Inpage Navigation Section: Overview
Vehiculul utilitar ales de mulți profesioniști, cum ar fi fermieri, pădurari și experți în îngrijirea terenurilor. Mule Pro DXT este gamei Kawasaki MULE.
Culoare
Show all
Show less
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Sistemul 2WD/4WD "selectabil" electric și sistemul de marșarier dualmode permit schimbarea ușoară între sistemele de tracțiune pentru a se adapta la schimbările de teren.
Sistemul 2WD/4WD "selectabil" electric și sistemul de marșarier dualmode permit schimbarea ușoară între sistemele de tracțiune pentru a se adapta la schimbările de teren.
Sistemul Trans Cab permite ca MULE PRO-DXT să fie transformat din modul pentru patru persoane în modul pentru două persoane în mai puțin de un minut. Peretele glisant de încărcare este integrat cu platforma de încărcare, ceea ce face posibilă executarea transformării de către o singură persoană.
Sistemul Trans Cab permite ca MULE PRO-DXT să fie transformat din modul pentru patru persoane în modul pentru două persoane în mai puțin de un minut. Peretele glisant de încărcare este integrat cu platforma de încărcare, ceea ce face posibilă executarea transformării de către o singură persoană.
MULE PRO-DXT și PRO-DX combină un șasiu cu caroserie lată cu un ampatament de 2.345 mm. Acest lucru contribuie la stabilitatea și confortul la rulare, oferind în același timp operabilitate și manevrabilitate ușoară.
MULE PRO-DXT și PRO-DX combină un șasiu cu caroserie lată cu un ampatament de 2.345 mm. Acest lucru contribuie la stabilitatea și confortul la rulare, oferind în același timp operabilitate și manevrabilitate ușoară.
Farurile duble de 55/60 W și luminile LED standard proietează o cale luminoasă prin întuneric pentru o vizibilitate clară în timpul călătoriilor de noapte.
Farurile duble de 55/60 W și luminile LED standard proietează o cale luminoasă prin întuneric pentru o vizibilitate clară în timpul călătoriilor de noapte.
Pereții laterali ai benei sunt articulați, permițând părților din față să se plieze atunci când peretele pentru marfă alunecă în poziția sa înapoi.
Pereții laterali ai benei sunt articulați, permițând părților din față să se plieze atunci când peretele pentru marfă alunecă în poziția sa înapoi.
Bena cu înclinare asistată de gaz facilitează accesul la motor.
Display-ul multifuncțional încorporat în bord este standard pe toate modelele.
Display-ul multifuncțional încorporat în bord este standard pe toate modelele.
Sistemul de servodirecție (EPS) de înaltă calitate de la Kawasaki funcționează cel mai bine atunci când aveți cea mai mare nevoie de el: la viteze extrem de mici și la oprire.
Sistemul de servodirecție (EPS) de înaltă calitate de la Kawasaki funcționează cel mai bine atunci când aveți cea mai mare nevoie de el: la viteze extrem de mici și la oprire.
Construcția robustă a cadrului MULE PRO-DXT și PRO-DX asigură durabilitate, precum și o manevrabilitate bună.
Construcția robustă a cadrului MULE PRO-DXT și PRO-DX asigură durabilitate, precum și o manevrabilitate bună.
Frânele cu discuri față și spate asigură o putere de oprire puternică și sigură. Sistemul hidraulic cu discuri oferă performanțe previzibile, oferind un răspuns imediat la activarea pedalei.
Frânele cu discuri față și spate asigură o putere de oprire puternică și sigură. Sistemul hidraulic cu discuri oferă performanțe previzibile, oferind un răspuns imediat la activarea pedalei.
PRO-DXT oferă, de asemenea, o platformă de încărcare spațioasă. Dimensiunile portbagajului sunt de 1.085 mm L x 1.363 mm L x 279 mm H în modul pentru două persoane, 560 mm x 1.363 mm x 279 mm în modul pentru patru persoane.
