Inpage Navigation Section: Overview
Say hello to the Z125 from Kawasaki.
Displaying Kawasaki’s unique Sugomi design philosophy for all to see, the smallest in the Z family is here to be noticed and make a profound Naked bike statement.
The exposed trellis type chassis blends with minimal and aggressive Z bodywork encouraging spirited riding from the A1 friendly 15PS (11kW) engine that is both new-rider friendly and as sporting as you would expect from Kawasaki.
Z125-Ignite.
Culori
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Ușurința în utilizare este cheia, deoarece șasiul compact a fost proiectat să fie cât mai rider friendly posibil. Datorată unui șasiu cu greutate redusă, manevrabilitatea și centralizarea maselor, oferă o senzație excelentă și inspiră încredere pentru o gamă largă de motocicliști. Ușurința manipulării facilitează, de asemenea, manevrarea la parcare.
Ușurința în utilizare este cheia, deoarece șasiul compact a fost proiectat să fie cât mai rider friendly posibil. Datorată unui șasiu cu greutate redusă, manevrabilitatea și centralizarea maselor, oferă o senzație excelentă și inspiră încredere pentru o gamă largă de motocicliști. Ușurința manipulării facilitează, de asemenea, manevrarea la parcare.
Z125 dispune de un șasiu de dimensiuni normale. Cu un cadru subțire, compact, grilat, suspensie sport și roți de 17", manevrabilitatea ușoară și agilă pe care o oferă este ideală pentru ca noii piloți să se familiarizeze cu operarea unei motociclete de dimensiuni normale. Cadrul grilat îngust și compact, ușor de manevrat, facilitează atingerea solului cu picioarele.
Z125 dispune de un șasiu de dimensiuni normale. Cu un cadru subțire, compact, grilat, suspensie sport și roți de 17", manevrabilitatea ușoară și agilă pe care o oferă este ideală pentru ca noii piloți să se familiarizeze cu operarea unei motociclete de dimensiuni normale. Cadrul grilat îngust și compact, ușor de manevrat, facilitează atingerea solului cu picioarele.
Suspensia spate Uni Trak oferă o capacitate mare în ceea ce privește anduranța și absorbția la denivelări, contribuind la manevrabilitatea sportivă a motocicletei. Mecanismul de legătură al amortizorului scade pârghia asupra amortizorului pe măsură ce suspensia este comprimată: denivelările mici sunt amortizate foarte ușor, în timp ce denivelările mari primesc multă amortizare. Amortizorul are o cursă de 5 de 60 mm, contribuind la asigurarea echilibrului între manevrabilitatea ușoară și caracterul compus. Reglarea pretensionării spate în 5 direcții permite pilotului să regleze înălțimea de rulare spate, precum și să configureze motocicleta pentru a găzdui un pasager sau bagaje.
Suspensia spate Uni Trak oferă o capacitate mare în ceea ce privește anduranța și absorbția la denivelări, contribuind la manevrabilitatea sportivă a motocicletei. Mecanismul de legătură al amortizorului scade pârghia asupra amortizorului pe măsură ce suspensia este comprimată: denivelările mici sunt amortizate foarte ușor, în timp ce denivelările mari primesc multă amortizare. Amortizorul are o cursă de 5 de 60 mm, contribuind la asigurarea echilibrului între manevrabilitatea ușoară și caracterul compus. Reglarea pretensionării spate în 5 direcții permite pilotului să regleze înălțimea de rulare spate, precum și să configureze motocicleta pentru a găzdui un pasager sau bagaje.
La fel ca frații săi mai mari din seria Z, stilul agresiv al modelului Z125 sugerează potențialul său la clasa sport. Un design dinamic creat de silueta sa sub formă de clepsidră, este completat de aspectul extrem de ușor de care se ocupă carenele ascuțite și un cadru original grilat.
La fel ca frații săi mai mari din seria Z, stilul agresiv al modelului Z125 sugerează potențialul său la clasa sport. Un design dinamic creat de silueta sa sub formă de clepsidră, este completat de aspectul extrem de ușor de care se ocupă carenele ascuțite și un cadru original grilat.
Frânele cu discuri față și spate oferă performanțe de frânare impresionante. Etrierii cu două pistoane prind un disc de Ø 290 mm în față și un disc de Ø 220 mm în spate. Designul discului tip petală adaugă un plus la aspectul sportiv Kawasaki.
Frânele cu discuri față și spate oferă performanțe de frânare impresionante. Etrierii cu două pistoane prind un disc de Ø 290 mm în față și un disc de Ø 220 mm în spate. Designul discului tip petală adaugă un plus la aspectul sportiv Kawasaki.
ERGO-FIT permite pilotului să selecteze șaua care să îi optimizeze poziția pe motocicletă. Pentru Z125, este disponibilă o șa ERGO-FIT joasă (-25 mm). (Modelele de pe materialul șeii sunt unice pentru fiecare mașină).
ERGO-FIT permite pilotului să selecteze șaua care să îi optimizeze poziția pe motocicletă. Pentru Z125, este disponibilă o șa ERGO-FIT joasă (-25 mm). (Modelele de pe materialul șeii sunt unice pentru fiecare mașină).
Un motor de 125 cm3 în 4 timpi cu o distribuție lină a puterii, contribuie la performanțele modelului Z125. Ca un motor Kawasaki tipic, motorul oferă un "impuls" mare la turații înalte și continuă să tragă până în limitator. Fiabilitatea moștenită de la motorul său robust de bază de 250 cmc adaugă liniște sufletească. Cutia de viteze cu șase trepte cu trecere lină completează performanțele sport. Pornirea electrică și injecția de combustibil asigură o pornire fără probleme prin simpla apăsare a unui buton.
Un motor de 125 cm3 în 4 timpi cu o distribuție lină a puterii, contribuie la performanțele modelului Z125. Ca un motor Kawasaki tipic, motorul oferă un "impuls" mare la turații înalte și continuă să tragă până în limitator. Fiabilitatea moștenită de la motorul său robust de bază de 250 cmc adaugă liniște sufletească. Cutia de viteze cu șase trepte cu trecere lină completează performanțele sport. Pornirea electrică și injecția de combustibil asigură o pornire fără probleme prin simpla apăsare a unui buton.
Bordul complet digital conferă un aspect modern și spot.
Echipamentul standard ABS contribuie la siguranța pilotului. Sistemul highspec a fost conceput special pentru motociclete și dispune de o unitate ABS foarte compactă. Activarea independentă maximizează controlul sportiv.
Echipamentul standard ABS contribuie la siguranța pilotului. Sistemul highspec a fost conceput special pentru motociclete și dispune de o unitate ABS foarte compactă. Activarea independentă maximizează controlul sportiv.
Caracterul ușor și agil al manevrabilității modelului Z125, împreună cu o poziție de pilotaj verticală și un ghidon lat, obligă pilotul în poziția ideală pentru un control activ, facilitând o conducere dinamică și sportivă care îi permite pilotului Z125 să se descurce cu îndemânare în traficul urban.
Caracterul ușor și agil al manevrabilității modelului Z125, împreună cu o poziție de pilotaj verticală și un ghidon lat, obligă pilotul în poziția ideală pentru un control activ, facilitând o conducere dinamică și sportivă care îi permite pilotului Z125 să se descurce cu îndemânare în traficul urban.
Furca telescopică de Ø 37 mm contribuie atât la manevrabilitatea ușoară și agilă, cât și la un caracter general de condus diversificat. Suspensia spate Uni Trak, echipată original de Kawasaki, cu brațe de suspensie, asigură o rulare lină pe o gamă largă de condiții de drum.
Furca telescopică de Ø 37 mm contribuie atât la manevrabilitatea ușoară și agilă, cât și la un caracter general de condus diversificat. Suspensia spate Uni Trak, echipată original de Kawasaki, cu brațe de suspensie, asigură o rulare lină pe o gamă largă de condiții de drum.
Designul agresiv al stopurilor îmbunătățește aspectul sportiv.
Designul agresiv al stopurilor îmbunătățește aspectul sportiv.
Transmisia cu șase trepte lină completează performanța sportivă de stradă, oferind o treaptă de viteză pentru fiecare situație. Ambreiajul se cuplează ușor și se decuplează curat, ceea ce face ca acesta să fie ușor de manevrat pentru debutanți și optimizează senzația ambreiajului pentru performanțe pe șosea.
Transmisia cu șase trepte lină completează performanța sportivă de stradă, oferind o treaptă de viteză pentru fiecare situație. Ambreiajul se cuplează ușor și se decuplează curat, ceea ce face ca acesta să fie ușor de manevrat pentru debutanți și optimizează senzația ambreiajului pentru performanțe pe șosea.
Ușurința în utilizare este cheia, deoarece șasiul compact a fost proiectat să fie cât mai rider friendly posibil. Datorată unui șasiu cu greutate redusă, manevrabilitatea și centralizarea maselor, oferă o senzație excelentă și inspiră încredere pentru o gamă largă de motocicliști. Ușurința manipulării facilitează, de asemenea, manevrarea la parcare.
Ușurința în utilizare este cheia, deoarece șasiul compact a fost proiectat să fie cât mai rider friendly posibil. Datorată unui șasiu cu greutate redusă, manevrabilitatea și centralizarea maselor, oferă o senzație excelentă și inspiră încredere pentru o gamă largă de motocicliști. Ușurința manipulării facilitează, de asemenea, manevrarea la parcare.
Z125 dispune de un șasiu de dimensiuni normale. Cu un cadru subțire, compact, grilat, suspensie sport și roți de 17", manevrabilitatea ușoară și agilă pe care o oferă este ideală pentru ca noii piloți să se familiarizeze cu operarea unei motociclete de dimensiuni normale. Cadrul grilat îngust și compact, ușor de manevrat, facilitează atingerea solului cu picioarele.
Z125 dispune de un șasiu de dimensiuni normale. Cu un cadru subțire, compact, grilat, suspensie sport și roți de 17", manevrabilitatea ușoară și agilă pe care o oferă este ideală pentru ca noii piloți să se familiarizeze cu operarea unei motociclete de dimensiuni normale. Cadrul grilat îngust și compact, ușor de manevrat, facilitează atingerea solului cu picioarele.
Suspensia spate Uni Trak oferă o capacitate mare în ceea ce privește anduranța și absorbția la denivelări, contribuind la manevrabilitatea sportivă a motocicletei. Mecanismul de legătură al amortizorului scade pârghia asupra amortizorului pe măsură ce suspensia este comprimată: denivelările mici sunt amortizate foarte ușor, în timp ce denivelările mari primesc multă amortizare. Amortizorul are o cursă de 5 de 60 mm, contribuind la asigurarea echilibrului între manevrabilitatea ușoară și caracterul compus. Reglarea pretensionării spate în 5 direcții permite pilotului să regleze înălțimea de rulare spate, precum și să configureze motocicleta pentru a găzdui un pasager sau bagaje.
Suspensia spate Uni Trak oferă o capacitate mare în ceea ce privește anduranța și absorbția la denivelări, contribuind la manevrabilitatea sportivă a motocicletei. Mecanismul de legătură al amortizorului scade pârghia asupra amortizorului pe măsură ce suspensia este comprimată: denivelările mici sunt amortizate foarte ușor, în timp ce denivelările mari primesc multă amortizare. Amortizorul are o cursă de 5 de 60 mm, contribuind la asigurarea echilibrului între manevrabilitatea ușoară și caracterul compus. Reglarea pretensionării spate în 5 direcții permite pilotului să regleze înălțimea de rulare spate, precum și să configureze motocicleta pentru a găzdui un pasager sau bagaje.
La fel ca frații săi mai mari din seria Z, stilul agresiv al modelului Z125 sugerează potențialul său la clasa sport. Un design dinamic creat de silueta sa sub formă de clepsidră, este completat de aspectul extrem de ușor de care se ocupă carenele ascuțite și un cadru original grilat.
La fel ca frații săi mai mari din seria Z, stilul agresiv al modelului Z125 sugerează potențialul său la clasa sport. Un design dinamic creat de silueta sa sub formă de clepsidră, este completat de aspectul extrem de ușor de care se ocupă carenele ascuțite și un cadru original grilat.
Frânele cu discuri față și spate oferă performanțe de frânare impresionante. Etrierii cu două pistoane prind un disc de Ø 290 mm în față și un disc de Ø 220 mm în spate. Designul discului tip petală adaugă un plus la aspectul sportiv Kawasaki.
Frânele cu discuri față și spate oferă performanțe de frânare impresionante. Etrierii cu două pistoane prind un disc de Ø 290 mm în față și un disc de Ø 220 mm în spate. Designul discului tip petală adaugă un plus la aspectul sportiv Kawasaki.
ERGO-FIT permite pilotului să selecteze șaua care să îi optimizeze poziția pe motocicletă. Pentru Z125, este disponibilă o șa ERGO-FIT joasă (-25 mm). (Modelele de pe materialul șeii sunt unice pentru fiecare mașină).
ERGO-FIT permite pilotului să selecteze șaua care să îi optimizeze poziția pe motocicletă. Pentru Z125, este disponibilă o șa ERGO-FIT joasă (-25 mm). (Modelele de pe materialul șeii sunt unice pentru fiecare mașină).
Un motor de 125 cm3 în 4 timpi cu o distribuție lină a puterii, contribuie la performanțele modelului Z125. Ca un motor Kawasaki tipic, motorul oferă un "impuls" mare la turații înalte și continuă să tragă până în limitator. Fiabilitatea moștenită de la motorul său robust de bază de 250 cmc adaugă liniște sufletească. Cutia de viteze cu șase trepte cu trecere lină completează performanțele sport. Pornirea electrică și injecția de combustibil asigură o pornire fără probleme prin simpla apăsare a unui buton.
Un motor de 125 cm3 în 4 timpi cu o distribuție lină a puterii, contribuie la performanțele modelului Z125. Ca un motor Kawasaki tipic, motorul oferă un "impuls" mare la turații înalte și continuă să tragă până în limitator. Fiabilitatea moștenită de la motorul său robust de bază de 250 cmc adaugă liniște sufletească. Cutia de viteze cu șase trepte cu trecere lină completează performanțele sport. Pornirea electrică și injecția de combustibil asigură o pornire fără probleme prin simpla apăsare a unui buton.
Bordul complet digital conferă un aspect modern și spot.
Echipamentul standard ABS contribuie la siguranța pilotului. Sistemul highspec a fost conceput special pentru motociclete și dispune de o unitate ABS foarte compactă. Activarea independentă maximizează controlul sportiv.
Echipamentul standard ABS contribuie la siguranța pilotului. Sistemul highspec a fost conceput special pentru motociclete și dispune de o unitate ABS foarte compactă. Activarea independentă maximizează controlul sportiv.
Caracterul ușor și agil al manevrabilității modelului Z125, împreună cu o poziție de pilotaj verticală și un ghidon lat, obligă pilotul în poziția ideală pentru un control activ, facilitând o conducere dinamică și sportivă care îi permite pilotului Z125 să se descurce cu îndemânare în traficul urban.
Caracterul ușor și agil al manevrabilității modelului Z125, împreună cu o poziție de pilotaj verticală și un ghidon lat, obligă pilotul în poziția ideală pentru un control activ, facilitând o conducere dinamică și sportivă care îi permite pilotului Z125 să se descurce cu îndemânare în traficul urban.
Furca telescopică de Ø 37 mm contribuie atât la manevrabilitatea ușoară și agilă, cât și la un caracter general de condus diversificat. Suspensia spate Uni Trak, echipată original de Kawasaki, cu brațe de suspensie, asigură o rulare lină pe o gamă largă de condiții de drum.
Furca telescopică de Ø 37 mm contribuie atât la manevrabilitatea ușoară și agilă, cât și la un caracter general de condus diversificat. Suspensia spate Uni Trak, echipată original de Kawasaki, cu brațe de suspensie, asigură o rulare lină pe o gamă largă de condiții de drum.
Designul agresiv al stopurilor îmbunătățește aspectul sportiv.
Designul agresiv al stopurilor îmbunătățește aspectul sportiv.
Transmisia cu șase trepte lină completează performanța sportivă de stradă, oferind o treaptă de viteză pentru fiecare situație. Ambreiajul se cuplează ușor și se decuplează curat, ceea ce face ca acesta să fie ușor de manevrat pentru debutanți și optimizează senzația ambreiajului pentru performanțe pe șosea.
Transmisia cu șase trepte lină completează performanța sportivă de stradă, oferind o treaptă de viteză pentru fiecare situație. Ambreiajul se cuplează ușor și se decuplează curat, ceea ce face ca acesta să fie ușor de manevrat pentru debutanți și optimizează senzația ambreiajului pentru performanțe pe șosea.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
ERGO-FIT este un sistem de interfață care permite unei game largi de piloți să se simtă comod pe motocicletă.
Poziția corectă este esențială pentru confortul și controlul pilotului. Cu toate acestea, potrivirea ideală variază de la un rider la altul, în funcție de conformație și stilul de pilotaj al acestuia. ERGO-FIT este un sistem de interfață conceput pentru a permite piloților să își găsească poziția ideală. Diferite puncte ale interfeței șasiului (ghidonul, scărițele și șaua) pot fi ajustate printr-o combinație de piese interschimbabile și piese cu poziții reglabile. Simțindu-se în armonie cu motocicleta, aceștia vor putea experimenta modul în care motoarele Kawasaki sunt plăcute și satisfăcătoare de condus. *Piesele reglabile și intervalul de reglaj al acestora variază în funcție de model.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
ERGO-FIT este un sistem de interfață care permite unei game largi de piloți să se simtă comod pe motocicletă.
Poziția corectă este esențială pentru confortul și controlul pilotului. Cu toate acestea, potrivirea ideală variază de la un rider la altul, în funcție de conformație și stilul de pilotaj al acestuia. ERGO-FIT este un sistem de interfață conceput pentru a permite piloților să își găsească poziția ideală. Diferite puncte ale interfeței șasiului (ghidonul, scărițele și șaua) pot fi ajustate printr-o combinație de piese interschimbabile și piese cu poziții reglabile. Simțindu-se în armonie cu motocicleta, aceștia vor putea experimenta modul în care motoarele Kawasaki sunt plăcute și satisfăcătoare de condus. *Piesele reglabile și intervalul de reglaj al acestora variază în funcție de model.
Tip motor | Motor în 4 timpi cu un singur răcit cu lichid |
---|---|
Raport de compresie | 11.7:1 |
Sistem de supape | DOHC |
Diametru cilindru x timpi | 58.0 x 47.2 mm |
Capacitate cilindrică | 125 cm³ |
Sistemul de alimentare cu combustibil | Injecție de combustibil: 28 mm x 1 |
Lubrifiere | Ungere forțată, carter-umed |
Sistemul de pornire | Electric |
Aprindere | Digital |
Putere maximă | 10.4 kW / 10,000 rpm |
---|---|
Cuplu maxim | 11.7 N•m {} / 7,700 rpm |
Emisii CO2 | 61 g/km |
Consumul de combustibil | 2.7 l/100km |
Transmisie | 6 viteze + marșarier cu schimbător |
Ambreiaj | Multi-disc în ulei |
Raport de reducere primară | 2.966 (86/29) |
Raport viteză 1 | 2.833 (34/12) |
Raport viteză a 2-a | 1.875 (30/16) |
Raport viteză a 3-a | 1.444 (26/18 |
Raport viteză a 4-a | 1.208 (29/24) |
Raport viteză a 5-a | 1.056 (19/18) |
Raport viteză a 6-a | 0.962 (25/26) |
Transmisie finală | Lanț nituit |
Raport de reducere finală | 3.500 (56/16) |
Tipul de cadru | Tubular din oțel diamantat |
---|---|
Trail | 90 mm |
Cursa suspensiei roată față | 110 mm |
Cursa suspensiei roată spate | 120 mm |
Pneu, față | 100/80-17 M/C 52S |
Pneu, spate | 130/70-17 M/C 62S |
L x l x H | 1,935 x 740 x 1,015 mm |
Unghiul de virare stânga-dreapta | 35° / 35° |
Ampatament | 1,320 mm |
Garda la sol | 185 mm |
Capacitatea rezervor combustibil | 11.0 litri |
Înălțime șa | 815 mm |
Masă totală* | 147 kg |
| *Masa totală include toate materialele și fluidele necesare pentru a funcționa corect, rezervorul plin de combustibil (mai mult de 90 la sută din capacitate) și trusa de scule (dacă este furnizată). |
Greutatea la gol aproximativă** | 137 kg |
| **Greutatea la gol estimată nu include toate materialele și fluidele necesare pentru a funcționa corect, rezervorul plin de combustibil (capacitate mai mare de 90 la sută) și trusa de scule (dacă este furnizată). |
Tipul frânei față | 1 disc |
---|---|
Tipul frânei spate | Disc unic |
Tipul suspensiei față | Furcă telescopică |
Tipul de suspensie spate | Bascula Uni-Trak |
Inpage Navigation Section: Accesorii