Inpage Navigation Section: Overview
Nu există loc de îndoială al stilului de viață pe care îl alegi. Dacă ești în căutarea unui adevărat Modern Classic cu capacitatea de a oferi valorile străbune, dar cu caracteristici tehnice upgradate și îmbunătățiri adaptate zilelor noastre, Z900RS SE este singurul răspuns. Cu suspensie spate Öhlins și suspensie față recalibrată și multe alte detalii tehnice se potrivesc cu spiritul visceral al unei legende din anii 1970, emblematicul Z1.
Culoare
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
La fel ca modelul Z1, Z900RS dispune de un motor cu 4 cilindri în linie In-Line Four cu capacitate de 948cc - o configurație de motor care oferă negreșit un echilibru excelent între putere și manevrabilitate. Turațiile cresc într-o manieră măsurată, dar foarte hotărâtă, oferind pilotului un sentiment de comunicare între accelerație și roata spate.
La fel ca modelul Z1, Z900RS dispune de un motor cu 4 cilindri în linie In-Line Four cu capacitate de 948cc - o configurație de motor care oferă negreșit un echilibru excelent între putere și manevrabilitate. Turațiile cresc într-o manieră măsurată, dar foarte hotărâtă, oferind pilotului un sentiment de comunicare între accelerație și roata spate.
Cilindrul principal al frânei față cu pompă radială contribuie, de asemenea, la controlul și senzația distinctivă oferită de etriere. Pentru o mai mare siguranță la frânare, ABS-ul este o caracteristică standard pe Z900RS SE.
Cilindrul principal al frânei față cu pompă radială contribuie, de asemenea, la controlul și senzația distinctivă oferită de etriere. Pentru o mai mare siguranță la frânare, ABS-ul este o caracteristică standard pe Z900RS SE.
Furca inversată cu diametru mare, suspensia spate Öhlins oferă atât un confort în timpul mersului, cât și o senzație de încredere.
Furca inversată cu diametru mare, suspensia spate Öhlins oferă atât un confort în timpul mersului, cât și o senzație de încredere.
Tehnologia ambreiajului inspirată de curse oferă atât o senzație mult mai fină a acționării manetei, cât și o funcție de limitare a cuplului spate care ajută la prevenirea saltului roții spate la retrogradare.
Tehnologia ambreiajului inspirată de curse oferă atât o senzație mult mai fină a acționării manetei, cât și o funcție de limitare a cuplului spate care ajută la prevenirea saltului roții spate la retrogradare.
Pachetul de frânare față cu componente Brembo (discuri, etriere, plăcuțe) oferă o putere de frânare mai puternică și contribuie la un control și mai precis și la o mai mare ușurință de manevrare.
Pachetul de frânare față cu componente Brembo (discuri, etriere, plăcuțe) oferă o putere de frânare mai puternică și contribuie la un control și mai precis și la o mai mare ușurință de manevrare.
La fel ca modelul Z1, Z900RS dispune de un motor cu 4 cilindri în linie In-Line Four cu capacitate de 948cc - o configurație de motor care oferă negreșit un echilibru excelent între putere și manevrabilitate. Turațiile cresc într-o manieră măsurată, dar foarte hotărâtă, oferind pilotului un sentiment de comunicare între accelerație și roata spate.
La fel ca modelul Z1, Z900RS dispune de un motor cu 4 cilindri în linie In-Line Four cu capacitate de 948cc - o configurație de motor care oferă negreșit un echilibru excelent între putere și manevrabilitate. Turațiile cresc într-o manieră măsurată, dar foarte hotărâtă, oferind pilotului un sentiment de comunicare între accelerație și roata spate.
Cilindrul principal al frânei față cu pompă radială contribuie, de asemenea, la controlul și senzația distinctivă oferită de etriere. Pentru o mai mare siguranță la frânare, ABS-ul este o caracteristică standard pe Z900RS SE.
Cilindrul principal al frânei față cu pompă radială contribuie, de asemenea, la controlul și senzația distinctivă oferită de etriere. Pentru o mai mare siguranță la frânare, ABS-ul este o caracteristică standard pe Z900RS SE.
