Inpage Navigation Section: Overview
Poți învinge toți adversarii, dar există întotdeauna o provocare mai mare, să-l înfrunți pe cel din tine. Ninja ZX-10RR a fost dezvoltat pentru cei care spun da la orice provocare și care merită un adevărat campion. Noile Ninja ZX-10R și Ninja ZX-10RR au toate calitățile pentru a câștiga: caroserie aerodinamică complet nouă, cu mici stabilizatoare aerodinamice laterale integrate și faruri cu LED luminoase, bord cu display color TFT și conectivitate smartphone plus actualizări derivate de la Kawasaki Racing Team Expertiză World Superbike. Acum că ai Ninja focusat pe cursa, Face Yourself.
Culoare
Show all
Show less
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Bazat pe feedback-ul primit de la motoarele de curse WSB Kawasaki, radiatorul de ulei răcit cu aer dispune de un circuit independent. Un design des întâlnit pe modelele de înaltă performanță.
Bazat pe feedback-ul primit de la motoarele de curse WSB Kawasaki, radiatorul de ulei răcit cu aer dispune de un circuit independent. Un design des întâlnit pe modelele de înaltă performanță.
Cele două etriere monobloc Brembo M50 de înaltă specificație care prind discuri mari de Ø 330 mm, cilindrul principal cu pompă radială special pregătit și conductele cu împletitură de oțel de calitate competițională* oferă performanțe de frânare de nivel superior. *Conducte cu împletitură din oțel numai pe Ninja ZX-10RR.
Cele două etriere monobloc Brembo M50 de înaltă specificație care prind discuri mari de Ø 330 mm, cilindrul principal cu pompă radială special pregătit și conductele cu împletitură de oțel de calitate competițională* oferă performanțe de frânare de nivel superior. *Conducte cu împletitură din oțel numai pe Ninja ZX-10RR.
Modelul Ninja ZX-10RR este echipat standard cu anvelope de top Pirelli Diablo Supercorsa SP.
Modelul Ninja ZX-10RR este echipat standard cu anvelope de top Pirelli Diablo Supercorsa SP.
Modurile all-inclusive care leagă S-KTRC și Power Mode permit piloților să seteze eficient controlul tracțiunii și livrarea de putere pentru a se adapta la o anumită situație de rulare.
Modurile all-inclusive care leagă S-KTRC și Power Mode permit piloților să seteze eficient controlul tracțiunii și livrarea de putere pentru a se adapta la o anumită situație de rulare.
Șaua dedicată doar pentru pilot subliniază orientarea către circuit a modelului Ninja ZX-10RR.
Șaua dedicată doar pentru pilot subliniază orientarea către circuit a modelului Ninja ZX-10RR.
Pivoții se îmbină perfect cu pistoanele și au un strat DLC (Diamond-Like Carbon) pentru a proteja împotriva uzurii.
Pivoții se îmbină perfect cu pistoanele și au un strat DLC (Diamond-Like Carbon) pentru a proteja împotriva uzurii.
Actualizările aduse motorului puternic al modelului Ninja ZX-10R oferă emisii mai puțin poluante, menținând în același timp performanțele predecesorului său.
Actualizările aduse motorului puternic al modelului Ninja ZX-10R oferă emisii mai puțin poluante, menținând în același timp performanțele predecesorului său.
În semn de recunoaștere a realizărilor sale în Campionatul Mondial de Superbike, a fost acordată o permisiune specială pentru utilizarea logoului River Mark pe Ninja ZX-10RR. Aceasta este prima utilizare a acestuia pe un model de serie nonsupercharged.
În semn de recunoaștere a realizărilor sale în Campionatul Mondial de Superbike, a fost acordată o permisiune specială pentru utilizarea logoului River Mark pe Ninja ZX-10RR. Aceasta este prima utilizare a acestuia pe un model de serie nonsupercharged.
Pozițiile actualizate ale ghidonului și ale scărițelor contribuie la o poziție de pilotaj mai agresivă, axată pe circuit, în timp ce noul design al șeii ajută pilotul să reducă la minimum rezistența la înaintare atunci când sunt ascunși în spatele parbrizului pe linia dreaptă.
Pozițiile actualizate ale ghidonului și ale scărițelor contribuie la o poziție de pilotaj mai agresivă, axată pe circuit, în timp ce noul design al șeii ajută pilotul să reducă la minimum rezistența la înaintare atunci când sunt ascunși în spatele parbrizului pe linia dreaptă.
Noul bord cu display color TFT de 4,3" color complet digital de 4,3" oferă cockpit-ului un aspect high-tech. Noul instrument de măsură oferă, de asemenea, caracteristici suplimentare indisponibile pe modelul anterior, inclusiv conectivitate cu smartphone-urile.
Noul bord cu display color TFT de 4,3" color complet digital de 4,3" oferă cockpit-ului un aspect high-tech. Noul instrument de măsură oferă, de asemenea, caracteristici suplimentare indisponibile pe modelul anterior, inclusiv conectivitate cu smartphone-urile.
Carena față aerodinamică, evidențiată de farurile LED compacte, de priza Ram Air și de parbrizul înalt, reprezintă "fața" stilului Ninja ZX-10R de nouă generație.
Carena față aerodinamică, evidențiată de farurile LED compacte, de priza Ram Air și de parbrizul înalt, reprezintă "fața" stilului Ninja ZX-10R de nouă generație.
Completând stabilitatea foarte apreciată a modelului 2019, actualizările aduse geometriei șasiului contribuie la creșterea performanțelor în viraje și la o manevrabilitate ușoară.
Completând stabilitatea foarte apreciată a modelului 2019, actualizările aduse geometriei șasiului contribuie la creșterea performanțelor în viraje și la o manevrabilitate ușoară.