PRO-DXT oferă, de asemenea, o platformă de încărcare spațioasă. Dimensiunile portbagajului sunt de 1.085 mm L x 1.363 mm L x 279 mm H în modul pentru două persoane, 560 mm x 1.363 mm x 279 mm în modul pentru patru persoane.
Proiectate pentru a reflecta construcția lor robustă și performanțele superioare, MULE PRO-DXT și PRO-DX au un stil robust, fără menajamente, similar cu cel întâlnit pe camionetele de înaltă calitate.
Proiectate pentru a reflecta construcția lor robustă și performanțele superioare, MULE PRO-DXT și PRO-DX au un stil robust, fără menajamente, similar cu cel întâlnit pe camionetele de înaltă calitate.
Volanul are o gamă de reglaj fără trepte de aproximativ 34o, permițând șoferilor să își regleze poziția în funcție de postură și preferință, precum și să îl mute din drum pentru a facilita urcarea și coborârea din vehicul.
Volanul are o gamă de reglaj fără trepte de aproximativ 34o, permițând șoferilor să își regleze poziția în funcție de postură și preferință, precum și să îl mute din drum pentru a facilita urcarea și coborârea din vehicul.
Apoi glisați peretele de marfă spre înainte; coborâți lonjeroanele peretelui de marfă și reatașați zăvoarele scaunelor pentru a fixa peretele de marfă.
Apoi glisați peretele de marfă spre înainte; coborâți lonjeroanele peretelui de marfă și reatașați zăvoarele scaunelor pentru a fixa peretele de marfă.
În plus față de compatibilitatea cu combustibilul de la fața locului, motorul diesel cu cuplu mare în trei cilindri al modelelor MULE PRO-DXT și PRO-DX oferă performanțe excelente pentru tractarea încărcăturilor, precum și un control ușor la viteze mici. Viteza maximă a vehiculului este de până la 50 km/h.
În plus față de compatibilitatea cu combustibilul de la fața locului, motorul diesel cu cuplu mare în trei cilindri al modelelor MULE PRO-DXT și PRO-DX oferă performanțe excelente pentru tractarea încărcăturilor, precum și un control ușor la viteze mici. Viteza maximă a vehiculului este de până la 50 km/h.
Sistemul 2WD/4WD "selectabil" electric și sistemul de marșarier dualmode permit schimbarea ușoară între sistemele de tracțiune pentru a se adapta la schimbările de teren.
Sistemul 2WD/4WD "selectabil" electric și sistemul de marșarier dualmode permit schimbarea ușoară între sistemele de tracțiune pentru a se adapta la schimbările de teren.
Sistemul Trans Cab permite ca MULE PRO-DXT să fie transformat din modul pentru patru persoane în modul pentru două persoane în mai puțin de un minut. Peretele glisant de încărcare este integrat cu platforma de încărcare, ceea ce face posibilă executarea transformării de către o singură persoană.
Sistemul Trans Cab permite ca MULE PRO-DXT să fie transformat din modul pentru patru persoane în modul pentru două persoane în mai puțin de un minut. Peretele glisant de încărcare este integrat cu platforma de încărcare, ceea ce face posibilă executarea transformării de către o singură persoană.
MULE PRO-DXT și PRO-DX combină un șasiu cu caroserie lată cu un ampatament de 2.345 mm. Acest lucru contribuie la stabilitatea și confortul la rulare, oferind în același timp operabilitate și manevrabilitate ușoară.
MULE PRO-DXT și PRO-DX combină un șasiu cu caroserie lată cu un ampatament de 2.345 mm. Acest lucru contribuie la stabilitatea și confortul la rulare, oferind în același timp operabilitate și manevrabilitate ușoară.
Farurile duble de 55/60 W și luminile LED standard proietează o cale luminoasă prin întuneric pentru o vizibilitate clară în timpul călătoriilor de noapte.
Farurile duble de 55/60 W și luminile LED standard proietează o cale luminoasă prin întuneric pentru o vizibilitate clară în timpul călătoriilor de noapte.
