Inpage Navigation Section: Overview
Datorită atributelor de fiabilitate și adaptabilitate pe care le-a livrat Brandul vehiculelor utilitare, Kawasaki Mule, a reușit să se afirme în mod justificator. Noua gamă Kawasaki Mule Pro-MX nu se bazează doar pe un motor cu capacitate de 700CVT cu un singur cilindru, dar și beneficiază din filozofia designului Shinari.
Culoare
Show all
Show less
€15,600.00
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Pe lângă faptul că oferă o capacitate de tractare și de transport suficientă pentru a transporta încărcături la serviciu sau provizii de picnic în aer liber pentru distracția de weekend, cuplul superior al motorului monocilindric de 700 cmc cu injecție de combustibil, foarte fiabil, contribuie la un caracter distractiv de condus și facilitează funcționarea la viteze reduse.
Pe lângă faptul că oferă o capacitate de tractare și de transport suficientă pentru a transporta încărcături la serviciu sau provizii de picnic în aer liber pentru distracția de weekend, cuplul superior al motorului monocilindric de 700 cmc cu injecție de combustibil, foarte fiabil, contribuie la un caracter distractiv de condus și facilitează funcționarea la viteze reduse.
Sistemul "selectabil" electric 1 2WD/4WD și sistemul de marșarier cu două moduri permit schimbarea ușoară între sistemele de tracțiune pentru a se adapta la schimbările de teren și aplicații.
Sistemul "selectabil" electric 1 2WD/4WD și sistemul de marșarier cu două moduri permit schimbarea ușoară între sistemele de tracțiune pentru a se adapta la schimbările de teren și aplicații.
Frânele cu discuri față, spate asigură o putere de oprire sigură - mai ales atunci când sunt combinate cu frânarea motorului. Sistemul hidraulic cu discuri oferă performanțe previzibile, oferind un răspuns imediat la activarea pedalei.
Frânele cu discuri față, spate asigură o putere de oprire sigură - mai ales atunci când sunt combinate cu frânarea motorului. Sistemul hidraulic cu discuri oferă performanțe previzibile, oferind un răspuns imediat la activarea pedalei.
Suspensia cu dublu braț oscilant atât în față cât și în spate pentru a permite fiecăreia dintre roți să treacă peste obstacole cu un efect minim asupra șasiului.
Suspensia cu dublu braț oscilant atât în față cât și în spate pentru a permite fiecăreia dintre roți să treacă peste obstacole cu un efect minim asupra șasiului.
Unghiurile mari de abordare și de plecare (67˚ și, respectiv, 63˚) contribuie, de asemenea, la performanța offroad a MULE PRO-MX. Reducerea la minimum a supraînălțării caroseriei (poziționarea roților cât mai aproape de bare de protecție) reduce șansele de a lovi bara de protecție sau de a zgâria coada la urcarea sau coborârea pantelor abrupte.
Unghiurile mari de abordare și de plecare (67˚ și, respectiv, 63˚) contribuie, de asemenea, la performanța offroad a MULE PRO-MX. Reducerea la minimum a supraînălțării caroseriei (poziționarea roților cât mai aproape de bare de protecție) reduce șansele de a lovi bara de protecție sau de a zgâria coada la urcarea sau coborârea pantelor abrupte.
Completând spațiul amplu pentru umeri, genunchi și picioare pentru doi adulți, bancheta are scaune conturate atât pentru șofer cât și pentru pasager, contribuie la confortul modelului PRO-MX.
Completând spațiul amplu pentru umeri, genunchi și picioare pentru doi adulți, bancheta are scaune conturate atât pentru șofer cât și pentru pasager, contribuie la confortul modelului PRO-MX.
Compartimentul de depozitare (5,3 litri) situat sub scaunul pasagerului oferă o depozitare convenabilă. Un scut de oțel protejează recipientul de depozitare împotriva loviturilor cu pietre.
Compartimentul de depozitare (5,3 litri) situat sub scaunul pasagerului oferă o depozitare convenabilă. Un scut de oțel protejează recipientul de depozitare împotriva loviturilor cu pietre.
