Inpage Navigation Section: Overview
Cu o manevrabilitate sigură, motocicletele KLX140R este debutul ideal în off-road. KLX140R oferă un motor de 144 cmc, o suspensie plush și pornire electrică cu doar o apăsare de buton.
Culoare
€4,250.00
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Frânele cu discuri față și spate oferă o putere de frânare puternică și progresivă. Discul față de 220 mm cu etrier cu două pistoane este completat de un disc spate de 186 mm* cu etrier cu un singur piston, inspirând încredere pe circuit.
*Disc spate KLX140R F are ø190 mm.
Frânele cu discuri față și spate oferă o putere de frânare puternică și progresivă. Discul față de 220 mm cu etrier cu două pistoane este completat de un disc spate de 186 mm* cu etrier cu un singur piston, inspirând încredere pe circuit.
*Disc spate KLX140R F are ø190 mm.
Un cadru ușor, realizat din oțel de înaltă rezistență, oferă rigiditate și o senzație fermă. Suplețea motocicletei contribuie la o aderență bună a pilotului dar și o mobilitate mai mare. Suspensia performantă și șasiul ușor lucrând împreună, emană încredere în ceea ce privește manevrabilitatea.
Motocicleta KLX140R L dispune de roți mai mari (19F, 16R), o înălțime mai mare a șeii (800 mm) și gardă la sol mai mare de 255 mm, în timp ce modelul KLX140R F dispune de roți full-size (21F, 18R) și garda la sol de 315 mm.
Un cadru ușor, realizat din oțel de înaltă rezistență, oferă rigiditate și o senzație fermă. Suplețea motocicletei contribuie la o aderență bună a pilotului dar și o mobilitate mai mare. Suspensia performantă și șasiul ușor lucrând împreună, emană încredere în ceea ce privește manevrabilitatea.
Motocicleta KLX140R L dispune de roți mai mari (19F, 16R), o înălțime mai mare a șeii (800 mm) și gardă la sol mai mare de 255 mm, în timp ce modelul KLX140R F dispune de roți full-size (21F, 18R) și garda la sol de 315 mm.
Motorul în 4 timpi SOHC cu turație ridicată cu capacitate de 144cc, răcit cu aer, în 4 timpi, pornește ușor prin simpla apăsare a unui buton. Răcirea cu aer elimină necesitatea radiatoarelor, menținând șasiul îngust și ușor, în timp ce transmisia cu 5 viteze cu ambreiaj manual asigură schimbări de viteze line.
Motorul în 4 timpi SOHC cu turație ridicată cu capacitate de 144cc, răcit cu aer, în 4 timpi, pornește ușor prin simpla apăsare a unui buton. Răcirea cu aer elimină necesitatea radiatoarelor, menținând șasiul îngust și ușor, în timp ce transmisia cu 5 viteze cu ambreiaj manual asigură schimbări de viteze line.
Frânele cu discuri față și spate oferă o putere de frânare puternică și progresivă. Discul față de 220 mm cu etrier cu două pistoane este completat de un disc spate de 186 mm* cu etrier cu un singur piston, inspirând încredere pe circuit.
*Disc spate KLX140R F are ø190 mm.
Frânele cu discuri față și spate oferă o putere de frânare puternică și progresivă. Discul față de 220 mm cu etrier cu două pistoane este completat de un disc spate de 186 mm* cu etrier cu un singur piston, inspirând încredere pe circuit.
*Disc spate KLX140R F are ø190 mm.
Un cadru ușor, realizat din oțel de înaltă rezistență, oferă rigiditate și o senzație fermă. Suplețea motocicletei contribuie la o aderență bună a pilotului dar și o mobilitate mai mare. Suspensia performantă și șasiul ușor lucrând împreună, emană încredere în ceea ce privește manevrabilitatea.
Motocicleta KLX140R L dispune de roți mai mari (19F, 16R), o înălțime mai mare a șeii (800 mm) și gardă la sol mai mare de 255 mm, în timp ce modelul KLX140R F dispune de roți full-size (21F, 18R) și garda la sol de 315 mm.
Un cadru ușor, realizat din oțel de înaltă rezistență, oferă rigiditate și o senzație fermă. Suplețea motocicletei contribuie la o aderență bună a pilotului dar și o mobilitate mai mare. Suspensia performantă și șasiul ușor lucrând împreună, emană încredere în ceea ce privește manevrabilitatea.
Motocicleta KLX140R L dispune de roți mai mari (19F, 16R), o înălțime mai mare a șeii (800 mm) și gardă la sol mai mare de 255 mm, în timp ce modelul KLX140R F dispune de roți full-size (21F, 18R) și garda la sol de 315 mm.
Motorul în 4 timpi SOHC cu turație ridicată cu capacitate de 144cc, răcit cu aer, în 4 timpi, pornește ușor prin simpla apăsare a unui buton. Răcirea cu aer elimină necesitatea radiatoarelor, menținând șasiul îngust și ușor, în timp ce transmisia cu 5 viteze cu ambreiaj manual asigură schimbări de viteze line.
Motorul în 4 timpi SOHC cu turație ridicată cu capacitate de 144cc, răcit cu aer, în 4 timpi, pornește ușor prin simpla apăsare a unui buton. Răcirea cu aer elimină necesitatea radiatoarelor, menținând șasiul îngust și ușor, în timp ce transmisia cu 5 viteze cu ambreiaj manual asigură schimbări de viteze line.
Tip motor | Motor în 4 timpi cu un cilindru răcit pe aer |
---|---|
Raport de compresie | 9.5:1 |
Sistem de supape | SOHC, 2 supape |
Diametru cilindru x timpi | 58.0 x 54.4 mm |
Capacitate cilindrică | 144 cm³ |
Sistemul de alimentare cu combustibil | Carburator |
Lubrifiere | Ungere forțată, carter semi-uscat |
Sistemul de pornire | Electric |
Aprindere | Digital |
Transmisie | 5 viteze + marșarier cu schimbător |
---|---|
Ambreiaj | Multi-disc în ulei |
Raport de reducere primară | 2.880 (72/25) |
Raport viteză 1 | 2.667 (40/15) |
Raport viteză a 2-a | 1.895 (36/19) |
Raport viteză a 3-a | 1.474 (28/19) |
Raport viteză a 4-a | 1.182 (26/22) |
Raport viteză a 5-a | 1.000 (24/24) |
Transmisie finală | Lanţ |
Raport de reducere finală | 3.923 (51/13) |
Tipul de cadru | Perimetru din oțel de înaltă tracțiune |
---|---|
Trail | 96 mm |
Cursa suspensiei roată față | 180 mm |
Cursa suspensiei roată spate | 180 mm |
Pneu, față | 70/100-19 42M |
Pneu, spate | 90/100-16 52M |
L x l x H | 1,895 x 790 x 1,075 mm |
Unghiul de virare stânga-dreapta | 41° / 41° |
Ampatament | 1,285 mm |
Garda la sol | 255 mm |
Capacitatea rezervor combustibil | 5.8 litri |
Înălțime șa | 800 mm |
Masă totală | 95 kg |
Tipul frânei față | 1 disc petalat |
---|---|
Diametrul discului frânei față | Ø 192 mm |
Tipul etrierului de frână față | 2 pistoane |
Tipul frânei spate | Un singur disc de petale |
Diametrul discului de frână spate | Ø 150 mm |
Etrier de frână spate | Un singur piston |
Tipul suspensiei față | Furcă telescopică |
Tipul de suspensie spate | Bascula Uni-Trak |
Inpage Navigation Section: Accesorii