Inpage Navigation Section: Overview
Poți învinge toți adversarii, dar există întotdeauna o provocare mai mare, să-l înfrunți pe cel din tine. Ninja ZX-10RR a fost dezvoltat pentru cei care spun da la orice provocare și care merită un adevărat campion. Modelul Ninja ZX-10RR are toate calitățile pentru a câștiga: caroserie aerodinamică complet nouă, cu mici stabilizatoare aerodinamice laterale integrate și faruri cu LED luminoase, bord cu display color TFT și conectivitate smartphone plus actualizări derivate de la Kawasaki Racing Team Expertiză World Superbike. Acum că ai Ninja focusat pe cursa, Face Yourself.
Culoare
Show all
Show less
€29,950.00
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Sistemul VAI utilizează un set de pâlnii de admisie mobile pentru a modifica înălțimea pâlniei de admisie. Atunci când pâlniile VAI sunt ridicate, aerul de admisie ocolește sistemul pentru o performanță optimă la turații înalte; atunci când sunt coborâte, aerul de admisie trece prin pâlniile de admisie mai înalte, pentru o performanță crescută la turații joase și medii. Mișcarea pâlniilor este reglată pentru a maximiza randamentul la toate turațiile. Utilizarea sistemului VAI este limitată la aplicațiile de curse. Pentru a activa sistemul, motocicleta trebuie să fie echipată cu ECU și subcontrolerul din kitul de curse. În configurația street-legal, sistemul este inactiv: pâlniile sunt fixate în poziția verticală.
Sistemul VAI utilizează un set de pâlnii de admisie mobile pentru a modifica înălțimea pâlniei de admisie. Atunci când pâlniile VAI sunt ridicate, aerul de admisie ocolește sistemul pentru o performanță optimă la turații înalte; atunci când sunt coborâte, aerul de admisie trece prin pâlniile de admisie mai înalte, pentru o performanță crescută la turații joase și medii. Mișcarea pâlniilor este reglată pentru a maximiza randamentul la toate turațiile. Utilizarea sistemului VAI este limitată la aplicațiile de curse. Pentru a activa sistemul, motocicleta trebuie să fie echipată cu ECU și subcontrolerul din kitul de curse. În configurația street-legal, sistemul este inactiv: pâlniile sunt fixate în poziția verticală.
Modurile all-inclusive care leagă S-KTRC și Power Mode permit piloților să seteze eficient controlul tracțiunii și livrarea de putere pentru a se adapta la o anumită situație de rulare.
Modurile all-inclusive care leagă S-KTRC și Power Mode permit piloților să seteze eficient controlul tracțiunii și livrarea de putere pentru a se adapta la o anumită situație de rulare.
Folosirea unor tije ușoare din titan contribuie la limita ridicată de turație a lui Ninja ZX-10RR, precum și la avantajul de 1 PS† de putere maximă față de modelul standard Ninja ZX-10R.
Folosirea unor tije ușoare din titan contribuie la limita ridicată de turație a lui Ninja ZX-10RR, precum și la avantajul de 1 PS† de putere maximă față de modelul standard Ninja ZX-10R.
Rapoartele de transmisie ale modelului Ninja ZX-10R au fost proiectate pentru circuit. Un pinion spate mai mare (39T >> 41T) și rapoarte mai scurte pentru treptele de viteză 1, 2 și 3 oferă o accelerație puternică în gama joasă și medie pentru ieșiri mai rapide din viraje, precum și o accelerație mai rapidă în afara liniei pentru lansări puternice pe circuit.
Rapoartele de transmisie ale modelului Ninja ZX-10R au fost proiectate pentru circuit. Un pinion spate mai mare (39T >> 41T) și rapoarte mai scurte pentru treptele de viteză 1, 2 și 3 oferă o accelerație puternică în gama joasă și medie pentru ieșiri mai rapide din viraje, precum și o accelerație mai rapidă în afara liniei pentru lansări puternice pe circuit.
Pistoanele ușoare economisesc 20 g fiecare. Greutatea mai mică a pistonului ajută la atingerea limitei de turație mai ridicate și contribuie la o urcare lină a turației.
Pistoanele ușoare economisesc 20 g fiecare. Greutatea mai mică a pistonului ajută la atingerea limitei de turație mai ridicate și contribuie la o urcare lină a turației.
Bazat pe feedback-ul primit de la motoarele de curse WSB Kawasaki, radiatorul de ulei răcit cu aer dispune de un circuit independent. Un design des întâlnit pe modelele de înaltă performanță.
Bazat pe feedback-ul primit de la motoarele de curse WSB Kawasaki, radiatorul de ulei răcit cu aer dispune de un circuit independent. Un design des întâlnit pe modelele de înaltă performanță.
Șaua dedicată doar pentru pilot subliniază orientarea către circuit a modelului Ninja ZX-10RR.
Șaua dedicată doar pentru pilot subliniază orientarea către circuit a modelului Ninja ZX-10RR.
Noul bord cu display color TFT de 4,3" color complet digital de 4,3" oferă cockpit-ului un aspect high-tech. Noul instrument de măsură oferă, de asemenea, caracteristici suplimentare indisponibile pe modelul anterior, inclusiv conectivitate cu smartphone-urile.
Noul bord cu display color TFT de 4,3" color complet digital de 4,3" oferă cockpit-ului un aspect high-tech. Noul instrument de măsură oferă, de asemenea, caracteristici suplimentare indisponibile pe modelul anterior, inclusiv conectivitate cu smartphone-urile.
Modelul Ninja ZX-10RR este echipat standard cu anvelope de top Pirelli Diablo Supercorsa SP.
Modelul Ninja ZX-10RR este echipat standard cu anvelope de top Pirelli Diablo Supercorsa SP.
Axe cu came specifici modelelor RR, concepuți pentru a stârni performanțe la turații înalte.
Axe cu came specifici modelelor RR, concepuți pentru a stârni performanțe la turații înalte.
Carena față aerodinamică, evidențiată de farurile LED compacte, de priza Ram Air și de parbrizul înalt, reprezintă "fața" stilului Ninja ZX-10R de nouă generație.
Carena față aerodinamică, evidențiată de farurile LED compacte, de priza Ram Air și de parbrizul înalt, reprezintă "fața" stilului Ninja ZX-10R de nouă generație.
Sistemul de pilot automat Kawasaki permite menținerea viteze dorite prin simpla apăsare a unui buton. Odată activat, pilotul nu trebuie să acționeze constant accelerația. Acest lucru reduce stresul asupra mâinii drepte atunci când se parcurg distanțe lungi, permițând o călătorie relaxată și contribuind la un nivel ridicat de confort.
