Inpage Navigation Section: Overview
Depășirea limitelor de inginerie și performanță este una dintre puținele motociclete care merită cu adevărat să fie numite Instant Icons. Creat fără compromisuri și beneficiind de puterea colectivă Kawasaki Heavy Industries, Ninja H2R impune respect și atrage cei mai pricepuți și dedicați piloți. H2R dispune de: suspensie spate Ohlins, quick-shifter în sus și în jos, dispozitive aerodinamice, cornering management și afișaj pentru unghiul de înclinare. Ninja H2R, joacă-ți rolul în istorie. Acest vehicul nu este fabricat pentru utilizarea pe drumurile publice.
Culoare
€56,000.00
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Motorul supercharged cu compresor utilizat la Ninja H2R a fost proiectat de către inginerii Kawasaki, cu ajutorul altor companii din cadrul grupului KHI, și anume Gas Turbine & Machinery Company, Aerospace Company și Corporate Technology Division.
Motorul supercharged cu compresor utilizat la Ninja H2R a fost proiectat de către inginerii Kawasaki, cu ajutorul altor companii din cadrul grupului KHI, și anume Gas Turbine & Machinery Company, Aerospace Company și Corporate Technology Division.
În ciuda configurației familiare In-Line Four, unitatea de propulsie a motocicletei Ninja H2R este încărcată cu tehnologie dezvoltată special pentru acest motor Supercharged cu compresor: unele noi, altele cu know-how de la Kawasaki Group.
În ciuda configurației familiare In-Line Four, unitatea de propulsie a motocicletei Ninja H2R este încărcată cu tehnologie dezvoltată special pentru acest motor Supercharged cu compresor: unele noi, altele cu know-how de la Kawasaki Group.
Pentru a facilita schimbarea lină și rapidă a treptelor de viteză, a fost aleasă o transmisie de tip dog-ring. Acesta este tipul de transmisie care se găsește în mod obișnuit în MotoGP sau Formula 1 și a fost dezvoltat cu ajutorul feedback-ului echipei Kawasaki Racing Team.
Pentru a facilita schimbarea lină și rapidă a treptelor de viteză, a fost aleasă o transmisie de tip dog-ring. Acesta este tipul de transmisie care se găsește în mod obișnuit în MotoGP sau Formula 1 și a fost dezvoltat cu ajutorul feedback-ului echipei Kawasaki Racing Team.
Sistemul complet electronic de acționare a accelerației de la Kawasaki permite ECU să controleze atât volumul de combustibil (prin intermediul injectoarelor de combustibil), cât și volumul de aer (prin intermediul supapelor de accelerație) furnizat motorului. Injecția ideală a combustibilului și poziția ideală a supapelor de accelerație au ca rezultat un răspuns fin și natural al motorului și o putere ideală a acestuia. Sistemul contribuie, de asemenea, în mod semnificativ la reducerea emisiilor
Sistemul complet electronic de acționare a accelerației de la Kawasaki permite ECU să controleze atât volumul de combustibil (prin intermediul injectoarelor de combustibil), cât și volumul de aer (prin intermediul supapelor de accelerație) furnizat motorului. Injecția ideală a combustibilului și poziția ideală a supapelor de accelerație au ca rezultat un răspuns fin și natural al motorului și o putere ideală a acestuia. Sistemul contribuie, de asemenea, în mod semnificativ la reducerea emisiilor
Nu este întâmplător faptul că, atunci când este privit din lateral, Ninja H2R nu pare să aibă poziția agresvivă înclinată spre înainte cum este întâlnit la majoritatea modelelor supersport moderne.
Nu este întâmplător faptul că, atunci când este privit din lateral, Ninja H2R nu pare să aibă poziția agresvivă înclinată spre înainte cum este întâlnit la majoritatea modelelor supersport moderne.
În locul oglinzilor, Ninja H2R dispune de aripi din CFRP montate pe capota superioară.
În locul oglinzilor, Ninja H2R dispune de aripi din CFRP montate pe capota superioară.
Sistemul de evacuare complet din titan are un design foarte simplu, colector, țevi colectoare, o țeavă de îmbinare și un amortizor de zgomot de tip megafon cu țeavă dreaptă. Frânele cu discuri față și spate oferă performanțe de frânare sigure, în timp ce ABS-ul adaugă un plus de siguranță.
Sistemul de evacuare complet din titan are un design foarte simplu, colector, țevi colectoare, o țeavă de îmbinare și un amortizor de zgomot de tip megafon cu țeavă dreaptă. Frânele cu discuri față și spate oferă performanțe de frânare sigure, în timp ce ABS-ul adaugă un plus de siguranță.
Bascula pe o singură parte permite montarea amortizorului de evacuare mai aproape de axul motocicletei, asigurând un unghi mare înclinare în viraje pregătit pentru un atac agresig al virajelor.
Bascula pe o singură parte permite montarea amortizorului de evacuare mai aproape de axul motocicletei, asigurând un unghi mare înclinare în viraje pregătit pentru un atac agresig al virajelor.
Noua vopsea Highly Durable de la Kawasaki prezintă un strat special care permite zgârieturilor să se repare singure, permițând vopselei să își mențină finisajul de înaltă calitate†. * Segmentele moi și dure din strat lucrează împreună ca un resort chimic, creând un efect de trambulină care absoarbe impacturile. † Note: 1. În unele cazuri, este nevoie de aproximativ o săptămână pentru recuperare. 2. Vopseaua nu se va recupera în cazul zgârieturilor cauzate de o monedă sau o cheie, sau de atingerea fermoarului.
Noua vopsea Highly Durable de la Kawasaki prezintă un strat special care permite zgârieturilor să se repare singure, permițând vopselei să își mențină finisajul de înaltă calitate†. * Segmentele moi și dure din strat lucrează împreună ca un resort chimic, creând un efect de trambulină care absoarbe impacturile. † Note: 1. În unele cazuri, este nevoie de aproximativ o săptămână pentru recuperare. 2. Vopseaua nu se va recupera în cazul zgârieturilor cauzate de o monedă sau o cheie, sau de atingerea fermoarului.
Un ambreiaj hidraulic performant care necesită mai puțină întreținere, asigurând că starea inițială poate fi menținută mai mult timp. Iar cu componentele Brembo, liniaritatea și acționarea fină sunt, de asemenea calități care fac diferența.
Un ambreiaj hidraulic performant care necesită mai puțină întreținere, asigurând că starea inițială poate fi menținută mai mult timp. Iar cu componentele Brembo, liniaritatea și acționarea fină sunt, de asemenea calități care fac diferența.
Au fost luate în considerare o serie de considerații în ceea ce privește proiectarea capului cilindrilor pentru a asigura performanța de răcire necesară pentru motorul Supercharged (cu compresor). Pasajele mari ale de răcire cu lichid au ca rezultat răcirea ideală a camerei de ardere.
Au fost luate în considerare o serie de considerații în ceea ce privește proiectarea capului cilindrilor pentru a asigura performanța de răcire necesară pentru motorul Supercharged (cu compresor). Pasajele mari ale de răcire cu lichid au ca rezultat răcirea ideală a camerei de ardere.
