Inpage Navigation Section: Overview
Spiritul Z își găsește expresivitatea în modelul Z900 în stil Sugomi. Forță maximă, manevrabilitate instinctivă și împreună cu tehnologia traction control, experiența supernaked este redefinită. Sistemul integral tip LED și bordul cu display TFT aduce cea mai nouă tehnologie. Împingeți limitele și domină.
Culori
Show all
Show less
€10,400.00
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
În timp ce elementele distinctive de design Sugomi ale modelului Z900 (poziția ghemuită, capul poziționat jos și coada înclinată în sus) rămân neschimbate, stilul său atrăgător beneficiază de o serie de actualizări care îi intensifică designul agresiv.
În timp ce elementele distinctive de design Sugomi ale modelului Z900 (poziția ghemuită, capul poziționat jos și coada înclinată în sus) rămân neschimbate, stilul său atrăgător beneficiază de o serie de actualizări care îi intensifică designul agresiv.
Sistemul avansat Kawasaki Traction Cotrol, oferă atât performanțe de pilotaj sportiv, cât o abordare cu încredere maximă pe suprafețele cu aderență redusă. Trei moduri selectabile de pilotaj oferă niveluri progresive pentru a se adapta la diferite situații și a se mula pe preferințele motociclistului.
Sistemul avansat Kawasaki Traction Cotrol, oferă atât performanțe de pilotaj sportiv, cât o abordare cu încredere maximă pe suprafețele cu aderență redusă. Trei moduri selectabile de pilotaj oferă niveluri progresive pentru a se adapta la diferite situații și a se mula pe preferințele motociclistului.
Moduri de rulare complete care fac legătura între KTRC și Power Mode și care permit piloților să seteze cu ușurință controlul tracțiunii și livrarea de putere pentru a se adapta la o anumită situație în timpul mersului. Piloții pot alege dintre trei setări (Sport, Road, Rain) sau o setare manuală (Rider). În modul manual Rider, fiecare dintre sisteme poate fi setat independent
Moduri de rulare complete care fac legătura între KTRC și Power Mode și care permit piloților să seteze cu ușurință controlul tracțiunii și livrarea de putere pentru a se adapta la o anumită situație în timpul mersului. Piloții pot alege dintre trei setări (Sport, Road, Rain) sau o setare manuală (Rider). În modul manual Rider, fiecare dintre sisteme poate fi setat independent
Farurile, lumini de poziție, lumina din dreptul plăcuțelor de înmatriculare și semnalizatoarele sunt LED și se adaugă la noul design mai agresiv al modelului Z900.
Farurile, lumini de poziție, lumina din dreptul plăcuțelor de înmatriculare și semnalizatoarele sunt LED și se adaugă la noul design mai agresiv al modelului Z900.
Noile anvelope Dunlop Sportmax Roadsport 2 contribuie la caracterul manevrabil al modelului Z900.
Noile anvelope Dunlop Sportmax Roadsport 2 contribuie la caracterul manevrabil al modelului Z900.
Un cip Bluetooth încorporat în panoul de bord le permite piloților să se conecteze la motocicleta lor wireless. Utilizând aplicația pentru smartphone „Rideology the App”, pot fi accesate o serie de funcții.
Un cip Bluetooth încorporat în panoul de bord le permite piloților să se conecteze la motocicleta lor wireless. Utilizând aplicația pentru smartphone „Rideology the App”, pot fi accesate o serie de funcții.
Posibilitatea de a alege între modul Full Power sau Low Power permite pilotului să dozeze putere în funcție de preferințe și condiții. Modul Low Power limitează puterea la aproximativ 55% din Full Power. (Puterea redusă, care variază în funcție de turația motorului (rpm) și de poziția pedalei de accelerație, oferă o manevrabilitate sporită).
Posibilitatea de a alege între modul Full Power sau Low Power permite pilotului să dozeze putere în funcție de preferințe și condiții. Modul Low Power limitează puterea la aproximativ 55% din Full Power. (Puterea redusă, care variază în funcție de turația motorului (rpm) și de poziția pedalei de accelerație, oferă o manevrabilitate sporită).
