Inpage Navigation Section: Overview
Găsește plăcerea în rutina ta zilnică. Kawasaki oferă o nouă senzație cu vibrații electrice datorită unei clase noi de motoare pure EV.
Încarcă-ți ziua cu Z e-1.
Culoare
Accesorii pachete
€8,200.00
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Primele EV-uri Kawasaki sunt propulsate de un motor electric compact care oferă o accelerație puternică în afara liniei de demarcație și un răspuns la viteze mici. Nivelurile de putere selectabile de către pilot contribuie la sentimentul de încrederea, în timp ce funcțiile EV unice, precum e-Boost și Walk Mode, contribuie la experiența distractivă. Motorul electric rider-friendly este, de asemenea silențios.
Primele EV-uri Kawasaki sunt propulsate de un motor electric compact care oferă o accelerație puternică în afara liniei de demarcație și un răspuns la viteze mici. Nivelurile de putere selectabile de către pilot contribuie la sentimentul de încrederea, în timp ce funcțiile EV unice, precum e-Boost și Walk Mode, contribuie la experiența distractivă. Motorul electric rider-friendly este, de asemenea silențios.
Deși modelele Ninja e-1 și Z e-1 sunt în primul rând modele pentru cei care au o rutină zilnică bine stabilită, inginerii Kawasaki au lucrat din greu pentru a se asigura că acestea oferă emoțiile de condus pentru care motocicletele Kawasaki sunt renumite. Echilibrul atent realizat între manevrabilitatea sigură și ușoară îi va face chiar și pe motocicliștii începători să aștepte cu nerăbdare rutina zilnică.
Deși modelele Ninja e-1 și Z e-1 sunt în primul rând modele pentru cei care au o rutină zilnică bine stabilită, inginerii Kawasaki au lucrat din greu pentru a se asigura că acestea oferă emoțiile de condus pentru care motocicletele Kawasaki sunt renumite. Echilibrul atent realizat între manevrabilitatea sigură și ușoară îi va face chiar și pe motocicliștii începători să aștepte cu nerăbdare rutina zilnică.
Completând stilul atractiv al motocicletelor Ninja și Z, culorile argintiu și verde lime mat oferă o imagine contemporană pentru modelele EV de la Kawasaki.
Completând stilul atractiv al motocicletelor Ninja și Z, culorile argintiu și verde lime mat oferă o imagine contemporană pentru modelele EV de la Kawasaki.
Alimentate de un motor electric, Ninja și Z e-1 nu generează emisii atunci în timpul mersului.
Alimentate de un motor electric, Ninja și Z e-1 nu generează emisii atunci în timpul mersului.
Datorită sistemului regenerativ, energia de decelerare este reciclată și trimisă înapoi la baterie, contribuind la o autonomie mult mai mare.
Datorită sistemului regenerativ, energia de decelerare este reciclată și trimisă înapoi la baterie, contribuind la o autonomie mult mai mare.
Indiferent dacă preferi stilul voluptuos carenat al modelului Ninja sau aspectul ușor și suplu al unui Z Supernaked, noile modele EV de la Kawasaki oferă un aspect atractiv, completat de noile culori și grafică concepute pentru a le oferi o imagine distinctă. Și cu o serie de caracteristici utile, aceste vehicule îmbină perfect performanța și confortul zilnic.
Indiferent dacă preferi stilul voluptuos carenat al modelului Ninja sau aspectul ușor și suplu al unui Z Supernaked, noile modele EV de la Kawasaki oferă un aspect atractiv, completat de noile culori și grafică concepute pentru a le oferi o imagine distinctă. Și cu o serie de caracteristici utile, aceste vehicule îmbină perfect performanța și confortul zilnic.
Cu e-Boost, pilotul poate accesa o putere mai mare timp de aproximativ 15 secunde. Atunci când este activată, accelerația este mai puternică și viteza maximă este mărită: 60 km/h >> 73 km/h (ECO), 85 km/h >> 99 km/h† (ROAD). [56 km/h >> 69 km/h (ECO), 79 km/h >> 99 km/h† km/h (STRADĂ) pentru Z e-1].
Cu e-Boost, pilotul poate accesa o putere mai mare timp de aproximativ 15 secunde. Atunci când este activată, accelerația este mai puternică și viteza maximă este mărită: 60 km/h >> 73 km/h (ECO), 85 km/h >> 99 km/h† (ROAD). [56 km/h >> 69 km/h (ECO), 79 km/h >> 99 km/h† km/h (STRADĂ) pentru Z e-1].