Sistemul de pilot automat Kawasaki permite menținerea viteze dorite prin simpla apăsare a unui buton. Odată activat, pilotul nu trebuie să acționeze constant accelerația. Acest lucru reduce stresul asupra mâinii drepte atunci când se parcurg distanțe lungi, permițând o călătorie relaxată și contribuind la un nivel ridicat de confort.
Jantele multidirecționale cu 7 spițe din aluminiu forjat, dezvoltate special de Marchesini, contribuie la o manevrabilitate mai ușoară - în special la schimbarea direcției. Acestea oferă un echilibru între o rigiditate ridicată și un moment de inerție semnificativ redus, în timp ce finisajul lor prelucrat contribuie la un aspect de înaltă calitate.
Jantele multidirecționale cu 7 spițe din aluminiu forjat, dezvoltate special de Marchesini, contribuie la o manevrabilitate mai ușoară - în special la schimbarea direcției. Acestea oferă un echilibru între o rigiditate ridicată și un moment de inerție semnificativ redus, în timp ce finisajul lor prelucrat contribuie la un aspect de înaltă calitate.
Completând stabilitatea foarte apreciată a modelului 2019, actualizările aduse geometriei șasiului contribuie la creșterea performanțelor în viraje și la o manevrabilitate ușoară.
Completând stabilitatea foarte apreciată a modelului 2019, actualizările aduse geometriei șasiului contribuie la creșterea performanțelor în viraje și la o manevrabilitate ușoară.
Pivoții se îmbină perfect cu pistoanele și au un strat DLC (Diamond-Like Carbon) pentru a proteja împotriva uzurii.
Pivoții se îmbină perfect cu pistoanele și au un strat DLC (Diamond-Like Carbon) pentru a proteja împotriva uzurii.
Cele două etriere monobloc Brembo M50 de înaltă specificație care prind discuri mari de Ø 330 mm, cilindrul principal cu pompă radială special pregătit și conductele cu împletitură de oțel de calitate competițională* oferă performanțe de frânare de nivel superior. *Conducte cu împletitură din oțel numai pe Ninja ZX-10RR.
Cele două etriere monobloc Brembo M50 de înaltă specificație care prind discuri mari de Ø 330 mm, cilindrul principal cu pompă radială special pregătit și conductele cu împletitură de oțel de calitate competițională* oferă performanțe de frânare de nivel superior. *Conducte cu împletitură din oțel numai pe Ninja ZX-10RR.
Aripi încorporate în carena frontală generează forță de apăsare care ajută la menținerea roții din față pe sol în timpul accelerațiilor puternice.
Aripi încorporate în carena frontală generează forță de apăsare care ajută la menținerea roții din față pe sol în timpul accelerațiilor puternice.
În semn de recunoaștere a realizărilor sale în Campionatul Mondial de Superbike, a fost acordată o permisiune specială pentru utilizarea logoului River Mark pe Ninja ZX-10RR. Aceasta este prima utilizare a acestuia pe un model de serie nonsupercharged.
În semn de recunoaștere a realizărilor sale în Campionatul Mondial de Superbike, a fost acordată o permisiune specială pentru utilizarea logoului River Mark pe Ninja ZX-10RR. Aceasta este prima utilizare a acestuia pe un model de serie nonsupercharged.
Pozițiile ghidonului și ale scărițelor contribuie la o poziție de pilotaj mai agresivă, axată pe circuit, în timp ce un nou design al șeii ajută piloții să reducă la minim rezistența la înaintare atunci când sunt complet ascunși în spatele parbrizului.
Pozițiile ghidonului și ale scărițelor contribuie la o poziție de pilotaj mai agresivă, axată pe circuit, în timp ce un nou design al șeii ajută piloții să reducă la minim rezistența la înaintare atunci când sunt complet ascunși în spatele parbrizului.
Actualizările aduse motorului puternic al modelului Ninja ZX-10R oferă emisii mai puțin poluante, menținând în același timp performanțele predecesorului său.
Actualizările aduse motorului puternic al modelului Ninja ZX-10R oferă emisii mai puțin poluante, menținând în același timp performanțele predecesorului său.
Amortizorul BFF (Balance Free Front Fork) și amortizorul BFRC lite (Balance Free Rear Cushion) dezvoltat de WSB beneficiază de setări mai orientate spre circuit, inclusiv o rată a arcului mai mică (21,5 N/mm >>21,0 N/mm), completată de o amortizare mai fermă a compresiei și mai moale a revenirii. Setările ușurează greutatea roții din față și contribuie la o manevrabilitate mai ușoară.
Amortizorul BFF (Balance Free Front Fork) și amortizorul BFRC lite (Balance Free Rear Cushion) dezvoltat de WSB beneficiază de setări mai orientate spre circuit, inclusiv o rată a arcului mai mică (21,5 N/mm >>21,0 N/mm), completată de o amortizare mai fermă a compresiei și mai moale a revenirii. Setările ușurează greutatea roții din față și contribuie la o manevrabilitate mai ușoară.
Sistemul VAI utilizează un set de pâlnii de admisie mobile pentru a modifica înălțimea pâlniei de admisie. Atunci când pâlniile VAI sunt ridicate, aerul de admisie ocolește sistemul pentru o performanță optimă la turații înalte; atunci când sunt coborâte, aerul de admisie trece prin pâlniile de admisie mai înalte, pentru o performanță crescută la turații joase și medii. Mișcarea pâlniilor este reglată pentru a maximiza randamentul la toate turațiile. Utilizarea sistemului VAI este limitată la aplicațiile de curse. Pentru a activa sistemul, motocicleta trebuie să fie echipată cu ECU și subcontrolerul din kitul de curse. În configurația street-legal, sistemul este inactiv: pâlniile sunt fixate în poziția verticală.
Sistemul VAI utilizează un set de pâlnii de admisie mobile pentru a modifica înălțimea pâlniei de admisie. Atunci când pâlniile VAI sunt ridicate, aerul de admisie ocolește sistemul pentru o performanță optimă la turații înalte; atunci când sunt coborâte, aerul de admisie trece prin pâlniile de admisie mai înalte, pentru o performanță crescută la turații joase și medii. Mișcarea pâlniilor este reglată pentru a maximiza randamentul la toate turațiile. Utilizarea sistemului VAI este limitată la aplicațiile de curse. Pentru a activa sistemul, motocicleta trebuie să fie echipată cu ECU și subcontrolerul din kitul de curse. În configurația street-legal, sistemul este inactiv: pâlniile sunt fixate în poziția verticală.
Modurile all-inclusive care leagă S-KTRC și Power Mode permit piloților să seteze eficient controlul tracțiunii și livrarea de putere pentru a se adapta la o anumită situație de rulare.
Modurile all-inclusive care leagă S-KTRC și Power Mode permit piloților să seteze eficient controlul tracțiunii și livrarea de putere pentru a se adapta la o anumită situație de rulare.