Noul bord cu display color TFT complet digital oferă cockpitului un aspect high-tech. Noul instrument de măsură oferă, de asemenea, caracteristici suplimentare indisponibile pe modelul anterior.
Noul bord cu display color TFT complet digital oferă cockpitului un aspect high-tech. Noul instrument de măsură oferă, de asemenea, caracteristici suplimentare indisponibile pe modelul anterior.
În timp ce elementele distinctive de design Sugomi ale modelului Z900 (poziția ghemuită, capul poziționat jos și coada înclinată în sus) rămân neschimbate, stilul său atrăgător beneficiază de o serie de actualizări care îi intensifică designul agresiv.
În timp ce elementele distinctive de design Sugomi ale modelului Z900 (poziția ghemuită, capul poziționat jos și coada înclinată în sus) rămân neschimbate, stilul său atrăgător beneficiază de o serie de actualizări care îi intensifică designul agresiv.
Sistemul avansat Kawasaki Traction Cotrol, oferă atât performanțe de pilotaj sportiv, cât o abordare cu încredere maximă pe suprafețele cu aderență redusă. Trei moduri selectabile de pilotaj oferă niveluri progresive pentru a se adapta la diferite situații și a se mula pe preferințele motociclistului.
Sistemul avansat Kawasaki Traction Cotrol, oferă atât performanțe de pilotaj sportiv, cât o abordare cu încredere maximă pe suprafețele cu aderență redusă. Trei moduri selectabile de pilotaj oferă niveluri progresive pentru a se adapta la diferite situații și a se mula pe preferințele motociclistului.
Moduri de rulare complete care fac legătura între KTRC și Power Mode și care permit piloților să seteze cu ușurință controlul tracțiunii și livrarea de putere pentru a se adapta la o anumită situație în timpul mersului. Piloții pot alege dintre trei setări (Sport, Road, Rain) sau o setare manuală (Rider). În modul manual Rider, fiecare dintre sisteme poate fi setat independent
Moduri de rulare complete care fac legătura între KTRC și Power Mode și care permit piloților să seteze cu ușurință controlul tracțiunii și livrarea de putere pentru a se adapta la o anumită situație în timpul mersului. Piloții pot alege dintre trei setări (Sport, Road, Rain) sau o setare manuală (Rider). În modul manual Rider, fiecare dintre sisteme poate fi setat independent
Farurile, lumini de poziție, lumina din dreptul plăcuțelor de înmatriculare și semnalizatoarele sunt LED și se adaugă la noul design mai agresiv al modelului Z900.
Farurile, lumini de poziție, lumina din dreptul plăcuțelor de înmatriculare și semnalizatoarele sunt LED și se adaugă la noul design mai agresiv al modelului Z900.
Noile anvelope Dunlop Sportmax Roadsport 2 contribuie la caracterul manevrabil al modelului Z900.
Noile anvelope Dunlop Sportmax Roadsport 2 contribuie la caracterul manevrabil al modelului Z900.
Un cip Bluetooth încorporat în panoul de bord le permite piloților să se conecteze la motocicleta lor wireless. Utilizând aplicația pentru smartphone „Rideology the App”, pot fi accesate o serie de funcții.
Un cip Bluetooth încorporat în panoul de bord le permite piloților să se conecteze la motocicleta lor wireless. Utilizând aplicația pentru smartphone „Rideology the App”, pot fi accesate o serie de funcții.
Posibilitatea de a alege între modul Full Power sau Low Power permite pilotului să dozeze putere în funcție de preferințe și condiții. Modul Low Power limitează puterea la aproximativ 55% din Full Power. (Puterea redusă, care variază în funcție de turația motorului (rpm) și de poziția pedalei de accelerație, oferă o manevrabilitate sporită).
Posibilitatea de a alege între modul Full Power sau Low Power permite pilotului să dozeze putere în funcție de preferințe și condiții. Modul Low Power limitează puterea la aproximativ 55% din Full Power. (Puterea redusă, care variază în funcție de turația motorului (rpm) și de poziția pedalei de accelerație, oferă o manevrabilitate sporită).