Aripi încorporate în carena frontală generează forță de apăsare care ajută la menținerea roții din față pe sol în timpul accelerațiilor puternice.
Aripi încorporate în carena frontală generează forță de apăsare care ajută la menținerea roții din față pe sol în timpul accelerațiilor puternice.
Folosirea unor tije ușoare din titan contribuie la limita ridicată de turație a lui Ninja ZX-10RR, precum și la avantajul de 1 PS† de putere maximă față de modelul standard Ninja ZX-10R.
Folosirea unor tije ușoare din titan contribuie la limita ridicată de turație a lui Ninja ZX-10RR, precum și la avantajul de 1 PS† de putere maximă față de modelul standard Ninja ZX-10R.
Pistoanele ușoare economisesc 20 g fiecare. Greutatea mai mică a pistonului ajută la atingerea limitei de turație mai ridicate și contribuie la o urcare lină a turației.
Pistoanele ușoare economisesc 20 g fiecare. Greutatea mai mică a pistonului ajută la atingerea limitei de turație mai ridicate și contribuie la o urcare lină a turației.
Bazat pe feedback-ul primit de la motoarele de curse WSB Kawasaki, radiatorul de ulei răcit cu aer dispune de un circuit independent. Un design des întâlnit pe modelele de înaltă performanță.
Bazat pe feedback-ul primit de la motoarele de curse WSB Kawasaki, radiatorul de ulei răcit cu aer dispune de un circuit independent. Un design des întâlnit pe modelele de înaltă performanță.
Cele două etriere monobloc Brembo M50 de înaltă specificație care prind discuri mari de Ø 330 mm, cilindrul principal cu pompă radială special pregătit și conductele cu împletitură de oțel de calitate competițională* oferă performanțe de frânare de nivel superior. *Conducte cu împletitură din oțel numai pe Ninja ZX-10RR.
Cele două etriere monobloc Brembo M50 de înaltă specificație care prind discuri mari de Ø 330 mm, cilindrul principal cu pompă radială special pregătit și conductele cu împletitură de oțel de calitate competițională* oferă performanțe de frânare de nivel superior. *Conducte cu împletitură din oțel numai pe Ninja ZX-10RR.
Modelul Ninja ZX-10RR este echipat standard cu anvelope de top Pirelli Diablo Supercorsa SP.
Modelul Ninja ZX-10RR este echipat standard cu anvelope de top Pirelli Diablo Supercorsa SP.
Modurile all-inclusive care leagă S-KTRC și Power Mode permit piloților să seteze eficient controlul tracțiunii și livrarea de putere pentru a se adapta la o anumită situație de rulare.
Modurile all-inclusive care leagă S-KTRC și Power Mode permit piloților să seteze eficient controlul tracțiunii și livrarea de putere pentru a se adapta la o anumită situație de rulare.
Șaua dedicată doar pentru pilot subliniază orientarea către circuit a modelului Ninja ZX-10RR.
Șaua dedicată doar pentru pilot subliniază orientarea către circuit a modelului Ninja ZX-10RR.
Pivoții se îmbină perfect cu pistoanele și au un strat DLC (Diamond-Like Carbon) pentru a proteja împotriva uzurii.
Pivoții se îmbină perfect cu pistoanele și au un strat DLC (Diamond-Like Carbon) pentru a proteja împotriva uzurii.
Actualizările aduse motorului puternic al modelului Ninja ZX-10R oferă emisii mai puțin poluante, menținând în același timp performanțele predecesorului său.
Actualizările aduse motorului puternic al modelului Ninja ZX-10R oferă emisii mai puțin poluante, menținând în același timp performanțele predecesorului său.
În semn de recunoaștere a realizărilor sale în Campionatul Mondial de Superbike, a fost acordată o permisiune specială pentru utilizarea logoului River Mark pe Ninja ZX-10RR. Aceasta este prima utilizare a acestuia pe un model de serie nonsupercharged.
În semn de recunoaștere a realizărilor sale în Campionatul Mondial de Superbike, a fost acordată o permisiune specială pentru utilizarea logoului River Mark pe Ninja ZX-10RR. Aceasta este prima utilizare a acestuia pe un model de serie nonsupercharged.
Pozițiile actualizate ale ghidonului și ale scărițelor contribuie la o poziție de pilotaj mai agresivă, axată pe circuit, în timp ce noul design al șeii ajută pilotul să reducă la minimum rezistența la înaintare atunci când sunt ascunși în spatele parbrizului pe linia dreaptă.
Pozițiile actualizate ale ghidonului și ale scărițelor contribuie la o poziție de pilotaj mai agresivă, axată pe circuit, în timp ce noul design al șeii ajută pilotul să reducă la minimum rezistența la înaintare atunci când sunt ascunși în spatele parbrizului pe linia dreaptă.
Noul bord cu display color TFT de 4,3" color complet digital de 4,3" oferă cockpit-ului un aspect high-tech. Noul instrument de măsură oferă, de asemenea, caracteristici suplimentare indisponibile pe modelul anterior, inclusiv conectivitate cu smartphone-urile.
Noul bord cu display color TFT de 4,3" color complet digital de 4,3" oferă cockpit-ului un aspect high-tech. Noul instrument de măsură oferă, de asemenea, caracteristici suplimentare indisponibile pe modelul anterior, inclusiv conectivitate cu smartphone-urile.
Carena față aerodinamică, evidențiată de farurile LED compacte, de priza Ram Air și de parbrizul înalt, reprezintă "fața" stilului Ninja ZX-10R de nouă generație.
Carena față aerodinamică, evidențiată de farurile LED compacte, de priza Ram Air și de parbrizul înalt, reprezintă "fața" stilului Ninja ZX-10R de nouă generație.