Folosirea unor tije ușoare din titan contribuie la limita ridicată de turație a lui Ninja ZX-10RR, precum și la avantajul de 1 PS† de putere maximă față de modelul standard Ninja ZX-10R.
Folosirea unor tije ușoare din titan contribuie la limita ridicată de turație a lui Ninja ZX-10RR, precum și la avantajul de 1 PS† de putere maximă față de modelul standard Ninja ZX-10R.
Rapoartele de transmisie ale modelului Ninja ZX-10R au fost proiectate pentru circuit. Un pinion spate mai mare (39T >> 41T) și rapoarte mai scurte pentru treptele de viteză 1, 2 și 3 oferă o accelerație puternică în gama joasă și medie pentru ieșiri mai rapide din viraje, precum și o accelerație mai rapidă în afara liniei pentru lansări puternice pe circuit.
Rapoartele de transmisie ale modelului Ninja ZX-10R au fost proiectate pentru circuit. Un pinion spate mai mare (39T >> 41T) și rapoarte mai scurte pentru treptele de viteză 1, 2 și 3 oferă o accelerație puternică în gama joasă și medie pentru ieșiri mai rapide din viraje, precum și o accelerație mai rapidă în afara liniei pentru lansări puternice pe circuit.
Pistoanele ușoare economisesc 20 g fiecare. Greutatea mai mică a pistonului ajută la atingerea limitei de turație mai ridicate și contribuie la o urcare lină a turației.
Pistoanele ușoare economisesc 20 g fiecare. Greutatea mai mică a pistonului ajută la atingerea limitei de turație mai ridicate și contribuie la o urcare lină a turației.
Bazat pe feedback-ul primit de la motoarele de curse WSB Kawasaki, radiatorul de ulei răcit cu aer dispune de un circuit independent. Un design des întâlnit pe modelele de înaltă performanță.
Bazat pe feedback-ul primit de la motoarele de curse WSB Kawasaki, radiatorul de ulei răcit cu aer dispune de un circuit independent. Un design des întâlnit pe modelele de înaltă performanță.
Șaua dedicată doar pentru pilot subliniază orientarea către circuit a modelului Ninja ZX-10RR.
Șaua dedicată doar pentru pilot subliniază orientarea către circuit a modelului Ninja ZX-10RR.
Noul bord cu display color TFT de 4,3" color complet digital de 4,3" oferă cockpit-ului un aspect high-tech. Noul instrument de măsură oferă, de asemenea, caracteristici suplimentare indisponibile pe modelul anterior, inclusiv conectivitate cu smartphone-urile.
Noul bord cu display color TFT de 4,3" color complet digital de 4,3" oferă cockpit-ului un aspect high-tech. Noul instrument de măsură oferă, de asemenea, caracteristici suplimentare indisponibile pe modelul anterior, inclusiv conectivitate cu smartphone-urile.
Modelul Ninja ZX-10RR este echipat standard cu anvelope de top Pirelli Diablo Supercorsa SP.
Modelul Ninja ZX-10RR este echipat standard cu anvelope de top Pirelli Diablo Supercorsa SP.
Axe cu came specifici modelelor RR, concepuți pentru a stârni performanțe la turații înalte.
Axe cu came specifici modelelor RR, concepuți pentru a stârni performanțe la turații înalte.
Carena față aerodinamică, evidențiată de farurile LED compacte, de priza Ram Air și de parbrizul înalt, reprezintă "fața" stilului Ninja ZX-10R de nouă generație.
Carena față aerodinamică, evidențiată de farurile LED compacte, de priza Ram Air și de parbrizul înalt, reprezintă "fața" stilului Ninja ZX-10R de nouă generație.
Sistemul de pilot automat Kawasaki permite menținerea viteze dorite prin simpla apăsare a unui buton. Odată activat, pilotul nu trebuie să acționeze constant accelerația. Acest lucru reduce stresul asupra mâinii drepte atunci când se parcurg distanțe lungi, permițând o călătorie relaxată și contribuind la un nivel ridicat de confort.
Sistemul de pilot automat Kawasaki permite menținerea viteze dorite prin simpla apăsare a unui buton. Odată activat, pilotul nu trebuie să acționeze constant accelerația. Acest lucru reduce stresul asupra mâinii drepte atunci când se parcurg distanțe lungi, permițând o călătorie relaxată și contribuind la un nivel ridicat de confort.
Jantele multidirecționale cu 7 spițe din aluminiu forjat, dezvoltate special de Marchesini, contribuie la o manevrabilitate mai ușoară - în special la schimbarea direcției. Acestea oferă un echilibru între o rigiditate ridicată și un moment de inerție semnificativ redus, în timp ce finisajul lor prelucrat contribuie la un aspect de înaltă calitate.
Jantele multidirecționale cu 7 spițe din aluminiu forjat, dezvoltate special de Marchesini, contribuie la o manevrabilitate mai ușoară - în special la schimbarea direcției. Acestea oferă un echilibru între o rigiditate ridicată și un moment de inerție semnificativ redus, în timp ce finisajul lor prelucrat contribuie la un aspect de înaltă calitate.
Completând stabilitatea foarte apreciată a modelului 2019, actualizările aduse geometriei șasiului contribuie la creșterea performanțelor în viraje și la o manevrabilitate ușoară.
Completând stabilitatea foarte apreciată a modelului 2019, actualizările aduse geometriei șasiului contribuie la creșterea performanțelor în viraje și la o manevrabilitate ușoară.
Pivoții se îmbină perfect cu pistoanele și au un strat DLC (Diamond-Like Carbon) pentru a proteja împotriva uzurii.
Pivoții se îmbină perfect cu pistoanele și au un strat DLC (Diamond-Like Carbon) pentru a proteja împotriva uzurii.
Cele două etriere monobloc Brembo M50 de înaltă specificație care prind discuri mari de Ø 330 mm, cilindrul principal cu pompă radială special pregătit și conductele cu împletitură de oțel de calitate competițională* oferă performanțe de frânare de nivel superior. *Conducte cu împletitură din oțel numai pe Ninja ZX-10RR.
Cele două etriere monobloc Brembo M50 de înaltă specificație care prind discuri mari de Ø 330 mm, cilindrul principal cu pompă radială special pregătit și conductele cu împletitură de oțel de calitate competițională* oferă performanțe de frânare de nivel superior. *Conducte cu împletitură din oțel numai pe Ninja ZX-10RR.
Aripi încorporate în carena frontală generează forță de apăsare care ajută la menținerea roții din față pe sol în timpul accelerațiilor puternice.
Aripi încorporate în carena frontală generează forță de apăsare care ajută la menținerea roții din față pe sol în timpul accelerațiilor puternice.
În semn de recunoaștere a realizărilor sale în Campionatul Mondial de Superbike, a fost acordată o permisiune specială pentru utilizarea logoului River Mark pe Ninja ZX-10RR. Aceasta este prima utilizare a acestuia pe un model de serie nonsupercharged.
În semn de recunoaștere a realizărilor sale în Campionatul Mondial de Superbike, a fost acordată o permisiune specială pentru utilizarea logoului River Mark pe Ninja ZX-10RR. Aceasta este prima utilizare a acestuia pe un model de serie nonsupercharged.
Pozițiile ghidonului și ale scărițelor contribuie la o poziție de pilotaj mai agresivă, axată pe circuit, în timp ce un nou design al șeii ajută piloții să reducă la minim rezistența la înaintare atunci când sunt complet ascunși în spatele parbrizului.
Pozițiile ghidonului și ale scărițelor contribuie la o poziție de pilotaj mai agresivă, axată pe circuit, în timp ce un nou design al șeii ajută piloții să reducă la minim rezistența la înaintare atunci când sunt complet ascunși în spatele parbrizului.
Actualizările aduse motorului puternic al modelului Ninja ZX-10R oferă emisii mai puțin poluante, menținând în același timp performanțele predecesorului său.
Actualizările aduse motorului puternic al modelului Ninja ZX-10R oferă emisii mai puțin poluante, menținând în același timp performanțele predecesorului său.
Amortizorul BFF (Balance Free Front Fork) și amortizorul BFRC lite (Balance Free Rear Cushion) dezvoltat de WSB beneficiază de setări mai orientate spre circuit, inclusiv o rată a arcului mai mică (21,5 N/mm >>21,0 N/mm), completată de o amortizare mai fermă a compresiei și mai moale a revenirii. Setările ușurează greutatea roții din față și contribuie la o manevrabilitate mai ușoară.
Amortizorul BFF (Balance Free Front Fork) și amortizorul BFRC lite (Balance Free Rear Cushion) dezvoltat de WSB beneficiază de setări mai orientate spre circuit, inclusiv o rată a arcului mai mică (21,5 N/mm >>21,0 N/mm), completată de o amortizare mai fermă a compresiei și mai moale a revenirii. Setările ușurează greutatea roții din față și contribuie la o manevrabilitate mai ușoară.
KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) monitorizează parametrii motorului și ai șasiului de la început pâna la sfârșitul virajului.
KCMF monitorizează parametrii motorului și șasiului pe tot parcursul virajului, de la intrare, în apex, până la ieșirea din viraj, reglând forța de frânare și puterea motorului pentru a facilita o tranziție lină de la accelerație la frânare și invers, și pentru a ajuta pilotul să-și urmeze trasa dorită. KCMF gestionează următoarele sisteme (unde sunt disponibile): KTRC (inclusiv controlul tracțiunii, wheelie și derapaj), KIBS (inclusiv controlul de înclinare), Kawasaki Engine Brake Control (Controlul frână motor Kawasaki).
Împreună cu programul de modelare dinamică Kawasaki și datele uploadate IMU (unitate de măsurare inerțială) permit o conștientizare și mai precisă a orientării șasiului, cheia pentru a duce electronica Kawasaki la nivelul următor.
IMU înseamnă "Enhanced Chassis Orientation Awareness". Punctul forte al sistemului electronic Kawasaki de ultimă generație a fost întotdeauna programarea extrem de sofisticată care, folosind un hardware minim, oferă sistemului ECU o analiza în timp real a șasiului. Programul de modelare dinamică brevetat de Kawasaki examinează schimbările în mai mulți parametri a anvelopelor și ajută negreșit la alegerea pneurilor de drum. Adăugarea unui IMU (unitate de măsurare inerțială) permite monitorizarea inerției de-a lungul a 6 DOF (grade de libertate). Se măsoară accelerația de-a lungul axelor longitudinală, transversală și verticală, plus viteza de ruliu și de tangaj. Rata de cădere este calculată de ECU. Acest feedback suplimentar contribuie la o imagine și mai clară în timp real a orientării șasiului, permițând un management și mai precis pentru controlul la limită. Odată cu adăugarea IMU și cu cea mai recentă evoluție a software-ului avansat de modelare Kawasaki, tehnologia Kawasaki de gestionare electronică a motorului și a șasiului trece la nivelul următor, trecând de la sistemele de tip reglaj și reacție la cele de tip feedback pentru a oferi niveluri și mai mari de emoție la pilotaj.
Kawasaki Engine Brake Control permite piloților să seteze frâna de motor în funcție de preferințe.
Sistemul Kawasaki de control al frânei de motor permite conducătorilor să selecteze nivelul în funcție de preferințe. Când sistemul este activat, efectul de frână motor este redus, oferind mai puțină interferență în timpul condusului pe circuit.
Grupul de admisie electronic permite ECU să livreze motorului cantitatea ideală de combustibil și aer.
Sistemul complet electronic de acționare a accelerației de la Kawasaki permite ECU să controleze volumul de combustibil (prin intermediul injectoarelor) și de aer (prin intermediul clapetelor de accelerație) furnizat motorului. Injecția ideală a combustibilului și poziția ideală a clapetelor de accelerație au ca rezultat un răspuns rapid și natural al motorului și o putere ideală a acestuia. Sistemul contribuie, de asemenea, în mod semnificativ la reducerea emisiilor. Clapetele de accelerație electronice permit, de asemenea, un control mai precis al sistemelor electronice de management al motorului, cum ar fi S-KTRC și KTRC, KLCM, Kawasaki Engine Brake Control și Electronic Cruise Control (Pilotul automat).
S-KTRC (Sport-Kawasaki TRaction Control) este un sistem de control predictiv al tracțiunii bazat pe tehnologia racing, conceput pentru a-i ajuta pe pilot să forțeze mai mult pe circuit prin maximizarea accelerației.
S-KTRC (Sport-Kawasaki Traction Control), utilizează aceeași tehnologie de bază ca și motoarele de uzină. Conceput pentru a maximiza accelerația, permite rularea la limita tracțiunii pe circuit. Această tehnologie controlează în permanență alunecarea roții spate care apare atunci când se aplică puterea, asigurând o accelerație optimă. În general, o tracțiune înainte maximă necesită o anumită cantitate de alunecare. Pentru a asigura cel mai eficient transfer de putere către asfalt, S-KTRC monitorizează în timp real raportul de alunecare și guvernează livrarea de putere a motorului pentru a optimiza tracțiunea roților spate. S-KTRC monitorizează o serie de parametri, inclusiv viteza roților din față și din spate (alunecare), turația motorului, poziția pedalei de accelerație și accelerația. Condițiile sunt confirmate la fiecare 5 milisecunde, moment în care sistemul analizează fiecare dintre parametri, precum și cât de mult se schimbă (adică rata de schimbare). Această metodă unică Kawasaki face posibilă efectuarea de interpolări și calibrarea precisă a puterii motorului pentru a se adapta la condițiile de tracțiune. Acționând înainte ca alunecarea să depășească limitele tracțiunii, scăderile de putere pot fi reduse la minimum, ceea ce duce la o funcționare ultraușoară. Deoarece software-ul sofisticat își bazează analiza dinamică pe orientarea șasiului în raport cu suprafața pistei (și nu în raport cu un plan orizontal), acesta poate lua în considerare înclinarea virajelor, panta etc. și se adaptează în consecință. De asemenea, se ajustează automat în funcție de uzura pneurilor, de diferitele profiluri de pneuri, de pneurile cu aderență ridicată și de numeroși alți factori pe care sistemele de tip reglaj îi tratează ca parametri fixi. Modelele echipate cu IMU încorporează feedback-ul privind orientarea șasiului pentru a oferi o gestionare și mai precisă.
KLCM (Kawasaki Launch Control Mode) optimizează accelerația de la o oprire prin gestionarea electronică a puterii motorului pentru a preveni patinarea roților.
Conceput pentru a ajuta motocicliștii prin optimizarea accelerației de la oprire, KLCM gestionează electronic puterea motorului pentru a preveni patinarea roților în timpul plecării. Piloții pot alege dintre trei moduri, fiecare oferind un nivel progresiv mai mare de intruziune. Fiecare mod permite riderului să plece de la o oprire cu accelerația ținută larg deschisă. Cu maneta ambreiajului trasă și sistemul activat, turația motorului este limitată la o viteză determinată în timp ce riderul ține accelerația deschisă. Odată ce pilotul eliberează maneta de ambreiaj pentru a cupla ambreiajul, turația motorului poate crește, dar puterea este reglată pentru a preveni rotirea roților și pentru a ajuta la menținerea roții din față pe sol. (În modul 1, cel mai puțin intruziv, roata din față se poate ridica puțin.) Sistemul se dezactivează automat la 150 km/h sau atunci când pilotul trece în treapta a treia de viteză.
Conectivitatea smartphone-urilor contribuie la o experiență îmbunătățită, permițând motocicliștilor să se conecteze la motocicleta lor wireless.
Tehnologia inteligentă permite motocicliștilor să se conecteze la motocicleta wireless. Cu ajutorul aplicației pentru smartphone RIDEOLOGY THE APP pot fi accesate o serie de funcții ale instrumentelor, contribuind la o experiență îmbunătățită de motociclism. Informațiile despre vehicul (cum ar fi kilometrajul, indicatorul de combustibil, programul de întreținere etc.) pot fi vizualizate pe telefon. Jurnalele de călătorie (variază în funcție de model, dar pot include traseul GPS, poziția vitezei, turația și alte informații) pot fi vizualizate pe smartphone. Atunci când este conectat, pe panoul de instrumente sunt afișate notificări telefonice (apel, e-mail). Motocicliștii pot, de asemenea, să facă modificări la setările afișajului instrumentelor de bord ale motocicletei (unități preferate, setarea ceasului și a datei etc.) prin intermediul smartphone-ului. Iar la anumite modele, este posibil chiar să se verifice și să se ajusteze setările vehiculului (cum ar fi Rider Mode, funcțiile de asistență electronică a motociclistului și setările de sarcină utilă).
KQS (Kawasaki Quick Shifter) permite schimbarea vitezelor fără ambreiaj.
Proiectat pentru a ajuta pilotul să își maximizeze accelerația pe circuit prin posibilitatea de a schimba treptele fără a folosi ambreiajul și cu accelerația complet deschisă, KQS detectează că levierul de schimbare a fost acționat și trimite un semnal către ECU pentru a întrerupe aprinderea, astfel încât următoarea treaptă poate fi angrenată fără a utiliza ambreiajul. În cazul modelelor care oferă schimbarea treptelor fără ambreiaj în timpul decelerației, sistemul controlează automat turația motorului astfel încât următoarea treaptă mai mică poate fi selectată fără a acționa ambreiajul.
Suspensia spate Back-link orizontală își dispune unitatea de amortizare pe orizontală, contribuind în mare măsură la utilizarea eficientă a spațiului și la centralizarea masei.
În comparație cu suspensia spate tradițională Uni-Trak a Kawasaki, care montează unitatea de amortizare vertical, suspensia spate Horizontal Back-link dispune de unitatea de amortizare aproape orizontal. Aranjamentul original al suspensiei Kawasaki plasează unitatea de amortizare foarte aproape de centrul de greutate al motocicletei, contribuind în mod semnificativ la centralizarea masei. Și pentru că nu există nicio legătură sau unitate de amortizare care să iasă sub brațul oscilant, se eliberează spațiu pentru o cameră de pre-eliminare a gazelor de eșapament mai mare (o cameră de expansiune a gazelor de eșapament situată deasupra silencer-ului). Cu o cameră de pre-eliminare mai mare, volumul silencerului poate fi redus, iar componentele grele ale sistemului de eșapament pot fi concentrate mai aproape de centrul motocicletei, contribuind în continuare la centralizarea masei. Rezultatul este o manevrabilitate îmbunătățită în mod semnificativ. Un alt avantaj este că unitatea de amortizare este plasată departe de căldura emisă de sistemul de eșapament. Deoarece căldura provenită de la sistemul de eșapament nu mai este în proximitate, uleiul de suspensie și presiunea gazelor nu este afectat și performanța suspensiei este mai stabilă. Suspensia spate Horizontal Back-link oferă numeroase beneficii secundare de acest fel.
KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) este un sistem de frânare de înaltă precizie, conceput special pentru modelele supersport, care oferă o frânare foarte eficientă, păstrând în același timp o senzație naturală.
Kawasaki a dezvoltat KIBS pentru a ține cont de caracteristicile particulare de manevrabilitate ale motocicletelor supersport, asigurând o frânare extrem de eficientă cu o intervenție minimă în timpul pilotajului intens. Este primul sistem de frânare produs în masă care conectează ECU (Unitatea de Control Electronic) ABS și ECU-ul motorului. În plus față de viteza roților față și spate, KIBS monitorizează presiunea hidraulică a etrierului frânei față, poziția clapetei de accelerație, turația motorului, acționarea ambreiajului și poziția treptei de viteză. Aceste informații diverse sunt analizate pentru a determina presiunea hidraulică ideală a frânei față. Prin control precis, se pot evita scăderile mari ale presiunii hidraulice observate în sistemele ABS standard. În plus, tendința la modelele supersport de ridicare a roții din spate în timpul frânării puternice poate fi suprimată, iar controlul frânei din spate poate fi menținut în timpul schimbării treptelor.
Selectarea modului de putere permite modificarea livrării de putere a motorului în funcție de situația de rulare.
