Inpage Navigation Section: Overview
The new Versys 650, created to conquer your city or leave it far behind. Designed to conquer the urban jungle, its ultimate potential comes to life in the Tourer+ version transporting you, your passenger and luggage to the next big adventure. New dedicated features like an adjustable windscreen, colour TFT Meter with Bluetooth connection, LED lighting and KTRC traction control ensure you enjoy every ride. Short office trip or weekend away, let the Versys 650 be your ultimate travel guide.
Culori
€8,900.00
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Sistemul avansat Kawasaki Traction Cotrol, oferă atât performanțe de pilotaj sportiv, cât o abordare cu încredere maximă pe suprafețele cu aderență redusă. Două moduri selectabile de pilotaj oferă niveluri progresive pentru a se adapta la diferite situații și a se mula pe preferințele motociclistului.
Sistemul avansat Kawasaki Traction Cotrol, oferă atât performanțe de pilotaj sportiv, cât o abordare cu încredere maximă pe suprafețele cu aderență redusă. Două moduri selectabile de pilotaj oferă niveluri progresive pentru a se adapta la diferite situații și a se mula pe preferințele motociclistului.
Împreună cu capota superioară reproiectată, un nou parbriz oferă o protecție sporită împotriva vântului, contribuind la un confort sporit al pilotului și adăugând la potențialul Versys 650 ca un partener de turism capabil. Cele patru poziții ale sale pot fi ajustate convenabil din scaunul pilotului.
Împreună cu capota superioară reproiectată, un nou parbriz oferă o protecție sporită împotriva vântului, contribuind la un confort sporit al pilotului și adăugând la potențialul Versys 650 ca un partener de turism capabil. Cele patru poziții ale sale pot fi ajustate convenabil din scaunul pilotului.
În completarea portului DC, un nou port USB prizintă capac dublu pentru o rezistență mai bună la apă. Ambele surse de alimentare pot fi încorporate în capacul interior al cockpitului, unde ar fi poziționate ideal pentru încărcarea dispozitivelor.
În completarea portului DC, un nou port USB prizintă capac dublu pentru o rezistență mai bună la apă. Ambele surse de alimentare pot fi încorporate în capacul interior al cockpitului, unde ar fi poziționate ideal pentru încărcarea dispozitivelor.
Stopuri spate și farurile LED adaugă simetrie înfățișării modelului Versys 650. D133 d LED adaugă o notă modernă, contribuind la designul plăcut al motocicletei.
Stopuri spate și farurile LED adaugă simetrie înfățișării modelului Versys 650. D133 d LED adaugă o notă modernă, contribuind la designul plăcut al motocicletei.
Combinația dintre suspensia pentru trasee lungi și roțile sport de 17" permite stil de pilotaj distractiv și sportiv pe o mare varietate de drumuri și condiții.
Combinația dintre suspensia pentru trasee lungi și roțile sport de 17" permite stil de pilotaj distractiv și sportiv pe o mare varietate de drumuri și condiții.
Optimizat pentru un răspuns satisfăcător în situațiile de condus zilnice, incitantul motor Parallel Twin (cu 2 cilindri în linie) cu capacitate de 649 cm3 oferă un răspuns liniar, un cuplu puternic la turația joasă și medie și o economie de combustibil favorabilă.
Optimizat pentru un răspuns satisfăcător în situațiile de condus zilnice, incitantul motor Parallel Twin (cu 2 cilindri în linie) cu capacitate de 649 cm3 oferă un răspuns liniar, un cuplu puternic la turația joasă și medie și o economie de combustibil favorabilă.
Inspirat de Versys 1000, modelul Versys 650 vine cu un nou parbriz, fiind acum în linie cu stilul actual al familiei Versys.
Inspirat de Versys 1000, modelul Versys 650 vine cu un nou parbriz, fiind acum în linie cu stilul actual al familiei Versys.
Noul bord cu display color TFT de 4,3" color complet digital de 4,3" oferă cockpit-ului un aspect high-tech. Noul instrument de măsură oferă, de asemenea, caracteristici suplimentare indisponibile pe modelul anterior, inclusiv conectivitate cu smartphone-urile.
Noul bord cu display color TFT de 4,3" color complet digital de 4,3" oferă cockpit-ului un aspect high-tech. Noul instrument de măsură oferă, de asemenea, caracteristici suplimentare indisponibile pe modelul anterior, inclusiv conectivitate cu smartphone-urile.
Poziția verticală, șaua îngustă și ghidonul lat oferă o postură relaxată și o manipulare ușoară.
Poziția verticală, șaua îngustă și ghidonul lat oferă o postură relaxată și o manipulare ușoară.
Sistemul avansat Kawasaki Traction Cotrol, oferă atât performanțe de pilotaj sportiv, cât o abordare cu încredere maximă pe suprafețele cu aderență redusă. Două moduri selectabile de pilotaj oferă niveluri progresive pentru a se adapta la diferite situații și a se mula pe preferințele motociclistului.
Sistemul avansat Kawasaki Traction Cotrol, oferă atât performanțe de pilotaj sportiv, cât o abordare cu încredere maximă pe suprafețele cu aderență redusă. Două moduri selectabile de pilotaj oferă niveluri progresive pentru a se adapta la diferite situații și a se mula pe preferințele motociclistului.
Împreună cu capota superioară reproiectată, un nou parbriz oferă o protecție sporită împotriva vântului, contribuind la un confort sporit al pilotului și adăugând la potențialul Versys 650 ca un partener de turism capabil. Cele patru poziții ale sale pot fi ajustate convenabil din scaunul pilotului.
Împreună cu capota superioară reproiectată, un nou parbriz oferă o protecție sporită împotriva vântului, contribuind la un confort sporit al pilotului și adăugând la potențialul Versys 650 ca un partener de turism capabil. Cele patru poziții ale sale pot fi ajustate convenabil din scaunul pilotului.
În completarea portului DC, un nou port USB prizintă capac dublu pentru o rezistență mai bună la apă. Ambele surse de alimentare pot fi încorporate în capacul interior al cockpitului, unde ar fi poziționate ideal pentru încărcarea dispozitivelor.
În completarea portului DC, un nou port USB prizintă capac dublu pentru o rezistență mai bună la apă. Ambele surse de alimentare pot fi încorporate în capacul interior al cockpitului, unde ar fi poziționate ideal pentru încărcarea dispozitivelor.
Stopuri spate și farurile LED adaugă simetrie înfățișării modelului Versys 650. D133 d LED adaugă o notă modernă, contribuind la designul plăcut al motocicletei.
Stopuri spate și farurile LED adaugă simetrie înfățișării modelului Versys 650. D133 d LED adaugă o notă modernă, contribuind la designul plăcut al motocicletei.
Combinația dintre suspensia pentru trasee lungi și roțile sport de 17" permite stil de pilotaj distractiv și sportiv pe o mare varietate de drumuri și condiții.
Combinația dintre suspensia pentru trasee lungi și roțile sport de 17" permite stil de pilotaj distractiv și sportiv pe o mare varietate de drumuri și condiții.
Optimizat pentru un răspuns satisfăcător în situațiile de condus zilnice, incitantul motor Parallel Twin (cu 2 cilindri în linie) cu capacitate de 649 cm3 oferă un răspuns liniar, un cuplu puternic la turația joasă și medie și o economie de combustibil favorabilă.
Optimizat pentru un răspuns satisfăcător în situațiile de condus zilnice, incitantul motor Parallel Twin (cu 2 cilindri în linie) cu capacitate de 649 cm3 oferă un răspuns liniar, un cuplu puternic la turația joasă și medie și o economie de combustibil favorabilă.
Inspirat de Versys 1000, modelul Versys 650 vine cu un nou parbriz, fiind acum în linie cu stilul actual al familiei Versys.
Inspirat de Versys 1000, modelul Versys 650 vine cu un nou parbriz, fiind acum în linie cu stilul actual al familiei Versys.
Noul bord cu display color TFT de 4,3" color complet digital de 4,3" oferă cockpit-ului un aspect high-tech. Noul instrument de măsură oferă, de asemenea, caracteristici suplimentare indisponibile pe modelul anterior, inclusiv conectivitate cu smartphone-urile.
Noul bord cu display color TFT de 4,3" color complet digital de 4,3" oferă cockpit-ului un aspect high-tech. Noul instrument de măsură oferă, de asemenea, caracteristici suplimentare indisponibile pe modelul anterior, inclusiv conectivitate cu smartphone-urile.
Poziția verticală, șaua îngustă și ghidonul lat oferă o postură relaxată și o manipulare ușoară.
Poziția verticală, șaua îngustă și ghidonul lat oferă o postură relaxată și o manipulare ușoară.
Sistemul avansat de control al tracțiunii al Kawasaki oferă atât o performanță sporită în condiiții de condus sportiv, cât și relaxare în momentul alegerii unui teren cu aderență redusă. Două moduri permit pilotului să ajusteze setările în funcție de situația de conducere și preferințele acestora. De asemenea sistemul poate fi dezactivat. Pentru modelele cu kit de 35 kW, KTRC oferă un singur mod (plus OFF).
Conectivitatea smartphone-urilor contribuie la o experiență îmbunătățită, permițând motocicliștilor să se conecteze la motocicleta lor wireless.
Tehnologia inteligentă permite motocicliștilor să se conecteze la motocicleta wireless. Cu ajutorul aplicației pentru smartphone RIDEOLOGY THE APP pot fi accesate o serie de funcții ale instrumentelor, contribuind la o experiență îmbunătățită de motociclism. Informațiile despre vehicul (cum ar fi kilometrajul, indicatorul de combustibil, programul de întreținere etc.) pot fi vizualizate pe telefon. Jurnalele de călătorie (variază în funcție de model, dar pot include traseul GPS, poziția vitezei, turația și alte informații) pot fi vizualizate pe smartphone. Atunci când este conectat, pe panoul de instrumente sunt afișate notificări telefonice (apel, e-mail). Motocicliștii pot, de asemenea, să facă modificări la setările afișajului instrumentelor de bord ale motocicletei (unități preferate, setarea ceasului și a datei etc.) prin intermediul smartphone-ului. Iar la anumite modele, este posibil chiar să se verifice și să se ajusteze setările vehiculului (cum ar fi Rider Mode, funcțiile de asistență electronică a motociclistului și setările de sarcină utilă).
Grupul de admisie dublu oferă o putere mai mare și ușurință de utilizare datorită unui al doilea set de clapete de accelerație controlate de ECU.
Motocicletele sport de ultimă generație folosesc adesea cilindru cu diametru mare pentru a genera niveluri ridicate de putere. Cu toate acestea, în cazul unor cilindri cu diametru mare, atunci când pilotul deschide brusc accelerația, răspunsul nerestricționat al cuplului poate fi puternic. Tehnologia cu două clapete de accelerație a fost concepută pentru a tempera răspunsul motorului, contribuind în același timp la performanță. La modelele cu grup de admisie dublu, există două clapete de accelerație pentru fiecare cilindru: pe lângă clapetele principale, care sunt legate fizic de manșonul de accelerație și controlate de pilot, un al doilea set de clapete, deschise și închise de sistemul ECU, reglează cu precizie cantitatea de aer pentru a asigura un răspuns natural și liniar. Cum aerul care trece prin corpurile de accelerație devine mai lin, eficiența arderii este îmbunătățită și puterea este crescută.
Indicator Mod Economic este un simbol care apare în de bord pentru a indica un consum favorabil de combustibil, încurajând un mers mai eficient.
Folosind un control electronic setat cu atenție pentru o funcționare optimă a motorului, modelele Kawasaki pot obține un nivel ridicat de eficiență a combustibilului. Cu toate acestea, consumul de combustibil este de asemenea afectat de modul în care este utilizată accelerația, se schimbă viteza și de alte elemente care sunt determinate de stilul de pilotaj. Modul economic este o funcție care se activează atunci când stilul de mers rezultă consum redus. Sistemul monitorizează continuu consumul, indiferent de viteza vehiculului, turația motorului, accelerația și alte criterii de pilotaj. În momentul în care consumul este scăzut (adică eficiența este ridicată), pe ecranul LCD al bordului apare un marcaj „ECO”. Printr-un stil de pilotaj moderat, astfel încât marca „ECO” să figureze constant, consumul poate fi redus. Menținerea consumului scăzut, de asemenea, ajută cu siguranță la reducerea impactului negativ asupra mediului.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
Sistemul avansat de control al tracțiunii al Kawasaki oferă atât o performanță sporită în condiiții de condus sportiv, cât și relaxare în momentul alegerii unui teren cu aderență redusă. Două moduri permit pilotului să ajusteze setările în funcție de situația de conducere și preferințele acestora. De asemenea sistemul poate fi dezactivat. Pentru modelele cu kit de 35 kW, KTRC oferă un singur mod (plus OFF).
