Inpage Navigation Section: Overview
Tehnologia special gândită pentru campionat a vehiculelor KX a fost acum implementată pentru competiția off-road. Proiectat intenționat pentru a prelua condiții grele off-road, noua motocicletă KX250X oferă posibilitatea de a atinge muchiile sportului. Oricât de tehnic ar fi terenul, KX250X, îți oferă încredere totală în ceea ce privește îndemânarea. Acest model dispune de motor puternic cu capacitate de 249cc în 4 timpi, suspensie race-ready X , roți F21 "/R18" și anvelope off-road, scut și stander lateral.
Culoare
€9,450.00
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Cadrul îngust și caroseria minimalistă oferă o poziție de pilotaj care facilitează controlul.
Cadrul îngust și caroseria minimalistă oferă o poziție de pilotaj care facilitează controlul.
Pachetul de frâne KX250 optimizat pentru pilotajul X oferă o putere de frânare puternică și un nivel ridicat de control.
Pachetul de frâne KX250 optimizat pentru pilotajul X oferă o putere de frânare puternică și un nivel ridicat de control.
Suspensia de înaltă performanță provine direct de la KX250. Ratele arcurilor și setările de amortizare optimizate pentru scena X oferă un feedback bun, în special atunci când se merge pe trasee agresive.
Suspensia de înaltă performanță provine direct de la KX250. Ratele arcurilor și setările de amortizare optimizate pentru scena X oferă un feedback bun, în special atunci când se merge pe trasee agresive.
Pornirea electrică prin apăsarea unui buton face ca repornirea motorului mult mai rapidă.
Pornirea electrică prin apăsarea unui buton face ca repornirea motorului mult mai rapidă.
Motorul puternic al modelului KX250, cu acționare a supapelor cu fingerfollower și injectoare duble, oferă performanțe dure și cu turații ridicate. Hărțile optimizate ale motorului oferă cantitatea ideală de putere utilizabilă pentru X situații de pilotaj.
Motorul puternic al modelului KX250, cu acționare a supapelor cu fingerfollower și injectoare duble, oferă performanțe dure și cu turații ridicate. Hărțile optimizate ale motorului oferă cantitatea ideală de putere utilizabilă pentru X situații de pilotaj.
Un scut și un cric lateral sunt acum echipamente standard ale modelelor KX.
Un scut și un cric lateral sunt acum echipamente standard ale modelelor KX.
Cadrul bine echilibrat de la KX250 contribuie la greutatea redusă, manevrabilitatea ușoară și conformatia slim și ergonomică a modelului KX250X.
Cadrul bine echilibrat de la KX250 contribuie la greutatea redusă, manevrabilitatea ușoară și conformatia slim și ergonomică a modelului KX250X.
Roțile F21"/R18" și anvelopele de tip enduro sunt bine adaptate la situațiile întâlnite în pilotajul X.
Roțile F21"/R18" și anvelopele de tip enduro sunt bine adaptate la situațiile întâlnite în pilotajul X.
La fel ca la modelul KX250, un ambreiaj hidraulic oferă o senzație mai directă și o acțiune mai ușoară a manetei. Un joc mai mic pe măsură ce ambreiajul se încălzește în timpul utilizării intense are ca rezultat o senzație mai consistentă.
La fel ca la modelul KX250, un ambreiaj hidraulic oferă o senzație mai directă și o acțiune mai ușoară a manetei. Un joc mai mic pe măsură ce ambreiajul se încălzește în timpul utilizării intense are ca rezultat o senzație mai consistentă.
Cadrul îngust și caroseria minimalistă oferă o poziție de pilotaj care facilitează controlul.
Cadrul îngust și caroseria minimalistă oferă o poziție de pilotaj care facilitează controlul.
Pachetul de frâne KX250 optimizat pentru pilotajul X oferă o putere de frânare puternică și un nivel ridicat de control.
Pachetul de frâne KX250 optimizat pentru pilotajul X oferă o putere de frânare puternică și un nivel ridicat de control.
