Inpage Navigation Section: Overview
Bridge the gap to full-size bikes with the KX112 motocross bike. We're pushing the limits with a large 112cc two-stroke engine on this supermini. Prep your aspiring rider to transition to big bikes with a winning combination of proportionate power, lightweight handling and an optimized chassis.
Culoare
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Carenele laterală concepute pentru a se potrivi unei game mai largi de piloți facilitează găsirea unei poziții bune pe motocicletă.
Carenele laterală concepute pentru a se potrivi unei game mai largi de piloți facilitează găsirea unei poziții bune pe motocicletă.
Caroseria minimalistă, rezervorul plat și șaua subțire și plată au fost concepute pentru a facilita deplasarea în orice situație.
Caroseria minimalistă, rezervorul plat și șaua subțire și plată au fost concepute pentru a facilita deplasarea în orice situație.
Noul design al carenelor direcționează mai eficient aerul către radiator, contribuind la performanța de răcire.
Noul design al carenelor direcționează mai eficient aerul către radiator, contribuind la performanța de răcire.
Șase poziții permite piloților să își adapteze poziția de pilotaj.
Șase poziții permite piloților să își adapteze poziția de pilotaj.
Carenele laterală concepute pentru a se potrivi unei game mai largi de piloți facilitează găsirea unei poziții bune pe motocicletă.
Carenele laterală concepute pentru a se potrivi unei game mai largi de piloți facilitează găsirea unei poziții bune pe motocicletă.
Caroseria minimalistă, rezervorul plat și șaua subțire și plată au fost concepute pentru a facilita deplasarea în orice situație.
Caroseria minimalistă, rezervorul plat și șaua subțire și plată au fost concepute pentru a facilita deplasarea în orice situație.
Noul design al carenelor direcționează mai eficient aerul către radiator, contribuind la performanța de răcire.
Noul design al carenelor direcționează mai eficient aerul către radiator, contribuind la performanța de răcire.
Șase poziții permite piloților să își adapteze poziția de pilotaj.
Șase poziții permite piloților să își adapteze poziția de pilotaj.
ERGO-FIT este un sistem de interfață care permite unei game largi de piloți să se simtă comod pe motocicletă.
Poziția corectă este esențială pentru confortul și controlul pilotului. Cu toate acestea, potrivirea ideală variază de la un rider la altul, în funcție de conformație și stilul de pilotaj al acestuia. ERGO-FIT este un sistem de interfață conceput pentru a permite piloților să își găsească poziția ideală. Diferite puncte ale interfeței șasiului (ghidonul, scărițele și șaua) pot fi ajustate printr-o combinație de piese interschimbabile și piese cu poziții reglabile. Simțindu-se în armonie cu motocicleta, aceștia vor putea experimenta modul în care motoarele Kawasaki sunt plăcute și satisfăcătoare de condus. *Piesele reglabile și intervalul de reglaj al acestora variază în funcție de model.
ERGO-FIT este un sistem de interfață care permite unei game largi de piloți să se simtă comod pe motocicletă.
Poziția corectă este esențială pentru confortul și controlul pilotului. Cu toate acestea, potrivirea ideală variază de la un rider la altul, în funcție de conformație și stilul de pilotaj al acestuia. ERGO-FIT este un sistem de interfață conceput pentru a permite piloților să își găsească poziția ideală. Diferite puncte ale interfeței șasiului (ghidonul, scărițele și șaua) pot fi ajustate printr-o combinație de piese interschimbabile și piese cu poziții reglabile. Simțindu-se în armonie cu motocicleta, aceștia vor putea experimenta modul în care motoarele Kawasaki sunt plăcute și satisfăcătoare de condus. *Piesele reglabile și intervalul de reglaj al acestora variază în funcție de model.
| Tip motor | Motor în 2 timpi cu un cilindru răcit cu lichid |
|---|---|
| Raport de compresie | 9.9:1 (low speed) / 8.6:1 (high speed) |
| Sistem de supape | Supapă cu lamelă de piston |
| Diametru cilindru x timpi | 52.5 x 51.6 mm |
| Capacitate cilindrică | 112 cm³ |
| Sistemul de alimentare cu combustibil | Carburator: 28 mm x 1 |
| Lubrifiere | Mix carburant |
| Sistemul de pornire | Pedală Pornire |
| Aprindere | CDI digital |
| Transmisie | 6 viteze + marșarier cu schimbător |
|---|---|
| Ambreiaj | Multi-disc în ulei |
| Raport de reducere primară | 3.400 (68/20) |
| Raport viteză 1 | 2.538 (33/13) |
| Raport viteză a 2-a | 1.875 (30/16) |
| Raport viteză a 3-a | 1.500 (27/18) |
| Raport viteză a 4-a | 1.250 (25/20) |
| Raport viteză a 5-a | 1.090 (24/22) |
| Raport viteză a 6-a | 0.956 (22/23) |
| Transmisie finală | Lanţ |
| Raport de reducere finală | 3.923 (51/31) |
| Trail | 108 mm |
|---|---|
| Cursa suspensiei roată față | 275 mm |
| Cursa suspensiei roată spate | 275 mm |
| Pneu, față | 70/100-19 42M |
| Pneu, spate | 90/100-16 51M |
| L x l x H | 1,920 x 765 x 1,150 mm |
| Unghiul de virare stânga-dreapta | 45° / 45° |
| Ampatament | 1,310 mm |
| Garda la sol | 330 mm |
| Capacitatea rezervor combustibil | 5.0 litri |
| Înălțime șa | 870 mm |
| Masă totală | 77 kg |
| Tipul frânei față | 1 disc |
|---|---|
| Tipul frânei spate | Disc unic |
| Tipul suspensiei față | Furcă Inversată |
| Tipul de suspensie spate | Bascula Uni-Trak |
Inpage Navigation Section: Accesorii