Inpage Navigation Section: Overview
Familia emblematică Z are un nou membru, Z125. Prezentând filosofia unică a design-ului Sugomi pe care toți vor să o vadă, cel mai mic din familia Z este aici pentru a fi observat și pentru a face o declarație notabilă motocicletei Naked. Cadrul tip fagure din oțel, Ninja, se îmbină cu caroseria Z minimalistă și agresivă încurajând piloții motoarelor din categoria A1 de 15 CP (11 kW). Z125-IGNITE.
Culori
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Transmisia cu șase trepte lină completează performanța sportivă de stradă, oferind o treaptă de viteză pentru fiecare situație. Ambreiajul se cuplează ușor și se decuplează curat, ceea ce face ca acesta să fie ușor de manevrat pentru debutanți și optimizează senzația ambreiajului pentru performanțe pe șosea.
Transmisia cu șase trepte lină completează performanța sportivă de stradă, oferind o treaptă de viteză pentru fiecare situație. Ambreiajul se cuplează ușor și se decuplează curat, ceea ce face ca acesta să fie ușor de manevrat pentru debutanți și optimizează senzația ambreiajului pentru performanțe pe șosea.
ERGO-FIT permite pilotului să selecteze șaua care să îi optimizeze poziția pe motocicletă. Pentru Z125, este disponibilă o șa ERGO-FIT joasă (-25 mm). (Modelele de pe materialul șeii sunt unice pentru fiecare mașină).
ERGO-FIT permite pilotului să selecteze șaua care să îi optimizeze poziția pe motocicletă. Pentru Z125, este disponibilă o șa ERGO-FIT joasă (-25 mm). (Modelele de pe materialul șeii sunt unice pentru fiecare mașină).
Furca telescopică de Ø 37 mm contribuie atât la manevrabilitatea ușoară și agilă, cât și la un caracter general de condus diversificat. Suspensia spate Uni Trak, echipată original de Kawasaki, cu brațe de suspensie, asigură o rulare lină pe o gamă largă de condiții de drum.
Furca telescopică de Ø 37 mm contribuie atât la manevrabilitatea ușoară și agilă, cât și la un caracter general de condus diversificat. Suspensia spate Uni Trak, echipată original de Kawasaki, cu brațe de suspensie, asigură o rulare lină pe o gamă largă de condiții de drum.
La fel ca frații săi mai mari din seria Z, stilul agresiv al modelului Z125 sugerează potențialul său la clasa sport. Un design dinamic creat de silueta sa sub formă de clepsidră, este completat de aspectul extrem de ușor de care se ocupă carenele ascuțite și un cadru original grilat.
La fel ca frații săi mai mari din seria Z, stilul agresiv al modelului Z125 sugerează potențialul său la clasa sport. Un design dinamic creat de silueta sa sub formă de clepsidră, este completat de aspectul extrem de ușor de care se ocupă carenele ascuțite și un cadru original grilat.
Bordul complet digital conferă un aspect modern și spot.
Echipamentul standard ABS contribuie la siguranța pilotului. Sistemul highspec a fost conceput special pentru motociclete și dispune de o unitate ABS foarte compactă. Activarea independentă maximizează controlul sportiv.
Echipamentul standard ABS contribuie la siguranța pilotului. Sistemul highspec a fost conceput special pentru motociclete și dispune de o unitate ABS foarte compactă. Activarea independentă maximizează controlul sportiv.
Caracterul ușor și agil al manevrabilității modelului Z125, împreună cu o poziție de pilotaj verticală și un ghidon lat, obligă pilotul în poziția ideală pentru un control activ, facilitând o conducere dinamică și sportivă care îi permite pilotului Z125 să se descurce cu îndemânare în traficul urban.
Caracterul ușor și agil al manevrabilității modelului Z125, împreună cu o poziție de pilotaj verticală și un ghidon lat, obligă pilotul în poziția ideală pentru un control activ, facilitând o conducere dinamică și sportivă care îi permite pilotului Z125 să se descurce cu îndemânare în traficul urban.
Designul agresiv al stopurilor îmbunătățește aspectul sportiv.
