Inpage Navigation Section: Overview
Poți învinge toți adversarii, dar există întotdeauna o provocare mai mare, să-l înfrunți pe cel din tine. Ninja ZX-10RR a fost dezvoltat pentru cei care spun da la orice provocare și care merită un adevărat campion. Modelul Ninja ZX-10RR are toate calitățile pentru a câștiga: caroserie aerodinamică complet nouă, cu mici stabilizatoare aerodinamice laterale integrate și faruri cu LED luminoase, bord cu display color TFT și conectivitate smartphone plus actualizări derivate de la Kawasaki Racing Team Expertiză World Superbike. Acum că ai Ninja focusat pe cursa, Face Yourself.
Culoare
Show all
Show less
€29,950.00
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Sistemul VAI utilizează un set de pâlnii de admisie mobile pentru a modifica înălțimea pâlniei de admisie. Atunci când pâlniile VAI sunt ridicate, aerul de admisie ocolește sistemul pentru o performanță optimă la turații înalte; atunci când sunt coborâte, aerul de admisie trece prin pâlniile de admisie mai înalte, pentru o performanță crescută la turații joase și medii. Mișcarea pâlniilor este reglată pentru a maximiza randamentul la toate turațiile. Utilizarea sistemului VAI este limitată la aplicațiile de curse. Pentru a activa sistemul, motocicleta trebuie să fie echipată cu ECU și subcontrolerul din kitul de curse. În configurația street-legal, sistemul este inactiv: pâlniile sunt fixate în poziția verticală.
Sistemul VAI utilizează un set de pâlnii de admisie mobile pentru a modifica înălțimea pâlniei de admisie. Atunci când pâlniile VAI sunt ridicate, aerul de admisie ocolește sistemul pentru o performanță optimă la turații înalte; atunci când sunt coborâte, aerul de admisie trece prin pâlniile de admisie mai înalte, pentru o performanță crescută la turații joase și medii. Mișcarea pâlniilor este reglată pentru a maximiza randamentul la toate turațiile. Utilizarea sistemului VAI este limitată la aplicațiile de curse. Pentru a activa sistemul, motocicleta trebuie să fie echipată cu ECU și subcontrolerul din kitul de curse. În configurația street-legal, sistemul este inactiv: pâlniile sunt fixate în poziția verticală.
Modurile all-inclusive care leagă S-KTRC și Power Mode permit piloților să seteze eficient controlul tracțiunii și livrarea de putere pentru a se adapta la o anumită situație de rulare.
Modurile all-inclusive care leagă S-KTRC și Power Mode permit piloților să seteze eficient controlul tracțiunii și livrarea de putere pentru a se adapta la o anumită situație de rulare.
Folosirea unor tije ușoare din titan contribuie la limita ridicată de turație a lui Ninja ZX-10RR, precum și la avantajul de 1 PS† de putere maximă față de modelul standard Ninja ZX-10R.
Folosirea unor tije ușoare din titan contribuie la limita ridicată de turație a lui Ninja ZX-10RR, precum și la avantajul de 1 PS† de putere maximă față de modelul standard Ninja ZX-10R.
Rapoartele de transmisie ale modelului Ninja ZX-10R au fost proiectate pentru circuit. Un pinion spate mai mare (39T >> 41T) și rapoarte mai scurte pentru treptele de viteză 1, 2 și 3 oferă o accelerație puternică în gama joasă și medie pentru ieșiri mai rapide din viraje, precum și o accelerație mai rapidă în afara liniei pentru lansări puternice pe circuit.
Rapoartele de transmisie ale modelului Ninja ZX-10R au fost proiectate pentru circuit. Un pinion spate mai mare (39T >> 41T) și rapoarte mai scurte pentru treptele de viteză 1, 2 și 3 oferă o accelerație puternică în gama joasă și medie pentru ieșiri mai rapide din viraje, precum și o accelerație mai rapidă în afara liniei pentru lansări puternice pe circuit.
Pistoanele ușoare economisesc 20 g fiecare. Greutatea mai mică a pistonului ajută la atingerea limitei de turație mai ridicate și contribuie la o urcare lină a turației.
Pistoanele ușoare economisesc 20 g fiecare. Greutatea mai mică a pistonului ajută la atingerea limitei de turație mai ridicate și contribuie la o urcare lină a turației.
