Inpage Navigation Section: Overview
Terenul dificil nu ne va opri să câștigăm. Cu tehnologie și reglaje dovedite în competiții pentru a face față fiecărei provocări, KX450X are ceea ce este nevoie pentru a câștiga în mediu în aer liber. Obține avantajul off-road călărind motocicleta construită pentru a rămâne înaintea celorlalți.
Culoare
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Motorul modelului KX450 a fost întotdeauna un punct forte, dar inginerii Kawasaki au găsit o modalitate de a-l face și mai puternic. Oferind performanțe înbunătățite pe toată plaja de turații, noul motor mai puternic este susținut de o serie de caracteristici precum modul Launch Control, pornirea electrică și un ambreiaj hidraulic, dovedite a le oferi piloților un avantaj pe circuit.
Motorul modelului KX450 a fost întotdeauna un punct forte, dar inginerii Kawasaki au găsit o modalitate de a-l face și mai puternic. Oferind performanțe înbunătățite pe toată plaja de turații, noul motor mai puternic este susținut de o serie de caracteristici precum modul Launch Control, pornirea electrică și un ambreiaj hidraulic, dovedite a le oferi piloților un avantaj pe circuit.
În completarea performanței sale aclamate, manevrabilitatea și agilitatea, un cadru reproiectat cu un echilibru optimizat al rigidității permite îmbunătățirea performanțelor în viraje, care rămân consecvente pentru o gamă largă de condiții, în timp ce masa mai centralizată contribuie, de asemenea, la performanța îmbunătățită a manevrabilității. Frânele premium Brembo și manșoanele ODI Lock-On contribuie atât la performanță, cât și la recunoașterea mărcii.
În completarea performanței sale aclamate, manevrabilitatea și agilitatea, un cadru reproiectat cu un echilibru optimizat al rigidității permite îmbunătățirea performanțelor în viraje, care rămân consecvente pentru o gamă largă de condiții, în timp ce masa mai centralizată contribuie, de asemenea, la performanța îmbunătățită a manevrabilității. Frânele premium Brembo și manșoanele ODI Lock-On contribuie atât la performanță, cât și la recunoașterea mărcii.
Noile KX450 și KX450X sunt primele modele KX care oferă selecția Power Mode și Kawasaki Traction Control prin simpla apăsare a unui buton. Iar cu conectivitatea smartphone, pilotul poate ajusta hărțile motorului direct de pe smartphone-urile lor* *
Noile KX450 și KX450X sunt primele modele KX care oferă selecția Power Mode și Kawasaki Traction Control prin simpla apăsare a unui buton. Iar cu conectivitatea smartphone, pilotul poate ajusta hărțile motorului direct de pe smartphone-urile lor* *
Deja foarte apreciate pentru ergonomia lor slim, KX450 și KX450X au o caroserie reproiectată care oferă o interfață și mai avantajoasă pentru pilot. Șasiurile, capacele laterale și aripa spate nou proiectate sunt mai ferme și elimină suprafețe de agățare, facilitând și mai mult mișcarea pilotului.
Deja foarte apreciate pentru ergonomia lor slim, KX450 și KX450X au o caroserie reproiectată care oferă o interfață și mai avantajoasă pentru pilot. Șasiurile, capacele laterale și aripa spate nou proiectate sunt mai ferme și elimină suprafețe de agățare, facilitând și mai mult mișcarea pilotului.
Sistemul de lauch control crește șansele de a obține un start bun, ajutând piloții să maximizeze tracțiunea atunci când pornesc pe o suprafață cu aderență redusă.
Sistemul de lauch control crește șansele de a obține un start bun, ajutând piloții să maximizeze tracțiunea atunci când pornesc pe o suprafață cu aderență redusă.
Comparativ cu un ambreiaj convențional, ambreiajul hidraulic oferă o senzație mai directă și o acțiune mai ușoară a manetei. Un joc mai mic pe măsură ce ambreiajul se încălzește în timpul utilizării intense are ca rezultat o senzație mai consistentă.