Noul bord cu display color TFT complet digital oferă cockpitului un aspect high-tech. Noul instrument de măsură oferă, de asemenea, caracteristici suplimentare indisponibile pe modelul anterior.
Noul bord cu display color TFT complet digital oferă cockpitului un aspect high-tech. Noul instrument de măsură oferă, de asemenea, caracteristici suplimentare indisponibile pe modelul anterior.
Conectivitatea smartphone-urilor contribuie la o experiență îmbunătățită, permițând motocicliștilor să se conecteze la motocicleta lor wireless.
Tehnologia inteligentă permite motocicliștilor să se conecteze la motocicleta wireless. Cu ajutorul aplicației pentru smartphone RIDEOLOGY THE APP pot fi accesate o serie de funcții ale instrumentelor, contribuind la o experiență îmbunătățită de motociclism. Informațiile despre vehicul (cum ar fi kilometrajul, indicatorul de combustibil, programul de întreținere etc.) pot fi vizualizate pe telefon. Jurnalele de călătorie (variază în funcție de model, dar pot include traseul GPS, poziția vitezei, turația și alte informații) pot fi vizualizate pe smartphone. Atunci când este conectat, pe panoul de instrumente sunt afișate notificări telefonice (apel, e-mail). Motocicliștii pot, de asemenea, să facă modificări la setările afișajului instrumentelor de bord ale motocicletei (unități preferate, setarea ceasului și a datei etc.) prin intermediul smartphone-ului. Iar la anumite modele, este posibil chiar să se verifice și să se ajusteze setările vehiculului (cum ar fi Rider Mode, funcțiile de asistență electronică a motociclistului și setările de sarcină utilă).
KTRC (Kawasaki TRaction Control) cu 3 moduri, cel mai avansat sistem de control al tracțiunii de la Kawasaki, oferă o selecție de moduri pentru a se potrivi unei varietăți de situații de pilotaj, de la sport la touring.
KTRC cu 3 moduri de rulare într-un singur sistem de control al tracțiunii. KTRC în modul 1, asigură o stabilitate mare în situații de derapaj prin prevenirea patinării roților unde intervine și sistemul S-KTRC, care ajută la menținerea tracțiunii optime în situații de condus sportiv prin prezicerea raportului de patinare a roților din spate în timpul accelerării. Comutatorul convenabil de pe mâner permite schimbarea instantanee a tipului de control al tracțiunii prin selectarea unuia dintre cele trei moduri, chiar și în timpul mersului. Modurile 1 și 2 mențin tracțiunea optimă în timpul virajelor, ca S-KTRC. Proiectate cu gândul la pilotajul sportiv, acestea permit o accelerare bruscă la ieșirea din viraje prin maximizarea tracțiunii înainte de la roata din spate. Modurile 1 și 2 diferă în ceea ce privește gradul în care intervin. Modul 1, setat pentru condiții de drum uscat, cu aderență bună, menține raportul de alunecare ideal pentru a asigura o tracțiune optimă. Modul 3 funcționează ca și modul 1 KTRC, reducând puterea pentru a permite recâștigarea aderenței atunci când se detectează patinarea roții spate. Este ideal atunci când se circulă în condiții alunecoase sau pe ploaie. Modul 3 KTRC este cel mai avansat sistem de management al motorului Kawasaki.
Bazat pe tehnologia racing, asistență ambreiaj anti-blocare roată acționează atât ca un limitator de cuplu, cât și ca un mecanism auto-servo care permite o tracțiune mai ușoară a manetei de ambreiaj.
Pe baza feedback-ului din activitățile de curse, asistență ambreiaj anti-blocare roată utilizează două tipuri de came (o came de asistență și o came cu alunecare) pentru a acționa butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună sau separat. În condiții normale de funcționare, camele de asistență funcționează ca un mecanism de autoservire, trăgând butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună pentru a comprima plăcile de ambreiaj. Acest lucru permite reducerea sarcinii totale a arcului de ambreiaj, ceea ce are ca rezultat o senzație mai ușoară a manetei de ambreiaj la acționarea ambreiajului. Atunci când apare o frânare excesivă a motorului ca urmare a retrogradărilor rapide (sau a unei retrogradări accidentale), intră în acțiune camele de alunecare, forțând separarea butucului de ambreiaj și a plăcii de acționare. Acest lucru eliberează presiunea asupra discurilor de ambreiaj pentru a reduce cuplul și ajută la prevenirea săltării și derapajului anvelopei spate. Această funcție este deosebit de utilă atunci când se rulează pe circuit.