Completând stabilitatea foarte apreciată a modelului 2019, actualizările aduse geometriei șasiului contribuie la creșterea performanțelor în viraje și la o manevrabilitate ușoară.
Completând stabilitatea foarte apreciată a modelului 2019, actualizările aduse geometriei șasiului contribuie la creșterea performanțelor în viraje și la o manevrabilitate ușoară.
Aripi încorporate în carena frontală generează forță de apăsare care ajută la menținerea roții din față pe sol în timpul accelerațiilor puternice.
Aripi încorporate în carena frontală generează forță de apăsare care ajută la menținerea roții din față pe sol în timpul accelerațiilor puternice.
Folosirea unor tije ușoare din titan contribuie la limita ridicată de turație a lui Ninja ZX-10RR, precum și la avantajul de 1 PS† de putere maximă față de modelul standard Ninja ZX-10R.
Folosirea unor tije ușoare din titan contribuie la limita ridicată de turație a lui Ninja ZX-10RR, precum și la avantajul de 1 PS† de putere maximă față de modelul standard Ninja ZX-10R.
Pistoanele ușoare economisesc 20 g fiecare. Greutatea mai mică a pistonului ajută la atingerea limitei de turație mai ridicate și contribuie la o urcare lină a turației.
Pistoanele ușoare economisesc 20 g fiecare. Greutatea mai mică a pistonului ajută la atingerea limitei de turație mai ridicate și contribuie la o urcare lină a turației.
KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) monitorizează parametrii motorului și ai șasiului de la început pâna la sfârșitul virajului.
KCMF monitorizează parametrii motorului și șasiului pe tot parcursul virajului, de la intrare, în apex, până la ieșirea din viraj, reglând forța de frânare și puterea motorului pentru a facilita o tranziție lină de la accelerație la frânare și invers, și pentru a ajuta pilotul să-și urmeze trasa dorită. KCMF gestionează următoarele sisteme (unde sunt disponibile): KTRC (inclusiv controlul tracțiunii, wheelie și derapaj), KIBS (inclusiv controlul de înclinare), Kawasaki Engine Brake Control (Controlul frână motor Kawasaki).
Împreună cu programul de modelare dinamică Kawasaki și datele uploadate IMU (unitate de măsurare inerțială) permit o conștientizare și mai precisă a orientării șasiului, cheia pentru a duce electronica Kawasaki la nivelul următor.
IMU înseamnă "Enhanced Chassis Orientation Awareness". Punctul forte al sistemului electronic Kawasaki de ultimă generație a fost întotdeauna programarea extrem de sofisticată care, folosind un hardware minim, oferă sistemului ECU o analiza în timp real a șasiului. Programul de modelare dinamică brevetat de Kawasaki examinează schimbările în mai mulți parametri a anvelopelor și ajută negreșit la alegerea pneurilor de drum. Adăugarea unui IMU (unitate de măsurare inerțială) permite monitorizarea inerției de-a lungul a 6 DOF (grade de libertate). Se măsoară accelerația de-a lungul axelor longitudinală, transversală și verticală, plus viteza de ruliu și de tangaj. Rata de cădere este calculată de ECU. Acest feedback suplimentar contribuie la o imagine și mai clară în timp real a orientării șasiului, permițând un management și mai precis pentru controlul la limită. Odată cu adăugarea IMU și cu cea mai recentă evoluție a software-ului avansat de modelare Kawasaki, tehnologia Kawasaki de gestionare electronică a motorului și a șasiului trece la nivelul următor, trecând de la sistemele de tip reglaj și reacție la cele de tip feedback pentru a oferi niveluri și mai mari de emoție la pilotaj.
S-KTRC (Sport-Kawasaki TRaction Control) este un sistem de control predictiv al tracțiunii bazat pe tehnologia racing, conceput pentru a-i ajuta pe pilot să forțeze mai mult pe circuit prin maximizarea accelerației.
S-KTRC (Sport-Kawasaki Traction Control), utilizează aceeași tehnologie de bază ca și motoarele de uzină. Conceput pentru a maximiza accelerația, permite rularea la limita tracțiunii pe circuit. Această tehnologie controlează în permanență alunecarea roții spate care apare atunci când se aplică puterea, asigurând o accelerație optimă. În general, o tracțiune înainte maximă necesită o anumită cantitate de alunecare. Pentru a asigura cel mai eficient transfer de putere către asfalt, S-KTRC monitorizează în timp real raportul de alunecare și guvernează livrarea de putere a motorului pentru a optimiza tracțiunea roților spate. S-KTRC monitorizează o serie de parametri, inclusiv viteza roților din față și din spate (alunecare), turația motorului, poziția pedalei de accelerație și accelerația. Condițiile sunt confirmate la fiecare 5 milisecunde, moment în care sistemul analizează fiecare dintre parametri, precum și cât de mult se schimbă (adică rata de schimbare). Această metodă unică Kawasaki face posibilă efectuarea de interpolări și calibrarea precisă a puterii motorului pentru a se adapta la condițiile de tracțiune. Acționând înainte ca alunecarea să depășească limitele tracțiunii, scăderile de putere pot fi reduse la minimum, ceea ce duce la o funcționare ultraușoară. Deoarece software-ul sofisticat își bazează analiza dinamică pe orientarea șasiului în raport cu suprafața pistei (și nu în raport cu un plan orizontal), acesta poate lua în considerare înclinarea virajelor, panta etc. și se adaptează în consecință. De asemenea, se ajustează automat în funcție de uzura pneurilor, de diferitele profiluri de pneuri, de pneurile cu aderență ridicată și de numeroși alți factori pe care sistemele de tip reglaj îi tratează ca parametri fixi. Modelele echipate cu IMU încorporează feedback-ul privind orientarea șasiului pentru a oferi o gestionare și mai precisă.
