Inpage Navigation Section: Overview
Nu există loc de îndoială al stilului de viață pe care îl alegi. Dacă ești în căutarea unui adevărat Modern Classic cu capacitatea de a oferi valorile străbune, dar cu caracteristici tehnice upgradate și îmbunătățiri adaptate zilelor noastre, Z900RS SE este singurul răspuns. Cu suspensie spate Öhlins și suspensie față recalibrată și multe alte detalii tehnice se potrivesc cu spiritul visceral al unei legende din anii 1970, emblematicul Z1.
Culoare
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
În timp ce motoarele Kawasaki In-Line Four (cu 4 cilindri în linie) sunt renumite din punct de vedere istoric pentru eșapamentul cu sunet inens, este pentru prima dată când Kawasaki a efectuat cercetări de sunet pentru a crea nota ideală. Concepută pentru a stârni, reglarea sunetului s-a concentrat pe zgomotul inițial al motorului, pe mersul la ralanti și pe rularea la viteze mici, unde pilotul este cel mai în măsură să se bucure cel mai bine de zgomotul profund al eșapamentului.
În timp ce motoarele Kawasaki In-Line Four (cu 4 cilindri în linie) sunt renumite din punct de vedere istoric pentru eșapamentul cu sunet inens, este pentru prima dată când Kawasaki a efectuat cercetări de sunet pentru a crea nota ideală. Concepută pentru a stârni, reglarea sunetului s-a concentrat pe zgomotul inițial al motorului, pe mersul la ralanti și pe rularea la viteze mici, unde pilotul este cel mai în măsură să se bucure cel mai bine de zgomotul profund al eșapamentului.
Cilindrul principal al frânei față cu pompă radială contribuie, de asemenea, la controlul și senzația distinctivă oferită de etriere. Pentru o mai mare siguranță la frânare, ABS-ul este o caracteristică standard pe Z900RS SE.
Cilindrul principal al frânei față cu pompă radială contribuie, de asemenea, la controlul și senzația distinctivă oferită de etriere. Pentru o mai mare siguranță la frânare, ABS-ul este o caracteristică standard pe Z900RS SE.
La fel ca modelul Z1, Z900RS dispune de un motor cu 4 cilindri în linie In-Line Four cu capacitate de 948cc - o configurație de motor care oferă negreșit un echilibru excelent între putere și manevrabilitate. Turațiile cresc într-o manieră măsurată, dar foarte hotărâtă, oferind pilotului un sentiment de comunicare între accelerație și roata spate.
La fel ca modelul Z1, Z900RS dispune de un motor cu 4 cilindri în linie In-Line Four cu capacitate de 948cc - o configurație de motor care oferă negreșit un echilibru excelent între putere și manevrabilitate. Turațiile cresc într-o manieră măsurată, dar foarte hotărâtă, oferind pilotului un sentiment de comunicare între accelerație și roata spate.
Pachetul de frânare față cu componente Brembo (discuri, etriere, plăcuțe) oferă o putere de frânare mai puternică și contribuie la un control și mai precis și la o mai mare ușurință de manevrare.
Pachetul de frânare față cu componente Brembo (discuri, etriere, plăcuțe) oferă o putere de frânare mai puternică și contribuie la un control și mai precis și la o mai mare ușurință de manevrare.
Tehnologia ambreiajului inspirată de curse oferă atât o senzație mult mai fină a acționării manetei, cât și o funcție de limitare a cuplului spate care ajută la prevenirea saltului roții spate la retrogradare.
Tehnologia ambreiajului inspirată de curse oferă atât o senzație mult mai fină a acționării manetei, cât și o funcție de limitare a cuplului spate care ajută la prevenirea saltului roții spate la retrogradare.
Contribuind la reasigurarea pilotului, Z900RS SE este echipat cu tehnologia avansată Kawasaki de asistență a pilotului. KTRC dispune de două moduri care acoperă o gamă largă de condiții de pilotaj, oferind fie performanțe sport, fie încredere când există suprafețe alunecoase. Motocicliștii pot alege, de asemenea, să dezactiveze sistemul.
Contribuind la reasigurarea pilotului, Z900RS SE este echipat cu tehnologia avansată Kawasaki de asistență a pilotului. KTRC dispune de două moduri care acoperă o gamă largă de condiții de pilotaj, oferind fie performanțe sport, fie încredere când există suprafețe alunecoase. Motocicliștii pot alege, de asemenea, să dezactiveze sistemul.
Furca inversată cu diametru mare, suspensia spate Öhlins oferă atât un confort în timpul mersului, cât și o senzație de încredere.
Furca inversată cu diametru mare, suspensia spate Öhlins oferă atât un confort în timpul mersului, cât și o senzație de încredere.
Cu o îmbinare perfectă de elemente de stil inspirate de Z1 și măiestrie modernă - de la rezervorul iconic în formă de lacrimă până la inovatorul far spate oval LED, Z900RS oferă un aspect atemporal, cu o atenție deosebită la detalii.
Cu o îmbinare perfectă de elemente de stil inspirate de Z1 și măiestrie modernă - de la rezervorul iconic în formă de lacrimă până la inovatorul far spate oval LED, Z900RS oferă un aspect atemporal, cu o atenție deosebită la detalii.
Contribuind la reasigurarea pilotului, Z900RS este echipat cu tehnologia avansată Kawasaki de asistență a pilotului. KTRC dispune de două moduri care acoperă o gamă largă de condiții de pilotaj, oferind fie performanțe sport, fie încredere când există suprafețe alunecoase. Motocicliștii pot alege, de asemenea, să dezactiveze sistemul.
Contribuind la reasigurarea pilotului, Z900RS este echipat cu tehnologia avansată Kawasaki de asistență a pilotului. KTRC dispune de două moduri care acoperă o gamă largă de condiții de pilotaj, oferind fie performanțe sport, fie încredere când există suprafețe alunecoase. Motocicliștii pot alege, de asemenea, să dezactiveze sistemul.
Ceasurile vitezometrului și tahometrului în stil analogic sunt completate de un LCD multifuncțional, echilibrând aspectul retro cu funcționalitatea modernă. Display-ul are un afișaj negativ (litere albe pe fond negru), ușor de citit. Carcasele cadranelor în formă de glonț sunt o notă potrivită pentru un model sport retro, în timp ce finisajul cu fus pe fețele cadranelor adaugă un design de înaltă calitate.
Ceasurile vitezometrului și tahometrului în stil analogic sunt completate de un LCD multifuncțional, echilibrând aspectul retro cu funcționalitatea modernă. Display-ul are un afișaj negativ (litere albe pe fond negru), ușor de citit. Carcasele cadranelor în formă de glonț sunt o notă potrivită pentru un model sport retro, în timp ce finisajul cu fus pe fețele cadranelor adaugă un design de înaltă calitate.
Designul fluid al cozii spate a fost inspirat de forma de cioc de rață a modelului Z1. Far rotund LED de ø170 mm proiectează o lumină albă și strălucitoare pentru o vizibilitate nocturnă excelentă. Un amestec al design-ului retro și modern.
Designul fluid al cozii spate a fost inspirat de forma de cioc de rață a modelului Z1. Far rotund LED de ø170 mm proiectează o lumină albă și strălucitoare pentru o vizibilitate nocturnă excelentă. Un amestec al design-ului retro și modern.
Pentru a se adapta fiecărui pilot, Kawasaki oferă un accesoriu ERGO-FIT care reduce înălțimea șeii cu 35 mm. Trageți cursorul pentru a vedea diferența. Scaunele elegante în două tonuri folosesc materiale diferite pentru partea superioară și laterală pentru a crea un design de înaltă calitate. Cusăturile duble contribuie la aspectul de înaltă calitate.
Pentru a se adapta fiecărui pilot, Kawasaki oferă un accesoriu ERGO-FIT care reduce înălțimea șeii cu 35 mm. Trageți cursorul pentru a vedea diferența. Scaunele elegante în două tonuri folosesc materiale diferite pentru partea superioară și laterală pentru a crea un design de înaltă calitate. Cusăturile duble contribuie la aspectul de înaltă calitate.
Discurile de frână din față de ø300 mm (diametru efectiv: ø267 mm) au un montaj radial, monobloc, cu 4 pistoane opuse. Etrierii de frână față monobloc oferă o atingere inițială fermă, nivelul forței de frânare este foarte ușor de controlat, iar performanța a frânelor este perfectă. Etrierele monobloc prelucrate au un strat de alumită și sunt gravate cu laser cu un logo Kawasaki, adăugându-se la aspectul sport al motocicletei.
Discurile de frână din față de ø300 mm (diametru efectiv: ø267 mm) au un montaj radial, monobloc, cu 4 pistoane opuse. Etrierii de frână față monobloc oferă o atingere inițială fermă, nivelul forței de frânare este foarte ușor de controlat, iar performanța a frânelor este perfectă. Etrierele monobloc prelucrate au un strat de alumită și sunt gravate cu laser cu un logo Kawasaki, adăugându-se la aspectul sport al motocicletei.
În completarea unei greutăți generale ușoare (care se observă imediat ce bicicleta este ridicată de pe suportul lateral), rigiditatea cadrului și reglarea geometriei șasiului au fost selectate pentru a oferi o manevrabilitate ușoară și naturală. La fel ca și motorul, șasiul răspunde în mod previzibil la solicitările pilotului, mergând acolo unde acesta dorește fără rezistență. În concordanță cu caracterul său de model sport retro, poziția modelului Z900RS este mai puțin înclinată spre față decât cea a modelului Z900.
În completarea unei greutăți generale ușoare (care se observă imediat ce bicicleta este ridicată de pe suportul lateral), rigiditatea cadrului și reglarea geometriei șasiului au fost selectate pentru a oferi o manevrabilitate ușoară și naturală. La fel ca și motorul, șasiul răspunde în mod previzibil la solicitările pilotului, mergând acolo unde acesta dorește fără rezistență. În concordanță cu caracterul său de model sport retro, poziția modelului Z900RS este mai puțin înclinată spre față decât cea a modelului Z900.
Designul motorului simplu și deloc complicat. La o motocicletă naked, motorul este un element stilistic important, iar cu designul său simplu și nealterat, motorul contribuie la prezentarea inedită a modelului Z900RS. Forma, construcția, materialul și finisajul eșapamentului atent analizate La proiectarea sistemului de evacuare au fost luate în considerare peste 20 de variante înainte de a se ajunge la designul final, unul care subliniază prezența motorului In-Line Four.
Designul motorului simplu și deloc complicat. La o motocicletă naked, motorul este un element stilistic important, iar cu designul său simplu și nealterat, motorul contribuie la prezentarea inedită a modelului Z900RS. Forma, construcția, materialul și finisajul eșapamentului atent analizate La proiectarea sistemului de evacuare au fost luate în considerare peste 20 de variante înainte de a se ajunge la designul final, unul care subliniază prezența motorului In-Line Four.
În timp ce motoarele Kawasaki In-Line Four (cu 4 cilindri în linie) sunt renumite din punct de vedere istoric pentru eșapamentul cu sunet inens, este pentru prima dată când Kawasaki a efectuat cercetări de sunet pentru a crea nota ideală. Concepută pentru a stârni, reglarea sunetului s-a concentrat pe zgomotul inițial al motorului, pe mersul la ralanti și pe rularea la viteze mici, unde pilotul este cel mai în măsură să se bucure cel mai bine de zgomotul profund al eșapamentului.
În timp ce motoarele Kawasaki In-Line Four (cu 4 cilindri în linie) sunt renumite din punct de vedere istoric pentru eșapamentul cu sunet inens, este pentru prima dată când Kawasaki a efectuat cercetări de sunet pentru a crea nota ideală. Concepută pentru a stârni, reglarea sunetului s-a concentrat pe zgomotul inițial al motorului, pe mersul la ralanti și pe rularea la viteze mici, unde pilotul este cel mai în măsură să se bucure cel mai bine de zgomotul profund al eșapamentului.
Cilindrul principal al frânei față cu pompă radială contribuie, de asemenea, la controlul și senzația distinctivă oferită de etriere. Pentru o mai mare siguranță la frânare, ABS-ul este o caracteristică standard pe Z900RS SE.
Cilindrul principal al frânei față cu pompă radială contribuie, de asemenea, la controlul și senzația distinctivă oferită de etriere. Pentru o mai mare siguranță la frânare, ABS-ul este o caracteristică standard pe Z900RS SE.
La fel ca modelul Z1, Z900RS dispune de un motor cu 4 cilindri în linie In-Line Four cu capacitate de 948cc - o configurație de motor care oferă negreșit un echilibru excelent între putere și manevrabilitate. Turațiile cresc într-o manieră măsurată, dar foarte hotărâtă, oferind pilotului un sentiment de comunicare între accelerație și roata spate.
La fel ca modelul Z1, Z900RS dispune de un motor cu 4 cilindri în linie In-Line Four cu capacitate de 948cc - o configurație de motor care oferă negreșit un echilibru excelent între putere și manevrabilitate. Turațiile cresc într-o manieră măsurată, dar foarte hotărâtă, oferind pilotului un sentiment de comunicare între accelerație și roata spate.
Pachetul de frânare față cu componente Brembo (discuri, etriere, plăcuțe) oferă o putere de frânare mai puternică și contribuie la un control și mai precis și la o mai mare ușurință de manevrare.
Pachetul de frânare față cu componente Brembo (discuri, etriere, plăcuțe) oferă o putere de frânare mai puternică și contribuie la un control și mai precis și la o mai mare ușurință de manevrare.
Tehnologia ambreiajului inspirată de curse oferă atât o senzație mult mai fină a acționării manetei, cât și o funcție de limitare a cuplului spate care ajută la prevenirea saltului roții spate la retrogradare.
Tehnologia ambreiajului inspirată de curse oferă atât o senzație mult mai fină a acționării manetei, cât și o funcție de limitare a cuplului spate care ajută la prevenirea saltului roții spate la retrogradare.
Contribuind la reasigurarea pilotului, Z900RS SE este echipat cu tehnologia avansată Kawasaki de asistență a pilotului. KTRC dispune de două moduri care acoperă o gamă largă de condiții de pilotaj, oferind fie performanțe sport, fie încredere când există suprafețe alunecoase. Motocicliștii pot alege, de asemenea, să dezactiveze sistemul.
Contribuind la reasigurarea pilotului, Z900RS SE este echipat cu tehnologia avansată Kawasaki de asistență a pilotului. KTRC dispune de două moduri care acoperă o gamă largă de condiții de pilotaj, oferind fie performanțe sport, fie încredere când există suprafețe alunecoase. Motocicliștii pot alege, de asemenea, să dezactiveze sistemul.
Furca inversată cu diametru mare, suspensia spate Öhlins oferă atât un confort în timpul mersului, cât și o senzație de încredere.
Furca inversată cu diametru mare, suspensia spate Öhlins oferă atât un confort în timpul mersului, cât și o senzație de încredere.
Cu o îmbinare perfectă de elemente de stil inspirate de Z1 și măiestrie modernă - de la rezervorul iconic în formă de lacrimă până la inovatorul far spate oval LED, Z900RS oferă un aspect atemporal, cu o atenție deosebită la detalii.
Cu o îmbinare perfectă de elemente de stil inspirate de Z1 și măiestrie modernă - de la rezervorul iconic în formă de lacrimă până la inovatorul far spate oval LED, Z900RS oferă un aspect atemporal, cu o atenție deosebită la detalii.
Contribuind la reasigurarea pilotului, Z900RS este echipat cu tehnologia avansată Kawasaki de asistență a pilotului. KTRC dispune de două moduri care acoperă o gamă largă de condiții de pilotaj, oferind fie performanțe sport, fie încredere când există suprafețe alunecoase. Motocicliștii pot alege, de asemenea, să dezactiveze sistemul.
Contribuind la reasigurarea pilotului, Z900RS este echipat cu tehnologia avansată Kawasaki de asistență a pilotului. KTRC dispune de două moduri care acoperă o gamă largă de condiții de pilotaj, oferind fie performanțe sport, fie încredere când există suprafețe alunecoase. Motocicliștii pot alege, de asemenea, să dezactiveze sistemul.
Ceasurile vitezometrului și tahometrului în stil analogic sunt completate de un LCD multifuncțional, echilibrând aspectul retro cu funcționalitatea modernă. Display-ul are un afișaj negativ (litere albe pe fond negru), ușor de citit. Carcasele cadranelor în formă de glonț sunt o notă potrivită pentru un model sport retro, în timp ce finisajul cu fus pe fețele cadranelor adaugă un design de înaltă calitate.
Ceasurile vitezometrului și tahometrului în stil analogic sunt completate de un LCD multifuncțional, echilibrând aspectul retro cu funcționalitatea modernă. Display-ul are un afișaj negativ (litere albe pe fond negru), ușor de citit. Carcasele cadranelor în formă de glonț sunt o notă potrivită pentru un model sport retro, în timp ce finisajul cu fus pe fețele cadranelor adaugă un design de înaltă calitate.
Designul fluid al cozii spate a fost inspirat de forma de cioc de rață a modelului Z1. Far rotund LED de ø170 mm proiectează o lumină albă și strălucitoare pentru o vizibilitate nocturnă excelentă. Un amestec al design-ului retro și modern.
Designul fluid al cozii spate a fost inspirat de forma de cioc de rață a modelului Z1. Far rotund LED de ø170 mm proiectează o lumină albă și strălucitoare pentru o vizibilitate nocturnă excelentă. Un amestec al design-ului retro și modern.
Pentru a se adapta fiecărui pilot, Kawasaki oferă un accesoriu ERGO-FIT care reduce înălțimea șeii cu 35 mm. Trageți cursorul pentru a vedea diferența. Scaunele elegante în două tonuri folosesc materiale diferite pentru partea superioară și laterală pentru a crea un design de înaltă calitate. Cusăturile duble contribuie la aspectul de înaltă calitate.
Pentru a se adapta fiecărui pilot, Kawasaki oferă un accesoriu ERGO-FIT care reduce înălțimea șeii cu 35 mm. Trageți cursorul pentru a vedea diferența. Scaunele elegante în două tonuri folosesc materiale diferite pentru partea superioară și laterală pentru a crea un design de înaltă calitate. Cusăturile duble contribuie la aspectul de înaltă calitate.
Discurile de frână din față de ø300 mm (diametru efectiv: ø267 mm) au un montaj radial, monobloc, cu 4 pistoane opuse. Etrierii de frână față monobloc oferă o atingere inițială fermă, nivelul forței de frânare este foarte ușor de controlat, iar performanța a frânelor este perfectă. Etrierele monobloc prelucrate au un strat de alumită și sunt gravate cu laser cu un logo Kawasaki, adăugându-se la aspectul sport al motocicletei.
Discurile de frână din față de ø300 mm (diametru efectiv: ø267 mm) au un montaj radial, monobloc, cu 4 pistoane opuse. Etrierii de frână față monobloc oferă o atingere inițială fermă, nivelul forței de frânare este foarte ușor de controlat, iar performanța a frânelor este perfectă. Etrierele monobloc prelucrate au un strat de alumită și sunt gravate cu laser cu un logo Kawasaki, adăugându-se la aspectul sport al motocicletei.
În completarea unei greutăți generale ușoare (care se observă imediat ce bicicleta este ridicată de pe suportul lateral), rigiditatea cadrului și reglarea geometriei șasiului au fost selectate pentru a oferi o manevrabilitate ușoară și naturală. La fel ca și motorul, șasiul răspunde în mod previzibil la solicitările pilotului, mergând acolo unde acesta dorește fără rezistență. În concordanță cu caracterul său de model sport retro, poziția modelului Z900RS este mai puțin înclinată spre față decât cea a modelului Z900.
În completarea unei greutăți generale ușoare (care se observă imediat ce bicicleta este ridicată de pe suportul lateral), rigiditatea cadrului și reglarea geometriei șasiului au fost selectate pentru a oferi o manevrabilitate ușoară și naturală. La fel ca și motorul, șasiul răspunde în mod previzibil la solicitările pilotului, mergând acolo unde acesta dorește fără rezistență. În concordanță cu caracterul său de model sport retro, poziția modelului Z900RS este mai puțin înclinată spre față decât cea a modelului Z900.
Designul motorului simplu și deloc complicat. La o motocicletă naked, motorul este un element stilistic important, iar cu designul său simplu și nealterat, motorul contribuie la prezentarea inedită a modelului Z900RS. Forma, construcția, materialul și finisajul eșapamentului atent analizate La proiectarea sistemului de evacuare au fost luate în considerare peste 20 de variante înainte de a se ajunge la designul final, unul care subliniază prezența motorului In-Line Four.
Designul motorului simplu și deloc complicat. La o motocicletă naked, motorul este un element stilistic important, iar cu designul său simplu și nealterat, motorul contribuie la prezentarea inedită a modelului Z900RS. Forma, construcția, materialul și finisajul eșapamentului atent analizate La proiectarea sistemului de evacuare au fost luate în considerare peste 20 de variante înainte de a se ajunge la designul final, unul care subliniază prezența motorului In-Line Four.
Engine type | Motor cu 4 cilindri în linie răcit cu lichid |
---|---|
Compression ratio | 10.8:1 |
Valve system | DOHC, 16 supape |
Bore x stroke | 73.4 x 56.0 mm |
Displacement | 948 cm³ |
Fuel system | Injecție de combustibil cu 2 rânduri de clapete : 36 mm x 4 |
Lubrication | Ungere forțată, carter-umed |
Starting system | Electric |
Ignition system | Digital |
Maximum power | 82.0 kW {111 PS} / 8,500 rpm |
---|---|
Maximum torque | 98.5 N•m {10.0 kgf•m} / 6,500 rpm |
CO2 emission | 124 g/km |
Fuel consumption | 5.2 l/100km |
Transmission | 6 viteze + marșarier cu schimbător |
Clutch | Multi-disc în ulei |
Primary reduction ratio | 1.627 (83/51) |
Gear ratios 1st | 2.917 (35/12) |
Gear ratios 2nd | 2.059 (35/17) |
Gear ratios 3rd | 1.650 (33/20) |
Gear ratios 4th | 1.409 (31/22) |
Gear ratios 5th | 1.222 (33/27) |
Gear ratios 6th | 0.967 (29/30) |
Final drive | Lanț nituit |
Final reduction ratio | 2.800 (42/15) |
Frame type | Tip spalier din oțel de înaltă rezistență |
---|---|
Trail | 98 mm |
Wheel travel front | 120 mm |
Wheel travel rear | 140 mm |
Tyre, front | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Tyre, rear | 180/55 ZR17 M/C (73W) |
L x W x H | 2,100 x 865 x 1,150 mm |
Steering angle L R | 35° / 35° |
Wheel base | 1,470 mm |
Ground clearance | 140 mm |
Fuel capacity | 17.0 litri |
Seat height | 845 mm |
Curb mass | 215 kg |
Front brake type | 2 Discuri Brembo semi-flotante |
---|---|
Front brake diameter | Ø 300 mm |
Front brake caliper type | Radial-mount Brembo M4.32 monobloc opus cu 4 pistoane |
Rear brake type | Disc unic |
Rear brake diameter | Ø 250 mm |
Rear brake caliper type | Un singur piston |
Front suspension type | Furcă inversată cu amortizare în compresie și în revenire, și reglarea pretensionării arcului |
Front suspension diameter | Ø 41 mm |
Rear suspension type | Amortizor cu fixare spate orizontala Öhlins S46 alimentat cu gaz, amortizare în revenire și reglare a pretensionării arcului |
Inpage Navigation Section: Accesorii