Comparativ cu un ambreiaj convențional, ambreiajul hidraulic oferă o senzație mai directă și o acțiune mai ușoară a manetei. Un joc mai mic pe măsură ce ambreiajul se încălzește în timpul utilizării intense are ca rezultat o senzație mai consistentă.
Un cadru reproiectat găzduiește actualizările aduse sistemelor de admisie și evacuare ale motorului, oferind în același timp un nivel ridicat atât de manevrabilitate cât și agilitate. Echilibrul optimizat al rigidității contribuie la o performanță ideală în viraje într-o gamă mai largă de condiții.
Un cadru reproiectat găzduiește actualizările aduse sistemelor de admisie și evacuare ale motorului, oferind în același timp un nivel ridicat atât de manevrabilitate cât și agilitate. Echilibrul optimizat al rigidității contribuie la o performanță ideală în viraje într-o gamă mai largă de condiții.
Furca față cu arcuri elicoidale inversate de Ø 49 mm în stil de fabrică și noua suspensie spate Uni-Trak oferă performanțe pregătite pentru curse și posibilitatea de reglare pentru a permite piloților să își adapteze setările în funcție de condiții.
Furca față cu arcuri elicoidale inversate de Ø 49 mm în stil de fabrică și noua suspensie spate Uni-Trak oferă performanțe pregătite pentru curse și posibilitatea de reglare pentru a permite piloților să își adapteze setările în funcție de condiții.
Roțile F21"/R18" și anvelopele de tip enduro sunt bine adaptate la situațiile întâlnite în cursele de cross-country.
Roțile F21"/R18" și anvelopele de tip enduro sunt bine adaptate la situațiile întâlnite în cursele de cross-country.
Suportul lateral convenabil este echipament standard.
Suportul lateral convenabil este echipament standard.
Capacul lateral poate fi îndepărtat fără unelte, facilitând accesul la filtrul de aer.
Capacul lateral poate fi îndepărtat fără unelte, facilitând accesul la filtrul de aer.
Patru poziții ale ghidonului și două poziții ale scărițelor permite piloților să își adapteze poziția de condus în funcție de conformație și preferințele pilotului.
Patru poziții ale ghidonului și două poziții ale scărițelor permite piloților să își adapteze poziția de condus în funcție de conformație și preferințele pilotului.
Dispunerea sistemului de admisie în jos și evacuarea aliniate simetric oferă o putere crescută în toată gama de turații. Admisia reproiectată oferă un traseu mult mai drept pentru ca amestecul aer-combustibil să intre în cilindru, în timp ce un orificiu de evacuare poziționat central se aliniază cu cel de admisie pentru o eficiență ridicată a fluxului de aer, ambele contribuind la creșterea performanțelor.
Dispunerea sistemului de admisie în jos și evacuarea aliniate simetric oferă o putere crescută în toată gama de turații. Admisia reproiectată oferă un traseu mult mai drept pentru ca amestecul aer-combustibil să intre în cilindru, în timp ce un orificiu de evacuare poziționat central se aliniază cu cel de admisie pentru o eficiență ridicată a fluxului de aer, ambele contribuind la creșterea performanțelor.
Cu ajutorul butonului Mode (M) de pe maneta din stânga, pilotul poate comuta rapid și ușor între cele două hărți ale motorului (Normal, Mild response) furnizate în ECU.
Cu ajutorul butonului Mode (M) de pe maneta din stânga, pilotul poate comuta rapid și ușor între cele două hărți ale motorului (Normal, Mild response) furnizate în ECU.
Cu ajutorul butonului Traction (T) de pe maneta din stânga, pilotul poate selecta rapid și ușor două niveluri (Weak, Strong) de control al tracțiunii pentru a se adapta condițiilor și preferințelor. Motocicliștii pot alege, de asemenea, să dezactiveze sistemul.
Cu ajutorul butonului Traction (T) de pe maneta din stânga, pilotul poate selecta rapid și ușor două niveluri (Weak, Strong) de control al tracțiunii pentru a se adapta condițiilor și preferințelor. Motocicliștii pot alege, de asemenea, să dezactiveze sistemul.