Un portbagaj 5 litri, spațiu ușor de accesat, oferă depozitarea perfectă pentru obiecte mici, cum ar fi mănușile sau echipamentul de ploaie. (Max 3 kg)
Un portbagaj 5 litri, spațiu ușor de accesat, oferă depozitarea perfectă pentru obiecte mici, cum ar fi mănușile sau echipamentul de ploaie. (Max 3 kg)
Bateriile duble litiu-ion cântăresc 11,5 kg fiecare. Încărcarea offboard† se poate face prin conectarea motocicletei la un încărcător dedicat alimentat de la o priză casnică. Alternativ, bateriile pot fi scoase și încărcate. Timpul de încărcare pentru fiecare baterie este de aproximativ 3,7 ore pentru o încărcare completă, 1,6 ore pentru o încărcare parțială (20% >> 85%).
Bateriile duble litiu-ion cântăresc 11,5 kg fiecare. Încărcarea offboard† se poate face prin conectarea motocicletei la un încărcător dedicat alimentat de la o priză casnică. Alternativ, bateriile pot fi scoase și încărcate. Timpul de încărcare pentru fiecare baterie este de aproximativ 3,7 ore pentru o încărcare completă, 1,6 ore pentru o încărcare parțială (20% >> 85%).
Cu o putere nominală de 5,0 kW (9,0 kW max.), motorul clar și silențios produce un răspuns rapid și o putere mare la turație joasă, facilitând controlul și contribuind la o accelerare rapidă de la plecarea de pe loc.
Cu o putere nominală de 5,0 kW (9,0 kW max.), motorul clar și silențios produce un răspuns rapid și o putere mare la turație joasă, facilitând controlul și contribuind la o accelerare rapidă de la plecarea de pe loc.
În plus față de funcționarea normală (ROAD), pilotul poate alege și funcționarea cu viteză limitată (ECO). Viteza maximă în modul ROAD este de 85 km/h (79 km/h pentru Z e-1), în timp ce viteza maximă în modul ECO este limitată la 60 km/h (56 km/h pentru Z e-1).
În plus față de funcționarea normală (ROAD), pilotul poate alege și funcționarea cu viteză limitată (ECO). Viteza maximă în modul ROAD este de 85 km/h (79 km/h pentru Z e-1), în timp ce viteza maximă în modul ECO este limitată la 60 km/h (56 km/h pentru Z e-1).
Acest mod convenabil ajută la manevrele executate într-o parcare. Când este activat, deschiderea accelerației deplasează motocicleta înainte. Închiderea accelerației dincolo de punctul "zero" deplasează motocicleta în marșarier.
Acest mod convenabil ajută la manevrele executate într-o parcare. Când este activat, deschiderea accelerației deplasează motocicleta înainte. Închiderea accelerației dincolo de punctul "zero" deplasează motocicleta în marșarier.
Greutatea redusă a modelului Z e-1 de numai 135 kg rezultă un vehicul Rider-friendly.
Greutatea redusă a modelului Z e-1 de numai 135 kg rezultă un vehicul Rider-friendly.
Un cadru cu un echilibru de rigiditate atent reglat, cuplat cu suspensii optimizate, conferă modelului Ninja e-1 și Z e-1 o manevrabilitate ușoară, previzibilă și un răspuns rapid.
Un cadru cu un echilibru de rigiditate atent reglat, cuplat cu suspensii optimizate, conferă modelului Ninja e-1 și Z e-1 o manevrabilitate ușoară, previzibilă și un răspuns rapid.
Triunghiul relaxat al poziției pilotului se potrivește unei game largi de conformații și situații de condus, contribuind la caracterul rider-friendly. Poziția relativ verticală de condus și poziția scărițelor ușor înainte pun pilotul în situația de a controla motocicleta, oferind în același timp și confort.
Triunghiul relaxat al poziției pilotului se potrivește unei game largi de conformații și situații de condus, contribuind la caracterul rider-friendly. Poziția relativ verticală de condus și poziția scărițelor ușor înainte pun pilotul în situația de a controla motocicleta, oferind în același timp și confort.
Un șasiu bazat pe motocicletele Kawasaki Ninja/Z400 oferă o manevrabilitate sigură pe care pilotul o vor găsi liniștitoare. Construite de un producător de motociclete foarte apreciat pentru fiabilitatea lor, Ninja e-1 și Z e-1 oferă aceeași calitate solidă a construcției ca toate motocicletele Kawasaki.
Un șasiu bazat pe motocicletele Kawasaki Ninja/Z400 oferă o manevrabilitate sigură pe care pilotul o vor găsi liniștitoare. Construite de un producător de motociclete foarte apreciat pentru fiabilitatea lor, Ninja e-1 și Z e-1 oferă aceeași calitate solidă a construcției ca toate motocicletele Kawasaki.
