Inpage Navigation Section: Overview
2024 marks the centennial anniversary of the founding of Meguro, one of Japan’s oldest motorcycle brands. Now for the 250cc class, Kawasaki introduces the Meguro S1, an air-cooled retro classic model that inherits 100 years of heritage and trust. Iconic styling that comes straight from the 1964 Kawasaki 250 Meguro SG is accompanied by pleasant ride feel that combines a feel-good beat at low-rpm and a lively character at high-rpm—making it a true successor to what was one of Meguro’s last road sport models. Meanwhile, a lightweight chassis and low seat height make it an excellent entry into the World of Meguro for everyone who loves the brand.
Culoare
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
Tip motor | Motor în 4 timpi cu un cilindru răcit pe aer |
---|---|
Raport de compresie | 9.0:1 |
Sistem de supape | SOHC, 2 supape |
Diametru cilindru x timpi | 67.0 x 66.0 mm |
Capacitate cilindrică | 233 cm³ |
Sistemul de alimentare cu combustibil | Injecție de combustibil: 32 mm x 1 |
Lubrifiere | Ungere forțată, carter-umed |
Sistemul de pornire | Electric |
Aprindere | Digital |
Putere maximă | 12.9 kW {17.5 PS} / 7,000 rpm |
---|---|
Cuplu maxim | 18.6 N•m {1.9 kgf•m} / 5,800 rpm |
Emisii CO2 | 58 g/km |
Consumul de combustibil | 2.5 l/100km |
Transmisie | 6 viteze + marșarier cu schimbător |
Ambreiaj | Multi-disc în ulei |
Raport de reducere primară | 2.871 (89/31) |
Raport viteză 1 | 3.000 (39/13) |
Raport viteză a 2-a | 2.067 (31/15) |
Raport viteză a 3-a | 1.556 (28/18) |
Raport viteză a 4-a | 1.261 (29/23) |
Raport viteză a 5-a | 1.040 (26/25) |
Raport viteză a 6-a | 0.852 (23/27) |
Transmisie finală | Lanț nituit |
Raport de reducere finală | 2.714 (38/14) |
Trail | 99 mm |
---|---|
Cursa suspensiei roată față | 117 mm |
Cursa suspensiei roată spate | 95 mm |
Pneu, față | 90/90-18 M/C 51S |
Pneu, spate | 110/90-17 M/C 60S |
L x l x H | 2,125 x 800 x 1,090 mm |
Unghiul de virare stânga-dreapta | 40° / 40° |
Ampatament | 1,415 mm |
Garda la sol | 150 mm |
Capacitatea rezervor combustibil | 12.0 litri |
Înălțime șa | 740 mm |
Masă totală | 143 kg |
Tipul frânei față | 1 disc |
---|---|
Diametrul discului frânei față | Ø 265 mm |
Tipul etrierului de frână față | 2 pistoane |
Tipul frânei spate | Disc unic |
Diametrul discului de frână spate | Ø 220 mm |
Etrier de frână spate | Un singur piston |
Tipul suspensiei față | Furcă telescopică |
Diametrul suspensiei față | Ø 37 mm |
Tipul de suspensie spate | Amortizoare duble cu posibilitatea de reglare a pretensionării arcului |
Inpage Navigation Section: Accesorii