Shinari este un termen japonez care descrie elasticitatea care permite unui obiect să se îndoaie fără să se rupă și să revină la forma inițială - similar cu modul în care se comportă un arc de vânătoare sau o undiță de pescuit. Reglat pentru caracteristicile shinari ideale, construcția robustă a cadrului PRO-MX beneficiază nu numai de durabilitate, ci și de manevrabilitate și confort la rulare.
Shinari este un termen japonez care descrie elasticitatea care permite unui obiect să se îndoaie fără să se rupă și să revină la forma inițială - similar cu modul în care se comportă un arc de vânătoare sau o undiță de pescuit. Reglat pentru caracteristicile shinari ideale, construcția robustă a cadrului PRO-MX beneficiază nu numai de durabilitate, ci și de manevrabilitate și confort la rulare.
La fel ca la modelele emblematice din seria MULE PRO, un bord în stil auto pune toate comenzile la îndemână. Instrumentele digitale oferă informații iar consola centrală vine pregătită pentru un sistem audio pe care îl puteți pune ulterior ca opțional.
La fel ca la modelele emblematice din seria MULE PRO, un bord în stil auto pune toate comenzile la îndemână. Instrumentele digitale oferă informații iar consola centrală vine pregătită pentru un sistem audio pe care îl puteți pune ulterior ca opțional.
Sistemul de servodirecție (EPS) de înaltă calitate de la Kawasaki este sensibil la viteză, oferind o direcție precisă la viteză redusă, reducând asistența pe măsură ce viteza vehiculului crește, pentru a strânge direcția. De asemenea, îmbunătățește confortul și controlul rulării, acționând ca sistem de amortizare, reducând denivelările și reculul la volan cauzate de șocurile la nivelul roților. Șoferii pot seta poziția volanului cu înclinare reglabilă în funcție de preferințe, precum și ridica volanul pentru a facilita urcarea și coborârea din vehicul.
Sistemul de servodirecție (EPS) de înaltă calitate de la Kawasaki este sensibil la viteză, oferind o direcție precisă la viteză redusă, reducând asistența pe măsură ce viteza vehiculului crește, pentru a strânge direcția. De asemenea, îmbunătățește confortul și controlul rulării, acționând ca sistem de amortizare, reducând denivelările și reculul la volan cauzate de șocurile la nivelul roților. Șoferii pot seta poziția volanului cu înclinare reglabilă în funcție de preferințe, precum și ridica volanul pentru a facilita urcarea și coborârea din vehicul.
Cu o lungime de 2.795 mm (110") și o lățime de 1.525 mm (60"), cu un ampatament de 2.005 mm (79"), pachetul de dimensiuni medii al PRO-MX oferă mobilitate și manevrabilitate care facilitează mersul pe trasee înguste, oferind în același timp performanțe de transport pentru a face treburile gospodărești mai ușor sau pentru a transporta echipamentul pentru un weekend în aer liber.
Cu o lungime de 2.795 mm (110") și o lățime de 1.525 mm (60"), cu un ampatament de 2.005 mm (79"), pachetul de dimensiuni medii al PRO-MX oferă mobilitate și manevrabilitate care facilitează mersul pe trasee înguste, oferind în același timp performanțe de transport pentru a face treburile gospodărești mai ușor sau pentru a transporta echipamentul pentru un weekend în aer liber.
Sistemul de servodirecție (EPS) de înaltă calitate de la Kawasaki funcționează cel mai bine atunci când aveți cea mai mare nevoie de el: la viteze extrem de mici și la oprire. Rotirea volanului determină trimiterea unui semnal către ECU EPS, inițiind asistența. ECU utilizează datele de intrare de la un senzor de viteză a vehiculului și de la un senzor de cuplu pentru a determina cantitatea de asistență necesară pentru direcție din partea motorului electric al sistemului. La viteză mică sau la oprire, asistența este cea mai mare; asistența este redusă pe măsură ce viteza vehiculului crește, înăsprirea direcției.
Sistemul de servodirecție (EPS) de înaltă calitate de la Kawasaki funcționează cel mai bine atunci când aveți cea mai mare nevoie de el: la viteze extrem de mici și la oprire. Rotirea volanului determină trimiterea unui semnal către ECU EPS, inițiind asistența. ECU utilizează datele de intrare de la un senzor de viteză a vehiculului și de la un senzor de cuplu pentru a determina cantitatea de asistență necesară pentru direcție din partea motorului electric al sistemului. La viteză mică sau la oprire, asistența este cea mai mare; asistența este redusă pe măsură ce viteza vehiculului crește, înăsprirea direcției.