Faptul că nu trebuie să acționeze niciun ambreiaj - piloții trebuie doar să se concentreze la accelerație - simplifică foarte mult operarea și contribuie la un pachet rider-friendly absolut.
Faptul că nu trebuie să acționeze niciun ambreiaj - piloții trebuie doar să se concentreze la accelerație - simplifică foarte mult operarea și contribuie la un pachet rider-friendly absolut.
Bord cu display color TFT complet digital de 4,3" conferă un aspect high-tech în timp. De asemenea, există posibilitatea de a conecta smatphone-ul wireless.
Bord cu display color TFT complet digital de 4,3" conferă un aspect high-tech în timp. De asemenea, există posibilitatea de a conecta smatphone-ul wireless.
Frânele cu discuri față și spate oferă performanțe de frânare sigure, în timp ce ABS-ul adaugă un plus de siguranță.
Frânele cu discuri față și spate oferă performanțe de frânare sigure, în timp ce ABS-ul adaugă un plus de siguranță.
Primele EV-uri Kawasaki sunt propulsate de un motor electric compact care oferă o accelerație puternică în afara liniei de demarcație și un răspuns la viteze mici. Nivelurile de putere selectabile de către pilot contribuie la sentimentul de încrederea, în timp ce funcțiile EV unice, precum e-Boost și Walk Mode, contribuie la experiența distractivă. Motorul electric rider-friendly este, de asemenea silențios.
Primele EV-uri Kawasaki sunt propulsate de un motor electric compact care oferă o accelerație puternică în afara liniei de demarcație și un răspuns la viteze mici. Nivelurile de putere selectabile de către pilot contribuie la sentimentul de încrederea, în timp ce funcțiile EV unice, precum e-Boost și Walk Mode, contribuie la experiența distractivă. Motorul electric rider-friendly este, de asemenea silențios.
Deși modelele Ninja e-1 și Z e-1 sunt în primul rând modele pentru cei care au o rutină zilnică bine stabilită, inginerii Kawasaki au lucrat din greu pentru a se asigura că acestea oferă emoțiile de condus pentru care motocicletele Kawasaki sunt renumite. Echilibrul atent realizat între manevrabilitatea sigură și ușoară îi va face chiar și pe motocicliștii începători să aștepte cu nerăbdare rutina zilnică.
Deși modelele Ninja e-1 și Z e-1 sunt în primul rând modele pentru cei care au o rutină zilnică bine stabilită, inginerii Kawasaki au lucrat din greu pentru a se asigura că acestea oferă emoțiile de condus pentru care motocicletele Kawasaki sunt renumite. Echilibrul atent realizat între manevrabilitatea sigură și ușoară îi va face chiar și pe motocicliștii începători să aștepte cu nerăbdare rutina zilnică.
Completând stilul atractiv al motocicletelor Ninja și Z, culorile argintiu și verde lime mat oferă o imagine contemporană pentru modelele EV de la Kawasaki.
Completând stilul atractiv al motocicletelor Ninja și Z, culorile argintiu și verde lime mat oferă o imagine contemporană pentru modelele EV de la Kawasaki.
Alimentate de un motor electric, Ninja și Z e-1 nu generează emisii atunci în timpul mersului.
Alimentate de un motor electric, Ninja și Z e-1 nu generează emisii atunci în timpul mersului.
Datorită sistemului regenerativ, energia de decelerare este reciclată și trimisă înapoi la baterie, contribuind la o autonomie mult mai mare.
Datorită sistemului regenerativ, energia de decelerare este reciclată și trimisă înapoi la baterie, contribuind la o autonomie mult mai mare.
Indiferent dacă preferi stilul voluptuos carenat al modelului Ninja sau aspectul ușor și suplu al unui Z Supernaked, noile modele EV de la Kawasaki oferă un aspect atractiv, completat de noile culori și grafică concepute pentru a le oferi o imagine distinctă. Și cu o serie de caracteristici utile, aceste vehicule îmbină perfect performanța și confortul zilnic.
Indiferent dacă preferi stilul voluptuos carenat al modelului Ninja sau aspectul ușor și suplu al unui Z Supernaked, noile modele EV de la Kawasaki oferă un aspect atractiv, completat de noile culori și grafică concepute pentru a le oferi o imagine distinctă. Și cu o serie de caracteristici utile, aceste vehicule îmbină perfect performanța și confortul zilnic.
Cu e-Boost, pilotul poate accesa o putere mai mare timp de aproximativ 15 secunde. Atunci când este activată, accelerația este mai puternică și viteza maximă este mărită: 60 km/h >> 73 km/h (ECO), 85 km/h >> 99 km/h† (ROAD). [56 km/h >> 69 km/h (ECO), 79 km/h >> 99 km/h† km/h (STRADĂ) pentru Z e-1].
Cu e-Boost, pilotul poate accesa o putere mai mare timp de aproximativ 15 secunde. Atunci când este activată, accelerația este mai puternică și viteza maximă este mărită: 60 km/h >> 73 km/h (ECO), 85 km/h >> 99 km/h† (ROAD). [56 km/h >> 69 km/h (ECO), 79 km/h >> 99 km/h† km/h (STRADĂ) pentru Z e-1].
Un portbagaj 5 litri, spațiu ușor de accesat, oferă depozitarea perfectă pentru obiecte mici, cum ar fi mănușile sau echipamentul de ploaie. (Max 3 kg)
Un portbagaj 5 litri, spațiu ușor de accesat, oferă depozitarea perfectă pentru obiecte mici, cum ar fi mănușile sau echipamentul de ploaie. (Max 3 kg)
Bateriile duble litiu-ion cântăresc 11,5 kg fiecare. Încărcarea offboard† se poate face prin conectarea motocicletei la un încărcător dedicat alimentat de la o priză casnică. Alternativ, bateriile pot fi scoase și încărcate. Timpul de încărcare pentru fiecare baterie este de aproximativ 3,7 ore pentru o încărcare completă, 1,6 ore pentru o încărcare parțială (20% >> 85%).
Bateriile duble litiu-ion cântăresc 11,5 kg fiecare. Încărcarea offboard† se poate face prin conectarea motocicletei la un încărcător dedicat alimentat de la o priză casnică. Alternativ, bateriile pot fi scoase și încărcate. Timpul de încărcare pentru fiecare baterie este de aproximativ 3,7 ore pentru o încărcare completă, 1,6 ore pentru o încărcare parțială (20% >> 85%).
Cu o putere nominală de 5,0 kW (9,0 kW max.), motorul clar și silențios produce un răspuns rapid și o putere mare la turație joasă, facilitând controlul și contribuind la o accelerare rapidă de la plecarea de pe loc.
Cu o putere nominală de 5,0 kW (9,0 kW max.), motorul clar și silențios produce un răspuns rapid și o putere mare la turație joasă, facilitând controlul și contribuind la o accelerare rapidă de la plecarea de pe loc.
În plus față de funcționarea normală (ROAD), pilotul poate alege și funcționarea cu viteză limitată (ECO). Viteza maximă în modul ROAD este de 85 km/h (79 km/h pentru Z e-1), în timp ce viteza maximă în modul ECO este limitată la 60 km/h (56 km/h pentru Z e-1).
În plus față de funcționarea normală (ROAD), pilotul poate alege și funcționarea cu viteză limitată (ECO). Viteza maximă în modul ROAD este de 85 km/h (79 km/h pentru Z e-1), în timp ce viteza maximă în modul ECO este limitată la 60 km/h (56 km/h pentru Z e-1).
Acest mod convenabil ajută la manevrele executate într-o parcare. Când este activat, deschiderea accelerației deplasează motocicleta înainte. Închiderea accelerației dincolo de punctul "zero" deplasează motocicleta în marșarier.
Acest mod convenabil ajută la manevrele executate într-o parcare. Când este activat, deschiderea accelerației deplasează motocicleta înainte. Închiderea accelerației dincolo de punctul "zero" deplasează motocicleta în marșarier.
Greutatea redusă a modelului Z e-1 de numai 135 kg rezultă un vehicul Rider-friendly.
Greutatea redusă a modelului Z e-1 de numai 135 kg rezultă un vehicul Rider-friendly.
Un cadru cu un echilibru de rigiditate atent reglat, cuplat cu suspensii optimizate, conferă modelului Ninja e-1 și Z e-1 o manevrabilitate ușoară, previzibilă și un răspuns rapid.
Un cadru cu un echilibru de rigiditate atent reglat, cuplat cu suspensii optimizate, conferă modelului Ninja e-1 și Z e-1 o manevrabilitate ușoară, previzibilă și un răspuns rapid.
Triunghiul relaxat al poziției pilotului se potrivește unei game largi de conformații și situații de condus, contribuind la caracterul rider-friendly. Poziția relativ verticală de condus și poziția scărițelor ușor înainte pun pilotul în situația de a controla motocicleta, oferind în același timp și confort.