Designul agresiv al stopurilor îmbunătățește aspectul sportiv.
Frânele cu discuri față și spate oferă performanțe de frânare impresionante. Etrierii cu două pistoane prind un disc de Ø 290 mm în față și un disc de Ø 220 mm în spate. Designul discului tip petală adaugă un plus la aspectul sportiv Kawasaki.
Frânele cu discuri față și spate oferă performanțe de frânare impresionante. Etrierii cu două pistoane prind un disc de Ø 290 mm în față și un disc de Ø 220 mm în spate. Designul discului tip petală adaugă un plus la aspectul sportiv Kawasaki.
Transmisia cu șase trepte lină completează performanța sportivă de stradă, oferind o treaptă de viteză pentru fiecare situație. Ambreiajul se cuplează ușor și se decuplează curat, ceea ce face ca acesta să fie ușor de manevrat pentru debutanți și optimizează senzația ambreiajului pentru performanțe pe șosea.
Transmisia cu șase trepte lină completează performanța sportivă de stradă, oferind o treaptă de viteză pentru fiecare situație. Ambreiajul se cuplează ușor și se decuplează curat, ceea ce face ca acesta să fie ușor de manevrat pentru debutanți și optimizează senzația ambreiajului pentru performanțe pe șosea.
ERGO-FIT permite pilotului să selecteze șaua care să îi optimizeze poziția pe motocicletă. Pentru Z125, este disponibilă o șa ERGO-FIT joasă (-25 mm). (Modelele de pe materialul șeii sunt unice pentru fiecare mașină).
ERGO-FIT permite pilotului să selecteze șaua care să îi optimizeze poziția pe motocicletă. Pentru Z125, este disponibilă o șa ERGO-FIT joasă (-25 mm). (Modelele de pe materialul șeii sunt unice pentru fiecare mașină).
Furca telescopică de Ø 37 mm contribuie atât la manevrabilitatea ușoară și agilă, cât și la un caracter general de condus diversificat. Suspensia spate Uni Trak, echipată original de Kawasaki, cu brațe de suspensie, asigură o rulare lină pe o gamă largă de condiții de drum.
Furca telescopică de Ø 37 mm contribuie atât la manevrabilitatea ușoară și agilă, cât și la un caracter general de condus diversificat. Suspensia spate Uni Trak, echipată original de Kawasaki, cu brațe de suspensie, asigură o rulare lină pe o gamă largă de condiții de drum.
La fel ca frații săi mai mari din seria Z, stilul agresiv al modelului Z125 sugerează potențialul său la clasa sport. Un design dinamic creat de silueta sa sub formă de clepsidră, este completat de aspectul extrem de ușor de care se ocupă carenele ascuțite și un cadru original grilat.
La fel ca frații săi mai mari din seria Z, stilul agresiv al modelului Z125 sugerează potențialul său la clasa sport. Un design dinamic creat de silueta sa sub formă de clepsidră, este completat de aspectul extrem de ușor de care se ocupă carenele ascuțite și un cadru original grilat.
Bordul complet digital conferă un aspect modern și spot.
Echipamentul standard ABS contribuie la siguranța pilotului. Sistemul highspec a fost conceput special pentru motociclete și dispune de o unitate ABS foarte compactă. Activarea independentă maximizează controlul sportiv.
Echipamentul standard ABS contribuie la siguranța pilotului. Sistemul highspec a fost conceput special pentru motociclete și dispune de o unitate ABS foarte compactă. Activarea independentă maximizează controlul sportiv.
Caracterul ușor și agil al manevrabilității modelului Z125, împreună cu o poziție de pilotaj verticală și un ghidon lat, obligă pilotul în poziția ideală pentru un control activ, facilitând o conducere dinamică și sportivă care îi permite pilotului Z125 să se descurce cu îndemânare în traficul urban.
Caracterul ușor și agil al manevrabilității modelului Z125, împreună cu o poziție de pilotaj verticală și un ghidon lat, obligă pilotul în poziția ideală pentru un control activ, facilitând o conducere dinamică și sportivă care îi permite pilotului Z125 să se descurce cu îndemânare în traficul urban.
