează împrejurimile motocicletei și avertizează pilotul cu privire la prezența unui vehicul care se află în punctul mort.
BSD (detectarea punctului mort) monitorizează împrejurimile motocicletei și avertizează pilotul cu privire la prezența unui vehicul care se află în punctul mort. Senzorul radar orientat spre spate scanează în urmă benzile din stânga și din dreapta pilotului. Când este detectat un vehicul care se apropie, un LED încorporat în oglinda retrovizoare se va aprinde. (NOTĂ: vehiculele care se deplasează exact în spatele motorului și de asemenea cele care se îndepărtează de motocicletă nu vor declanșa BSD). În cazul în care motociclistul va semnaliza intenția de a schimba benzile, în timp ce un vehicul este detectat în punctul mort, LED -ul oglinzii va clipi.
Indicator Mod Economic este un simbol care apare în de bord pentru a indica un consum favorabil de combustibil, încurajând un mers mai eficient.
Folosind un control electronic setat cu atenție pentru o funcționare optimă a motorului, modelele Kawasaki pot obține un nivel ridicat de eficiență a combustibilului. Cu toate acestea, consumul de combustibil este de asemenea afectat de modul în care este utilizată accelerația, se schimbă viteza și de alte elemente care sunt determinate de stilul de pilotaj. Modul economic este o funcție care se activează atunci când stilul de mers rezultă consum redus. Sistemul monitorizează continuu consumul, indiferent de viteza vehiculului, turația motorului, accelerația și alte criterii de pilotaj. În momentul în care consumul este scăzut (adică eficiența este ridicată), pe ecranul LCD al bordului apare un marcaj „ECO”. Printr-un stil de pilotaj moderat, astfel încât marca „ECO” să figureze constant, consumul poate fi redus. Menținerea consumului scăzut, de asemenea, ajută cu siguranță la reducerea impactului negativ asupra mediului.
ERGO-FIT este un sistem de interfață care permite unei game largi de piloți să se simtă comod pe motocicletă.
Poziția corectă este esențială pentru confortul și controlul pilotului. Cu toate acestea, potrivirea ideală variază de la un rider la altul, în funcție de conformație și stilul de pilotaj al acestuia. ERGO-FIT este un sistem de interfață conceput pentru a permite piloților să își găsească poziția ideală. Diferite puncte ale interfeței șasiului (ghidonul, scărițele și șaua) pot fi ajustate printr-o combinație de piese interschimbabile și piese cu poziții reglabile. Simțindu-se în armonie cu motocicleta, aceștia vor putea experimenta modul în care motoarele Kawasaki sunt plăcute și satisfăcătoare de condus. *Piesele reglabile și intervalul de reglaj al acestora variază în funcție de model.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
Engine type | Motor cu 4 cilindri în linie răcit cu lichid cu compresor |
---|---|
Compression ratio | 11.2:1 |
Valve system | DOHC, 16 supape |
Bore x stroke | 76.0 x 55.0 mm |
Displacement | 998 cm³ |
Fuel system | Injecție de combustibil cu 2 injectoare: 40 mm x 4 |
Lubrication | Mix carburant |
Starting system | Electric |
Ignition system | Digital |
Maximum power | 147.1 kW {200 PS} / 11,000 rpm |
---|---|
Maximum power with RAM Air | 154.1 kW {210 PS} / 11,000 rpm |
Maximum torque | 137.3 N•m {14.0 kgf•m} / 8,500 rpm |
CO2 emission | 128 g/km |
Fuel consumption | 5.4 l/100km |
Transmission | 6 viteze + marșarier cu schimbător |
Clutch | Multi-disc în ulei |
Primary reduction ratio | 1.480 (74/50) |
Gear ratios 1st | 3.077 (40/13) |
Gear ratios 2nd | 2.429 (34/14) |
Gear ratios 3rd | 2.045 (45/22) |
Gear ratios 4th | 1.727 (38/22) |
Gear ratios 5th | 1.524 (32/21) |
Gear ratios 6th | 1.348 (31/23) |
Final drive | Lanț nituit |
Final reduction ratio | 2.444 (44/18) |
Frame type | Tip spalier din oțel de înaltă rezistență cu suport de montare al basculei |
---|---|
Trail | 103 mm |
Wheel travel front | 120 mm |
Wheel travel rear | 139 mm |
Tyre, front | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Tyre, rear | 190/55 ZR17 M/C (75W) |
L x W x H | 2,175 x 790 x 1,260 mm |
Steering angle L R | 30° / 30° |
Wheel base | 1,480 mm |
Ground clearance | 130 mm |
Fuel capacity | 19.0 litri |
Seat height | 835 mm |
Curb mass | 267 kg |
Front brake type | 2 discuri semi-flotante |
---|---|
Front brake diameter | Ø 320 mm |
Front brake caliper type | Radial-mount Stylema monobloc opus cu 4 pistoane |
Rear brake type | Disc unic |
Rear brake diameter | Ø 250 mm |
Rear brake caliper type | 2 pistoane |
Front suspension type | Furcă inversată cu amortizare în compresie și în revenire controlată de KECS, reglarea manuală a pretensionării arcului și arcurile top-out |
Front suspension diameter | Ø 43 mm |
Rear suspension type | Uni-Trak, BFRC lite gas-charged shock with piggyback reservoir, KECS-controlled compression and rebound damping, and remote spring preload adjustability |
Inpage Navigation Section: Accesorii
Ajută la protejarea motocicletei tale de daunele cauzate de răsturnare.
Căptușelile din nailon negru cu fermoar facilitează împachetarea încărcăturii și depozitarea în gențile laterale cu blocare.
Odată ajuns la destinație, nu trebuie decât să luați sacii interiori din genți, astfel încât să puteți lăsa gențile pe motocicletă și să porniți la drum.
Stand special cu braț oscilant pe o singură parte spate, fabricat special pentru modelele Ninja H2.
Kit de lanț Kawasaki original care conține pinionul motorului, șaiba, pinionul spate, piulițe și știfturi etc.
Acest pachet complet de la Kawasaki conține toate piesele originale calificate necesare pentru înlocuirea corectă a lanțului de transmisie pentru modelele populare.
În comparație cu kiturile aftermarket, kiturile originale au avantajul că pinionul față este acoperită cu cauciuc, care va face ca funcționarea lanțului să fie mult mai silențioasă. Cineva care a folosit un kit aftermarket va cunoaște această diferență.
Noile kituri de lanț au ambalajul verde recognoscibil, marca Kawasaki.
Dă-i motocicletei tale Kawasaki un aspect și un sunet mai sportiv cu acest sistem de evacuare Akrapovič slip-on. Toba ușoară din titan este prevăzută cu un logo marcat cu laser, capac din carbon și protecție termică din carbon. Acest sistem de evacuare, cu catalizator, este omologat și are aprobare tip ECE (Euro 5+).
Setul de cilindri de blocare utilizează cheia de contact pentru a crea un Sistem de Chei Unic pentru atât pentru gențile laterale, cât și pentru vehicul.
Set de genți laterale de 56L cu eliberare rapidă, care poate ține majoritatea căștilor full-face. Gențile laterale sunt proiectate să fie atașate la mânere și suporturi de picioare și să ofere un aspect sportiv și curat atunci când sunt îndepărtate. Lățimea de montare îngustă de 93cm și potrivită pentru croazieră la viteză mare.
Setul necesită:
Fabricată dintr-un material rezistent la rupere, tip fagure de miere. Rezistență la căldură până la 120 de grade Celsius. Branding subtil. 100% poliester. Cu sac de transport. Potrivit pentru:
Dezvoltat în colaborare cu SP Connect, kitul constă dintr-un montaj pe ambreiaj, un modul antivibrații și o clema universală pentru telefon. Se potrivește pentru majoritatea telefoanelor mobile; Pur și simplu trageți coroana, strângeți șurubul și apoi împingeți coroana înapoi pentru a bloca telefonul. În timp ce rămâne complet utilizabil, telefonul dvs. poate fi acum atașat sau detasat de suport în câteva secunde.
Citește mai multIndiferent dacă doriți să vă parcați motocicleta într-o boxă sau în garaj, lăsați-o să se odihnească cu stil pe acest Covor de Garaj Kawasaki. Covorul respectă noile coduri de mediu FIM și oferă un nivel ridicat de absorbție și control al prafului.
Realizată dintr-un material rezistent la rupere, tip fagure de miere, cu rezistență la căldură până la 120 de grade Celsius. Branding subtil. 100% poliester. Cu geantă de transport multi-utilizabilă. Se potrivește la: