Inpage Navigation Section: Overview
Poți învinge toți adversarii, dar există întotdeauna o provocare mai mare, să-l înfrunți pe cel din tine. Ninja ZX-10R a fost dezvoltat pentru cei care spun da la orice provocare și care merită un adevărat campion. Noul Ninja ZX-10R are toate alitățile pentru a câștiga: caroserie aerodinamică complet nouă, cu mici stabilizatoare aerodinamice laterale integrate și faruri cu LED luminoase, bord cu display color TFT și conectivitate smartphone plus actualizări derivate de la Kawasaki Racing Team Expertiză World Superbike. Acum că ai Ninja focusat pe cursa, Face Yourself.
Culori
Show all
Show less
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Noul bord cu display color TFT de 4,3" color complet digital de 4,3" oferă cockpit-ului un aspect high-tech. Noul instrument de măsură oferă, de asemenea, caracteristici suplimentare indisponibile pe modelul anterior, inclusiv conectivitate cu smartphone-urile.
Noul bord cu display color TFT de 4,3" color complet digital de 4,3" oferă cockpit-ului un aspect high-tech. Noul instrument de măsură oferă, de asemenea, caracteristici suplimentare indisponibile pe modelul anterior, inclusiv conectivitate cu smartphone-urile.
Aripi încorporate în carena frontală generează forță de apăsare care ajută la menținerea roții din față pe sol în timpul accelerațiilor puternice.
Aripi încorporate în carena frontală generează forță de apăsare care ajută la menținerea roții din față pe sol în timpul accelerațiilor puternice.
Pozițiile actualizate ale ghidonului și ale scărițelor contribuie la o poziție de pilotaj mai agresivă, axată pe circuit, în timp ce noul design al șeii ajută pilotul să reducă la minimum rezistența la înaintare atunci când sunt ascunși în spatele parbrizului pe linia dreaptă.
Pozițiile actualizate ale ghidonului și ale scărițelor contribuie la o poziție de pilotaj mai agresivă, axată pe circuit, în timp ce noul design al șeii ajută pilotul să reducă la minimum rezistența la înaintare atunci când sunt ascunși în spatele parbrizului pe linia dreaptă.
Actualizările aduse motorului puternic al modelului Ninja ZX-10R oferă emisii mai puțin poluante, menținând în același timp performanțele predecesorului său.
Actualizările aduse motorului puternic al modelului Ninja ZX-10R oferă emisii mai puțin poluante, menținând în același timp performanțele predecesorului său.
Un cip Bluetooth încorporat în panoul de bord le permite piloților să se conecteze la motocicleta lor wireless. Utilizând aplicația pentru smartphone „Rideology the App”, pot fi accesate o serie de funcții.
Un cip Bluetooth încorporat în panoul de bord le permite piloților să se conecteze la motocicleta lor wireless. Utilizând aplicația pentru smartphone „Rideology the App”, pot fi accesate o serie de funcții.
Modurile all-inclusive care leagă S-KTRC și Power Mode permit piloților să seteze eficient controlul tracțiunii și livrarea de putere pentru a se adapta la o anumită situație de rulare.
Modurile all-inclusive care leagă S-KTRC și Power Mode permit piloților să seteze eficient controlul tracțiunii și livrarea de putere pentru a se adapta la o anumită situație de rulare.
Cele două etriere monobloc Brembo M50 de înaltă specificație care prind discuri mari de Ø 330 mm, cilindrul principal cu pompă radială special pregătit și conductele cu împletitură de oțel de calitate competițională* oferă performanțe de frânare de nivel superior. *Conducte cu împletitură din oțel numai pe Ninja ZX-10RR.
Cele două etriere monobloc Brembo M50 de înaltă specificație care prind discuri mari de Ø 330 mm, cilindrul principal cu pompă radială special pregătit și conductele cu împletitură de oțel de calitate competițională* oferă performanțe de frânare de nivel superior. *Conducte cu împletitură din oțel numai pe Ninja ZX-10RR.
Carena față aerodinamică, evidențiată de farurile LED compacte, de priza Ram Air și de parbrizul înalt, reprezintă "fața" stilului Ninja ZX-10R de nouă generație.
Carena față aerodinamică, evidențiată de farurile LED compacte, de priza Ram Air și de parbrizul înalt, reprezintă "fața" stilului Ninja ZX-10R de nouă generație.
Completând stabilitatea foarte apreciată a modelului 2019, actualizările aduse geometriei șasiului contribuie la creșterea performanțelor în viraje și la o manevrabilitate ușoară.
Completând stabilitatea foarte apreciată a modelului 2019, actualizările aduse geometriei șasiului contribuie la creșterea performanțelor în viraje și la o manevrabilitate ușoară.
Noul bord cu display color TFT de 4,3" color complet digital de 4,3" oferă cockpit-ului un aspect high-tech. Noul instrument de măsură oferă, de asemenea, caracteristici suplimentare indisponibile pe modelul anterior, inclusiv conectivitate cu smartphone-urile.
Noul bord cu display color TFT de 4,3" color complet digital de 4,3" oferă cockpit-ului un aspect high-tech. Noul instrument de măsură oferă, de asemenea, caracteristici suplimentare indisponibile pe modelul anterior, inclusiv conectivitate cu smartphone-urile.
Aripi încorporate în carena frontală generează forță de apăsare care ajută la menținerea roții din față pe sol în timpul accelerațiilor puternice.
Aripi încorporate în carena frontală generează forță de apăsare care ajută la menținerea roții din față pe sol în timpul accelerațiilor puternice.
Pozițiile actualizate ale ghidonului și ale scărițelor contribuie la o poziție de pilotaj mai agresivă, axată pe circuit, în timp ce noul design al șeii ajută pilotul să reducă la minimum rezistența la înaintare atunci când sunt ascunși în spatele parbrizului pe linia dreaptă.
Pozițiile actualizate ale ghidonului și ale scărițelor contribuie la o poziție de pilotaj mai agresivă, axată pe circuit, în timp ce noul design al șeii ajută pilotul să reducă la minimum rezistența la înaintare atunci când sunt ascunși în spatele parbrizului pe linia dreaptă.
Actualizările aduse motorului puternic al modelului Ninja ZX-10R oferă emisii mai puțin poluante, menținând în același timp performanțele predecesorului său.
Actualizările aduse motorului puternic al modelului Ninja ZX-10R oferă emisii mai puțin poluante, menținând în același timp performanțele predecesorului său.
Un cip Bluetooth încorporat în panoul de bord le permite piloților să se conecteze la motocicleta lor wireless. Utilizând aplicația pentru smartphone „Rideology the App”, pot fi accesate o serie de funcții.
Un cip Bluetooth încorporat în panoul de bord le permite piloților să se conecteze la motocicleta lor wireless. Utilizând aplicația pentru smartphone „Rideology the App”, pot fi accesate o serie de funcții.
Modurile all-inclusive care leagă S-KTRC și Power Mode permit piloților să seteze eficient controlul tracțiunii și livrarea de putere pentru a se adapta la o anumită situație de rulare.
Modurile all-inclusive care leagă S-KTRC și Power Mode permit piloților să seteze eficient controlul tracțiunii și livrarea de putere pentru a se adapta la o anumită situație de rulare.
Cele două etriere monobloc Brembo M50 de înaltă specificație care prind discuri mari de Ø 330 mm, cilindrul principal cu pompă radială special pregătit și conductele cu împletitură de oțel de calitate competițională* oferă performanțe de frânare de nivel superior. *Conducte cu împletitură din oțel numai pe Ninja ZX-10RR.
Cele două etriere monobloc Brembo M50 de înaltă specificație care prind discuri mari de Ø 330 mm, cilindrul principal cu pompă radială special pregătit și conductele cu împletitură de oțel de calitate competițională* oferă performanțe de frânare de nivel superior. *Conducte cu împletitură din oțel numai pe Ninja ZX-10RR.
Carena față aerodinamică, evidențiată de farurile LED compacte, de priza Ram Air și de parbrizul înalt, reprezintă "fața" stilului Ninja ZX-10R de nouă generație.
Carena față aerodinamică, evidențiată de farurile LED compacte, de priza Ram Air și de parbrizul înalt, reprezintă "fața" stilului Ninja ZX-10R de nouă generație.
Completând stabilitatea foarte apreciată a modelului 2019, actualizările aduse geometriei șasiului contribuie la creșterea performanțelor în viraje și la o manevrabilitate ușoară.
Completând stabilitatea foarte apreciată a modelului 2019, actualizările aduse geometriei șasiului contribuie la creșterea performanțelor în viraje și la o manevrabilitate ușoară.
Engine type | Motor cu 4 cilindri în linie răcit cu lichid |
---|---|
Compression ratio | 13.0:1 |
Valve system | DOHC, 16 supape |
Bore x stroke | 76.0 x 55.0 mm |
Displacement | 998 cm³ |
Fuel system | Injecție de combustibil cu 2 injectoare: 47 mm x 4 |
Lubrication | Ungere forțată, carter umed cu ulei de răcire |
Starting system | Electric |
Ignition system | Digital |
Maximum power | 149.3 kW {203 PS} / 13,200 rpm |
---|---|
Maximum power with RAM Air | 156.8 kW {213 PS} / 13,200 rpm |
Maximum torque | 114.9 N•m {11.7 kgf•m} / 11,400 rpm |
CO2 emission | 140 g/km |
Fuel consumption | 6.0 l/100km |
CO2 emission 85 kW kit | 151 g/km |
Fuel consumption 85 kW kit | 5.9 l/100km |
Transmission | 6 viteze + marșarier cu schimbător și cutie de viteză |
Clutch | Multi-disc în ulei |
Primary reduction ratio | 1.681 (79/47) |
Gear ratios 1st | 2.600 (39/15) |
Gear ratios 2nd | 2.158 (41/19) |
Gear ratios 3rd | 1.882 (32/17) |
Gear ratios 4th | 1.650 (33/20) |
Gear ratios 5th | 1.476 (31/21) |
Gear ratios 6th | 1.304 (30/23) |
Final drive | Lanț nituit |
Final reduction ratio | 2.412 (41/17) |
Frame type | Casetă dublă din aluminiu turnat |
---|---|
Trail | 105 mm |
Wheel travel front | 120 mm |
Wheel travel rear | 115 mm |
Tyre, front | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Tyre, rear | 190/55 ZR17 M/C (75W) |
L x W x H | 2,085 x 750 x 1,185 mm |
Steering angle L R | 27° / 27° |
Wheel base | 1,450 mm |
Ground clearance | 135 mm |
Fuel capacity | 17.0 litri |
Seat height | 835 mm |
Curb mass | 207 kg |
Front brake type | 2 Discuri Brembo semi-flotante |
---|---|
Front brake diameter | Ø 330 mm |
Front brake caliper type | Radial-mount Brembo M50 monobloc opus cu 4 pistoane |
Rear brake type | Disc unic |
Rear brake diameter | Ø 220 mm |
Rear brake caliper type | Un singur piston |
Front suspension type | Furcă de tip balansare libera inversată cu cameră de compresie externă, amortizare în compresie și în revenire, posibilitatea de reglare a pretensionării arcurilor și arcuri de top-out |
Front suspension diameter | Ø 43 mm |
Rear suspension type | Amortizor BFRC lite cu fixare spate orizontală încărcat cu gaz cu rezervor piggyback, amortizare în compresie și revenire, reglaj de pretensionare a arcului și arc de top-out |
Inpage Navigation Section: Accesorii
Sistem complet Evolution line cu colectoare din titan și eșapament hexagonal din carbon. Acest sistem asigură o creștere semnificativă atât a puterii, cât și a cuplului, pe întregul segment de turații, însoțită și de o reducere mare a greutății.
Include un suport din carbon pentru a înlocui suportul original pentru picioare din aluminiu.
Ar trebui utilizat numai în combinație cu tuningul de injecție de combustibil pentru a preveni deteriorarea motorului și pentru a obține performanțe maxime.
(Nu este destinat utilizării pe stradă)
Ajută la menținerea încălzirii mâinilor pe șosea cu un sistem de încălzire a ghidonului proiectat ergonomic pentru a minimiza volumul adăugat la ghidon.
Seturile de slidere pentru cadru sunt fabricate din nailon negru turnat pe adaptoare de montare metalice și prezintă logo-ul Kawasaki.
Seturi de încălzitoare de pneuri similare cu cele folosite de echipa superbike KRT. Încălzitoare de pneuri cu tehnologie de încălzire din fibră de carbon. Acest lucru oferă încălzire rapidă a pneului și jantei fără supraîncălzire locală și o temperatură constantă. Lateralele încălzitorului de pneuri se întind mult peste flanșa jantei menținând căldura în interior. Astfel, presiunea pneului este stabilizată. Un termostat de înaltă precizie asigură o temperatură țintă de 80-85 °C. La o temperatură ambientală de 20 °C, durează aproximativ 35 de minute să atingă o temperatură a pneului de 80-85 °C și o temperatură a jantei de aproximativ 40°C. Încălzitoarele de pneuri sunt echipate cu un LED indicator roșu pentru a indica modul activ de încălzire. Părțile laterale sunt fabricate din 'NOMEX', un material rezistent la căldură de înaltă calitate, pentru o fiabilitate optimă. O clapă centrală de velcro și elastice integrate lateral permit asamblarea și dezasamblarea ușoară și rapidă. Conexiunea este un cablu de alimentare de 1,8 m, cu mufă euro. Potrivit pentru pneuri față 120-17" și pneuri spate 195-200-17".
Indiferent dacă doriți să vă parcați motocicleta într-o boxă sau în garaj, lăsați-o să se odihnească cu stil pe acest Covor de Garaj Kawasaki. Covorul respectă noile coduri de mediu FIM și oferă un nivel ridicat de absorbție și control al prafului.
Fabricată dintr-un material rezistent la rupere, tip fagure de miere. Rezistență la căldură până la 120 de grade Celsius. Branding subtil. 100% poliester. Cu sac de transport. Potrivit pentru:
Un instrument esențial pentru pasionații de motociclete și mecanici deopotrivă. Proiectat pentru a oferi stabilitate și confort, acest stand permite accesul facil la roți, suspensie și alte componente.
Acest suport premium poate fi demontat, făcând transportul mult mai ușor. Suportul compact vine într-o cutie de transport de calitate, cu mâner integrat. Suportul este fabricat din oțel premium și are un finisaj verde și negru. Logo-ul Kawasaki este tăiat cu laser în oțel.
Opționale sunt furcile pentru a se potrivi preferințelor dumneavoastră;
Realizată dintr-un material rezistent la rupere, tip fagure de miere, cu rezistență la căldură până la 120 de grade Celsius. Branding subtil. 100% poliester. Cu geantă de transport multi-utilizabilă. Se potrivește la: