Inpage Navigation Section: Overview
Kawasaki celebrează debutul tău în familia emblematicului Ninja. Modelul 125, compatibil pentru categoria A1, nu este doar primul pas pe drumul Ninja, ci reprezintă și calitatea inginerească marca Kawasaki, de la cadrul tip fagure din oțel Ninja H2 până la caroseria aerodinamică inspirată de Racing Team. Cu motorul său dinamic de 15 CP (11 kW) și flexibil în ceea ce privește înălțimea șeii poți începe să te bucuri de emoțiile motociclismului.
Culoare
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Echipamentul standard ABS contribuie la siguranța pilotului. Sistemul highspec a fost conceput special pentru motociclete și dispune de o unitate ABS foarte compactă. Activarea independentă maximizează controlul sportiv.
Echipamentul standard ABS contribuie la siguranța pilotului. Sistemul highspec a fost conceput special pentru motociclete și dispune de o unitate ABS foarte compactă. Activarea independentă maximizează controlul sportiv.
Bordul complet digital conferă un aspect modern și spot.
Furca telescopică de Ø 37 mm contribuie atât la manevrabilitatea ușoară și agilă, cât și la un caracter general de condus diversificat. Suspensia spate Uni Trak, echipată original de Kawasaki, cu brațe de suspensie, asigură o rulare lină pe o gamă largă de condiții de drum.
Furca telescopică de Ø 37 mm contribuie atât la manevrabilitatea ușoară și agilă, cât și la un caracter general de condus diversificat. Suspensia spate Uni Trak, echipată original de Kawasaki, cu brațe de suspensie, asigură o rulare lină pe o gamă largă de condiții de drum.
Frânele cu discuri față și spate oferă performanțe de frânare impresionante. Etrierii cu două pistoane prind un disc de Ø 290 mm în față și un disc de Ø 220 mm în spate. Designul discului tip petală adaugă un plus la aspectul sportiv Kawasaki.
Frânele cu discuri față și spate oferă performanțe de frânare impresionante. Etrierii cu două pistoane prind un disc de Ø 290 mm în față și un disc de Ø 220 mm în spate. Designul discului tip petală adaugă un plus la aspectul sportiv Kawasaki.
ERGO-FIT permite pilotului să selecteze șaua care să îi optimizeze poziția pe motocicletă. Pentru modelul Ninja 125, este disponibilă o șa ERGO-FIT înaltă (+20 mm). (Modelele de pe materialul șeii sunt unice pentru fiecare motocicletă).
ERGO-FIT permite pilotului să selecteze șaua care să îi optimizeze poziția pe motocicletă. Pentru modelul Ninja 125, este disponibilă o șa ERGO-FIT înaltă (+20 mm). (Modelele de pe materialul șeii sunt unice pentru fiecare motocicletă).
Designul agresiv al stopurilor îmbunătățește aspectul sportiv.
Designul agresiv al stopurilor îmbunătățește aspectul sportiv.
Ergonomia motocicletei Ninja 125 a fost proiectată cu gândul la condusul sportiv pe stradă. Poziția de condus este agresivă în mod natural, pilotul înclinându-se în față pentru a ajunge la ghidonul clip-on elegant.
Ergonomia motocicletei Ninja 125 a fost proiectată cu gândul la condusul sportiv pe stradă. Poziția de condus este agresivă în mod natural, pilotul înclinându-se în față pentru a ajunge la ghidonul clip-on elegant.
Suspensia spate Uni Trak oferă o capacitate mare în ceea ce privește anduranța și absorbția la denivelări, contribuind la manevrabilitatea sportivă a motocicletei. Mecanismul de legătură al amortizorului scade pârghia asupra amortizorului pe măsură ce suspensia este comprimată: denivelările mici sunt amortizate foarte ușor, în timp ce denivelările mari primesc multă amortizare. Amortizorul are o cursă de 5 de 60 mm, contribuind la asigurarea echilibrului între manevrabilitatea ușoară și caracterul compus. Reglarea pretensionării spate în 5 direcții permite pilotului să regleze înălțimea de rulare spate, precum și să configureze motocicleta pentru a găzdui un pasager sau bagaje.
Suspensia spate Uni Trak oferă o capacitate mare în ceea ce privește anduranța și absorbția la denivelări, contribuind la manevrabilitatea sportivă a motocicletei. Mecanismul de legătură al amortizorului scade pârghia asupra amortizorului pe măsură ce suspensia este comprimată: denivelările mici sunt amortizate foarte ușor, în timp ce denivelările mari primesc multă amortizare. Amortizorul are o cursă de 5 de 60 mm, contribuind la asigurarea echilibrului între manevrabilitatea ușoară și caracterul compus. Reglarea pretensionării spate în 5 direcții permite pilotului să regleze înălțimea de rulare spate, precum și să configureze motocicleta pentru a găzdui un pasager sau bagaje.
Echipamentul standard ABS contribuie la siguranța pilotului. Sistemul highspec a fost conceput special pentru motociclete și dispune de o unitate ABS foarte compactă. Activarea independentă maximizează controlul sportiv.
Echipamentul standard ABS contribuie la siguranța pilotului. Sistemul highspec a fost conceput special pentru motociclete și dispune de o unitate ABS foarte compactă. Activarea independentă maximizează controlul sportiv.
Bordul complet digital conferă un aspect modern și spot.
Furca telescopică de Ø 37 mm contribuie atât la manevrabilitatea ușoară și agilă, cât și la un caracter general de condus diversificat. Suspensia spate Uni Trak, echipată original de Kawasaki, cu brațe de suspensie, asigură o rulare lină pe o gamă largă de condiții de drum.
Furca telescopică de Ø 37 mm contribuie atât la manevrabilitatea ușoară și agilă, cât și la un caracter general de condus diversificat. Suspensia spate Uni Trak, echipată original de Kawasaki, cu brațe de suspensie, asigură o rulare lină pe o gamă largă de condiții de drum.
Frânele cu discuri față și spate oferă performanțe de frânare impresionante. Etrierii cu două pistoane prind un disc de Ø 290 mm în față și un disc de Ø 220 mm în spate. Designul discului tip petală adaugă un plus la aspectul sportiv Kawasaki.
Frânele cu discuri față și spate oferă performanțe de frânare impresionante. Etrierii cu două pistoane prind un disc de Ø 290 mm în față și un disc de Ø 220 mm în spate. Designul discului tip petală adaugă un plus la aspectul sportiv Kawasaki.
ERGO-FIT permite pilotului să selecteze șaua care să îi optimizeze poziția pe motocicletă. Pentru modelul Ninja 125, este disponibilă o șa ERGO-FIT înaltă (+20 mm). (Modelele de pe materialul șeii sunt unice pentru fiecare motocicletă).
ERGO-FIT permite pilotului să selecteze șaua care să îi optimizeze poziția pe motocicletă. Pentru modelul Ninja 125, este disponibilă o șa ERGO-FIT înaltă (+20 mm). (Modelele de pe materialul șeii sunt unice pentru fiecare motocicletă).
Designul agresiv al stopurilor îmbunătățește aspectul sportiv.
Designul agresiv al stopurilor îmbunătățește aspectul sportiv.
Ergonomia motocicletei Ninja 125 a fost proiectată cu gândul la condusul sportiv pe stradă. Poziția de condus este agresivă în mod natural, pilotul înclinându-se în față pentru a ajunge la ghidonul clip-on elegant.
Ergonomia motocicletei Ninja 125 a fost proiectată cu gândul la condusul sportiv pe stradă. Poziția de condus este agresivă în mod natural, pilotul înclinându-se în față pentru a ajunge la ghidonul clip-on elegant.
Suspensia spate Uni Trak oferă o capacitate mare în ceea ce privește anduranța și absorbția la denivelări, contribuind la manevrabilitatea sportivă a motocicletei. Mecanismul de legătură al amortizorului scade pârghia asupra amortizorului pe măsură ce suspensia este comprimată: denivelările mici sunt amortizate foarte ușor, în timp ce denivelările mari primesc multă amortizare. Amortizorul are o cursă de 5 de 60 mm, contribuind la asigurarea echilibrului între manevrabilitatea ușoară și caracterul compus. Reglarea pretensionării spate în 5 direcții permite pilotului să regleze înălțimea de rulare spate, precum și să configureze motocicleta pentru a găzdui un pasager sau bagaje.
Suspensia spate Uni Trak oferă o capacitate mare în ceea ce privește anduranța și absorbția la denivelări, contribuind la manevrabilitatea sportivă a motocicletei. Mecanismul de legătură al amortizorului scade pârghia asupra amortizorului pe măsură ce suspensia este comprimată: denivelările mici sunt amortizate foarte ușor, în timp ce denivelările mari primesc multă amortizare. Amortizorul are o cursă de 5 de 60 mm, contribuind la asigurarea echilibrului între manevrabilitatea ușoară și caracterul compus. Reglarea pretensionării spate în 5 direcții permite pilotului să regleze înălțimea de rulare spate, precum și să configureze motocicleta pentru a găzdui un pasager sau bagaje.
ERGO-FIT este un sistem de interfață care permite unei game largi de piloți să se simtă comod pe motocicletă.
Poziția corectă este esențială pentru confortul și controlul pilotului. Cu toate acestea, potrivirea ideală variază de la un rider la altul, în funcție de conformație și stilul de pilotaj al acestuia. ERGO-FIT este un sistem de interfață conceput pentru a permite piloților să își găsească poziția ideală. Diferite puncte ale interfeței șasiului (ghidonul, scărițele și șaua) pot fi ajustate printr-o combinație de piese interschimbabile și piese cu poziții reglabile. Simțindu-se în armonie cu motocicleta, aceștia vor putea experimenta modul în care motoarele Kawasaki sunt plăcute și satisfăcătoare de condus. *Piesele reglabile și intervalul de reglaj al acestora variază în funcție de model.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
ERGO-FIT este un sistem de interfață care permite unei game largi de piloți să se simtă comod pe motocicletă.
Poziția corectă este esențială pentru confortul și controlul pilotului. Cu toate acestea, potrivirea ideală variază de la un rider la altul, în funcție de conformație și stilul de pilotaj al acestuia. ERGO-FIT este un sistem de interfață conceput pentru a permite piloților să își găsească poziția ideală. Diferite puncte ale interfeței șasiului (ghidonul, scărițele și șaua) pot fi ajustate printr-o combinație de piese interschimbabile și piese cu poziții reglabile. Simțindu-se în armonie cu motocicleta, aceștia vor putea experimenta modul în care motoarele Kawasaki sunt plăcute și satisfăcătoare de condus. *Piesele reglabile și intervalul de reglaj al acestora variază în funcție de model.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
Tip motor | Motor în 4 timpi cu un singur răcit cu lichid |
---|---|
Raport de compresie | 11.7:1 |
Sistem de supape | DOHC, 4 supape |
Diametru cilindru x timpi | 58.0 x 47.2 mm |
Capacitate cilindrică | 125 cm³ |
Sistemul de alimentare cu combustibil | Injecție de combustibil: 28 mm x 1 |
Lubrifiere | Ungere forțată, carter-umed |
Sistemul de pornire | Electric |
Aprindere | Digital |
Putere maximă | 11.0 kW {15 PS} / 10,000 rpm |
---|---|
Cuplu maxim | 11.7 N•m {1.2 kgf•m} / 7,700 rpm |
Emisii CO2 | 61 g/km |
Consumul de combustibil | 2.7 l/100km |
Transmisie | 6 viteze + marșarier cu schimbător |
Ambreiaj | Multi-disc în ulei |
Raport de reducere primară | 2.966 (86/29) |
Raport viteză 1 | 2.833 (34/12) |
Raport viteză a 2-a | 1.875 (30/16) |
Raport viteză a 3-a | 1.444 (26/18) |
Raport viteză a 4-a | 1.208 (29/24) |
Raport viteză a 5-a | 1.056 (19/18) |
Raport viteză a 6-a | 0.962 (25/26) |
Transmisie finală | Lanţ |
Raport de reducere finală | 3.500 (56/16) |
Tipul de cadru | Tubular din oțel diamantat |
---|---|
Trail | 90 mm |
Cursa suspensiei roată față | 110 mm |
Cursa suspensiei roată spate | 120 mm |
Pneu, față | 100/80-17 M/C 52S |
Pneu, spate | 130/70-17 M/C 62S |
L x l x H | 1,935 x 685 x 1,075 mm |
Unghiul de virare stânga-dreapta | 35° / 35° |
Ampatament | 1,330 mm |
Garda la sol | 170 mm |
Capacitatea rezervor combustibil | 11.0 litri |
Înălțime șa | 785 mm |
Masă totală | 149 kg |
Tipul frânei față | 1 disc petalat |
---|---|
Diametrul discului frânei față | Ø 290 mm |
Tipul etrierului de frână față | 2 pistoane |
Tipul frânei spate | Un singur disc de petale |
Diametrul discului de frână spate | Ø 220 mm |
Etrier de frână spate | 2 pistoane |
Tipul suspensiei față | Furcă telescopică |
Diametrul suspensiei față | Ø 37 mm |
Tipul de suspensie spate | Uni-Trak, amortizor încărcat cu gaz și reglaj al pretensionării arcului |
Inpage Navigation Section: Accesorii
Proiectată pentru a se potrivi perfect și a completa Ninja 125, această șa îmbunătățește confortul la pilotare pentru motocicliștii mai înalți.