Grupul de admisie dublu oferă o putere mai mare și ușurință de utilizare datorită unui al doilea set de clapete de accelerație controlate de ECU.
Motocicletele sport de ultimă generație folosesc adesea cilindru cu diametru mare pentru a genera niveluri ridicate de putere. Cu toate acestea, în cazul unor cilindri cu diametru mare, atunci când pilotul deschide brusc accelerația, răspunsul nerestricționat al cuplului poate fi puternic. Tehnologia cu două clapete de accelerație a fost concepută pentru a tempera răspunsul motorului, contribuind în același timp la performanță. La modelele cu grup de admisie dublu, există două clapete de accelerație pentru fiecare cilindru: pe lângă clapetele principale, care sunt legate fizic de manșonul de accelerație și controlate de pilot, un al doilea set de clapete, deschise și închise de sistemul ECU, reglează cu precizie cantitatea de aer pentru a asigura un răspuns natural și liniar. Cum aerul care trece prin corpurile de accelerație devine mai lin, eficiența arderii este îmbunătățită și puterea este crescută.
Suspensia spate Back-link orizontală își dispune unitatea de amortizare pe orizontală, contribuind în mare măsură la utilizarea eficientă a spațiului și la centralizarea masei.
În comparație cu suspensia spate tradițională Uni-Trak a Kawasaki, care montează unitatea de amortizare vertical, suspensia spate Horizontal Back-link dispune de unitatea de amortizare aproape orizontal. Aranjamentul original al suspensiei Kawasaki plasează unitatea de amortizare foarte aproape de centrul de greutate al motocicletei, contribuind în mod semnificativ la centralizarea masei. Și pentru că nu există nicio legătură sau unitate de amortizare care să iasă sub brațul oscilant, se eliberează spațiu pentru o cameră de pre-eliminare a gazelor de eșapament mai mare (o cameră de expansiune a gazelor de eșapament situată deasupra silencer-ului). Cu o cameră de pre-eliminare mai mare, volumul silencerului poate fi redus, iar componentele grele ale sistemului de eșapament pot fi concentrate mai aproape de centrul motocicletei, contribuind în continuare la centralizarea masei. Rezultatul este o manevrabilitate îmbunătățită în mod semnificativ. Un alt avantaj este că unitatea de amortizare este plasată departe de căldura emisă de sistemul de eșapament. Deoarece căldura provenită de la sistemul de eșapament nu mai este în proximitate, uleiul de suspensie și presiunea gazelor nu este afectat și performanța suspensiei este mai stabilă. Suspensia spate Horizontal Back-link oferă numeroase beneficii secundare de acest fel.
Selectarea modului de putere permite modificarea livrării de putere a motorului în funcție de situația de rulare.
Modelele echipate cu mai multe moduri de putere oferă motocicliștilor posibilitatea de a alege cu ușurință modul de livrare a puterii motorului pentru a se adapta la condițiile de rulare sau la preferințele acestora. În plus față de modul Full Power, sunt oferite unul (Low) sau două (Middle, Low) moduri alternative în care puterea maximă este limitată și răspunsul accelerației este mai blând.
Indicator Mod Economic este un simbol care apare în de bord pentru a indica un consum favorabil de combustibil, încurajând un mers mai eficient.