KQS (Kawasaki Quick Shifter) permite schimbarea vitezelor fără ambreiaj.
Proiectat pentru a ajuta pilotul să își maximizeze accelerația pe circuit prin posibilitatea de a schimba treptele fără a folosi ambreiajul și cu accelerația complet deschisă, KQS detectează că levierul de schimbare a fost acționat și trimite un semnal către ECU pentru a întrerupe aprinderea, astfel încât următoarea treaptă poate fi angrenată fără a utiliza ambreiajul. În cazul modelelor care oferă schimbarea treptelor fără ambreiaj în timpul decelerației, sistemul controlează automat turația motorului astfel încât următoarea treaptă mai mică poate fi selectată fără a acționa ambreiajul.
Grupul de admisie electronic permite ECU să livreze motorului cantitatea ideală de combustibil și aer.
Sistemul complet electronic de acționare a accelerației de la Kawasaki permite ECU să controleze volumul de combustibil (prin intermediul injectoarelor) și de aer (prin intermediul clapetelor de accelerație) furnizat motorului. Injecția ideală a combustibilului și poziția ideală a clapetelor de accelerație au ca rezultat un răspuns rapid și natural al motorului și o putere ideală a acestuia. Sistemul contribuie, de asemenea, în mod semnificativ la reducerea emisiilor. Clapetele de accelerație electronice permit, de asemenea, un control mai precis al sistemelor electronice de management al motorului, cum ar fi S-KTRC și KTRC, KLCM, Kawasaki Engine Brake Control și Electronic Cruise Control (Pilotul automat).
KLCM (Kawasaki Launch Control Mode) optimizează accelerația de la o oprire prin gestionarea electronică a puterii motorului pentru a preveni patinarea roților.
Conceput pentru a ajuta motocicliștii prin optimizarea accelerației de la oprire, KLCM gestionează electronic puterea motorului pentru a preveni patinarea roților în timpul plecării. Piloții pot alege dintre trei moduri, fiecare oferind un nivel progresiv mai mare de intruziune. Fiecare mod permite riderului să plece de la o oprire cu accelerația ținută larg deschisă. Cu maneta ambreiajului trasă și sistemul activat, turația motorului este limitată la o viteză determinată în timp ce riderul ține accelerația deschisă. Odată ce pilotul eliberează maneta de ambreiaj pentru a cupla ambreiajul, turația motorului poate crește, dar puterea este reglată pentru a preveni rotirea roților și pentru a ajuta la menținerea roții din față pe sol. (În modul 1, cel mai puțin intruziv, roata din față se poate ridica puțin.) Sistemul se dezactivează automat la 150 km/h sau atunci când pilotul trece în treapta a treia de viteză.
Kawasaki Engine Brake Control permite piloților să seteze frâna de motor în funcție de preferințe.
Sistemul Kawasaki de control al frânei de motor permite conducătorilor să selecteze nivelul în funcție de preferințe. Când sistemul este activat, efectul de frână motor este redus, oferind mai puțină interferență în timpul condusului pe circuit.
KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) este un sistem de frânare de înaltă precizie, conceput special pentru modelele supersport, care oferă o frânare foarte eficientă, păstrând în același timp o senzație naturală.
Kawasaki a dezvoltat KIBS pentru a ține cont de caracteristicile particulare de manevrabilitate ale motocicletelor supersport, asigurând o frânare extrem de eficientă cu o intervenție minimă în timpul pilotajului intens. Este primul sistem de frânare produs în masă care conectează ECU (Unitatea de Control Electronic) ABS și ECU-ul motorului. În plus față de viteza roților față și spate, KIBS monitorizează presiunea hidraulică a etrierului frânei față, poziția clapetei de accelerație, turația motorului, acționarea ambreiajului și poziția treptei de viteză. Aceste informații diverse sunt analizate pentru a determina presiunea hidraulică ideală a frânei față. Prin control precis, se pot evita scăderile mari ale presiunii hidraulice observate în sistemele ABS standard. În plus, tendința la modelele supersport de ridicare a roții din spate în timpul frânării puternice poate fi suprimată, iar controlul frânei din spate poate fi menținut în timpul schimbării treptelor.
Suspensia spate Back-link orizontală își dispune unitatea de amortizare pe orizontală, contribuind în mare măsură la utilizarea eficientă a spațiului și la centralizarea masei.
În comparație cu suspensia spate tradițională Uni-Trak a Kawasaki, care montează unitatea de amortizare vertical, suspensia spate Horizontal Back-link dispune de unitatea de amortizare aproape orizontal. Aranjamentul original al suspensiei Kawasaki plasează unitatea de amortizare foarte aproape de centrul de greutate al motocicletei, contribuind în mod semnificativ la centralizarea masei. Și pentru că nu există nicio legătură sau unitate de amortizare care să iasă sub brațul oscilant, se eliberează spațiu pentru o cameră de pre-eliminare a gazelor de eșapament mai mare (o cameră de expansiune a gazelor de eșapament situată deasupra silencer-ului). Cu o cameră de pre-eliminare mai mare, volumul silencerului poate fi redus, iar componentele grele ale sistemului de eșapament pot fi concentrate mai aproape de centrul motocicletei, contribuind în continuare la centralizarea masei. Rezultatul este o manevrabilitate îmbunătățită în mod semnificativ. Un alt avantaj este că unitatea de amortizare este plasată departe de căldura emisă de sistemul de eșapament. Deoarece căldura provenită de la sistemul de eșapament nu mai este în proximitate, uleiul de suspensie și presiunea gazelor nu este afectat și performanța suspensiei este mai stabilă. Suspensia spate Horizontal Back-link oferă numeroase beneficii secundare de acest fel.
Conectivitatea smartphone-urilor contribuie la o experiență îmbunătățită, permițând motocicliștilor să se conecteze la motocicleta lor wireless.
