Inpage Navigation Section: Overview
Upgradată pentru a întruchipa și mai mult descendența motocicletelor sport Ninja, modelul Ninja 650 vine echipată cu un motor sport de 649 cmc, KTRC traction control, progrese tehnologice de nivel superior și actualizări clare de stil. Performanța unei motociclete Sport inconfundabilă vă amintește de moștenirea sa legendară.
Culori
Show all
Show less
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Farurile cu LED -uri gemene, fiecare cu fascicul scăzut și înalt, precum și un far de poziție, oferă o luminozitate crescută.
Farurile cu LED -uri gemene, fiecare cu fascicul scăzut și înalt, precum și un far de poziție, oferă o luminozitate crescută.
Noul bord allldigital TFT Color- un debut în clasa 650cc-oferă bordului un aspect de high-tech, de înaltă calitate.
Noul bord allldigital TFT Color- un debut în clasa 650cc-oferă bordului un aspect de high-tech, de înaltă calitate.
Șaua pasagerului compusă din uretan mai gros (cu aproximativ 5 mm mai gros la centru, cu 10 mm mai gros pe laterale) și laturile mai largi oferă un confort crescut al pasagerilor.
Șaua pasagerului compusă din uretan mai gros (cu aproximativ 5 mm mai gros la centru, cu 10 mm mai gros pe laterale) și laturile mai largi oferă un confort crescut al pasagerilor.
Având ca scop un aspect mai sportiv, parbrizul a fost reproiectat și scalat la o dimensiune mai mică pentru a se potrivi cu coada. De asemenea este mai ridicat într -un unghi mai vertical pentru a oferi pilotului protecție împotriva vântului.
Având ca scop un aspect mai sportiv, parbrizul a fost reproiectat și scalat la o dimensiune mai mică pentru a se potrivi cu coada. De asemenea este mai ridicat într -un unghi mai vertical pentru a oferi pilotului protecție împotriva vântului.
Noile anvelope Dunlop Sportmax Roadsport 2 contribuie la o manipulare mai ușoară.
Noile anvelope Dunlop Sportmax Roadsport 2 contribuie la o manipulare mai ușoară.
Noul design Ninja 650 îi oferă un aspect mai sportiv și mai puternic al familiei Ninja. Designul său elegant și sportiv inspiră încredere.
Noul design Ninja 650 îi oferă un aspect mai sportiv și mai puternic al familiei Ninja. Designul său elegant și sportiv inspiră încredere.
Farurile cu LED -uri gemene, fiecare cu fascicul scăzut și înalt, precum și un far de poziție, oferă o luminozitate crescută.
Farurile cu LED -uri gemene, fiecare cu fascicul scăzut și înalt, precum și un far de poziție, oferă o luminozitate crescută.
Noul bord allldigital TFT Color- un debut în clasa 650cc-oferă bordului un aspect de high-tech, de înaltă calitate.
Noul bord allldigital TFT Color- un debut în clasa 650cc-oferă bordului un aspect de high-tech, de înaltă calitate.
Șaua pasagerului compusă din uretan mai gros (cu aproximativ 5 mm mai gros la centru, cu 10 mm mai gros pe laterale) și laturile mai largi oferă un confort crescut al pasagerilor.
Șaua pasagerului compusă din uretan mai gros (cu aproximativ 5 mm mai gros la centru, cu 10 mm mai gros pe laterale) și laturile mai largi oferă un confort crescut al pasagerilor.
Având ca scop un aspect mai sportiv, parbrizul a fost reproiectat și scalat la o dimensiune mai mică pentru a se potrivi cu coada. De asemenea este mai ridicat într -un unghi mai vertical pentru a oferi pilotului protecție împotriva vântului.
Având ca scop un aspect mai sportiv, parbrizul a fost reproiectat și scalat la o dimensiune mai mică pentru a se potrivi cu coada. De asemenea este mai ridicat într -un unghi mai vertical pentru a oferi pilotului protecție împotriva vântului.
Noile anvelope Dunlop Sportmax Roadsport 2 contribuie la o manipulare mai ușoară.
Noile anvelope Dunlop Sportmax Roadsport 2 contribuie la o manipulare mai ușoară.
Noul design Ninja 650 îi oferă un aspect mai sportiv și mai puternic al familiei Ninja. Designul său elegant și sportiv inspiră încredere.
Noul design Ninja 650 îi oferă un aspect mai sportiv și mai puternic al familiei Ninja. Designul său elegant și sportiv inspiră încredere.
Sistemul avansat de control al tracțiunii al Kawasaki oferă atât o performanță sporită în condiiții de condus sportiv, cât și relaxare în momentul alegerii unui teren cu aderență redusă. Două moduri permit pilotului să ajusteze setările în funcție de situația de conducere și preferințele acestora. De asemenea sistemul poate fi dezactivat. Pentru modelele cu kit de 35 kW, KTRC oferă un singur mod (plus OFF).
Bazat pe tehnologia racing, asistență ambreiaj anti-blocare roată acționează atât ca un limitator de cuplu, cât și ca un mecanism auto-servo care permite o tracțiune mai ușoară a manetei de ambreiaj.
Pe baza feedback-ului din activitățile de curse, asistență ambreiaj anti-blocare roată utilizează două tipuri de came (o came de asistență și o came cu alunecare) pentru a acționa butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună sau separat. În condiții normale de funcționare, camele de asistență funcționează ca un mecanism de autoservire, trăgând butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună pentru a comprima plăcile de ambreiaj. Acest lucru permite reducerea sarcinii totale a arcului de ambreiaj, ceea ce are ca rezultat o senzație mai ușoară a manetei de ambreiaj la acționarea ambreiajului. Atunci când apare o frânare excesivă a motorului ca urmare a retrogradărilor rapide (sau a unei retrogradări accidentale), intră în acțiune camele de alunecare, forțând separarea butucului de ambreiaj și a plăcii de acționare. Acest lucru eliberează presiunea asupra discurilor de ambreiaj pentru a reduce cuplul și ajută la prevenirea săltării și derapajului anvelopei spate. Această funcție este deosebit de utilă atunci când se rulează pe circuit.
Suspensia spate Back-link orizontală își dispune unitatea de amortizare pe orizontală, contribuind în mare măsură la utilizarea eficientă a spațiului și la centralizarea masei.
În comparație cu suspensia spate tradițională Uni-Trak a Kawasaki, care montează unitatea de amortizare vertical, suspensia spate Horizontal Back-link dispune de unitatea de amortizare aproape orizontal. Aranjamentul original al suspensiei Kawasaki plasează unitatea de amortizare foarte aproape de centrul de greutate al motocicletei, contribuind în mod semnificativ la centralizarea masei. Și pentru că nu există nicio legătură sau unitate de amortizare care să iasă sub brațul oscilant, se eliberează spațiu pentru o cameră de pre-eliminare a gazelor de eșapament mai mare (o cameră de expansiune a gazelor de eșapament situată deasupra silencer-ului). Cu o cameră de pre-eliminare mai mare, volumul silencerului poate fi redus, iar componentele grele ale sistemului de eșapament pot fi concentrate mai aproape de centrul motocicletei, contribuind în continuare la centralizarea masei. Rezultatul este o manevrabilitate îmbunătățită în mod semnificativ. Un alt avantaj este că unitatea de amortizare este plasată departe de căldura emisă de sistemul de eșapament. Deoarece căldura provenită de la sistemul de eșapament nu mai este în proximitate, uleiul de suspensie și presiunea gazelor nu este afectat și performanța suspensiei este mai stabilă. Suspensia spate Horizontal Back-link oferă numeroase beneficii secundare de acest fel.
Conectivitatea smartphone-urilor contribuie la o experiență îmbunătățită, permițând motocicliștilor să se conecteze la motocicleta lor wireless.
Tehnologia inteligentă permite motocicliștilor să se conecteze la motocicleta wireless. Cu ajutorul aplicației pentru smartphone RIDEOLOGY THE APP pot fi accesate o serie de funcții ale instrumentelor, contribuind la o experiență îmbunătățită de motociclism. Informațiile despre vehicul (cum ar fi kilometrajul, indicatorul de combustibil, programul de întreținere etc.) pot fi vizualizate pe telefon. Jurnalele de călătorie (variază în funcție de model, dar pot include traseul GPS, poziția vitezei, turația și alte informații) pot fi vizualizate pe smartphone. Atunci când este conectat, pe panoul de instrumente sunt afișate notificări telefonice (apel, e-mail). Motocicliștii pot, de asemenea, să facă modificări la setările afișajului instrumentelor de bord ale motocicletei (unități preferate, setarea ceasului și a datei etc.) prin intermediul smartphone-ului. Iar la anumite modele, este posibil chiar să se verifice și să se ajusteze setările vehiculului (cum ar fi Rider Mode, funcțiile de asistență electronică a motociclistului și setările de sarcină utilă).
Grupul de admisie dublu oferă o putere mai mare și ușurință de utilizare datorită unui al doilea set de clapete de accelerație controlate de ECU.
Motocicletele sport de ultimă generație folosesc adesea cilindru cu diametru mare pentru a genera niveluri ridicate de putere. Cu toate acestea, în cazul unor cilindri cu diametru mare, atunci când pilotul deschide brusc accelerația, răspunsul nerestricționat al cuplului poate fi puternic. Tehnologia cu două clapete de accelerație a fost concepută pentru a tempera răspunsul motorului, contribuind în același timp la performanță. La modelele cu grup de admisie dublu, există două clapete de accelerație pentru fiecare cilindru: pe lângă clapetele principale, care sunt legate fizic de manșonul de accelerație și controlate de pilot, un al doilea set de clapete, deschise și închise de sistemul ECU, reglează cu precizie cantitatea de aer pentru a asigura un răspuns natural și liniar. Cum aerul care trece prin corpurile de accelerație devine mai lin, eficiența arderii este îmbunătățită și puterea este crescută.
Indicator Mod Economic este un simbol care apare în de bord pentru a indica un consum favorabil de combustibil, încurajând un mers mai eficient.
Folosind un control electronic setat cu atenție pentru o funcționare optimă a motorului, modelele Kawasaki pot obține un nivel ridicat de eficiență a combustibilului. Cu toate acestea, consumul de combustibil este de asemenea afectat de modul în care este utilizată accelerația, se schimbă viteza și de alte elemente care sunt determinate de stilul de pilotaj. Modul economic este o funcție care se activează atunci când stilul de mers rezultă consum redus. Sistemul monitorizează continuu consumul, indiferent de viteza vehiculului, turația motorului, accelerația și alte criterii de pilotaj. În momentul în care consumul este scăzut (adică eficiența este ridicată), pe ecranul LCD al bordului apare un marcaj „ECO”. Printr-un stil de pilotaj moderat, astfel încât marca „ECO” să figureze constant, consumul poate fi redus. Menținerea consumului scăzut, de asemenea, ajută cu siguranță la reducerea impactului negativ asupra mediului.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
Sistemul avansat de control al tracțiunii al Kawasaki oferă atât o performanță sporită în condiiții de condus sportiv, cât și relaxare în momentul alegerii unui teren cu aderență redusă. Două moduri permit pilotului să ajusteze setările în funcție de situația de conducere și preferințele acestora. De asemenea sistemul poate fi dezactivat. Pentru modelele cu kit de 35 kW, KTRC oferă un singur mod (plus OFF).
Bazat pe tehnologia racing, asistență ambreiaj anti-blocare roată acționează atât ca un limitator de cuplu, cât și ca un mecanism auto-servo care permite o tracțiune mai ușoară a manetei de ambreiaj.
Pe baza feedback-ului din activitățile de curse, asistență ambreiaj anti-blocare roată utilizează două tipuri de came (o came de asistență și o came cu alunecare) pentru a acționa butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună sau separat. În condiții normale de funcționare, camele de asistență funcționează ca un mecanism de autoservire, trăgând butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună pentru a comprima plăcile de ambreiaj. Acest lucru permite reducerea sarcinii totale a arcului de ambreiaj, ceea ce are ca rezultat o senzație mai ușoară a manetei de ambreiaj la acționarea ambreiajului. Atunci când apare o frânare excesivă a motorului ca urmare a retrogradărilor rapide (sau a unei retrogradări accidentale), intră în acțiune camele de alunecare, forțând separarea butucului de ambreiaj și a plăcii de acționare. Acest lucru eliberează presiunea asupra discurilor de ambreiaj pentru a reduce cuplul și ajută la prevenirea săltării și derapajului anvelopei spate. Această funcție este deosebit de utilă atunci când se rulează pe circuit.
Suspensia spate Back-link orizontală își dispune unitatea de amortizare pe orizontală, contribuind în mare măsură la utilizarea eficientă a spațiului și la centralizarea masei.
În comparație cu suspensia spate tradițională Uni-Trak a Kawasaki, care montează unitatea de amortizare vertical, suspensia spate Horizontal Back-link dispune de unitatea de amortizare aproape orizontal. Aranjamentul original al suspensiei Kawasaki plasează unitatea de amortizare foarte aproape de centrul de greutate al motocicletei, contribuind în mod semnificativ la centralizarea masei. Și pentru că nu există nicio legătură sau unitate de amortizare care să iasă sub brațul oscilant, se eliberează spațiu pentru o cameră de pre-eliminare a gazelor de eșapament mai mare (o cameră de expansiune a gazelor de eșapament situată deasupra silencer-ului). Cu o cameră de pre-eliminare mai mare, volumul silencerului poate fi redus, iar componentele grele ale sistemului de eșapament pot fi concentrate mai aproape de centrul motocicletei, contribuind în continuare la centralizarea masei. Rezultatul este o manevrabilitate îmbunătățită în mod semnificativ. Un alt avantaj este că unitatea de amortizare este plasată departe de căldura emisă de sistemul de eșapament. Deoarece căldura provenită de la sistemul de eșapament nu mai este în proximitate, uleiul de suspensie și presiunea gazelor nu este afectat și performanța suspensiei este mai stabilă. Suspensia spate Horizontal Back-link oferă numeroase beneficii secundare de acest fel.
Conectivitatea smartphone-urilor contribuie la o experiență îmbunătățită, permițând motocicliștilor să se conecteze la motocicleta lor wireless.
Tehnologia inteligentă permite motocicliștilor să se conecteze la motocicleta wireless. Cu ajutorul aplicației pentru smartphone RIDEOLOGY THE APP pot fi accesate o serie de funcții ale instrumentelor, contribuind la o experiență îmbunătățită de motociclism. Informațiile despre vehicul (cum ar fi kilometrajul, indicatorul de combustibil, programul de întreținere etc.) pot fi vizualizate pe telefon. Jurnalele de călătorie (variază în funcție de model, dar pot include traseul GPS, poziția vitezei, turația și alte informații) pot fi vizualizate pe smartphone. Atunci când este conectat, pe panoul de instrumente sunt afișate notificări telefonice (apel, e-mail). Motocicliștii pot, de asemenea, să facă modificări la setările afișajului instrumentelor de bord ale motocicletei (unități preferate, setarea ceasului și a datei etc.) prin intermediul smartphone-ului. Iar la anumite modele, este posibil chiar să se verifice și să se ajusteze setările vehiculului (cum ar fi Rider Mode, funcțiile de asistență electronică a motociclistului și setările de sarcină utilă).
Grupul de admisie dublu oferă o putere mai mare și ușurință de utilizare datorită unui al doilea set de clapete de accelerație controlate de ECU.
Motocicletele sport de ultimă generație folosesc adesea cilindru cu diametru mare pentru a genera niveluri ridicate de putere. Cu toate acestea, în cazul unor cilindri cu diametru mare, atunci când pilotul deschide brusc accelerația, răspunsul nerestricționat al cuplului poate fi puternic. Tehnologia cu două clapete de accelerație a fost concepută pentru a tempera răspunsul motorului, contribuind în același timp la performanță. La modelele cu grup de admisie dublu, există două clapete de accelerație pentru fiecare cilindru: pe lângă clapetele principale, care sunt legate fizic de manșonul de accelerație și controlate de pilot, un al doilea set de clapete, deschise și închise de sistemul ECU, reglează cu precizie cantitatea de aer pentru a asigura un răspuns natural și liniar. Cum aerul care trece prin corpurile de accelerație devine mai lin, eficiența arderii este îmbunătățită și puterea este crescută.
Indicator Mod Economic este un simbol care apare în de bord pentru a indica un consum favorabil de combustibil, încurajând un mers mai eficient.
