Inpage Navigation Section: Overview
Într-o categorie plină de modele sport de 400 cmc, Kawasaki introduce un model revoluționar Supersport. Ninja ZX-4R asamblează un motor cu performanțe de top în clasa sa, cu o capacitatea de 400cc având 4 cilindri în linie prins într-un șasiu compact. Pe pistă sau pe stradă, senzația intensă provocată de puterea fără precedent a modelului Ninja ZX-4R, de vuietul emoționant al turației puternice și agilitatea sa, vor trezi cu siguranță spiritul Supersport.
Culoare
Show all
Show less
€8,900.00
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Kawasaki duce performanța motorului de 400 cm3 la un nou nivel, obținând o putere de 57 kW fără precedent (77 ps). Sunetul motorului pe măsură ce revine la 15.000 min-1 îți dă o senzație de putere . Un răspuns direct al accelerației , oferă un cuplu puternic pentru accelerația low to mid range, precum și o putere ridicată de RPM, ideal pentru mers sport pe șosea sau circuit. *JPN SPEC Figura omologată măsurată în condiții fixe. Specificațiile variază în funcție de piață. Modelul poate varia în funcție de mediu. S -ar putea să nu se aplice fiecărei unități.
Kawasaki duce performanța motorului de 400 cm3 la un nou nivel, obținând o putere de 57 kW fără precedent (77 ps). Sunetul motorului pe măsură ce revine la 15.000 min-1 îți dă o senzație de putere . Un răspuns direct al accelerației , oferă un cuplu puternic pentru accelerația low to mid range, precum și o putere ridicată de RPM, ideal pentru mers sport pe șosea sau circuit. *JPN SPEC Figura omologată măsurată în condiții fixe. Specificațiile variază în funcție de piață. Modelul poate varia în funcție de mediu. S -ar putea să nu se aplice fiecărei unități.
Stilul întâlnește substanța cu stilul de înaltă clasă al modelului Ninja ZX-4R și pachetul de înaltă calitate. Aspectele agresive sunt completate de caracteristici premium, cum ar fi bordul cu display TFT color cu rezoluție mare oferind informații clare, moduri de ride integrate care leagă modurile de Traction Control și de putere pentru configurarea ușoară a motocicletei, iar pe modelele Ninja ZX-4R SE și ZX-4RR Quick Shifter pentru modificări rapide și simple de viteză.
Stilul întâlnește substanța cu stilul de înaltă clasă al modelului Ninja ZX-4R și pachetul de înaltă calitate. Aspectele agresive sunt completate de caracteristici premium, cum ar fi bordul cu display TFT color cu rezoluție mare oferind informații clare, moduri de ride integrate care leagă modurile de Traction Control și de putere pentru configurarea ușoară a motocicletei, iar pe modelele Ninja ZX-4R SE și ZX-4RR Quick Shifter pentru modificări rapide și simple de viteză.
Un semn distinctiv al seriei ZX este manipularea extrem de ușoară, cu feedback excelent, care inspiră încredere, iar Ninja ZX-4R nu face excepție. Aceasta provine direct din eforturile făcute pentru motoarele Kawasaki WorldSBK și munca lor în dezvoltarea Ninja ZX-10R și Ninja ZX-6R. Drept urmare, Ninja ZX-4R oferă o personalitate similară cu frații săi.
Un semn distinctiv al seriei ZX este manipularea extrem de ușoară, cu feedback excelent, care inspiră încredere, iar Ninja ZX-4R nu face excepție. Aceasta provine direct din eforturile făcute pentru motoarele Kawasaki WorldSBK și munca lor în dezvoltarea Ninja ZX-10R și Ninja ZX-6R. Drept urmare, Ninja ZX-4R oferă o personalitate similară cu frații săi.
Dimensiunile perfecte ale șasiului (centrul poziției gravitației, poziția pivotului swingarm, pozițiile axei motorului, unghiul de roată, etc.) au fost inspirate de modelul Ninja ZX-10RR Racer, aducând designul racing WorldSBK.
Dimensiunile perfecte ale șasiului (centrul poziției gravitației, poziția pivotului swingarm, pozițiile axei motorului, unghiul de roată, etc.) au fost inspirate de modelul Ninja ZX-10RR Racer, aducând designul racing WorldSBK.
Complementând aportul de aer RAM poziționat central, conducta de aer RAM laterală, proiectată cu feedback de la Ninja H2, conduce aerul spre cutia de curățare a aerului și contribuie la performanțele extraordinare. Aspectul său agresiv și sunetul de admisie se adaugă la experiența celor 4 cilindri în linie și se identifică vizual ca fiind din familia Ninja ZX.
Complementând aportul de aer RAM poziționat central, conducta de aer RAM laterală, proiectată cu feedback de la Ninja H2, conduce aerul spre cutia de curățare a aerului și contribuie la performanțele extraordinare. Aspectul său agresiv și sunetul de admisie se adaugă la experiența celor 4 cilindri în linie și se identifică vizual ca fiind din familia Ninja ZX.
Tehnologia Bluetooth încorporată în bord permite conexiunea smartphone -ului prin intermediul aplicației smartphone -ului „Rideology the App”, permițând funcțiile instrumentului de acces RiderSto pentru o experiență inedită..
Tehnologia Bluetooth încorporată în bord permite conexiunea smartphone -ului prin intermediul aplicației smartphone -ului „Rideology the App”, permițând funcțiile instrumentului de acces RiderSto pentru o experiență inedită..
Proiectat folosind analiza avansată de rigiditate dinamică Kawasaki, cadrul grilat realizat din oțel de înaltă rezistență oferă echilibrul și șasiu Flex pentru a obține manipularea în stil SuperSport Ninja-4R.
Proiectat folosind analiza avansată de rigiditate dinamică Kawasaki, cadrul grilat realizat din oțel de înaltă rezistență oferă echilibrul și șasiu Flex pentru a obține manipularea în stil SuperSport Ninja-4R.
Potrivit celei mai puternice mașinării din clasa 400cc, stilul agresiv ninja al Ninja ZX-4R emană o aură aprigă de putere și acțiune explozivă.
Potrivit celei mai puternice mașinării din clasa 400cc, stilul agresiv ninja al Ninja ZX-4R emană o aură aprigă de putere și acțiune explozivă.
Patru moduri integrate (Sport, Road, Rain or Rider (manual)) fac selecția ușoarăla la nivel de Traction Control și selectarea puterii.
Patru moduri integrate (Sport, Road, Rain or Rider (manual)) fac selecția ușoarăla la nivel de Traction Control și selectarea puterii.
Furca inversă de Ø37 mm Ninja ZX-4R folosește interiorul SFF-BP pentru a oferi atât performanță în curse, cât și utilizare pe stradă, în timp ce suspensia din spate orizontală oferă un caracter progresiv. Modelele Ninja ZX-4R SE și ZX-4RR au posibilitatea de reglare a pretensionării arcului iar Ninja ZX-4RR prezintă pe spate un amortizor Showa BFRC Lite-același tip văzut pe Ninja ZX-10R.
Furca inversă de Ø37 mm Ninja ZX-4R folosește interiorul SFF-BP pentru a oferi atât performanță în curse, cât și utilizare pe stradă, în timp ce suspensia din spate orizontală oferă un caracter progresiv. Modelele Ninja ZX-4R SE și ZX-4RR au posibilitatea de reglare a pretensionării arcului iar Ninja ZX-4RR prezintă pe spate un amortizor Showa BFRC Lite-același tip văzut pe Ninja ZX-10R.
Inspirate de Ninja ZX-10R, toate iluminările de pe Ninja ZX-4R sunt LED.
Inspirate de Ninja ZX-10R, toate iluminările de pe Ninja ZX-4R sunt LED.
Poziția în mod natural agresivă (mai puternică decât Ninja 400, dar încă ușor relaxată) permite piloților să profite de manipularea agilă a Ninja ZX-4R. Rezervorul este slim, rezultând un contact bun cu motocicleta, în timp ce șaua fermă, facilitează schimbarea greutății pilotului de pe o parte pe cealaltă și este confortabil pentru călătorii mai înalți.
Poziția în mod natural agresivă (mai puternică decât Ninja 400, dar încă ușor relaxată) permite piloților să profite de manipularea agilă a Ninja ZX-4R. Rezervorul este slim, rezultând un contact bun cu motocicleta, în timp ce șaua fermă, facilitează schimbarea greutății pilotului de pe o parte pe cealaltă și este confortabil pentru călătorii mai înalți.
Cele două discuri de frână frontale de Ø290 mm ale modelului ZX-4R și etrierele monobloc montate radial oferă o putere sigură de oprire, oferind totodată o senzație de frânare excelentă pentru a inspira încredere atât pe pistă, cât și pe stradă.
Cele două discuri de frână frontale de Ø290 mm ale modelului ZX-4R și etrierele monobloc montate radial oferă o putere sigură de oprire, oferind totodată o senzație de frânare excelentă pentru a inspira încredere atât pe pistă, cât și pe stradă.
Cu o limită care depășește 15.000 min-1, acest motor are o tehnologie inspirată de lumea racingului, găsită de asemenea pe modelul Ninja ZX-10R. Un sunet distinctiv, emoționant, caracteristic unui Kawasaki ultraperformant.
Cu o limită care depășește 15.000 min-1, acest motor are o tehnologie inspirată de lumea racingului, găsită de asemenea pe modelul Ninja ZX-10R. Un sunet distinctiv, emoționant, caracteristic unui Kawasaki ultraperformant.
Bord cu display color TFT de 4,3” cu moduri de afișare selectabile (normal, circuit), afișează clar cele mai pertinente informații, fie pe stradă, fie pe circuit. Modul Circuit arată poziția angrenajului, timpii de tură și RPM peste 10.000 mai proeminent.
Bord cu display color TFT de 4,3” cu moduri de afișare selectabile (normal, circuit), afișează clar cele mai pertinente informații, fie pe stradă, fie pe circuit. Modul Circuit arată poziția angrenajului, timpii de tură și RPM peste 10.000 mai proeminent.
Kawasaki duce performanța motorului de 400 cm3 la un nou nivel, obținând o putere de 57 kW fără precedent (77 ps). Sunetul motorului pe măsură ce revine la 15.000 min-1 îți dă o senzație de putere . Un răspuns direct al accelerației , oferă un cuplu puternic pentru accelerația low to mid range, precum și o putere ridicată de RPM, ideal pentru mers sport pe șosea sau circuit. *JPN SPEC Figura omologată măsurată în condiții fixe. Specificațiile variază în funcție de piață. Modelul poate varia în funcție de mediu. S -ar putea să nu se aplice fiecărei unități.
Kawasaki duce performanța motorului de 400 cm3 la un nou nivel, obținând o putere de 57 kW fără precedent (77 ps). Sunetul motorului pe măsură ce revine la 15.000 min-1 îți dă o senzație de putere . Un răspuns direct al accelerației , oferă un cuplu puternic pentru accelerația low to mid range, precum și o putere ridicată de RPM, ideal pentru mers sport pe șosea sau circuit. *JPN SPEC Figura omologată măsurată în condiții fixe. Specificațiile variază în funcție de piață. Modelul poate varia în funcție de mediu. S -ar putea să nu se aplice fiecărei unități.
Stilul întâlnește substanța cu stilul de înaltă clasă al modelului Ninja ZX-4R și pachetul de înaltă calitate. Aspectele agresive sunt completate de caracteristici premium, cum ar fi bordul cu display TFT color cu rezoluție mare oferind informații clare, moduri de ride integrate care leagă modurile de Traction Control și de putere pentru configurarea ușoară a motocicletei, iar pe modelele Ninja ZX-4R SE și ZX-4RR Quick Shifter pentru modificări rapide și simple de viteză.