Tehnologia inteligentă permite motocicliștilor să se conecteze la motocicleta wireless. Cu ajutorul aplicației pentru smartphone RIDEOLOGY THE APP pot fi accesate o serie de funcții ale instrumentelor, contribuind la o experiență îmbunătățită de motociclism. Informațiile despre vehicul (cum ar fi kilometrajul, indicatorul de combustibil, programul de întreținere etc.) pot fi vizualizate pe telefon. Jurnalele de călătorie (variază în funcție de model, dar pot include traseul GPS, poziția vitezei, turația și alte informații) pot fi vizualizate pe smartphone. Atunci când este conectat, pe panoul de instrumente sunt afișate notificări telefonice (apel, e-mail). Motocicliștii pot, de asemenea, să facă modificări la setările afișajului instrumentelor de bord ale motocicletei (unități preferate, setarea ceasului și a datei etc.) prin intermediul smartphone-ului. Iar la anumite modele, este posibil chiar să se verifice și să se ajusteze setările vehiculului (cum ar fi Rider Mode, funcțiile de asistență electronică a motociclistului și setările de sarcină utilă).
Pilotul automat permite fixarea vitezei vehiculului. Tehnologia care susține confortul pilotului ajutând la reducerea oboselii în ture lungi.
Pilotul automat permite menținerea vitezei dorite (RPM) cu o apăsarea simplă a unui buton. Odată activat, pilotul nu trebuie să aplice constant accelerația. Acest lucru reduce încordarea mâinii dreapt atunci când parcurgeți distanțe lungi, permițând o tură relaxată și contribuind la un nivel ridicat de confort.
Selectarea modului de putere permite modificarea livrării de putere a motorului în funcție de situația de rulare.
Modelele echipate cu mai multe moduri de putere oferă motocicliștilor posibilitatea de a alege cu ușurință modul de livrare a puterii motorului pentru a se adapta la condițiile de rulare sau la preferințele acestora. În plus față de modul Full Power, sunt oferite unul (Low) sau două (Middle, Low) moduri alternative în care puterea maximă este limitată și răspunsul accelerației este mai blând.
Indicator Mod Economic este un simbol care apare în de bord pentru a indica un consum favorabil de combustibil, încurajând un mers mai eficient.
Folosind un control electronic setat cu atenție pentru o funcționare optimă a motorului, modelele Kawasaki pot obține un nivel ridicat de eficiență a combustibilului. Cu toate acestea, consumul de combustibil este de asemenea afectat de modul în care este utilizată accelerația, se schimbă viteza și de alte elemente care sunt determinate de stilul de pilotaj. Modul economic este o funcție care se activează atunci când stilul de mers rezultă consum redus. Sistemul monitorizează continuu consumul, indiferent de viteza vehiculului, turația motorului, accelerația și alte criterii de pilotaj. În momentul în care consumul este scăzut (adică eficiența este ridicată), pe ecranul LCD al bordului apare un marcaj „ECO”. Printr-un stil de pilotaj moderat, astfel încât marca „ECO” să figureze constant, consumul poate fi redus. Menținerea consumului scăzut, de asemenea, ajută cu siguranță la reducerea impactului negativ asupra mediului.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) monitorizează parametrii motorului și ai șasiului de la început pâna la sfârșitul virajului.
KCMF monitorizează parametrii motorului și șasiului pe tot parcursul virajului, de la intrare, în apex, până la ieșirea din viraj, reglând forța de frânare și puterea motorului pentru a facilita o tranziție lină de la accelerație la frânare și invers, și pentru a ajuta pilotul să-și urmeze trasa dorită. KCMF gestionează următoarele sisteme (unde sunt disponibile): KTRC (inclusiv controlul tracțiunii, wheelie și derapaj), KIBS (inclusiv controlul de înclinare), Kawasaki Engine Brake Control (Controlul frână motor Kawasaki).
Împreună cu programul de modelare dinamică Kawasaki și datele uploadate IMU (unitate de măsurare inerțială) permit o conștientizare și mai precisă a orientării șasiului, cheia pentru a duce electronica Kawasaki la nivelul următor.
IMU înseamnă "Enhanced Chassis Orientation Awareness". Punctul forte al sistemului electronic Kawasaki de ultimă generație a fost întotdeauna programarea extrem de sofisticată care, folosind un hardware minim, oferă sistemului ECU o analiza în timp real a șasiului. Programul de modelare dinamică brevetat de Kawasaki examinează schimbările în mai mulți parametri a anvelopelor și ajută negreșit la alegerea pneurilor de drum. Adăugarea unui IMU (unitate de măsurare inerțială) permite monitorizarea inerției de-a lungul a 6 DOF (grade de libertate). Se măsoară accelerația de-a lungul axelor longitudinală, transversală și verticală, plus viteza de ruliu și de tangaj. Rata de cădere este calculată de ECU. Acest feedback suplimentar contribuie la o imagine și mai clară în timp real a orientării șasiului, permițând un management și mai precis pentru controlul la limită. Odată cu adăugarea IMU și cu cea mai recentă evoluție a software-ului avansat de modelare Kawasaki, tehnologia Kawasaki de gestionare electronică a motorului și a șasiului trece la nivelul următor, trecând de la sistemele de tip reglaj și reacție la cele de tip feedback pentru a oferi niveluri și mai mari de emoție la pilotaj.
S-KTRC (Sport-Kawasaki TRaction Control) este un sistem de control predictiv al tracțiunii bazat pe tehnologia racing, conceput pentru a-i ajuta pe pilot să forțeze mai mult pe circuit prin maximizarea accelerației.