Protecții elegante pentru a oferi protecție suplimentară caroseriei. Se vor potrivi la motocicletă fără modificări.
Citește mai multFă-ți viața mai ușoară cu indicatorul de poziție a treptelor de viteză pentru Z125 și Ninja 125. Acest indicator de trepte de viteză este pre-programat, în colaborare cu HealTech Electronics, pentru ambele modele de 125 cm³. Recomandăm utilizarea suportului opțional pentru Z125 pentru o poziție ergonomică a vizualizării. Specificații: -Pre-programat: Indicatorul de trepte de viteză este pre-programat pentru Z125 și Ninja 125. Nu este nevoie să parcurgi procedura de testare. Este plug and play. -Control automat al luminozității: Indicatorul are un senzor de lumină care îl folosește pentru a mări sau micșora luminozitatea. -Senzor tactil: Există un senzor tactil ascuns în partea de sus pentru accesarea meniurilor. -IP68: 100% impermeabil. -Memorie flash: Setările utilizatorului vor fi stocate chiar și când bateria este deconectată. -Materiale de montare: autocolante, cabluri și coliere incluse.
Realizată dintr-un material rezistent la rupere, tip fagure de miere, cu rezistență la căldură până la 120 de grade Celsius. Branding subtil. 100% poliester. Cu geantă de transport multi-utilizabilă. Se potrivește la:
Fabricată dintr-un material rezistent la rupere, tip fagure de miere. Rezistență la căldură până la 120 de grade Celsius. Branding subtil. 100% poliester. Cu sac de transport. Potrivit pentru:
Un instrument esențial pentru pasionații de motociclete și mecanici deopotrivă. Proiectat pentru a oferi stabilitate și confort, acest stand permite accesul facil la roți, suspensie și alte componente.
Acest suport premium poate fi demontat, făcând transportul mult mai ușor. Suportul compact vine într-o cutie de transport de calitate, cu mâner integrat. Suportul este fabricat din oțel premium și are un finisaj verde și negru. Logo-ul Kawasaki este tăiat cu laser în oțel.
Opționale sunt furcile pentru a se potrivi preferințelor dumneavoastră;
Indiferent dacă doriți să vă parcați motocicleta într-o boxă sau în garaj, lăsați-o să se odihnească cu stil pe acest Covor de Garaj Kawasaki. Covorul respectă noile coduri de mediu FIM și oferă un nivel ridicat de absorbție și control al prafului.
Descoperă-ți următoarea aventură
Nivelul de provocare a plimbării. Planificați drumuri cu vânt și coline
Descoperiți cele mai bune trasee curatoriate din lume, în exclusivitate
Updates via Wi-Fi®. Nu este nevoie de computer
Descoperiți, personalizați și bucurați-vă de trasee uimitoare cu MyDrive
Compatibil cu Siri și Google Now™
Mesaje de pe smartphone citite cu voce tare, apelare hands-free
Hărți, trafic și servicii TomTom pe viață* la nivel mondial
Viteză de procesare dublă și pornire de cinci ori mai rapidă