Inpage Navigation Section: Overview
Cu o manevrabilitate sigură, motocicletele KLX140R este debutul ideal în off-road. KLX140R oferă un motor de 144 cmc, o suspensie plush și pornire electrică cu doar o apăsare de buton.
Culoare
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Frânele cu discuri față și spate oferă o putere de frânare puternică și progresivă. Discul față de 220 mm cu etrier cu două pistoane este completat de un disc spate de 186 mm* cu etrier cu un singur piston, inspirând încredere pe circuit.
*Disc spate KLX140R F are ø190 mm.
Frânele cu discuri față și spate oferă o putere de frânare puternică și progresivă. Discul față de 220 mm cu etrier cu două pistoane este completat de un disc spate de 186 mm* cu etrier cu un singur piston, inspirând încredere pe circuit.
*Disc spate KLX140R F are ø190 mm.
Un cadru ușor, realizat din oțel de înaltă rezistență, oferă rigiditate și o senzație fermă. Suplețea motocicletei contribuie la o aderență bună a pilotului dar și o mobilitate mai mare. Suspensia performantă și șasiul ușor lucrând împreună, emană încredere în ceea ce privește manevrabilitatea.
Motocicleta KLX140R L dispune de roți mai mari (19F, 16R), o înălțime mai mare a șeii (800 mm) și gardă la sol mai mare de 255 mm, în timp ce modelul KLX140R F dispune de roți full-size (21F, 18R) și garda la sol de 315 mm.
Un cadru ușor, realizat din oțel de înaltă rezistență, oferă rigiditate și o senzație fermă. Suplețea motocicletei contribuie la o aderență bună a pilotului dar și o mobilitate mai mare. Suspensia performantă și șasiul ușor lucrând împreună, emană încredere în ceea ce privește manevrabilitatea.
Motocicleta KLX140R L dispune de roți mai mari (19F, 16R), o înălțime mai mare a șeii (800 mm) și gardă la sol mai mare de 255 mm, în timp ce modelul KLX140R F dispune de roți full-size (21F, 18R) și garda la sol de 315 mm.
Motorul în 4 timpi SOHC cu turație ridicată și capacitate de 144cc, răcit cu aer, în 4 timpi, pornește ușor prin simpla apăsare a unui buton. Răcirea cu aer elimină necesitatea radiatoarelor, menținând șasiul îngust și ușor, în timp ce transmisia cu 5 viteze, acționat de ambreiajul manual, asigură schimbări de viteze line.
Motorul în 4 timpi SOHC cu turație ridicată și capacitate de 144cc, răcit cu aer, în 4 timpi, pornește ușor prin simpla apăsare a unui buton. Răcirea cu aer elimină necesitatea radiatoarelor, menținând șasiul îngust și ușor, în timp ce transmisia cu 5 viteze, acționat de ambreiajul manual, asigură schimbări de viteze line.
Frânele cu discuri față și spate oferă o putere de frânare puternică și progresivă. Discul față de 220 mm cu etrier cu două pistoane este completat de un disc spate de 186 mm* cu etrier cu un singur piston, inspirând încredere pe circuit.
*Disc spate KLX140R F are ø190 mm.
Frânele cu discuri față și spate oferă o putere de frânare puternică și progresivă. Discul față de 220 mm cu etrier cu două pistoane este completat de un disc spate de 186 mm* cu etrier cu un singur piston, inspirând încredere pe circuit.
*Disc spate KLX140R F are ø190 mm.
Un cadru ușor, realizat din oțel de înaltă rezistență, oferă rigiditate și o senzație fermă. Suplețea motocicletei contribuie la o aderență bună a pilotului dar și o mobilitate mai mare. Suspensia performantă și șasiul ușor lucrând împreună, emană încredere în ceea ce privește manevrabilitatea.
Motocicleta KLX140R L dispune de roți mai mari (19F, 16R), o înălțime mai mare a șeii (800 mm) și gardă la sol mai mare de 255 mm, în timp ce modelul KLX140R F dispune de roți full-size (21F, 18R) și garda la sol de 315 mm.
Un cadru ușor, realizat din oțel de înaltă rezistență, oferă rigiditate și o senzație fermă. Suplețea motocicletei contribuie la o aderență bună a pilotului dar și o mobilitate mai mare. Suspensia performantă și șasiul ușor lucrând împreună, emană încredere în ceea ce privește manevrabilitatea.
Motocicleta KLX140R L dispune de roți mai mari (19F, 16R), o înălțime mai mare a șeii (800 mm) și gardă la sol mai mare de 255 mm, în timp ce modelul KLX140R F dispune de roți full-size (21F, 18R) și garda la sol de 315 mm.
Motorul în 4 timpi SOHC cu turație ridicată și capacitate de 144cc, răcit cu aer, în 4 timpi, pornește ușor prin simpla apăsare a unui buton. Răcirea cu aer elimină necesitatea radiatoarelor, menținând șasiul îngust și ușor, în timp ce transmisia cu 5 viteze, acționat de ambreiajul manual, asigură schimbări de viteze line.
Motorul în 4 timpi SOHC cu turație ridicată și capacitate de 144cc, răcit cu aer, în 4 timpi, pornește ușor prin simpla apăsare a unui buton. Răcirea cu aer elimină necesitatea radiatoarelor, menținând șasiul îngust și ușor, în timp ce transmisia cu 5 viteze, acționat de ambreiajul manual, asigură schimbări de viteze line.
Engine type | Motor în 4 timpi cu un cilindru răcit pe aer |
---|---|
Compression ratio | 9.5:1 |
Valve system | SOHC, 2 supape |
Bore x stroke | 58.0 x 54.4 mm |
Displacement | 144 cm³ |
Fuel system | Carburator |
Lubrication | Ungere forțată, carter semi-uscat |
Starting system | Electric |
Ignition system | Digital |
Transmission | 5 viteze + marșarier cu schimbător |
---|---|
Clutch | Multi-disc în ulei |
Primary reduction ratio | 2.880 (72/25) |
Gear ratios 1st | 2.667 (40/15) |
Gear ratios 2nd | 1.895 (36/19) |
Gear ratios 3rd | 1.474 (28/19) |
Gear ratios 4th | 1.182 (26/22) |
Gear ratios 5th | 1.000 (24/24) |
Final drive | Lanţ |
Final reduction ratio | 3.923 (51/13) |
Frame type | Perimetru din oțel de înaltă tracțiune |
---|---|
Trail | 96 mm |
Wheel travel front | 180 mm |
Wheel travel rear | 180 mm |
Tyre, front | 70/100-19 42M |
Tyre, rear | 90/100-16 52M |
L x W x H | 1,895 x 790 x 1,075 mm |
Steering angle L R | 41° / 41° |
Wheel base | 1,285 mm |
Ground clearance | 255 mm |
Fuel capacity | 5.8 litri |
Seat height | 800 mm |
Curb mass | 95 kg |
Front brake type | 1 disc petalat |
---|---|
Front brake diameter | Ø 192 mm |
Front brake caliper type | 2 pistoane |
Rear brake type | Un singur disc de petale |
Rear brake diameter | Ø 150 mm |
Rear brake caliper type | Un singur piston |
Front suspension type | Furcă telescopică |
Rear suspension type | Bascula Uni-Trak |
Inpage Navigation Section: Accesorii