Folosind un control electronic setat cu atenție pentru o funcționare optimă a motorului, modelele Kawasaki pot obține un nivel ridicat de eficiență a combustibilului. Cu toate acestea, consumul de combustibil este de asemenea afectat de modul în care este utilizată accelerația, se schimbă viteza și de alte elemente care sunt determinate de stilul de pilotaj. Modul economic este o funcție care se activează atunci când stilul de mers rezultă consum redus. Sistemul monitorizează continuu consumul, indiferent de viteza vehiculului, turația motorului, accelerația și alte criterii de pilotaj. În momentul în care consumul este scăzut (adică eficiența este ridicată), pe ecranul LCD al bordului apare un marcaj „ECO”. Printr-un stil de pilotaj moderat, astfel încât marca „ECO” să figureze constant, consumul poate fi redus. Menținerea consumului scăzut, de asemenea, ajută cu siguranță la reducerea impactului negativ asupra mediului.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
Conectivitatea smartphone-urilor contribuie la o experiență îmbunătățită, permițând motocicliștilor să se conecteze la motocicleta lor wireless.
Tehnologia inteligentă permite motocicliștilor să se conecteze la motocicleta wireless. Cu ajutorul aplicației pentru smartphone RIDEOLOGY THE APP pot fi accesate o serie de funcții ale instrumentelor, contribuind la o experiență îmbunătățită de motociclism. Informațiile despre vehicul (cum ar fi kilometrajul, indicatorul de combustibil, programul de întreținere etc.) pot fi vizualizate pe telefon. Jurnalele de călătorie (variază în funcție de model, dar pot include traseul GPS, poziția vitezei, turația și alte informații) pot fi vizualizate pe smartphone. Atunci când este conectat, pe panoul de instrumente sunt afișate notificări telefonice (apel, e-mail). Motocicliștii pot, de asemenea, să facă modificări la setările afișajului instrumentelor de bord ale motocicletei (unități preferate, setarea ceasului și a datei etc.) prin intermediul smartphone-ului. Iar la anumite modele, este posibil chiar să se verifice și să se ajusteze setările vehiculului (cum ar fi Rider Mode, funcțiile de asistență electronică a motociclistului și setările de sarcină utilă).
KTRC (Kawasaki TRaction Control) cu 3 moduri, cel mai avansat sistem de control al tracțiunii de la Kawasaki, oferă o selecție de moduri pentru a se potrivi unei varietăți de situații de pilotaj, de la sport la touring.
KTRC cu 3 moduri de rulare într-un singur sistem de control al tracțiunii. KTRC în modul 1, asigură o stabilitate mare în situații de derapaj prin prevenirea patinării roților unde intervine și sistemul S-KTRC, care ajută la menținerea tracțiunii optime în situații de condus sportiv prin prezicerea raportului de patinare a roților din spate în timpul accelerării. Comutatorul convenabil de pe mâner permite schimbarea instantanee a tipului de control al tracțiunii prin selectarea unuia dintre cele trei moduri, chiar și în timpul mersului. Modurile 1 și 2 mențin tracțiunea optimă în timpul virajelor, ca S-KTRC. Proiectate cu gândul la pilotajul sportiv, acestea permit o accelerare bruscă la ieșirea din viraje prin maximizarea tracțiunii înainte de la roata din spate. Modurile 1 și 2 diferă în ceea ce privește gradul în care intervin. Modul 1, setat pentru condiții de drum uscat, cu aderență bună, menține raportul de alunecare ideal pentru a asigura o tracțiune optimă. Modul 3 funcționează ca și modul 1 KTRC, reducând puterea pentru a permite recâștigarea aderenței atunci când se detectează patinarea roții spate. Este ideal atunci când se circulă în condiții alunecoase sau pe ploaie. Modul 3 KTRC este cel mai avansat sistem de management al motorului Kawasaki.
Bazat pe tehnologia racing, asistență ambreiaj anti-blocare roată acționează atât ca un limitator de cuplu, cât și ca un mecanism auto-servo care permite o tracțiune mai ușoară a manetei de ambreiaj.