Furca inversată cu diametru mare, suspensia spate Öhlins oferă atât un confort în timpul mersului, cât și o senzație de încredere.
Furca inversată cu diametru mare, suspensia spate Öhlins oferă atât un confort în timpul mersului, cât și o senzație de încredere.
Tehnologia ambreiajului inspirată de curse oferă atât o senzație mult mai fină a acționării manetei, cât și o funcție de limitare a cuplului spate care ajută la prevenirea saltului roții spate la retrogradare.
Tehnologia ambreiajului inspirată de curse oferă atât o senzație mult mai fină a acționării manetei, cât și o funcție de limitare a cuplului spate care ajută la prevenirea saltului roții spate la retrogradare.
Pachetul de frânare față cu componente Brembo (discuri, etriere, plăcuțe) oferă o putere de frânare mai puternică și contribuie la un control și mai precis și la o mai mare ușurință de manevrare.
Pachetul de frânare față cu componente Brembo (discuri, etriere, plăcuțe) oferă o putere de frânare mai puternică și contribuie la un control și mai precis și la o mai mare ușurință de manevrare.
KTRC (Kawasaki TRaction Control) cu 3 moduri, cel mai avansat sistem de control al tracțiunii de la Kawasaki, oferă o selecție de moduri pentru a se potrivi unei varietăți de situații de pilotaj, de la sport la touring.
KTRC cu 3 moduri de rulare într-un singur sistem de control al tracțiunii. KTRC în modul 1, asigură o stabilitate mare în situații de derapaj prin prevenirea patinării roților unde intervine și sistemul S-KTRC, care ajută la menținerea tracțiunii optime în situații de condus sportiv prin prezicerea raportului de patinare a roților din spate în timpul accelerării. Comutatorul convenabil de pe mâner permite schimbarea instantanee a tipului de control al tracțiunii prin selectarea unuia dintre cele trei moduri, chiar și în timpul mersului. Modurile 1 și 2 mențin tracțiunea optimă în timpul virajelor, ca S-KTRC. Proiectate cu gândul la pilotajul sportiv, acestea permit o accelerare bruscă la ieșirea din viraje prin maximizarea tracțiunii înainte de la roata din spate. Modurile 1 și 2 diferă în ceea ce privește gradul în care intervin. Modul 1, setat pentru condiții de drum uscat, cu aderență bună, menține raportul de alunecare ideal pentru a asigura o tracțiune optimă. Modul 3 funcționează ca și modul 1 KTRC, reducând puterea pentru a permite recâștigarea aderenței atunci când se detectează patinarea roții spate. Este ideal atunci când se circulă în condiții alunecoase sau pe ploaie. Modul 3 KTRC este cel mai avansat sistem de management al motorului Kawasaki.
Bazat pe tehnologia racing, asistență ambreiaj anti-blocare roată acționează atât ca un limitator de cuplu, cât și ca un mecanism auto-servo care permite o tracțiune mai ușoară a manetei de ambreiaj.
Pe baza feedback-ului din activitățile de curse, asistență ambreiaj anti-blocare roată utilizează două tipuri de came (o came de asistență și o came cu alunecare) pentru a acționa butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună sau separat. În condiții normale de funcționare, camele de asistență funcționează ca un mecanism de autoservire, trăgând butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună pentru a comprima plăcile de ambreiaj. Acest lucru permite reducerea sarcinii totale a arcului de ambreiaj, ceea ce are ca rezultat o senzație mai ușoară a manetei de ambreiaj la acționarea ambreiajului. Atunci când apare o frânare excesivă a motorului ca urmare a retrogradărilor rapide (sau a unei retrogradări accidentale), intră în acțiune camele de alunecare, forțând separarea butucului de ambreiaj și a plăcii de acționare. Acest lucru eliberează presiunea asupra discurilor de ambreiaj pentru a reduce cuplul și ajută la prevenirea săltării și derapajului anvelopei spate. Această funcție este deosebit de utilă atunci când se rulează pe circuit.