Suspensia de înaltă performanță provine direct de la KX250. Ratele arcurilor și setările de amortizare optimizate pentru scena X oferă un feedback bun, în special atunci când se merge pe trasee agresive.
Suspensia de înaltă performanță provine direct de la KX250. Ratele arcurilor și setările de amortizare optimizate pentru scena X oferă un feedback bun, în special atunci când se merge pe trasee agresive.
Pornirea electrică prin apăsarea unui buton face ca repornirea motorului mult mai rapidă.
Pornirea electrică prin apăsarea unui buton face ca repornirea motorului mult mai rapidă.
Motorul puternic al modelului KX250, cu acționare a supapelor cu fingerfollower și injectoare duble, oferă performanțe dure și cu turații ridicate. Hărțile optimizate ale motorului oferă cantitatea ideală de putere utilizabilă pentru X situații de pilotaj.
Motorul puternic al modelului KX250, cu acționare a supapelor cu fingerfollower și injectoare duble, oferă performanțe dure și cu turații ridicate. Hărțile optimizate ale motorului oferă cantitatea ideală de putere utilizabilă pentru X situații de pilotaj.
Un scut și un cric lateral sunt acum echipamente standard ale modelelor KX.
Un scut și un cric lateral sunt acum echipamente standard ale modelelor KX.
Cadrul bine echilibrat de la KX250 contribuie la greutatea redusă, manevrabilitatea ușoară și conformatia slim și ergonomică a modelului KX250X.
Cadrul bine echilibrat de la KX250 contribuie la greutatea redusă, manevrabilitatea ușoară și conformatia slim și ergonomică a modelului KX250X.
Roțile F21"/R18" și anvelopele de tip enduro sunt bine adaptate la situațiile întâlnite în pilotajul X.
Roțile F21"/R18" și anvelopele de tip enduro sunt bine adaptate la situațiile întâlnite în pilotajul X.
La fel ca la modelul KX250, un ambreiaj hidraulic oferă o senzație mai directă și o acțiune mai ușoară a manetei. Un joc mai mic pe măsură ce ambreiajul se încălzește în timpul utilizării intense are ca rezultat o senzație mai consistentă.
La fel ca la modelul KX250, un ambreiaj hidraulic oferă o senzație mai directă și o acțiune mai ușoară a manetei. Un joc mai mic pe măsură ce ambreiajul se încălzește în timpul utilizării intense are ca rezultat o senzație mai consistentă.
Launch Control Mode este un mod de pornire utilizat în categoria motocrossului care ajută piloții să obțină un start bun prin minimizarea rotației roțior în momentul plecării de pe loc.
În cursele de motocross, startul este esențial. Câteva zecimi de secundă pot face diferența între a obține sau nu podiumul. În condiții alunecoase, obținerea capacității maxime de la un motocrosser necesită un control precis atât al ambreiajului, cât și al accelerației. Modul de Launch Control ajută piloții să aibe un start bun prin abordarea unei tehnici bune împreună cu gestionarea precisă motorului. Pentru prima data când acest sistem este instalat pe un motocrosser de stok KX450F Kawasaki'. Sistemul activează o hartă a motorului separată concepută pentru a obține o pornire mai efficientă. Sistemul este conceput cu aceleași specificații ca și cel folosit pe motoarele de uzină, care concurează în Campionatele AMA Supercross și Motocross. Launch Control este activat pur și simplu accesând butonul de pe ghidon. Harta Launch Control întârzie ușor momentul aprinderii pentru a ajuta la domolirea cuplului puternic al motorului ' și reducerea rotației roților în momentul plecării. Modul Launch Control este activ doar în primele două viteze, în momentul treceri în viteza a 3-a a cutiei de viteză, dezactivare și revenire la harta standard a motorului se face automat. Sistemul oferă piloților un mare avantaj atunci când se aliniază la start și oferă o mai mare șansă la podium.
ERGO-FIT este un sistem de interfață care permite unei game largi de piloți să se simtă comod pe motocicletă.
Poziția corectă este esențială pentru confortul și controlul pilotului. Cu toate acestea, potrivirea ideală variază de la un rider la altul, în funcție de conformație și stilul de pilotaj al acestuia. ERGO-FIT este un sistem de interfață conceput pentru a permite piloților să își găsească poziția ideală. Diferite puncte ale interfeței șasiului (ghidonul, scărițele și șaua) pot fi ajustate printr-o combinație de piese interschimbabile și piese cu poziții reglabile. Simțindu-se în armonie cu motocicleta, aceștia vor putea experimenta modul în care motoarele Kawasaki sunt plăcute și satisfăcătoare de condus. *Piesele reglabile și intervalul de reglaj al acestora variază în funcție de model.
Două injectoare, fiecare cu un rol distinct, funcționează la diferite intervale de turații, pentru a oferi atât un răspuns rapid, cât și o putere sporită la turații înalte.
KX250F de la Kawasaki a fost primul motocross de serie care a fost echipat cu 2 injectoare. Un injector este amplasat sub clapeta de accelerație, acolo unde sunt amplasate injectoarele pe sistemele FI standard, iar al doilea este amplasat mai sus de clapeta de accelerație, aproape de airbox. Cele două injectoare își împart rolurile: funcționând la intervale diferite de turații, ele asigură atât un răspuns fin și instantaneu la turații joase, cât și o putere maximă la turații înalte. Pentru situțiile în care este necesară o funcționare la turații joase, cum ar fi accelerarea instantanee de la pornire și controlul precis în viraje, funcționarea primară revine injectorului de jos. Deoarece este poziționat aproape de camera de ardere, combustibilul pulverizat poate fi furnizat rapid motorului, rezultând un răspuns instantaneu. În schimb, atunci când prioritatea este puterea mare, funcționarea primară trece la injectorul de sus, care se concentrează pe aplicațiile cu turații ridicate. Amplasarea sa mai departe de camera de ardere rezultă un traseu mai lung al combustibilului. Acest lucru permite mai mult timp pentru ca particulele de combustibil și aerul să se amestece, precum și pentru a permite amestecului să se răcească și să se condenseze. Acest lucru înseamnă că, atunci când este nevoie de mai multă putere, cilindrul poate fi umplut cu o cantitate mai mare de amestec de înaltă calitate.
Launch Control Mode este un mod de pornire utilizat în categoria motocrossului care ajută piloții să obțină un start bun prin minimizarea rotației roțior în momentul plecării de pe loc.
În cursele de motocross, startul este esențial. Câteva zecimi de secundă pot face diferența între a obține sau nu podiumul. În condiții alunecoase, obținerea capacității maxime de la un motocrosser necesită un control precis atât al ambreiajului, cât și al accelerației. Modul de Launch Control ajută piloții să aibe un start bun prin abordarea unei tehnici bune împreună cu gestionarea precisă motorului. Pentru prima data când acest sistem este instalat pe un motocrosser de stok KX450F Kawasaki'. Sistemul activează o hartă a motorului separată concepută pentru a obține o pornire mai efficientă. Sistemul este conceput cu aceleași specificații ca și cel folosit pe motoarele de uzină, care concurează în Campionatele AMA Supercross și Motocross. Launch Control este activat pur și simplu accesând butonul de pe ghidon. Harta Launch Control întârzie ușor momentul aprinderii pentru a ajuta la domolirea cuplului puternic al motorului ' și reducerea rotației roților în momentul plecării. Modul Launch Control este activ doar în primele două viteze, în momentul treceri în viteza a 3-a a cutiei de viteză, dezactivare și revenire la harta standard a motorului se face automat. Sistemul oferă piloților un mare avantaj atunci când se aliniază la start și oferă o mai mare șansă la podium.
ERGO-FIT este un sistem de interfață care permite unei game largi de piloți să se simtă comod pe motocicletă.
Poziția corectă este esențială pentru confortul și controlul pilotului. Cu toate acestea, potrivirea ideală variază de la un rider la altul, în funcție de conformație și stilul de pilotaj al acestuia. ERGO-FIT este un sistem de interfață conceput pentru a permite piloților să își găsească poziția ideală. Diferite puncte ale interfeței șasiului (ghidonul, scărițele și șaua) pot fi ajustate printr-o combinație de piese interschimbabile și piese cu poziții reglabile. Simțindu-se în armonie cu motocicleta, aceștia vor putea experimenta modul în care motoarele Kawasaki sunt plăcute și satisfăcătoare de condus. *Piesele reglabile și intervalul de reglaj al acestora variază în funcție de model.