Repornirea aproape instantă a motorului după o coliziune poate însemna diferența dintre a-ți păstra locul pe podium sau a fi nevoit să te lupți pentru a reveni în pluton. Totul recurge la apăsarea unui buton.
Repornirea aproape instantă a motorului după o coliziune poate însemna diferența dintre a-ți păstra locul pe podium sau a fi nevoit să te lupți pentru a reveni în pluton. Totul recurge la apăsarea unui buton.
Manșoanele ODI Lock-On Grips dintr-un compozit cu densitate medie oferă o senzație excelentă de aderență, în timp ce sistemul lor de fixare cu șuruburi facilitează foarte mult sarcina de schimbare a mânerelor.
Manșoanele ODI Lock-On Grips dintr-un compozit cu densitate medie oferă o senzație excelentă de aderență, în timp ce sistemul lor de fixare cu șuruburi facilitează foarte mult sarcina de schimbare a mânerelor.
Componentele de frânare revizuite includ discuri Braking/Sunstar perforate (Ø 270 mm/ Ø 240 mm) cuplate cu un etrier și un cilindru principal Brembo în față și un etrier și un cilindru principal Nissin în spate. Sistemul de înaltă performanță oferă o controlabilitate mai mare pe frânare, contribuind la un atac mai bun în viraje.
Componentele de frânare revizuite includ discuri Braking/Sunstar perforate (Ø 270 mm/ Ø 240 mm) cuplate cu un etrier și un cilindru principal Brembo în față și un etrier și un cilindru principal Nissin în spate. Sistemul de înaltă performanță oferă o controlabilitate mai mare pe frânare, contribuind la un atac mai bun în viraje.
Cu ajutorul aplicației pentru smartphone "RIDEOLOGY THE APP KX", motocicliștii pot accesa și regla hărțile motorului. Funcționalitatea (reglarea combustibilului și a temporizării aprinderii) este similară cu cea oferită de accesoriul KX FI Calibration Kit utilizat la modelele anterioare. Sunt disponibile și jurnalele de întreținere.
Cu ajutorul aplicației pentru smartphone "RIDEOLOGY THE APP KX", motocicliștii pot accesa și regla hărțile motorului. Funcționalitatea (reglarea combustibilului și a temporizării aprinderii) este similară cu cea oferită de accesoriul KX FI Calibration Kit utilizat la modelele anterioare. Sunt disponibile și jurnalele de întreținere.
Motorul modelului KX450 a fost întotdeauna un punct forte, dar inginerii Kawasaki au găsit o modalitate de a-l face și mai puternic. Oferind performanțe înbunătățite pe toată plaja de turații, noul motor mai puternic este susținut de o serie de caracteristici precum modul Launch Control, pornirea electrică și un ambreiaj hidraulic, dovedite a le oferi piloților un avantaj pe circuit.
Motorul modelului KX450 a fost întotdeauna un punct forte, dar inginerii Kawasaki au găsit o modalitate de a-l face și mai puternic. Oferind performanțe înbunătățite pe toată plaja de turații, noul motor mai puternic este susținut de o serie de caracteristici precum modul Launch Control, pornirea electrică și un ambreiaj hidraulic, dovedite a le oferi piloților un avantaj pe circuit.
În completarea performanței sale aclamate, manevrabilitatea și agilitatea, un cadru reproiectat cu un echilibru optimizat al rigidității permite îmbunătățirea performanțelor în viraje, care rămân consecvente pentru o gamă largă de condiții, în timp ce masa mai centralizată contribuie, de asemenea, la performanța îmbunătățită a manevrabilității. Frânele premium Brembo și manșoanele ODI Lock-On contribuie atât la performanță, cât și la recunoașterea mărcii.