Designul agresiv al stopurilor îmbunătățește aspectul sportiv.
Designul agresiv al stopurilor îmbunătățește aspectul sportiv.
Frânele cu discuri față și spate oferă performanțe de frânare impresionante. Etrierii cu două pistoane prind un disc de Ø 290 mm în față și un disc de Ø 220 mm în spate. Designul discului tip petală adaugă un plus la aspectul sportiv Kawasaki.
Frânele cu discuri față și spate oferă performanțe de frânare impresionante. Etrierii cu două pistoane prind un disc de Ø 290 mm în față și un disc de Ø 220 mm în spate. Designul discului tip petală adaugă un plus la aspectul sportiv Kawasaki.
ERGO-FIT este un sistem de interfață care permite unei game largi de piloți să se simtă comod pe motocicletă.
Poziția corectă este esențială pentru confortul și controlul pilotului. Cu toate acestea, potrivirea ideală variază de la un rider la altul, în funcție de conformație și stilul de pilotaj al acestuia. ERGO-FIT este un sistem de interfață conceput pentru a permite piloților să își găsească poziția ideală. Diferite puncte ale interfeței șasiului (ghidonul, scărițele și șaua) pot fi ajustate printr-o combinație de piese interschimbabile și piese cu poziții reglabile. Simțindu-se în armonie cu motocicleta, aceștia vor putea experimenta modul în care motoarele Kawasaki sunt plăcute și satisfăcătoare de condus. *Piesele reglabile și intervalul de reglaj al acestora variază în funcție de model.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
ERGO-FIT este un sistem de interfață care permite unei game largi de piloți să se simtă comod pe motocicletă.
Poziția corectă este esențială pentru confortul și controlul pilotului. Cu toate acestea, potrivirea ideală variază de la un rider la altul, în funcție de conformație și stilul de pilotaj al acestuia. ERGO-FIT este un sistem de interfață conceput pentru a permite piloților să își găsească poziția ideală. Diferite puncte ale interfeței șasiului (ghidonul, scărițele și șaua) pot fi ajustate printr-o combinație de piese interschimbabile și piese cu poziții reglabile. Simțindu-se în armonie cu motocicleta, aceștia vor putea experimenta modul în care motoarele Kawasaki sunt plăcute și satisfăcătoare de condus. *Piesele reglabile și intervalul de reglaj al acestora variază în funcție de model.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
Engine type | Motor în 4 timpi cu un singur răcit cu lichid |
---|---|
Compression ratio | 11.7:1 |
Valve system | DOHC, 4 supape |
Bore x stroke | 58.0 x 47.2 mm |
Displacement | 125 cm³ |
Fuel system | Injecție de combustibil: 28 mm x 1 |
Lubrication | Ungere forțată, carter-umed |
Starting system | Electric |
Ignition system | Digital |
Maximum power | 11.0 kW {15 PS} / 10,000 rpm |
---|---|
Maximum torque | 11.7 N•m {1.2 kgf•m} / 7,700 rpm |
CO2 emission | 61 g/km |
Fuel consumption | 2.7 l/100km |
Transmission | 6 viteze + marșarier cu schimbător |
Clutch | Multi-disc în ulei |
Primary reduction ratio | 2.966 (86/29) |
Gear ratios 1st | 2.833 (34/12) |
Gear ratios 2nd | 1.875 (30/16) |
Gear ratios 3rd | 1.444 (26/18) |
Gear ratios 4th | 1.208 (29/24) |
Gear ratios 5th | 1.056 (19/18) |
Gear ratios 6th | 0.962 (25/26) |
Final drive | Lanţ |
Final reduction ratio | 3.500 (56/16) |
Frame type | Tubular din oțel diamantat |
---|---|
Trail | 90 mm |
Wheel travel front | 110 mm |
Wheel travel rear | 120 mm |
Tyre, front | 100/80-17 M/C 52S |
Tyre, rear | 130/70-17 M/C 62S |
L x W x H | 1,935 x 740 x 1,015 mm |
Steering angle L R | 35° / 35° |
Wheel base | 1,330 mm |
Ground clearance | 185 mm |
Fuel capacity | 11.0 litri |
Seat height | 815 mm |
Curb mass | 147 kg |
Front brake type | 1 disc petalat |
---|---|
Front brake diameter | Ø 290 mm |