Grupul de admisie dublu oferă o putere mai mare și ușurință de utilizare datorită unui al doilea set de clapete de accelerație controlate de ECU.
Motocicletele sport de ultimă generație folosesc adesea cilindru cu diametru mare pentru a genera niveluri ridicate de putere. Cu toate acestea, în cazul unor cilindri cu diametru mare, atunci când pilotul deschide brusc accelerația, răspunsul nerestricționat al cuplului poate fi puternic. Tehnologia cu două clapete de accelerație a fost concepută pentru a tempera răspunsul motorului, contribuind în același timp la performanță. La modelele cu grup de admisie dublu, există două clapete de accelerație pentru fiecare cilindru: pe lângă clapetele principale, care sunt legate fizic de manșonul de accelerație și controlate de pilot, un al doilea set de clapete, deschise și închise de sistemul ECU, reglează cu precizie cantitatea de aer pentru a asigura un răspuns natural și liniar. Cum aerul care trece prin corpurile de accelerație devine mai lin, eficiența arderii este îmbunătățită și puterea este crescută.
Suspensia spate Back-link orizontală își dispune unitatea de amortizare pe orizontală, contribuind în mare măsură la utilizarea eficientă a spațiului și la centralizarea masei.
În comparație cu suspensia spate tradițională Uni-Trak a Kawasaki, care montează unitatea de amortizare vertical, suspensia spate Horizontal Back-link dispune de unitatea de amortizare aproape orizontal. Aranjamentul original al suspensiei Kawasaki plasează unitatea de amortizare foarte aproape de centrul de greutate al motocicletei, contribuind în mod semnificativ la centralizarea masei. Și pentru că nu există nicio legătură sau unitate de amortizare care să iasă sub brațul oscilant, se eliberează spațiu pentru o cameră de pre-eliminare a gazelor de eșapament mai mare (o cameră de expansiune a gazelor de eșapament situată deasupra silencer-ului). Cu o cameră de pre-eliminare mai mare, volumul silencerului poate fi redus, iar componentele grele ale sistemului de eșapament pot fi concentrate mai aproape de centrul motocicletei, contribuind în continuare la centralizarea masei. Rezultatul este o manevrabilitate îmbunătățită în mod semnificativ. Un alt avantaj este că unitatea de amortizare este plasată departe de căldura emisă de sistemul de eșapament. Deoarece căldura provenită de la sistemul de eșapament nu mai este în proximitate, uleiul de suspensie și presiunea gazelor nu este afectat și performanța suspensiei este mai stabilă. Suspensia spate Horizontal Back-link oferă numeroase beneficii secundare de acest fel.
ERGO-FIT este un sistem de interfață care permite unei game largi de piloți să se simtă comod pe motocicletă.
Poziția corectă este esențială pentru confortul și controlul pilotului. Cu toate acestea, potrivirea ideală variază de la un rider la altul, în funcție de conformație și stilul de pilotaj al acestuia. ERGO-FIT este un sistem de interfață conceput pentru a permite piloților să își găsească poziția ideală. Diferite puncte ale interfeței șasiului (ghidonul, scărițele și șaua) pot fi ajustate printr-o combinație de piese interschimbabile și piese cu poziții reglabile. Simțindu-se în armonie cu motocicleta, aceștia vor putea experimenta modul în care motoarele Kawasaki sunt plăcute și satisfăcătoare de condus. *Piesele reglabile și intervalul de reglaj al acestora variază în funcție de model.
Indicator Mod Economic este un simbol care apare în de bord pentru a indica un consum favorabil de combustibil, încurajând un mers mai eficient.
Folosind un control electronic setat cu atenție pentru o funcționare optimă a motorului, modelele Kawasaki pot obține un nivel ridicat de eficiență a combustibilului. Cu toate acestea, consumul de combustibil este de asemenea afectat de modul în care este utilizată accelerația, se schimbă viteza și de alte elemente care sunt determinate de stilul de pilotaj. Modul economic este o funcție care se activează atunci când stilul de mers rezultă consum redus. Sistemul monitorizează continuu consumul, indiferent de viteza vehiculului, turația motorului, accelerația și alte criterii de pilotaj. În momentul în care consumul este scăzut (adică eficiența este ridicată), pe ecranul LCD al bordului apare un marcaj „ECO”. Printr-un stil de pilotaj moderat, astfel încât marca „ECO” să figureze constant, consumul poate fi redus. Menținerea consumului scăzut, de asemenea, ajută cu siguranță la reducerea impactului negativ asupra mediului.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
KTRC (Kawasaki TRaction Control) cu 3 moduri, cel mai avansat sistem de control al tracțiunii de la Kawasaki, oferă o selecție de moduri pentru a se potrivi unei varietăți de situații de pilotaj, de la sport la touring.
KTRC cu 3 moduri de rulare într-un singur sistem de control al tracțiunii. KTRC în modul 1, asigură o stabilitate mare în situații de derapaj prin prevenirea patinării roților unde intervine și sistemul S-KTRC, care ajută la menținerea tracțiunii optime în situații de condus sportiv prin prezicerea raportului de patinare a roților din spate în timpul accelerării. Comutatorul convenabil de pe mâner permite schimbarea instantanee a tipului de control al tracțiunii prin selectarea unuia dintre cele trei moduri, chiar și în timpul mersului. Modurile 1 și 2 mențin tracțiunea optimă în timpul virajelor, ca S-KTRC. Proiectate cu gândul la pilotajul sportiv, acestea permit o accelerare bruscă la ieșirea din viraje prin maximizarea tracțiunii înainte de la roata din spate. Modurile 1 și 2 diferă în ceea ce privește gradul în care intervin. Modul 1, setat pentru condiții de drum uscat, cu aderență bună, menține raportul de alunecare ideal pentru a asigura o tracțiune optimă. Modul 3 funcționează ca și modul 1 KTRC, reducând puterea pentru a permite recâștigarea aderenței atunci când se detectează patinarea roții spate. Este ideal atunci când se circulă în condiții alunecoase sau pe ploaie. Modul 3 KTRC este cel mai avansat sistem de management al motorului Kawasaki.
Bazat pe tehnologia racing, asistență ambreiaj anti-blocare roată acționează atât ca un limitator de cuplu, cât și ca un mecanism auto-servo care permite o tracțiune mai ușoară a manetei de ambreiaj.
Pe baza feedback-ului din activitățile de curse, asistență ambreiaj anti-blocare roată utilizează două tipuri de came (o came de asistență și o came cu alunecare) pentru a acționa butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună sau separat. În condiții normale de funcționare, camele de asistență funcționează ca un mecanism de autoservire, trăgând butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună pentru a comprima plăcile de ambreiaj. Acest lucru permite reducerea sarcinii totale a arcului de ambreiaj, ceea ce are ca rezultat o senzație mai ușoară a manetei de ambreiaj la acționarea ambreiajului. Atunci când apare o frânare excesivă a motorului ca urmare a retrogradărilor rapide (sau a unei retrogradări accidentale), intră în acțiune camele de alunecare, forțând separarea butucului de ambreiaj și a plăcii de acționare. Acest lucru eliberează presiunea asupra discurilor de ambreiaj pentru a reduce cuplul și ajută la prevenirea săltării și derapajului anvelopei spate. Această funcție este deosebit de utilă atunci când se rulează pe circuit.
Grupul de admisie dublu oferă o putere mai mare și ușurință de utilizare datorită unui al doilea set de clapete de accelerație controlate de ECU.
Motocicletele sport de ultimă generație folosesc adesea cilindru cu diametru mare pentru a genera niveluri ridicate de putere. Cu toate acestea, în cazul unor cilindri cu diametru mare, atunci când pilotul deschide brusc accelerația, răspunsul nerestricționat al cuplului poate fi puternic. Tehnologia cu două clapete de accelerație a fost concepută pentru a tempera răspunsul motorului, contribuind în același timp la performanță. La modelele cu grup de admisie dublu, există două clapete de accelerație pentru fiecare cilindru: pe lângă clapetele principale, care sunt legate fizic de manșonul de accelerație și controlate de pilot, un al doilea set de clapete, deschise și închise de sistemul ECU, reglează cu precizie cantitatea de aer pentru a asigura un răspuns natural și liniar. Cum aerul care trece prin corpurile de accelerație devine mai lin, eficiența arderii este îmbunătățită și puterea este crescută.
Suspensia spate Back-link orizontală își dispune unitatea de amortizare pe orizontală, contribuind în mare măsură la utilizarea eficientă a spațiului și la centralizarea masei.
În comparație cu suspensia spate tradițională Uni-Trak a Kawasaki, care montează unitatea de amortizare vertical, suspensia spate Horizontal Back-link dispune de unitatea de amortizare aproape orizontal. Aranjamentul original al suspensiei Kawasaki plasează unitatea de amortizare foarte aproape de centrul de greutate al motocicletei, contribuind în mod semnificativ la centralizarea masei. Și pentru că nu există nicio legătură sau unitate de amortizare care să iasă sub brațul oscilant, se eliberează spațiu pentru o cameră de pre-eliminare a gazelor de eșapament mai mare (o cameră de expansiune a gazelor de eșapament situată deasupra silencer-ului). Cu o cameră de pre-eliminare mai mare, volumul silencerului poate fi redus, iar componentele grele ale sistemului de eșapament pot fi concentrate mai aproape de centrul motocicletei, contribuind în continuare la centralizarea masei. Rezultatul este o manevrabilitate îmbunătățită în mod semnificativ. Un alt avantaj este că unitatea de amortizare este plasată departe de căldura emisă de sistemul de eșapament. Deoarece căldura provenită de la sistemul de eșapament nu mai este în proximitate, uleiul de suspensie și presiunea gazelor nu este afectat și performanța suspensiei este mai stabilă. Suspensia spate Horizontal Back-link oferă numeroase beneficii secundare de acest fel.
ERGO-FIT este un sistem de interfață care permite unei game largi de piloți să se simtă comod pe motocicletă.
Poziția corectă este esențială pentru confortul și controlul pilotului. Cu toate acestea, potrivirea ideală variază de la un rider la altul, în funcție de conformație și stilul de pilotaj al acestuia. ERGO-FIT este un sistem de interfață conceput pentru a permite piloților să își găsească poziția ideală. Diferite puncte ale interfeței șasiului (ghidonul, scărițele și șaua) pot fi ajustate printr-o combinație de piese interschimbabile și piese cu poziții reglabile. Simțindu-se în armonie cu motocicleta, aceștia vor putea experimenta modul în care motoarele Kawasaki sunt plăcute și satisfăcătoare de condus. *Piesele reglabile și intervalul de reglaj al acestora variază în funcție de model.
Indicator Mod Economic este un simbol care apare în de bord pentru a indica un consum favorabil de combustibil, încurajând un mers mai eficient.
Folosind un control electronic setat cu atenție pentru o funcționare optimă a motorului, modelele Kawasaki pot obține un nivel ridicat de eficiență a combustibilului. Cu toate acestea, consumul de combustibil este de asemenea afectat de modul în care este utilizată accelerația, se schimbă viteza și de alte elemente care sunt determinate de stilul de pilotaj. Modul economic este o funcție care se activează atunci când stilul de mers rezultă consum redus. Sistemul monitorizează continuu consumul, indiferent de viteza vehiculului, turația motorului, accelerația și alte criterii de pilotaj. În momentul în care consumul este scăzut (adică eficiența este ridicată), pe ecranul LCD al bordului apare un marcaj „ECO”. Printr-un stil de pilotaj moderat, astfel încât marca „ECO” să figureze constant, consumul poate fi redus. Menținerea consumului scăzut, de asemenea, ajută cu siguranță la reducerea impactului negativ asupra mediului.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
Tip motor | Motor cu 4 cilindri în linie răcit cu lichid |
---|---|
Raport de compresie | 10.8:1 |
Sistem de supape | DOHC, 16 supape |
Diametru cilindru x timpi | 73.4 x 56.0 mm |
Capacitate cilindrică | 948 cm³ |
Sistemul de alimentare cu combustibil | Injecție de combustibil cu 2 rânduri de clapete : 36 mm x 4 |
Lubrifiere | Ungere forțată, carter-umed |
Sistemul de pornire | Electric |
Aprindere | Digital |
Putere maximă | 82.0 kW {111 PS} / 8,500 rpm |
---|---|
Cuplu maxim | 98.5 N•m {10.0 kgf•m} / 6,500 rpm |
Emisii CO2 | 124 g/km |
Consumul de combustibil | 5.2 l/100km |
Transmisie | 6 viteze + marșarier cu schimbător |
Ambreiaj | Multi-disc în ulei |
Raport de reducere primară | 1.627 (83/51) |
Raport viteză 1 | 2.917 (35/12) |
Raport viteză a 2-a | 2.059 (35/17) |
Raport viteză a 3-a | 1.650 (33/20) |
Raport viteză a 4-a | 1.409 (31/22) |
Raport viteză a 5-a | 1.222 (33/27) |
Raport viteză a 6-a | 0.967 (29/30) |
Transmisie finală | Lanț nituit |
Raport de reducere finală | 2.800 (42/15) |
Tipul de cadru | Tip spalier din oțel de înaltă rezistență |
---|---|
Trail | 98 mm |
Cursa suspensiei roată față | 120 mm |
Cursa suspensiei roată spate | 140 mm |
Pneu, față | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Pneu, spate | 180/55 ZR17 M/C (73W) |
L x l x H | 2,100 x 865 x 1,150 mm |
Unghiul de virare stânga-dreapta | 35° / 35° |
Ampatament | 1,470 mm |
Garda la sol | 140 mm |
Capacitatea rezervor combustibil | 17.0 litri |
Înălțime șa | 845 mm |
Masă totală | 215 kg |
Tipul frânei față | 2 Discuri Brembo semi-flotante |
---|---|
Diametrul discului frânei față | Ø 300 mm |
Tipul etrierului de frână față | Radial-mount Brembo M4.32 monobloc opus cu 4 pistoane |
Tipul frânei spate | Disc unic |
Diametrul discului de frână spate | Ø 250 mm |
Etrier de frână spate | Un singur piston |
Tipul suspensiei față | Furcă inversată cu amortizare în compresie și în revenire, și reglarea pretensionării arcului |
Diametrul suspensiei față | Ø 41 mm |
Tipul de suspensie spate | Amortizor cu fixare spate orizontala Öhlins S46 alimentat cu gaz, amortizare în revenire și reglare a pretensionării arcului |
Inpage Navigation Section: Accesorii
Set of two chrome side grips specially designed for the Z900RS. To be mounted on each side of the seat.
The Side grips are recommended in combination with the Center stand (999941017) to make handling of the bike easier.
The Side grips can not be installed in conjunction with the Grab bars (999941013) for Z900RS.
Ajută la protejarea motocicletei dvs. împotriva deteriorării în caz de răsturnare.
Ajută la menținerea mâinilor calde pe drum cu un sistem de încălzire a mânerului conceput ergonomic pentru a minimiza volumul adăugat la mâner.
Set de două mânere laterale cromate special concepute pentru Z900RS. Se montează pe fiecare parte a șeii. Mânerele laterale sunt recomandate împreună cu suportul central pentru a facilita manevrarea motocicletei. Mânerele laterale nu pot fi instalate împreună cu barele de prindere (Grab Bars) pentru Z900RS.
Fabricat din nailon ABS durabil, designul funcțional, dar elegant și compact al acestui slider ax roată față adaugă un nivel suplimentar de protecție a motocicletei și ajută la protejarea furcilor de posibilele daune cauzate de răsturnare.
CNC machined billet aluminium Oil Filler Cap with gold finish Note: Compatibility and availability of accessories may vary per specific model year, please check with your Kawasaki Dealer on availability and additional parts needed for installation
Citește mai mult