Inpage Navigation Section: Overview
Când vine vorba de motocicletele KX, victoriile rulează în familie. Noua motocicletă Cross-Country KX450X este alimentată de o tehnologie care provine dintr-o moștenire de campioni și reglată pentru a prelua cel mai dur teren. Forțează limita off-road-ului cu noua motocicletă construită pentru victorie. Prezentând: motor puternic 449cc în 4 timpi, suspensie X-Ready X-Ready, roți F21 "/R18" și anvelope off-road, placă de derapaj și suport lateral.
Culoare
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Roțile F21"/R18" și anvelopele de tip enduro sunt bine adaptate la situațiile întâlnite în pilotajul X.
Roțile F21"/R18" și anvelopele de tip enduro sunt bine adaptate la situațiile întâlnite în pilotajul X.
Pornirea electrică prin apăsarea unui buton face ca repornirea motorului mult mai rapidă.
Pornirea electrică prin apăsarea unui buton face ca repornirea motorului mult mai rapidă.
Patru poziții ale ghidonului și două poziții ale scărițelor permite piloților să își adapteze poziția de condus în funcție de conformație și preferințele pilotului.
Patru poziții ale ghidonului și două poziții ale scărițelor permite piloților să își adapteze poziția de condus în funcție de conformație și preferințele pilotului.
Cadrul îngust și caroseria minimalistă oferă o poziție de pilotaj care facilitează controlul.
Cadrul îngust și caroseria minimalistă oferă o poziție de pilotaj care facilitează controlul.
Un scut și un cric lateral sunt acum echipamente standard ale modelelor KX.
Un scut și un cric lateral sunt acum echipamente standard ale modelelor KX.
Roțile F21"/R18" și anvelopele de tip enduro sunt bine adaptate la situațiile întâlnite în pilotajul X.
Roțile F21"/R18" și anvelopele de tip enduro sunt bine adaptate la situațiile întâlnite în pilotajul X.
Pornirea electrică prin apăsarea unui buton face ca repornirea motorului mult mai rapidă.
Pornirea electrică prin apăsarea unui buton face ca repornirea motorului mult mai rapidă.
Patru poziții ale ghidonului și două poziții ale scărițelor permite piloților să își adapteze poziția de condus în funcție de conformație și preferințele pilotului.
Patru poziții ale ghidonului și două poziții ale scărițelor permite piloților să își adapteze poziția de condus în funcție de conformație și preferințele pilotului.
Cadrul îngust și caroseria minimalistă oferă o poziție de pilotaj care facilitează controlul.
Cadrul îngust și caroseria minimalistă oferă o poziție de pilotaj care facilitează controlul.
Un scut și un cric lateral sunt acum echipamente standard ale modelelor KX.
Un scut și un cric lateral sunt acum echipamente standard ale modelelor KX.
ERGO-FIT este un sistem de interfață care permite unei game largi de piloți să se simtă comod pe motocicletă.
Poziția corectă este esențială pentru confortul și controlul pilotului. Cu toate acestea, potrivirea ideală variază de la un rider la altul, în funcție de conformație și stilul de pilotaj al acestuia. ERGO-FIT este un sistem de interfață conceput pentru a permite piloților să își găsească poziția ideală. Diferite puncte ale interfeței șasiului (ghidonul, scărițele și șaua) pot fi ajustate printr-o combinație de piese interschimbabile și piese cu poziții reglabile. Simțindu-se în armonie cu motocicleta, aceștia vor putea experimenta modul în care motoarele Kawasaki sunt plăcute și satisfăcătoare de condus. *Piesele reglabile și intervalul de reglaj al acestora variază în funcție de model.
Launch Control Mode este un mod de pornire utilizat în categoria motocrossului care ajută piloții să obțină un start bun prin minimizarea rotației roțior în momentul plecării de pe loc.
În cursele de motocross, startul este esențial. Câteva zecimi de secundă pot face diferența între a obține sau nu podiumul. În condiții alunecoase, obținerea capacității maxime de la un motocrosser necesită un control precis atât al ambreiajului, cât și al accelerației. Modul de Launch Control ajută piloții să aibe un start bun prin abordarea unei tehnici bune împreună cu gestionarea precisă motorului. Pentru prima data când acest sistem este instalat pe un motocrosser de stok KX450F Kawasaki'. Sistemul activează o hartă a motorului separată concepută pentru a obține o pornire mai efficientă. Sistemul este conceput cu aceleași specificații ca și cel folosit pe motoarele de uzină, care concurează în Campionatele AMA Supercross și Motocross. Launch Control este activat pur și simplu accesând butonul de pe ghidon. Harta Launch Control întârzie ușor momentul aprinderii pentru a ajuta la domolirea cuplului puternic al motorului ' și reducerea rotației roților în momentul plecării. Modul Launch Control este activ doar în primele două viteze, în momentul treceri în viteza a 3-a a cutiei de viteză, dezactivare și revenire la harta standard a motorului se face automat. Sistemul oferă piloților un mare avantaj atunci când se aliniază la start și oferă o mai mare șansă la podium.
ERGO-FIT este un sistem de interfață care permite unei game largi de piloți să se simtă comod pe motocicletă.
