Inpage Navigation Section: Overview
De la prima lor tură până la ridicarea trofeului, legendele aleg KX - Creat pentru a domina și construit pentru câștigători, KX65 și noul KX85 sunt mașinării pregătite pentru competiție, concepute pentru a încuraja spiritul tânăr, propagând succesul pentru victorii în campionat.
Culoare
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
În completarea puterii crescute a motorului KX85-I se află o transmisie complet nouă - o schimbare de care beneficiază și KX85-II
În completarea puterii crescute a motorului KX85-I se află o transmisie complet nouă - o schimbare de care beneficiază și KX85-II
Motocicliștii pot alege din două dimensiuni de roți disponibile: KX85-II are roți de 19" în față și 16" în spate; KX85-I este echipat cu roți de 17" în față și 14" în spate.
Motocicliștii pot alege din două dimensiuni de roți disponibile: KX85-II are roți de 19" în față și 16" în spate; KX85-I este echipat cu roți de 17" în față și 14" în spate.
Șase poziții permite piloților să își adapteze poziția de pilotaj.
Șase poziții permite piloților să își adapteze poziția de pilotaj.
Carenele laterală concepute pentru a se potrivi unei game mai largi de piloți facilitează găsirea unei poziții bune pe motocicletă.
Carenele laterală concepute pentru a se potrivi unei game mai largi de piloți facilitează găsirea unei poziții bune pe motocicletă.
Caroseria minimalistă, rezervorul plat și șaua subțire și plată au fost concepute pentru a facilita deplasarea în orice situație.
Caroseria minimalistă, rezervorul plat și șaua subțire și plată au fost concepute pentru a facilita deplasarea în orice situație.
Noul design al carenelor direcționează mai eficient aerul către radiator, contribuind la performanța de răcire.
Noul design al carenelor direcționează mai eficient aerul către radiator, contribuind la performanța de răcire.
În completarea puterii crescute a motorului KX85-I se află o transmisie complet nouă - o schimbare de care beneficiază și KX85-II
În completarea puterii crescute a motorului KX85-I se află o transmisie complet nouă - o schimbare de care beneficiază și KX85-II
Motocicliștii pot alege din două dimensiuni de roți disponibile: KX85-II are roți de 19" în față și 16" în spate; KX85-I este echipat cu roți de 17" în față și 14" în spate.
Motocicliștii pot alege din două dimensiuni de roți disponibile: KX85-II are roți de 19" în față și 16" în spate; KX85-I este echipat cu roți de 17" în față și 14" în spate.
Șase poziții permite piloților să își adapteze poziția de pilotaj.
Șase poziții permite piloților să își adapteze poziția de pilotaj.
Carenele laterală concepute pentru a se potrivi unei game mai largi de piloți facilitează găsirea unei poziții bune pe motocicletă.
Carenele laterală concepute pentru a se potrivi unei game mai largi de piloți facilitează găsirea unei poziții bune pe motocicletă.
Caroseria minimalistă, rezervorul plat și șaua subțire și plată au fost concepute pentru a facilita deplasarea în orice situație.
Caroseria minimalistă, rezervorul plat și șaua subțire și plată au fost concepute pentru a facilita deplasarea în orice situație.
Noul design al carenelor direcționează mai eficient aerul către radiator, contribuind la performanța de răcire.
Noul design al carenelor direcționează mai eficient aerul către radiator, contribuind la performanța de răcire.
Engine type | Motor în 2 timpi cu un cilindru răcit cu lichid |
---|---|
Compression ratio | 10.9:1 (low speed); 9.0:1 (high speed) |
Valve system | Supapă cu lamelă de piston |
Bore x stroke | 48.5 x 45.8 mm |
Displacement | 84 cm³ |
Fuel system | Carburator |
Lubrication | Mix carburant |
Starting system | Pedală Pornire |
Ignition system | Digital |
Transmission | 6 viteze + marșarier cu schimbător |
---|---|
Clutch | Multi-disc în ulei |
Primary reduction ratio | 3.400 (68/20) |
Gear ratios 1st | 2.538 (33/13) |
Gear ratios 2nd | 1.875 (30/16) |
Gear ratios 3rd | 1.500 (27/18) |
Gear ratios 4th | 1.250 (25/20) |
Gear ratios 5th | 1.090 (24/22) |
Gear ratios 6th | 0.956 (22/23) |
Final drive | Lanţ |
Final reduction ratio | 3.571 (50/14) |
Frame type | Perimetru din oțel de înaltă tracțiune |
---|---|
Trail | 97 mm |
Wheel travel front | 275 mm |
Wheel travel rear | 275 mm |
Tyre, front | 70/100-17 40M |
Tyre, rear | 90/100-14 49M |
L x W x H | 1,830 x 765 x 1,100 mm |
Steering angle L R | 45° / 45° |
Wheel base | 1,265 mm |
Ground clearance | 290 mm |
Fuel capacity | 5.0 litri |
Seat height | 830 mm |
Curb mass | 74.6 kg |
Front brake type | 1 disc petalat |
---|---|
Front brake diameter | Ø 220 mm |
Front brake caliper type | 2 pistoane |
Rear brake type | Un singur disc de petale |
Rear brake diameter | Ø 184 mm |
Rear brake caliper type | Un singur piston |
Front suspension type | Furcă inversată cu amortizare în compresie cu 20 de poziții |
Front suspension diameter | Ø 36 mm |
Rear suspension type | Sistem de fixare Uni-Trak cu braț inferior al amortizorului cu amortizare în compresie cu 24 de poziții și cu 21 de poziții în revenire, și posibilitatea de reglare a pretensionării arcului |
Inpage Navigation Section: Accesorii
Indiferent dacă doriți să vă parcați motocicleta într-o boxă sau în garaj, lăsați-o să se odihnească cu stil pe acest Covor de Garaj Kawasaki. Covorul respectă noile coduri de mediu FIM și oferă un nivel ridicat de absorbție și control al prafului.