Pereții laterali ai benei sunt articulați, permițând părților din față să se plieze atunci când peretele pentru marfă alunecă în poziția sa înapoi.
Pereții laterali ai benei sunt articulați, permițând părților din față să se plieze atunci când peretele pentru marfă alunecă în poziția sa înapoi.
Bena cu înclinare asistată de gaz facilitează accesul la motor.
Display-ul multifuncțional încorporat în bord este standard pe toate modelele.
Display-ul multifuncțional încorporat în bord este standard pe toate modelele.
Sistemul de servodirecție (EPS) de înaltă calitate de la Kawasaki funcționează cel mai bine atunci când aveți cea mai mare nevoie de el: la viteze extrem de mici și la oprire.
Sistemul de servodirecție (EPS) de înaltă calitate de la Kawasaki funcționează cel mai bine atunci când aveți cea mai mare nevoie de el: la viteze extrem de mici și la oprire.
Construcția robustă a cadrului MULE PRO-DXT și PRO-DX asigură durabilitate, precum și o manevrabilitate bună.
Construcția robustă a cadrului MULE PRO-DXT și PRO-DX asigură durabilitate, precum și o manevrabilitate bună.
Frânele cu discuri față și spate asigură o putere de oprire puternică și sigură. Sistemul hidraulic cu discuri oferă performanțe previzibile, oferind un răspuns imediat la activarea pedalei.
Frânele cu discuri față și spate asigură o putere de oprire puternică și sigură. Sistemul hidraulic cu discuri oferă performanțe previzibile, oferind un răspuns imediat la activarea pedalei.
PRO-DXT oferă, de asemenea, o platformă de încărcare spațioasă. Dimensiunile portbagajului sunt de 1.085 mm L x 1.363 mm L x 279 mm H în modul pentru două persoane, 560 mm x 1.363 mm x 279 mm în modul pentru patru persoane.
PRO-DXT oferă, de asemenea, o platformă de încărcare spațioasă. Dimensiunile portbagajului sunt de 1.085 mm L x 1.363 mm L x 279 mm H în modul pentru două persoane, 560 mm x 1.363 mm x 279 mm în modul pentru patru persoane.
Proiectate pentru a reflecta construcția lor robustă și performanțele superioare, MULE PRO-DXT și PRO-DX au un stil robust, fără menajamente, similar cu cel întâlnit pe camionetele de înaltă calitate.
Proiectate pentru a reflecta construcția lor robustă și performanțele superioare, MULE PRO-DXT și PRO-DX au un stil robust, fără menajamente, similar cu cel întâlnit pe camionetele de înaltă calitate.
Volanul are o gamă de reglaj fără trepte de aproximativ 34o, permițând șoferilor să își regleze poziția în funcție de postură și preferință, precum și să îl mute din drum pentru a facilita urcarea și coborârea din vehicul.
Volanul are o gamă de reglaj fără trepte de aproximativ 34o, permițând șoferilor să își regleze poziția în funcție de postură și preferință, precum și să îl mute din drum pentru a facilita urcarea și coborârea din vehicul.
Apoi glisați peretele de marfă spre înainte; coborâți lonjeroanele peretelui de marfă și reatașați zăvoarele scaunelor pentru a fixa peretele de marfă.
Apoi glisați peretele de marfă spre înainte; coborâți lonjeroanele peretelui de marfă și reatașați zăvoarele scaunelor pentru a fixa peretele de marfă.
În plus față de compatibilitatea cu combustibilul de la fața locului, motorul diesel cu cuplu mare în trei cilindri al modelelor MULE PRO-DXT și PRO-DX oferă performanțe excelente pentru tractarea încărcăturilor, precum și un control ușor la viteze mici. Viteza maximă a vehiculului este de până la 50 km/h.
În plus față de compatibilitatea cu combustibilul de la fața locului, motorul diesel cu cuplu mare în trei cilindri al modelelor MULE PRO-DXT și PRO-DX oferă performanțe excelente pentru tractarea încărcăturilor, precum și un control ușor la viteze mici. Viteza maximă a vehiculului este de până la 50 km/h.
Tip motor | Motor în 4 timpi cu 3 cilindri răcit cu lichid |
---|---|
Raport de compresie | 23.5:1 |
Sistem de supape | OHV, 6 supape |
Diametru cilindru x timpi | 74.0 x 77.0 mm |
Capacitate cilindrică | 993 cm³ |
Sistemul de alimentare cu combustibil | Injecție de combustibil în linie |
Lubrifiere | Ungere forțată, carter-umed |
Sistemul de pornire | Electric |
Putere maximă | 17.8 kW {24 PS} / 3,600 rpm |
---|---|
Cuplu maxim | 52.1 N•m {5.3 kgf•m} / 2,400 rpm |
Transmisie | Variator de turație 2 viteză și marșarier automat |
Transmisie finală | Tracțiune 2 roți/4 roți, diferențial 2 moduri |
Tipul de cadru | Tip scară, oțel tubular |
---|---|
Cursa suspensiei roată față | 222 mm |
Cursa suspensiei roată spate | 217 mm |
Pneu, față | 26 x 9.00-12 4PR |
Pneu, spate | 26 x 11.00-12 4PR |
L x l x H | 3,385 x 1,625 x 1,970 mm |
Unghiul de virare stânga-dreapta | 40° / 31° |
Ampatament | 2,345 mm |
Garda la sol | 260 mm |
Capacitatea rezervor combustibil | 30.0 litri |
Înălțime șa | 880 mm |
Masă totală | 883 kg |
Frână de parcare | 2 discuri (mecanice) |
---|---|
Tipul frânei față | 2 discuri |
Tipul etrierului de frână față | 2 pistoane |
Tipul frânei spate | 2 discuri |
Etrier de frână spate | Un singur piston |
Tipul suspensiei față | Braț dublu oscilant |
Tipul de suspensie spate | Dublu braț oscilant |
Inpage Navigation Section: Accesorii
Protejați baza patului de marfă cu aceste covorașe din cauciuc foarte groase de 4,76 mm.
Protejați baza patului de marfă cu aceste covorașe din cauciuc foarte groase de 3/16":Extend your usable cargo space by 8” with this durable roto-molded plastic Bed Extender:
•Simply lower the tailgate and attach the extender to the bed rails with two clamps
•Easily adjust to different cargo sizes by sliding the clamps forward or backward or by reversing the entire Bed Extender to create a divider
•Two Kawasaki Quick Release Clamps included
Quick release clamps available as spare parts: KAF080012
Heavy-Duty Springs increase bottoming resistance when carrying a heavy load and/or when heavy accessories such as a Hard Cabin.
•Optional on MULE PRO-DX™ / MULE PRO-DXT™
•Steel springs with gloss black finish
•Two front springs and two rear springs included
•Direct replacement of stock springs
•Front spring rate 47 N/mm and Rear spring rate 80 N/mm
•35% stiffer than stock springs
•Sold as a set of 4
Sistemul de montare a sculelor (Tool Mounting System) de la Kawasaki este extrem de adaptabil și practic. Proiectat special pentru modelele Kawasaki side-by-side, acest sistem vă permite să fixați în mod sigur o varietate de scule pe vehiculul dvs. Fie că aveți nevoie de spațiu de depozitare suplimentar, echipamente sau accesorii, acest sistem versatil oferă o soluție fiabilă și convenabilă. Construcția sa durabilă asigură performanțe de lungă durată, în timp ce procesul simplu de instalare îl face ușor de utilizat. Îmbunătățiți funcționalitatea vehiculului dvs. cu Sistemul de Montare a Sculelor și bucurați-vă de libertatea de a vă personaliza călătoria în funcție de nevoile dvs. specifice.
Citește mai mult3D curved safety glass provides increased field of view