Aerul furnizat compresorului motorului Supercharged intră prin intermediul unor prize de aer Ram Air duble prin carena frontală. Suprafața frontală totală a acestora este de aproximativ 13.000 mm2 - ilustrând cât de mult aer este necesar pentru a obține o putere de peste 300 CP.
Aerul furnizat compresorului motorului Supercharged intră prin intermediul unor prize de aer Ram Air duble prin carena frontală. Suprafața frontală totală a acestora este de aproximativ 13.000 mm2 - ilustrând cât de mult aer este necesar pentru a obține o putere de peste 300 CP.
Folosirea unei construcții de cadru tip Trellies a oferit o soluție elegantă și ușoară pentru a îndeplini cerințele de performanță pentru șasiu.
Folosirea unei construcții de cadru tip Trellies a oferit o soluție elegantă și ușoară pentru a îndeplini cerințele de performanță pentru șasiu.
În interesul menținerii motorului compact și simplu, un singur sistem de lubrifiere asigură uleiul de răcire pentru componentele motorului, supraalimentarea și transmisia.
În interesul menținerii motorului compact și simplu, un singur sistem de lubrifiere asigură uleiul de răcire pentru componentele motorului, supraalimentarea și transmisia.
A fost obținută o permisiune specială pentru a utiliza logoul River Mark pe Ninja H2R. De obicei, utilizarea sa pe un produs este rezervată modelelor cu semnificație istorică.
A fost obținută o permisiune specială pentru a utiliza logoul River Mark pe Ninja H2R. De obicei, utilizarea sa pe un produs este rezervată modelelor cu semnificație istorică.
Noile caracteristici afișate în bord sunt unghiului de înclinare și funcția de înregistrare a unghiului de înclinare maxim (posibilă datorită adăugării unității de măsurare inerțială)
Noile caracteristici afișate în bord sunt unghiului de înclinare și funcția de înregistrare a unghiului de înclinare maxim (posibilă datorită adăugării unității de măsurare inerțială)
Ninja H2R a fost prima motocicletă Kawasaki care a fost echipată standard cu quick shifter. Quick shifter-ul permite, de asemenea, schimbarea vitezelor inferior fără ambreiaj.
Ninja H2R a fost prima motocicletă Kawasaki care a fost echipată standard cu quick shifter. Quick shifter-ul permite, de asemenea, schimbarea vitezelor inferior fără ambreiaj.
KCMF monitorizează parametrii motorului și ai șasiului pe tot parcursul virajului - de la intrare, prin apex, până la ieșirea din viraj - modulând forța de frânare și puterea motorului pentru a facilita o tranziție lină de la accelerare la frânare și înapoi, și pentru a ajuta pilotul să își urmărească trasa dorită în viraj. Pe Ninja H2, KCMF monitorizează următoarele sisteme: - KTRC (inclusiv controlul tracțiunii, al roților și al alunecării) - KLCM - KIBS (inclusiv controlul tangajului și al frânării în viraje) - Kawasaki Engine Brake Control (Controlul frânei motorului Kawasaki)
KCMF monitorizează parametrii motorului și ai șasiului pe tot parcursul virajului - de la intrare, prin apex, până la ieșirea din viraj - modulând forța de frânare și puterea motorului pentru a facilita o tranziție lină de la accelerare la frânare și înapoi, și pentru a ajuta pilotul să își urmărească trasa dorită în viraj. Pe Ninja H2, KCMF monitorizează următoarele sisteme: - KTRC (inclusiv controlul tracțiunii, al roților și al alunecării) - KLCM - KIBS (inclusiv controlul tangajului și al frânării în viraje) - Kawasaki Engine Brake Control (Controlul frânei motorului Kawasaki)
Poziția de pilotaj a fost concepută pentru rularea la viteze ultra-înalte și pentru circuit. Pentru a ajuta la susținerea pilotului în timpul accelerațiilor intense, aripile de susținere a șoldurilor flanchează partea din spate a șeii. Suportul pentru șolduri este reglabil cu 15 mm în spate pentru a se adapta la conformația pilotului.
Poziția de pilotaj a fost concepută pentru rularea la viteze ultra-înalte și pentru circuit. Pentru a ajuta la susținerea pilotului în timpul accelerațiilor intense, aripile de susținere a șoldurilor flanchează partea din spate a șeii. Suportul pentru șolduri este reglabil cu 15 mm în spate pentru a se adapta la conformația pilotului.
O pereche de discuri masive Brembo semi-floatante de Ø 330 mm, cu o grosime de 5,5 mm, asigură o forță de frânare perfectă.
O pereche de discuri masive Brembo semi-floatante de Ø 330 mm, cu o grosime de 5,5 mm, asigură o forță de frânare perfectă.
Adăugarea amortizorului Öhlins TTX, un amortizor oferă numeroase beneficii pentru pilot: - Stabilitate spate mai bună - Amortizare excelentă și confort sporit la rulare - Mai multă stabilitate la viteză.
Adăugarea amortizorului Öhlins TTX, un amortizor oferă numeroase beneficii pentru pilot: - Stabilitate spate mai bună - Amortizare excelentă și confort sporit la rulare - Mai multă stabilitate la viteză.
Amortizorul ghidon electronic Kawasaki a fost dezvoltat împreună cu Öhlins, unul dintre cei mai cunoscuți și respectați producători de amortizoare.
Amortizorul ghidon electronic Kawasaki a fost dezvoltat împreună cu Öhlins, unul dintre cei mai cunoscuți și respectați producători de amortizoare.
Utilizarea IMU-ului compact de la Bosch permite adăugarea unui nivel suplimentar de precizie la KTRC, KLCM și KIBS, deja de nivel înalt. IMU permite monitorizarea inerției de-a lungul a 6 DOF (grade de libertate). Se măsoară accelerația de-a lungul axelor longitudinale, transversale și verticale, plus rata de ruliu și rata de tangaj.
Utilizarea IMU-ului compact de la Bosch permite adăugarea unui nivel suplimentar de precizie la KTRC, KLCM și KIBS, deja de nivel înalt. IMU permite monitorizarea inerției de-a lungul a 6 DOF (grade de libertate). Se măsoară accelerația de-a lungul axelor longitudinale, transversale și verticale, plus rata de ruliu și rata de tangaj.
Motorul supercharged cu compresor utilizat la Ninja H2R a fost proiectat de către inginerii Kawasaki, cu ajutorul altor companii din cadrul grupului KHI, și anume Gas Turbine & Machinery Company, Aerospace Company și Corporate Technology Division.
Motorul supercharged cu compresor utilizat la Ninja H2R a fost proiectat de către inginerii Kawasaki, cu ajutorul altor companii din cadrul grupului KHI, și anume Gas Turbine & Machinery Company, Aerospace Company și Corporate Technology Division.
În ciuda configurației familiare In-Line Four, unitatea de propulsie a motocicletei Ninja H2R este încărcată cu tehnologie dezvoltată special pentru acest motor Supercharged cu compresor: unele noi, altele cu know-how de la Kawasaki Group.
În ciuda configurației familiare In-Line Four, unitatea de propulsie a motocicletei Ninja H2R este încărcată cu tehnologie dezvoltată special pentru acest motor Supercharged cu compresor: unele noi, altele cu know-how de la Kawasaki Group.
Pentru a facilita schimbarea lină și rapidă a treptelor de viteză, a fost aleasă o transmisie de tip dog-ring. Acesta este tipul de transmisie care se găsește în mod obișnuit în MotoGP sau Formula 1 și a fost dezvoltat cu ajutorul feedback-ului echipei Kawasaki Racing Team.
Pentru a facilita schimbarea lină și rapidă a treptelor de viteză, a fost aleasă o transmisie de tip dog-ring. Acesta este tipul de transmisie care se găsește în mod obișnuit în MotoGP sau Formula 1 și a fost dezvoltat cu ajutorul feedback-ului echipei Kawasaki Racing Team.
Sistemul complet electronic de acționare a accelerației de la Kawasaki permite ECU să controleze atât volumul de combustibil (prin intermediul injectoarelor de combustibil), cât și volumul de aer (prin intermediul supapelor de accelerație) furnizat motorului. Injecția ideală a combustibilului și poziția ideală a supapelor de accelerație au ca rezultat un răspuns fin și natural al motorului și o putere ideală a acestuia. Sistemul contribuie, de asemenea, în mod semnificativ la reducerea emisiilor
Sistemul complet electronic de acționare a accelerației de la Kawasaki permite ECU să controleze atât volumul de combustibil (prin intermediul injectoarelor de combustibil), cât și volumul de aer (prin intermediul supapelor de accelerație) furnizat motorului. Injecția ideală a combustibilului și poziția ideală a supapelor de accelerație au ca rezultat un răspuns fin și natural al motorului și o putere ideală a acestuia. Sistemul contribuie, de asemenea, în mod semnificativ la reducerea emisiilor
Nu este întâmplător faptul că, atunci când este privit din lateral, Ninja H2R nu pare să aibă poziția agresvivă înclinată spre înainte cum este întâlnit la majoritatea modelelor supersport moderne.
Nu este întâmplător faptul că, atunci când este privit din lateral, Ninja H2R nu pare să aibă poziția agresvivă înclinată spre înainte cum este întâlnit la majoritatea modelelor supersport moderne.
În locul oglinzilor, Ninja H2R dispune de aripi din CFRP montate pe capota superioară.
În locul oglinzilor, Ninja H2R dispune de aripi din CFRP montate pe capota superioară.
Sistemul de evacuare complet din titan are un design foarte simplu, colector, țevi colectoare, o țeavă de îmbinare și un amortizor de zgomot de tip megafon cu țeavă dreaptă. Frânele cu discuri față și spate oferă performanțe de frânare sigure, în timp ce ABS-ul adaugă un plus de siguranță.
Sistemul de evacuare complet din titan are un design foarte simplu, colector, țevi colectoare, o țeavă de îmbinare și un amortizor de zgomot de tip megafon cu țeavă dreaptă. Frânele cu discuri față și spate oferă performanțe de frânare sigure, în timp ce ABS-ul adaugă un plus de siguranță.
Bascula pe o singură parte permite montarea amortizorului de evacuare mai aproape de axul motocicletei, asigurând un unghi mare înclinare în viraje pregătit pentru un atac agresig al virajelor.
Bascula pe o singură parte permite montarea amortizorului de evacuare mai aproape de axul motocicletei, asigurând un unghi mare înclinare în viraje pregătit pentru un atac agresig al virajelor.
Noua vopsea Highly Durable de la Kawasaki prezintă un strat special care permite zgârieturilor să se repare singure, permițând vopselei să își mențină finisajul de înaltă calitate†. * Segmentele moi și dure din strat lucrează împreună ca un resort chimic, creând un efect de trambulină care absoarbe impacturile. † Note: 1. În unele cazuri, este nevoie de aproximativ o săptămână pentru recuperare. 2. Vopseaua nu se va recupera în cazul zgârieturilor cauzate de o monedă sau o cheie, sau de atingerea fermoarului.
Noua vopsea Highly Durable de la Kawasaki prezintă un strat special care permite zgârieturilor să se repare singure, permițând vopselei să își mențină finisajul de înaltă calitate†. * Segmentele moi și dure din strat lucrează împreună ca un resort chimic, creând un efect de trambulină care absoarbe impacturile. † Note: 1. În unele cazuri, este nevoie de aproximativ o săptămână pentru recuperare. 2. Vopseaua nu se va recupera în cazul zgârieturilor cauzate de o monedă sau o cheie, sau de atingerea fermoarului.
Un ambreiaj hidraulic performant care necesită mai puțină întreținere, asigurând că starea inițială poate fi menținută mai mult timp. Iar cu componentele Brembo, liniaritatea și acționarea fină sunt, de asemenea calități care fac diferența.
Un ambreiaj hidraulic performant care necesită mai puțină întreținere, asigurând că starea inițială poate fi menținută mai mult timp. Iar cu componentele Brembo, liniaritatea și acționarea fină sunt, de asemenea calități care fac diferența.
Au fost luate în considerare o serie de considerații în ceea ce privește proiectarea capului cilindrilor pentru a asigura performanța de răcire necesară pentru motorul Supercharged (cu compresor). Pasajele mari ale de răcire cu lichid au ca rezultat răcirea ideală a camerei de ardere.
Au fost luate în considerare o serie de considerații în ceea ce privește proiectarea capului cilindrilor pentru a asigura performanța de răcire necesară pentru motorul Supercharged (cu compresor). Pasajele mari ale de răcire cu lichid au ca rezultat răcirea ideală a camerei de ardere.
Aerul furnizat compresorului motorului Supercharged intră prin intermediul unor prize de aer Ram Air duble prin carena frontală. Suprafața frontală totală a acestora este de aproximativ 13.000 mm2 - ilustrând cât de mult aer este necesar pentru a obține o putere de peste 300 CP.
Aerul furnizat compresorului motorului Supercharged intră prin intermediul unor prize de aer Ram Air duble prin carena frontală. Suprafața frontală totală a acestora este de aproximativ 13.000 mm2 - ilustrând cât de mult aer este necesar pentru a obține o putere de peste 300 CP.
Folosirea unei construcții de cadru tip Trellies a oferit o soluție elegantă și ușoară pentru a îndeplini cerințele de performanță pentru șasiu.
Folosirea unei construcții de cadru tip Trellies a oferit o soluție elegantă și ușoară pentru a îndeplini cerințele de performanță pentru șasiu.
În interesul menținerii motorului compact și simplu, un singur sistem de lubrifiere asigură uleiul de răcire pentru componentele motorului, supraalimentarea și transmisia.
În interesul menținerii motorului compact și simplu, un singur sistem de lubrifiere asigură uleiul de răcire pentru componentele motorului, supraalimentarea și transmisia.
A fost obținută o permisiune specială pentru a utiliza logoul River Mark pe Ninja H2R. De obicei, utilizarea sa pe un produs este rezervată modelelor cu semnificație istorică.
A fost obținută o permisiune specială pentru a utiliza logoul River Mark pe Ninja H2R. De obicei, utilizarea sa pe un produs este rezervată modelelor cu semnificație istorică.
Noile caracteristici afișate în bord sunt unghiului de înclinare și funcția de înregistrare a unghiului de înclinare maxim (posibilă datorită adăugării unității de măsurare inerțială)
Noile caracteristici afișate în bord sunt unghiului de înclinare și funcția de înregistrare a unghiului de înclinare maxim (posibilă datorită adăugării unității de măsurare inerțială)
Ninja H2R a fost prima motocicletă Kawasaki care a fost echipată standard cu quick shifter. Quick shifter-ul permite, de asemenea, schimbarea vitezelor inferior fără ambreiaj.
Ninja H2R a fost prima motocicletă Kawasaki care a fost echipată standard cu quick shifter. Quick shifter-ul permite, de asemenea, schimbarea vitezelor inferior fără ambreiaj.
KCMF monitorizează parametrii motorului și ai șasiului pe tot parcursul virajului - de la intrare, prin apex, până la ieșirea din viraj - modulând forța de frânare și puterea motorului pentru a facilita o tranziție lină de la accelerare la frânare și înapoi, și pentru a ajuta pilotul să își urmărească trasa dorită în viraj. Pe Ninja H2, KCMF monitorizează următoarele sisteme: - KTRC (inclusiv controlul tracțiunii, al roților și al alunecării) - KLCM - KIBS (inclusiv controlul tangajului și al frânării în viraje) - Kawasaki Engine Brake Control (Controlul frânei motorului Kawasaki)
KCMF monitorizează parametrii motorului și ai șasiului pe tot parcursul virajului - de la intrare, prin apex, până la ieșirea din viraj - modulând forța de frânare și puterea motorului pentru a facilita o tranziție lină de la accelerare la frânare și înapoi, și pentru a ajuta pilotul să își urmărească trasa dorită în viraj. Pe Ninja H2, KCMF monitorizează următoarele sisteme: - KTRC (inclusiv controlul tracțiunii, al roților și al alunecării) - KLCM - KIBS (inclusiv controlul tangajului și al frânării în viraje) - Kawasaki Engine Brake Control (Controlul frânei motorului Kawasaki)
Poziția de pilotaj a fost concepută pentru rularea la viteze ultra-înalte și pentru circuit. Pentru a ajuta la susținerea pilotului în timpul accelerațiilor intense, aripile de susținere a șoldurilor flanchează partea din spate a șeii. Suportul pentru șolduri este reglabil cu 15 mm în spate pentru a se adapta la conformația pilotului.
Poziția de pilotaj a fost concepută pentru rularea la viteze ultra-înalte și pentru circuit. Pentru a ajuta la susținerea pilotului în timpul accelerațiilor intense, aripile de susținere a șoldurilor flanchează partea din spate a șeii. Suportul pentru șolduri este reglabil cu 15 mm în spate pentru a se adapta la conformația pilotului.
O pereche de discuri masive Brembo semi-floatante de Ø 330 mm, cu o grosime de 5,5 mm, asigură o forță de frânare perfectă.
O pereche de discuri masive Brembo semi-floatante de Ø 330 mm, cu o grosime de 5,5 mm, asigură o forță de frânare perfectă.
Adăugarea amortizorului Öhlins TTX, un amortizor oferă numeroase beneficii pentru pilot: - Stabilitate spate mai bună - Amortizare excelentă și confort sporit la rulare - Mai multă stabilitate la viteză.
Adăugarea amortizorului Öhlins TTX, un amortizor oferă numeroase beneficii pentru pilot: - Stabilitate spate mai bună - Amortizare excelentă și confort sporit la rulare - Mai multă stabilitate la viteză.
Amortizorul ghidon electronic Kawasaki a fost dezvoltat împreună cu Öhlins, unul dintre cei mai cunoscuți și respectați producători de amortizoare.
Amortizorul ghidon electronic Kawasaki a fost dezvoltat împreună cu Öhlins, unul dintre cei mai cunoscuți și respectați producători de amortizoare.
Utilizarea IMU-ului compact de la Bosch permite adăugarea unui nivel suplimentar de precizie la KTRC, KLCM și KIBS, deja de nivel înalt. IMU permite monitorizarea inerției de-a lungul a 6 DOF (grade de libertate). Se măsoară accelerația de-a lungul axelor longitudinale, transversale și verticale, plus rata de ruliu și rata de tangaj.
Utilizarea IMU-ului compact de la Bosch permite adăugarea unui nivel suplimentar de precizie la KTRC, KLCM și KIBS, deja de nivel înalt. IMU permite monitorizarea inerției de-a lungul a 6 DOF (grade de libertate). Se măsoară accelerația de-a lungul axelor longitudinale, transversale și verticale, plus rata de ruliu și rata de tangaj.
9 moduri KTRC (Kawasaki Traction Control), cel mai avansat sistem Traction Control Kawasaki, oferă atât performanță îmbunătățită când se adoptă un pilotaj mai agresiv și totodată oferă încredere în deplasarea pe suprafețele alunecoase.
9 Moduri KTRC combină cele mai bune elemente ale sistemelor anterioare de Traction Control fabricate de Kawasaki & rsquo; Piloții pot alege dintre cele trei moduri, fiecare oferind un nivel progresiv mai mare de tracțione. În cadrul fiecărui mod, există trei niveluri selectabile de pilotaj, adăugând mai mult sau mai puțină tracțiune (preferințele rider-ului pentru fiecare mod sunt programabile și pot fi schimbate în timpul deplasării de la mânerul stâng), pentru un total de nouă setări posibile. De asemenea, piloții pot alege să oprească sistemul.
Noul sistem KTRC combină logica și controlul sistemelor anterioare Traction Control & rsquo; Operația primară este similară cu S-KTRC, care prioritizează accelerația maximă înainte folosind intervenția în stil predictiv. Dacă este detectată viteza excesivă a roții din spate în timp funcția este selectată în orice mod, puterea motorului este redusă la un nivel în care se poate recăpăta aderența, ceea ce reasigură un mers fluid pe suprafețe alunecoase.
În funcție de model, este inclus și un mod de ploaie. Acest lucru poate fi pornit și oprit independent de KTRC. Activarea ,,Rain Mode’’ stabilește automat modul 3+ în cadrul sistemului KTRC și, de asemenea, limitează puterea, cuplul și viteza de reacție. Setarea Low Power, reduce puterea maximă a motorului, iar viteza de reacție la accelerație este mai lentă.
Indicator Mod Economic este un simbol care apare în de bord pentru a indica un consum favorabil de combustibil, încurajând un mers mai eficient.
Folosind un control electronic setat cu atenție pentru o funcționare optimă a motorului, modelele Kawasaki pot obține un nivel ridicat de eficiență a combustibilului. Cu toate acestea, consumul de combustibil este de asemenea afectat de modul în care este utilizată accelerația, se schimbă viteza și de alte elemente care sunt determinate de stilul de pilotaj. Modul economic este o funcție care se activează atunci când stilul de mers rezultă consum redus. Sistemul monitorizează continuu consumul, indiferent de viteza vehiculului, turația motorului, accelerația și alte criterii de pilotaj. În momentul în care consumul este scăzut (adică eficiența este ridicată), pe ecranul LCD al bordului apare un marcaj „ECO”. Printr-un stil de pilotaj moderat, astfel încât marca „ECO” să figureze constant, consumul poate fi redus. Menținerea consumului scăzut, de asemenea, ajută cu siguranță la reducerea impactului negativ asupra mediului.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
Vopseaua originală Kawasaki folosește un strat de argint pentru a crea un aspect metalic foarte reflectorizant, ca de sticlă.
Vopseaua originală de înaltă calitate Kawasaki are un aspect metalic foarte reflectorizant, ca de sticlă. Debutul său pe modelele Ninja H2 și Ninja H2R din 2015 a marcat prima sa utilizare pe un vehicul de serie, fie în industria auto, fie în cea a motocicletelor. La umbră, vopseaua are aspectul culorii stratului său de bază, dar odată ajunsă în lumina soarelui, suprafața sa foarte reflectorizantă capătă aspectul peisajului din jur. Diferența netă între modul în care vopseaua apare la lumină și la umbră subliniază forma sculptată a caroseriei pe care este aplicată. Suprafața foarte reflectorizantă este creată prin inducerea unei reacții de oglindire a argintului (o reacție chimică între o soluție de ioni de argint și un agent reducător) care formează un strat de argint pur (Ag). Acest strat de Ag este cel care creează aspectul metalic ca de sticlă al vopselei. În comparație cu vopselele tip candy, care folosesc fulgi de aluminiu pentru a genera un efect sclipitor, stratul de Ag apare ca o suprafață metalică uniformă. În umbră, stratul de Ag este translucid, permițând culoarea stratului de bază să se vadă prin el. Acest efect dă vopselei profunzime și un aspect 3-D. În timp ce straturile multiple de vopsea de pe modelele tipice de producție în masă sunt realizate de vopsitori robotizați, pentru această vopsea cu oglindă argintie fiecare strat, de la grund la strat transparent, este finisat cu grijă de mâinile meșterilor Kawasaki pentru a asigura o suprafață impecabilă și strălucitoare.
Împreună cu programul de modelare dinamică Kawasaki și datele uploadate IMU (unitate de măsurare inerțială) permit o conștientizare și mai precisă a orientării șasiului, cheia pentru a duce electronica Kawasaki la nivelul următor.
IMU înseamnă "Enhanced Chassis Orientation Awareness". Punctul forte al sistemului electronic Kawasaki de ultimă generație a fost întotdeauna programarea extrem de sofisticată care, folosind un hardware minim, oferă sistemului ECU o analiza în timp real a șasiului. Programul de modelare dinamică brevetat de Kawasaki examinează schimbările în mai mulți parametri a anvelopelor și ajută negreșit la alegerea pneurilor de drum. Adăugarea unui IMU (unitate de măsurare inerțială) permite monitorizarea inerției de-a lungul a 6 DOF (grade de libertate). Se măsoară accelerația de-a lungul axelor longitudinală, transversală și verticală, plus viteza de ruliu și de tangaj. Rata de cădere este calculată de ECU. Acest feedback suplimentar contribuie la o imagine și mai clară în timp real a orientării șasiului, permițând un management și mai precis pentru controlul la limită. Odată cu adăugarea IMU și cu cea mai recentă evoluție a software-ului avansat de modelare Kawasaki, tehnologia Kawasaki de gestionare electronică a motorului și a șasiului trece la nivelul următor, trecând de la sistemele de tip reglaj și reacție la cele de tip feedback pentru a oferi niveluri și mai mari de emoție la pilotaj.
ERGO-FIT este un sistem de interfață care permite unei game largi de piloți să se simtă comod pe motocicletă.
Poziția corectă este esențială pentru confortul și controlul pilotului. Cu toate acestea, potrivirea ideală variază de la un rider la altul, în funcție de conformație și stilul de pilotaj al acestuia. ERGO-FIT este un sistem de interfață conceput pentru a permite piloților să își găsească poziția ideală. Diferite puncte ale interfeței șasiului (ghidonul, scărițele și șaua) pot fi ajustate printr-o combinație de piese interschimbabile și piese cu poziții reglabile. Simțindu-se în armonie cu motocicleta, aceștia vor putea experimenta modul în care motoarele Kawasaki sunt plăcute și satisfăcătoare de condus. *Piesele reglabile și intervalul de reglaj al acestora variază în funcție de model.
Grupul de admisie electronic permite ECU să livreze motorului cantitatea ideală de combustibil și aer.
Sistemul complet electronic de acționare a accelerației de la Kawasaki permite ECU să controleze volumul de combustibil (prin intermediul injectoarelor) și de aer (prin intermediul clapetelor de accelerație) furnizat motorului. Injecția ideală a combustibilului și poziția ideală a clapetelor de accelerație au ca rezultat un răspuns rapid și natural al motorului și o putere ideală a acestuia. Sistemul contribuie, de asemenea, în mod semnificativ la reducerea emisiilor. Clapetele de accelerație electronice permit, de asemenea, un control mai precis al sistemelor electronice de management al motorului, cum ar fi S-KTRC și KTRC, KLCM, Kawasaki Engine Brake Control și Electronic Cruise Control (Pilotul automat).
KLCM (Kawasaki Launch Control Mode) optimizează accelerația de la o oprire prin gestionarea electronică a puterii motorului pentru a preveni patinarea roților.
Conceput pentru a ajuta motocicliștii prin optimizarea accelerației de la oprire, KLCM gestionează electronic puterea motorului pentru a preveni patinarea roților în timpul plecării. Piloții pot alege dintre trei moduri, fiecare oferind un nivel progresiv mai mare de intruziune. Fiecare mod permite riderului să plece de la o oprire cu accelerația ținută larg deschisă. Cu maneta ambreiajului trasă și sistemul activat, turația motorului este limitată la o viteză determinată în timp ce riderul ține accelerația deschisă. Odată ce pilotul eliberează maneta de ambreiaj pentru a cupla ambreiajul, turația motorului poate crește, dar puterea este reglată pentru a preveni rotirea roților și pentru a ajuta la menținerea roții din față pe sol. (În modul 1, cel mai puțin intruziv, roata din față se poate ridica puțin.) Sistemul se dezactivează automat la 150 km/h sau atunci când pilotul trece în treapta a treia de viteză.
KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) monitorizează parametrii motorului și ai șasiului de la început pâna la sfârșitul virajului.
KCMF monitorizează parametrii motorului și șasiului pe tot parcursul virajului, de la intrare, în apex, până la ieșirea din viraj, reglând forța de frânare și puterea motorului pentru a facilita o tranziție lină de la accelerație la frânare și invers, și pentru a ajuta pilotul să-și urmeze trasa dorită. KCMF gestionează următoarele sisteme (unde sunt disponibile): KTRC (inclusiv controlul tracțiunii, wheelie și derapaj), KIBS (inclusiv controlul de înclinare), Kawasaki Engine Brake Control (Controlul frână motor Kawasaki).
Kawasaki Engine Brake Control permite piloților să seteze frâna de motor în funcție de preferințe.
Sistemul Kawasaki de control al frânei de motor permite conducătorilor să selecteze nivelul în funcție de preferințe. Când sistemul este activat, efectul de frână motor este redus, oferind mai puțină interferență în timpul condusului pe circuit.
KQS (Kawasaki Quick Shifter) permite schimbarea vitezelor fără ambreiaj.
Proiectat pentru a ajuta pilotul să își maximizeze accelerația pe circuit prin posibilitatea de a schimba treptele fără a folosi ambreiajul și cu accelerația complet deschisă, KQS detectează că levierul de schimbare a fost acționat și trimite un semnal către ECU pentru a întrerupe aprinderea, astfel încât următoarea treaptă poate fi angrenată fără a utiliza ambreiajul. În cazul modelelor care oferă schimbarea treptelor fără ambreiaj în timpul decelerației, sistemul controlează automat turația motorului astfel încât următoarea treaptă mai mică poate fi selectată fără a acționa ambreiajul.
Proiectat complet în incinta fabricii Kawasaki, potențialul imens al motorului Supercharged foarte compact și foarte eficient este o dovadă a tehnologiei deținute de grupul KHI.
Valorificând know-how-ul și tehnologia deținută de Grupul KHI, motorul Supercharged (Motor cu compresor) Kawasaki furnizează o putere mare, menținând totodată un design compact. Cheia pentru atingerea acestei performanțe incredibile se află în supraalimentatorul motorului – o unitate specifică motocicletelor, proiectată complet intern cu tehnologie din cadrul Companiei de Turbine și Mașini Kawasaki, Companiei Aero-Spațiale și Diviziei de Tehnologie Corporativă. Unul dintre cele mai mari avantaje ale proiectării interne a supraalimentatorului și adaptarea designului său pentru a se potrivi caracteristicilor motorului a fost că inginerii au reușit să atingă o operare de înaltă eficiență într-o gamă largă de condiții – ceva ce nu ar fi fost posibil prin simpla instalare sau încercarea de adaptare a unui supraalimentator auto aftermarket. Importanța unei eficiențe ridicate într-un supraalimentator constă în faptul că, pe măsură ce aerul este comprimat, câștigul de căldură, care fură puterea, este minim. Și în timp ce mulți supraalimentatoare pot oferi o operare de înaltă eficiență într-o gamă foarte limitată de condiții, supraalimentatorul Kawasaki oferă o eficiență ridicată pe o gamă largă de rapoarte de presiune și debit – ceea ce înseamnă pe o gamă largă de turații ale motorului și viteze ale vehiculului. Această gamă largă de operare eficientă (asemănătoare cu o bandă largă de putere) se traduce ușor într-o accelerație puternică. Eficiența ridicată a supraalimentatorului și câștigul minim de căldură au însemnat, de asemenea, că un intercooler nu a fost necesar, economisind în mod semnificativ greutate și spațiu și permițând un design compact al motorului.
KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) este un sistem de frânare de înaltă precizie, conceput special pentru modelele supersport, care oferă o frânare foarte eficientă, păstrând în același timp o senzație naturală.
Kawasaki a dezvoltat KIBS pentru a ține cont de caracteristicile particulare de manevrabilitate ale motocicletelor supersport, asigurând o frânare extrem de eficientă cu o intervenție minimă în timpul pilotajului intens. Este primul sistem de frânare produs în masă care conectează ECU (Unitatea de Control Electronic) ABS și ECU-ul motorului. În plus față de viteza roților față și spate, KIBS monitorizează presiunea hidraulică a etrierului frânei față, poziția clapetei de accelerație, turația motorului, acționarea ambreiajului și poziția treptei de viteză. Aceste informații diverse sunt analizate pentru a determina presiunea hidraulică ideală a frânei față. Prin control precis, se pot evita scăderile mari ale presiunii hidraulice observate în sistemele ABS standard. În plus, tendința la modelele supersport de ridicare a roții din spate în timpul frânării puternice poate fi suprimată, iar controlul frânei din spate poate fi menținut în timpul schimbării treptelor.
9 moduri KTRC (Kawasaki Traction Control), cel mai avansat sistem Traction Control Kawasaki, oferă atât performanță îmbunătățită când se adoptă un pilotaj mai agresiv și totodată oferă încredere în deplasarea pe suprafețele alunecoase.
9 Moduri KTRC combină cele mai bune elemente ale sistemelor anterioare de Traction Control fabricate de Kawasaki & rsquo; Piloții pot alege dintre cele trei moduri, fiecare oferind un nivel progresiv mai mare de tracțione. În cadrul fiecărui mod, există trei niveluri selectabile de pilotaj, adăugând mai mult sau mai puțină tracțiune (preferințele rider-ului pentru fiecare mod sunt programabile și pot fi schimbate în timpul deplasării de la mânerul stâng), pentru un total de nouă setări posibile. De asemenea, piloții pot alege să oprească sistemul.
Noul sistem KTRC combină logica și controlul sistemelor anterioare Traction Control & rsquo; Operația primară este similară cu S-KTRC, care prioritizează accelerația maximă înainte folosind intervenția în stil predictiv. Dacă este detectată viteza excesivă a roții din spate în timp funcția este selectată în orice mod, puterea motorului este redusă la un nivel în care se poate recăpăta aderența, ceea ce reasigură un mers fluid pe suprafețe alunecoase.
În funcție de model, este inclus și un mod de ploaie. Acest lucru poate fi pornit și oprit independent de KTRC. Activarea ,,Rain Mode’’ stabilește automat modul 3+ în cadrul sistemului KTRC și, de asemenea, limitează puterea, cuplul și viteza de reacție. Setarea Low Power, reduce puterea maximă a motorului, iar viteza de reacție la accelerație este mai lentă.
Indicator Mod Economic este un simbol care apare în de bord pentru a indica un consum favorabil de combustibil, încurajând un mers mai eficient.
Folosind un control electronic setat cu atenție pentru o funcționare optimă a motorului, modelele Kawasaki pot obține un nivel ridicat de eficiență a combustibilului. Cu toate acestea, consumul de combustibil este de asemenea afectat de modul în care este utilizată accelerația, se schimbă viteza și de alte elemente care sunt determinate de stilul de pilotaj. Modul economic este o funcție care se activează atunci când stilul de mers rezultă consum redus. Sistemul monitorizează continuu consumul, indiferent de viteza vehiculului, turația motorului, accelerația și alte criterii de pilotaj. În momentul în care consumul este scăzut (adică eficiența este ridicată), pe ecranul LCD al bordului apare un marcaj „ECO”. Printr-un stil de pilotaj moderat, astfel încât marca „ECO” să figureze constant, consumul poate fi redus. Menținerea consumului scăzut, de asemenea, ajută cu siguranță la reducerea impactului negativ asupra mediului.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
Vopseaua originală Kawasaki folosește un strat de argint pentru a crea un aspect metalic foarte reflectorizant, ca de sticlă.
Vopseaua originală de înaltă calitate Kawasaki are un aspect metalic foarte reflectorizant, ca de sticlă. Debutul său pe modelele Ninja H2 și Ninja H2R din 2015 a marcat prima sa utilizare pe un vehicul de serie, fie în industria auto, fie în cea a motocicletelor. La umbră, vopseaua are aspectul culorii stratului său de bază, dar odată ajunsă în lumina soarelui, suprafața sa foarte reflectorizantă capătă aspectul peisajului din jur. Diferența netă între modul în care vopseaua apare la lumină și la umbră subliniază forma sculptată a caroseriei pe care este aplicată. Suprafața foarte reflectorizantă este creată prin inducerea unei reacții de oglindire a argintului (o reacție chimică între o soluție de ioni de argint și un agent reducător) care formează un strat de argint pur (Ag). Acest strat de Ag este cel care creează aspectul metalic ca de sticlă al vopselei. În comparație cu vopselele tip candy, care folosesc fulgi de aluminiu pentru a genera un efect sclipitor, stratul de Ag apare ca o suprafață metalică uniformă. În umbră, stratul de Ag este translucid, permițând culoarea stratului de bază să se vadă prin el. Acest efect dă vopselei profunzime și un aspect 3-D. În timp ce straturile multiple de vopsea de pe modelele tipice de producție în masă sunt realizate de vopsitori robotizați, pentru această vopsea cu oglindă argintie fiecare strat, de la grund la strat transparent, este finisat cu grijă de mâinile meșterilor Kawasaki pentru a asigura o suprafață impecabilă și strălucitoare.
Împreună cu programul de modelare dinamică Kawasaki și datele uploadate IMU (unitate de măsurare inerțială) permit o conștientizare și mai precisă a orientării șasiului, cheia pentru a duce electronica Kawasaki la nivelul următor.
IMU înseamnă "Enhanced Chassis Orientation Awareness". Punctul forte al sistemului electronic Kawasaki de ultimă generație a fost întotdeauna programarea extrem de sofisticată care, folosind un hardware minim, oferă sistemului ECU o analiza în timp real a șasiului. Programul de modelare dinamică brevetat de Kawasaki examinează schimbările în mai mulți parametri a anvelopelor și ajută negreșit la alegerea pneurilor de drum. Adăugarea unui IMU (unitate de măsurare inerțială) permite monitorizarea inerției de-a lungul a 6 DOF (grade de libertate). Se măsoară accelerația de-a lungul axelor longitudinală, transversală și verticală, plus viteza de ruliu și de tangaj. Rata de cădere este calculată de ECU. Acest feedback suplimentar contribuie la o imagine și mai clară în timp real a orientării șasiului, permițând un management și mai precis pentru controlul la limită. Odată cu adăugarea IMU și cu cea mai recentă evoluție a software-ului avansat de modelare Kawasaki, tehnologia Kawasaki de gestionare electronică a motorului și a șasiului trece la nivelul următor, trecând de la sistemele de tip reglaj și reacție la cele de tip feedback pentru a oferi niveluri și mai mari de emoție la pilotaj.
ERGO-FIT este un sistem de interfață care permite unei game largi de piloți să se simtă comod pe motocicletă.
Poziția corectă este esențială pentru confortul și controlul pilotului. Cu toate acestea, potrivirea ideală variază de la un rider la altul, în funcție de conformație și stilul de pilotaj al acestuia. ERGO-FIT este un sistem de interfață conceput pentru a permite piloților să își găsească poziția ideală. Diferite puncte ale interfeței șasiului (ghidonul, scărițele și șaua) pot fi ajustate printr-o combinație de piese interschimbabile și piese cu poziții reglabile. Simțindu-se în armonie cu motocicleta, aceștia vor putea experimenta modul în care motoarele Kawasaki sunt plăcute și satisfăcătoare de condus. *Piesele reglabile și intervalul de reglaj al acestora variază în funcție de model.
Grupul de admisie electronic permite ECU să livreze motorului cantitatea ideală de combustibil și aer.
Sistemul complet electronic de acționare a accelerației de la Kawasaki permite ECU să controleze volumul de combustibil (prin intermediul injectoarelor) și de aer (prin intermediul clapetelor de accelerație) furnizat motorului. Injecția ideală a combustibilului și poziția ideală a clapetelor de accelerație au ca rezultat un răspuns rapid și natural al motorului și o putere ideală a acestuia. Sistemul contribuie, de asemenea, în mod semnificativ la reducerea emisiilor. Clapetele de accelerație electronice permit, de asemenea, un control mai precis al sistemelor electronice de management al motorului, cum ar fi S-KTRC și KTRC, KLCM, Kawasaki Engine Brake Control și Electronic Cruise Control (Pilotul automat).
KLCM (Kawasaki Launch Control Mode) optimizează accelerația de la o oprire prin gestionarea electronică a puterii motorului pentru a preveni patinarea roților.
Conceput pentru a ajuta motocicliștii prin optimizarea accelerației de la oprire, KLCM gestionează electronic puterea motorului pentru a preveni patinarea roților în timpul plecării. Piloții pot alege dintre trei moduri, fiecare oferind un nivel progresiv mai mare de intruziune. Fiecare mod permite riderului să plece de la o oprire cu accelerația ținută larg deschisă. Cu maneta ambreiajului trasă și sistemul activat, turația motorului este limitată la o viteză determinată în timp ce riderul ține accelerația deschisă. Odată ce pilotul eliberează maneta de ambreiaj pentru a cupla ambreiajul, turația motorului poate crește, dar puterea este reglată pentru a preveni rotirea roților și pentru a ajuta la menținerea roții din față pe sol. (În modul 1, cel mai puțin intruziv, roata din față se poate ridica puțin.) Sistemul se dezactivează automat la 150 km/h sau atunci când pilotul trece în treapta a treia de viteză.
KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) monitorizează parametrii motorului și ai șasiului de la început pâna la sfârșitul virajului.
KCMF monitorizează parametrii motorului și șasiului pe tot parcursul virajului, de la intrare, în apex, până la ieșirea din viraj, reglând forța de frânare și puterea motorului pentru a facilita o tranziție lină de la accelerație la frânare și invers, și pentru a ajuta pilotul să-și urmeze trasa dorită. KCMF gestionează următoarele sisteme (unde sunt disponibile): KTRC (inclusiv controlul tracțiunii, wheelie și derapaj), KIBS (inclusiv controlul de înclinare), Kawasaki Engine Brake Control (Controlul frână motor Kawasaki).
Kawasaki Engine Brake Control permite piloților să seteze frâna de motor în funcție de preferințe.
Sistemul Kawasaki de control al frânei de motor permite conducătorilor să selecteze nivelul în funcție de preferințe. Când sistemul este activat, efectul de frână motor este redus, oferind mai puțină interferență în timpul condusului pe circuit.
KQS (Kawasaki Quick Shifter) permite schimbarea vitezelor fără ambreiaj.
Proiectat pentru a ajuta pilotul să își maximizeze accelerația pe circuit prin posibilitatea de a schimba treptele fără a folosi ambreiajul și cu accelerația complet deschisă, KQS detectează că levierul de schimbare a fost acționat și trimite un semnal către ECU pentru a întrerupe aprinderea, astfel încât următoarea treaptă poate fi angrenată fără a utiliza ambreiajul. În cazul modelelor care oferă schimbarea treptelor fără ambreiaj în timpul decelerației, sistemul controlează automat turația motorului astfel încât următoarea treaptă mai mică poate fi selectată fără a acționa ambreiajul.
Proiectat complet în incinta fabricii Kawasaki, potențialul imens al motorului Supercharged foarte compact și foarte eficient este o dovadă a tehnologiei deținute de grupul KHI.
Valorificând know-how-ul și tehnologia deținută de Grupul KHI, motorul Supercharged (Motor cu compresor) Kawasaki furnizează o putere mare, menținând totodată un design compact. Cheia pentru atingerea acestei performanțe incredibile se află în supraalimentatorul motorului – o unitate specifică motocicletelor, proiectată complet intern cu tehnologie din cadrul Companiei de Turbine și Mașini Kawasaki, Companiei Aero-Spațiale și Diviziei de Tehnologie Corporativă. Unul dintre cele mai mari avantaje ale proiectării interne a supraalimentatorului și adaptarea designului său pentru a se potrivi caracteristicilor motorului a fost că inginerii au reușit să atingă o operare de înaltă eficiență într-o gamă largă de condiții – ceva ce nu ar fi fost posibil prin simpla instalare sau încercarea de adaptare a unui supraalimentator auto aftermarket. Importanța unei eficiențe ridicate într-un supraalimentator constă în faptul că, pe măsură ce aerul este comprimat, câștigul de căldură, care fură puterea, este minim. Și în timp ce mulți supraalimentatoare pot oferi o operare de înaltă eficiență într-o gamă foarte limitată de condiții, supraalimentatorul Kawasaki oferă o eficiență ridicată pe o gamă largă de rapoarte de presiune și debit – ceea ce înseamnă pe o gamă largă de turații ale motorului și viteze ale vehiculului. Această gamă largă de operare eficientă (asemănătoare cu o bandă largă de putere) se traduce ușor într-o accelerație puternică. Eficiența ridicată a supraalimentatorului și câștigul minim de căldură au însemnat, de asemenea, că un intercooler nu a fost necesar, economisind în mod semnificativ greutate și spațiu și permițând un design compact al motorului.
KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) este un sistem de frânare de înaltă precizie, conceput special pentru modelele supersport, care oferă o frânare foarte eficientă, păstrând în același timp o senzație naturală.
Kawasaki a dezvoltat KIBS pentru a ține cont de caracteristicile particulare de manevrabilitate ale motocicletelor supersport, asigurând o frânare extrem de eficientă cu o intervenție minimă în timpul pilotajului intens. Este primul sistem de frânare produs în masă care conectează ECU (Unitatea de Control Electronic) ABS și ECU-ul motorului. În plus față de viteza roților față și spate, KIBS monitorizează presiunea hidraulică a etrierului frânei față, poziția clapetei de accelerație, turația motorului, acționarea ambreiajului și poziția treptei de viteză. Aceste informații diverse sunt analizate pentru a determina presiunea hidraulică ideală a frânei față. Prin control precis, se pot evita scăderile mari ale presiunii hidraulice observate în sistemele ABS standard. În plus, tendința la modelele supersport de ridicare a roții din spate în timpul frânării puternice poate fi suprimată, iar controlul frânei din spate poate fi menținut în timpul schimbării treptelor.
Tip motor | Motor cu 4 cilindri în linie răcit cu lichid cu compresor |
---|---|
Raport de compresie | 8.3:1 |
Sistem de supape | DOHC, 16 supape |
Diametru cilindru x timpi | 76.0 x 55.0 mm |
Capacitate cilindrică | 998 cm³ |
Sistemul de alimentare cu combustibil | Injecție de combustibil cu 2 injectoare: 50 mm x 4 |
Lubrifiere | Ungere forțată, carter-umed |
Sistemul de pornire | Electric |
Aprindere | Digital |
Putere maximă | 228.0 kW {310 PS} / 14,000 rpm |
---|---|
Puterea maximă cu priză de aer RAM | 240.0 kW {326 PS} / 14,000 rpm |
Cuplu maxim | 165.0 N•m {16.8 kgf•m} / 12,500 rpm |
Transmisie | 6 viteze + marșarier cu schimbător |
Ambreiaj | Multi-disc în ulei |
Raport de reducere primară | 1.551 (76/49) |
Raport viteză 1 | 3.188 (51/16) |
Raport viteză a 2-a | 2.526 (48/19) |
Raport viteză a 3-a | 2.045 (45/22) |
Raport viteză a 4-a | 1.727 (38/22) |
Raport viteză a 5-a | 1.524 (32/21) |
Raport viteză a 6-a | 1.348 (31/23) |
Transmisie finală | Lanț nituit |
Raport de reducere finală | 2.333 (42/18) |
Tipul de cadru | Tip spalier din oțel de înaltă rezistență |
---|---|
Trail | 108 mm |
Cursa suspensiei roată față | 120 mm |
Cursa suspensiei roată spate | 135 mm |
Pneu, față | 120/600 R17 |
Pneu, spate | 190/650 R17 |
L x l x H | 2,070 x 850 x 1,160 mm |
Unghiul de virare stânga-dreapta | 27° / 27° |
Ampatament | 1,450 mm |
Garda la sol | 130 mm |
Capacitatea rezervor combustibil | 17.0 litri |
Înălțime șa | 830 mm |
Masă totală | 216 kg |
Tipul frânei față | 2 Discuri Brembo semi-flotante |
---|---|
Diametrul discului frânei față | Ø 330 mm |
Tipul etrierului de frână față | Radial-mount Stylema monobloc opus cu 4 pistoane |
Tipul frânei spate | Disc unic |
Diametrul discului de frână spate | Ø 250 mm |
Etrier de frână spate | Brembo, cu 2 pistoane opuse |
Tipul suspensiei față | Furcă inversată cu amortizare în compresie și în revenire, reglarea pretensionării arcului și arcuri de top-out |
Diametrul suspensiei față | Ø 43 mm |
Tipul de suspensie spate | Uni-Trak, amortizor Öhlins TTX36 alimentat cu gaz, cu rezervor piggyback, amortizare în compresie și revenire, reglaj al pretensionării arcului și arc de top-out |
Inpage Navigation Section: Accesorii
Sistem de evacuare complet de curse Akrapovic din titan/carbon, ușor, cu pre-eșapament. Noul stil de toba hexagonală din carbon. Șurub cu dublu conector pentru montarea opțională a senzorului de oxigen (2 diametre). Suport de montare din carbon. Nivelul de sunet este de 104 dB fără dB killer și 98 dB cu dB killer instalat, ceea ce îl face potrivit pentru aproape toate pistele de curse.
Citește mai multStand special cu braț oscilant pe o singură parte spate, fabricat special pentru modelele Ninja H2.
Fabricată dintr-un material rezistent la rupere, tip fagure de miere. Rezistență la căldură până la 120 de grade Celsius. Branding subtil. 100% poliester. Cu sac de transport. Potrivit pentru:
Realizată dintr-un material rezistent la rupere, tip fagure de miere, cu rezistență la căldură până la 120 de grade Celsius. Branding subtil. 100% poliester. Cu geantă de transport multi-utilizabilă. Se potrivește la: