Inpage Navigation Section: Overview
The newest member of the W family nods to the past but rides full throttle into the future. With design inspired by the 1965 650-W1 model, the all-new W230 motorcycle packs a modern punch with Kawasaki’s proven 233cc fuel-injected 4-stroke engine. The original icon continues with a light weight, low seat height, and friendly power character that opens ‘60s design to more riders than ever before.
Culoare
€5,000.00
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
Tip motor | Motor în 4 timpi cu un cilindru răcit pe aer |
---|---|
Raport de compresie | 9.0:1 |
Sistem de supape | SOHC, 2 supape |
Diametru cilindru x timpi | 67.0 x 66.0 mm |
Capacitate cilindrică | 233 cm³ |
Sistemul de alimentare cu combustibil | Injecție de combustibil: 32 mm x 1 |
Lubrifiere | Ungere forțată, carter-umed |
Sistemul de pornire | Electric |
Aprindere | Digital |
Putere maximă | 12.9 kW {17.5 PS} / 7,000 rpm |
---|---|
Cuplu maxim | 18.6 N•m {1.9 kgf•m} / 5,800 rpm |
Emisii CO2 | 58 g/km |
Consumul de combustibil | 2.5 l/100km |
Transmisie | 6 viteze + marșarier cu schimbător |
Ambreiaj | Multi-disc în ulei |
Raport de reducere primară | 2.871 (89/31) |
Raport viteză 1 | 3.000 (39/13) |
Raport viteză a 2-a | 2.067 (31/15) |
Raport viteză a 3-a | 1.556 (28/18) |
Raport viteză a 4-a | 1.261 (29/23) |
Raport viteză a 5-a | 1.040 (26/25) |
Raport viteză a 6-a | 0.852 (23/27) |
Transmisie finală | Lanț nituit |
Raport de reducere finală | 2.714 (38/14) |
Trail | 99 mm |
---|---|
Cursa suspensiei roată față | 117 mm |
Cursa suspensiei roată spate | 95 mm |
Pneu, față | 90/90-18 M/C 51S |
Pneu, spate | 110/90-17 M/C 60S |
L x l x H | 2,125 x 800 x 1,090 mm |
Unghiul de virare stânga-dreapta | 40° / 40° |
Ampatament | 1,415 mm |
Garda la sol | 150 mm |
Capacitatea rezervor combustibil | 12.0 litri |
Înălțime șa | 745 mm |
Masă totală* | 143 kg |
| *Masa totală include toate materialele și fluidele necesare pentru a funcționa corect, rezervorul plin de combustibil (mai mult de 90 la sută din capacitate) și trusa de scule (dacă este furnizată). |
Greutatea la gol aproximativă** | 133 kg |
| **Greutatea la gol estimată nu include toate materialele și fluidele necesare pentru a funcționa corect, rezervorul plin de combustibil (capacitate mai mare de 90 la sută) și trusa de scule (dacă este furnizată). |
Tipul frânei față | 1 disc |
---|---|
Diametrul discului frânei față | Ø 265 mm |
Tipul etrierului de frână față | 2 pistoane |
Tipul frânei spate | Disc unic |
Diametrul discului de frână spate | Ø 220 mm |
Etrier de frână spate | Un singur piston |
Tipul suspensiei față | Furcă telescopică |
Diametrul suspensiei față | Ø 37 mm |
Tipul de suspensie spate | Amortizoare duble cu posibilitatea de reglare a pretensionării arcului |
Inpage Navigation Section: Accesorii
Acest set de protecții rezervor laterale pentru W230 ajută la protejarea vopselei rezervorului dvs. de zgârieturi și uzură obișnuită.
Suportul pentru bagaje din oțel cromat se montează pe cadrul din spate.
Charge your USB devices on the go with a USB Socket Kit