S-KTRC (Sport-Kawasaki Traction Control), utilizează aceeași tehnologie de bază ca și motoarele de uzină. Conceput pentru a maximiza accelerația, permite rularea la limita tracțiunii pe circuit. Această tehnologie controlează în permanență alunecarea roții spate care apare atunci când se aplică puterea, asigurând o accelerație optimă. În general, o tracțiune înainte maximă necesită o anumită cantitate de alunecare. Pentru a asigura cel mai eficient transfer de putere către asfalt, S-KTRC monitorizează în timp real raportul de alunecare și guvernează livrarea de putere a motorului pentru a optimiza tracțiunea roților spate. S-KTRC monitorizează o serie de parametri, inclusiv viteza roților din față și din spate (alunecare), turația motorului, poziția pedalei de accelerație și accelerația. Condițiile sunt confirmate la fiecare 5 milisecunde, moment în care sistemul analizează fiecare dintre parametri, precum și cât de mult se schimbă (adică rata de schimbare). Această metodă unică Kawasaki face posibilă efectuarea de interpolări și calibrarea precisă a puterii motorului pentru a se adapta la condițiile de tracțiune. Acționând înainte ca alunecarea să depășească limitele tracțiunii, scăderile de putere pot fi reduse la minimum, ceea ce duce la o funcționare ultraușoară. Deoarece software-ul sofisticat își bazează analiza dinamică pe orientarea șasiului în raport cu suprafața pistei (și nu în raport cu un plan orizontal), acesta poate lua în considerare înclinarea virajelor, panta etc. și se adaptează în consecință. De asemenea, se ajustează automat în funcție de uzura pneurilor, de diferitele profiluri de pneuri, de pneurile cu aderență ridicată și de numeroși alți factori pe care sistemele de tip reglaj îi tratează ca parametri fixi. Modelele echipate cu IMU încorporează feedback-ul privind orientarea șasiului pentru a oferi o gestionare și mai precisă.
KQS (Kawasaki Quick Shifter) permite schimbarea vitezelor fără ambreiaj.
Proiectat pentru a ajuta pilotul să își maximizeze accelerația pe circuit prin posibilitatea de a schimba treptele fără a folosi ambreiajul și cu accelerația complet deschisă, KQS detectează că levierul de schimbare a fost acționat și trimite un semnal către ECU pentru a întrerupe aprinderea, astfel încât următoarea treaptă poate fi angrenată fără a utiliza ambreiajul. În cazul modelelor care oferă schimbarea treptelor fără ambreiaj în timpul decelerației, sistemul controlează automat turația motorului astfel încât următoarea treaptă mai mică poate fi selectată fără a acționa ambreiajul.
Grupul de admisie electronic permite ECU să livreze motorului cantitatea ideală de combustibil și aer.
Sistemul complet electronic de acționare a accelerației de la Kawasaki permite ECU să controleze volumul de combustibil (prin intermediul injectoarelor) și de aer (prin intermediul clapetelor de accelerație) furnizat motorului. Injecția ideală a combustibilului și poziția ideală a clapetelor de accelerație au ca rezultat un răspuns rapid și natural al motorului și o putere ideală a acestuia. Sistemul contribuie, de asemenea, în mod semnificativ la reducerea emisiilor. Clapetele de accelerație electronice permit, de asemenea, un control mai precis al sistemelor electronice de management al motorului, cum ar fi S-KTRC și KTRC, KLCM, Kawasaki Engine Brake Control și Electronic Cruise Control (Pilotul automat).
KLCM (Kawasaki Launch Control Mode) optimizează accelerația de la o oprire prin gestionarea electronică a puterii motorului pentru a preveni patinarea roților.
Conceput pentru a ajuta motocicliștii prin optimizarea accelerației de la oprire, KLCM gestionează electronic puterea motorului pentru a preveni patinarea roților în timpul plecării. Piloții pot alege dintre trei moduri, fiecare oferind un nivel progresiv mai mare de intruziune. Fiecare mod permite riderului să plece de la o oprire cu accelerația ținută larg deschisă. Cu maneta ambreiajului trasă și sistemul activat, turația motorului este limitată la o viteză determinată în timp ce riderul ține accelerația deschisă. Odată ce pilotul eliberează maneta de ambreiaj pentru a cupla ambreiajul, turația motorului poate crește, dar puterea este reglată pentru a preveni rotirea roților și pentru a ajuta la menținerea roții din față pe sol. (În modul 1, cel mai puțin intruziv, roata din față se poate ridica puțin.) Sistemul se dezactivează automat la 150 km/h sau atunci când pilotul trece în treapta a treia de viteză.
Kawasaki Engine Brake Control permite piloților să seteze frâna de motor în funcție de preferințe.
Sistemul Kawasaki de control al frânei de motor permite conducătorilor să selecteze nivelul în funcție de preferințe. Când sistemul este activat, efectul de frână motor este redus, oferind mai puțină interferență în timpul condusului pe circuit.
KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) este un sistem de frânare de înaltă precizie, conceput special pentru modelele supersport, care oferă o frânare foarte eficientă, păstrând în același timp o senzație naturală.
Kawasaki a dezvoltat KIBS pentru a ține cont de caracteristicile particulare de manevrabilitate ale motocicletelor supersport, asigurând o frânare extrem de eficientă cu o intervenție minimă în timpul pilotajului intens. Este primul sistem de frânare produs în masă care conectează ECU (Unitatea de Control Electronic) ABS și ECU-ul motorului. În plus față de viteza roților față și spate, KIBS monitorizează presiunea hidraulică a etrierului frânei față, poziția clapetei de accelerație, turația motorului, acționarea ambreiajului și poziția treptei de viteză. Aceste informații diverse sunt analizate pentru a determina presiunea hidraulică ideală a frânei față. Prin control precis, se pot evita scăderile mari ale presiunii hidraulice observate în sistemele ABS standard. În plus, tendința la modelele supersport de ridicare a roții din spate în timpul frânării puternice poate fi suprimată, iar controlul frânei din spate poate fi menținut în timpul schimbării treptelor.