La fel ca toate modelele din seria MULE PRO, PRO-MX este dotat standard cu uși, oferind un nivel de protecție împotriva noroiului și facilitând în același timp intrarea și ieșirea din vehicul.
La fel ca toate modelele din seria MULE PRO, PRO-MX este dotat standard cu uși, oferind un nivel de protecție împotriva noroiului și facilitând în același timp intrarea și ieșirea din vehicul.
MULE PRO-MX este echipat cu anvelope de 25" pe jante de 12". Anvelopele radiale mari de 25" oferă o tracțiune off-road excelentă, asigură o gardă la sol amplă și completează stilul robust.
MULE PRO-MX este echipat cu anvelope de 25" pe jante de 12". Anvelopele radiale mari de 25" oferă o tracțiune off-road excelentă, asigură o gardă la sol amplă și completează stilul robust.
Raza de întoarcere scurtă de 4,2 m (13,8 ft) facilitează atacul virajelor strânse în pădure sau pe trasee.
Raza de întoarcere scurtă de 4,2 m (13,8 ft) facilitează atacul virajelor strânse în pădure sau pe trasee.
Un display multifuncțional este încorporat în bord. Caracteristicile includ: indicator al modului de conducere (2WD/4WD) vitezometru digital, indicator digital al combustibilului, ceas kilometraj, contor de parcurs dublu contor de ore, indicator al diferențialului, led de verificare a motorului, led de avertizare EPS, led de avertizare a temperaturii apei, led de avertizare a centurii de siguranță, led de avertizare al parcării, led pentru marșarier, led de avertizare neutru.
Un display multifuncțional este încorporat în bord. Caracteristicile includ: indicator al modului de conducere (2WD/4WD) vitezometru digital, indicator digital al combustibilului, ceas kilometraj, contor de parcurs dublu contor de ore, indicator al diferențialului, led de verificare a motorului, led de avertizare EPS, led de avertizare a temperaturii apei, led de avertizare a centurii de siguranță, led de avertizare al parcării, led pentru marșarier, led de avertizare neutru.
Proiectate pentru a reflecta construcția lor robustă și performanțele superioare, modelele MULE PRO-MX prezintă un nou stil inspirat de designul robust și fără menajamente al modelelor emblematice din seria MULE PRO.
Proiectate pentru a reflecta construcția lor robustă și performanțele superioare, modelele MULE PRO-MX prezintă un nou stil inspirat de designul robust și fără menajamente al modelelor emblematice din seria MULE PRO.
Modelul PROMX are o capacitate de tractare de 680 kg (1.500 lbs). Receptorul standard al cârligului de remorcare de 2" este compatibil cu o gamă largă de cârlige pentru accesorii.
Modelul PROMX are o capacitate de tractare de 680 kg (1.500 lbs). Receptorul standard al cârligului de remorcare de 2" este compatibil cu o gamă largă de cârlige pentru accesorii.
În plus față de bara de protecție din oțel în stilul Seriei PRO, alegerea conștientă de a folosi piese din oțel pentru zone precum platforma de încărcare și podeaua cu plăci de diamant contribuie la imaginea robustă a modelelor PRO-MX și reflectă construcția sa puternică.
În plus față de bara de protecție din oțel în stilul Seriei PRO, alegerea conștientă de a folosi piese din oțel pentru zone precum platforma de încărcare și podeaua cu plăci de diamant contribuie la imaginea robustă a modelelor PRO-MX și reflectă construcția sa puternică.
Pe lângă faptul că oferă o capacitate de tractare și de transport suficientă pentru a transporta încărcături la serviciu sau provizii de picnic în aer liber pentru distracția de weekend, cuplul superior al motorului monocilindric de 700 cmc cu injecție de combustibil, foarte fiabil, contribuie la un caracter distractiv de condus și facilitează funcționarea la viteze reduse.
Pe lângă faptul că oferă o capacitate de tractare și de transport suficientă pentru a transporta încărcături la serviciu sau provizii de picnic în aer liber pentru distracția de weekend, cuplul superior al motorului monocilindric de 700 cmc cu injecție de combustibil, foarte fiabil, contribuie la un caracter distractiv de condus și facilitează funcționarea la viteze reduse.
Sistemul "selectabil" electric 1 2WD/4WD și sistemul de marșarier cu două moduri permit schimbarea ușoară între sistemele de tracțiune pentru a se adapta la schimbările de teren și aplicații.
Sistemul "selectabil" electric 1 2WD/4WD și sistemul de marșarier cu două moduri permit schimbarea ușoară între sistemele de tracțiune pentru a se adapta la schimbările de teren și aplicații.
Frânele cu discuri față, spate asigură o putere de oprire sigură - mai ales atunci când sunt combinate cu frânarea motorului. Sistemul hidraulic cu discuri oferă performanțe previzibile, oferind un răspuns imediat la activarea pedalei.
Frânele cu discuri față, spate asigură o putere de oprire sigură - mai ales atunci când sunt combinate cu frânarea motorului. Sistemul hidraulic cu discuri oferă performanțe previzibile, oferind un răspuns imediat la activarea pedalei.
Suspensia cu dublu braț oscilant atât în față cât și în spate pentru a permite fiecăreia dintre roți să treacă peste obstacole cu un efect minim asupra șasiului.
Suspensia cu dublu braț oscilant atât în față cât și în spate pentru a permite fiecăreia dintre roți să treacă peste obstacole cu un efect minim asupra șasiului.
Unghiurile mari de abordare și de plecare (67˚ și, respectiv, 63˚) contribuie, de asemenea, la performanța offroad a MULE PRO-MX. Reducerea la minimum a supraînălțării caroseriei (poziționarea roților cât mai aproape de bare de protecție) reduce șansele de a lovi bara de protecție sau de a zgâria coada la urcarea sau coborârea pantelor abrupte.
Unghiurile mari de abordare și de plecare (67˚ și, respectiv, 63˚) contribuie, de asemenea, la performanța offroad a MULE PRO-MX. Reducerea la minimum a supraînălțării caroseriei (poziționarea roților cât mai aproape de bare de protecție) reduce șansele de a lovi bara de protecție sau de a zgâria coada la urcarea sau coborârea pantelor abrupte.
Completând spațiul amplu pentru umeri, genunchi și picioare pentru doi adulți, bancheta are scaune conturate atât pentru șofer cât și pentru pasager, contribuie la confortul modelului PRO-MX.
Completând spațiul amplu pentru umeri, genunchi și picioare pentru doi adulți, bancheta are scaune conturate atât pentru șofer cât și pentru pasager, contribuie la confortul modelului PRO-MX.
Compartimentul de depozitare (5,3 litri) situat sub scaunul pasagerului oferă o depozitare convenabilă. Un scut de oțel protejează recipientul de depozitare împotriva loviturilor cu pietre.
Compartimentul de depozitare (5,3 litri) situat sub scaunul pasagerului oferă o depozitare convenabilă. Un scut de oțel protejează recipientul de depozitare împotriva loviturilor cu pietre.
Shinari este un termen japonez care descrie elasticitatea care permite unui obiect să se îndoaie fără să se rupă și să revină la forma inițială - similar cu modul în care se comportă un arc de vânătoare sau o undiță de pescuit. Reglat pentru caracteristicile shinari ideale, construcția robustă a cadrului PRO-MX beneficiază nu numai de durabilitate, ci și de manevrabilitate și confort la rulare.
Shinari este un termen japonez care descrie elasticitatea care permite unui obiect să se îndoaie fără să se rupă și să revină la forma inițială - similar cu modul în care se comportă un arc de vânătoare sau o undiță de pescuit. Reglat pentru caracteristicile shinari ideale, construcția robustă a cadrului PRO-MX beneficiază nu numai de durabilitate, ci și de manevrabilitate și confort la rulare.
La fel ca la modelele emblematice din seria MULE PRO, un bord în stil auto pune toate comenzile la îndemână. Instrumentele digitale oferă informații iar consola centrală vine pregătită pentru un sistem audio pe care îl puteți pune ulterior ca opțional.
La fel ca la modelele emblematice din seria MULE PRO, un bord în stil auto pune toate comenzile la îndemână. Instrumentele digitale oferă informații iar consola centrală vine pregătită pentru un sistem audio pe care îl puteți pune ulterior ca opțional.
Sistemul de servodirecție (EPS) de înaltă calitate de la Kawasaki este sensibil la viteză, oferind o direcție precisă la viteză redusă, reducând asistența pe măsură ce viteza vehiculului crește, pentru a strânge direcția. De asemenea, îmbunătățește confortul și controlul rulării, acționând ca sistem de amortizare, reducând denivelările și reculul la volan cauzate de șocurile la nivelul roților. Șoferii pot seta poziția volanului cu înclinare reglabilă în funcție de preferințe, precum și ridica volanul pentru a facilita urcarea și coborârea din vehicul.
Sistemul de servodirecție (EPS) de înaltă calitate de la Kawasaki este sensibil la viteză, oferind o direcție precisă la viteză redusă, reducând asistența pe măsură ce viteza vehiculului crește, pentru a strânge direcția. De asemenea, îmbunătățește confortul și controlul rulării, acționând ca sistem de amortizare, reducând denivelările și reculul la volan cauzate de șocurile la nivelul roților. Șoferii pot seta poziția volanului cu înclinare reglabilă în funcție de preferințe, precum și ridica volanul pentru a facilita urcarea și coborârea din vehicul.
Cu o lungime de 2.795 mm (110") și o lățime de 1.525 mm (60"), cu un ampatament de 2.005 mm (79"), pachetul de dimensiuni medii al PRO-MX oferă mobilitate și manevrabilitate care facilitează mersul pe trasee înguste, oferind în același timp performanțe de transport pentru a face treburile gospodărești mai ușor sau pentru a transporta echipamentul pentru un weekend în aer liber.
Cu o lungime de 2.795 mm (110") și o lățime de 1.525 mm (60"), cu un ampatament de 2.005 mm (79"), pachetul de dimensiuni medii al PRO-MX oferă mobilitate și manevrabilitate care facilitează mersul pe trasee înguste, oferind în același timp performanțe de transport pentru a face treburile gospodărești mai ușor sau pentru a transporta echipamentul pentru un weekend în aer liber.
Sistemul de servodirecție (EPS) de înaltă calitate de la Kawasaki funcționează cel mai bine atunci când aveți cea mai mare nevoie de el: la viteze extrem de mici și la oprire. Rotirea volanului determină trimiterea unui semnal către ECU EPS, inițiind asistența. ECU utilizează datele de intrare de la un senzor de viteză a vehiculului și de la un senzor de cuplu pentru a determina cantitatea de asistență necesară pentru direcție din partea motorului electric al sistemului. La viteză mică sau la oprire, asistența este cea mai mare; asistența este redusă pe măsură ce viteza vehiculului crește, înăsprirea direcției.
Sistemul de servodirecție (EPS) de înaltă calitate de la Kawasaki funcționează cel mai bine atunci când aveți cea mai mare nevoie de el: la viteze extrem de mici și la oprire. Rotirea volanului determină trimiterea unui semnal către ECU EPS, inițiind asistența. ECU utilizează datele de intrare de la un senzor de viteză a vehiculului și de la un senzor de cuplu pentru a determina cantitatea de asistență necesară pentru direcție din partea motorului electric al sistemului. La viteză mică sau la oprire, asistența este cea mai mare; asistența este redusă pe măsură ce viteza vehiculului crește, înăsprirea direcției.
La fel ca toate modelele din seria MULE PRO, PRO-MX este dotat standard cu uși, oferind un nivel de protecție împotriva noroiului și facilitând în același timp intrarea și ieșirea din vehicul.
La fel ca toate modelele din seria MULE PRO, PRO-MX este dotat standard cu uși, oferind un nivel de protecție împotriva noroiului și facilitând în același timp intrarea și ieșirea din vehicul.
MULE PRO-MX este echipat cu anvelope de 25" pe jante de 12". Anvelopele radiale mari de 25" oferă o tracțiune off-road excelentă, asigură o gardă la sol amplă și completează stilul robust.
MULE PRO-MX este echipat cu anvelope de 25" pe jante de 12". Anvelopele radiale mari de 25" oferă o tracțiune off-road excelentă, asigură o gardă la sol amplă și completează stilul robust.
Raza de întoarcere scurtă de 4,2 m (13,8 ft) facilitează atacul virajelor strânse în pădure sau pe trasee.