Modelele echipate cu mai multe moduri de putere oferă motocicliștilor posibilitatea de a alege cu ușurință modul de livrare a puterii motorului pentru a se adapta la condițiile de rulare sau la preferințele acestora. În plus față de modul Full Power, sunt oferite unul (Low) sau două (Middle, Low) moduri alternative în care puterea maximă este limitată și răspunsul accelerației este mai blând.
Pilotul automat permite fixarea vitezei vehiculului. Tehnologia care susține confortul pilotului ajutând la reducerea oboselii în ture lungi.
Pilotul automat permite menținerea vitezei dorite (RPM) cu o apăsarea simplă a unui buton. Odată activat, pilotul nu trebuie să aplice constant accelerația. Acest lucru reduce încordarea mâinii dreapt atunci când parcurgeți distanțe lungi, permițând o tură relaxată și contribuind la un nivel ridicat de confort.
Indicator Mod Economic este un simbol care apare în de bord pentru a indica un consum favorabil de combustibil, încurajând un mers mai eficient.
Folosind un control electronic setat cu atenție pentru o funcționare optimă a motorului, modelele Kawasaki pot obține un nivel ridicat de eficiență a combustibilului. Cu toate acestea, consumul de combustibil este de asemenea afectat de modul în care este utilizată accelerația, se schimbă viteza și de alte elemente care sunt determinate de stilul de pilotaj. Modul economic este o funcție care se activează atunci când stilul de mers rezultă consum redus. Sistemul monitorizează continuu consumul, indiferent de viteza vehiculului, turația motorului, accelerația și alte criterii de pilotaj. În momentul în care consumul este scăzut (adică eficiența este ridicată), pe ecranul LCD al bordului apare un marcaj „ECO”. Printr-un stil de pilotaj moderat, astfel încât marca „ECO” să figureze constant, consumul poate fi redus. Menținerea consumului scăzut, de asemenea, ajută cu siguranță la reducerea impactului negativ asupra mediului.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) monitorizează parametrii motorului și ai șasiului de la început pâna la sfârșitul virajului.
KCMF monitorizează parametrii motorului și șasiului pe tot parcursul virajului, de la intrare, în apex, până la ieșirea din viraj, reglând forța de frânare și puterea motorului pentru a facilita o tranziție lină de la accelerație la frânare și invers, și pentru a ajuta pilotul să-și urmeze trasa dorită. KCMF gestionează următoarele sisteme (unde sunt disponibile): KTRC (inclusiv controlul tracțiunii, wheelie și derapaj), KIBS (inclusiv controlul de înclinare), Kawasaki Engine Brake Control (Controlul frână motor Kawasaki).
Împreună cu programul de modelare dinamică Kawasaki și datele uploadate IMU (unitate de măsurare inerțială) permit o conștientizare și mai precisă a orientării șasiului, cheia pentru a duce electronica Kawasaki la nivelul următor.
IMU înseamnă "Enhanced Chassis Orientation Awareness". Punctul forte al sistemului electronic Kawasaki de ultimă generație a fost întotdeauna programarea extrem de sofisticată care, folosind un hardware minim, oferă sistemului ECU o analiza în timp real a șasiului. Programul de modelare dinamică brevetat de Kawasaki examinează schimbările în mai mulți parametri a anvelopelor și ajută negreșit la alegerea pneurilor de drum. Adăugarea unui IMU (unitate de măsurare inerțială) permite monitorizarea inerției de-a lungul a 6 DOF (grade de libertate). Se măsoară accelerația de-a lungul axelor longitudinală, transversală și verticală, plus viteza de ruliu și de tangaj. Rata de cădere este calculată de ECU. Acest feedback suplimentar contribuie la o imagine și mai clară în timp real a orientării șasiului, permițând un management și mai precis pentru controlul la limită. Odată cu adăugarea IMU și cu cea mai recentă evoluție a software-ului avansat de modelare Kawasaki, tehnologia Kawasaki de gestionare electronică a motorului și a șasiului trece la nivelul următor, trecând de la sistemele de tip reglaj și reacție la cele de tip feedback pentru a oferi niveluri și mai mari de emoție la pilotaj.
Kawasaki Engine Brake Control permite piloților să seteze frâna de motor în funcție de preferințe.
Sistemul Kawasaki de control al frânei de motor permite conducătorilor să selecteze nivelul în funcție de preferințe. Când sistemul este activat, efectul de frână motor este redus, oferind mai puțină interferență în timpul condusului pe circuit.
Grupul de admisie electronic permite ECU să livreze motorului cantitatea ideală de combustibil și aer.
Sistemul complet electronic de acționare a accelerației de la Kawasaki permite ECU să controleze volumul de combustibil (prin intermediul injectoarelor) și de aer (prin intermediul clapetelor de accelerație) furnizat motorului. Injecția ideală a combustibilului și poziția ideală a clapetelor de accelerație au ca rezultat un răspuns rapid și natural al motorului și o putere ideală a acestuia. Sistemul contribuie, de asemenea, în mod semnificativ la reducerea emisiilor. Clapetele de accelerație electronice permit, de asemenea, un control mai precis al sistemelor electronice de management al motorului, cum ar fi S-KTRC și KTRC, KLCM, Kawasaki Engine Brake Control și Electronic Cruise Control (Pilotul automat).
S-KTRC (Sport-Kawasaki TRaction Control) este un sistem de control predictiv al tracțiunii bazat pe tehnologia racing, conceput pentru a-i ajuta pe pilot să forțeze mai mult pe circuit prin maximizarea accelerației.
S-KTRC (Sport-Kawasaki Traction Control), utilizează aceeași tehnologie de bază ca și motoarele de uzină. Conceput pentru a maximiza accelerația, permite rularea la limita tracțiunii pe circuit. Această tehnologie controlează în permanență alunecarea roții spate care apare atunci când se aplică puterea, asigurând o accelerație optimă. În general, o tracțiune înainte maximă necesită o anumită cantitate de alunecare. Pentru a asigura cel mai eficient transfer de putere către asfalt, S-KTRC monitorizează în timp real raportul de alunecare și guvernează livrarea de putere a motorului pentru a optimiza tracțiunea roților spate. S-KTRC monitorizează o serie de parametri, inclusiv viteza roților din față și din spate (alunecare), turația motorului, poziția pedalei de accelerație și accelerația. Condițiile sunt confirmate la fiecare 5 milisecunde, moment în care sistemul analizează fiecare dintre parametri, precum și cât de mult se schimbă (adică rata de schimbare). Această metodă unică Kawasaki face posibilă efectuarea de interpolări și calibrarea precisă a puterii motorului pentru a se adapta la condițiile de tracțiune. Acționând înainte ca alunecarea să depășească limitele tracțiunii, scăderile de putere pot fi reduse la minimum, ceea ce duce la o funcționare ultraușoară. Deoarece software-ul sofisticat își bazează analiza dinamică pe orientarea șasiului în raport cu suprafața pistei (și nu în raport cu un plan orizontal), acesta poate lua în considerare înclinarea virajelor, panta etc. și se adaptează în consecință. De asemenea, se ajustează automat în funcție de uzura pneurilor, de diferitele profiluri de pneuri, de pneurile cu aderență ridicată și de numeroși alți factori pe care sistemele de tip reglaj îi tratează ca parametri fixi. Modelele echipate cu IMU încorporează feedback-ul privind orientarea șasiului pentru a oferi o gestionare și mai precisă.