Triunghiul relaxat al poziției pilotului se potrivește unei game largi de conformații și situații de condus, contribuind la caracterul rider-friendly. Poziția relativ verticală de condus și poziția scărițelor ușor înainte pun pilotul în situația de a controla motocicleta, oferind în același timp și confort.
Un șasiu bazat pe motocicletele Kawasaki Ninja/Z400 oferă o manevrabilitate sigură pe care pilotul o vor găsi liniștitoare. Construite de un producător de motociclete foarte apreciat pentru fiabilitatea lor, Ninja e-1 și Z e-1 oferă aceeași calitate solidă a construcției ca toate motocicletele Kawasaki.
Un șasiu bazat pe motocicletele Kawasaki Ninja/Z400 oferă o manevrabilitate sigură pe care pilotul o vor găsi liniștitoare. Construite de un producător de motociclete foarte apreciat pentru fiabilitatea lor, Ninja e-1 și Z e-1 oferă aceeași calitate solidă a construcției ca toate motocicletele Kawasaki.
Faptul că nu trebuie să acționeze niciun ambreiaj - piloții trebuie doar să se concentreze la accelerație - simplifică foarte mult operarea și contribuie la un pachet rider-friendly absolut.
Faptul că nu trebuie să acționeze niciun ambreiaj - piloții trebuie doar să se concentreze la accelerație - simplifică foarte mult operarea și contribuie la un pachet rider-friendly absolut.
Bord cu display color TFT complet digital de 4,3" conferă un aspect high-tech în timp. De asemenea, există posibilitatea de a conecta smatphone-ul wireless.
Bord cu display color TFT complet digital de 4,3" conferă un aspect high-tech în timp. De asemenea, există posibilitatea de a conecta smatphone-ul wireless.
Frânele cu discuri față și spate oferă performanțe de frânare sigure, în timp ce ABS-ul adaugă un plus de siguranță.
Frânele cu discuri față și spate oferă performanțe de frânare sigure, în timp ce ABS-ul adaugă un plus de siguranță.
Propulsate de motoare electrice, vehiculele Kawasaki oferă o alternativă curată și silențioasă la modelele propulsate de motoare cu combustie internă, păstrând în același timp entuziasmul de condus pentru care sunt cunoscute modelele Kawasaki.
Pe măsură ce lumea se îndreaptă spre neutralitatea emisiilor de carbon, Kawasaki dezvoltă o serie de soluții de mobilitate viitoare. Vehiculele electrice Kawasaki oferă o alternativă curată și silențioasă la modelele propulsate de motoare cu ardere internă (ICE). Profitând de o lungă istorie de producție ale motocicletelor concepute pentru a fi plăcute la condus și manipulat, motocicletele EV Kawasaki mențin emoția de condus pentru care motocicletele Kawasaki sunt cunoscute. Accelerația și răspunsul rapid sunt completate de stilul atractiv al motocicletei și de un caracter de condus care oferă o manevrabilitate sigură și ușoară, demonstrând că momentele plăcute nu sunt limitate la modelele ICE și că pot fi ușor accesibile unei game largi de motocicliști.
Atunci când funcționează exclusiv cu ajutorul motorului electric, nu se creează emisii.
Atunci când funcționează exclusiv cu ajutorul motorului electric, nu se creează emisii.
Cu e-boost, piloții pot apela pentru scurt timp de o explozie de putere pentru o accelerație mai puternică și o viteză maximă mai mare - la îndemână atunci când este nevoie de un pic de putere suplimentară.
Pentru a preveni supraîncălzirea, operația e-boost este limitată la 15 secunde. Când este activată, accelerația este mai puternică, iar viteza maximă este crescută. Când sunt îndeplinite toate condițiile, indicatorul e-boost din bord va fi afișat în gri pentru a indica disponibilitatea sa. Funcția e-boost este activată apăsând butonul e-boost de pe mânerul drept. Odată activată, indicatorul își schimbă culoarea în mov, "e-boost" apare pe ecran, iar puterea crescută este disponibilă. Odată ce maneta de accelerație este deschisă peste un anumit unghi, începe cronometrul de numărătoare inversă de 15 secunde (indicat de indicatorul e-boost care se micșorează). Când cronometrul ajunge la zero, funcția e-boost este dezactivată. Odată ce motocicleta este pregătită din nou, funcția e-boost poate fi activată din nou. Această funcție poate fi activată în timpul mersului sau atunci când motocicleta este oprită.
Modul WALK ajută la manevrarea în parcare. Când este activat, deschiderea accelerației deplasează motocicleta înainte cu viteza de mers. Închiderea accelerației dincolo de punctul "zero" deplasează motocicleta în marșarier.
Când toate condițiile au fost îndeplinite (motocicleta oprită, maneta de accelerație OPRITĂ), modul WALK este activat prin apăsarea și menținerea apăsată a butonului Mod. Odată activat, fundalul ecranului devine roșu pentru a se distinge clar de operațiunea normală. Când este angajat, deschiderea manetei de accelerație deplasează motocicleta înainte cu viteză mică (aproximativ 5 km/h). Închiderea manetei de accelerație dincolo de punctul "zero" deplasează motocicleta înapoi. Viteza în marșarier este aproximativ 3 km/h.
Conectivitatea smartphone-urilor contribuie la o experiență îmbunătățită, permițând motocicliștilor să se conecteze la motocicleta lor wireless.
Tehnologia inteligentă permite motocicliștilor să se conecteze la motocicleta wireless. Cu ajutorul aplicației pentru smartphone RIDEOLOGY THE APP pot fi accesate o serie de funcții ale instrumentelor, contribuind la o experiență îmbunătățită de motociclism. Informațiile despre vehicul (cum ar fi kilometrajul, indicatorul de combustibil, programul de întreținere etc.) pot fi vizualizate pe telefon. Jurnalele de călătorie (variază în funcție de model, dar pot include traseul GPS, poziția vitezei, turația și alte informații) pot fi vizualizate pe smartphone. Atunci când este conectat, pe panoul de instrumente sunt afișate notificări telefonice (apel, e-mail). Motocicliștii pot, de asemenea, să facă modificări la setările afișajului instrumentelor de bord ale motocicletei (unități preferate, setarea ceasului și a datei etc.) prin intermediul smartphone-ului. Iar la anumite modele, este posibil chiar să se verifice și să se ajusteze setările vehiculului (cum ar fi Rider Mode, funcțiile de asistență electronică a motociclistului și setările de sarcină utilă).
Selectarea modului de putere permite schimbarea modului de livrare a puterii motorului.
Prin utilizarea butonului de Tracțiune (T) de pe ghidonul stâng, conducătorii pot selecta rapid și ușor din două nivele (Slab, Puternic) de control al tracțiunii, potrivite condițiilor și preferințelor. Conducătorii pot, de asemenea, să aleagă să dezactiveze sistemul.
ERGO-FIT este un sistem de interfață care permite unei game largi de piloți să se simtă comod pe motocicletă.
Poziția corectă este esențială pentru confortul și controlul pilotului. Cu toate acestea, potrivirea ideală variază de la un rider la altul, în funcție de conformație și stilul de pilotaj al acestuia. ERGO-FIT este un sistem de interfață conceput pentru a permite piloților să își găsească poziția ideală. Diferite puncte ale interfeței șasiului (ghidonul, scărițele și șaua) pot fi ajustate printr-o combinație de piese interschimbabile și piese cu poziții reglabile. Simțindu-se în armonie cu motocicleta, aceștia vor putea experimenta modul în care motoarele Kawasaki sunt plăcute și satisfăcătoare de condus. *Piesele reglabile și intervalul de reglaj al acestora variază în funcție de model.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
Propulsate de motoare electrice, vehiculele Kawasaki oferă o alternativă curată și silențioasă la modelele propulsate de motoare cu combustie internă, păstrând în același timp entuziasmul de condus pentru care sunt cunoscute modelele Kawasaki.
Pe măsură ce lumea se îndreaptă spre neutralitatea emisiilor de carbon, Kawasaki dezvoltă o serie de soluții de mobilitate viitoare. Vehiculele electrice Kawasaki oferă o alternativă curată și silențioasă la modelele propulsate de motoare cu ardere internă (ICE). Profitând de o lungă istorie de producție ale motocicletelor concepute pentru a fi plăcute la condus și manipulat, motocicletele EV Kawasaki mențin emoția de condus pentru care motocicletele Kawasaki sunt cunoscute. Accelerația și răspunsul rapid sunt completate de stilul atractiv al motocicletei și de un caracter de condus care oferă o manevrabilitate sigură și ușoară, demonstrând că momentele plăcute nu sunt limitate la modelele ICE și că pot fi ușor accesibile unei game largi de motocicliști.
Atunci când funcționează exclusiv cu ajutorul motorului electric, nu se creează emisii.
Atunci când funcționează exclusiv cu ajutorul motorului electric, nu se creează emisii.
Cu e-boost, piloții pot apela pentru scurt timp de o explozie de putere pentru o accelerație mai puternică și o viteză maximă mai mare - la îndemână atunci când este nevoie de un pic de putere suplimentară.
