Inpage Navigation Section: Overview
Următorul nivel Supernaked a sosit. Noul Z H2 SE este îmbogățit de tehnologia unică Kawasaki Supercharger, care oferă noi funcții dedicate care oferă performanțe de neegalat: noua suspensie electronică Showa cu tehnologie Skyhook, etrierele de frână Brembo din seria H2, plus culori și grafice noi, se combină pentru a vă stimula emoțiile dincolo de limite. SUPERCHARGE !
Culoare
Show all
Show less
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Pachetul de frâne față Brembo cu specificații superioare al modelului Z H2 SE include etriere monobloc Stylema și un cilindru principal față Brembo, oferind o performanță mai puternică de frânare și un control îmbunătățit.
Pachetul de frâne față Brembo cu specificații superioare al modelului Z H2 SE include etriere monobloc Stylema și un cilindru principal față Brembo, oferind o performanță mai puternică de frânare și un control îmbunătățit.
Acest model este echipat cu o funcție de conectivitate pentru smartphone, care permite conectarea prin Bluetooth. Pe lângă verificarea informațiilor despre motocicletă și înregistrarea și descărcarea jurnalelor, setările, cum ar fi Riding Mode, pot fi pregătite de la distanță. Un cip Bluetooth încorporat în panoul de instrumente permite piloților să se conecteze la motocicleta lor fără fir. Cu ajutorul aplicației pentru smartphone RIDEOLOGY THE APP", pot fi accesate o serie de funcții ale instrumentului, contribuind la o experiență îmbunătățită."
Acest model este echipat cu o funcție de conectivitate pentru smartphone, care permite conectarea prin Bluetooth. Pe lângă verificarea informațiilor despre motocicletă și înregistrarea și descărcarea jurnalelor, setările, cum ar fi Riding Mode, pot fi pregătite de la distanță. Un cip Bluetooth încorporat în panoul de instrumente permite piloților să se conecteze la motocicleta lor fără fir. Cu ajutorul aplicației pentru smartphone RIDEOLOGY THE APP", pot fi accesate o serie de funcții ale instrumentului, contribuind la o experiență îmbunătățită."
Capabil să exploateze întreaga putere a motorului Supercharged (motor cu compresor), cadrul special conceput al modelului Z H2 oferă o combinație de stabilitate la viteze mari și manevrabilitate ușoară care facilitează controlul atunci când se circulă în oraș sau pe serpentine - caracteristici aparent contrare. Cadrul compact, o bază ideală pentru forma unui model naked, are un echilibru de nivel înalt între rigiditate și flexibilitate, permițând abordarea unei game largi de situații de pilotaj.
Capabil să exploateze întreaga putere a motorului Supercharged (motor cu compresor), cadrul special conceput al modelului Z H2 oferă o combinație de stabilitate la viteze mari și manevrabilitate ușoară care facilitează controlul atunci când se circulă în oraș sau pe serpentine - caracteristici aparent contrare. Cadrul compact, o bază ideală pentru forma unui model naked, are un echilibru de nivel înalt între rigiditate și flexibilitate, permițând abordarea unei game largi de situații de pilotaj.
Pachetul de frâne față Brembo cu specificații superioare al modelului Z H2 SE include etriere monobloc Stylema și un cilindru principal față Brembo, oferind o performanță mai puternică de frânare și un control îmbunătățit.
Pachetul de frâne față Brembo cu specificații superioare al modelului Z H2 SE include etriere monobloc Stylema și un cilindru principal față Brembo, oferind o performanță mai puternică de frânare și un control îmbunătățit.
Acest model este echipat cu o funcție de conectivitate pentru smartphone, care permite conectarea prin Bluetooth. Pe lângă verificarea informațiilor despre motocicletă și înregistrarea și descărcarea jurnalelor, setările, cum ar fi Riding Mode, pot fi pregătite de la distanță. Un cip Bluetooth încorporat în panoul de instrumente permite piloților să se conecteze la motocicleta lor fără fir. Cu ajutorul aplicației pentru smartphone RIDEOLOGY THE APP", pot fi accesate o serie de funcții ale instrumentului, contribuind la o experiență îmbunătățită."
Acest model este echipat cu o funcție de conectivitate pentru smartphone, care permite conectarea prin Bluetooth. Pe lângă verificarea informațiilor despre motocicletă și înregistrarea și descărcarea jurnalelor, setările, cum ar fi Riding Mode, pot fi pregătite de la distanță. Un cip Bluetooth încorporat în panoul de instrumente permite piloților să se conecteze la motocicleta lor fără fir. Cu ajutorul aplicației pentru smartphone RIDEOLOGY THE APP", pot fi accesate o serie de funcții ale instrumentului, contribuind la o experiență îmbunătățită."
Capabil să exploateze întreaga putere a motorului Supercharged (motor cu compresor), cadrul special conceput al modelului Z H2 oferă o combinație de stabilitate la viteze mari și manevrabilitate ușoară care facilitează controlul atunci când se circulă în oraș sau pe serpentine - caracteristici aparent contrare. Cadrul compact, o bază ideală pentru forma unui model naked, are un echilibru de nivel înalt între rigiditate și flexibilitate, permițând abordarea unei game largi de situații de pilotaj.
