Inpage Navigation Section: Overview
De la prima lor tură până la ridicarea trofeului, legendele aleg KX - Creat pentru a domina și construit pentru câștigători, KX65 și noul KX85 sunt mașinării pregătite pentru competiție, concepute pentru a încuraja spiritul tânăr, propagând succesul pentru victorii în campionat.
Culoare
€5,000.00
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Caroseria minimalistă, rezervorul plat și șaua subțire și plată au fost concepute pentru a facilita deplasarea în orice situație.
Caroseria minimalistă, rezervorul plat și șaua subțire și plată au fost concepute pentru a facilita deplasarea în orice situație.
Carenele laterală concepute pentru a se potrivi unei game mai largi de piloți facilitează găsirea unei poziții bune pe motocicletă.
Carenele laterală concepute pentru a se potrivi unei game mai largi de piloți facilitează găsirea unei poziții bune pe motocicletă.
Motocicliștii pot alege din două dimensiuni de roți disponibile: KX85-II are roți de 19" în față și 16" în spate; KX85-I este echipat cu roți de 17" în față și 14" în spate.
Motocicliștii pot alege din două dimensiuni de roți disponibile: KX85-II are roți de 19" în față și 16" în spate; KX85-I este echipat cu roți de 17" în față și 14" în spate.
La fel ca și modelele de top Kawasaki pentru motocross, aspectul îndrăzneț și funcțional reflectă potențialul de victorie. Noile protecții contribuie atât la ergonomie, cât și la stilul agresiv. Atingerile inspirate din fabrică, cum ar fi jantele negre din alumit și regulatoarele de suspensie din alumit verde, întăresc asemănarea cu familia KX.
La fel ca și modelele de top Kawasaki pentru motocross, aspectul îndrăzneț și funcțional reflectă potențialul de victorie. Noile protecții contribuie atât la ergonomie, cât și la stilul agresiv. Atingerile inspirate din fabrică, cum ar fi jantele negre din alumit și regulatoarele de suspensie din alumit verde, întăresc asemănarea cu familia KX.
Noul design al carenelor direcționează mai eficient aerul către radiator, contribuind la performanța de răcire.
Noul design al carenelor direcționează mai eficient aerul către radiator, contribuind la performanța de răcire.
Șase poziții permite piloților să își adapteze poziția de pilotaj.
Șase poziții permite piloților să își adapteze poziția de pilotaj.
În completarea puterii crescute a motorului KX85-I se află o transmisie complet nouă - o schimbare de care beneficiază și KX85-II
În completarea puterii crescute a motorului KX85-I se află o transmisie complet nouă - o schimbare de care beneficiază și KX85-II
Caroseria minimalistă, rezervorul plat și șaua subțire și plată au fost concepute pentru a facilita deplasarea în orice situație.
Caroseria minimalistă, rezervorul plat și șaua subțire și plată au fost concepute pentru a facilita deplasarea în orice situație.
Carenele laterală concepute pentru a se potrivi unei game mai largi de piloți facilitează găsirea unei poziții bune pe motocicletă.
Carenele laterală concepute pentru a se potrivi unei game mai largi de piloți facilitează găsirea unei poziții bune pe motocicletă.
Motocicliștii pot alege din două dimensiuni de roți disponibile: KX85-II are roți de 19" în față și 16" în spate; KX85-I este echipat cu roți de 17" în față și 14" în spate.
Motocicliștii pot alege din două dimensiuni de roți disponibile: KX85-II are roți de 19" în față și 16" în spate; KX85-I este echipat cu roți de 17" în față și 14" în spate.
La fel ca și modelele de top Kawasaki pentru motocross, aspectul îndrăzneț și funcțional reflectă potențialul de victorie. Noile protecții contribuie atât la ergonomie, cât și la stilul agresiv. Atingerile inspirate din fabrică, cum ar fi jantele negre din alumit și regulatoarele de suspensie din alumit verde, întăresc asemănarea cu familia KX.
La fel ca și modelele de top Kawasaki pentru motocross, aspectul îndrăzneț și funcțional reflectă potențialul de victorie. Noile protecții contribuie atât la ergonomie, cât și la stilul agresiv. Atingerile inspirate din fabrică, cum ar fi jantele negre din alumit și regulatoarele de suspensie din alumit verde, întăresc asemănarea cu familia KX.
Noul design al carenelor direcționează mai eficient aerul către radiator, contribuind la performanța de răcire.
Noul design al carenelor direcționează mai eficient aerul către radiator, contribuind la performanța de răcire.
Șase poziții permite piloților să își adapteze poziția de pilotaj.
Șase poziții permite piloților să își adapteze poziția de pilotaj.
În completarea puterii crescute a motorului KX85-I se află o transmisie complet nouă - o schimbare de care beneficiază și KX85-II
În completarea puterii crescute a motorului KX85-I se află o transmisie complet nouă - o schimbare de care beneficiază și KX85-II
Tip motor | Motor în 2 timpi cu un cilindru răcit cu lichid |
---|---|
Raport de compresie | 10.9:1 (low speed); 9.0:1 (high speed) |
Sistem de supape | Supapă cu lamelă de piston |
Diametru cilindru x timpi | 48.5 x 45.8 mm |
Capacitate cilindrică | 84 cm³ |
Sistemul de alimentare cu combustibil | Carburator |
Lubrifiere | Mix carburant |
Sistemul de pornire | Pedală Pornire |
Aprindere | Digital |
Transmisie | 6 viteze + marșarier cu schimbător |
---|---|
Ambreiaj | Multi-disc în ulei |
Raport de reducere primară | 3.400 (68/20) |
Raport viteză 1 | 2.538 (33/13) |
Raport viteză a 2-a | 1.875 (30/16) |
Raport viteză a 3-a | 1.500 (27/18) |
Raport viteză a 4-a | 1.250 (25/20) |
Raport viteză a 5-a | 1.090 (24/22) |
Raport viteză a 6-a | 0.956 (22/23) |
Transmisie finală | Lanţ |
Raport de reducere finală | 3.643 (51/14) |
Tipul de cadru | Perimetru din oțel de înaltă tracțiune |
---|---|
Trail | 97 mm |
Cursa suspensiei roată față | 275 mm |
Cursa suspensiei roată spate | 275 mm |
Pneu, față | 70/100-17 40M |
Pneu, spate | 90/100-14 49M |
L x l x H | 1,825 x 765 x 1,100 mm |
Unghiul de virare stânga-dreapta | 45° / 45° |
Ampatament | 1,260 mm |
Garda la sol | 290 mm |
Capacitatea rezervor combustibil | 5.0 litri |
Înălțime șa | 830 mm |
Masă totală | 74.6 kg |
Tipul frânei față | 1 disc petalat |
---|---|
Diametrul discului frânei față | Ø 220 mm |
Tipul etrierului de frână față | 2 pistoane |
Tipul frânei spate | Un singur disc de petale |
Diametrul discului de frână spate | Ø 184 mm |
Etrier de frână spate | Un singur piston |
Tipul suspensiei față | Furcă inversată cu amortizare în compresie cu 20 de poziții |
Diametrul suspensiei față | Ø 36 mm |
Tipul de suspensie spate | Sistem de fixare Uni-Trak cu braț inferior al amortizorului cu amortizare în compresie cu 24 de poziții și cu 21 de poziții în revenire, și posibilitatea de reglare a pretensionării arcului |
Inpage Navigation Section: Accesorii