Suspensia spate Back-link orizontală își dispune unitatea de amortizare pe orizontală, contribuind în mare măsură la utilizarea eficientă a spațiului și la centralizarea masei.
În comparație cu suspensia spate tradițională Uni-Trak a Kawasaki, care montează unitatea de amortizare vertical, suspensia spate Horizontal Back-link dispune de unitatea de amortizare aproape orizontal. Aranjamentul original al suspensiei Kawasaki plasează unitatea de amortizare foarte aproape de centrul de greutate al motocicletei, contribuind în mod semnificativ la centralizarea masei. Și pentru că nu există nicio legătură sau unitate de amortizare care să iasă sub brațul oscilant, se eliberează spațiu pentru o cameră de pre-eliminare a gazelor de eșapament mai mare (o cameră de expansiune a gazelor de eșapament situată deasupra silencer-ului). Cu o cameră de pre-eliminare mai mare, volumul silencerului poate fi redus, iar componentele grele ale sistemului de eșapament pot fi concentrate mai aproape de centrul motocicletei, contribuind în continuare la centralizarea masei. Rezultatul este o manevrabilitate îmbunătățită în mod semnificativ. Un alt avantaj este că unitatea de amortizare este plasată departe de căldura emisă de sistemul de eșapament. Deoarece căldura provenită de la sistemul de eșapament nu mai este în proximitate, uleiul de suspensie și presiunea gazelor nu este afectat și performanța suspensiei este mai stabilă. Suspensia spate Horizontal Back-link oferă numeroase beneficii secundare de acest fel.
Conectivitatea smartphone-urilor contribuie la o experiență îmbunătățită, permițând motocicliștilor să se conecteze la motocicleta lor wireless.
Tehnologia inteligentă permite motocicliștilor să se conecteze la motocicleta wireless. Cu ajutorul aplicației pentru smartphone RIDEOLOGY THE APP pot fi accesate o serie de funcții ale instrumentelor, contribuind la o experiență îmbunătățită de motociclism. Informațiile despre vehicul (cum ar fi kilometrajul, indicatorul de combustibil, programul de întreținere etc.) pot fi vizualizate pe telefon. Jurnalele de călătorie (variază în funcție de model, dar pot include traseul GPS, poziția vitezei, turația și alte informații) pot fi vizualizate pe smartphone. Atunci când este conectat, pe panoul de instrumente sunt afișate notificări telefonice (apel, e-mail). Motocicliștii pot, de asemenea, să facă modificări la setările afișajului instrumentelor de bord ale motocicletei (unități preferate, setarea ceasului și a datei etc.) prin intermediul smartphone-ului. Iar la anumite modele, este posibil chiar să se verifice și să se ajusteze setările vehiculului (cum ar fi Rider Mode, funcțiile de asistență electronică a motociclistului și setările de sarcină utilă).
Pilotul automat permite fixarea vitezei vehiculului. Tehnologia care susține confortul pilotului ajutând la reducerea oboselii în ture lungi.
Pilotul automat permite menținerea vitezei dorite (RPM) cu o apăsarea simplă a unui buton. Odată activat, pilotul nu trebuie să aplice constant accelerația. Acest lucru reduce încordarea mâinii dreapt atunci când parcurgeți distanțe lungi, permițând o tură relaxată și contribuind la un nivel ridicat de confort.
Selectarea modului de putere permite modificarea livrării de putere a motorului în funcție de situația de rulare.
Modelele echipate cu mai multe moduri de putere oferă motocicliștilor posibilitatea de a alege cu ușurință modul de livrare a puterii motorului pentru a se adapta la condițiile de rulare sau la preferințele acestora. În plus față de modul Full Power, sunt oferite unul (Low) sau două (Middle, Low) moduri alternative în care puterea maximă este limitată și răspunsul accelerației este mai blând.
Indicator Mod Economic este un simbol care apare în de bord pentru a indica un consum favorabil de combustibil, încurajând un mers mai eficient.