Pe baza feedback-ului din activitățile de curse, asistență ambreiaj anti-blocare roată utilizează două tipuri de came (o came de asistență și o came cu alunecare) pentru a acționa butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună sau separat. În condiții normale de funcționare, camele de asistență funcționează ca un mecanism de autoservire, trăgând butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună pentru a comprima plăcile de ambreiaj. Acest lucru permite reducerea sarcinii totale a arcului de ambreiaj, ceea ce are ca rezultat o senzație mai ușoară a manetei de ambreiaj la acționarea ambreiajului. Atunci când apare o frânare excesivă a motorului ca urmare a retrogradărilor rapide (sau a unei retrogradări accidentale), intră în acțiune camele de alunecare, forțând separarea butucului de ambreiaj și a plăcii de acționare. Acest lucru eliberează presiunea asupra discurilor de ambreiaj pentru a reduce cuplul și ajută la prevenirea săltării și derapajului anvelopei spate. Această funcție este deosebit de utilă atunci când se rulează pe circuit.
Grupul de admisie dublu oferă o putere mai mare și ușurință de utilizare datorită unui al doilea set de clapete de accelerație controlate de ECU.
Motocicletele sport de ultimă generație folosesc adesea cilindru cu diametru mare pentru a genera niveluri ridicate de putere. Cu toate acestea, în cazul unor cilindri cu diametru mare, atunci când pilotul deschide brusc accelerația, răspunsul nerestricționat al cuplului poate fi puternic. Tehnologia cu două clapete de accelerație a fost concepută pentru a tempera răspunsul motorului, contribuind în același timp la performanță. La modelele cu grup de admisie dublu, există două clapete de accelerație pentru fiecare cilindru: pe lângă clapetele principale, care sunt legate fizic de manșonul de accelerație și controlate de pilot, un al doilea set de clapete, deschise și închise de sistemul ECU, reglează cu precizie cantitatea de aer pentru a asigura un răspuns natural și liniar. Cum aerul care trece prin corpurile de accelerație devine mai lin, eficiența arderii este îmbunătățită și puterea este crescută.
Suspensia spate Back-link orizontală își dispune unitatea de amortizare pe orizontală, contribuind în mare măsură la utilizarea eficientă a spațiului și la centralizarea masei.
În comparație cu suspensia spate tradițională Uni-Trak a Kawasaki, care montează unitatea de amortizare vertical, suspensia spate Horizontal Back-link dispune de unitatea de amortizare aproape orizontal. Aranjamentul original al suspensiei Kawasaki plasează unitatea de amortizare foarte aproape de centrul de greutate al motocicletei, contribuind în mod semnificativ la centralizarea masei. Și pentru că nu există nicio legătură sau unitate de amortizare care să iasă sub brațul oscilant, se eliberează spațiu pentru o cameră de pre-eliminare a gazelor de eșapament mai mare (o cameră de expansiune a gazelor de eșapament situată deasupra silencer-ului). Cu o cameră de pre-eliminare mai mare, volumul silencerului poate fi redus, iar componentele grele ale sistemului de eșapament pot fi concentrate mai aproape de centrul motocicletei, contribuind în continuare la centralizarea masei. Rezultatul este o manevrabilitate îmbunătățită în mod semnificativ. Un alt avantaj este că unitatea de amortizare este plasată departe de căldura emisă de sistemul de eșapament. Deoarece căldura provenită de la sistemul de eșapament nu mai este în proximitate, uleiul de suspensie și presiunea gazelor nu este afectat și performanța suspensiei este mai stabilă. Suspensia spate Horizontal Back-link oferă numeroase beneficii secundare de acest fel.
Selectarea modului de putere permite modificarea livrării de putere a motorului în funcție de situația de rulare.
Modelele echipate cu mai multe moduri de putere oferă motocicliștilor posibilitatea de a alege cu ușurință modul de livrare a puterii motorului pentru a se adapta la condițiile de rulare sau la preferințele acestora. În plus față de modul Full Power, sunt oferite unul (Low) sau două (Middle, Low) moduri alternative în care puterea maximă este limitată și răspunsul accelerației este mai blând.
Indicator Mod Economic este un simbol care apare în de bord pentru a indica un consum favorabil de combustibil, încurajând un mers mai eficient.
Folosind un control electronic setat cu atenție pentru o funcționare optimă a motorului, modelele Kawasaki pot obține un nivel ridicat de eficiență a combustibilului. Cu toate acestea, consumul de combustibil este de asemenea afectat de modul în care este utilizată accelerația, se schimbă viteza și de alte elemente care sunt determinate de stilul de pilotaj. Modul economic este o funcție care se activează atunci când stilul de mers rezultă consum redus. Sistemul monitorizează continuu consumul, indiferent de viteza vehiculului, turația motorului, accelerația și alte criterii de pilotaj. În momentul în care consumul este scăzut (adică eficiența este ridicată), pe ecranul LCD al bordului apare un marcaj „ECO”. Printr-un stil de pilotaj moderat, astfel încât marca „ECO” să figureze constant, consumul poate fi redus. Menținerea consumului scăzut, de asemenea, ajută cu siguranță la reducerea impactului negativ asupra mediului.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
Engine type | Motor cu 4 cilindri în linie răcit cu lichid |
---|---|
Compression ratio | 11.8:1 |
Valve system | DOHC, 16 supape |
Bore x stroke | 73.4 x 56.0 mm |
Displacement | 948 cm³ |
Fuel system | Injecție de combustibil cu 2 rânduri de clapete : 36 mm x 4 |
Lubrication | Ungere forțată, carter-umed |
Starting system | Electric |
Ignition system | Digital |
Maximum power | 91.0 kW {123 PS} / 9,500 rpm |
---|---|
Maximum torque | 97.4 N•m {9.9 kgf•m} / 7,700 rpm |
CO2 emission | 117 g/km |
Fuel consumption | 4.8 l/100km |
CO2 emission 85 kW kit | 117 g/km |
Fuel consumption 85 kW kit | 4.8 l/100km |
Transmission | 6 viteze + marșarier cu schimbător |
Clutch | Multi-disc în ulei |
Primary reduction ratio | 1.627 (83/51) |
Gear ratios 1st | 2.600 (39/15) |
Gear ratios 2nd | 1.950 (39/20) |
Gear ratios 3rd | 1.600 (24/15) |
Gear ratios 4th | 1.389 (25/18) |
Gear ratios 5th | 1.217 (28/23) |
Gear ratios 6th | 1.069 (31/29) |
Final drive | Lanț nituit |
Final reduction ratio | 2.933 (44/15) |
Frame type | Tip spalier din oțel de înaltă rezistență |
---|---|
Trail | 110 mm |
Wheel travel front | 120 mm |
Wheel travel rear | 140 mm |
Tyre, front | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Tyre, rear | 180/55 ZR17 M/C (73W) |
L x W x H | 2,065 x 830 x 1,075 mm |
Steering angle L R | 33° / 33° |
Wheel base | 1,450 mm |
Ground clearance | 145 mm |
Fuel capacity | 17.0 litri |
Seat height | 830 mm |
Curb mass | 213 kg |
Front brake type | 2 discuri |
---|---|
Rear brake type | Disc unic |
Rear brake caliper type | Un singur piston |
Front suspension type | Furcă inversată cu amortizare în revenire, și reglarea pretensionării arcurilor |
Front suspension diameter | Ø 41 mm |
Rear suspension type | Back-link orizontal cu amortizare în revenire și reglarea pretensionării arcului |
Inpage Navigation Section: Accesorii
Material textil durabil și rezistent, stratificat și cu cusături etanșate. Rezistență la căldură până la 120 de grade Celsius. Branding subtil.
100% poliester. Cu săculeț pentru ambalare multifuncțional.
(Mărimea XL+ pentru top case are un compartiment suplimentar care poate fi deschis cu fermoar pentru a face loc top case-ului)
Linia Slip-On reprezintă primul pas în tuning-ul evacuării și oferă o creștere a performanței pentru Z900. Are un design conic, mai mic și mai scurt, toate orientate spre îmbunătățirea aspectului motocicletei.
Este fabricat din titan de înaltă calitate și greutate redusă, oferind o economie mare de greutate față de toba de eșapament originală și este finisat cu un capac de capăt din fibră de carbon lucrat manual pentru a adăuga la aspectul și atractivitatea sa. Oferă un sunet îmbogățit pentru o plăcere sporită.
Respectând aprobarea de tip EC/ECE, acest sistem de evacuare este un upgrade ușor, conceput pentru a îmbunătăți performanța motocicletei.
Protecția termică din carbon se vinde separat.