În completarea performanței sale aclamate, manevrabilitatea și agilitatea, un cadru reproiectat cu un echilibru optimizat al rigidității permite îmbunătățirea performanțelor în viraje, care rămân consecvente pentru o gamă largă de condiții, în timp ce masa mai centralizată contribuie, de asemenea, la performanța îmbunătățită a manevrabilității. Frânele premium Brembo și manșoanele ODI Lock-On contribuie atât la performanță, cât și la recunoașterea mărcii.
Noile KX450 și KX450X sunt primele modele KX care oferă selecția Power Mode și Kawasaki Traction Control prin simpla apăsare a unui buton. Iar cu conectivitatea smartphone, pilotul poate ajusta hărțile motorului direct de pe smartphone-urile lor* *
Noile KX450 și KX450X sunt primele modele KX care oferă selecția Power Mode și Kawasaki Traction Control prin simpla apăsare a unui buton. Iar cu conectivitatea smartphone, pilotul poate ajusta hărțile motorului direct de pe smartphone-urile lor* *
Deja foarte apreciate pentru ergonomia lor slim, KX450 și KX450X au o caroserie reproiectată care oferă o interfață și mai avantajoasă pentru pilot. Șasiurile, capacele laterale și aripa spate nou proiectate sunt mai ferme și elimină suprafețe de agățare, facilitând și mai mult mișcarea pilotului.
Deja foarte apreciate pentru ergonomia lor slim, KX450 și KX450X au o caroserie reproiectată care oferă o interfață și mai avantajoasă pentru pilot. Șasiurile, capacele laterale și aripa spate nou proiectate sunt mai ferme și elimină suprafețe de agățare, facilitând și mai mult mișcarea pilotului.
Sistemul de lauch control crește șansele de a obține un start bun, ajutând piloții să maximizeze tracțiunea atunci când pornesc pe o suprafață cu aderență redusă.
Sistemul de lauch control crește șansele de a obține un start bun, ajutând piloții să maximizeze tracțiunea atunci când pornesc pe o suprafață cu aderență redusă.
Comparativ cu un ambreiaj convențional, ambreiajul hidraulic oferă o senzație mai directă și o acțiune mai ușoară a manetei. Un joc mai mic pe măsură ce ambreiajul se încălzește în timpul utilizării intense are ca rezultat o senzație mai consistentă.
Comparativ cu un ambreiaj convențional, ambreiajul hidraulic oferă o senzație mai directă și o acțiune mai ușoară a manetei. Un joc mai mic pe măsură ce ambreiajul se încălzește în timpul utilizării intense are ca rezultat o senzație mai consistentă.
Un cadru reproiectat găzduiește actualizările aduse sistemelor de admisie și evacuare ale motorului, oferind în același timp un nivel ridicat atât de manevrabilitate cât și agilitate. Echilibrul optimizat al rigidității contribuie la o performanță ideală în viraje într-o gamă mai largă de condiții.
Un cadru reproiectat găzduiește actualizările aduse sistemelor de admisie și evacuare ale motorului, oferind în același timp un nivel ridicat atât de manevrabilitate cât și agilitate. Echilibrul optimizat al rigidității contribuie la o performanță ideală în viraje într-o gamă mai largă de condiții.
Furca față cu arcuri elicoidale inversate de Ø 49 mm în stil de fabrică și noua suspensie spate Uni-Trak oferă performanțe pregătite pentru curse și posibilitatea de reglare pentru a permite piloților să își adapteze setările în funcție de condiții.
Furca față cu arcuri elicoidale inversate de Ø 49 mm în stil de fabrică și noua suspensie spate Uni-Trak oferă performanțe pregătite pentru curse și posibilitatea de reglare pentru a permite piloților să își adapteze setările în funcție de condiții.
Roțile F21"/R18" și anvelopele de tip enduro sunt bine adaptate la situațiile întâlnite în cursele de cross-country.
Roțile F21"/R18" și anvelopele de tip enduro sunt bine adaptate la situațiile întâlnite în cursele de cross-country.
Suportul lateral convenabil este echipament standard.
Suportul lateral convenabil este echipament standard.
