Inpage Navigation Section: Overview
Cu o unitate care combină un motor cu ardere internă de 451cm3 și un motor electric de tracțiune compact, prima motocicletă hibridă puternică din lume oferă motocicliștilor o serie de noi experiențe: o accelerație instantanee la plecare similară cu a motocicletelor de 1,000cc (cu e-boost), eficiența consumului unui motor de 250 cc, și schimbarea treptelor prin butoane pentru o experiență lejeră. Urmând exemplul revoluționar Ninja 7 Hybrid, Z7 Hybrid vine cu trei moduri de conducere diferite, fiecare oferind un caracter distinct de pilotaj și numeroase caracteristici inovatoare pentru motocicliști. Motocicletele Kawasaki Hybrid sunt un adevărat un game-changer și sigur își fac intrarea grandios într-o nouă eră în ceea ce priveste pilotajul.
Culori
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Acest mod convenabil ajută la manevrele de manevrare într-o parcare. Când este activat, deschiderea accelerației deplasează motocicleta înainte cu viteza de mers. Închiderea accelerației dincolo de punctul "zero" deplasează motocicleta în marșarier.
Acest mod convenabil ajută la manevrele de manevrare într-o parcare. Când este activat, deschiderea accelerației deplasează motocicleta înainte cu viteza de mers. Închiderea accelerației dincolo de punctul "zero" deplasează motocicleta în marșarier.
În funcție de modul de rulare, piloții pot experimenta un mod complet automat EV Mode, schimbarea manuală a butoanelor SPORTHYBRID sau ECO-HYBRID.
În funcție de modul de rulare, piloții pot experimenta un mod complet automat EV Mode, schimbarea manuală a butoanelor SPORTHYBRID sau ECO-HYBRID.
Până în prezent, multe vehicule cu propulsie ICE și EV nu au putut funcționa independentfie. Tehnologia hibridă puternică de la Kawasaki îți oferă posibilitatea de opera motocicleta doar cu EV, doar cu ICE sau o combinație a celor două.
Până în prezent, multe vehicule cu propulsie ICE și EV nu au putut funcționa independentfie. Tehnologia hibridă puternică de la Kawasaki îți oferă posibilitatea de opera motocicleta doar cu EV, doar cu ICE sau o combinație a celor două.
Grupul motopropulsor este foarte eficient. Noul motor de 451 cmc a fost adaptat pentru a oferi selectare automată sau manuală a treptelor de viteză, în timp ce motorul EV (care este răcit cu apă) este așezat în spatele celor doi cilindri ai motorului ICE, creând un cumul compact care ajută la distribuirea greutății.
Grupul motopropulsor este foarte eficient. Noul motor de 451 cmc a fost adaptat pentru a oferi selectare automată sau manuală a treptelor de viteză, în timp ce motorul EV (care este răcit cu apă) este așezat în spatele celor doi cilindri ai motorului ICE, creând un cumul compact care ajută la distribuirea greutății.
Până în prezent, multe vehicule cu propulsie ICE și EV nu au putut funcționa independentfie. Tehnologia hibridă puternică de la Kawasaki îți oferă posibilitatea de opera motocicleta doar cu EV, doar cu ICE sau o combinație a celor două.
Până în prezent, multe vehicule cu propulsie ICE și EV nu au putut funcționa independentfie. Tehnologia hibridă puternică de la Kawasaki îți oferă posibilitatea de opera motocicleta doar cu EV, doar cu ICE sau o combinație a celor două.
Având trei moduri de rulare la alegere (SPORTHYBRID, ECO-HYBRID și EV pe distanțe scurte la viteză redusă) oferă versatilitatea necesară pentru a se adapta la o gamă largă de stiluri de condus. Caracterul de condus al fiecărui mod este distinctiv, oferind piloților o serie de elemente stimulative de explorat.
Având trei moduri de rulare la alegere (SPORTHYBRID, ECO-HYBRID și EV pe distanțe scurte la viteză redusă) oferă versatilitatea necesară pentru a se adapta la o gamă largă de stiluri de condus. Caracterul de condus al fiecărui mod este distinctiv, oferind piloților o serie de elemente stimulative de explorat.
În modul ECO-HYBRID, atunci când vehiculul se oprește complet, motorul se oprește pentru a economisi combustibil.
În modul ECO-HYBRID, atunci când vehiculul se oprește complet, motorul se oprește pentru a economisi combustibil.
Cu un motor de tracțiune compact montat în spatele bancului de cilindri al motorului cu ardere internă Parallel Twin de 451 cm3, puternica unitate de propulsie hibridă este prima de acest tip întâlnită la o motocicletă. Lucrând împreună, motorul ICE și motorul de tracțiune se completează reciproc pentru a produce un caracter rider-friendly, cu un cuplu puternic. * Sistemele hibride puternice combină un motor cu combustie internă (ICE) cu un motor electric și , datorită capacității mari a bateriei, sunt capabile să funcționeze doar cu energie electrică. modul EV al modelului Ninja 7 Hybrid poate fi util în anumite situații în care este adecvat un mers silențioas, cum ar fi în zonele rezidențiale sau în parcări. Viteza și autonomia sunt limitate.
Cu un motor de tracțiune compact montat în spatele bancului de cilindri al motorului cu ardere internă Parallel Twin de 451 cm3, puternica unitate de propulsie hibridă este prima de acest tip întâlnită la o motocicletă. Lucrând împreună, motorul ICE și motorul de tracțiune se completează reciproc pentru a produce un caracter rider-friendly, cu un cuplu puternic. * Sistemele hibride puternice combină un motor cu combustie internă (ICE) cu un motor electric și , datorită capacității mari a bateriei, sunt capabile să funcționeze doar cu energie electrică. modul EV al modelului Ninja 7 Hybrid poate fi util în anumite situații în care este adecvat un mers silențioas, cum ar fi în zonele rezidențiale sau în parcări. Viteza și autonomia sunt limitate.
Deoarece bateria nu trebuie să fie încărcată în mod regulat - este încărcată în timpul mersului - acest lucru îi permite pilotului să se concentreze doar asupra călătoriei.
Deoarece bateria nu trebuie să fie încărcată în mod regulat - este încărcată în timpul mersului - acest lucru îi permite pilotului să se concentreze doar asupra călătoriei.
De la poziția de pilotaj relaxată și sportivă, care se adresează unei game largi de piloți, până la dispunerea atentă a sistemelor de schimbare a vitezei, toate aspectele interfeței Ninja 7 Hybrid au fost concepute pentru a fi intuitive și a inspira încredere.
De la poziția de pilotaj relaxată și sportivă, care se adresează unei game largi de piloți, până la dispunerea atentă a sistemelor de schimbare a vitezei, toate aspectele interfeței Ninja 7 Hybrid au fost concepute pentru a fi intuitive și a inspira încredere.
În funcție de modul selectat, motorul va porni de pe loc folosind doar puterea EV și va trece la ICE pe măsură ce viteza crește - acest lucru este automat și nu necesită intervenția pilotului.
În funcție de modul selectat, motorul va porni de pe loc folosind doar puterea EV și va trece la ICE pe măsură ce viteza crește - acest lucru este automat și nu necesită intervenția pilotului.
În funcție de modul de rulare, piloții pot experimenta un mod complet automat EV Mode, schimbarea manuală a butoanelor SPORTHYBRID sau ECO-HYBRID.
În funcție de modul de rulare, piloții pot experimenta un mod complet automat EV Mode, schimbarea manuală a butoanelor SPORTHYBRID sau ECO-HYBRID.
Transmisia unică Kawasaki cu 6 trepte, controlată electronic, folosește o logică proprie pentru a schimba fără probleme treptele de viteză și pentru a acționa ambreiajul. Cu acționarea treptelor de viteză și a ambreiajului hidraulic realizată de motocicletă, pilotul se poate concentra doar pe controlul accelerației.
Transmisia unică Kawasaki cu 6 trepte, controlată electronic, folosește o logică proprie pentru a schimba fără probleme treptele de viteză și pentru a acționa ambreiajul. Cu acționarea treptelor de viteză și a ambreiajului hidraulic realizată de motocicletă, pilotul se poate concentra doar pe controlul accelerației.
Pentru zonele cu emisii zero este posibilă funcționarea exclusiv cu vehicule electrice. Pe măsură ce încărcătura bateriei litiu-ion este aproape epuizată, motorul ICE poate interveni și genera curent electric pentru a încărca pachetul de baterii.
Pentru zonele cu emisii zero este posibilă funcționarea exclusiv cu vehicule electrice. Pe măsură ce încărcătura bateriei litiu-ion este aproape epuizată, motorul ICE poate interveni și genera curent electric pentru a încărca pachetul de baterii.
Proiectarea șasiului motocicletelor sport a fost gândit pentru a aranja cu grijă toate componentele unității de propulsie hibridă (ICE, motor de tracțiune, acumulator, ISG) într-un cadru grilat ușor pentru a obține manevrabilitatea ușoară și agilă pentru care sunt cunoscute motocicletele sport Kawasaki.
Proiectarea șasiului motocicletelor sport a fost gândit pentru a aranja cu grijă toate componentele unității de propulsie hibridă (ICE, motor de tracțiune, acumulator, ISG) într-un cadru grilat ușor pentru a obține manevrabilitatea ușoară și agilă pentru care sunt cunoscute motocicletele sport Kawasaki.
Având trei moduri de rulare la alegere (SPORTHYBRID, ECO-HYBRID și EV pe distanțe scurte la viteză redusă) oferă versatilitatea necesară pentru a se adapta la o gamă largă de stiluri de condus. Caracterul de condus al fiecărui mod este distinctiv, oferind piloților o serie de elemente stimulative de explorat.
Având trei moduri de rulare la alegere (SPORTHYBRID, ECO-HYBRID și EV pe distanțe scurte la viteză redusă) oferă versatilitatea necesară pentru a se adapta la o gamă largă de stiluri de condus. Caracterul de condus al fiecărui mod este distinctiv, oferind piloților o serie de elemente stimulative de explorat.
Culorile argintiu și verde lime, cu un finisaj semi-mat, și grafica modelului Ninja 7 Hybrid contribuie la o imagine fresh și futuristă pentru modelele Kawasaki HEV.
Culorile argintiu și verde lime, cu un finisaj semi-mat, și grafica modelului Ninja 7 Hybrid contribuie la o imagine fresh și futuristă pentru modelele Kawasaki HEV.
Iluminare integrală cu LED-uri contribuie la un aspect modern și la un stil elegant și futurist.
Iluminare integrală cu LED-uri contribuie la un aspect modern și la un stil elegant și futurist.
Datorită contribuției motorului de tracțiune, economia de combustibil a modelului Ninja 7 Hybrid ajunge la consumul modelului Ninja 250.
Datorită contribuției motorului de tracțiune, economia de combustibil a modelului Ninja 7 Hybrid ajunge la consumul modelului Ninja 250.
Atunci când vehiculul se oprește în timpul funcționării MT, transmisia revine automat în treapta întâi de viteză pentru a facilita pornirea din nou. Sistemul poate fi, de asemenea, oprit.
Atunci când vehiculul se oprește în timpul funcționării MT, transmisia revine automat în treapta întâi de viteză pentru a facilita pornirea din nou. Sistemul poate fi, de asemenea, oprit.
Bordul cu diaplay color TFT complet digital de 4,3" conferă un aspect high-tech, performant, în timp ce ai posibilitatea de a te conecta wireless la motocicletă. Cumulate oferă o experiență de condus cu adevărat confortabilă.
Bordul cu diaplay color TFT complet digital de 4,3" conferă un aspect high-tech, performant, în timp ce ai posibilitatea de a te conecta wireless la motocicletă. Cumulate oferă o experiență de condus cu adevărat confortabilă.
O nouă versiune a aplicației Rideology the App va fi introdusă pentru Kawasaki Hybrid. Informațiile disponibile se vor concentra pe informații generale deja utilizate în Rideology pentru alte mașini, precum și pe actualizări și informații unice pentru funcționarea unui HEV.
O nouă versiune a aplicației Rideology the App va fi introdusă pentru Kawasaki Hybrid. Informațiile disponibile se vor concentra pe informații generale deja utilizate în Rideology pentru alte mașini, precum și pe actualizări și informații unice pentru funcționarea unui HEV.
Acest mod convenabil ajută la manevrele de manevrare într-o parcare. Când este activat, deschiderea accelerației deplasează motocicleta înainte cu viteza de mers. Închiderea accelerației dincolo de punctul "zero" deplasează motocicleta în marșarier.
Acest mod convenabil ajută la manevrele de manevrare într-o parcare. Când este activat, deschiderea accelerației deplasează motocicleta înainte cu viteza de mers. Închiderea accelerației dincolo de punctul "zero" deplasează motocicleta în marșarier.
În funcție de modul de rulare, piloții pot experimenta un mod complet automat EV Mode, schimbarea manuală a butoanelor SPORTHYBRID sau ECO-HYBRID.
În funcție de modul de rulare, piloții pot experimenta un mod complet automat EV Mode, schimbarea manuală a butoanelor SPORTHYBRID sau ECO-HYBRID.
Până în prezent, multe vehicule cu propulsie ICE și EV nu au putut funcționa independentfie. Tehnologia hibridă puternică de la Kawasaki îți oferă posibilitatea de opera motocicleta doar cu EV, doar cu ICE sau o combinație a celor două.
Până în prezent, multe vehicule cu propulsie ICE și EV nu au putut funcționa independentfie. Tehnologia hibridă puternică de la Kawasaki îți oferă posibilitatea de opera motocicleta doar cu EV, doar cu ICE sau o combinație a celor două.
Grupul motopropulsor este foarte eficient. Noul motor de 451 cmc a fost adaptat pentru a oferi selectare automată sau manuală a treptelor de viteză, în timp ce motorul EV (care este răcit cu apă) este așezat în spatele celor doi cilindri ai motorului ICE, creând un cumul compact care ajută la distribuirea greutății.
Grupul motopropulsor este foarte eficient. Noul motor de 451 cmc a fost adaptat pentru a oferi selectare automată sau manuală a treptelor de viteză, în timp ce motorul EV (care este răcit cu apă) este așezat în spatele celor doi cilindri ai motorului ICE, creând un cumul compact care ajută la distribuirea greutății.
Până în prezent, multe vehicule cu propulsie ICE și EV nu au putut funcționa independentfie. Tehnologia hibridă puternică de la Kawasaki îți oferă posibilitatea de opera motocicleta doar cu EV, doar cu ICE sau o combinație a celor două.
Până în prezent, multe vehicule cu propulsie ICE și EV nu au putut funcționa independentfie. Tehnologia hibridă puternică de la Kawasaki îți oferă posibilitatea de opera motocicleta doar cu EV, doar cu ICE sau o combinație a celor două.
Având trei moduri de rulare la alegere (SPORTHYBRID, ECO-HYBRID și EV pe distanțe scurte la viteză redusă) oferă versatilitatea necesară pentru a se adapta la o gamă largă de stiluri de condus. Caracterul de condus al fiecărui mod este distinctiv, oferind piloților o serie de elemente stimulative de explorat.
Având trei moduri de rulare la alegere (SPORTHYBRID, ECO-HYBRID și EV pe distanțe scurte la viteză redusă) oferă versatilitatea necesară pentru a se adapta la o gamă largă de stiluri de condus. Caracterul de condus al fiecărui mod este distinctiv, oferind piloților o serie de elemente stimulative de explorat.
