Inpage Navigation Section: Overview
Ia cu asalt traseele dificile și sarcinile grele cu noul Brute Force 750 SE – vine echipat din fabrică cu protecție frontală heavy-duty, handguard-uri, troliu WARN VRX 25-S Powersport și multe altele. Acest model versatil combină duritatea off-road-ului cu confortul de cursă lungă, ca să duci treaba la capăt și să ajungi oriunde ai nevoie. Cu putere la o simplă accelerație, manevrabilitate sport și calitatea Kawasaki, Brute Force 750 SE îți dă încrederea să forțezi limitele. E gata de acțiune – ești și tu?
Culoare
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Motorul de 749 cm3 compact cu un cuplu excelent și o accelerație puternică, este pregătit să abordeze terenul cu performanțe și capacități înalte.
Motorul de 749 cm3 compact cu un cuplu excelent și o accelerație puternică, este pregătit să abordeze terenul cu performanțe și capacități înalte.
Portbagajele față și spate nou proiectate sunt compatibile cu sistemul KQR și (la toate modelele, cu excepția KVF750M) sunt prevăzute cu capace de plastic care pot susține o mare varietate de încărcături. Ambele includ puncte de ancorare încorporate, în timp ce capacul din plastic din spate încorporează, de asemenea, caneluri antiderapante pentru a ajuta la menținerea pe loc a canistrelor de 20l.
Portbagajele față și spate nou proiectate sunt compatibile cu sistemul KQR și (la toate modelele, cu excepția KVF750M) sunt prevăzute cu capace de plastic care pot susține o mare varietate de încărcături. Ambele includ puncte de ancorare încorporate, în timp ce capacul din plastic din spate încorporează, de asemenea, caneluri antiderapante pentru a ajuta la menținerea pe loc a canistrelor de 20l.
Aripile de la roată bine proiectate ale pasajelor roților reduc la minimum pătrunderea noroiului/apă în compartimentul motorului, în timp ce o priză de aer poziționată sus și o frână spate umedă internă etanșă împiedică noroiul să încetinească o călătorie distractivă.
Aripile de la roată bine proiectate ale pasajelor roților reduc la minimum pătrunderea noroiului/apă în compartimentul motorului, în timp ce o priză de aer poziționată sus și o frână spate umedă internă etanșă împiedică noroiul să încetinească o călătorie distractivă.
Noul design exterior are un aspect agresiv, robust și gata de acțiune, datorită noilor aripi față și spate, precum și a noilor elemente colorate folosite pe carenaj.
Noul design exterior are un aspect agresiv, robust și gata de acțiune, datorită noilor aripi față și spate, precum și a noilor elemente colorate folosite pe carenaj.
Manevrabilitatea ușoară și confortul suprem de rulare sunt oferite de cadrul care absoarbe șocurile, combinat cu sistemul EPS care ajută la manevrarea direcției, lăsând Brute Force 750 să ofere o călătorie convingătoare pe care pilotul o va controla cu ușurință.
Manevrabilitatea ușoară și confortul suprem de rulare sunt oferite de cadrul care absoarbe șocurile, combinat cu sistemul EPS care ajută la manevrarea direcției, lăsând Brute Force 750 să ofere o călătorie convingătoare pe care pilotul o va controla cu ușurință.
Lumina bate acolo unde este nevoie, deoarece o nouă lumină LED este montată pe ghidon va proiecta în direcția în care pilotul virează, adăugând un nivel suplimentar de utilitate și confort.
Lumina bate acolo unde este nevoie, deoarece o nouă lumină LED este montată pe ghidon va proiecta în direcția în care pilotul virează, adăugând un nivel suplimentar de utilitate și confort.
O cutie de depozitare acoperită pe capotă este suficient de mare pentru două sticle de jumătate de litru, în timp ce o cutie de mănuși etanșă și impermeabilă, amplasată pe aripa stânga față, și un buzunar de depozitare ușor accesibil, situat în dreapta, oferă spațiu pentru diverse unelte și obiecte personale.
O cutie de depozitare acoperită pe capotă este suficient de mare pentru două sticle de jumătate de litru, în timp ce o cutie de mănuși etanșă și impermeabilă, amplasată pe aripa stânga față, și un buzunar de depozitare ușor accesibil, situat în dreapta, oferă spațiu pentru diverse unelte și obiecte personale.
În centrul ghidonului se află un ecran cu diplay color de 4,3" TFT, clar și ușor de citit, de înaltă calitate, care permite pilotului să vadă cu ușurință viteza, kilometrajul și alte informații relevante.