Bazat pe feedback-ul primit de la motoarele de curse WSB Kawasaki, radiatorul de ulei răcit cu aer dispune de un circuit independent. Un design des întâlnit pe modelele de înaltă performanță.
Bazat pe feedback-ul primit de la motoarele de curse WSB Kawasaki, radiatorul de ulei răcit cu aer dispune de un circuit independent. Un design des întâlnit pe modelele de înaltă performanță.
Șaua dedicată doar pentru pilot subliniază orientarea către circuit a modelului Ninja ZX-10RR.
Șaua dedicată doar pentru pilot subliniază orientarea către circuit a modelului Ninja ZX-10RR.
Noul bord cu display color TFT de 4,3" color complet digital de 4,3" oferă cockpit-ului un aspect high-tech. Noul instrument de măsură oferă, de asemenea, caracteristici suplimentare indisponibile pe modelul anterior, inclusiv conectivitate cu smartphone-urile.
Noul bord cu display color TFT de 4,3" color complet digital de 4,3" oferă cockpit-ului un aspect high-tech. Noul instrument de măsură oferă, de asemenea, caracteristici suplimentare indisponibile pe modelul anterior, inclusiv conectivitate cu smartphone-urile.
Modelul Ninja ZX-10RR este echipat standard cu anvelope de top Pirelli Diablo Supercorsa SP.
Modelul Ninja ZX-10RR este echipat standard cu anvelope de top Pirelli Diablo Supercorsa SP.
Axe cu came specifici modelelor RR, concepuți pentru a stârni performanțe la turații înalte.
Axe cu came specifici modelelor RR, concepuți pentru a stârni performanțe la turații înalte.
Carena față aerodinamică, evidențiată de farurile LED compacte, de priza Ram Air și de parbrizul înalt, reprezintă "fața" stilului Ninja ZX-10R de nouă generație.
Carena față aerodinamică, evidențiată de farurile LED compacte, de priza Ram Air și de parbrizul înalt, reprezintă "fața" stilului Ninja ZX-10R de nouă generație.
Sistemul de pilot automat Kawasaki permite menținerea viteze dorite prin simpla apăsare a unui buton. Odată activat, pilotul nu trebuie să acționeze constant accelerația. Acest lucru reduce stresul asupra mâinii drepte atunci când se parcurg distanțe lungi, permițând o călătorie relaxată și contribuind la un nivel ridicat de confort.
Sistemul de pilot automat Kawasaki permite menținerea viteze dorite prin simpla apăsare a unui buton. Odată activat, pilotul nu trebuie să acționeze constant accelerația. Acest lucru reduce stresul asupra mâinii drepte atunci când se parcurg distanțe lungi, permițând o călătorie relaxată și contribuind la un nivel ridicat de confort.
Jantele multidirecționale cu 7 spițe din aluminiu forjat, dezvoltate special de Marchesini, contribuie la o manevrabilitate mai ușoară - în special la schimbarea direcției. Acestea oferă un echilibru între o rigiditate ridicată și un moment de inerție semnificativ redus, în timp ce finisajul lor prelucrat contribuie la un aspect de înaltă calitate.
Jantele multidirecționale cu 7 spițe din aluminiu forjat, dezvoltate special de Marchesini, contribuie la o manevrabilitate mai ușoară - în special la schimbarea direcției. Acestea oferă un echilibru între o rigiditate ridicată și un moment de inerție semnificativ redus, în timp ce finisajul lor prelucrat contribuie la un aspect de înaltă calitate.
Completând stabilitatea foarte apreciată a modelului 2019, actualizările aduse geometriei șasiului contribuie la creșterea performanțelor în viraje și la o manevrabilitate ușoară.
Completând stabilitatea foarte apreciată a modelului 2019, actualizările aduse geometriei șasiului contribuie la creșterea performanțelor în viraje și la o manevrabilitate ușoară.
Pivoții se îmbină perfect cu pistoanele și au un strat DLC (Diamond-Like Carbon) pentru a proteja împotriva uzurii.
Pivoții se îmbină perfect cu pistoanele și au un strat DLC (Diamond-Like Carbon) pentru a proteja împotriva uzurii.