Folosind un control electronic setat cu atenție pentru o funcționare optimă a motorului, modelele Kawasaki pot obține un nivel ridicat de eficiență a combustibilului. Cu toate acestea, consumul de combustibil este de asemenea afectat de modul în care este utilizată accelerația, se schimbă viteza și de alte elemente care sunt determinate de stilul de pilotaj. Modul economic este o funcție care se activează atunci când stilul de mers rezultă consum redus. Sistemul monitorizează continuu consumul, indiferent de viteza vehiculului, turația motorului, accelerația și alte criterii de pilotaj. În momentul în care consumul este scăzut (adică eficiența este ridicată), pe ecranul LCD al bordului apare un marcaj „ECO”. Printr-un stil de pilotaj moderat, astfel încât marca „ECO” să figureze constant, consumul poate fi redus. Menținerea consumului scăzut, de asemenea, ajută cu siguranță la reducerea impactului negativ asupra mediului.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
Tip motor | Motor în 4 timpi cu 2 cilindri în linie |
---|---|
Raport de compresie | 10.8:1 |
Sistem de supape | DOHC, 8 supape |
Diametru cilindru x timpi | 83.0 x 60.0 mm |
Capacitate cilindrică | 649 cm³ |
Sistemul de alimentare cu combustibil | Injecție de combustibil cu două admisii: 36 mm x 2 |
Lubrifiere | Ungere forțată, carter semi-uscat |
Sistemul de pornire | Electric |
Aprindere | Digital |
Putere maximă | 50.2 kW {68 PS} / 8,000 rpm |
---|---|
Cuplu maxim | 64.0 N•m {6.5 kgf•m} / 6,700 rpm |
Emisii CO2 | 107 g/km |
Consumul de combustibil | 4.3 l/100km |
Emisii CO2 Kit 35 kW | 107 g/km |
Consumul de combustibil kit 35 kW | 4.5 l/100km |
Transmisie | 6 viteze + marșarier cu schimbător |
Ambreiaj | Multi-disc în ulei |
Raport de reducere primară | 2.095 (88/42) |
Raport viteză 1 | 2.438 (39/16) |
Raport viteză a 2-a | 1.714 (36/21) |
Raport viteză a 3-a | 1.333 (32/24) |
Raport viteză a 4-a | 1.111 (30/27) |
Raport viteză a 5-a | 0.966 (28/29) |
Raport viteză a 6-a | 0.852 (23/27) |
Transmisie finală | Lanț nituit |
Raport de reducere finală | 3.067 (46/15) |
Tipul de cadru | Tip spalier din oțel de înaltă rezistență |
---|---|
Trail | 100 mm |
Cursa suspensiei roată față | 125 mm |
Cursa suspensiei roată spate | 130 mm |
Pneu, față | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Pneu, spate | 160/60 ZR17 M/C (69W) |
L x l x H | 2,055 x 740 x 1,145 mm |
Unghiul de virare stânga-dreapta | 32° / 32° |
Ampatament | 1,410 mm |
Garda la sol | 130 mm |
Capacitatea rezervor combustibil | 15.0 litri |
Înălțime șa | 790 mm |
Masă totală | 193 kg |
Estimated dry weight** | 178 kg |
| **Greutatea la gol estimată nu include toate materialele și fluidele necesare pentru a funcționa corect, rezervorul plin de combustibil (capacitate mai mare de 90 la sută) și trusa de scule (dacă este furnizată). |
Tipul frânei față | 2 discuri semi-flotante petalate |
---|---|
Diametrul discului frânei față | Ø 300 mm |
Tipul etrierului de frână față | 2 pistoane |
Tipul frânei spate | Un singur disc de petale |
Diametrul discului de frână spate | Ø 220 mm |
Etrier de frână spate | Un singur piston |
Tipul suspensiei față | Furcă telescopică |
Diametrul suspensiei față | Ø 41 mm |
Tipul de suspensie spate | Back-link orizontal cu posibilitatea de reglare a pretensionării arcului |
Inpage Navigation Section: Accesorii
Sistem complet de evacuare Akrapovič cu catalizator și toba din titan. Acest sistem este aproximativ cu 2 kg mai ușor în comparație cu sistemul de evacuare original și oferă un sunet pur sportiv. O combinație de materiale de curse precum titanul pentru manșonul exterior al tobei și capacul de capăt din fibră de carbon conferă acestui sistem de evacuare o notă de curse. Logo marcat cu laser. Acest sistem de evacuare omologat este conform reglementărilor UE și are aprobare de tip EC/ECE (Euro 5). (Euro 5)
Dezvoltat în colaborare cu SP Connect, kitul constă dintr-un montaj pe ambreiaj, un modul antivibrații și o clema universală pentru telefon. Se potrivește pentru majoritatea telefoanelor mobile; Pur și simplu trageți coroana, strângeți șurubul și apoi împingeți coroana înapoi pentru a bloca telefonul. În timp ce rămâne complet utilizabil, telefonul dvs. poate fi acum atașat sau detasat de suport în câteva secunde.