Capacul lateral poate fi îndepărtat fără unelte, facilitând accesul la filtrul de aer.
Capacul lateral poate fi îndepărtat fără unelte, facilitând accesul la filtrul de aer.
Patru poziții ale ghidonului și două poziții ale scărițelor permite piloților să își adapteze poziția de condus în funcție de conformație și preferințele pilotului.
Patru poziții ale ghidonului și două poziții ale scărițelor permite piloților să își adapteze poziția de condus în funcție de conformație și preferințele pilotului.
Dispunerea sistemului de admisie în jos și evacuarea aliniate simetric oferă o putere crescută în toată gama de turații. Admisia reproiectată oferă un traseu mult mai drept pentru ca amestecul aer-combustibil să intre în cilindru, în timp ce un orificiu de evacuare poziționat central se aliniază cu cel de admisie pentru o eficiență ridicată a fluxului de aer, ambele contribuind la creșterea performanțelor.
Dispunerea sistemului de admisie în jos și evacuarea aliniate simetric oferă o putere crescută în toată gama de turații. Admisia reproiectată oferă un traseu mult mai drept pentru ca amestecul aer-combustibil să intre în cilindru, în timp ce un orificiu de evacuare poziționat central se aliniază cu cel de admisie pentru o eficiență ridicată a fluxului de aer, ambele contribuind la creșterea performanțelor.
Cu ajutorul butonului Mode (M) de pe maneta din stânga, pilotul poate comuta rapid și ușor între cele două hărți ale motorului (Normal, Mild response) furnizate în ECU.
Cu ajutorul butonului Mode (M) de pe maneta din stânga, pilotul poate comuta rapid și ușor între cele două hărți ale motorului (Normal, Mild response) furnizate în ECU.
Cu ajutorul butonului Traction (T) de pe maneta din stânga, pilotul poate selecta rapid și ușor două niveluri (Weak, Strong) de control al tracțiunii pentru a se adapta condițiilor și preferințelor. Motocicliștii pot alege, de asemenea, să dezactiveze sistemul.
Cu ajutorul butonului Traction (T) de pe maneta din stânga, pilotul poate selecta rapid și ușor două niveluri (Weak, Strong) de control al tracțiunii pentru a se adapta condițiilor și preferințelor. Motocicliștii pot alege, de asemenea, să dezactiveze sistemul.
Repornirea aproape instantă a motorului după o coliziune poate însemna diferența dintre a-ți păstra locul pe podium sau a fi nevoit să te lupți pentru a reveni în pluton. Totul recurge la apăsarea unui buton.
Repornirea aproape instantă a motorului după o coliziune poate însemna diferența dintre a-ți păstra locul pe podium sau a fi nevoit să te lupți pentru a reveni în pluton. Totul recurge la apăsarea unui buton.
Manșoanele ODI Lock-On Grips dintr-un compozit cu densitate medie oferă o senzație excelentă de aderență, în timp ce sistemul lor de fixare cu șuruburi facilitează foarte mult sarcina de schimbare a mânerelor.
Manșoanele ODI Lock-On Grips dintr-un compozit cu densitate medie oferă o senzație excelentă de aderență, în timp ce sistemul lor de fixare cu șuruburi facilitează foarte mult sarcina de schimbare a mânerelor.
Componentele de frânare revizuite includ discuri Braking/Sunstar perforate (Ø 270 mm/ Ø 240 mm) cuplate cu un etrier și un cilindru principal Brembo în față și un etrier și un cilindru principal Nissin în spate. Sistemul de înaltă performanță oferă o controlabilitate mai mare pe frânare, contribuind la un atac mai bun în viraje.
Componentele de frânare revizuite includ discuri Braking/Sunstar perforate (Ø 270 mm/ Ø 240 mm) cuplate cu un etrier și un cilindru principal Brembo în față și un etrier și un cilindru principal Nissin în spate. Sistemul de înaltă performanță oferă o controlabilitate mai mare pe frânare, contribuind la un atac mai bun în viraje.
Cu ajutorul aplicației pentru smartphone "RIDEOLOGY THE APP KX", motocicliștii pot accesa și regla hărțile motorului. Funcționalitatea (reglarea combustibilului și a temporizării aprinderii) este similară cu cea oferită de accesoriul KX FI Calibration Kit utilizat la modelele anterioare. Sunt disponibile și jurnalele de întreținere.
Cu ajutorul aplicației pentru smartphone "RIDEOLOGY THE APP KX", motocicliștii pot accesa și regla hărțile motorului. Funcționalitatea (reglarea combustibilului și a temporizării aprinderii) este similară cu cea oferită de accesoriul KX FI Calibration Kit utilizat la modelele anterioare. Sunt disponibile și jurnalele de întreținere.
Launch Control Mode este un mod de pornire utilizat în categoria motocrossului care ajută piloții să obțină un start bun prin minimizarea rotației roțior în momentul plecării de pe loc.
În cursele de motocross, startul este esențial. Câteva zecimi de secundă pot face diferența între a obține sau nu podiumul. În condiții alunecoase, obținerea capacității maxime de la un motocrosser necesită un control precis atât al ambreiajului, cât și al accelerației. Modul de Launch Control ajută piloții să aibe un start bun prin abordarea unei tehnici bune împreună cu gestionarea precisă motorului. Pentru prima data când acest sistem este instalat pe un motocrosser de stok KX450F Kawasaki'. Sistemul activează o hartă a motorului separată concepută pentru a obține o pornire mai efficientă. Sistemul este conceput cu aceleași specificații ca și cel folosit pe motoarele de uzină, care concurează în Campionatele AMA Supercross și Motocross. Launch Control este activat pur și simplu accesând butonul de pe ghidon. Harta Launch Control întârzie ușor momentul aprinderii pentru a ajuta la domolirea cuplului puternic al motorului ' și reducerea rotației roților în momentul plecării. Modul Launch Control este activ doar în primele două viteze, în momentul treceri în viteza a 3-a a cutiei de viteză, dezactivare și revenire la harta standard a motorului se face automat. Sistemul oferă piloților un mare avantaj atunci când se aliniază la start și oferă o mai mare șansă la podium.
Conectivitatea smartphone-urilor contribuie la o experiență îmbunătățită, permițând motocicliștilor să se conecteze la motocicleta lor wireless.
Tehnologia inteligentă permite motocicliștilor să se conecteze la motocicleta wireless. Cu ajutorul aplicației pentru smartphone RIDEOLOGY THE APP pot fi accesate o serie de funcții ale instrumentelor, contribuind la o experiență îmbunătățită de motociclism. Informațiile despre vehicul (cum ar fi kilometrajul, indicatorul de combustibil, programul de întreținere etc.) pot fi vizualizate pe telefon. Jurnalele de călătorie (variază în funcție de model, dar pot include traseul GPS, poziția vitezei, turația și alte informații) pot fi vizualizate pe smartphone. Atunci când este conectat, pe panoul de instrumente sunt afișate notificări telefonice (apel, e-mail). Motocicliștii pot, de asemenea, să facă modificări la setările afișajului instrumentelor de bord ale motocicletei (unități preferate, setarea ceasului și a datei etc.) prin intermediul smartphone-ului. Iar la anumite modele, este posibil chiar să se verifice și să se ajusteze setările vehiculului (cum ar fi Rider Mode, funcțiile de asistență electronică a motociclistului și setările de sarcină utilă).
ERGO-FIT este un sistem de interfață care permite unei game largi de piloți să se simtă comod pe motocicletă.
Poziția corectă este esențială pentru confortul și controlul pilotului. Cu toate acestea, potrivirea ideală variază de la un rider la altul, în funcție de conformație și stilul de pilotaj al acestuia. ERGO-FIT este un sistem de interfață conceput pentru a permite piloților să își găsească poziția ideală. Diferite puncte ale interfeței șasiului (ghidonul, scărițele și șaua) pot fi ajustate printr-o combinație de piese interschimbabile și piese cu poziții reglabile. Simțindu-se în armonie cu motocicleta, aceștia vor putea experimenta modul în care motoarele Kawasaki sunt plăcute și satisfăcătoare de condus. *Piesele reglabile și intervalul de reglaj al acestora variază în funcție de model.