Raza de întoarcere scurtă de 4,2 m (13,8 ft) facilitează atacul virajelor strânse în pădure sau pe trasee.
Un display multifuncțional este încorporat în bord. Caracteristicile includ: indicator al modului de conducere (2WD/4WD) vitezometru digital, indicator digital al combustibilului, ceas kilometraj, contor de parcurs dublu contor de ore, indicator al diferențialului, led de verificare a motorului, led de avertizare EPS, led de avertizare a temperaturii apei, led de avertizare a centurii de siguranță, led de avertizare al parcării, led pentru marșarier, led de avertizare neutru.
Un display multifuncțional este încorporat în bord. Caracteristicile includ: indicator al modului de conducere (2WD/4WD) vitezometru digital, indicator digital al combustibilului, ceas kilometraj, contor de parcurs dublu contor de ore, indicator al diferențialului, led de verificare a motorului, led de avertizare EPS, led de avertizare a temperaturii apei, led de avertizare a centurii de siguranță, led de avertizare al parcării, led pentru marșarier, led de avertizare neutru.
Proiectate pentru a reflecta construcția lor robustă și performanțele superioare, modelele MULE PRO-MX prezintă un nou stil inspirat de designul robust și fără menajamente al modelelor emblematice din seria MULE PRO.
Proiectate pentru a reflecta construcția lor robustă și performanțele superioare, modelele MULE PRO-MX prezintă un nou stil inspirat de designul robust și fără menajamente al modelelor emblematice din seria MULE PRO.
Modelul PROMX are o capacitate de tractare de 680 kg (1.500 lbs). Receptorul standard al cârligului de remorcare de 2" este compatibil cu o gamă largă de cârlige pentru accesorii.
Modelul PROMX are o capacitate de tractare de 680 kg (1.500 lbs). Receptorul standard al cârligului de remorcare de 2" este compatibil cu o gamă largă de cârlige pentru accesorii.
În plus față de bara de protecție din oțel în stilul Seriei PRO, alegerea conștientă de a folosi piese din oțel pentru zone precum platforma de încărcare și podeaua cu plăci de diamant contribuie la imaginea robustă a modelelor PRO-MX și reflectă construcția sa puternică.
În plus față de bara de protecție din oțel în stilul Seriei PRO, alegerea conștientă de a folosi piese din oțel pentru zone precum platforma de încărcare și podeaua cu plăci de diamant contribuie la imaginea robustă a modelelor PRO-MX și reflectă construcția sa puternică.
Tip motor | Motor în 4 timpi cu un singur răcit cu lichid |
---|---|
Raport de compresie | 10.3:1 |
Sistem de supape | SOHC, 4 supape |
Diametru cilindru x timpi | 102.0 x 85.0 mm |
Capacitate cilindrică | 695 cm³ |
Sistemul de alimentare cu combustibil | Injecție de combustibil: 44 mm x 1 |
Lubrifiere | Ungere forțată, carter-umed |
Sistemul de pornire | Electric |
Aprindere | Baterie și bobină (aprindere electronică) |
Putere maximă | 32.8 kW {45 PS} / 6,000 rpm |
---|---|
Cuplu maxim | 57.6 N•m {5.8 kgf•m} / 5,000 rpm |
Transmisie | Variator de turație 2 viteză și marșarier automat |
Transmisie finală | Tracțiune 2 roți/4 roți |
Tipul de cadru | Tip scară, oțel tubular |
---|---|
Cursa suspensiei roată față | 218 mm |
Cursa suspensiei roată spate | 232 mm |
Pneu, față | 25 x 8.00 R12 |
Pneu, spate | 25 x 10.00 R12 |
L x l x H | 2,795 x 1,525 x 1,890 mm |
Unghiul de virare stânga-dreapta | 40° / 30° |
Ampatament | 2,005 mm |
Garda la sol | 270 mm |
Capacitatea rezervor combustibil | 36.0 litri |
Înălțime șa | 850 mm |
Masă totală | 719 kg |
Frână de parcare | Ajustare automată, disc mecanic |
---|---|
Tipul frânei față | Disc hidraulic |
Tipul frânei spate | Disc hidraulic |
Tipul suspensiei față | Braț dublu oscilant |
Tipul de suspensie spate | Dublu braț oscilant |
Inpage Navigation Section: Accesorii