Inpage Navigation Section: Overview
De la startul cursei până la ridicarea trofeului, legendele aleg KX - Creat pentru a domina și construit pentru câștigători, KX65 și noul KX85 sunt mașinării pregătite pentru competiție, concepute pentru a încuraja spiritul tânăr, propagând succesul pentru victorii în campionat.
Culoare
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Carenele laterală concepute pentru a se potrivi unei game mai largi de piloți facilitează găsirea unei poziții bune pe motocicletă.
Carenele laterală concepute pentru a se potrivi unei game mai largi de piloți facilitează găsirea unei poziții bune pe motocicletă.
Șase poziții permite piloților să își adapteze poziția de pilotaj.
Șase poziții permite piloților să își adapteze poziția de pilotaj.
Noul design al carenelor direcționează mai eficient aerul către radiator, contribuind la performanța de răcire.
Noul design al carenelor direcționează mai eficient aerul către radiator, contribuind la performanța de răcire.
Caroseria minimalistă, rezervorul plat și șaua subțire și plată au fost concepute pentru a facilita deplasarea în orice situație.
Caroseria minimalistă, rezervorul plat și șaua subțire și plată au fost concepute pentru a facilita deplasarea în orice situație.
În completarea puterii crescute a motorului KX85-I se află o transmisie complet nouă - o schimbare de care beneficiază și KX85-I.
În completarea puterii crescute a motorului KX85-I se află o transmisie complet nouă - o schimbare de care beneficiază și KX85-I.
La fel ca și modelele de top Kawasaki pentru motocross, aspectul îndrăzneț și funcțional reflectă potențialul de victorie. Noile protecții contribuie atât la ergonomie, cât și la stilul agresiv. Atingerile inspirate din fabrică, cum ar fi jantele negre din alumit și regulatoarele de suspensie din alumit verde, întăresc asemănarea cu familia KX.
La fel ca și modelele de top Kawasaki pentru motocross, aspectul îndrăzneț și funcțional reflectă potențialul de victorie. Noile protecții contribuie atât la ergonomie, cât și la stilul agresiv. Atingerile inspirate din fabrică, cum ar fi jantele negre din alumit și regulatoarele de suspensie din alumit verde, întăresc asemănarea cu familia KX.
Motocicliștii pot alege din două dimensiuni de roți disponibile: KX85-II are roți de 19" în față și 16" în spate; KX85-I este echipat cu roți de 17" în față și 14" în spate.
Motocicliștii pot alege din două dimensiuni de roți disponibile: KX85-II are roți de 19" în față și 16" în spate; KX85-I este echipat cu roți de 17" în față și 14" în spate.
Carenele laterală concepute pentru a se potrivi unei game mai largi de piloți facilitează găsirea unei poziții bune pe motocicletă.
Carenele laterală concepute pentru a se potrivi unei game mai largi de piloți facilitează găsirea unei poziții bune pe motocicletă.
Șase poziții permite piloților să își adapteze poziția de pilotaj.
Șase poziții permite piloților să își adapteze poziția de pilotaj.
Noul design al carenelor direcționează mai eficient aerul către radiator, contribuind la performanța de răcire.
Noul design al carenelor direcționează mai eficient aerul către radiator, contribuind la performanța de răcire.
Caroseria minimalistă, rezervorul plat și șaua subțire și plată au fost concepute pentru a facilita deplasarea în orice situație.
Caroseria minimalistă, rezervorul plat și șaua subțire și plată au fost concepute pentru a facilita deplasarea în orice situație.
În completarea puterii crescute a motorului KX85-I se află o transmisie complet nouă - o schimbare de care beneficiază și KX85-I.
În completarea puterii crescute a motorului KX85-I se află o transmisie complet nouă - o schimbare de care beneficiază și KX85-I.
La fel ca și modelele de top Kawasaki pentru motocross, aspectul îndrăzneț și funcțional reflectă potențialul de victorie. Noile protecții contribuie atât la ergonomie, cât și la stilul agresiv. Atingerile inspirate din fabrică, cum ar fi jantele negre din alumit și regulatoarele de suspensie din alumit verde, întăresc asemănarea cu familia KX.
La fel ca și modelele de top Kawasaki pentru motocross, aspectul îndrăzneț și funcțional reflectă potențialul de victorie. Noile protecții contribuie atât la ergonomie, cât și la stilul agresiv. Atingerile inspirate din fabrică, cum ar fi jantele negre din alumit și regulatoarele de suspensie din alumit verde, întăresc asemănarea cu familia KX.
Motocicliștii pot alege din două dimensiuni de roți disponibile: KX85-II are roți de 19" în față și 16" în spate; KX85-I este echipat cu roți de 17" în față și 14" în spate.
Motocicliștii pot alege din două dimensiuni de roți disponibile: KX85-II are roți de 19" în față și 16" în spate; KX85-I este echipat cu roți de 17" în față și 14" în spate.
Engine type | Motor în 2 timpi cu un cilindru răcit cu lichid |
---|---|
Compression ratio | 10.9:1 (low speed); 9.0:1 (high speed) |
Valve system | Supapă cu lamelă de piston |
Bore x stroke | 48.5 x 45.8 mm |
Displacement | 84 cm³ |
Fuel system | Carburator |
Lubrication | Ungere forțată, carter semi-uscat |
Starting system | Pedală Pornire |
Ignition system | Digital |
Transmission | 6 viteze + marșarier cu schimbător |
---|---|
Clutch | Multi-disc în ulei |
Primary reduction ratio | 3.400 (68/20) |
Gear ratios 1st | 2.538 (33/13) |
Gear ratios 2nd | 1.875 (30/16) |
Gear ratios 3rd | 1.500 (27/18) |
Gear ratios 4th | 1.250 (25/20) |
Gear ratios 5th | 1.090 (24/22) |
Gear ratios 6th | 0.956 (22/23) |
Final drive | Lanţ |
Final reduction ratio | 3.923 (51/13) |
Frame type | Perimetru din oțel de înaltă tracțiune |
---|---|
Trail | 108 mm |
Wheel travel front | 275 mm |
Wheel travel rear | 275 mm |
Tyre, front | 70/100-19 42M |
Tyre, rear | 90/100-16 51M |
L x W x H | 1,920 x 765 x 1,150 mm |
Steering angle L R | 45° / 45° |
Wheel base | 1,310 mm |
Ground clearance | 330 mm |
Fuel capacity | 5.0 litri |
Seat height | 870 mm |
Curb mass | 77 kg |
Front brake type | 1 disc petalat |
---|---|
Front brake diameter | Ø 220 mm |
Front brake caliper type | 2 pistoane |
Rear brake type | Un singur disc de petale |
Rear brake diameter | Ø 184 mm |
Rear brake caliper type | Un singur piston |
Front suspension type | Furcă inversată cu amortizare în compresie cu 20 de poziții |
Front suspension diameter | Ø 36 mm |
Rear suspension type | Sistem de fixare Uni-Trak cu braț inferior al amortizorului cu amortizare în compresie cu 24 de poziții și cu 21 de poziții în revenire, și posibilitatea de reglare a pretensionării arcului |
Inpage Navigation Section: Accesorii