Capabil să exploateze întreaga putere a motorului Supercharged (motor cu compresor), cadrul special conceput al modelului Z H2 oferă o combinație de stabilitate la viteze mari și manevrabilitate ușoară care facilitează controlul atunci când se circulă în oraș sau pe serpentine - caracteristici aparent contrare. Cadrul compact, o bază ideală pentru forma unui model naked, are un echilibru de nivel înalt între rigiditate și flexibilitate, permițând abordarea unei game largi de situații de pilotaj.
Proiectat complet în incinta fabricii Kawasaki, potențialul imens al motorului Supercharged foarte compact și foarte eficient este o dovadă a tehnologiei deținute de grupul KHI.
Valorificând know-how-ul și tehnologia deținută de Grupul KHI, motorul Supercharged (Motor cu compresor) Kawasaki furnizează o putere mare, menținând totodată un design compact. Cheia pentru atingerea acestei performanțe incredibile se află în supraalimentatorul motorului – o unitate specifică motocicletelor, proiectată complet intern cu tehnologie din cadrul Companiei de Turbine și Mașini Kawasaki, Companiei Aero-Spațiale și Diviziei de Tehnologie Corporativă. Unul dintre cele mai mari avantaje ale proiectării interne a supraalimentatorului și adaptarea designului său pentru a se potrivi caracteristicilor motorului a fost că inginerii au reușit să atingă o operare de înaltă eficiență într-o gamă largă de condiții – ceva ce nu ar fi fost posibil prin simpla instalare sau încercarea de adaptare a unui supraalimentator auto aftermarket. Importanța unei eficiențe ridicate într-un supraalimentator constă în faptul că, pe măsură ce aerul este comprimat, câștigul de căldură, care fură puterea, este minim. Și în timp ce mulți supraalimentatoare pot oferi o operare de înaltă eficiență într-o gamă foarte limitată de condiții, supraalimentatorul Kawasaki oferă o eficiență ridicată pe o gamă largă de rapoarte de presiune și debit – ceea ce înseamnă pe o gamă largă de turații ale motorului și viteze ale vehiculului. Această gamă largă de operare eficientă (asemănătoare cu o bandă largă de putere) se traduce ușor într-o accelerație puternică. Eficiența ridicată a supraalimentatorului și câștigul minim de căldură au însemnat, de asemenea, că un intercooler nu a fost necesar, economisind în mod semnificativ greutate și spațiu și permițând un design compact al motorului.
Sistemul KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension) se adaptează în timp real la condițiile de drum și de rulare, asigurând nivelul ideal de amortizare.
Sistemul KECS se adaptează în timp real la condițiile de drum și de rulare, furnizând un nivel ideal de amortizare solicitat prin reglarea electronică a amortizării în funcție de viteza vehiculului și de viteza de cursă a suspensiei. Decelerarea este, de asemenea, luată în considerare, ceea ce permite sistemului să ajute la gestionarea tangajelor care pot apărea în timpul frânării. Controlul prin intermediul unei electrovalve cu acționare directă permite un timp de reacție extrem de rapid, ceea ce face ca KECS să fie ideal pentru aplicațiile de pilotaj sportiv, unde senzația naturală este crucială pentru a te simți în armonie cu motocicleta. Senzorii de cursă încorporați atât pe furcă, cât și pe amortizorul spate, oferă informații în timp real despre viteza de cursă și compresie. Datele de intrare de la bobinele senzorilor către ECU KECS sunt completate de informațiile furnizate de IMU (accelerație/decelerare) și de ECU FI (viteza vehiculului). ECU KECS direcționează apoi curentul către solenoizi pentru a regla amortizarea în funcție de situație. Modurile selectabile permit piloților să aleagă setări.
Grupul de admisie electronic permite ECU să livreze motorului cantitatea ideală de combustibil și aer.
Sistemul complet electronic de acționare a accelerației de la Kawasaki permite ECU să controleze volumul de combustibil (prin intermediul injectoarelor) și de aer (prin intermediul clapetelor de accelerație) furnizat motorului. Injecția ideală a combustibilului și poziția ideală a clapetelor de accelerație au ca rezultat un răspuns rapid și natural al motorului și o putere ideală a acestuia. Sistemul contribuie, de asemenea, în mod semnificativ la reducerea emisiilor. Clapetele de accelerație electronice permit, de asemenea, un control mai precis al sistemelor electronice de management al motorului, cum ar fi S-KTRC și KTRC, KLCM, Kawasaki Engine Brake Control și Electronic Cruise Control (Pilotul automat).
Împreună cu programul de modelare dinamică Kawasaki și datele uploadate IMU (unitate de măsurare inerțială) permit o conștientizare și mai precisă a orientării șasiului, cheia pentru a duce electronica Kawasaki la nivelul următor.
IMU înseamnă "Enhanced Chassis Orientation Awareness". Punctul forte al sistemului electronic Kawasaki de ultimă generație a fost întotdeauna programarea extrem de sofisticată care, folosind un hardware minim, oferă sistemului ECU o analiza în timp real a șasiului. Programul de modelare dinamică brevetat de Kawasaki examinează schimbările în mai mulți parametri a anvelopelor și ajută negreșit la alegerea pneurilor de drum. Adăugarea unui IMU (unitate de măsurare inerțială) permite monitorizarea inerției de-a lungul a 6 DOF (grade de libertate). Se măsoară accelerația de-a lungul axelor longitudinală, transversală și verticală, plus viteza de ruliu și de tangaj. Rata de cădere este calculată de ECU. Acest feedback suplimentar contribuie la o imagine și mai clară în timp real a orientării șasiului, permițând un management și mai precis pentru controlul la limită. Odată cu adăugarea IMU și cu cea mai recentă evoluție a software-ului avansat de modelare Kawasaki, tehnologia Kawasaki de gestionare electronică a motorului și a șasiului trece la nivelul următor, trecând de la sistemele de tip reglaj și reacție la cele de tip feedback pentru a oferi niveluri și mai mari de emoție la pilotaj.
KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) monitorizează parametrii motorului și ai șasiului de la început pâna la sfârșitul virajului.
KCMF monitorizează parametrii motorului și șasiului pe tot parcursul virajului, de la intrare, în apex, până la ieșirea din viraj, reglând forța de frânare și puterea motorului pentru a facilita o tranziție lină de la accelerație la frânare și invers, și pentru a ajuta pilotul să-și urmeze trasa dorită. KCMF gestionează următoarele sisteme (unde sunt disponibile): KTRC (inclusiv controlul tracțiunii, wheelie și derapaj), KIBS (inclusiv controlul de înclinare), Kawasaki Engine Brake Control (Controlul frână motor Kawasaki).
KQS (Kawasaki Quick Shifter) permite schimbarea vitezelor fără ambreiaj.
Proiectat pentru a ajuta pilotul să își maximizeze accelerația pe circuit prin posibilitatea de a schimba treptele fără a folosi ambreiajul și cu accelerația complet deschisă, KQS detectează că levierul de schimbare a fost acționat și trimite un semnal către ECU pentru a întrerupe aprinderea, astfel încât următoarea treaptă poate fi angrenată fără a utiliza ambreiajul. În cazul modelelor care oferă schimbarea treptelor fără ambreiaj în timpul decelerației, sistemul controlează automat turația motorului astfel încât următoarea treaptă mai mică poate fi selectată fără a acționa ambreiajul.
KLCM (Kawasaki Launch Control Mode) optimizează accelerația de la o oprire prin gestionarea electronică a puterii motorului pentru a preveni patinarea roților.
Conceput pentru a ajuta motocicliștii prin optimizarea accelerației de la oprire, KLCM gestionează electronic puterea motorului pentru a preveni patinarea roților în timpul plecării. Piloții pot alege dintre trei moduri, fiecare oferind un nivel progresiv mai mare de intruziune. Fiecare mod permite riderului să plece de la o oprire cu accelerația ținută larg deschisă. Cu maneta ambreiajului trasă și sistemul activat, turația motorului este limitată la o viteză determinată în timp ce riderul ține accelerația deschisă. Odată ce pilotul eliberează maneta de ambreiaj pentru a cupla ambreiajul, turația motorului poate crește, dar puterea este reglată pentru a preveni rotirea roților și pentru a ajuta la menținerea roții din față pe sol. (În modul 1, cel mai puțin intruziv, roata din față se poate ridica puțin.) Sistemul se dezactivează automat la 150 km/h sau atunci când pilotul trece în treapta a treia de viteză.
KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) este un sistem de frânare de înaltă precizie, conceput special pentru modelele supersport, care oferă o frânare foarte eficientă, păstrând în același timp o senzație naturală.
Kawasaki a dezvoltat KIBS pentru a ține cont de caracteristicile particulare de manevrabilitate ale motocicletelor supersport, asigurând o frânare extrem de eficientă cu o intervenție minimă în timpul pilotajului intens. Este primul sistem de frânare produs în masă care conectează ECU (Unitatea de Control Electronic) ABS și ECU-ul motorului. În plus față de viteza roților față și spate, KIBS monitorizează presiunea hidraulică a etrierului frânei față, poziția clapetei de accelerație, turația motorului, acționarea ambreiajului și poziția treptei de viteză. Aceste informații diverse sunt analizate pentru a determina presiunea hidraulică ideală a frânei față. Prin control precis, se pot evita scăderile mari ale presiunii hidraulice observate în sistemele ABS standard. În plus, tendința la modelele supersport de ridicare a roții din spate în timpul frânării puternice poate fi suprimată, iar controlul frânei din spate poate fi menținut în timpul schimbării treptelor.
Bazat pe tehnologia racing, asistență ambreiaj anti-blocare roată acționează atât ca un limitator de cuplu, cât și ca un mecanism auto-servo care permite o tracțiune mai ușoară a manetei de ambreiaj.
Pe baza feedback-ului din activitățile de curse, asistență ambreiaj anti-blocare roată utilizează două tipuri de came (o came de asistență și o came cu alunecare) pentru a acționa butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună sau separat. În condiții normale de funcționare, camele de asistență funcționează ca un mecanism de autoservire, trăgând butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună pentru a comprima plăcile de ambreiaj. Acest lucru permite reducerea sarcinii totale a arcului de ambreiaj, ceea ce are ca rezultat o senzație mai ușoară a manetei de ambreiaj la acționarea ambreiajului. Atunci când apare o frânare excesivă a motorului ca urmare a retrogradărilor rapide (sau a unei retrogradări accidentale), intră în acțiune camele de alunecare, forțând separarea butucului de ambreiaj și a plăcii de acționare. Acest lucru eliberează presiunea asupra discurilor de ambreiaj pentru a reduce cuplul și ajută la prevenirea săltării și derapajului anvelopei spate. Această funcție este deosebit de utilă atunci când se rulează pe circuit.
KTRC (Kawasaki TRaction Control) cu 3 moduri, cel mai avansat sistem de control al tracțiunii de la Kawasaki, oferă o selecție de moduri pentru a se potrivi unei varietăți de situații de pilotaj, de la sport la touring.
KTRC cu 3 moduri de rulare într-un singur sistem de control al tracțiunii. KTRC în modul 1, asigură o stabilitate mare în situații de derapaj prin prevenirea patinării roților unde intervine și sistemul S-KTRC, care ajută la menținerea tracțiunii optime în situații de condus sportiv prin prezicerea raportului de patinare a roților din spate în timpul accelerării. Comutatorul convenabil de pe mâner permite schimbarea instantanee a tipului de control al tracțiunii prin selectarea unuia dintre cele trei moduri, chiar și în timpul mersului. Modurile 1 și 2 mențin tracțiunea optimă în timpul virajelor, ca S-KTRC. Proiectate cu gândul la pilotajul sportiv, acestea permit o accelerare bruscă la ieșirea din viraje prin maximizarea tracțiunii înainte de la roata din spate. Modurile 1 și 2 diferă în ceea ce privește gradul în care intervin. Modul 1, setat pentru condiții de drum uscat, cu aderență bună, menține raportul de alunecare ideal pentru a asigura o tracțiune optimă. Modul 3 funcționează ca și modul 1 KTRC, reducând puterea pentru a permite recâștigarea aderenței atunci când se detectează patinarea roții spate. Este ideal atunci când se circulă în condiții alunecoase sau pe ploaie. Modul 3 KTRC este cel mai avansat sistem de management al motorului Kawasaki.
Conectivitatea smartphone-urilor contribuie la o experiență îmbunătățită, permițând motocicliștilor să se conecteze la motocicleta lor wireless.
Tehnologia inteligentă permite motocicliștilor să se conecteze la motocicleta wireless. Cu ajutorul aplicației pentru smartphone RIDEOLOGY THE APP pot fi accesate o serie de funcții ale instrumentelor, contribuind la o experiență îmbunătățită de motociclism. Informațiile despre vehicul (cum ar fi kilometrajul, indicatorul de combustibil, programul de întreținere etc.) pot fi vizualizate pe telefon. Jurnalele de călătorie (variază în funcție de model, dar pot include traseul GPS, poziția vitezei, turația și alte informații) pot fi vizualizate pe smartphone. Atunci când este conectat, pe panoul de instrumente sunt afișate notificări telefonice (apel, e-mail). Motocicliștii pot, de asemenea, să facă modificări la setările afișajului instrumentelor de bord ale motocicletei (unități preferate, setarea ceasului și a datei etc.) prin intermediul smartphone-ului. Iar la anumite modele, este posibil chiar să se verifice și să se ajusteze setările vehiculului (cum ar fi Rider Mode, funcțiile de asistență electronică a motociclistului și setările de sarcină utilă).
Selectarea modului de putere permite modificarea livrării de putere a motorului în funcție de situația de rulare.
Modelele echipate cu mai multe moduri de putere oferă motocicliștilor posibilitatea de a alege cu ușurință modul de livrare a puterii motorului pentru a se adapta la condițiile de rulare sau la preferințele acestora. În plus față de modul Full Power, sunt oferite unul (Low) sau două (Middle, Low) moduri alternative în care puterea maximă este limitată și răspunsul accelerației este mai blând.
Pilotul automat permite fixarea vitezei vehiculului. Tehnologia care susține confortul pilotului ajutând la reducerea oboselii în ture lungi.
Pilotul automat permite menținerea vitezei dorite (RPM) cu o apăsarea simplă a unui buton. Odată activat, pilotul nu trebuie să aplice constant accelerația. Acest lucru reduce încordarea mâinii dreapt atunci când parcurgeți distanțe lungi, permițând o tură relaxată și contribuind la un nivel ridicat de confort.
Indicator Mod Economic este un simbol care apare în de bord pentru a indica un consum favorabil de combustibil, încurajând un mers mai eficient.