Front brake caliper type | 2 pistoane |
Rear brake type | Un singur disc de petale |
Rear brake diameter | Ø 220 mm |
Rear brake caliper type | 2 pistoane |
Front suspension type | Furcă telescopică |
Front suspension diameter | Ø 37 mm |
Rear suspension type | Uni-Trak, amortizor încărcat cu gaz și reglaj al pretensionării arcului |
Inpage Navigation Section: Accesorii
Make your life easier with the gear position indicator for both the Z125 and Ninja 125. This gear indicator is pre-programmed, in cooperation with HealTech Electronics, for both 125's. We recommend to use the optional bracket for the Z125 for an ergonomic viewing position. Specifications: - Pre-programmed; The gear indicator is pre-programmed for Z125 and Ninja 125. You don't need to run the test procedure. So it is plug and play. - Automatic brightness control; The indicator has a light sensor which it uses to increase or decrease the brightness. - Touch sensor; There is a hidden touch sensor on top to access the menus. - IP68; 100% waterproof. - Flash memory; user settings will be stored even when the battery is disconnected. - Mounting materials; stickers, wiring and tie-rips included.
Make your life easier with the gear position indicator for both the Z125 and Ninja 125. This gear indicator is pre-programmed, in cooperation with HealTech Electronics, for both 125's. We recommend to use the optional bracket for the Z125 for an ergonomic viewing position. Specifications: - Pre-programmed; The gear indicator is pre-programmed for Z125 and Ninja 125. You don't need to run the test procedure. So it is plug and play. - Automatic brightness control; The indicator has a light sensor which it uses to increase or decrease the brightness. - Touch sensor; There is a hidden touch sensor on top to access the menus. - IP68; 100% waterproof. - Flash memory; user settings will be stored even when the battery is disconnected. - Mounting materials; stickers, wiring and tie-rips included.
Dezvoltat în colaborare cu SP Connect, kitul constă dintr-un montaj pe ambreiaj, un modul antivibrații și o clema universală pentru telefon. Se potrivește pentru majoritatea telefoanelor mobile; Pur și simplu trageți coroana, strângeți șurubul și apoi împingeți coroana înapoi pentru a bloca telefonul. În timp ce rămâne complet utilizabil, telefonul dvs. poate fi acum atașat sau detasat de suport în câteva secunde.
Citește mai multUn instrument esențial pentru pasionații de motociclete și mecanici deopotrivă. Proiectat pentru a oferi stabilitate și confort, acest stand permite accesul facil la roți, suspensie și alte componente.
Acest suport premium poate fi demontat, făcând transportul mult mai ușor. Suportul compact vine într-o cutie de transport de calitate, cu mâner integrat. Suportul este fabricat din oțel premium și are un finisaj verde și negru. Logo-ul Kawasaki este tăiat cu laser în oțel.
Opționale sunt furcile pentru a se potrivi preferințelor dumneavoastră;
Indiferent dacă doriți să vă parcați motocicleta într-o boxă sau în garaj, lăsați-o să se odihnească cu stil pe acest Covor de Garaj Kawasaki. Covorul respectă noile coduri de mediu FIM și oferă un nivel ridicat de absorbție și control al prafului.
Descoperă-ți următoarea aventură
Nivelul de provocare a plimbării. Planificați drumuri cu vânt și coline
Descoperiți cele mai bune trasee curatoriate din lume, în exclusivitate
Updates via Wi-Fi®. Nu este nevoie de computer
Descoperiți, personalizați și bucurați-vă de trasee uimitoare cu MyDrive
Compatibil cu Siri și Google Now™
Mesaje de pe smartphone citite cu voce tare, apelare hands-free
Hărți, trafic și servicii TomTom pe viață* la nivel mondial
Viteză de procesare dublă și pornire de cinci ori mai rapidă