În centrul ghidonului se află un ecran cu diplay color de 4,3" TFT, clar și ușor de citit, de înaltă calitate, care permite pilotului să vadă cu ușurință viteza, kilometrajul și alte informații relevante.
La modelele LE, apărătorile pentru mâini au ca scop atât protecție împotriva vântului și noroiul cât și deviarea crengile copacilor sau alte obstacole ce ar putea interfera în controlul vehiculului.
La modelele LE, apărătorile pentru mâini au ca scop atât protecție împotriva vântului și noroiul cât și deviarea crengile copacilor sau alte obstacole ce ar putea interfera în controlul vehiculului.
Emblema 3D "Kawasaki" prezentă pe grila frontală într-un mod atrăgător leagă BRUTE FORCE 750 de familia Kawasaki și va fi cu siguranță un motiv de mândrie pentru noul proprietar.
Emblema 3D "Kawasaki" prezentă pe grila frontală într-un mod atrăgător leagă BRUTE FORCE 750 de familia Kawasaki și va fi cu siguranță un motiv de mândrie pentru noul proprietar.
Cu o capacitate de tractare de până la 567 kg, BRUTE FORCE 750 poate da o mână de ajutor într-o mare varietate de situații.
Cu o capacitate de tractare de până la 567 kg, BRUTE FORCE 750 poate da o mână de ajutor într-o mare varietate de situații.
Motorul de 749 cm3 compact cu un cuplu excelent și o accelerație puternică, este pregătit să abordeze terenul cu performanțe și capacități înalte.
Motorul de 749 cm3 compact cu un cuplu excelent și o accelerație puternică, este pregătit să abordeze terenul cu performanțe și capacități înalte.
Portbagajele față și spate nou proiectate sunt compatibile cu sistemul KQR și (la toate modelele, cu excepția KVF750M) sunt prevăzute cu capace de plastic care pot susține o mare varietate de încărcături. Ambele includ puncte de ancorare încorporate, în timp ce capacul din plastic din spate încorporează, de asemenea, caneluri antiderapante pentru a ajuta la menținerea pe loc a canistrelor de 20l.
Portbagajele față și spate nou proiectate sunt compatibile cu sistemul KQR și (la toate modelele, cu excepția KVF750M) sunt prevăzute cu capace de plastic care pot susține o mare varietate de încărcături. Ambele includ puncte de ancorare încorporate, în timp ce capacul din plastic din spate încorporează, de asemenea, caneluri antiderapante pentru a ajuta la menținerea pe loc a canistrelor de 20l.
Aripile de la roată bine proiectate ale pasajelor roților reduc la minimum pătrunderea noroiului/apă în compartimentul motorului, în timp ce o priză de aer poziționată sus și o frână spate umedă internă etanșă împiedică noroiul să încetinească o călătorie distractivă.
Aripile de la roată bine proiectate ale pasajelor roților reduc la minimum pătrunderea noroiului/apă în compartimentul motorului, în timp ce o priză de aer poziționată sus și o frână spate umedă internă etanșă împiedică noroiul să încetinească o călătorie distractivă.
Noul design exterior are un aspect agresiv, robust și gata de acțiune, datorită noilor aripi față și spate, precum și a noilor elemente colorate folosite pe carenaj.
Noul design exterior are un aspect agresiv, robust și gata de acțiune, datorită noilor aripi față și spate, precum și a noilor elemente colorate folosite pe carenaj.
Manevrabilitatea ușoară și confortul suprem de rulare sunt oferite de cadrul care absoarbe șocurile, combinat cu sistemul EPS care ajută la manevrarea direcției, lăsând Brute Force 750 să ofere o călătorie convingătoare pe care pilotul o va controla cu ușurință.
Manevrabilitatea ușoară și confortul suprem de rulare sunt oferite de cadrul care absoarbe șocurile, combinat cu sistemul EPS care ajută la manevrarea direcției, lăsând Brute Force 750 să ofere o călătorie convingătoare pe care pilotul o va controla cu ușurință.
Lumina bate acolo unde este nevoie, deoarece o nouă lumină LED este montată pe ghidon va proiecta în direcția în care pilotul virează, adăugând un nivel suplimentar de utilitate și confort.
Lumina bate acolo unde este nevoie, deoarece o nouă lumină LED este montată pe ghidon va proiecta în direcția în care pilotul virează, adăugând un nivel suplimentar de utilitate și confort.
O cutie de depozitare acoperită pe capotă este suficient de mare pentru două sticle de jumătate de litru, în timp ce o cutie de mănuși etanșă și impermeabilă, amplasată pe aripa stânga față, și un buzunar de depozitare ușor accesibil, situat în dreapta, oferă spațiu pentru diverse unelte și obiecte personale.