Conectivitatea smartphone-urilor contribuie la o experiență îmbunătățită, permițând motocicliștilor să se conecteze la motocicleta lor wireless.
Tehnologia inteligentă permite motocicliștilor să se conecteze la motocicleta wireless. Cu ajutorul aplicației pentru smartphone RIDEOLOGY THE APP pot fi accesate o serie de funcții ale instrumentelor, contribuind la o experiență îmbunătățită de motociclism. Informațiile despre vehicul (cum ar fi kilometrajul, indicatorul de combustibil, programul de întreținere etc.) pot fi vizualizate pe telefon. Jurnalele de călătorie (variază în funcție de model, dar pot include traseul GPS, poziția vitezei, turația și alte informații) pot fi vizualizate pe smartphone. Atunci când este conectat, pe panoul de instrumente sunt afișate notificări telefonice (apel, e-mail). Motocicliștii pot, de asemenea, să facă modificări la setările afișajului instrumentelor de bord ale motocicletei (unități preferate, setarea ceasului și a datei etc.) prin intermediul smartphone-ului. Iar la anumite modele, este posibil chiar să se verifice și să se ajusteze setările vehiculului (cum ar fi Rider Mode, funcțiile de asistență electronică a motociclistului și setările de sarcină utilă).
Grupul de admisie dublu oferă o putere mai mare și ușurință de utilizare datorită unui al doilea set de clapete de accelerație controlate de ECU.
Motocicletele sport de ultimă generație folosesc adesea cilindru cu diametru mare pentru a genera niveluri ridicate de putere. Cu toate acestea, în cazul unor cilindri cu diametru mare, atunci când pilotul deschide brusc accelerația, răspunsul nerestricționat al cuplului poate fi puternic. Tehnologia cu două clapete de accelerație a fost concepută pentru a tempera răspunsul motorului, contribuind în același timp la performanță. La modelele cu grup de admisie dublu, există două clapete de accelerație pentru fiecare cilindru: pe lângă clapetele principale, care sunt legate fizic de manșonul de accelerație și controlate de pilot, un al doilea set de clapete, deschise și închise de sistemul ECU, reglează cu precizie cantitatea de aer pentru a asigura un răspuns natural și liniar. Cum aerul care trece prin corpurile de accelerație devine mai lin, eficiența arderii este îmbunătățită și puterea este crescută.
Indicator Mod Economic este un simbol care apare în de bord pentru a indica un consum favorabil de combustibil, încurajând un mers mai eficient.
Folosind un control electronic setat cu atenție pentru o funcționare optimă a motorului, modelele Kawasaki pot obține un nivel ridicat de eficiență a combustibilului. Cu toate acestea, consumul de combustibil este de asemenea afectat de modul în care este utilizată accelerația, se schimbă viteza și de alte elemente care sunt determinate de stilul de pilotaj. Modul economic este o funcție care se activează atunci când stilul de mers rezultă consum redus. Sistemul monitorizează continuu consumul, indiferent de viteza vehiculului, turația motorului, accelerația și alte criterii de pilotaj. În momentul în care consumul este scăzut (adică eficiența este ridicată), pe ecranul LCD al bordului apare un marcaj „ECO”. Printr-un stil de pilotaj moderat, astfel încât marca „ECO” să figureze constant, consumul poate fi redus. Menținerea consumului scăzut, de asemenea, ajută cu siguranță la reducerea impactului negativ asupra mediului.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
Tip motor | Motor în 4 timpi cu 2 cilindri în linie |
---|---|
Raport de compresie | 10.8:1 |
Sistem de supape | DOHC, 8 supape |
Diametru cilindru x timpi | 83.0 x 60.0 mm |
Capacitate cilindrică | 649 cm³ |
Sistemul de alimentare cu combustibil | Injecție de combustibil: 38 mm x 2 |
Lubrifiere | Ungere forțată, carter semi-uscat |
Sistemul de pornire | Electric |
Aprindere | Digital |
Putere maximă | 49.0 kW {67 PS} / 8,500 rpm |