Poziția corectă este esențială pentru confortul și controlul pilotului. Cu toate acestea, potrivirea ideală variază de la un rider la altul, în funcție de conformație și stilul de pilotaj al acestuia. ERGO-FIT este un sistem de interfață conceput pentru a permite piloților să își găsească poziția ideală. Diferite puncte ale interfeței șasiului (ghidonul, scărițele și șaua) pot fi ajustate printr-o combinație de piese interschimbabile și piese cu poziții reglabile. Simțindu-se în armonie cu motocicleta, aceștia vor putea experimenta modul în care motoarele Kawasaki sunt plăcute și satisfăcătoare de condus. *Piesele reglabile și intervalul de reglaj al acestora variază în funcție de model.
Launch Control Mode este un mod de pornire utilizat în categoria motocrossului care ajută piloții să obțină un start bun prin minimizarea rotației roțior în momentul plecării de pe loc.
În cursele de motocross, startul este esențial. Câteva zecimi de secundă pot face diferența între a obține sau nu podiumul. În condiții alunecoase, obținerea capacității maxime de la un motocrosser necesită un control precis atât al ambreiajului, cât și al accelerației. Modul de Launch Control ajută piloții să aibe un start bun prin abordarea unei tehnici bune împreună cu gestionarea precisă motorului. Pentru prima data când acest sistem este instalat pe un motocrosser de stok KX450F Kawasaki'. Sistemul activează o hartă a motorului separată concepută pentru a obține o pornire mai efficientă. Sistemul este conceput cu aceleași specificații ca și cel folosit pe motoarele de uzină, care concurează în Campionatele AMA Supercross și Motocross. Launch Control este activat pur și simplu accesând butonul de pe ghidon. Harta Launch Control întârzie ușor momentul aprinderii pentru a ajuta la domolirea cuplului puternic al motorului ' și reducerea rotației roților în momentul plecării. Modul Launch Control este activ doar în primele două viteze, în momentul treceri în viteza a 3-a a cutiei de viteză, dezactivare și revenire la harta standard a motorului se face automat. Sistemul oferă piloților un mare avantaj atunci când se aliniază la start și oferă o mai mare șansă la podium.
Tip motor | Motor în 4 timpi cu un singur răcit cu lichid |
---|---|
Raport de compresie | 12.5:1 |
Sistem de supape | DOHC, 4 supape |
Diametru cilindru x timpi | 96.0 x 62.1 mm |
Capacitate cilindrică | 449 cm³ |
Sistemul de alimentare cu combustibil | Injecție de combustibil: 44 mm x 1 |
Lubrifiere | Ungere forțată, carter-umed |
Sistemul de pornire | Electric |
Aprindere | Digital |
Transmisie | 5 viteze + marșarier cu schimbător |
---|---|
Ambreiaj | Multi-disc în ulei |
Raport de reducere primară | 2.727 (60/22) |
Raport viteză 1 | 1.750 (28/16) |
Raport viteză a 2-a | 1.412 (24/17) |
Raport viteză a 3-a | 1.188 (19/16) |
Raport viteză a 4-a | 1.000 (19/19) |
Raport viteză a 5-a | 0.875 (21/24) |
Transmisie finală | Lanț nituit |
Raport de reducere finală | 3.923 (51/13) |
Tipul de cadru | Perimetru din aluminiu |
---|---|
Trail | 120 mm |
Cursa suspensiei roată față | 305 mm |
Cursa suspensiei roată spate | 307 mm |
Pneu, față | 80/100-21 51M |
Pneu, spate | 120/90-18 65M |
L x l x H | 2,185 x 820 x 1,265 mm |
Unghiul de virare stânga-dreapta | 42° / 42° |
Ampatament | 1,485 mm |
Garda la sol | 335 mm |
Capacitatea rezervor combustibil | 6.2 litri |
Înălțime șa | 950 mm |
Masă totală | 111.6 kg |
Tipul frânei față | 1 disc petalat semi-flotant |
---|---|
Diametrul discului frânei față | Ø 270 mm |
Tipul etrierului de frână față | 2 pistoane |
Tipul frânei spate | Un singur disc de petale |
Diametrul discului de frână spate | Ø 240 mm |
Etrier de frână spate | Un singur piston |
Tipul suspensiei față | Furcă inversată cu amortizare reglabilă cu compresie și revenire |
Diametrul suspensiei față | Ø 49 mm |
Tipul de suspensie spate | Uni-Trak, compresie reglabilă cu două intervale (viteză înaltă/joasă) și amortizare reglabilă în revenire, precum și reglarea pretensionării arcului |
Inpage Navigation Section: Accesorii
Sistem de evacuare complet Akrapovič Evolution Line ușor, cu tuburi din titan și toba din titan. Proiectat pentru performanță maximă a motorului și greutate redusă. Sistemul de evacuare respectă limitele de zgomot FIM și dispune de un suport sudat durabil și un capac de capăt din titan.
Citește mai multIndiferent dacă doriți să vă parcați motocicleta într-o boxă sau în garaj, lăsați-o să se odihnească cu stil pe acest Covor de Garaj Kawasaki. Covorul respectă noile coduri de mediu FIM și oferă un nivel ridicat de absorbție și control al prafului.