O cutie de depozitare acoperită pe capotă este suficient de mare pentru două sticle de jumătate de litru, în timp ce o cutie de mănuși etanșă și impermeabilă, amplasată pe aripa stânga față, și un buzunar de depozitare ușor accesibil, situat în dreapta, oferă spațiu pentru diverse unelte și obiecte personale.
În centrul ghidonului se află un ecran cu diplay color de 4,3" TFT, clar și ușor de citit, de înaltă calitate, care permite pilotului să vadă cu ușurință viteza, kilometrajul și alte informații relevante.
În centrul ghidonului se află un ecran cu diplay color de 4,3" TFT, clar și ușor de citit, de înaltă calitate, care permite pilotului să vadă cu ușurință viteza, kilometrajul și alte informații relevante.
La modelele LE, apărătorile pentru mâini au ca scop atât protecție împotriva vântului și noroiul cât și deviarea crengile copacilor sau alte obstacole ce ar putea interfera în controlul vehiculului.
La modelele LE, apărătorile pentru mâini au ca scop atât protecție împotriva vântului și noroiul cât și deviarea crengile copacilor sau alte obstacole ce ar putea interfera în controlul vehiculului.
Emblema 3D "Kawasaki" prezentă pe grila frontală într-un mod atrăgător leagă BRUTE FORCE 750 de familia Kawasaki și va fi cu siguranță un motiv de mândrie pentru noul proprietar.
Emblema 3D "Kawasaki" prezentă pe grila frontală într-un mod atrăgător leagă BRUTE FORCE 750 de familia Kawasaki și va fi cu siguranță un motiv de mândrie pentru noul proprietar.
Cu o capacitate de tractare de până la 567 kg, BRUTE FORCE 750 poate da o mână de ajutor într-o mare varietate de situații.
Cu o capacitate de tractare de până la 567 kg, BRUTE FORCE 750 poate da o mână de ajutor într-o mare varietate de situații.
Tip motor | Motor în 4 timpi cu 2 cilindri în V răcit cu lichid |
---|---|
Raport de compresie | 9.3:1 |
Sistem de supape | SOHC, 8 supape |
Diametru cilindru x timpi | 85.0 x 66.0 mm |
Capacitate cilindrică | 749 cm³ |
Sistemul de alimentare cu combustibil | Injecție de combustibil: 34 mm x 2 |
Lubrifiere | Ungere forțată, carter-umed |
Sistemul de pornire | Electric |
Aprindere | DC-CDI digital |
Putere maximă | 37.3 kW {51 PS} / 6,750 rpm |
---|---|
Cuplu maxim | 58.1 N•m {5.9 kgf•m} / 4,750 rpm |
Transmisie | 2 viteze, 1 marșarier automat |
Raport de reducere primară | 3.122~0.635 |
Transmisie finală | Tracțiune 2 roți/4 roți |
Raport de reducere finală | 4.375(35/8) |
Tipul de cadru | Oțel dublu tubular, oțel cu rezistență înaltă |
---|---|
Trail | 10 mm |
Cursa suspensiei roată față | 175 mm |
Cursa suspensiei roată spate | 189 mm |
Pneu, față | AT 25 x 8-12 |
Pneu, spate | AT25 x 10-12 |
L x l x H | 2,245 x 1,185 x 1,215 mm |
Unghiul de virare stânga-dreapta | 47° / 47° |
Ampatament | 1,285 mm |
Garda la sol | 243 mm |
Capacitatea rezervor combustibil | 19.0 litri |
Înălțime șa | 895 mm |
Masă totală* | 350 kg |
| *Masa totală include toate materialele și fluidele necesare pentru a funcționa corect, rezervorul plin de combustibil (mai mult de 90 la sută din capacitate) și trusa de scule (dacă este furnizată). |
Greutatea la gol aproximativă** | 329 kg |
| **Greutatea la gol estimată nu include toate materialele și fluidele necesare pentru a funcționa corect, rezervorul plin de combustibil (capacitate mai mare de 90 la sută) și trusa de scule (dacă este furnizată). |
Frână de parcare | Multiplă placă umedă închisă |
---|---|
Tipul frânei față | 2 discuri |
Diametrul discului frânei față | Ø 200 mm |
Tipul etrierului de frână față | 2 pistoane |
Tipul frânei spate | Placă cu mai multe farfurii umede |
Tipul suspensiei față | Braț dublu oscilant cu reglarea pretensionării arcului cu 5 poziții |
Tipul de suspensie spate | Dublu braț oscilant cu reglaj de pretensionare a arcului în 5 poziții |
Inpage Navigation Section: Accesorii