---|---|
Cuplu maxim | 61.0 N•m {6.2 kgf•m} / 7,000 rpm |
Emisii CO2 | 107 g/km |
Consumul de combustibil | 4.4 l/100km |
Emisii CO2 Kit 35 kW | 107.0 g/km |
Consumul de combustibil kit 35 kW | 4.5 l/100km |
Transmisie | 6 viteze + marșarier cu schimbător |
Ambreiaj | Multi-disc în ulei |
Raport de reducere primară | 2.095 (88/42) |
Raport viteză 1 | 2.438 (39/16) |
Raport viteză a 2-a | 1.714 (36/21) |
Raport viteză a 3-a | 1.333 (32/24) |
Raport viteză a 4-a | 1.111 (30/27) |
Raport viteză a 5-a | 0.966 (28/29) |
Raport viteză a 6-a | 0.852 (23/27) |
Transmisie finală | Lanț nituit |
Raport de reducere finală | 3.067 (46/15) |
Tipul de cadru | Tubular din oțel diamantat de rezistență înaltă |
---|---|
Trail | 108 mm |
Cursa suspensiei roată față | 150 mm |
Cursa suspensiei roată spate | 145 mm |
Pneu, față | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Pneu, spate | 160/60 ZR17 M/C (69W) |
L x l x H | 2,165 x 840 x 1,360 mm |
Unghiul de virare stânga-dreapta | 35° / 35° |
Ampatament | 1,415 mm |
Garda la sol | 170 mm |
Capacitatea rezervor combustibil | 21.0 litri |
Înălțime șa | 845 mm |
Masă totală | 219 kg |
Tipul frânei față | 2 discuri semi-flotante petalate |
---|---|
Diametrul discului frânei față | Ø 300 mm |
Tipul etrierului de frână față | 2 pistoane |
Tipul frânei spate | Un singur disc de petale |
Diametrul discului de frână spate | Ø 250 mm |
Etrier de frână spate | Un singur piston |
Tipul suspensiei față | Furcă inversată cu amortizare reglabilă în revenire (partea dreaptă) și reglarea pretensionării arcului (partea stângă) |
Diametrul suspensiei față | Ø 41 mm |
Tipul de suspensie spate | Amortizor simplu cu decalaj înclinat, cu posibilitatea de reglare a pretensionării arcului de la distanță |
Inpage Navigation Section: Accesorii
Kitul de Relee este necesar pentru ieșirile de alimentare USB, priza de 12V, lumini de ceață LED și mânere încălzite.
Citește mai multAjutați la protejarea caroseriei cu un set de Protecții laterale pentru Cadru.
Sistemul One-Key permite deschiderea comodă a top case-ului folosind cheia de contact (cu canal interior).
Citește mai multSetul de încălzire a mânerelor înlocuiește mânerele și maneta de accelerație standard.
Suport solid și ușor de instalat pentru sistemul dvs. de navigație. Se potrivește cu cele mai comune sisteme de navigație actuale.
Citește mai multUSB (A) de 5V, ieșire pentru montarea pe tabloul de bord pentru a încărca telefonul sau alte dispozitive electrice. Kitul include priza, carcasa și materialele de conectare. Necesită un kit de relee (vândut separat).
Citește mai multSetul de cilindri de blocare utilizează cheia de contact pentru a crea un Sistem de Chei Unic pentru atât pentru gențile laterale, cât și pentru vehicul.
Căptușelile din nailon negru cu fermoar facilitează împachetarea încărcăturii și depozitarea în gențile laterale cu blocare.
Odată ajuns la destinație, nu trebuie decât să luați sacii interiori din genți, astfel încât să puteți lăsa gențile pe motocicletă și să porniți la drum.
Set de genți laterale de 56L cu eliberare rapidă, care poate ține majoritatea căștilor full-face. Gențile laterale sunt proiectate să fie atașate la mânere și suporturi de picioare și să ofere un aspect sportiv și curat atunci când sunt îndepărtate. Lățimea de montare îngustă de 93cm și potrivită pentru croazieră la viteză mare.
Setul necesită:
Geanta rigidă, rezistentă la apă, cu compartimente, facilitează împachetarea bunurilor și depozitarea acestora în Top Case-ul cu sistem de blocare. Odată ajuns la destinație, nu trebuie decât să luați geanta interioară împachetată, astfel încât să puteți lăsa Top Case-ul pe motocicletă și să porniți la drum.
Păstrați-vă obiectele personale în 47 de litri de spațiu de depozitare rezistent la apă și care poate fi închis; suficient spațiu pentru două căști full-face.