În modul ECO-HYBRID, atunci când vehiculul se oprește complet, motorul se oprește pentru a economisi combustibil.
În modul ECO-HYBRID, atunci când vehiculul se oprește complet, motorul se oprește pentru a economisi combustibil.
Cu un motor de tracțiune compact montat în spatele bancului de cilindri al motorului cu ardere internă Parallel Twin de 451 cm3, puternica unitate de propulsie hibridă este prima de acest tip întâlnită la o motocicletă. Lucrând împreună, motorul ICE și motorul de tracțiune se completează reciproc pentru a produce un caracter rider-friendly, cu un cuplu puternic. * Sistemele hibride puternice combină un motor cu combustie internă (ICE) cu un motor electric și , datorită capacității mari a bateriei, sunt capabile să funcționeze doar cu energie electrică. modul EV al modelului Ninja 7 Hybrid poate fi util în anumite situații în care este adecvat un mers silențioas, cum ar fi în zonele rezidențiale sau în parcări. Viteza și autonomia sunt limitate.
Cu un motor de tracțiune compact montat în spatele bancului de cilindri al motorului cu ardere internă Parallel Twin de 451 cm3, puternica unitate de propulsie hibridă este prima de acest tip întâlnită la o motocicletă. Lucrând împreună, motorul ICE și motorul de tracțiune se completează reciproc pentru a produce un caracter rider-friendly, cu un cuplu puternic. * Sistemele hibride puternice combină un motor cu combustie internă (ICE) cu un motor electric și , datorită capacității mari a bateriei, sunt capabile să funcționeze doar cu energie electrică. modul EV al modelului Ninja 7 Hybrid poate fi util în anumite situații în care este adecvat un mers silențioas, cum ar fi în zonele rezidențiale sau în parcări. Viteza și autonomia sunt limitate.
Deoarece bateria nu trebuie să fie încărcată în mod regulat - este încărcată în timpul mersului - acest lucru îi permite pilotului să se concentreze doar asupra călătoriei.
Deoarece bateria nu trebuie să fie încărcată în mod regulat - este încărcată în timpul mersului - acest lucru îi permite pilotului să se concentreze doar asupra călătoriei.
De la poziția de pilotaj relaxată și sportivă, care se adresează unei game largi de piloți, până la dispunerea atentă a sistemelor de schimbare a vitezei, toate aspectele interfeței Ninja 7 Hybrid au fost concepute pentru a fi intuitive și a inspira încredere.
De la poziția de pilotaj relaxată și sportivă, care se adresează unei game largi de piloți, până la dispunerea atentă a sistemelor de schimbare a vitezei, toate aspectele interfeței Ninja 7 Hybrid au fost concepute pentru a fi intuitive și a inspira încredere.
În funcție de modul selectat, motorul va porni de pe loc folosind doar puterea EV și va trece la ICE pe măsură ce viteza crește - acest lucru este automat și nu necesită intervenția pilotului.
În funcție de modul selectat, motorul va porni de pe loc folosind doar puterea EV și va trece la ICE pe măsură ce viteza crește - acest lucru este automat și nu necesită intervenția pilotului.
În funcție de modul de rulare, piloții pot experimenta un mod complet automat EV Mode, schimbarea manuală a butoanelor SPORTHYBRID sau ECO-HYBRID.
În funcție de modul de rulare, piloții pot experimenta un mod complet automat EV Mode, schimbarea manuală a butoanelor SPORTHYBRID sau ECO-HYBRID.
Transmisia unică Kawasaki cu 6 trepte, controlată electronic, folosește o logică proprie pentru a schimba fără probleme treptele de viteză și pentru a acționa ambreiajul. Cu acționarea treptelor de viteză și a ambreiajului hidraulic realizată de motocicletă, pilotul se poate concentra doar pe controlul accelerației.
Transmisia unică Kawasaki cu 6 trepte, controlată electronic, folosește o logică proprie pentru a schimba fără probleme treptele de viteză și pentru a acționa ambreiajul. Cu acționarea treptelor de viteză și a ambreiajului hidraulic realizată de motocicletă, pilotul se poate concentra doar pe controlul accelerației.
Pentru zonele cu emisii zero este posibilă funcționarea exclusiv cu vehicule electrice. Pe măsură ce încărcătura bateriei litiu-ion este aproape epuizată, motorul ICE poate interveni și genera curent electric pentru a încărca pachetul de baterii.
Pentru zonele cu emisii zero este posibilă funcționarea exclusiv cu vehicule electrice. Pe măsură ce încărcătura bateriei litiu-ion este aproape epuizată, motorul ICE poate interveni și genera curent electric pentru a încărca pachetul de baterii.
Proiectarea șasiului motocicletelor sport a fost gândit pentru a aranja cu grijă toate componentele unității de propulsie hibridă (ICE, motor de tracțiune, acumulator, ISG) într-un cadru grilat ușor pentru a obține manevrabilitatea ușoară și agilă pentru care sunt cunoscute motocicletele sport Kawasaki.
Proiectarea șasiului motocicletelor sport a fost gândit pentru a aranja cu grijă toate componentele unității de propulsie hibridă (ICE, motor de tracțiune, acumulator, ISG) într-un cadru grilat ușor pentru a obține manevrabilitatea ușoară și agilă pentru care sunt cunoscute motocicletele sport Kawasaki.
Având trei moduri de rulare la alegere (SPORTHYBRID, ECO-HYBRID și EV pe distanțe scurte la viteză redusă) oferă versatilitatea necesară pentru a se adapta la o gamă largă de stiluri de condus. Caracterul de condus al fiecărui mod este distinctiv, oferind piloților o serie de elemente stimulative de explorat.
Având trei moduri de rulare la alegere (SPORTHYBRID, ECO-HYBRID și EV pe distanțe scurte la viteză redusă) oferă versatilitatea necesară pentru a se adapta la o gamă largă de stiluri de condus. Caracterul de condus al fiecărui mod este distinctiv, oferind piloților o serie de elemente stimulative de explorat.
Culorile argintiu și verde lime, cu un finisaj semi-mat, și grafica modelului Ninja 7 Hybrid contribuie la o imagine fresh și futuristă pentru modelele Kawasaki HEV.
Culorile argintiu și verde lime, cu un finisaj semi-mat, și grafica modelului Ninja 7 Hybrid contribuie la o imagine fresh și futuristă pentru modelele Kawasaki HEV.
Iluminare integrală cu LED-uri contribuie la un aspect modern și la un stil elegant și futurist.
Iluminare integrală cu LED-uri contribuie la un aspect modern și la un stil elegant și futurist.
Datorită contribuției motorului de tracțiune, economia de combustibil a modelului Ninja 7 Hybrid ajunge la consumul modelului Ninja 250.
Datorită contribuției motorului de tracțiune, economia de combustibil a modelului Ninja 7 Hybrid ajunge la consumul modelului Ninja 250.
Atunci când vehiculul se oprește în timpul funcționării MT, transmisia revine automat în treapta întâi de viteză pentru a facilita pornirea din nou. Sistemul poate fi, de asemenea, oprit.
Atunci când vehiculul se oprește în timpul funcționării MT, transmisia revine automat în treapta întâi de viteză pentru a facilita pornirea din nou. Sistemul poate fi, de asemenea, oprit.
Bordul cu diaplay color TFT complet digital de 4,3" conferă un aspect high-tech, performant, în timp ce ai posibilitatea de a te conecta wireless la motocicletă. Cumulate oferă o experiență de condus cu adevărat confortabilă.
Bordul cu diaplay color TFT complet digital de 4,3" conferă un aspect high-tech, performant, în timp ce ai posibilitatea de a te conecta wireless la motocicletă. Cumulate oferă o experiență de condus cu adevărat confortabilă.
O nouă versiune a aplicației Rideology the App va fi introdusă pentru Kawasaki Hybrid. Informațiile disponibile se vor concentra pe informații generale deja utilizate în Rideology pentru alte mașini, precum și pe actualizări și informații unice pentru funcționarea unui HEV.
O nouă versiune a aplicației Rideology the App va fi introdusă pentru Kawasaki Hybrid. Informațiile disponibile se vor concentra pe informații generale deja utilizate în Rideology pentru alte mașini, precum și pe actualizări și informații unice pentru funcționarea unui HEV.
Vehiculele hibride Kawasaki dispun de unități de propulsie care combină un motor cu combustie internă (ICE) cu un motor de tracțiune compact pentru a oferi o gamă largă de performanțe și o serie de experiențe noi de condus.
Pe măsură ce lumea se îndreaptă spre neutralitatea emisiilor de carbon, Kawasaki dezvoltă o serie de soluții de mobilitate noi. Cu unități de propulsie care combină un motor cu combustie internă (ICE) cu un motor de tracțiune compact, vehiculele hibride Kawasaki oferă posibilitatea de a obține performanțe mari într-un pachet compact, o economie de combustibil îmbunătățită sau o rulare cu emisii zero - sau toate cele de mai sus, cu mai multe moduri de conducere - toate acestea păstrând în același timp emoțiile simțite când conduci un motor clasic Kawasaki. Și cu numeroase caracteristici inovatoare pe care motocicliștii le pot explora, cum ar fi e-boost, condusul sportiv cu button-shift și modul WALK, modelele hibride Kawasaki deschid o nouă eră în ceea ce privește experiența de condus.
Cu e-boost, piloții pot apela pentru scurt timp de o explozie de putere pentru o accelerație mai puternică și o viteză maximă mai mare - la îndemână atunci când este nevoie de un pic de putere suplimentară.
Pentru a preveni supraîncălzirea, operația e-boost este limitată la 15 secunde. Când este activată, accelerația este mai puternică, iar viteza maximă este crescută. Când sunt îndeplinite toate condițiile, indicatorul e-boost din bord va fi afișat în gri pentru a indica disponibilitatea sa. Funcția e-boost este activată apăsând butonul e-boost de pe mânerul drept. Odată activată, indicatorul își schimbă culoarea în mov, "e-boost" apare pe ecran, iar puterea crescută este disponibilă. Odată ce maneta de accelerație este deschisă peste un anumit unghi, începe cronometrul de numărătoare inversă de 15 secunde (indicat de indicatorul e-boost care se micșorează). Când cronometrul ajunge la zero, funcția e-boost este dezactivată. Odată ce motocicleta este pregătită din nou, funcția e-boost poate fi activată din nou. Această funcție poate fi activată în timpul mersului sau atunci când motocicleta este oprită.
Transmisia semi-automată Kawasaki utilizează o logică proprie pentru a schimba treptele de viteză și a acționa ambreiajul. Cu acționarea treptelor de viteză și a ambreiajului hidraulic realizată de motocicletă, pilotul se poate concentra pe controlul accelerației.
Transmisia unică semi-automată Kawasaki folosește o logică proprie pentru a schimba ușor treptele și a acționa ambreiajul. În timpul schimbărilor de treaptă atât superior cât și inferior, ECU gestionează turația motorului pentru a crea senzația de schimbare lină și naturală. Controlul fin al accelerației și operarea manetei ambreiajului folosite pe o motocicletă convențională acum sunt controlate de motocicletă.
Cu o transmisie semi-automată, sunt posibile atât funcționarea complet automată, cât și cea manuală. Schimbarea vitezelor este efectuată de un motor electric al schimbătorului de viteze direcționat de ECU. Cu funcționarea complet automată, semnalele de schimbare a treptelor sunt primite de la ECU. Cu operarea manuală, ECU trimite semnale către motorul schimbătorului de viteze pe baza introducerii pilotului prin intermediul comutatoarelor.
Ambreiajul hidraulic este acţionat de o pompă de ulei dedicată controlată de o supapă solenoidală. ECU determină când ambreiajul trebuie să fie cuplat (pentru a primi forța de antrenare de la motor) sau decuplat (pentru a schimba treptele sau când este oprit).
Spre deosebire de o motocicletă convențională, nu există nicio manetă de ambreiaj sau pedală de schimbare a vitezelor de acționat. Întrucât acționarea vitezelor și a ambreiajului hidraulic este efectuată de motocicletă, pilotul se poate concentra pe controlul manetei de accelerație - un avantaj atunci când execută întoarceri în ac de păr și alte manevre la viteză redusă cum ar fi mersul în coloană.
Pot fi, de asemenea, încorporate sisteme suplimentare precum Button-Shift și ALPF (Automatic Launch Position Finder), care readuce automat transmisia în treapta 1 atunci când vehiculul se oprește.
Pilotul inițiază schimbarea treptelor de viteză cu ajutorul comutatoarelor de schimbare a vitezelor de pe mânerul din stânga.
Button-Shift este una dintre noile experiențe de pilotaj oferite de noile modele HEV de la Kawasaki. În loc să folosească schimbătorul de viteze clasic, pilotul inițiază schimbarea treptelor de viteză cu ajutorul comutatorului de pe mânerul din stânga. Acționarea treptelor de viteză și a ambreiajului hidraulic este apoi efectuată de transmisia semiautomată a motocicletei, care face posibilă această caracteristică.
La modele Ninja 7 Hybrid și Z7 Hybrid, funcția de oprire în momentul opriri oferă un plus de confort atunci când circulați la ore de vârf în oraș. Atunci când vehiculul se oprește complet, motorul se oprește pentru a economisi combustibil.
Modul WALK ajută la manevrarea în parcare. Când este activat, deschiderea accelerației deplasează motocicleta înainte cu viteza de mers. Închiderea accelerației dincolo de punctul "zero" deplasează motocicleta în marșarier.
Când toate condițiile au fost îndeplinite (motocicleta oprită, maneta de accelerație OPRITĂ), modul WALK este activat prin apăsarea și menținerea apăsată a butonului Mod. Odată activat, fundalul ecranului devine roșu pentru a se distinge clar de operațiunea normală. Când este angajat, deschiderea manetei de accelerație deplasează motocicleta înainte cu viteză mică (aproximativ 5 km/h). Închiderea manetei de accelerație dincolo de punctul "zero" deplasează motocicleta înapoi. Viteza în marșarier este aproximativ 3 km/h.
Atunci când funcționează exclusiv cu ajutorul motorului electric, nu se creează emisii.
Atunci când funcționează exclusiv cu ajutorul motorului electric, nu se creează emisii.
Conectivitatea smartphone-urilor contribuie la o experiență îmbunătățită, permițând motocicliștilor să se conecteze la motocicleta lor wireless.
Tehnologia inteligentă permite motocicliștilor să se conecteze la motocicleta wireless. Cu ajutorul aplicației pentru smartphone RIDEOLOGY THE APP pot fi accesate o serie de funcții ale instrumentelor, contribuind la o experiență îmbunătățită de motociclism. Informațiile despre vehicul (cum ar fi kilometrajul, indicatorul de combustibil, programul de întreținere etc.) pot fi vizualizate pe telefon. Jurnalele de călătorie (variază în funcție de model, dar pot include traseul GPS, poziția vitezei, turația și alte informații) pot fi vizualizate pe smartphone. Atunci când este conectat, pe panoul de instrumente sunt afișate notificări telefonice (apel, e-mail). Motocicliștii pot, de asemenea, să facă modificări la setările afișajului instrumentelor de bord ale motocicletei (unități preferate, setarea ceasului și a datei etc.) prin intermediul smartphone-ului. Iar la anumite modele, este posibil chiar să se verifice și să se ajusteze setările vehiculului (cum ar fi Rider Mode, funcțiile de asistență electronică a motociclistului și setările de sarcină utilă).
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
Vehiculele hibride Kawasaki dispun de unități de propulsie care combină un motor cu combustie internă (ICE) cu un motor de tracțiune compact pentru a oferi o gamă largă de performanțe și o serie de experiențe noi de condus.
Pe măsură ce lumea se îndreaptă spre neutralitatea emisiilor de carbon, Kawasaki dezvoltă o serie de soluții de mobilitate noi. Cu unități de propulsie care combină un motor cu combustie internă (ICE) cu un motor de tracțiune compact, vehiculele hibride Kawasaki oferă posibilitatea de a obține performanțe mari într-un pachet compact, o economie de combustibil îmbunătățită sau o rulare cu emisii zero - sau toate cele de mai sus, cu mai multe moduri de conducere - toate acestea păstrând în același timp emoțiile simțite când conduci un motor clasic Kawasaki. Și cu numeroase caracteristici inovatoare pe care motocicliștii le pot explora, cum ar fi e-boost, condusul sportiv cu button-shift și modul WALK, modelele hibride Kawasaki deschid o nouă eră în ceea ce privește experiența de condus.
Cu e-boost, piloții pot apela pentru scurt timp de o explozie de putere pentru o accelerație mai puternică și o viteză maximă mai mare - la îndemână atunci când este nevoie de un pic de putere suplimentară.
Pentru a preveni supraîncălzirea, operația e-boost este limitată la 15 secunde. Când este activată, accelerația este mai puternică, iar viteza maximă este crescută. Când sunt îndeplinite toate condițiile, indicatorul e-boost din bord va fi afișat în gri pentru a indica disponibilitatea sa. Funcția e-boost este activată apăsând butonul e-boost de pe mânerul drept. Odată activată, indicatorul își schimbă culoarea în mov, "e-boost" apare pe ecran, iar puterea crescută este disponibilă. Odată ce maneta de accelerație este deschisă peste un anumit unghi, începe cronometrul de numărătoare inversă de 15 secunde (indicat de indicatorul e-boost care se micșorează). Când cronometrul ajunge la zero, funcția e-boost este dezactivată. Odată ce motocicleta este pregătită din nou, funcția e-boost poate fi activată din nou. Această funcție poate fi activată în timpul mersului sau atunci când motocicleta este oprită.
Transmisia semi-automată Kawasaki utilizează o logică proprie pentru a schimba treptele de viteză și a acționa ambreiajul. Cu acționarea treptelor de viteză și a ambreiajului hidraulic realizată de motocicletă, pilotul se poate concentra pe controlul accelerației.
Transmisia unică semi-automată Kawasaki folosește o logică proprie pentru a schimba ușor treptele și a acționa ambreiajul. În timpul schimbărilor de treaptă atât superior cât și inferior, ECU gestionează turația motorului pentru a crea senzația de schimbare lină și naturală. Controlul fin al accelerației și operarea manetei ambreiajului folosite pe o motocicletă convențională acum sunt controlate de motocicletă.
Cu o transmisie semi-automată, sunt posibile atât funcționarea complet automată, cât și cea manuală. Schimbarea vitezelor este efectuată de un motor electric al schimbătorului de viteze direcționat de ECU. Cu funcționarea complet automată, semnalele de schimbare a treptelor sunt primite de la ECU. Cu operarea manuală, ECU trimite semnale către motorul schimbătorului de viteze pe baza introducerii pilotului prin intermediul comutatoarelor.
Ambreiajul hidraulic este acţionat de o pompă de ulei dedicată controlată de o supapă solenoidală. ECU determină când ambreiajul trebuie să fie cuplat (pentru a primi forța de antrenare de la motor) sau decuplat (pentru a schimba treptele sau când este oprit).
Spre deosebire de o motocicletă convențională, nu există nicio manetă de ambreiaj sau pedală de schimbare a vitezelor de acționat. Întrucât acționarea vitezelor și a ambreiajului hidraulic este efectuată de motocicletă, pilotul se poate concentra pe controlul manetei de accelerație - un avantaj atunci când execută întoarceri în ac de păr și alte manevre la viteză redusă cum ar fi mersul în coloană.
Pot fi, de asemenea, încorporate sisteme suplimentare precum Button-Shift și ALPF (Automatic Launch Position Finder), care readuce automat transmisia în treapta 1 atunci când vehiculul se oprește.
Pilotul inițiază schimbarea treptelor de viteză cu ajutorul comutatoarelor de schimbare a vitezelor de pe mânerul din stânga.
Button-Shift este una dintre noile experiențe de pilotaj oferite de noile modele HEV de la Kawasaki. În loc să folosească schimbătorul de viteze clasic, pilotul inițiază schimbarea treptelor de viteză cu ajutorul comutatorului de pe mânerul din stânga. Acționarea treptelor de viteză și a ambreiajului hidraulic este apoi efectuată de transmisia semiautomată a motocicletei, care face posibilă această caracteristică.
La modele Ninja 7 Hybrid și Z7 Hybrid, funcția de oprire în momentul opriri oferă un plus de confort atunci când circulați la ore de vârf în oraș. Atunci când vehiculul se oprește complet, motorul se oprește pentru a economisi combustibil.