Folosind un control electronic setat cu atenție pentru o funcționare optimă a motorului, modelele Kawasaki pot obține un nivel ridicat de eficiență a combustibilului. Cu toate acestea, consumul de combustibil este de asemenea afectat de modul în care este utilizată accelerația, se schimbă viteza și de alte elemente care sunt determinate de stilul de pilotaj. Modul economic este o funcție care se activează atunci când stilul de mers rezultă consum redus. Sistemul monitorizează continuu consumul, indiferent de viteza vehiculului, turația motorului, accelerația și alte criterii de pilotaj. În momentul în care consumul este scăzut (adică eficiența este ridicată), pe ecranul LCD al bordului apare un marcaj „ECO”. Printr-un stil de pilotaj moderat, astfel încât marca „ECO” să figureze constant, consumul poate fi redus. Menținerea consumului scăzut, de asemenea, ajută cu siguranță la reducerea impactului negativ asupra mediului.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
Proiectat complet în incinta fabricii Kawasaki, potențialul imens al motorului Supercharged foarte compact și foarte eficient este o dovadă a tehnologiei deținute de grupul KHI.
Valorificând know-how-ul și tehnologia deținută de Grupul KHI, motorul Supercharged (Motor cu compresor) Kawasaki furnizează o putere mare, menținând totodată un design compact. Cheia pentru atingerea acestei performanțe incredibile se află în supraalimentatorul motorului – o unitate specifică motocicletelor, proiectată complet intern cu tehnologie din cadrul Companiei de Turbine și Mașini Kawasaki, Companiei Aero-Spațiale și Diviziei de Tehnologie Corporativă. Unul dintre cele mai mari avantaje ale proiectării interne a supraalimentatorului și adaptarea designului său pentru a se potrivi caracteristicilor motorului a fost că inginerii au reușit să atingă o operare de înaltă eficiență într-o gamă largă de condiții – ceva ce nu ar fi fost posibil prin simpla instalare sau încercarea de adaptare a unui supraalimentator auto aftermarket. Importanța unei eficiențe ridicate într-un supraalimentator constă în faptul că, pe măsură ce aerul este comprimat, câștigul de căldură, care fură puterea, este minim. Și în timp ce mulți supraalimentatoare pot oferi o operare de înaltă eficiență într-o gamă foarte limitată de condiții, supraalimentatorul Kawasaki oferă o eficiență ridicată pe o gamă largă de rapoarte de presiune și debit – ceea ce înseamnă pe o gamă largă de turații ale motorului și viteze ale vehiculului. Această gamă largă de operare eficientă (asemănătoare cu o bandă largă de putere) se traduce ușor într-o accelerație puternică. Eficiența ridicată a supraalimentatorului și câștigul minim de căldură au însemnat, de asemenea, că un intercooler nu a fost necesar, economisind în mod semnificativ greutate și spațiu și permițând un design compact al motorului.
Sistemul KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension) se adaptează în timp real la condițiile de drum și de rulare, asigurând nivelul ideal de amortizare.
Sistemul KECS se adaptează în timp real la condițiile de drum și de rulare, furnizând un nivel ideal de amortizare solicitat prin reglarea electronică a amortizării în funcție de viteza vehiculului și de viteza de cursă a suspensiei. Decelerarea este, de asemenea, luată în considerare, ceea ce permite sistemului să ajute la gestionarea tangajelor care pot apărea în timpul frânării. Controlul prin intermediul unei electrovalve cu acționare directă permite un timp de reacție extrem de rapid, ceea ce face ca KECS să fie ideal pentru aplicațiile de pilotaj sportiv, unde senzația naturală este crucială pentru a te simți în armonie cu motocicleta. Senzorii de cursă încorporați atât pe furcă, cât și pe amortizorul spate, oferă informații în timp real despre viteza de cursă și compresie. Datele de intrare de la bobinele senzorilor către ECU KECS sunt completate de informațiile furnizate de IMU (accelerație/decelerare) și de ECU FI (viteza vehiculului). ECU KECS direcționează apoi curentul către solenoizi pentru a regla amortizarea în funcție de situație. Modurile selectabile permit piloților să aleagă setări.
Grupul de admisie electronic permite ECU să livreze motorului cantitatea ideală de combustibil și aer.
Sistemul complet electronic de acționare a accelerației de la Kawasaki permite ECU să controleze volumul de combustibil (prin intermediul injectoarelor) și de aer (prin intermediul clapetelor de accelerație) furnizat motorului. Injecția ideală a combustibilului și poziția ideală a clapetelor de accelerație au ca rezultat un răspuns rapid și natural al motorului și o putere ideală a acestuia. Sistemul contribuie, de asemenea, în mod semnificativ la reducerea emisiilor. Clapetele de accelerație electronice permit, de asemenea, un control mai precis al sistemelor electronice de management al motorului, cum ar fi S-KTRC și KTRC, KLCM, Kawasaki Engine Brake Control și Electronic Cruise Control (Pilotul automat).
Împreună cu programul de modelare dinamică Kawasaki și datele uploadate IMU (unitate de măsurare inerțială) permit o conștientizare și mai precisă a orientării șasiului, cheia pentru a duce electronica Kawasaki la nivelul următor.
IMU înseamnă "Enhanced Chassis Orientation Awareness". Punctul forte al sistemului electronic Kawasaki de ultimă generație a fost întotdeauna programarea extrem de sofisticată care, folosind un hardware minim, oferă sistemului ECU o analiza în timp real a șasiului. Programul de modelare dinamică brevetat de Kawasaki examinează schimbările în mai mulți parametri a anvelopelor și ajută negreșit la alegerea pneurilor de drum. Adăugarea unui IMU (unitate de măsurare inerțială) permite monitorizarea inerției de-a lungul a 6 DOF (grade de libertate). Se măsoară accelerația de-a lungul axelor longitudinală, transversală și verticală, plus viteza de ruliu și de tangaj. Rata de cădere este calculată de ECU. Acest feedback suplimentar contribuie la o imagine și mai clară în timp real a orientării șasiului, permițând un management și mai precis pentru controlul la limită. Odată cu adăugarea IMU și cu cea mai recentă evoluție a software-ului avansat de modelare Kawasaki, tehnologia Kawasaki de gestionare electronică a motorului și a șasiului trece la nivelul următor, trecând de la sistemele de tip reglaj și reacție la cele de tip feedback pentru a oferi niveluri și mai mari de emoție la pilotaj.
KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) monitorizează parametrii motorului și ai șasiului de la început pâna la sfârșitul virajului.
KCMF monitorizează parametrii motorului și șasiului pe tot parcursul virajului, de la intrare, în apex, până la ieșirea din viraj, reglând forța de frânare și puterea motorului pentru a facilita o tranziție lină de la accelerație la frânare și invers, și pentru a ajuta pilotul să-și urmeze trasa dorită. KCMF gestionează următoarele sisteme (unde sunt disponibile): KTRC (inclusiv controlul tracțiunii, wheelie și derapaj), KIBS (inclusiv controlul de înclinare), Kawasaki Engine Brake Control (Controlul frână motor Kawasaki).
KQS (Kawasaki Quick Shifter) permite schimbarea vitezelor fără ambreiaj.
Proiectat pentru a ajuta pilotul să își maximizeze accelerația pe circuit prin posibilitatea de a schimba treptele fără a folosi ambreiajul și cu accelerația complet deschisă, KQS detectează că levierul de schimbare a fost acționat și trimite un semnal către ECU pentru a întrerupe aprinderea, astfel încât următoarea treaptă poate fi angrenată fără a utiliza ambreiajul. În cazul modelelor care oferă schimbarea treptelor fără ambreiaj în timpul decelerației, sistemul controlează automat turația motorului astfel încât următoarea treaptă mai mică poate fi selectată fără a acționa ambreiajul.
KLCM (Kawasaki Launch Control Mode) optimizează accelerația de la o oprire prin gestionarea electronică a puterii motorului pentru a preveni patinarea roților.
Conceput pentru a ajuta motocicliștii prin optimizarea accelerației de la oprire, KLCM gestionează electronic puterea motorului pentru a preveni patinarea roților în timpul plecării. Piloții pot alege dintre trei moduri, fiecare oferind un nivel progresiv mai mare de intruziune. Fiecare mod permite riderului să plece de la o oprire cu accelerația ținută larg deschisă. Cu maneta ambreiajului trasă și sistemul activat, turația motorului este limitată la o viteză determinată în timp ce riderul ține accelerația deschisă. Odată ce pilotul eliberează maneta de ambreiaj pentru a cupla ambreiajul, turația motorului poate crește, dar puterea este reglată pentru a preveni rotirea roților și pentru a ajuta la menținerea roții din față pe sol. (În modul 1, cel mai puțin intruziv, roata din față se poate ridica puțin.) Sistemul se dezactivează automat la 150 km/h sau atunci când pilotul trece în treapta a treia de viteză.
KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) este un sistem de frânare de înaltă precizie, conceput special pentru modelele supersport, care oferă o frânare foarte eficientă, păstrând în același timp o senzație naturală.
Kawasaki a dezvoltat KIBS pentru a ține cont de caracteristicile particulare de manevrabilitate ale motocicletelor supersport, asigurând o frânare extrem de eficientă cu o intervenție minimă în timpul pilotajului intens. Este primul sistem de frânare produs în masă care conectează ECU (Unitatea de Control Electronic) ABS și ECU-ul motorului. În plus față de viteza roților față și spate, KIBS monitorizează presiunea hidraulică a etrierului frânei față, poziția clapetei de accelerație, turația motorului, acționarea ambreiajului și poziția treptei de viteză. Aceste informații diverse sunt analizate pentru a determina presiunea hidraulică ideală a frânei față. Prin control precis, se pot evita scăderile mari ale presiunii hidraulice observate în sistemele ABS standard. În plus, tendința la modelele supersport de ridicare a roții din spate în timpul frânării puternice poate fi suprimată, iar controlul frânei din spate poate fi menținut în timpul schimbării treptelor.
Bazat pe tehnologia racing, asistență ambreiaj anti-blocare roată acționează atât ca un limitator de cuplu, cât și ca un mecanism auto-servo care permite o tracțiune mai ușoară a manetei de ambreiaj.
Pe baza feedback-ului din activitățile de curse, asistență ambreiaj anti-blocare roată utilizează două tipuri de came (o came de asistență și o came cu alunecare) pentru a acționa butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună sau separat. În condiții normale de funcționare, camele de asistență funcționează ca un mecanism de autoservire, trăgând butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună pentru a comprima plăcile de ambreiaj. Acest lucru permite reducerea sarcinii totale a arcului de ambreiaj, ceea ce are ca rezultat o senzație mai ușoară a manetei de ambreiaj la acționarea ambreiajului. Atunci când apare o frânare excesivă a motorului ca urmare a retrogradărilor rapide (sau a unei retrogradări accidentale), intră în acțiune camele de alunecare, forțând separarea butucului de ambreiaj și a plăcii de acționare. Acest lucru eliberează presiunea asupra discurilor de ambreiaj pentru a reduce cuplul și ajută la prevenirea săltării și derapajului anvelopei spate. Această funcție este deosebit de utilă atunci când se rulează pe circuit.
KTRC (Kawasaki TRaction Control) cu 3 moduri, cel mai avansat sistem de control al tracțiunii de la Kawasaki, oferă o selecție de moduri pentru a se potrivi unei varietăți de situații de pilotaj, de la sport la touring.
KTRC cu 3 moduri de rulare într-un singur sistem de control al tracțiunii. KTRC în modul 1, asigură o stabilitate mare în situații de derapaj prin prevenirea patinării roților unde intervine și sistemul S-KTRC, care ajută la menținerea tracțiunii optime în situații de condus sportiv prin prezicerea raportului de patinare a roților din spate în timpul accelerării. Comutatorul convenabil de pe mâner permite schimbarea instantanee a tipului de control al tracțiunii prin selectarea unuia dintre cele trei moduri, chiar și în timpul mersului. Modurile 1 și 2 mențin tracțiunea optimă în timpul virajelor, ca S-KTRC. Proiectate cu gândul la pilotajul sportiv, acestea permit o accelerare bruscă la ieșirea din viraje prin maximizarea tracțiunii înainte de la roata din spate. Modurile 1 și 2 diferă în ceea ce privește gradul în care intervin. Modul 1, setat pentru condiții de drum uscat, cu aderență bună, menține raportul de alunecare ideal pentru a asigura o tracțiune optimă. Modul 3 funcționează ca și modul 1 KTRC, reducând puterea pentru a permite recâștigarea aderenței atunci când se detectează patinarea roții spate. Este ideal atunci când se circulă în condiții alunecoase sau pe ploaie. Modul 3 KTRC este cel mai avansat sistem de management al motorului Kawasaki.
Conectivitatea smartphone-urilor contribuie la o experiență îmbunătățită, permițând motocicliștilor să se conecteze la motocicleta lor wireless.
Tehnologia inteligentă permite motocicliștilor să se conecteze la motocicleta wireless. Cu ajutorul aplicației pentru smartphone RIDEOLOGY THE APP pot fi accesate o serie de funcții ale instrumentelor, contribuind la o experiență îmbunătățită de motociclism. Informațiile despre vehicul (cum ar fi kilometrajul, indicatorul de combustibil, programul de întreținere etc.) pot fi vizualizate pe telefon. Jurnalele de călătorie (variază în funcție de model, dar pot include traseul GPS, poziția vitezei, turația și alte informații) pot fi vizualizate pe smartphone. Atunci când este conectat, pe panoul de instrumente sunt afișate notificări telefonice (apel, e-mail). Motocicliștii pot, de asemenea, să facă modificări la setările afișajului instrumentelor de bord ale motocicletei (unități preferate, setarea ceasului și a datei etc.) prin intermediul smartphone-ului. Iar la anumite modele, este posibil chiar să se verifice și să se ajusteze setările vehiculului (cum ar fi Rider Mode, funcțiile de asistență electronică a motociclistului și setările de sarcină utilă).
Selectarea modului de putere permite modificarea livrării de putere a motorului în funcție de situația de rulare.
Modelele echipate cu mai multe moduri de putere oferă motocicliștilor posibilitatea de a alege cu ușurință modul de livrare a puterii motorului pentru a se adapta la condițiile de rulare sau la preferințele acestora. În plus față de modul Full Power, sunt oferite unul (Low) sau două (Middle, Low) moduri alternative în care puterea maximă este limitată și răspunsul accelerației este mai blând.
Pilotul automat permite fixarea vitezei vehiculului. Tehnologia care susține confortul pilotului ajutând la reducerea oboselii în ture lungi.
Pilotul automat permite menținerea vitezei dorite (RPM) cu o apăsarea simplă a unui buton. Odată activat, pilotul nu trebuie să aplice constant accelerația. Acest lucru reduce încordarea mâinii dreapt atunci când parcurgeți distanțe lungi, permițând o tură relaxată și contribuind la un nivel ridicat de confort.
Indicator Mod Economic este un simbol care apare în de bord pentru a indica un consum favorabil de combustibil, încurajând un mers mai eficient.
Folosind un control electronic setat cu atenție pentru o funcționare optimă a motorului, modelele Kawasaki pot obține un nivel ridicat de eficiență a combustibilului. Cu toate acestea, consumul de combustibil este de asemenea afectat de modul în care este utilizată accelerația, se schimbă viteza și de alte elemente care sunt determinate de stilul de pilotaj. Modul economic este o funcție care se activează atunci când stilul de mers rezultă consum redus. Sistemul monitorizează continuu consumul, indiferent de viteza vehiculului, turația motorului, accelerația și alte criterii de pilotaj. În momentul în care consumul este scăzut (adică eficiența este ridicată), pe ecranul LCD al bordului apare un marcaj „ECO”. Printr-un stil de pilotaj moderat, astfel încât marca „ECO” să figureze constant, consumul poate fi redus. Menținerea consumului scăzut, de asemenea, ajută cu siguranță la reducerea impactului negativ asupra mediului.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
Engine type | Motor cu 4 cilindri în linie răcit cu lichid cu compresor |
---|---|
Compression ratio | 11.2:1 |
Valve system | DOHC, 16 supape |
Bore x stroke | 76.0 x 55.0 mm |
Displacement | 998 cm³ |
Fuel system | Injecție de combustibil: 40 mm x 4 |
Lubrication | Ungere forțată, carter-umed |
Starting system | Electric |
Ignition system | Digital |
Maximum power | 147.1 kW {200 PS} / 11,000 rpm |
---|---|
Maximum torque | 137.0 N•m {14.0 kgf•m} / 8,500 rpm |
CO2 emission | 134 g/km |
Fuel consumption | 6.0 l/100km |
Transmission | 6 viteze + marșarier cu schimbător |
Clutch | Multi-disc în ulei |
Primary reduction ratio | 1.480 (74/50) |
Gear ratios 1st | 3.077 (40/13) |
Gear ratios 2nd | 2.471 (42/17) |
Gear ratios 3rd | 2.045 (45/22) |
Gear ratios 4th | 1.727 (38/22) |
Gear ratios 5th | 1.524 (32/21) |
Gear ratios 6th | 1.348 (31/23) |
Final drive | Lanț nituit |
Final reduction ratio | 2.556 (46/18) |
Frame type | Tip spalier din oțel de înaltă rezistență |
---|---|
Trail | 104 mm |
Wheel travel front | 120 mm |
Wheel travel rear | 134 mm |
Tyre, front | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Tyre, rear | 190/55 ZR17 M/C (75W) |
L x W x H | 2,085 x 815 x 1,130 mm |
Steering angle L R | 29° / 29° |
Wheel base | 1,455 mm |
Ground clearance | 140 mm |
Fuel capacity | 19.0 litri |
Seat height | 830 mm |
Curb mass | 240 kg |
Front brake type | 2 discuri semi-flotante |
---|---|
Front brake diameter | Ø 320 mm |
Front brake caliper type | Radial-mount Stylema monobloc opus cu 4 pistoane |
Rear brake type | Disc unic |
Rear brake diameter | Ø 260 mm |
Rear brake caliper type | Un singur piston |
Front suspension type | Furcă cu funcție separată inversată (SFF-CA) cu amortizare în compresie și în revenire controlată de KECS, reglarea manuală a pretensionării arcurilor și arcuri top-out |
Front suspension diameter | Ø 43 mm |
Rear suspension type | Uni-Trak, amortizor BFRC lite încărcat cu gaz cu rezervor piggyback, amortizare în compresie și revenire controlată de KECS, reglarea manuală a pretensionării arcului și arc de top-out |
Inpage Navigation Section: Accesorii
Give your Kawasaki bike a more sporty look and sound with this Akrapovič slip-on exhaust. The lightweight titanium slip-on muffler features a laser marked logo, carbon end cap and carbon heat shield. This exhaust with catalyst is homologated and has ECE type-approval.
Citește mai multMențineți-vă mâinile calde pe drum cu un sistem de încălzire pentru mânere, proiectat ergonomic pentru a minimiza volumul suplimentar al mânerului.
Ajută la protejarea motocicletei tale de daunele cauzate de răsturnare.
Realizat pentru a se potrivi și completa motocicleta Z H2, acest scaun îmbunătățește confortul de conducere pentru pasagerii mai înalți.
Geantă de rezervor semi rigidă din poliester, special concepută pentru forma rezervorului.
Scaunul confort oferă suport și confort pe distanțe lungi atât pentru pilot, cât și pentru pasager.
Bandă de jantă elegantă pentru a completa aspectul motocicletei tale. (Set de 4 pentru 1 motocicletă)
Citește mai multBandă de jantă elegantă pentru a completa aspectul motocicletei tale. (Set de 4 pentru 1 motocicletă)
Citește mai multUn instrument esențial pentru pasionații de motociclete și mecanici deopotrivă. Proiectat pentru a oferi stabilitate și confort, acest stand permite accesul facil la roți, suspensie și alte componente.
Acest suport premium poate fi demontat, făcând transportul mult mai ușor. Suportul compact vine într-o cutie de transport de calitate, cu mâner integrat. Suportul este fabricat din oțel premium și are un finisaj verde și negru. Logo-ul Kawasaki este tăiat cu laser în oțel.
Opționale sunt furcile pentru a se potrivi preferințelor dumneavoastră;