Pentru a preveni supraîncălzirea, operația e-boost este limitată la 15 secunde. Când este activată, accelerația este mai puternică, iar viteza maximă este crescută. Când sunt îndeplinite toate condițiile, indicatorul e-boost din bord va fi afișat în gri pentru a indica disponibilitatea sa. Funcția e-boost este activată apăsând butonul e-boost de pe mânerul drept. Odată activată, indicatorul își schimbă culoarea în mov, "e-boost" apare pe ecran, iar puterea crescută este disponibilă. Odată ce maneta de accelerație este deschisă peste un anumit unghi, începe cronometrul de numărătoare inversă de 15 secunde (indicat de indicatorul e-boost care se micșorează). Când cronometrul ajunge la zero, funcția e-boost este dezactivată. Odată ce motocicleta este pregătită din nou, funcția e-boost poate fi activată din nou. Această funcție poate fi activată în timpul mersului sau atunci când motocicleta este oprită.
Modul WALK ajută la manevrarea în parcare. Când este activat, deschiderea accelerației deplasează motocicleta înainte cu viteza de mers. Închiderea accelerației dincolo de punctul "zero" deplasează motocicleta în marșarier.
Când toate condițiile au fost îndeplinite (motocicleta oprită, maneta de accelerație OPRITĂ), modul WALK este activat prin apăsarea și menținerea apăsată a butonului Mod. Odată activat, fundalul ecranului devine roșu pentru a se distinge clar de operațiunea normală. Când este angajat, deschiderea manetei de accelerație deplasează motocicleta înainte cu viteză mică (aproximativ 5 km/h). Închiderea manetei de accelerație dincolo de punctul "zero" deplasează motocicleta înapoi. Viteza în marșarier este aproximativ 3 km/h.
Conectivitatea smartphone-urilor contribuie la o experiență îmbunătățită, permițând motocicliștilor să se conecteze la motocicleta lor wireless.
Tehnologia inteligentă permite motocicliștilor să se conecteze la motocicleta wireless. Cu ajutorul aplicației pentru smartphone RIDEOLOGY THE APP pot fi accesate o serie de funcții ale instrumentelor, contribuind la o experiență îmbunătățită de motociclism. Informațiile despre vehicul (cum ar fi kilometrajul, indicatorul de combustibil, programul de întreținere etc.) pot fi vizualizate pe telefon. Jurnalele de călătorie (variază în funcție de model, dar pot include traseul GPS, poziția vitezei, turația și alte informații) pot fi vizualizate pe smartphone. Atunci când este conectat, pe panoul de instrumente sunt afișate notificări telefonice (apel, e-mail). Motocicliștii pot, de asemenea, să facă modificări la setările afișajului instrumentelor de bord ale motocicletei (unități preferate, setarea ceasului și a datei etc.) prin intermediul smartphone-ului. Iar la anumite modele, este posibil chiar să se verifice și să se ajusteze setările vehiculului (cum ar fi Rider Mode, funcțiile de asistență electronică a motociclistului și setările de sarcină utilă).
Selectarea modului de putere permite schimbarea modului de livrare a puterii motorului.
Prin utilizarea butonului de Tracțiune (T) de pe ghidonul stâng, conducătorii pot selecta rapid și ușor din două nivele (Slab, Puternic) de control al tracțiunii, potrivite condițiilor și preferințelor. Conducătorii pot, de asemenea, să aleagă să dezactiveze sistemul.
ERGO-FIT este un sistem de interfață care permite unei game largi de piloți să se simtă comod pe motocicletă.