Stilul întâlnește substanța cu stilul de înaltă clasă al modelului Ninja ZX-4R și pachetul de înaltă calitate. Aspectele agresive sunt completate de caracteristici premium, cum ar fi bordul cu display TFT color cu rezoluție mare oferind informații clare, moduri de ride integrate care leagă modurile de Traction Control și de putere pentru configurarea ușoară a motocicletei, iar pe modelele Ninja ZX-4R SE și ZX-4RR Quick Shifter pentru modificări rapide și simple de viteză.
Un semn distinctiv al seriei ZX este manipularea extrem de ușoară, cu feedback excelent, care inspiră încredere, iar Ninja ZX-4R nu face excepție. Aceasta provine direct din eforturile făcute pentru motoarele Kawasaki WorldSBK și munca lor în dezvoltarea Ninja ZX-10R și Ninja ZX-6R. Drept urmare, Ninja ZX-4R oferă o personalitate similară cu frații săi.
Un semn distinctiv al seriei ZX este manipularea extrem de ușoară, cu feedback excelent, care inspiră încredere, iar Ninja ZX-4R nu face excepție. Aceasta provine direct din eforturile făcute pentru motoarele Kawasaki WorldSBK și munca lor în dezvoltarea Ninja ZX-10R și Ninja ZX-6R. Drept urmare, Ninja ZX-4R oferă o personalitate similară cu frații săi.
Dimensiunile perfecte ale șasiului (centrul poziției gravitației, poziția pivotului swingarm, pozițiile axei motorului, unghiul de roată, etc.) au fost inspirate de modelul Ninja ZX-10RR Racer, aducând designul racing WorldSBK.
Dimensiunile perfecte ale șasiului (centrul poziției gravitației, poziția pivotului swingarm, pozițiile axei motorului, unghiul de roată, etc.) au fost inspirate de modelul Ninja ZX-10RR Racer, aducând designul racing WorldSBK.
Complementând aportul de aer RAM poziționat central, conducta de aer RAM laterală, proiectată cu feedback de la Ninja H2, conduce aerul spre cutia de curățare a aerului și contribuie la performanțele extraordinare. Aspectul său agresiv și sunetul de admisie se adaugă la experiența celor 4 cilindri în linie și se identifică vizual ca fiind din familia Ninja ZX.
Complementând aportul de aer RAM poziționat central, conducta de aer RAM laterală, proiectată cu feedback de la Ninja H2, conduce aerul spre cutia de curățare a aerului și contribuie la performanțele extraordinare. Aspectul său agresiv și sunetul de admisie se adaugă la experiența celor 4 cilindri în linie și se identifică vizual ca fiind din familia Ninja ZX.
Tehnologia Bluetooth încorporată în bord permite conexiunea smartphone -ului prin intermediul aplicației smartphone -ului „Rideology the App”, permițând funcțiile instrumentului de acces RiderSto pentru o experiență inedită..
Tehnologia Bluetooth încorporată în bord permite conexiunea smartphone -ului prin intermediul aplicației smartphone -ului „Rideology the App”, permițând funcțiile instrumentului de acces RiderSto pentru o experiență inedită..
Proiectat folosind analiza avansată de rigiditate dinamică Kawasaki, cadrul grilat realizat din oțel de înaltă rezistență oferă echilibrul și șasiu Flex pentru a obține manipularea în stil SuperSport Ninja-4R.
Proiectat folosind analiza avansată de rigiditate dinamică Kawasaki, cadrul grilat realizat din oțel de înaltă rezistență oferă echilibrul și șasiu Flex pentru a obține manipularea în stil SuperSport Ninja-4R.
Potrivit celei mai puternice mașinării din clasa 400cc, stilul agresiv ninja al Ninja ZX-4R emană o aură aprigă de putere și acțiune explozivă.
Potrivit celei mai puternice mașinării din clasa 400cc, stilul agresiv ninja al Ninja ZX-4R emană o aură aprigă de putere și acțiune explozivă.