Cele două etriere monobloc Brembo M50 de înaltă specificație care prind discuri mari de Ø 330 mm, cilindrul principal cu pompă radială special pregătit și conductele cu împletitură de oțel de calitate competițională* oferă performanțe de frânare de nivel superior. *Conducte cu împletitură din oțel numai pe Ninja ZX-10RR.
Cele două etriere monobloc Brembo M50 de înaltă specificație care prind discuri mari de Ø 330 mm, cilindrul principal cu pompă radială special pregătit și conductele cu împletitură de oțel de calitate competițională* oferă performanțe de frânare de nivel superior. *Conducte cu împletitură din oțel numai pe Ninja ZX-10RR.
Aripi încorporate în carena frontală generează forță de apăsare care ajută la menținerea roții din față pe sol în timpul accelerațiilor puternice.
Aripi încorporate în carena frontală generează forță de apăsare care ajută la menținerea roții din față pe sol în timpul accelerațiilor puternice.
În semn de recunoaștere a realizărilor sale în Campionatul Mondial de Superbike, a fost acordată o permisiune specială pentru utilizarea logoului River Mark pe Ninja ZX-10RR. Aceasta este prima utilizare a acestuia pe un model de serie nonsupercharged.
În semn de recunoaștere a realizărilor sale în Campionatul Mondial de Superbike, a fost acordată o permisiune specială pentru utilizarea logoului River Mark pe Ninja ZX-10RR. Aceasta este prima utilizare a acestuia pe un model de serie nonsupercharged.
Pozițiile ghidonului și ale scărițelor contribuie la o poziție de pilotaj mai agresivă, axată pe circuit, în timp ce un nou design al șeii ajută piloții să reducă la minim rezistența la înaintare atunci când sunt complet ascunși în spatele parbrizului.
Pozițiile ghidonului și ale scărițelor contribuie la o poziție de pilotaj mai agresivă, axată pe circuit, în timp ce un nou design al șeii ajută piloții să reducă la minim rezistența la înaintare atunci când sunt complet ascunși în spatele parbrizului.
Actualizările aduse motorului puternic al modelului Ninja ZX-10R oferă emisii mai puțin poluante, menținând în același timp performanțele predecesorului său.
Actualizările aduse motorului puternic al modelului Ninja ZX-10R oferă emisii mai puțin poluante, menținând în același timp performanțele predecesorului său.
Amortizorul BFF (Balance Free Front Fork) și amortizorul BFRC lite (Balance Free Rear Cushion) dezvoltat de WSB beneficiază de setări mai orientate spre circuit, inclusiv o rată a arcului mai mică (21,5 N/mm >>21,0 N/mm), completată de o amortizare mai fermă a compresiei și mai moale a revenirii. Setările ușurează greutatea roții din față și contribuie la o manevrabilitate mai ușoară.
Amortizorul BFF (Balance Free Front Fork) și amortizorul BFRC lite (Balance Free Rear Cushion) dezvoltat de WSB beneficiază de setări mai orientate spre circuit, inclusiv o rată a arcului mai mică (21,5 N/mm >>21,0 N/mm), completată de o amortizare mai fermă a compresiei și mai moale a revenirii. Setările ușurează greutatea roții din față și contribuie la o manevrabilitate mai ușoară.
Sistemul VAI utilizează un set de pâlnii de admisie mobile pentru a modifica înălțimea pâlniei de admisie. Atunci când pâlniile VAI sunt ridicate, aerul de admisie ocolește sistemul pentru o performanță optimă la turații înalte; atunci când sunt coborâte, aerul de admisie trece prin pâlniile de admisie mai înalte, pentru o performanță crescută la turații joase și medii. Mișcarea pâlniilor este reglată pentru a maximiza randamentul la toate turațiile. Utilizarea sistemului VAI este limitată la aplicațiile de curse. Pentru a activa sistemul, motocicleta trebuie să fie echipată cu ECU și subcontrolerul din kitul de curse. În configurația street-legal, sistemul este inactiv: pâlniile sunt fixate în poziția verticală.
Sistemul VAI utilizează un set de pâlnii de admisie mobile pentru a modifica înălțimea pâlniei de admisie. Atunci când pâlniile VAI sunt ridicate, aerul de admisie ocolește sistemul pentru o performanță optimă la turații înalte; atunci când sunt coborâte, aerul de admisie trece prin pâlniile de admisie mai înalte, pentru o performanță crescută la turații joase și medii. Mișcarea pâlniilor este reglată pentru a maximiza randamentul la toate turațiile. Utilizarea sistemului VAI este limitată la aplicațiile de curse. Pentru a activa sistemul, motocicleta trebuie să fie echipată cu ECU și subcontrolerul din kitul de curse. În configurația street-legal, sistemul este inactiv: pâlniile sunt fixate în poziția verticală.
Modurile all-inclusive care leagă S-KTRC și Power Mode permit piloților să seteze eficient controlul tracțiunii și livrarea de putere pentru a se adapta la o anumită situație de rulare.
Modurile all-inclusive care leagă S-KTRC și Power Mode permit piloților să seteze eficient controlul tracțiunii și livrarea de putere pentru a se adapta la o anumită situație de rulare.
Folosirea unor tije ușoare din titan contribuie la limita ridicată de turație a lui Ninja ZX-10RR, precum și la avantajul de 1 PS† de putere maximă față de modelul standard Ninja ZX-10R.
Folosirea unor tije ușoare din titan contribuie la limita ridicată de turație a lui Ninja ZX-10RR, precum și la avantajul de 1 PS† de putere maximă față de modelul standard Ninja ZX-10R.
Rapoartele de transmisie ale modelului Ninja ZX-10R au fost proiectate pentru circuit. Un pinion spate mai mare (39T >> 41T) și rapoarte mai scurte pentru treptele de viteză 1, 2 și 3 oferă o accelerație puternică în gama joasă și medie pentru ieșiri mai rapide din viraje, precum și o accelerație mai rapidă în afara liniei pentru lansări puternice pe circuit.
Rapoartele de transmisie ale modelului Ninja ZX-10R au fost proiectate pentru circuit. Un pinion spate mai mare (39T >> 41T) și rapoarte mai scurte pentru treptele de viteză 1, 2 și 3 oferă o accelerație puternică în gama joasă și medie pentru ieșiri mai rapide din viraje, precum și o accelerație mai rapidă în afara liniei pentru lansări puternice pe circuit.
Pistoanele ușoare economisesc 20 g fiecare. Greutatea mai mică a pistonului ajută la atingerea limitei de turație mai ridicate și contribuie la o urcare lină a turației.
Pistoanele ușoare economisesc 20 g fiecare. Greutatea mai mică a pistonului ajută la atingerea limitei de turație mai ridicate și contribuie la o urcare lină a turației.
Bazat pe feedback-ul primit de la motoarele de curse WSB Kawasaki, radiatorul de ulei răcit cu aer dispune de un circuit independent. Un design des întâlnit pe modelele de înaltă performanță.
Bazat pe feedback-ul primit de la motoarele de curse WSB Kawasaki, radiatorul de ulei răcit cu aer dispune de un circuit independent. Un design des întâlnit pe modelele de înaltă performanță.
Șaua dedicată doar pentru pilot subliniază orientarea către circuit a modelului Ninja ZX-10RR.
Șaua dedicată doar pentru pilot subliniază orientarea către circuit a modelului Ninja ZX-10RR.
Noul bord cu display color TFT de 4,3" color complet digital de 4,3" oferă cockpit-ului un aspect high-tech. Noul instrument de măsură oferă, de asemenea, caracteristici suplimentare indisponibile pe modelul anterior, inclusiv conectivitate cu smartphone-urile.
Noul bord cu display color TFT de 4,3" color complet digital de 4,3" oferă cockpit-ului un aspect high-tech. Noul instrument de măsură oferă, de asemenea, caracteristici suplimentare indisponibile pe modelul anterior, inclusiv conectivitate cu smartphone-urile.
Modelul Ninja ZX-10RR este echipat standard cu anvelope de top Pirelli Diablo Supercorsa SP.
Modelul Ninja ZX-10RR este echipat standard cu anvelope de top Pirelli Diablo Supercorsa SP.
Axe cu came specifici modelelor RR, concepuți pentru a stârni performanțe la turații înalte.
Axe cu came specifici modelelor RR, concepuți pentru a stârni performanțe la turații înalte.