Dezvoltat în colaborare cu SP Connect, kitul constă dintr-un suport pentru ambreiaj, un modul antivibrații și o clema universală pentru telefon. Potrivit pentru majoritatea telefoanelor mobile; pur și simplu trageți coroana, strângeți șurubul și apoi împingeți coroana înapoi pentru a bloca telefonul. În timp ce rămâne complet operabil, telefonul dvs. poate fi acum atașat sau detașat de suport în câteva secunde.
Capacul transparent pentru ceasurile de bord mai mare ridică fluxul de aer din cockpit, menținând în același timp un aspect general agresiv.
Linia Slip-On reprezintă primul pas în tuning-ul evacuării și aduce o creștere a performanței pentru Z900. Are un design conic mai mic, mai scurt, cu scopul de a îmbunătăți aspectul motocicletei. Este fabricată din titan de înaltă calitate, ușoră, oferind o reducere semnificativă a greutății față de evacuarea standard, și este finisată cu o capăt de carbon construit manual pentru a îmbunătăți aspectul. Oferă un sunet îmbogățit pentru o experiență mai plăcută. Îndeplinind aprobarea de tip EC/ECE, această evacuare este o îmbunătățire ușoară concepută pentru a îmbunătăți performanța motocicletei. Învelișul termic din carbon nu este inclus.
Ajută la protejarea carcasei motorului împotriva deteriorării prin răsturnare.
Ajută la protejarea motocicletei tale împotriva daunelor cauzate de răsturnare.
Fabricat din nailon ABS durabil, designul funcțional, dar elegant și compact al acestui slider ax roată față adaugă un nivel suplimentar de protecție a motocicletei și ajută la protejarea furcilor de posibilele daune cauzate de răsturnare.
Geantă de rezervor semi-rigidă din nailon, special concepută pentru forma rezervorului.
Geantă de rezervor neagră/gri cu dungi reflectorizante și logo Kawasaki.
Buzunar cu fereastră transparentă din plastic în partea de sus a genții de rezervor, cu orificiu pentru căști.
Interiorul are compartimente pentru a preveni mișcarea obiectelor.
Include curea de umăr și husă de ploaie cu fereastră transparentă.
Dimensiuni: L350mm, lățime 223mm, înălțime 150mm
Greutate maximă de încărcare: 2kg
Capacitate de încărcare aproximativă: 4 litri.
Este necesar un suport corespunzător pentru montare.
Indiferent dacă doriți să vă parcați motocicleta într-o boxă sau în garaj, lăsați-o să se odihnească cu stil pe acest Covor de Garaj Kawasaki. Covorul respectă noile coduri de mediu FIM și oferă un nivel ridicat de absorbție și control al prafului.
Descoperă-ți următoarea aventură
Nivelul de provocare a plimbării. Planificați drumuri cu vânt și coline
Descoperiți cele mai bune trasee curatoriate din lume, în exclusivitate
Updates via Wi-Fi®. Nu este nevoie de computer
Descoperiți, personalizați și bucurați-vă de trasee uimitoare cu MyDrive
Compatibil cu Siri și Google Now™
Mesaje de pe smartphone citite cu voce tare, apelare hands-free
Hărți, trafic și servicii TomTom pe viață* la nivel mondial
Viteză de procesare dublă și pornire de cinci ori mai rapidă
CNC machined billet aluminium Oil Filler Cap with gold finish Note: Compatibility and availability of accessories may vary per specific model year, please check with your Kawasaki Dealer on availability and additional parts needed for installation
Citește mai multUn instrument esențial pentru pasionații de motociclete și mecanici deopotrivă. Proiectat pentru a oferi stabilitate și confort, acest stand permite accesul facil la roți, suspensie și alte componente.
Acest suport premium poate fi demontat, făcând transportul mult mai ușor. Suportul compact vine într-o cutie de transport de calitate, cu mâner integrat. Suportul este fabricat din oțel premium și are un finisaj verde și negru. Logo-ul Kawasaki este tăiat cu laser în oțel.
Opționale sunt furcile pentru a se potrivi preferințelor dumneavoastră;