Inpage Navigation Section: Overview
Noul Kawasaki Z650RS combină stilul retro cu tehnologia sport modernă. Caracteristici distinctive, cum ar fi farul clasic rotund cu LED-uri, bordul cu display analog tip ceas, caroseria și culorile influențate din anii 70, plus un motorul în doi cilindri, creează un punct de referință uimitor neo-retro. Kawasaki Z650RS este destinat să impresioneze toți piloții cu spiritul RETROVOLUTION.
Culori
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Cu același motorParalel Twin (cu 2 cilindri în linie) cu capacitate de 649 cm3 și cadrul grilat ușor și subțire, noul Z650RS are toate calitățile pentru a face ca rutina să fie distractivă și plăcută. Potrivit unui model sport retro, poziția generală mai puțin aplecată fiind înlocuită de o poziție mai verticală rezultă o manipulare ușoară, naturală.
Cu același motorParalel Twin (cu 2 cilindri în linie) cu capacitate de 649 cm3 și cadrul grilat ușor și subțire, noul Z650RS are toate calitățile pentru a face ca rutina să fie distractivă și plăcută. Potrivit unui model sport retro, poziția generală mai puțin aplecată fiind înlocuită de o poziție mai verticală rezultă o manipulare ușoară, naturală.
La fel ca modelul Z900RS, Z650RS prezintă aspect atemporal. Ca model de greutate medie, un aspect casual reflectă caracterica sa rider-friendly. Răspunsul Kawasaki în urma apelului la un model de motocicletă tradițională este un design cu finisaje simple și moderne care permit modelului Z650RS să se îmbine perfect în viața ta de zi cu zi.
La fel ca modelul Z900RS, Z650RS prezintă aspect atemporal. Ca model de greutate medie, un aspect casual reflectă caracterica sa rider-friendly. Răspunsul Kawasaki în urma apelului la un model de motocicletă tradițională este un design cu finisaje simple și moderne care permit modelului Z650RS să se îmbine perfect în viața ta de zi cu zi.
Proiectarea rezervorului de combustibil în stil retro folosește marginile care împart partea superioară și laturile rezervorului pentru a sublinia dimensiunea sa compactă. Cu un volum de 12 litri, este îngust între genunchi, contribuind la un pachet ergonomic slim.
Proiectarea rezervorului de combustibil în stil retro folosește marginile care împart partea superioară și laturile rezervorului pentru a sublinia dimensiunea sa compactă. Cu un volum de 12 litri, este îngust între genunchi, contribuind la un pachet ergonomic slim.
În comparație cu coada ridicată a Z650, coada Z650RS urmărește o linie orizontală, contribuind la poziția plană a mototcicletei. Coada - mai scurtă decât cea a Z900RS, care consolidează stilul casual este dotată cu LED. Un scaun original se adaugă la imaginea retro sport.
În comparație cu coada ridicată a Z650, coada Z650RS urmărește o linie orizontală, contribuind la poziția plană a mototcicletei. Coada - mai scurtă decât cea a Z900RS, care consolidează stilul casual este dotată cu LED. Un scaun original se adaugă la imaginea retro sport.
Combinația de greutate scăzută, datorită în mare parte unui cadru grilat care cântărește doar 13,5 kg, iar setările de suspensie reglate pentru un răspuns natural oferă modelului Z650RS manipularea echilibrată pe care o așteptați de la o motocicletă retro sport.
Combinația de greutate scăzută, datorită în mare parte unui cadru grilat care cântărește doar 13,5 kg, iar setările de suspensie reglate pentru un răspuns natural oferă modelului Z650RS manipularea echilibrată pe care o așteptați de la o motocicletă retro sport.
Designul slim al modelului Z650RS, greutatea scăzută și șaua joasă contribuie la o manevrabilitate foarte bună, fie că mergeți pe lângă motocicletă, fie mutând motocicleta nepornită stând pe șa. Puterea gestionabilă și cuplul puternic de la nivel jos facilitează în continuare manevrarea bună la viteză mică.