Două injectoare, fiecare cu un rol distinct, funcționează la diferite intervale de turații, pentru a oferi atât un răspuns rapid, cât și o putere sporită la turații înalte.
KX250F de la Kawasaki a fost primul motocross de serie care a fost echipat cu 2 injectoare. Un injector este amplasat sub clapeta de accelerație, acolo unde sunt amplasate injectoarele pe sistemele FI standard, iar al doilea este amplasat mai sus de clapeta de accelerație, aproape de airbox. Cele două injectoare își împart rolurile: funcționând la intervale diferite de turații, ele asigură atât un răspuns fin și instantaneu la turații joase, cât și o putere maximă la turații înalte. Pentru situțiile în care este necesară o funcționare la turații joase, cum ar fi accelerarea instantanee de la pornire și controlul precis în viraje, funcționarea primară revine injectorului de jos. Deoarece este poziționat aproape de camera de ardere, combustibilul pulverizat poate fi furnizat rapid motorului, rezultând un răspuns instantaneu. În schimb, atunci când prioritatea este puterea mare, funcționarea primară trece la injectorul de sus, care se concentrează pe aplicațiile cu turații ridicate. Amplasarea sa mai departe de camera de ardere rezultă un traseu mai lung al combustibilului. Acest lucru permite mai mult timp pentru ca particulele de combustibil și aerul să se amestece, precum și pentru a permite amestecului să se răcească și să se condenseze. Acest lucru înseamnă că, atunci când este nevoie de mai multă putere, cilindrul poate fi umplut cu o cantitate mai mare de amestec de înaltă calitate.
Engine type | Motor în 4 timpi cu un singur răcit cu lichid |
---|---|
Compression ratio | 14.1:1 |
Valve system | DOHC, 4 supape |
Bore x stroke | 78.0 x 52.2 mm |
Displacement | 249 cm³ |
Fuel system | Injecție de combustibil: 44 mm x 1 |
Lubrication | Ungere forțată, carter semi-uscat |
Starting system | Electric |
Ignition system | Digital |
Transmission | 5 viteze + marșarier cu schimbător |
---|---|
Clutch | Multi-disc în ulei |
Primary reduction ratio | 3.350 (67/20) |
Gear ratios 1st | 2.077 (27/13) |
Gear ratios 2nd | 1.688 (27/16) |
Gear ratios 3rd | 1.438 (23/16) |
Gear ratios 4th | 1.235 (21/17) |
Gear ratios 5th | 1.045 (23/22) |
Final drive | Lanţ |
Final reduction ratio | 3.923 (51/13) |
Frame type | Perimetru din aluminiu |
---|---|
Trail | 123 mm |
Wheel travel front | 314 mm |
Wheel travel rear | 316 mm |
Tyre, front | 90/90-21M/C 54S |
Tyre, rear | 16 x 2.125 |
L x W x H | 2,175 x 820 x 1,265 mm |
Steering angle L R | 42° / 42° |
Wheel base | 1,480 mm |
Ground clearance | 335 mm |
Fuel capacity | 6.2 litri |
Seat height | 950 mm |
Curb mass | 109.1 kg |
Front brake type | 1 disc petalat semi-flotant |
---|---|
Front brake diameter | Ø 270 mm |
Front brake caliper type | 2 pistoane |
Rear brake type | Un singur disc de petale |
Rear brake diameter | Ø 240 mm |
Rear brake caliper type | Un singur piston |
Front suspension type | Furcă inversată cu amortizare reglabilă cu compresie și revenire |
Front suspension diameter | Ø 48 mm |
Rear suspension type | Uni-Trak, compresie reglabilă cu două intervale (viteză înaltă/joasă) și amortizare reglabilă în revenire, precum și reglarea pretensionării arcului |
Inpage Navigation Section: Accesorii