Folosind un control electronic setat cu atenție pentru o funcționare optimă a motorului, modelele Kawasaki pot obține un nivel ridicat de eficiență a combustibilului. Cu toate acestea, consumul de combustibil este de asemenea afectat de modul în care este utilizată accelerația, se schimbă viteza și de alte elemente care sunt determinate de stilul de pilotaj. Modul economic este o funcție care se activează atunci când stilul de mers rezultă consum redus. Sistemul monitorizează continuu consumul, indiferent de viteza vehiculului, turația motorului, accelerația și alte criterii de pilotaj. În momentul în care consumul este scăzut (adică eficiența este ridicată), pe ecranul LCD al bordului apare un marcaj „ECO”. Printr-un stil de pilotaj moderat, astfel încât marca „ECO” să figureze constant, consumul poate fi redus. Menținerea consumului scăzut, de asemenea, ajută cu siguranță la reducerea impactului negativ asupra mediului.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
Tip motor | Motor cu 4 cilindri în linie răcit cu lichid |
---|---|
Raport de compresie | 13.0:1 |
Sistem de supape | DOHC, 16 supape |
Diametru cilindru x timpi | 76.0 x 55.0 mm |
Capacitate cilindrică | 998 cm³ |
Sistemul de alimentare cu combustibil | Injecție de combustibil cu 2 injectoare: 47 mm x 4 |
Lubrifiere | Ungere forțată, carter-umed |
Sistemul de pornire | Electric |
Aprindere | Digital |
Putere maximă | 150.0 kW {204 PS} / 14,000 rpm |
---|---|
Puterea maximă cu priză de aer RAM | 157.5 kW {214 PS} / 14,000 rpm |
Cuplu maxim | 111.8 N•m {11.4 kgf•m} / 11,700 rpm |
Emisii CO2 | 143 g/km |
Consumul de combustibil | 6.1 l/100km |
Transmisie | 6 viteze + marșarier cu schimbător și cutie de viteză |
Ambreiaj | Multi-disc în ulei |
Raport de reducere primară | 1.681 (79/47) |
Raport viteză 1 | 2.600 (39/15) |
Raport viteză a 2-a | 2.158 (41/19) |
Raport viteză a 3-a | 1.882 (32/17) |
Raport viteză a 4-a | 1.650 (33/20) |
Raport viteză a 5-a | 1.476 (31/21) |
Raport viteză a 6-a | 1.304 (30/23) |
Transmisie finală | Lanț nituit |
Raport de reducere finală | 2.412 (41/17) |
Tipul de cadru | Casetă dublă din aluminiu turnat |
---|---|
Trail | 105 mm |
Cursa suspensiei roată față | 120 mm |
Cursa suspensiei roată spate | 115 mm |
Pneu, față | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Pneu, spate | 190/55 ZR17 M/C (75W) |
L x l x H | 2,085 x 750 x 1,185 mm |
Unghiul de virare stânga-dreapta | 27° / 27° |
Ampatament | 1,450 mm |
Garda la sol | 135 mm |
Capacitatea rezervor combustibil | 17.0 litri |
Înălțime șa | 835 mm |
Masă totală | 207 kg |
Tipul frânei față | 2 Discuri Brembo semi-flotante |
---|---|
Diametrul discului frânei față | Ø 330 mm |
Tipul etrierului de frână față | Radial-mount Brembo M50 monobloc opus cu 4 pistoane |
Tipul frânei spate | Disc unic |
Diametrul discului de frână spate | Ø 220 mm |
Etrier de frână spate | Un singur piston |
Tipul suspensiei față | Furcă de tip balansare libera inversată cu cameră de compresie externă, amortizare în compresie și în revenire, posibilitatea de reglare a pretensionării arcurilor și arcuri de top-out |
Diametrul suspensiei față | Ø 43 mm |
Tipul de suspensie spate | Amortizor BFRC lite cu fixare spate orizontală încărcat cu gaz cu rezervor piggyback, amortizare în compresie și revenire, reglaj de pretensionare a arcului și arc de top-out |
Inpage Navigation Section: Accesorii
Sistem complet Evolution line cu colectoare din titan și eșapament hexagonal din carbon. Acest sistem asigură o creștere semnificativă atât a puterii, cât și a cuplului, pe întregul segment de turații, însoțită și de o reducere mare a greutății.
Include un suport din carbon pentru a înlocui suportul original pentru picioare din aluminiu.
Ar trebui utilizat numai în combinație cu tuningul de injecție de combustibil pentru a preveni deteriorarea motorului și pentru a obține performanțe maxime.
(Nu este destinat utilizării pe stradă)
Ajută la menținerea încălzirii mâinilor pe șosea cu un sistem de încălzire a ghidonului proiectat ergonomic pentru a minimiza volumul adăugat la ghidon.
Seturile de slidere pentru cadru sunt fabricate din nailon negru turnat pe adaptoare de montare metalice și prezintă logo-ul Kawasaki.
Seturi de încălzitoare de pneuri similare cu cele folosite de echipa superbike KRT. Încălzitoare de pneuri cu tehnologie de încălzire din fibră de carbon. Acest lucru oferă încălzire rapidă a pneului și jantei fără supraîncălzire locală și o temperatură constantă. Lateralele încălzitorului de pneuri se întind mult peste flanșa jantei menținând căldura în interior. Astfel, presiunea pneului este stabilizată. Un termostat de înaltă precizie asigură o temperatură țintă de 80-85 °C. La o temperatură ambientală de 20 °C, durează aproximativ 35 de minute să atingă o temperatură a pneului de 80-85 °C și o temperatură a jantei de aproximativ 40°C. Încălzitoarele de pneuri sunt echipate cu un LED indicator roșu pentru a indica modul activ de încălzire. Părțile laterale sunt fabricate din 'NOMEX', un material rezistent la căldură de înaltă calitate, pentru o fiabilitate optimă. O clapă centrală de velcro și elastice integrate lateral permit asamblarea și dezasamblarea ușoară și rapidă. Conexiunea este un cablu de alimentare de 1,8 m, cu mufă euro. Potrivit pentru pneuri față 120-17" și pneuri spate 195-200-17".
Indiferent dacă doriți să vă parcați motocicleta într-o boxă sau în garaj, lăsați-o să se odihnească cu stil pe acest Covor de Garaj Kawasaki. Covorul respectă noile coduri de mediu FIM și oferă un nivel ridicat de absorbție și control al prafului.
Fabricată dintr-un material rezistent la rupere, tip fagure de miere. Rezistență la căldură până la 120 de grade Celsius. Branding subtil. 100% poliester. Cu sac de transport. Potrivit pentru:
Un instrument esențial pentru pasionații de motociclete și mecanici deopotrivă. Proiectat pentru a oferi stabilitate și confort, acest stand permite accesul facil la roți, suspensie și alte componente.
Acest suport premium poate fi demontat, făcând transportul mult mai ușor. Suportul compact vine într-o cutie de transport de calitate, cu mâner integrat. Suportul este fabricat din oțel premium și are un finisaj verde și negru. Logo-ul Kawasaki este tăiat cu laser în oțel.
Opționale sunt furcile pentru a se potrivi preferințelor dumneavoastră;
Realizată dintr-un material rezistent la rupere, tip fagure de miere, cu rezistență la căldură până la 120 de grade Celsius. Branding subtil. 100% poliester. Cu geantă de transport multi-utilizabilă. Se potrivește la: