Inpage Navigation Section: Overview
De la prima lor tură până la ridicarea trofeului, legendele aleg KX - Creat pentru a domina și construit pentru câștigători, KX65 și noul KX85 sunt mașinării pregătite pentru competiție, concepute pentru a încuraja spiritul tânăr, propagând succesul pentru victorii în campionat.
Culoare
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Chiar și cel mai mic KX are frâne pe disc pentru a demonstra puterea de frânare eficientă noilor piloți în cel mai mic motocroser Kawasaki. Nu uitați, câștigătorii campionatelor încep de aici.
Chiar și cel mai mic KX are frâne pe disc pentru a demonstra puterea de frânare eficientă noilor piloți în cel mai mic motocroser Kawasaki. Nu uitați, câștigătorii campionatelor încep de aici.
Noua grafică face din modelul KX65 cel mai tare copil din spatele blocului.
Noua grafică face din modelul KX65 cel mai tare copil din spatele blocului.
KX65 are puterea și moștenirea pentru a genera învingători.
Chiar și cel mai mic KX are frâne pe disc pentru a demonstra puterea de frânare eficientă noilor piloți în cel mai mic motocroser Kawasaki. Nu uitați, câștigătorii campionatelor încep de aici.
Chiar și cel mai mic KX are frâne pe disc pentru a demonstra puterea de frânare eficientă noilor piloți în cel mai mic motocroser Kawasaki. Nu uitați, câștigătorii campionatelor încep de aici.
Noua grafică face din modelul KX65 cel mai tare copil din spatele blocului.
Noua grafică face din modelul KX65 cel mai tare copil din spatele blocului.
KX65 are puterea și moștenirea pentru a genera învingători.
Tip motor | Motor în 2 timpi cu un cilindru răcit cu lichid |
---|---|
Raport de compresie | 8.4:1 |
Sistem de supape | Supapă cu lamelă de piston |
Diametru cilindru x timpi | 44.5 x 41.6 mm |
Capacitate cilindrică | 64 cm³ |
Sistemul de alimentare cu combustibil | Carburator |
Lubrifiere | Mix carburant |
Sistemul de pornire | Pedală Pornire |
Aprindere | CDI electric |
Transmisie | 6 viteze + marșarier cu schimbător |
---|---|
Ambreiaj | Multi-disc în ulei |
Raport de reducere primară | 3.500 (77/22) |
Raport viteză 1 | 2.846 (37/13) |
Raport viteză a 2-a | 2.125 (34/16) |
Raport viteză a 3-a | 1.722 (31/18) |
Raport viteză a 4-a | 1.428 (30/21) |
Raport viteză a 5-a | 1.217 (28/23) |
Raport viteză a 6-a | 1.083 (26/24) |
Transmisie finală | Lanţ |
Raport de reducere finală | 3.615 (47/13) |
Tipul de cadru | Tip leagăn dublu din oțel de înaltă rezistență |
---|---|
Trail | 60 mm |
Cursa suspensiei roată față | 210 mm |
Cursa suspensiei roată spate | 240 mm |
Pneu, față | 60/100-14 30M |
Pneu, spate | 80/100-12 41M |
L x l x H | 1,590 x 760 x 955 mm |
Unghiul de virare stânga-dreapta | 40° / 40° |
Ampatament | 1,120 mm |
Garda la sol | 305 mm |
Capacitatea rezervor combustibil | 3.8 litri |
Înălțime șa | 760 mm |
Masă totală | 60 kg |
Tipul frânei față | 1 disc |
---|---|
Diametrul discului frânei față | Ø 180 mm |
Tipul etrierului de frână față | Un singur piston |
Tipul frânei spate | Disc unic |
Diametrul discului de frână spate | Ø 180 mm |
Etrier de frână spate | Un singur piston |
Tipul suspensiei față | Furcă telescopică cu amortizare de revenire cu 4 poziții |
Diametrul suspensiei față | Ø 33 mm |
Tipul de suspensie spate | Sistem de fixare Uni-Trak cu braț inferior al amortizorului, cu încărcare pe gaz, amortizare continuă în revenire și posibilitatea de reglare a pretensionării arcului |
Inpage Navigation Section: Accesorii