2 moduri KTRC (Kawasaki Traction Control), ușor de selectat de la comutatoarele de pe mânerul din stânga.
Prin utilizarea butonului de Tracțiune (T) de pe ghidonul stâng, conducătorii pot selecta rapid și ușor două nivele (Slab, Puternic) de control al tracțiunii pentru a se adapta condițiilor și preferințelor. Conducătorii pot, de asemenea, să aleagă să dezactiveze sistemul.
Selectarea modului de putere permite schimbarea modului de livrare a puterii motorului.
Prin utilizarea butonului de Tracțiune (T) de pe ghidonul stâng, conducătorii pot selecta rapid și ușor din două nivele (Slab, Puternic) de control al tracțiunii, potrivite condițiilor și preferințelor. Conducătorii pot, de asemenea, să aleagă să dezactiveze sistemul.
Launch Control Mode este un mod de pornire utilizat în categoria motocrossului care ajută piloții să obțină un start bun prin minimizarea rotației roțior în momentul plecării de pe loc.
În cursele de motocross, startul este esențial. Câteva zecimi de secundă pot face diferența între a obține sau nu podiumul. În condiții alunecoase, obținerea capacității maxime de la un motocrosser necesită un control precis atât al ambreiajului, cât și al accelerației. Modul de Launch Control ajută piloții să aibe un start bun prin abordarea unei tehnici bune împreună cu gestionarea precisă motorului. Pentru prima data când acest sistem este instalat pe un motocrosser de stok KX450F Kawasaki'. Sistemul activează o hartă a motorului separată concepută pentru a obține o pornire mai efficientă. Sistemul este conceput cu aceleași specificații ca și cel folosit pe motoarele de uzină, care concurează în Campionatele AMA Supercross și Motocross. Launch Control este activat pur și simplu accesând butonul de pe ghidon. Harta Launch Control întârzie ușor momentul aprinderii pentru a ajuta la domolirea cuplului puternic al motorului ' și reducerea rotației roților în momentul plecării. Modul Launch Control este activ doar în primele două viteze, în momentul treceri în viteza a 3-a a cutiei de viteză, dezactivare și revenire la harta standard a motorului se face automat. Sistemul oferă piloților un mare avantaj atunci când se aliniază la start și oferă o mai mare șansă la podium.
Conectivitatea smartphone-urilor contribuie la o experiență îmbunătățită, permițând motocicliștilor să se conecteze la motocicleta lor wireless.
Tehnologia inteligentă permite motocicliștilor să se conecteze la motocicleta wireless. Cu ajutorul aplicației pentru smartphone RIDEOLOGY THE APP pot fi accesate o serie de funcții ale instrumentelor, contribuind la o experiență îmbunătățită de motociclism. Informațiile despre vehicul (cum ar fi kilometrajul, indicatorul de combustibil, programul de întreținere etc.) pot fi vizualizate pe telefon. Jurnalele de călătorie (variază în funcție de model, dar pot include traseul GPS, poziția vitezei, turația și alte informații) pot fi vizualizate pe smartphone. Atunci când este conectat, pe panoul de instrumente sunt afișate notificări telefonice (apel, e-mail). Motocicliștii pot, de asemenea, să facă modificări la setările afișajului instrumentelor de bord ale motocicletei (unități preferate, setarea ceasului și a datei etc.) prin intermediul smartphone-ului. Iar la anumite modele, este posibil chiar să se verifice și să se ajusteze setările vehiculului (cum ar fi Rider Mode, funcțiile de asistență electronică a motociclistului și setările de sarcină utilă).
ERGO-FIT este un sistem de interfață care permite unei game largi de piloți să se simtă comod pe motocicletă.
Poziția corectă este esențială pentru confortul și controlul pilotului. Cu toate acestea, potrivirea ideală variază de la un rider la altul, în funcție de conformație și stilul de pilotaj al acestuia. ERGO-FIT este un sistem de interfață conceput pentru a permite piloților să își găsească poziția ideală. Diferite puncte ale interfeței șasiului (ghidonul, scărițele și șaua) pot fi ajustate printr-o combinație de piese interschimbabile și piese cu poziții reglabile. Simțindu-se în armonie cu motocicleta, aceștia vor putea experimenta modul în care motoarele Kawasaki sunt plăcute și satisfăcătoare de condus. *Piesele reglabile și intervalul de reglaj al acestora variază în funcție de model.
2 moduri KTRC (Kawasaki Traction Control), ușor de selectat de la comutatoarele de pe mânerul din stânga.
Prin utilizarea butonului de Tracțiune (T) de pe ghidonul stâng, conducătorii pot selecta rapid și ușor două nivele (Slab, Puternic) de control al tracțiunii pentru a se adapta condițiilor și preferințelor. Conducătorii pot, de asemenea, să aleagă să dezactiveze sistemul.
Selectarea modului de putere permite schimbarea modului de livrare a puterii motorului.
Prin utilizarea butonului de Tracțiune (T) de pe ghidonul stâng, conducătorii pot selecta rapid și ușor din două nivele (Slab, Puternic) de control al tracțiunii, potrivite condițiilor și preferințelor. Conducătorii pot, de asemenea, să aleagă să dezactiveze sistemul.
Tip motor | Motor în 4 timpi cu un singur răcit cu lichid |
---|---|
Raport de compresie | 12.5:1 |
Sistem de supape | DOHC, 4 supape |
Diametru cilindru x timpi | 96.0 x 62.1 mm |
Capacitate cilindrică | 449 cm³ |
Sistemul de alimentare cu combustibil | Injecție de combustibil: 44 mm x 1 |
Lubrifiere | Ungere forțată, carter semi-uscat |
Sistemul de pornire | Electric |
Aprindere | Digital |
Transmisie | 5 viteze + marșarier cu schimbător |
---|---|
Ambreiaj | Multi-disc în ulei |
Raport de reducere primară | 2.727 (60/22) |
Raport viteză 1 | 1.750 (28/16) |
Raport viteză a 2-a | 1.412 (24/17) |
Raport viteză a 3-a | 1.188 (19/16) |
Raport viteză a 4-a | 1.000 (19/19) |
Raport viteză a 5-a | 0.875 (21/24) |
Transmisie finală | Lanț nituit |
Raport de reducere finală | 3.846 (50/13) |
Tipul de cadru | Perimetru din aluminiu |
---|---|
Trail | 119 mm |
Cursa suspensiei roată față | 305 mm |
Cursa suspensiei roată spate | 307 mm |
Pneu, față | AT 24 x 8-12 |
Pneu, spate | 140/80-18M/C 70R |
L x l x H | 2,180 x 815 x 1,260 mm |
Unghiul de virare stânga-dreapta | 42° / 42° |
Ampatament | 1,480 mm |
Garda la sol | 335 mm |
Capacitatea rezervor combustibil | 6.2 litri |
Înălțime șa | 955 mm |
Masă totală | 113.8 kg |
Tipul frânei față | 1 disc petalat semi-flotant |
---|---|
Diametrul discului frânei față | Ø 270 mm |
Tipul etrierului de frână față | Brembo, cu 2 pistoane opuse |
Tipul frânei spate | Un singur disc de petale |
Diametrul discului de frână spate | Ø 240 mm |
Etrier de frână spate | Un singur piston |
Tipul suspensiei față | Furcă inversată cu amortizare reglabilă cu compresie și revenire |
Diametrul suspensiei față | Ø 49 mm |
Tipul de suspensie spate | Uni-Trak, compresie reglabilă cu două intervale (viteză înaltă/joasă) și amortizare reglabilă în revenire, precum și reglarea pretensionării arcului |
Inpage Navigation Section: Accesorii