Poziția corectă este esențială pentru confortul și controlul pilotului. Cu toate acestea, potrivirea ideală variază de la un rider la altul, în funcție de conformație și stilul de pilotaj al acestuia. ERGO-FIT este un sistem de interfață conceput pentru a permite piloților să își găsească poziția ideală. Diferite puncte ale interfeței șasiului (ghidonul, scărițele și șaua) pot fi ajustate printr-o combinație de piese interschimbabile și piese cu poziții reglabile. Simțindu-se în armonie cu motocicleta, aceștia vor putea experimenta modul în care motoarele Kawasaki sunt plăcute și satisfăcătoare de condus. *Piesele reglabile și intervalul de reglaj al acestora variază în funcție de model.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
Raport de reducere primară | 3.211(61/19) |
---|---|
Transmisie finală | Lanţ |
Raport de reducere finală | 3.867(58/15) |
Tipul de cadru | Tip spalier din oțel de înaltă rezistență |
---|---|
Trail | 93 mm |
Cursa suspensiei roată față | 120 mm |
Cursa suspensiei roată spate | 133 mm |
Pneu, față | 100/80-17 M/C 52S |
Pneu, spate | 130/70-17 M/C 62S |
L x l x H | 1,980 x 730 x 1,035 mm |
Unghiul de virare stânga-dreapta | 35° / 35° |
Ampatament | 1,370 mm |
Garda la sol | 170 mm |
Înălțime șa | 785 mm |
Masă totală | 135 kg |
Tipul frânei față | 1 disc |
---|---|
Diametrul discului frânei față | Ø 290 mm |
Tipul etrierului de frână față | 2 pistoane |
Tipul frânei spate | Disc unic |
Diametrul discului de frână spate | Ø 220 mm |
Etrier de frână spate | 2 pistoane |
Tipul suspensiei față | Furcă telescopică |
Diametrul suspensiei față | Ø 41 mm |
Tipul de suspensie spate | Sistem de fixare Uni-Trak cu braț inferior al amortizorului cu încărcare pe gaz și reglaj al pretensionării arcului |
Inpage Navigation Section: Accesorii
Dark smoke meter cover for improved wind protection and a sporty look. ± 5cm wider and ± 5cm higher than original.
Citește mai multPurchase as a required component to mount USB Outlet Kit or other electrical accessories, sold separately.
Water resistant USB-C outlet conveniently mounted on the handlebar. Vibration damped and socket can be sealed with cap. Total maximum output is 3A. (To operate, the relay kit should be installed)(Available separately)
Citește mai multLock your helmet securely and conveniently when you’re off the road
Protecție pentru rezervor din plastic negru, pentru a proteja împotriva zgârieturilor.
Citește mai multHusă pentru motocicletă confecționată din material rezistent la rupere non-țesut, respirabil. Specifică pentru Kawasaki, cu elemente de design în formă de fagure de miere de culoare verde. Cataramă de blocare cu acces ușor. 100% poliester. Cu sac de depozitare.
Citește mai multUn instrument esențial pentru pasionații de motociclete și mecanici deopotrivă. Proiectat pentru a oferi stabilitate și confort, acest stand permite accesul facil la roți, suspensie și alte componente.
Acest suport premium poate fi demontat, făcând transportul mult mai ușor. Suportul compact vine într-o cutie de transport de calitate, cu mâner integrat. Suportul este fabricat din oțel premium și are un finisaj verde și negru. Logo-ul Kawasaki este tăiat cu laser în oțel.
Opționale sunt furcile pentru a se potrivi preferințelor dumneavoastră;
Un instrument esențial pentru pasionații de motociclete și mecanici deopotrivă. Proiectat pentru a oferi stabilitate și confort, acest stand permite accesul facil la roți, suspensie și alte componente.
Acest suport premium poate fi demontat, făcând transportul mult mai ușor. Suportul compact vine într-o cutie de transport de calitate, cu mâner integrat. Suportul este fabricat din oțel premium și are un finisaj verde și negru. Logo-ul Kawasaki este tăiat cu laser în oțel.
Opționale sunt furcile pentru a se potrivi preferințelor dumneavoastră;
Fabricată din țesătură Anti-tear Honeycomb ripstop. Rezistență la căldură până la 120 grade Celsius. Branding subtil.
100% Poliester. Cu săculeț pentru ambalare multifuncțional.
(Mărimea XL+ pentru top case are un compartiment suplimentar care poate fi deschis cu fermoar pentru a face loc top case-ului)
Fabricată dintr-un material rezistent la rupere, tip fagure de miere. Rezistență la căldură până la 120 de grade Celsius. Branding subtil. 100% poliester. Cu sac de transport. Potrivit pentru:
Indiferent dacă doriți să vă parcați motocicleta într-o boxă sau în garaj, lăsați-o să se odihnească cu stil pe acest Covor de Garaj Kawasaki. Covorul respectă noile coduri de mediu FIM și oferă un nivel ridicat de absorbție și control al prafului.
Un instrument esențial pentru pasionații de motociclete și mecanici deopotrivă. Proiectat pentru a oferi stabilitate și confort, acest stand permite accesul facil la roți, suspensie și alte componente.
Acest suport premium poate fi demontat, făcând transportul mult mai ușor. Suportul compact vine într-o cutie de transport de calitate, cu mâner integrat. Suportul este fabricat din oțel premium și are un finisaj verde și negru. Logo-ul Kawasaki este tăiat cu laser în oțel.
Opționale sunt furcile pentru a se potrivi preferințelor dumneavoastră;