KLCM (Kawasaki Launch Control Mode) optimizează accelerația de la o oprire prin gestionarea electronică a puterii motorului pentru a preveni patinarea roților.
Conceput pentru a ajuta motocicliștii prin optimizarea accelerației de la oprire, KLCM gestionează electronic puterea motorului pentru a preveni patinarea roților în timpul plecării. Piloții pot alege dintre trei moduri, fiecare oferind un nivel progresiv mai mare de intruziune. Fiecare mod permite riderului să plece de la o oprire cu accelerația ținută larg deschisă. Cu maneta ambreiajului trasă și sistemul activat, turația motorului este limitată la o viteză determinată în timp ce riderul ține accelerația deschisă. Odată ce pilotul eliberează maneta de ambreiaj pentru a cupla ambreiajul, turația motorului poate crește, dar puterea este reglată pentru a preveni rotirea roților și pentru a ajuta la menținerea roții din față pe sol. (În modul 1, cel mai puțin intruziv, roata din față se poate ridica puțin.) Sistemul se dezactivează automat la 150 km/h sau atunci când pilotul trece în treapta a treia de viteză.
Conectivitatea smartphone-urilor contribuie la o experiență îmbunătățită, permițând motocicliștilor să se conecteze la motocicleta lor wireless.
Tehnologia inteligentă permite motocicliștilor să se conecteze la motocicleta wireless. Cu ajutorul aplicației pentru smartphone RIDEOLOGY THE APP pot fi accesate o serie de funcții ale instrumentelor, contribuind la o experiență îmbunătățită de motociclism. Informațiile despre vehicul (cum ar fi kilometrajul, indicatorul de combustibil, programul de întreținere etc.) pot fi vizualizate pe telefon. Jurnalele de călătorie (variază în funcție de model, dar pot include traseul GPS, poziția vitezei, turația și alte informații) pot fi vizualizate pe smartphone. Atunci când este conectat, pe panoul de instrumente sunt afișate notificări telefonice (apel, e-mail). Motocicliștii pot, de asemenea, să facă modificări la setările afișajului instrumentelor de bord ale motocicletei (unități preferate, setarea ceasului și a datei etc.) prin intermediul smartphone-ului. Iar la anumite modele, este posibil chiar să se verifice și să se ajusteze setările vehiculului (cum ar fi Rider Mode, funcțiile de asistență electronică a motociclistului și setările de sarcină utilă).
KQS (Kawasaki Quick Shifter) permite schimbarea vitezelor fără ambreiaj.
Proiectat pentru a ajuta pilotul să își maximizeze accelerația pe circuit prin posibilitatea de a schimba treptele fără a folosi ambreiajul și cu accelerația complet deschisă, KQS detectează că levierul de schimbare a fost acționat și trimite un semnal către ECU pentru a întrerupe aprinderea, astfel încât următoarea treaptă poate fi angrenată fără a utiliza ambreiajul. În cazul modelelor care oferă schimbarea treptelor fără ambreiaj în timpul decelerației, sistemul controlează automat turația motorului astfel încât următoarea treaptă mai mică poate fi selectată fără a acționa ambreiajul.
Suspensia spate Back-link orizontală își dispune unitatea de amortizare pe orizontală, contribuind în mare măsură la utilizarea eficientă a spațiului și la centralizarea masei.
În comparație cu suspensia spate tradițională Uni-Trak a Kawasaki, care montează unitatea de amortizare vertical, suspensia spate Horizontal Back-link dispune de unitatea de amortizare aproape orizontal. Aranjamentul original al suspensiei Kawasaki plasează unitatea de amortizare foarte aproape de centrul de greutate al motocicletei, contribuind în mod semnificativ la centralizarea masei. Și pentru că nu există nicio legătură sau unitate de amortizare care să iasă sub brațul oscilant, se eliberează spațiu pentru o cameră de pre-eliminare a gazelor de eșapament mai mare (o cameră de expansiune a gazelor de eșapament situată deasupra silencer-ului). Cu o cameră de pre-eliminare mai mare, volumul silencerului poate fi redus, iar componentele grele ale sistemului de eșapament pot fi concentrate mai aproape de centrul motocicletei, contribuind în continuare la centralizarea masei. Rezultatul este o manevrabilitate îmbunătățită în mod semnificativ. Un alt avantaj este că unitatea de amortizare este plasată departe de căldura emisă de sistemul de eșapament. Deoarece căldura provenită de la sistemul de eșapament nu mai este în proximitate, uleiul de suspensie și presiunea gazelor nu este afectat și performanța suspensiei este mai stabilă. Suspensia spate Horizontal Back-link oferă numeroase beneficii secundare de acest fel.
KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) este un sistem de frânare de înaltă precizie, conceput special pentru modelele supersport, care oferă o frânare foarte eficientă, păstrând în același timp o senzație naturală.
Kawasaki a dezvoltat KIBS pentru a ține cont de caracteristicile particulare de manevrabilitate ale motocicletelor supersport, asigurând o frânare extrem de eficientă cu o intervenție minimă în timpul pilotajului intens. Este primul sistem de frânare produs în masă care conectează ECU (Unitatea de Control Electronic) ABS și ECU-ul motorului. În plus față de viteza roților față și spate, KIBS monitorizează presiunea hidraulică a etrierului frânei față, poziția clapetei de accelerație, turația motorului, acționarea ambreiajului și poziția treptei de viteză. Aceste informații diverse sunt analizate pentru a determina presiunea hidraulică ideală a frânei față. Prin control precis, se pot evita scăderile mari ale presiunii hidraulice observate în sistemele ABS standard. În plus, tendința la modelele supersport de ridicare a roții din spate în timpul frânării puternice poate fi suprimată, iar controlul frânei din spate poate fi menținut în timpul schimbării treptelor.
Selectarea modului de putere permite modificarea livrării de putere a motorului în funcție de situația de rulare.
Modelele echipate cu mai multe moduri de putere oferă motocicliștilor posibilitatea de a alege cu ușurință modul de livrare a puterii motorului pentru a se adapta la condițiile de rulare sau la preferințele acestora. În plus față de modul Full Power, sunt oferite unul (Low) sau două (Middle, Low) moduri alternative în care puterea maximă este limitată și răspunsul accelerației este mai blând.
Pilotul automat permite fixarea vitezei vehiculului. Tehnologia care susține confortul pilotului ajutând la reducerea oboselii în ture lungi.
Pilotul automat permite menținerea vitezei dorite (RPM) cu o apăsarea simplă a unui buton. Odată activat, pilotul nu trebuie să aplice constant accelerația. Acest lucru reduce încordarea mâinii dreapt atunci când parcurgeți distanțe lungi, permițând o tură relaxată și contribuind la un nivel ridicat de confort.
Indicator Mod Economic este un simbol care apare în de bord pentru a indica un consum favorabil de combustibil, încurajând un mers mai eficient.
Folosind un control electronic setat cu atenție pentru o funcționare optimă a motorului, modelele Kawasaki pot obține un nivel ridicat de eficiență a combustibilului. Cu toate acestea, consumul de combustibil este de asemenea afectat de modul în care este utilizată accelerația, se schimbă viteza și de alte elemente care sunt determinate de stilul de pilotaj. Modul economic este o funcție care se activează atunci când stilul de mers rezultă consum redus. Sistemul monitorizează continuu consumul, indiferent de viteza vehiculului, turația motorului, accelerația și alte criterii de pilotaj. În momentul în care consumul este scăzut (adică eficiența este ridicată), pe ecranul LCD al bordului apare un marcaj „ECO”. Printr-un stil de pilotaj moderat, astfel încât marca „ECO” să figureze constant, consumul poate fi redus. Menținerea consumului scăzut, de asemenea, ajută cu siguranță la reducerea impactului negativ asupra mediului.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
Tip motor | Motor cu 4 cilindri în linie răcit cu lichid |
---|---|
Compression ratio | 13.0:1 |
Valve system | DOHC, 16 supape |
Bore x stroke | 76.0 x 55.0 mm |
Capacitate | 998 cm³ |
Fuel system | Injecție de combustibil cu 2 injectoare: 47 mm x 4 |
Lubrication | Ungere forțată, carter-umed |
Starting system | Electric |
Ignition system | Digital |
Maximum power | 147.1 kW {200 PS} / 13,600 rpm |
---|---|
Maximum power with RAM Air | 154.5 kW {210 PS} / 13,600 rpm |
Maximum torque | 111.0 N•m {11.3 kgf•m} / 11,500 rpm |
CO2 emission | 143 g/km |
Fuel consumption | 6.1 l/100km |
Transmission | 6 viteze + marșarier cu schimbător și cutie de viteză |
Clutch | Multi-disc în ulei |
Primary reduction ratio | 1.681 (79/47) |
Gear ratios 1st | 2.600 (39/15) |
Gear ratios 2nd | 2.158 (41/19) |
Gear ratios 3rd | 1.882 (32/17) |
Gear ratios 4th | 1.650 (33/20) |
Gear ratios 5th | 1.476 (31/21) |
Gear ratios 6th | 1.304 (30/23) |
Final drive | Lanț nituit |
Final reduction ratio | 2.412 (41/17) |
Frame type | Casetă dublă din aluminiu turnat |
---|---|
Trail | 105 mm |
Wheel travel front | 120 mm |
Wheel travel rear | 115 mm |
Tyre, front | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Tyre, rear | 190/55 ZR17 M/C (75W) |
L x W x H | 2,085 x 750 x 1,185 mm |
Steering angle L R | 27° / 27° |
Wheel base | 1,450 mm |
Ground clearance | 135 mm |
Fuel capacity | 17.0 litri |
Seat height | 835 mm |
Curb mass | 207 kg |
Front brake type | 2 Discuri Brembo semi-flotante |
---|---|
Front brake diameter | Ø 330 mm |
Front brake caliper type | Radial-mount Brembo M50 monobloc opus cu 4 pistoane |
Rear brake type | Disc unic |
Rear brake diameter | Ø 220 mm |
Rear brake caliper type | Un singur piston |
Front suspension type | Furcă de tip balansare libera inversată cu cameră de compresie externă, amortizare în compresie și în revenire, posibilitatea de reglare a pretensionării arcurilor și arcuri de top-out |
Front suspension diameter | Ø 43 mm |
Rear suspension type | Amortizor BFRC lite cu fixare spate orizontală încărcat cu gaz cu rezervor piggyback, amortizare în compresie și revenire, reglaj de pretensionare a arcului și arc de top-out |
Inpage Navigation Section: Accesorii
Evolution line complete system with titanium headers and carbon hexagonal muffler. This system provides a significant increase of both power and torque, across the whole RPM band, accompanied by great weight reduction as well.
Includes carbon bracket to replace original aluminium footrest mounting.
Should only be used in combination with fuel injection tuning to prevent engine damage and achieve maximum performance.
(Not for street use)
Help keep your hands warm on the road with a grip heater system ergonomically designed to minimize added bulk to the grip.
Tire warmer sets similar to the ones used by the KRT superbike team. Tire warmers with carbon-fibre heating technology. This gives fast heating of tire and rim without local overheating and a constant temperature. The sides of the tire warmer reach far over the rim flange keep the heat inside. This way the pressure of the tyre is stabilized. A high precision thermostat ensures a target temperature of 80-85 °C.
At an ambient temperature of 20 °C, it takes approx. 35 minutes to reach a tyre temperature of 80-85 °C and a rim temperature of approx. 40°C.
The tire warmers are equipped with a red indicator LED to indicate the active heating mode. Sidewalls made of high quality heat-resistant ‘NOMEX for optimum reliability. A central velcro flap and elastics integrated at the side enable easy and fast assembly and disassembly.
Connection is 1.8 m power cable, with Euro plug.
Suitable for front 120-17" and rear 195-200-17" tires.
Whether you want to park your bike in a pitbox or in your garage, let your precious machine rest in style on this Kawasaki Garage Mat. The mat meets new FIM environmental codes and offers a high level of absorption and dust-control features.
Made from strong Anti-tear Honeycomb ripstop fabric. Heat resistance till 120 degrees Celcius. Subtle branding.
100% Polyester. With multi usable (back)packing string bag.
Fits:
Made from strong Anti-tear Honeycomb ripstop fabric. Heat resistance till 120 degrees Celcius. Subtle branding.
100% Polyester. With multi usable (back)packing string bag.
Fits:
An essential tool for motorcycle enthusiasts and mechanics alike. Designed to provide stability and convenience, this paddock stand allows easy access to the wheels, suspension, and other components.
This premium rear bike stand can be disassembled, making transportation a lot easier. The compact bike stand comes in a shop worthy carrying case with a built-in carrying handle. The stand is made of premium steel and has a green and black finish. The Kawasaki logo is laser cut in steel.
Optional are the forks to suit your preference;