Patru moduri integrate (Sport, Road, Rain or Rider (manual)) fac selecția ușoarăla la nivel de Traction Control și selectarea puterii.
Patru moduri integrate (Sport, Road, Rain or Rider (manual)) fac selecția ușoarăla la nivel de Traction Control și selectarea puterii.
Furca inversă de Ø37 mm Ninja ZX-4R folosește interiorul SFF-BP pentru a oferi atât performanță în curse, cât și utilizare pe stradă, în timp ce suspensia din spate orizontală oferă un caracter progresiv. Modelele Ninja ZX-4R SE și ZX-4RR au posibilitatea de reglare a pretensionării arcului iar Ninja ZX-4RR prezintă pe spate un amortizor Showa BFRC Lite-același tip văzut pe Ninja ZX-10R.
Furca inversă de Ø37 mm Ninja ZX-4R folosește interiorul SFF-BP pentru a oferi atât performanță în curse, cât și utilizare pe stradă, în timp ce suspensia din spate orizontală oferă un caracter progresiv. Modelele Ninja ZX-4R SE și ZX-4RR au posibilitatea de reglare a pretensionării arcului iar Ninja ZX-4RR prezintă pe spate un amortizor Showa BFRC Lite-același tip văzut pe Ninja ZX-10R.
Inspirate de Ninja ZX-10R, toate iluminările de pe Ninja ZX-4R sunt LED.
Inspirate de Ninja ZX-10R, toate iluminările de pe Ninja ZX-4R sunt LED.
Poziția în mod natural agresivă (mai puternică decât Ninja 400, dar încă ușor relaxată) permite piloților să profite de manipularea agilă a Ninja ZX-4R. Rezervorul este slim, rezultând un contact bun cu motocicleta, în timp ce șaua fermă, facilitează schimbarea greutății pilotului de pe o parte pe cealaltă și este confortabil pentru călătorii mai înalți.
Poziția în mod natural agresivă (mai puternică decât Ninja 400, dar încă ușor relaxată) permite piloților să profite de manipularea agilă a Ninja ZX-4R. Rezervorul este slim, rezultând un contact bun cu motocicleta, în timp ce șaua fermă, facilitează schimbarea greutății pilotului de pe o parte pe cealaltă și este confortabil pentru călătorii mai înalți.
Cele două discuri de frână frontale de Ø290 mm ale modelului ZX-4R și etrierele monobloc montate radial oferă o putere sigură de oprire, oferind totodată o senzație de frânare excelentă pentru a inspira încredere atât pe pistă, cât și pe stradă.
Cele două discuri de frână frontale de Ø290 mm ale modelului ZX-4R și etrierele monobloc montate radial oferă o putere sigură de oprire, oferind totodată o senzație de frânare excelentă pentru a inspira încredere atât pe pistă, cât și pe stradă.
Cu o limită care depășește 15.000 min-1, acest motor are o tehnologie inspirată de lumea racingului, găsită de asemenea pe modelul Ninja ZX-10R. Un sunet distinctiv, emoționant, caracteristic unui Kawasaki ultraperformant.
Cu o limită care depășește 15.000 min-1, acest motor are o tehnologie inspirată de lumea racingului, găsită de asemenea pe modelul Ninja ZX-10R. Un sunet distinctiv, emoționant, caracteristic unui Kawasaki ultraperformant.
Bord cu display color TFT de 4,3” cu moduri de afișare selectabile (normal, circuit), afișează clar cele mai pertinente informații, fie pe stradă, fie pe circuit. Modul Circuit arată poziția angrenajului, timpii de tură și RPM peste 10.000 mai proeminent.
Bord cu display color TFT de 4,3” cu moduri de afișare selectabile (normal, circuit), afișează clar cele mai pertinente informații, fie pe stradă, fie pe circuit. Modul Circuit arată poziția angrenajului, timpii de tură și RPM peste 10.000 mai proeminent.
Engine type | Motor cu 4 cilindri în linie răcit cu lichid |
---|---|
Compression ratio | 12.3:1 |
Valve system | DOHC, 16 supape |
Bore x stroke | 57.0 x 39.1 mm |
Displacement | 399 cm³ |
Fuel system | Injecție de combustibil: 34 mm x 4 |
Lubrication | Ungere forțată, carter-umed |
Starting system | Electric |
Ignition system | Digital |
Maximum power | 57.0 kW {77 PS} / 14,500 rpm |
---|---|
Maximum power with RAM Air | 58.7 kW {80 PS} / 14,500 rpm |
Maximum torque | 39.0 N•m {4.0 kgf•m} / 13,000 rpm |
CO2 emission | 120 g/km |
Fuel consumption | 5.1 l/100km |
Transmission | 6 viteze + marșarier cu schimbător |
Clutch | Multi-disc în ulei |
Primary reduction ratio | 2.029 (69/34) |
Gear ratios 1st | 2.929 (41/14) |
Gear ratios 2nd | 2.056 (37/18) |
Gear ratios 3rd | 1.619 (34/21) |
Gear ratios 4th | 1.333 (32/24) |
Gear ratios 5th | 1.154 (30/26) |
Gear ratios 6th | 1.037 (28/27) |
Final drive | Lanț nituit |
Final reduction ratio | 3.429 (48/14) |
Frame type | Tip spalier din oțel de înaltă rezistență |
---|---|
Trail | 97 mm |
Wheel travel front | 120 mm |
Wheel travel rear | 112 mm |
Tyre, front | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Tyre, rear | 160/60 ZR17 M/C (69W) |
L x W x H | 1,990 x 765 x 1,110 mm |
Steering angle L R | 35° / 35° |
Wheel base | 1,380 mm |
Ground clearance | 135 mm |
Fuel capacity | 15.0 litri |
Seat height | 800 mm |
Curb mass | 189 kg |
Front brake type | 2 discuri semi-flotante |
---|---|
Front brake diameter | Ø 290 mm |
Front brake caliper type | Montaj radial, monobloc, cu 4 pistoane opuse |
Rear brake type | Disc unic |
Rear brake diameter | Ø 220 mm |
Rear brake caliper type | Un singur piston |
Front suspension type | *Missing Value* |
Front suspension diameter | Ø 37 mm |
Rear suspension type | Back-link orizontal, amortizor încărcat cu gaz, cu posibilitatea de reglare a pretensionării arcului |
Inpage Navigation Section: Accesorii
Dă-i motocicletei tale Kawasaki un aspect și sunet mai sportiv cu acest sistem de evacuare Akrapovič. Omologat EC/ECE și complet legal pe drumurile publice. (Euro 5+)
Citește mai multAjută la protejarea motocicletei împotriva daunelor cauzate de răsturnare.
Creată pentru a se potrivi și a completa motocicleta Ninja ZX-4R/RR, această șa dispune de amortizare fermă din uretan care îmbunătățește sentimentul tracțiunii roții spate în timpul sesiunilor de conducere sportivă.
Fabricată dintr-un material rezistent la rupere, tip fagure de miere. Rezistență la căldură până la 120 de grade Celsius. Branding subtil. 100% poliester. Cu sac de transport. Potrivit pentru:
Realizată dintr-un material rezistent la rupere, tip fagure de miere, cu rezistență la căldură până la 120 de grade Celsius. Branding subtil. 100% poliester. Cu geantă de transport multi-utilizabilă. Se potrivește la:
Un instrument esențial pentru pasionații de motociclete și mecanici deopotrivă. Proiectat pentru a oferi stabilitate și confort, acest stand permite accesul facil la roți, suspensie și alte componente.
Acest suport premium poate fi demontat, făcând transportul mult mai ușor. Suportul compact vine într-o cutie de transport de calitate, cu mâner integrat. Suportul este fabricat din oțel premium și are un finisaj verde și negru. Logo-ul Kawasaki este tăiat cu laser în oțel.
Opționale sunt furcile pentru a se potrivi preferințelor dumneavoastră;