Citește mai multFabricată dintr-un material rezistent la rupere, tip fagure de miere. Rezistență la căldură până la 120 de grade Celsius. Branding subtil. 100% poliester. Cu sac de transport. Potrivit pentru:
Padul pentru spătar adaugă confort pasagerului cu un design integrat care se atașează rapid și ușor la top case-ul de 30 de litri.
Citește mai multRealizat pentru a se potrivi perfect și a completa motocicleta Z650 sau Ninja 650, acest scaun îmbunătățește confortul de condus pentru piloții mai înalți.
Realizată dintr-un material rezistent la rupere, tip fagure de miere, cu rezistență la căldură până la 120 de grade Celsius. Branding subtil. 100% poliester. Cu geantă de transport multi-utilizabilă. Se potrivește la:
Kit de lanț Kawasaki original care conține pinionul motorului, șaiba, pinionul spate, piulițe și știfturi etc.
Acest pachet complet de la Kawasaki conține toate piesele originale calificate necesare pentru înlocuirea corectă a lanțului de transmisie pentru modelele populare.
În comparație cu kiturile aftermarket, kiturile originale au avantajul că pinionul față este acoperită cu cauciuc, care va face ca funcționarea lanțului să fie mult mai silențioasă. Cineva care a folosit un kit aftermarket va cunoaște această diferență.
Noile kituri de lanț au ambalajul verde recognoscibil, marca Kawasaki.
Ajută la protejarea motocicletei dvs. împotriva deteriorării în caz de răsturnare.
Bandă de jantă elegantă pentru a completa aspectul motocicletei tale. (Set de 4 pentru 1 motocicletă)
Citește mai multBandă de jantă elegantă pentru a completa aspectul motocicletei tale. (Set de 4 pentru 1 motocicletă)
Citește mai multSet de genți laterale din nailon semi-moale, cu țevi reflectorizante și logo Kawasaki.
Set de genți laterale din nailon semi-moale, cu țevi reflectorizante și logo Kawasaki.
Un instrument esențial pentru pasionații de motociclete și mecanici deopotrivă. Proiectat pentru a oferi stabilitate și confort, acest stand permite accesul facil la roți, suspensie și alte componente.
Acest suport premium poate fi demontat, făcând transportul mult mai ușor. Suportul compact vine într-o cutie de transport de calitate, cu mâner integrat. Suportul este fabricat din oțel premium și are un finisaj verde și negru. Logo-ul Kawasaki este tăiat cu laser în oțel.
Opționale sunt furcile pentru a se potrivi preferințelor dumneavoastră;
Geantă de rezervor semi-rigidă din nailon, special concepută pentru forma rezervorului.
Geantă de rezervor neagră/gri cu dungi reflectorizante și logo Kawasaki.
Buzunar cu fereastră transparentă din plastic în partea de sus a genții de rezervor, cu orificiu pentru căști.
Interiorul are compartimente pentru a preveni mișcarea obiectelor.
Include curea de umăr și husă de ploaie cu fereastră transparentă.
Dimensiuni: L350mm, lățime 223mm, înălțime 150mm
Greutate maximă de încărcare: 2kg
Capacitate de încărcare aproximativă: 4 litri.
Este necesar un suport corespunzător pentru montare.
Indiferent dacă doriți să vă parcați motocicleta într-o boxă sau în garaj, lăsați-o să se odihnească cu stil pe acest Covor de Garaj Kawasaki. Covorul respectă noile coduri de mediu FIM și oferă un nivel ridicat de absorbție și control al prafului.
CNC machined billet aluminium Oil Filler Cap with gold finish Note: Compatibility and availability of accessories may vary per specific model year, please check with your Kawasaki Dealer on availability and additional parts needed for installation
Citește mai mult