Carena față aerodinamică, evidențiată de farurile LED compacte, de priza Ram Air și de parbrizul înalt, reprezintă "fața" stilului Ninja ZX-10R de nouă generație.
Carena față aerodinamică, evidențiată de farurile LED compacte, de priza Ram Air și de parbrizul înalt, reprezintă "fața" stilului Ninja ZX-10R de nouă generație.
Sistemul de pilot automat Kawasaki permite menținerea viteze dorite prin simpla apăsare a unui buton. Odată activat, pilotul nu trebuie să acționeze constant accelerația. Acest lucru reduce stresul asupra mâinii drepte atunci când se parcurg distanțe lungi, permițând o călătorie relaxată și contribuind la un nivel ridicat de confort.
Sistemul de pilot automat Kawasaki permite menținerea viteze dorite prin simpla apăsare a unui buton. Odată activat, pilotul nu trebuie să acționeze constant accelerația. Acest lucru reduce stresul asupra mâinii drepte atunci când se parcurg distanțe lungi, permițând o călătorie relaxată și contribuind la un nivel ridicat de confort.
Jantele multidirecționale cu 7 spițe din aluminiu forjat, dezvoltate special de Marchesini, contribuie la o manevrabilitate mai ușoară - în special la schimbarea direcției. Acestea oferă un echilibru între o rigiditate ridicată și un moment de inerție semnificativ redus, în timp ce finisajul lor prelucrat contribuie la un aspect de înaltă calitate.
Jantele multidirecționale cu 7 spițe din aluminiu forjat, dezvoltate special de Marchesini, contribuie la o manevrabilitate mai ușoară - în special la schimbarea direcției. Acestea oferă un echilibru între o rigiditate ridicată și un moment de inerție semnificativ redus, în timp ce finisajul lor prelucrat contribuie la un aspect de înaltă calitate.
Completând stabilitatea foarte apreciată a modelului 2019, actualizările aduse geometriei șasiului contribuie la creșterea performanțelor în viraje și la o manevrabilitate ușoară.
Completând stabilitatea foarte apreciată a modelului 2019, actualizările aduse geometriei șasiului contribuie la creșterea performanțelor în viraje și la o manevrabilitate ușoară.
Pivoții se îmbină perfect cu pistoanele și au un strat DLC (Diamond-Like Carbon) pentru a proteja împotriva uzurii.
Pivoții se îmbină perfect cu pistoanele și au un strat DLC (Diamond-Like Carbon) pentru a proteja împotriva uzurii.
Cele două etriere monobloc Brembo M50 de înaltă specificație care prind discuri mari de Ø 330 mm, cilindrul principal cu pompă radială special pregătit și conductele cu împletitură de oțel de calitate competițională* oferă performanțe de frânare de nivel superior. *Conducte cu împletitură din oțel numai pe Ninja ZX-10RR.
Cele două etriere monobloc Brembo M50 de înaltă specificație care prind discuri mari de Ø 330 mm, cilindrul principal cu pompă radială special pregătit și conductele cu împletitură de oțel de calitate competițională* oferă performanțe de frânare de nivel superior. *Conducte cu împletitură din oțel numai pe Ninja ZX-10RR.
Aripi încorporate în carena frontală generează forță de apăsare care ajută la menținerea roții din față pe sol în timpul accelerațiilor puternice.
Aripi încorporate în carena frontală generează forță de apăsare care ajută la menținerea roții din față pe sol în timpul accelerațiilor puternice.
În semn de recunoaștere a realizărilor sale în Campionatul Mondial de Superbike, a fost acordată o permisiune specială pentru utilizarea logoului River Mark pe Ninja ZX-10RR. Aceasta este prima utilizare a acestuia pe un model de serie nonsupercharged.
În semn de recunoaștere a realizărilor sale în Campionatul Mondial de Superbike, a fost acordată o permisiune specială pentru utilizarea logoului River Mark pe Ninja ZX-10RR. Aceasta este prima utilizare a acestuia pe un model de serie nonsupercharged.
Pozițiile ghidonului și ale scărițelor contribuie la o poziție de pilotaj mai agresivă, axată pe circuit, în timp ce un nou design al șeii ajută piloții să reducă la minim rezistența la înaintare atunci când sunt complet ascunși în spatele parbrizului.
Pozițiile ghidonului și ale scărițelor contribuie la o poziție de pilotaj mai agresivă, axată pe circuit, în timp ce un nou design al șeii ajută piloții să reducă la minim rezistența la înaintare atunci când sunt complet ascunși în spatele parbrizului.
Actualizările aduse motorului puternic al modelului Ninja ZX-10R oferă emisii mai puțin poluante, menținând în același timp performanțele predecesorului său.
Actualizările aduse motorului puternic al modelului Ninja ZX-10R oferă emisii mai puțin poluante, menținând în același timp performanțele predecesorului său.
Amortizorul BFF (Balance Free Front Fork) și amortizorul BFRC lite (Balance Free Rear Cushion) dezvoltat de WSB beneficiază de setări mai orientate spre circuit, inclusiv o rată a arcului mai mică (21,5 N/mm >>21,0 N/mm), completată de o amortizare mai fermă a compresiei și mai moale a revenirii. Setările ușurează greutatea roții din față și contribuie la o manevrabilitate mai ușoară.
Amortizorul BFF (Balance Free Front Fork) și amortizorul BFRC lite (Balance Free Rear Cushion) dezvoltat de WSB beneficiază de setări mai orientate spre circuit, inclusiv o rată a arcului mai mică (21,5 N/mm >>21,0 N/mm), completată de o amortizare mai fermă a compresiei și mai moale a revenirii. Setările ușurează greutatea roții din față și contribuie la o manevrabilitate mai ușoară.
Engine type | Motor cu 4 cilindri în linie răcit cu lichid |
---|---|
Compression ratio | 13.0:1 |
Valve system | DOHC, 16 supape |
Bore x stroke | 76.0 x 55.0 mm |
Displacement | 998 cm³ |
Fuel system | Injecție de combustibil cu 2 injectoare: 47 mm x 4 |
Lubrication | Ungere forțată, carter-umed |
Starting system | Electric |
Ignition system | Digital |
Maximum power | 147.1 kW {200 PS} / 13,600 rpm |
---|---|
Maximum power with RAM Air | 154.5 kW {210 PS} / 13,600 rpm |
Maximum torque | 111.0 N•m {11.3 kgf•m} / 11,500 rpm |
CO2 emission | 143 g/km |
Fuel consumption | 6.1 l/100km |
Transmission | 6 viteze + marșarier cu schimbător și cutie de viteză |
Clutch | Multi-disc în ulei |
Primary reduction ratio | 1.681 (79/47) |
Gear ratios 1st | 2.600 (39/15) |
Gear ratios 2nd | 2.158 (41/19) |
Gear ratios 3rd | 1.882 (32/17) |
Gear ratios 4th | 1.650 (33/20) |
Gear ratios 5th | 1.476 (31/21) |
Gear ratios 6th | 1.304 (30/23) |
Final drive | Lanț nituit |
Final reduction ratio | 2.412 (41/17) |
Frame type | Casetă dublă din aluminiu turnat |
---|---|
Trail | 105 mm |
Wheel travel front | 120 mm |
Wheel travel rear | 115 mm |
Tyre, front | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Tyre, rear | 190/55 ZR17 M/C (75W) |
L x W x H | 2,085 x 750 x 1,185 mm |
Steering angle L R | 27° / 27° |
Wheel base | 1,450 mm |
Ground clearance | 135 mm |
Fuel capacity | 17.0 litri |
Seat height | 835 mm |
Curb mass | 207 kg |
Front brake type | 2 Discuri Brembo semi-flotante |
---|---|
Front brake diameter | Ø 330 mm |
Front brake caliper type | Radial-mount Brembo M50 monobloc opus cu 4 pistoane |
Rear brake type | Disc unic |
Rear brake diameter | Ø 220 mm |
Rear brake caliper type | Un singur piston |
Front suspension type | Furcă de tip balansare libera inversată cu cameră de compresie externă, amortizare în compresie și în revenire, posibilitatea de reglare a pretensionării arcurilor și arcuri de top-out |
Front suspension diameter | Ø 43 mm |
Rear suspension type | Amortizor BFRC lite cu fixare spate orizontală încărcat cu gaz cu rezervor piggyback, amortizare în compresie și revenire, reglaj de pretensionare a arcului și arc de top-out |
Inpage Navigation Section: Accesorii
Material textil durabil și rezistent, stratificat și cu cusături etanșate. Rezistență la căldură până la 120 de grade Celsius. Branding subtil.
100% poliester. Cu săculeț pentru ambalare multifuncțional.
(Mărimea XL+ pentru top case are un compartiment suplimentar care poate fi deschis cu fermoar pentru a face loc top case-ului)
Sistem complet Evolution line cu colectoare din titan și eșapament hexagonal din carbon. Acest sistem asigură o creștere semnificativă atât a puterii, cât și a cuplului, pe întregul segment de turații, însoțită și de o reducere mare a greutății.
Include un suport din carbon pentru a înlocui suportul original pentru picioare din aluminiu.
Ar trebui utilizat numai în combinație cu tuningul de injecție de combustibil pentru a preveni deteriorarea motorului și pentru a obține performanțe maxime.
(Nu este destinat utilizării pe stradă)
Ajută la menținerea încălzirii mâinilor pe șosea cu un sistem de încălzire a ghidonului proiectat ergonomic pentru a minimiza volumul adăugat la ghidon.
Seturile de slidere pentru cadru sunt fabricate din nailon negru turnat pe adaptoare de montare metalice și prezintă logo-ul Kawasaki.
Seturi de încălzitoare de pneuri similare cu cele folosite de echipa superbike KRT. Încălzitoare de pneuri cu tehnologie de încălzire din fibră de carbon. Acest lucru oferă încălzire rapidă a pneului și jantei fără supraîncălzire locală și o temperatură constantă. Lateralele încălzitorului de pneuri se întind mult peste flanșa jantei menținând căldura în interior. Astfel, presiunea pneului este stabilizată. Un termostat de înaltă precizie asigură o temperatură țintă de 80-85 °C. La o temperatură ambientală de 20 °C, durează aproximativ 35 de minute să atingă o temperatură a pneului de 80-85 °C și o temperatură a jantei de aproximativ 40°C. Încălzitoarele de pneuri sunt echipate cu un LED indicator roșu pentru a indica modul activ de încălzire. Părțile laterale sunt fabricate din 'NOMEX', un material rezistent la căldură de înaltă calitate, pentru o fiabilitate optimă. O clapă centrală de velcro și elastice integrate lateral permit asamblarea și dezasamblarea ușoară și rapidă. Conexiunea este un cablu de alimentare de 1,8 m, cu mufă euro. Potrivit pentru pneuri față 120-17" și pneuri spate 195-200-17".
Indiferent dacă doriți să vă parcați motocicleta într-o boxă sau în garaj, lăsați-o să se odihnească cu stil pe acest Covor de Garaj Kawasaki. Covorul respectă noile coduri de mediu FIM și oferă un nivel ridicat de absorbție și control al prafului.
Dezvoltat în colaborare cu SP Connect, kitul constă dintr-un montaj pe ambreiaj, un modul antivibrații și o clema universală pentru telefon. Se potrivește pentru majoritatea telefoanelor mobile; Pur și simplu trageți coroana, strângeți șurubul și apoi împingeți coroana înapoi pentru a bloca telefonul. În timp ce rămâne complet utilizabil, telefonul dvs. poate fi acum atașat sau detasat de suport în câteva secunde.
Citește mai multFabricată dintr-un material rezistent la rupere, tip fagure de miere. Rezistență la căldură până la 120 de grade Celsius. Branding subtil. 100% poliester. Cu sac de transport. Potrivit pentru:
Realizată dintr-un material rezistent la rupere, tip fagure de miere, cu rezistență la căldură până la 120 de grade Celsius. Branding subtil. 100% poliester. Cu geantă de transport multi-utilizabilă. Se potrivește la:
Un instrument esențial pentru pasionații de motociclete și mecanici deopotrivă. Proiectat pentru a oferi stabilitate și confort, acest stand permite accesul facil la roți, suspensie și alte componente.
Acest suport premium poate fi demontat, făcând transportul mult mai ușor. Suportul compact vine într-o cutie de transport de calitate, cu mâner integrat. Suportul este fabricat din oțel premium și are un finisaj verde și negru. Logo-ul Kawasaki este tăiat cu laser în oțel.
Opționale sunt furcile pentru a se potrivi preferințelor dumneavoastră;