Inpage Navigation Section: Overview
Noul Versys 650, conceput pentru a cuceri orașul sau pentru a-l lăsa în urmă. Potențialul său suprem prinde viață în versiunea Tourer+ pentru a te transporta pe tine, pasagerul și bagajele în următoarea mare aventură. Noile caracteristici dedicate, cum ar fi un parbriz reglabil, display color TFT cu Conexiunea Bluetooth, iluminarea LED și traction control KTRC asigură o turtă notabilă. Un ride rapid la birou sau o ieșire de weekend, Versys 650 opțiunea perfectă.
Culori
Accesorii pachete
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Offering a unique package comprising long-travel suspension & sporty 17” wheels, a slim, upright riding position and a compact Parallel-Twin engine tuned for low-mid range torque, the Versys 650 was designed to maximize rider enjoyment on the street – especially when the roads get twisty. The addition of rider support technology like KTRC contributes to the high level of rider confidence in a wide range of street-riding situations.
Offering a unique package comprising long-travel suspension & sporty 17” wheels, a slim, upright riding position and a compact Parallel-Twin engine tuned for low-mid range torque, the Versys 650 was designed to maximize rider enjoyment on the street – especially when the roads get twisty. The addition of rider support technology like KTRC contributes to the high level of rider confidence in a wide range of street-riding situations.
Complementing updates to the upper cowl and windshield that offer increased wind protection for greater rider comfort on longer rides, new 4.3” full-colour instrumentation with smartphone connectivity allows riders to connect with their machine like never before, adding to a richer motorcycle lifestyle.
Complementing updates to the upper cowl and windshield that offer increased wind protection for greater rider comfort on longer rides, new 4.3” full-colour instrumentation with smartphone connectivity allows riders to connect with their machine like never before, adding to a richer motorcycle lifestyle.
Like the Versys 1000, the new Versys 650 features an emotional design to charm the rider. The much more flowing styling features a clear line of colour traceable from the front of the bike to the rear. A balanced use of colour and materials emphasizes the functional beauty of the bike’s individual parts and the sculpted bodywork shaped with rider comfort in mind.
Like the Versys 1000, the new Versys 650 features an emotional design to charm the rider. The much more flowing styling features a clear line of colour traceable from the front of the bike to the rear. A balanced use of colour and materials emphasizes the functional beauty of the bike’s individual parts and the sculpted bodywork shaped with rider comfort in mind.
Noul bord cu display color TFT de 4,3" color complet digital de 4,3" oferă cockpit-ului un aspect high-tech. Noul instrument de măsură oferă, de asemenea, caracteristici suplimentare indisponibile pe modelul anterior, inclusiv conectivitate cu smartphone-urile.
Noul bord cu display color TFT de 4,3" color complet digital de 4,3" oferă cockpit-ului un aspect high-tech. Noul instrument de măsură oferă, de asemenea, caracteristici suplimentare indisponibile pe modelul anterior, inclusiv conectivitate cu smartphone-urile.
Poziția verticală, șaua îngustă și ghidonul lat oferă o postură relaxată și o manipulare ușoară.
Poziția verticală, șaua îngustă și ghidonul lat oferă o postură relaxată și o manipulare ușoară.
Optimizat pentru un răspuns satisfăcător în situațiile de condus zilnice, incitantul motor Parallel Twin (cu 2 cilindri în linie) cu capacitate de 649 cm3 oferă un răspuns liniar, un cuplu puternic la turația joasă și medie și o economie de combustibil favorabilă.
Optimizat pentru un răspuns satisfăcător în situațiile de condus zilnice, incitantul motor Parallel Twin (cu 2 cilindri în linie) cu capacitate de 649 cm3 oferă un răspuns liniar, un cuplu puternic la turația joasă și medie și o economie de combustibil favorabilă.
Together with the redesigned upper cowl, a new windshield offers increased wind protection, contributing to greater rider comfort and adding to the Versys 650’s potential as a capable touring partner. Its four positions can conveniently be adjusted from the rider’s seat.
Together with the redesigned upper cowl, a new windshield offers increased wind protection, contributing to greater rider comfort and adding to the Versys 650’s potential as a capable touring partner. Its four positions can conveniently be adjusted from the rider’s seat.
Stopuri spate și farurile LED adaugă simetrie înfățișării modelului Versys 650. D133 d LED adaugă o notă modernă, contribuind la designul plăcut al motocicletei.
Stopuri spate și farurile LED adaugă simetrie înfățișării modelului Versys 650. D133 d LED adaugă o notă modernă, contribuind la designul plăcut al motocicletei.
Sistemul avansat Kawasaki Traction Cotrol, oferă atât performanțe de pilotaj sportiv, cât o abordare cu încredere maximă pe suprafețele cu aderență redusă. Două moduri selectabile de pilotaj oferă niveluri progresive pentru a se adapta la diferite situații și a se mula pe preferințele motociclistului.
Sistemul avansat Kawasaki Traction Cotrol, oferă atât performanțe de pilotaj sportiv, cât o abordare cu încredere maximă pe suprafețele cu aderență redusă. Două moduri selectabile de pilotaj oferă niveluri progresive pentru a se adapta la diferite situații și a se mula pe preferințele motociclistului.
Inspirat de Versys 1000, modelul Versys 650 vine cu un nou parbriz, fiind acum în linie cu stilul actual al familiei Versys.
Inspirat de Versys 1000, modelul Versys 650 vine cu un nou parbriz, fiind acum în linie cu stilul actual al familiei Versys.
Combinația dintre suspensia pentru trasee lungi și roțile sport de 17" permite stil de pilotaj distractiv și sportiv pe o mare varietate de drumuri și condiții.
Combinația dintre suspensia pentru trasee lungi și roțile sport de 17" permite stil de pilotaj distractiv și sportiv pe o mare varietate de drumuri și condiții.
Offering a unique package comprising long-travel suspension & sporty 17” wheels, a slim, upright riding position and a compact Parallel-Twin engine tuned for low-mid range torque, the Versys 650 was designed to maximize rider enjoyment on the street – especially when the roads get twisty. The addition of rider support technology like KTRC contributes to the high level of rider confidence in a wide range of street-riding situations.
Offering a unique package comprising long-travel suspension & sporty 17” wheels, a slim, upright riding position and a compact Parallel-Twin engine tuned for low-mid range torque, the Versys 650 was designed to maximize rider enjoyment on the street – especially when the roads get twisty. The addition of rider support technology like KTRC contributes to the high level of rider confidence in a wide range of street-riding situations.
Complementing updates to the upper cowl and windshield that offer increased wind protection for greater rider comfort on longer rides, new 4.3” full-colour instrumentation with smartphone connectivity allows riders to connect with their machine like never before, adding to a richer motorcycle lifestyle.
Complementing updates to the upper cowl and windshield that offer increased wind protection for greater rider comfort on longer rides, new 4.3” full-colour instrumentation with smartphone connectivity allows riders to connect with their machine like never before, adding to a richer motorcycle lifestyle.
Like the Versys 1000, the new Versys 650 features an emotional design to charm the rider. The much more flowing styling features a clear line of colour traceable from the front of the bike to the rear. A balanced use of colour and materials emphasizes the functional beauty of the bike’s individual parts and the sculpted bodywork shaped with rider comfort in mind.
Like the Versys 1000, the new Versys 650 features an emotional design to charm the rider. The much more flowing styling features a clear line of colour traceable from the front of the bike to the rear. A balanced use of colour and materials emphasizes the functional beauty of the bike’s individual parts and the sculpted bodywork shaped with rider comfort in mind.
Noul bord cu display color TFT de 4,3" color complet digital de 4,3" oferă cockpit-ului un aspect high-tech. Noul instrument de măsură oferă, de asemenea, caracteristici suplimentare indisponibile pe modelul anterior, inclusiv conectivitate cu smartphone-urile.
Noul bord cu display color TFT de 4,3" color complet digital de 4,3" oferă cockpit-ului un aspect high-tech. Noul instrument de măsură oferă, de asemenea, caracteristici suplimentare indisponibile pe modelul anterior, inclusiv conectivitate cu smartphone-urile.
Poziția verticală, șaua îngustă și ghidonul lat oferă o postură relaxată și o manipulare ușoară.
Poziția verticală, șaua îngustă și ghidonul lat oferă o postură relaxată și o manipulare ușoară.
Optimizat pentru un răspuns satisfăcător în situațiile de condus zilnice, incitantul motor Parallel Twin (cu 2 cilindri în linie) cu capacitate de 649 cm3 oferă un răspuns liniar, un cuplu puternic la turația joasă și medie și o economie de combustibil favorabilă.
Optimizat pentru un răspuns satisfăcător în situațiile de condus zilnice, incitantul motor Parallel Twin (cu 2 cilindri în linie) cu capacitate de 649 cm3 oferă un răspuns liniar, un cuplu puternic la turația joasă și medie și o economie de combustibil favorabilă.
Together with the redesigned upper cowl, a new windshield offers increased wind protection, contributing to greater rider comfort and adding to the Versys 650’s potential as a capable touring partner. Its four positions can conveniently be adjusted from the rider’s seat.
Together with the redesigned upper cowl, a new windshield offers increased wind protection, contributing to greater rider comfort and adding to the Versys 650’s potential as a capable touring partner. Its four positions can conveniently be adjusted from the rider’s seat.
Stopuri spate și farurile LED adaugă simetrie înfățișării modelului Versys 650. D133 d LED adaugă o notă modernă, contribuind la designul plăcut al motocicletei.
Stopuri spate și farurile LED adaugă simetrie înfățișării modelului Versys 650. D133 d LED adaugă o notă modernă, contribuind la designul plăcut al motocicletei.
Sistemul avansat Kawasaki Traction Cotrol, oferă atât performanțe de pilotaj sportiv, cât o abordare cu încredere maximă pe suprafețele cu aderență redusă. Două moduri selectabile de pilotaj oferă niveluri progresive pentru a se adapta la diferite situații și a se mula pe preferințele motociclistului.
Sistemul avansat Kawasaki Traction Cotrol, oferă atât performanțe de pilotaj sportiv, cât o abordare cu încredere maximă pe suprafețele cu aderență redusă. Două moduri selectabile de pilotaj oferă niveluri progresive pentru a se adapta la diferite situații și a se mula pe preferințele motociclistului.
Inspirat de Versys 1000, modelul Versys 650 vine cu un nou parbriz, fiind acum în linie cu stilul actual al familiei Versys.
Inspirat de Versys 1000, modelul Versys 650 vine cu un nou parbriz, fiind acum în linie cu stilul actual al familiei Versys.
Combinația dintre suspensia pentru trasee lungi și roțile sport de 17" permite stil de pilotaj distractiv și sportiv pe o mare varietate de drumuri și condiții.
Combinația dintre suspensia pentru trasee lungi și roțile sport de 17" permite stil de pilotaj distractiv și sportiv pe o mare varietate de drumuri și condiții.
Sistemul avansat de control al tracțiunii al Kawasaki oferă atât o performanță sporită în condiiții de condus sportiv, cât și relaxare în momentul alegerii unui teren cu aderență redusă. Două moduri permit pilotului să ajusteze setările în funcție de situația de conducere și preferințele acestora. De asemenea sistemul poate fi dezactivat. Pentru modelele cu kit de 35 kW, KTRC oferă un singur mod (plus OFF).
Conectivitatea smartphone-urilor contribuie la o experiență îmbunătățită, permițând motocicliștilor să se conecteze la motocicleta lor wireless.
Tehnologia inteligentă permite motocicliștilor să se conecteze la motocicleta wireless. Cu ajutorul aplicației pentru smartphone RIDEOLOGY THE APP pot fi accesate o serie de funcții ale instrumentelor, contribuind la o experiență îmbunătățită de motociclism. Informațiile despre vehicul (cum ar fi kilometrajul, indicatorul de combustibil, programul de întreținere etc.) pot fi vizualizate pe telefon. Jurnalele de călătorie (variază în funcție de model, dar pot include traseul GPS, poziția vitezei, turația și alte informații) pot fi vizualizate pe smartphone. Atunci când este conectat, pe panoul de instrumente sunt afișate notificări telefonice (apel, e-mail). Motocicliștii pot, de asemenea, să facă modificări la setările afișajului instrumentelor de bord ale motocicletei (unități preferate, setarea ceasului și a datei etc.) prin intermediul smartphone-ului. Iar la anumite modele, este posibil chiar să se verifice și să se ajusteze setările vehiculului (cum ar fi Rider Mode, funcțiile de asistență electronică a motociclistului și setările de sarcină utilă).
Grupul de admisie dublu oferă o putere mai mare și ușurință de utilizare datorită unui al doilea set de clapete de accelerație controlate de ECU.
Motocicletele sport de ultimă generație folosesc adesea cilindru cu diametru mare pentru a genera niveluri ridicate de putere. Cu toate acestea, în cazul unor cilindri cu diametru mare, atunci când pilotul deschide brusc accelerația, răspunsul nerestricționat al cuplului poate fi puternic. Tehnologia cu două clapete de accelerație a fost concepută pentru a tempera răspunsul motorului, contribuind în același timp la performanță. La modelele cu grup de admisie dublu, există două clapete de accelerație pentru fiecare cilindru: pe lângă clapetele principale, care sunt legate fizic de manșonul de accelerație și controlate de pilot, un al doilea set de clapete, deschise și închise de sistemul ECU, reglează cu precizie cantitatea de aer pentru a asigura un răspuns natural și liniar. Cum aerul care trece prin corpurile de accelerație devine mai lin, eficiența arderii este îmbunătățită și puterea este crescută.
Indicator Mod Economic este un simbol care apare în de bord pentru a indica un consum favorabil de combustibil, încurajând un mers mai eficient.
Folosind un control electronic setat cu atenție pentru o funcționare optimă a motorului, modelele Kawasaki pot obține un nivel ridicat de eficiență a combustibilului. Cu toate acestea, consumul de combustibil este de asemenea afectat de modul în care este utilizată accelerația, se schimbă viteza și de alte elemente care sunt determinate de stilul de pilotaj. Modul economic este o funcție care se activează atunci când stilul de mers rezultă consum redus. Sistemul monitorizează continuu consumul, indiferent de viteza vehiculului, turația motorului, accelerația și alte criterii de pilotaj. În momentul în care consumul este scăzut (adică eficiența este ridicată), pe ecranul LCD al bordului apare un marcaj „ECO”. Printr-un stil de pilotaj moderat, astfel încât marca „ECO” să figureze constant, consumul poate fi redus. Menținerea consumului scăzut, de asemenea, ajută cu siguranță la reducerea impactului negativ asupra mediului.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
Sistemul avansat de control al tracțiunii al Kawasaki oferă atât o performanță sporită în condiiții de condus sportiv, cât și relaxare în momentul alegerii unui teren cu aderență redusă. Două moduri permit pilotului să ajusteze setările în funcție de situația de conducere și preferințele acestora. De asemenea sistemul poate fi dezactivat. Pentru modelele cu kit de 35 kW, KTRC oferă un singur mod (plus OFF).
Conectivitatea smartphone-urilor contribuie la o experiență îmbunătățită, permițând motocicliștilor să se conecteze la motocicleta lor wireless.
Tehnologia inteligentă permite motocicliștilor să se conecteze la motocicleta wireless. Cu ajutorul aplicației pentru smartphone RIDEOLOGY THE APP pot fi accesate o serie de funcții ale instrumentelor, contribuind la o experiență îmbunătățită de motociclism. Informațiile despre vehicul (cum ar fi kilometrajul, indicatorul de combustibil, programul de întreținere etc.) pot fi vizualizate pe telefon. Jurnalele de călătorie (variază în funcție de model, dar pot include traseul GPS, poziția vitezei, turația și alte informații) pot fi vizualizate pe smartphone. Atunci când este conectat, pe panoul de instrumente sunt afișate notificări telefonice (apel, e-mail). Motocicliștii pot, de asemenea, să facă modificări la setările afișajului instrumentelor de bord ale motocicletei (unități preferate, setarea ceasului și a datei etc.) prin intermediul smartphone-ului. Iar la anumite modele, este posibil chiar să se verifice și să se ajusteze setările vehiculului (cum ar fi Rider Mode, funcțiile de asistență electronică a motociclistului și setările de sarcină utilă).
Grupul de admisie dublu oferă o putere mai mare și ușurință de utilizare datorită unui al doilea set de clapete de accelerație controlate de ECU.
Motocicletele sport de ultimă generație folosesc adesea cilindru cu diametru mare pentru a genera niveluri ridicate de putere. Cu toate acestea, în cazul unor cilindri cu diametru mare, atunci când pilotul deschide brusc accelerația, răspunsul nerestricționat al cuplului poate fi puternic. Tehnologia cu două clapete de accelerație a fost concepută pentru a tempera răspunsul motorului, contribuind în același timp la performanță. La modelele cu grup de admisie dublu, există două clapete de accelerație pentru fiecare cilindru: pe lângă clapetele principale, care sunt legate fizic de manșonul de accelerație și controlate de pilot, un al doilea set de clapete, deschise și închise de sistemul ECU, reglează cu precizie cantitatea de aer pentru a asigura un răspuns natural și liniar. Cum aerul care trece prin corpurile de accelerație devine mai lin, eficiența arderii este îmbunătățită și puterea este crescută.
Indicator Mod Economic este un simbol care apare în de bord pentru a indica un consum favorabil de combustibil, încurajând un mers mai eficient.
Folosind un control electronic setat cu atenție pentru o funcționare optimă a motorului, modelele Kawasaki pot obține un nivel ridicat de eficiență a combustibilului. Cu toate acestea, consumul de combustibil este de asemenea afectat de modul în care este utilizată accelerația, se schimbă viteza și de alte elemente care sunt determinate de stilul de pilotaj. Modul economic este o funcție care se activează atunci când stilul de mers rezultă consum redus. Sistemul monitorizează continuu consumul, indiferent de viteza vehiculului, turația motorului, accelerația și alte criterii de pilotaj. În momentul în care consumul este scăzut (adică eficiența este ridicată), pe ecranul LCD al bordului apare un marcaj „ECO”. Printr-un stil de pilotaj moderat, astfel încât marca „ECO” să figureze constant, consumul poate fi redus. Menținerea consumului scăzut, de asemenea, ajută cu siguranță la reducerea impactului negativ asupra mediului.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
Tip motor | Motor în 4 timpi cu 2 cilindri în linie |
---|---|
Raport de compresie | 10.8:1 |
Sistem de supape | DOHC, 8 supape |
Diametru cilindru x timpi | 83.0 x 60.0 mm |
Capacitate cilindrică | 649 cm³ |
Sistemul de alimentare cu combustibil | Injecție de combustibil: 38 mm x 2 |
Lubrifiere | Ungere forțată, carter semi-uscat |
Sistemul de pornire | Electric |
Aprindere | Digital |
Putere maximă | 49.0 kW {67 PS} / 8,500 rpm |
---|---|
Cuplu maxim | 61.0 N•m {6.2 kgf•m} / 7,000 rpm |
Emisii CO2 | 107 g/km |
Consumul de combustibil | 4.4 l/100km |
Emisii CO2 Kit 35 kW | 107.0 g/km |
Consumul de combustibil kit 35 kW | 4.5 l/100km |
Transmisie | 6 viteze + marșarier cu schimbător |
Ambreiaj | Multi-disc în ulei |
Raport de reducere primară | 2.095 (88/42) |
Raport viteză 1 | 2.438 (39/16) |
Raport viteză a 2-a | 1.714 (36/21) |
Raport viteză a 3-a | 1.333 (32/24) |
Raport viteză a 4-a | 1.111 (30/27) |
Raport viteză a 5-a | 0.966 (28/29) |
Raport viteză a 6-a | 0.852 (23/27) |
Transmisie finală | Lanț nituit |
Raport de reducere finală | 3.067 (46/15) |
Tipul de cadru | Tubular din oțel diamantat de rezistență înaltă |
---|---|
Trail | 108 mm |
Cursa suspensiei roată față | 150 mm |
Cursa suspensiei roată spate | 145 mm |
Pneu, față | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Pneu, spate | 160/60 ZR17 M/C (69W) |
L x l x H | 2,165 x 840 x 1,360 mm |
Unghiul de virare stânga-dreapta | 35° / 35° |
Ampatament | 1,415 mm |
Garda la sol | 170 mm |
Capacitatea rezervor combustibil | 21.0 litri |
Înălțime șa | 845 mm |
Masă totală* | 219 kg |
| *Masa totală include toate materialele și fluidele necesare pentru a funcționa corect, rezervorul plin de combustibil (mai mult de 90 la sută din capacitate) și trusa de scule (dacă este furnizată). |
Greutatea la gol aproximativă** | 200 kg |
| **Greutatea la gol estimată nu include toate materialele și fluidele necesare pentru a funcționa corect, rezervorul plin de combustibil (capacitate mai mare de 90 la sută) și trusa de scule (dacă este furnizată). |
Tipul frânei față | 2 discuri semi-flotante petalate |
---|---|
Diametrul discului frânei față | Ø 300 mm |
Tipul etrierului de frână față | 2 pistoane |
Tipul frânei spate | Un singur disc de petale |
Diametrul discului de frână spate | Ø 250 mm |
Etrier de frână spate | Un singur piston |
Tipul suspensiei față | Furcă inversată cu amortizare reglabilă în revenire (partea dreaptă) și reglarea pretensionării arcului (partea stângă) |
Diametrul suspensiei față | Ø 41 mm |
Tipul de suspensie spate | Amortizor simplu cu decalaj înclinat, cu posibilitatea de reglare a pretensionării arcului de la distanță |
Inpage Navigation Section: Accesorii