Designul slim al modelului Z650RS, greutatea scăzută și șaua joasă contribuie la o manevrabilitate foarte bună, fie că mergeți pe lângă motocicletă, fie mutând motocicleta nepornită stând pe șa. Puterea gestionabilă și cuplul puternic de la nivel jos facilitează în continuare manevrarea bună la viteză mică.
Un șasiu slim și o șa joasă de 820 mm, ajută o gamă largă de piloți să se bucure de modelul Z650RS.
Un șasiu slim și o șa joasă de 820 mm, ajută o gamă largă de piloți să se bucure de modelul Z650RS.
Optimizat pentru ride-ul de zi cu zi, motorul Paralel Twin (cu 2 cilindri în linie), oferă un răspuns rapid și economie de combustibil favorabilă. La deschiderea accelerației, pilotul va observa o personalitate al motorului fluidă și puternică, oferind atât un nivel ridicat de control atunci când fac ajustări minime de accelerație.
Optimizat pentru ride-ul de zi cu zi, motorul Paralel Twin (cu 2 cilindri în linie), oferă un răspuns rapid și economie de combustibil favorabilă. La deschiderea accelerației, pilotul va observa o personalitate al motorului fluidă și puternică, oferind atât un nivel ridicat de control atunci când fac ajustări minime de accelerație.
Ghidonul lat, plat și o poziție relaxată verticală forțează pilotul într-o poziție naturală, confortabilă, care inspiră încredere și facilitează controlul.
Ghidonul lat, plat și o poziție relaxată verticală forțează pilotul într-o poziție naturală, confortabilă, care inspiră încredere și facilitează controlul.
Vitezometru și tahometru în stil analog sunt completate de un LCD multifuncțional, echilibrând aspectul retro cu funcționalitatea modernă.
Vitezometru și tahometru în stil analog sunt completate de un LCD multifuncțional, echilibrând aspectul retro cu funcționalitatea modernă.
Un amestec retro și modern, farul LED are două camere, ambele cu lămpi de poziție pentru a se asigura că întreaga lampă apare aprinsă, precum un far cu bec în stil retro. Designul canelat pe inelul gros al farului adaugă o notă modernă.
Un amestec retro și modern, farul LED are două camere, ambele cu lămpi de poziție pentru a se asigura că întreaga lampă apare aprinsă, precum un far cu bec în stil retro. Designul canelat pe inelul gros al farului adaugă o notă modernă.
Jante originale turnate imitând spițele, concepute pentru a arăta ca roțile clasice. Proiectat folosind tehnologia avansată Kawasaki, roțile oferă un echilibru perfect între aspect (elegante) și funcționalitate (greutate redusă), contribuind la un design potrivit pentru categoria retro.
Jante originale turnate imitând spițele, concepute pentru a arăta ca roțile clasice. Proiectat folosind tehnologia avansată Kawasaki, roțile oferă un echilibru perfect între aspect (elegante) și funcționalitate (greutate redusă), contribuind la un design potrivit pentru categoria retro.
Fiecare dintre opțiunile de culoare disponibile pentru modelul Z650RS prezintă un stil distinct pentru o gamă variată de stiluri.
Fiecare dintre opțiunile de culoare disponibile pentru modelul Z650RS prezintă un stil distinct pentru o gamă variată de stiluri.
Cu același motorParalel Twin (cu 2 cilindri în linie) cu capacitate de 649 cm3 și cadrul grilat ușor și subțire, noul Z650RS are toate calitățile pentru a face ca rutina să fie distractivă și plăcută. Potrivit unui model sport retro, poziția generală mai puțin aplecată fiind înlocuită de o poziție mai verticală rezultă o manipulare ușoară, naturală.
Cu același motorParalel Twin (cu 2 cilindri în linie) cu capacitate de 649 cm3 și cadrul grilat ușor și subțire, noul Z650RS are toate calitățile pentru a face ca rutina să fie distractivă și plăcută. Potrivit unui model sport retro, poziția generală mai puțin aplecată fiind înlocuită de o poziție mai verticală rezultă o manipulare ușoară, naturală.
La fel ca modelul Z900RS, Z650RS prezintă aspect atemporal. Ca model de greutate medie, un aspect casual reflectă caracterica sa rider-friendly. Răspunsul Kawasaki în urma apelului la un model de motocicletă tradițională este un design cu finisaje simple și moderne care permit modelului Z650RS să se îmbine perfect în viața ta de zi cu zi.
La fel ca modelul Z900RS, Z650RS prezintă aspect atemporal. Ca model de greutate medie, un aspect casual reflectă caracterica sa rider-friendly. Răspunsul Kawasaki în urma apelului la un model de motocicletă tradițională este un design cu finisaje simple și moderne care permit modelului Z650RS să se îmbine perfect în viața ta de zi cu zi.
Proiectarea rezervorului de combustibil în stil retro folosește marginile care împart partea superioară și laturile rezervorului pentru a sublinia dimensiunea sa compactă. Cu un volum de 12 litri, este îngust între genunchi, contribuind la un pachet ergonomic slim.
Proiectarea rezervorului de combustibil în stil retro folosește marginile care împart partea superioară și laturile rezervorului pentru a sublinia dimensiunea sa compactă. Cu un volum de 12 litri, este îngust între genunchi, contribuind la un pachet ergonomic slim.
În comparație cu coada ridicată a Z650, coada Z650RS urmărește o linie orizontală, contribuind la poziția plană a mototcicletei. Coada - mai scurtă decât cea a Z900RS, care consolidează stilul casual este dotată cu LED. Un scaun original se adaugă la imaginea retro sport.
În comparație cu coada ridicată a Z650, coada Z650RS urmărește o linie orizontală, contribuind la poziția plană a mototcicletei. Coada - mai scurtă decât cea a Z900RS, care consolidează stilul casual este dotată cu LED. Un scaun original se adaugă la imaginea retro sport.
Combinația de greutate scăzută, datorită în mare parte unui cadru grilat care cântărește doar 13,5 kg, iar setările de suspensie reglate pentru un răspuns natural oferă modelului Z650RS manipularea echilibrată pe care o așteptați de la o motocicletă retro sport.
Combinația de greutate scăzută, datorită în mare parte unui cadru grilat care cântărește doar 13,5 kg, iar setările de suspensie reglate pentru un răspuns natural oferă modelului Z650RS manipularea echilibrată pe care o așteptați de la o motocicletă retro sport.
Designul slim al modelului Z650RS, greutatea scăzută și șaua joasă contribuie la o manevrabilitate foarte bună, fie că mergeți pe lângă motocicletă, fie mutând motocicleta nepornită stând pe șa. Puterea gestionabilă și cuplul puternic de la nivel jos facilitează în continuare manevrarea bună la viteză mică.
Designul slim al modelului Z650RS, greutatea scăzută și șaua joasă contribuie la o manevrabilitate foarte bună, fie că mergeți pe lângă motocicletă, fie mutând motocicleta nepornită stând pe șa. Puterea gestionabilă și cuplul puternic de la nivel jos facilitează în continuare manevrarea bună la viteză mică.
Un șasiu slim și o șa joasă de 820 mm, ajută o gamă largă de piloți să se bucure de modelul Z650RS.
Un șasiu slim și o șa joasă de 820 mm, ajută o gamă largă de piloți să se bucure de modelul Z650RS.
Optimizat pentru ride-ul de zi cu zi, motorul Paralel Twin (cu 2 cilindri în linie), oferă un răspuns rapid și economie de combustibil favorabilă. La deschiderea accelerației, pilotul va observa o personalitate al motorului fluidă și puternică, oferind atât un nivel ridicat de control atunci când fac ajustări minime de accelerație.
Optimizat pentru ride-ul de zi cu zi, motorul Paralel Twin (cu 2 cilindri în linie), oferă un răspuns rapid și economie de combustibil favorabilă. La deschiderea accelerației, pilotul va observa o personalitate al motorului fluidă și puternică, oferind atât un nivel ridicat de control atunci când fac ajustări minime de accelerație.
Ghidonul lat, plat și o poziție relaxată verticală forțează pilotul într-o poziție naturală, confortabilă, care inspiră încredere și facilitează controlul.
Ghidonul lat, plat și o poziție relaxată verticală forțează pilotul într-o poziție naturală, confortabilă, care inspiră încredere și facilitează controlul.
Vitezometru și tahometru în stil analog sunt completate de un LCD multifuncțional, echilibrând aspectul retro cu funcționalitatea modernă.
Vitezometru și tahometru în stil analog sunt completate de un LCD multifuncțional, echilibrând aspectul retro cu funcționalitatea modernă.
Un amestec retro și modern, farul LED are două camere, ambele cu lămpi de poziție pentru a se asigura că întreaga lampă apare aprinsă, precum un far cu bec în stil retro. Designul canelat pe inelul gros al farului adaugă o notă modernă.
Un amestec retro și modern, farul LED are două camere, ambele cu lămpi de poziție pentru a se asigura că întreaga lampă apare aprinsă, precum un far cu bec în stil retro. Designul canelat pe inelul gros al farului adaugă o notă modernă.
Jante originale turnate imitând spițele, concepute pentru a arăta ca roțile clasice. Proiectat folosind tehnologia avansată Kawasaki, roțile oferă un echilibru perfect între aspect (elegante) și funcționalitate (greutate redusă), contribuind la un design potrivit pentru categoria retro.
Jante originale turnate imitând spițele, concepute pentru a arăta ca roțile clasice. Proiectat folosind tehnologia avansată Kawasaki, roțile oferă un echilibru perfect între aspect (elegante) și funcționalitate (greutate redusă), contribuind la un design potrivit pentru categoria retro.
Fiecare dintre opțiunile de culoare disponibile pentru modelul Z650RS prezintă un stil distinct pentru o gamă variată de stiluri.
Fiecare dintre opțiunile de culoare disponibile pentru modelul Z650RS prezintă un stil distinct pentru o gamă variată de stiluri.
Sistemul avansat de control al tracțiunii al Kawasaki oferă atât o performanță sporită în condiiții de condus sportiv, cât și relaxare în momentul alegerii unui teren cu aderență redusă. Două moduri permit pilotului să ajusteze setările în funcție de situația de conducere și preferințele acestora. De asemenea sistemul poate fi dezactivat. Pentru modelele cu kit de 35 kW, KTRC oferă un singur mod (plus OFF).
Bazat pe tehnologia racing, asistență ambreiaj anti-blocare roată acționează atât ca un limitator de cuplu, cât și ca un mecanism auto-servo care permite o tracțiune mai ușoară a manetei de ambreiaj.
Pe baza feedback-ului din activitățile de curse, asistență ambreiaj anti-blocare roată utilizează două tipuri de came (o came de asistență și o came cu alunecare) pentru a acționa butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună sau separat. În condiții normale de funcționare, camele de asistență funcționează ca un mecanism de autoservire, trăgând butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună pentru a comprima plăcile de ambreiaj. Acest lucru permite reducerea sarcinii totale a arcului de ambreiaj, ceea ce are ca rezultat o senzație mai ușoară a manetei de ambreiaj la acționarea ambreiajului. Atunci când apare o frânare excesivă a motorului ca urmare a retrogradărilor rapide (sau a unei retrogradări accidentale), intră în acțiune camele de alunecare, forțând separarea butucului de ambreiaj și a plăcii de acționare. Acest lucru eliberează presiunea asupra discurilor de ambreiaj pentru a reduce cuplul și ajută la prevenirea săltării și derapajului anvelopei spate. Această funcție este deosebit de utilă atunci când se rulează pe circuit.
Grupul de admisie dublu oferă o putere mai mare și ușurință de utilizare datorită unui al doilea set de clapete de accelerație controlate de ECU.
Motocicletele sport de ultimă generație folosesc adesea cilindru cu diametru mare pentru a genera niveluri ridicate de putere. Cu toate acestea, în cazul unor cilindri cu diametru mare, atunci când pilotul deschide brusc accelerația, răspunsul nerestricționat al cuplului poate fi puternic. Tehnologia cu două clapete de accelerație a fost concepută pentru a tempera răspunsul motorului, contribuind în același timp la performanță. La modelele cu grup de admisie dublu, există două clapete de accelerație pentru fiecare cilindru: pe lângă clapetele principale, care sunt legate fizic de manșonul de accelerație și controlate de pilot, un al doilea set de clapete, deschise și închise de sistemul ECU, reglează cu precizie cantitatea de aer pentru a asigura un răspuns natural și liniar. Cum aerul care trece prin corpurile de accelerație devine mai lin, eficiența arderii este îmbunătățită și puterea este crescută.
Suspensia spate Back-link orizontală își dispune unitatea de amortizare pe orizontală, contribuind în mare măsură la utilizarea eficientă a spațiului și la centralizarea masei.
În comparație cu suspensia spate tradițională Uni-Trak a Kawasaki, care montează unitatea de amortizare vertical, suspensia spate Horizontal Back-link dispune de unitatea de amortizare aproape orizontal. Aranjamentul original al suspensiei Kawasaki plasează unitatea de amortizare foarte aproape de centrul de greutate al motocicletei, contribuind în mod semnificativ la centralizarea masei. Și pentru că nu există nicio legătură sau unitate de amortizare care să iasă sub brațul oscilant, se eliberează spațiu pentru o cameră de pre-eliminare a gazelor de eșapament mai mare (o cameră de expansiune a gazelor de eșapament situată deasupra silencer-ului). Cu o cameră de pre-eliminare mai mare, volumul silencerului poate fi redus, iar componentele grele ale sistemului de eșapament pot fi concentrate mai aproape de centrul motocicletei, contribuind în continuare la centralizarea masei. Rezultatul este o manevrabilitate îmbunătățită în mod semnificativ. Un alt avantaj este că unitatea de amortizare este plasată departe de căldura emisă de sistemul de eșapament. Deoarece căldura provenită de la sistemul de eșapament nu mai este în proximitate, uleiul de suspensie și presiunea gazelor nu este afectat și performanța suspensiei este mai stabilă. Suspensia spate Horizontal Back-link oferă numeroase beneficii secundare de acest fel.
Indicator Mod Economic este un simbol care apare în de bord pentru a indica un consum favorabil de combustibil, încurajând un mers mai eficient.
Folosind un control electronic setat cu atenție pentru o funcționare optimă a motorului, modelele Kawasaki pot obține un nivel ridicat de eficiență a combustibilului. Cu toate acestea, consumul de combustibil este de asemenea afectat de modul în care este utilizată accelerația, se schimbă viteza și de alte elemente care sunt determinate de stilul de pilotaj. Modul economic este o funcție care se activează atunci când stilul de mers rezultă consum redus. Sistemul monitorizează continuu consumul, indiferent de viteza vehiculului, turația motorului, accelerația și alte criterii de pilotaj. În momentul în care consumul este scăzut (adică eficiența este ridicată), pe ecranul LCD al bordului apare un marcaj „ECO”. Printr-un stil de pilotaj moderat, astfel încât marca „ECO” să figureze constant, consumul poate fi redus. Menținerea consumului scăzut, de asemenea, ajută cu siguranță la reducerea impactului negativ asupra mediului.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
Sistemul avansat de control al tracțiunii al Kawasaki oferă atât o performanță sporită în condiiții de condus sportiv, cât și relaxare în momentul alegerii unui teren cu aderență redusă. Două moduri permit pilotului să ajusteze setările în funcție de situația de conducere și preferințele acestora. De asemenea sistemul poate fi dezactivat. Pentru modelele cu kit de 35 kW, KTRC oferă un singur mod (plus OFF).
Bazat pe tehnologia racing, asistență ambreiaj anti-blocare roată acționează atât ca un limitator de cuplu, cât și ca un mecanism auto-servo care permite o tracțiune mai ușoară a manetei de ambreiaj.
Pe baza feedback-ului din activitățile de curse, asistență ambreiaj anti-blocare roată utilizează două tipuri de came (o came de asistență și o came cu alunecare) pentru a acționa butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună sau separat. În condiții normale de funcționare, camele de asistență funcționează ca un mecanism de autoservire, trăgând butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună pentru a comprima plăcile de ambreiaj. Acest lucru permite reducerea sarcinii totale a arcului de ambreiaj, ceea ce are ca rezultat o senzație mai ușoară a manetei de ambreiaj la acționarea ambreiajului. Atunci când apare o frânare excesivă a motorului ca urmare a retrogradărilor rapide (sau a unei retrogradări accidentale), intră în acțiune camele de alunecare, forțând separarea butucului de ambreiaj și a plăcii de acționare. Acest lucru eliberează presiunea asupra discurilor de ambreiaj pentru a reduce cuplul și ajută la prevenirea săltării și derapajului anvelopei spate. Această funcție este deosebit de utilă atunci când se rulează pe circuit.
Grupul de admisie dublu oferă o putere mai mare și ușurință de utilizare datorită unui al doilea set de clapete de accelerație controlate de ECU.
Motocicletele sport de ultimă generație folosesc adesea cilindru cu diametru mare pentru a genera niveluri ridicate de putere. Cu toate acestea, în cazul unor cilindri cu diametru mare, atunci când pilotul deschide brusc accelerația, răspunsul nerestricționat al cuplului poate fi puternic. Tehnologia cu două clapete de accelerație a fost concepută pentru a tempera răspunsul motorului, contribuind în același timp la performanță. La modelele cu grup de admisie dublu, există două clapete de accelerație pentru fiecare cilindru: pe lângă clapetele principale, care sunt legate fizic de manșonul de accelerație și controlate de pilot, un al doilea set de clapete, deschise și închise de sistemul ECU, reglează cu precizie cantitatea de aer pentru a asigura un răspuns natural și liniar. Cum aerul care trece prin corpurile de accelerație devine mai lin, eficiența arderii este îmbunătățită și puterea este crescută.
Suspensia spate Back-link orizontală își dispune unitatea de amortizare pe orizontală, contribuind în mare măsură la utilizarea eficientă a spațiului și la centralizarea masei.
În comparație cu suspensia spate tradițională Uni-Trak a Kawasaki, care montează unitatea de amortizare vertical, suspensia spate Horizontal Back-link dispune de unitatea de amortizare aproape orizontal. Aranjamentul original al suspensiei Kawasaki plasează unitatea de amortizare foarte aproape de centrul de greutate al motocicletei, contribuind în mod semnificativ la centralizarea masei. Și pentru că nu există nicio legătură sau unitate de amortizare care să iasă sub brațul oscilant, se eliberează spațiu pentru o cameră de pre-eliminare a gazelor de eșapament mai mare (o cameră de expansiune a gazelor de eșapament situată deasupra silencer-ului). Cu o cameră de pre-eliminare mai mare, volumul silencerului poate fi redus, iar componentele grele ale sistemului de eșapament pot fi concentrate mai aproape de centrul motocicletei, contribuind în continuare la centralizarea masei. Rezultatul este o manevrabilitate îmbunătățită în mod semnificativ. Un alt avantaj este că unitatea de amortizare este plasată departe de căldura emisă de sistemul de eșapament. Deoarece căldura provenită de la sistemul de eșapament nu mai este în proximitate, uleiul de suspensie și presiunea gazelor nu este afectat și performanța suspensiei este mai stabilă. Suspensia spate Horizontal Back-link oferă numeroase beneficii secundare de acest fel.
Indicator Mod Economic este un simbol care apare în de bord pentru a indica un consum favorabil de combustibil, încurajând un mers mai eficient.
Folosind un control electronic setat cu atenție pentru o funcționare optimă a motorului, modelele Kawasaki pot obține un nivel ridicat de eficiență a combustibilului. Cu toate acestea, consumul de combustibil este de asemenea afectat de modul în care este utilizată accelerația, se schimbă viteza și de alte elemente care sunt determinate de stilul de pilotaj. Modul economic este o funcție care se activează atunci când stilul de mers rezultă consum redus. Sistemul monitorizează continuu consumul, indiferent de viteza vehiculului, turația motorului, accelerația și alte criterii de pilotaj. În momentul în care consumul este scăzut (adică eficiența este ridicată), pe ecranul LCD al bordului apare un marcaj „ECO”. Printr-un stil de pilotaj moderat, astfel încât marca „ECO” să figureze constant, consumul poate fi redus. Menținerea consumului scăzut, de asemenea, ajută cu siguranță la reducerea impactului negativ asupra mediului.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
Tip motor | Motor în 4 timpi cu 2 cilindri în linie |
---|---|
Raport de compresie | 10.8:1 |
Sistem de supape | DOHC, 8 supape |
Diametru cilindru x timpi | 83.0 x 60.0 mm |
Capacitate cilindrică | 649 cm³ |
Sistemul de alimentare cu combustibil | Injecție de combustibil cu două admisii: 36 mm x 2 |
Lubrifiere | Ungere forțată, carter semi-uscat |
Sistemul de pornire | Electric |
Aprindere | Digital |
Putere maximă | 50.2 kW {68 PS} / 8,000 rpm |
---|---|
Cuplu maxim | 64.0 N•m {6.5 kgf•m} / 6,700 rpm |
Emisii CO2 | 107 g/km |
Consumul de combustibil | 4.4 l/100km |
Emisii CO2 Kit 35 kW | 107.0 g/km |
Consumul de combustibil kit 35 kW | 4.5 l/100km |
Transmisie | 6 viteze + marșarier cu schimbător |
Ambreiaj | Multi-disc în ulei |
Raport de reducere primară | 2.095 (88/42) |
Raport viteză 1 | 2.438 (39/16) |
Raport viteză a 2-a | 1.714 (36/21) |
Raport viteză a 3-a | 1.333 (32/24) |
Raport viteză a 4-a | 1.111 (30/27) |
Raport viteză a 5-a | 0.966 (28/29) |
Raport viteză a 6-a | 0.852 (23/27) |
Transmisie finală | Lanț nituit |
Raport de reducere finală | 3.067 (46/15) |
Tipul de cadru | Tip spalier din oțel de înaltă rezistență |
---|---|
Trail | 100 mm |
Cursa suspensiei roată față | 125 mm |
Cursa suspensiei roată spate | 130 mm |
Pneu, față | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Pneu, spate | 160/60 ZR17 M/C (69W) |
L x l x H | 2,065 x 800 x 1,115 mm |
Unghiul de virare stânga-dreapta | 35° / 35° |
Ampatament | 1,405 mm |
Garda la sol | 125 mm |
Capacitatea rezervor combustibil | 12.0 litri |
Înălțime șa | 820 mm |
Masă totală* | 187 kg |
Estimated dry weight** | 174 kg |
| **Greutatea la gol estimată nu include toate materialele și fluidele necesare pentru a funcționa corect, rezervorul plin de combustibil (capacitate mai mare de 90 la sută) și trusa de scule (dacă este furnizată). |
Tipul frânei față | 2 discuri |
---|---|
Diametrul discului frânei față | Ø 300 mm |
Tipul etrierului de frână față | 2 pistoane |
Tipul frânei spate | Disc unic |
Diametrul discului de frână spate | Ø 220 mm |
Etrier de frână spate | Un singur piston |
Tipul suspensiei față | Furcă telescopică |
Diametrul suspensiei față | Ø 41 mm |
Tipul de suspensie spate | Back-link orizontal cu posibilitatea de reglare a pretensionării arcului |
Inpage Navigation Section: Accesorii