Modul WALK ajută la manevrarea în parcare. Când este activat, deschiderea accelerației deplasează motocicleta înainte cu viteza de mers. Închiderea accelerației dincolo de punctul "zero" deplasează motocicleta în marșarier.
Când toate condițiile au fost îndeplinite (motocicleta oprită, maneta de accelerație OPRITĂ), modul WALK este activat prin apăsarea și menținerea apăsată a butonului Mod. Odată activat, fundalul ecranului devine roșu pentru a se distinge clar de operațiunea normală. Când este angajat, deschiderea manetei de accelerație deplasează motocicleta înainte cu viteză mică (aproximativ 5 km/h). Închiderea manetei de accelerație dincolo de punctul "zero" deplasează motocicleta înapoi. Viteza în marșarier este aproximativ 3 km/h.
Atunci când funcționează exclusiv cu ajutorul motorului electric, nu se creează emisii.
Atunci când funcționează exclusiv cu ajutorul motorului electric, nu se creează emisii.
Conectivitatea smartphone-urilor contribuie la o experiență îmbunătățită, permițând motocicliștilor să se conecteze la motocicleta lor wireless.
Tehnologia inteligentă permite motocicliștilor să se conecteze la motocicleta wireless. Cu ajutorul aplicației pentru smartphone RIDEOLOGY THE APP pot fi accesate o serie de funcții ale instrumentelor, contribuind la o experiență îmbunătățită de motociclism. Informațiile despre vehicul (cum ar fi kilometrajul, indicatorul de combustibil, programul de întreținere etc.) pot fi vizualizate pe telefon. Jurnalele de călătorie (variază în funcție de model, dar pot include traseul GPS, poziția vitezei, turația și alte informații) pot fi vizualizate pe smartphone. Atunci când este conectat, pe panoul de instrumente sunt afișate notificări telefonice (apel, e-mail). Motocicliștii pot, de asemenea, să facă modificări la setările afișajului instrumentelor de bord ale motocicletei (unități preferate, setarea ceasului și a datei etc.) prin intermediul smartphone-ului. Iar la anumite modele, este posibil chiar să se verifice și să se ajusteze setările vehiculului (cum ar fi Rider Mode, funcțiile de asistență electronică a motociclistului și setările de sarcină utilă).
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
Tip motor | Motor în 4 timpi cu 2 cilindri în linie |
---|---|
Raport de compresie | 11.7:1 |
Sistem de supape | DOHC, 8 supape |
Diametru cilindru x timpi | 70.0 x 58.6 mm |
Capacitate cilindrică | 451 cm³ |
Sistemul de alimentare cu combustibil | Injecție de combustibil: 36 mm x 2 |
Lubrifiere | Ungere forțată, carter-umed |
Sistemul de pornire | Electric |
Aprindere | Baterie și bobină (aprindere electronică) |
Putere maximă | 51.1 kW {69 PS} / 10,500 rpm |
---|---|
Cuplu maxim | 60.4 N•m {6.2 kgf•m} / 2,800 rpm |
CO2 emission ECO-HYBRID (AT) mode | 86 g/km |
Fuel consumption ECO-HYBRID (AT) mode | 3.7 L/100 km [WMTC Class 3-2] |
CO2 emission SPORT-HYBRID (MT) mode | 92 g/km |
Fuel consumption SPORT-HYBRID (MT) mode | 4.0* L/100 km [WMTC Class 3-2] |
Transmisie | 6 viteze + marșarier cu schimbător |
Ambreiaj | Multi-disc în ulei |
Raport de reducere primară | 2.219 (71/32) |
Raport viteză 1 | 2.235 (38/17) |
Raport viteză a 2-a | 1.800 (36/20) |
Raport viteză a 3-a | 1.500 (33/22) |
Raport viteză a 4-a | 1.240 (31/25) |
Raport viteză a 5-a | 1.074 (29/27) |
Raport viteză a 6-a | 0.964 (27/28) |
Transmisie finală | Lanț nituit |
Raport de reducere finală | 3.017 (43/14) |
Tipul de cadru | Tip spalier din oțel de înaltă rezistență |
---|---|
Trail | 104 mm |
Cursa suspensiei roată față | 120 mm |
Cursa suspensiei roată spate | 114 mm |
Pneu, față | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Pneu, spate | 160/60 ZR17 M/C (69W) |
L x l x H | 2,145 x 805 x 1,080 mm |
Unghiul de virare stânga-dreapta | 30° / 30° |
Ampatament | 1,535 mm |
Garda la sol | 130 mm |
Capacitatea rezervor combustibil | 14.0 litri |
Înălțime șa | 795 mm |
Masă totală | 225 kg |
Tipul frânei față | 2 discuri |
---|---|
Diametrul discului frânei față | Ø 300 mm |
Tipul etrierului de frână față | 2 pistoane |
Tipul frânei spate | Disc unic |
Diametrul discului de frână spate | Ø 220 mm |
Etrier de frână spate | 2 pistoane |
Tipul suspensiei față | Furcă telescopică |
Diametrul suspensiei față | Ø 41 mm |
Tipul de suspensie spate | Sistem de fixare Uni-Trak cu braț inferior al amortizorului cu încărcare pe gaz și reglaj al pretensionării arcului |
Inpage Navigation Section: Accesorii