Inpage Navigation Section: Overview
În ultimii 40 de ani, motocicletele Ninja au captivat inimile entuziaștilor de categoria sportbike din întreaga lume. Nu ne-am abătut niciodată de la rădăcinile noastre, dar am fost mereu revoluționari în dezvoltare. Suntem lideri în industrie în ceea ce privește performanța, ingineria, tehnologia și manevrabilitatea. Ninja nu este doar un nume recunoscut, ci un mod de viață.
Culoare
Show all
Show less
€9,800.00
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Kawasaki duce performanța motorului de 400 cm3 la un nou nivel, obținând o putere de 57 kW fără precedent (77 ps). Sunetul motorului pe măsură ce revine la 15.000 min-1 îți dă o senzație de putere . Un răspuns direct al accelerației , oferă un cuplu puternic pentru accelerația low to mid range, precum și o putere ridicată de RPM, ideal pentru mers sport pe șosea sau circuit. *JPN SPEC Figura omologată măsurată în condiții fixe. Specificațiile variază în funcție de piață. Modelul poate varia în funcție de mediu. S -ar putea să nu se aplice fiecărei unități.
Kawasaki duce performanța motorului de 400 cm3 la un nou nivel, obținând o putere de 57 kW fără precedent (77 ps). Sunetul motorului pe măsură ce revine la 15.000 min-1 îți dă o senzație de putere . Un răspuns direct al accelerației , oferă un cuplu puternic pentru accelerația low to mid range, precum și o putere ridicată de RPM, ideal pentru mers sport pe șosea sau circuit. *JPN SPEC Figura omologată măsurată în condiții fixe. Specificațiile variază în funcție de piață. Modelul poate varia în funcție de mediu. S -ar putea să nu se aplice fiecărei unități.
Stilul întâlnește substanța cu stilul de înaltă clasă al modelului Ninja ZX-4R și pachetul de înaltă calitate. Aspectele agresive sunt completate de caracteristici premium, cum ar fi bordul cu display TFT color cu rezoluție mare oferind informații clare, moduri de ride integrate care leagă modurile de Traction Control și de putere pentru configurarea ușoară a motocicletei, iar pe modelele Ninja ZX-4R SE și ZX-4RR Quick Shifter pentru modificări rapide și simple de viteză.
Stilul întâlnește substanța cu stilul de înaltă clasă al modelului Ninja ZX-4R și pachetul de înaltă calitate. Aspectele agresive sunt completate de caracteristici premium, cum ar fi bordul cu display TFT color cu rezoluție mare oferind informații clare, moduri de ride integrate care leagă modurile de Traction Control și de putere pentru configurarea ușoară a motocicletei, iar pe modelele Ninja ZX-4R SE și ZX-4RR Quick Shifter pentru modificări rapide și simple de viteză.
Un semn distinctiv al seriei ZX este manipularea extrem de ușoară, cu feedback excelent, care inspiră încredere, iar Ninja ZX-4R nu face excepție. Aceasta provine direct din eforturile făcute pentru motoarele Kawasaki WorldSBK și munca lor în dezvoltarea Ninja ZX-10R și Ninja ZX-6R. Drept urmare, Ninja ZX-4R oferă o personalitate similară cu frații săi.
Un semn distinctiv al seriei ZX este manipularea extrem de ușoară, cu feedback excelent, care inspiră încredere, iar Ninja ZX-4R nu face excepție. Aceasta provine direct din eforturile făcute pentru motoarele Kawasaki WorldSBK și munca lor în dezvoltarea Ninja ZX-10R și Ninja ZX-6R. Drept urmare, Ninja ZX-4R oferă o personalitate similară cu frații săi.
Dimensiunile perfecte ale șasiului (centrul poziției gravitației, poziția pivotului swingarm, pozițiile axei motorului, unghiul de roată, etc.) au fost inspirate de modelul Ninja ZX-10RR Racer, aducând designul racing WorldSBK.
Dimensiunile perfecte ale șasiului (centrul poziției gravitației, poziția pivotului swingarm, pozițiile axei motorului, unghiul de roată, etc.) au fost inspirate de modelul Ninja ZX-10RR Racer, aducând designul racing WorldSBK.
Tehnologia Bluetooth încorporată în bord permite conexiunea smartphone -ului prin intermediul aplicației smartphone -ului „Rideology the App”, permițând funcțiile instrumentului de acces RiderSto pentru o experiență inedită..
Tehnologia Bluetooth încorporată în bord permite conexiunea smartphone -ului prin intermediul aplicației smartphone -ului „Rideology the App”, permițând funcțiile instrumentului de acces RiderSto pentru o experiență inedită..
Proiectat folosind analiza avansată de rigiditate dinamică Kawasaki, cadrul grilat realizat din oțel de înaltă rezistență oferă echilibrul și șasiu Flex pentru a obține manipularea în stil SuperSport Ninja-4R.
Proiectat folosind analiza avansată de rigiditate dinamică Kawasaki, cadrul grilat realizat din oțel de înaltă rezistență oferă echilibrul și șasiu Flex pentru a obține manipularea în stil SuperSport Ninja-4R.
Potrivit celei mai puternice mașinării din clasa 400cc, stilul agresiv ninja al Ninja ZX-4R emană o aură aprigă de putere și acțiune explozivă.
Potrivit celei mai puternice mașinării din clasa 400cc, stilul agresiv ninja al Ninja ZX-4R emană o aură aprigă de putere și acțiune explozivă.
Poziția în mod natural agresivă (mai puternică decât Ninja 400, dar încă ușor relaxată) permite piloților să profite de manipularea agilă a Ninja ZX-4R. Rezervorul este slim, rezultând un contact bun cu motocicleta, în timp ce șaua fermă, facilitează schimbarea greutății pilotului de pe o parte pe cealaltă și este confortabil pentru călătorii mai înalți.
Poziția în mod natural agresivă (mai puternică decât Ninja 400, dar încă ușor relaxată) permite piloților să profite de manipularea agilă a Ninja ZX-4R. Rezervorul este slim, rezultând un contact bun cu motocicleta, în timp ce șaua fermă, facilitează schimbarea greutății pilotului de pe o parte pe cealaltă și este confortabil pentru călătorii mai înalți.
Patru moduri integrate (Sport, Road, Rain or Rider (manual)) fac selecția ușoarăla la nivel de Traction Control și selectarea puterii.
Patru moduri integrate (Sport, Road, Rain or Rider (manual)) fac selecția ușoarăla la nivel de Traction Control și selectarea puterii.
Permițând pilotului să profite și mai mult de caracterul emoționant al motorului Ninja ZX-4R, quick shifter-ul permite schimbarea vitezelor atât superior cât și inferior fără acționarea ambreiajului.
Permițând pilotului să profite și mai mult de caracterul emoționant al motorului Ninja ZX-4R, quick shifter-ul permite schimbarea vitezelor atât superior cât și inferior fără acționarea ambreiajului.
Furca inversă de Ø37 mm Ninja ZX-4R folosește interiorul SFF-BP pentru a oferi atât performanță în curse, cât și utilizare pe stradă, în timp ce suspensia din spate orizontală oferă un caracter progresiv. Modelele Ninja ZX-4R SE și ZX-4RR au posibilitatea de reglare a pretensionării arcului iar Ninja ZX-4RR prezintă pe spate un amortizor Showa BFRC Lite-același tip văzut pe Ninja ZX-10R.
Furca inversă de Ø37 mm Ninja ZX-4R folosește interiorul SFF-BP pentru a oferi atât performanță în curse, cât și utilizare pe stradă, în timp ce suspensia din spate orizontală oferă un caracter progresiv. Modelele Ninja ZX-4R SE și ZX-4RR au posibilitatea de reglare a pretensionării arcului iar Ninja ZX-4RR prezintă pe spate un amortizor Showa BFRC Lite-același tip văzut pe Ninja ZX-10R.
Complementând aportul de aer RAM poziționat central, conducta de aer RAM laterală, proiectată cu feedback de la Ninja H2, conduce aerul spre cutia de curățare a aerului și contribuie la performanțele extraordinare. Aspectul său agresiv și sunetul de admisie se adaugă la experiența celor 4 cilindri în linie și se identifică vizual ca fiind din familia Ninja ZX.
Complementând aportul de aer RAM poziționat central, conducta de aer RAM laterală, proiectată cu feedback de la Ninja H2, conduce aerul spre cutia de curățare a aerului și contribuie la performanțele extraordinare. Aspectul său agresiv și sunetul de admisie se adaugă la experiența celor 4 cilindri în linie și se identifică vizual ca fiind din familia Ninja ZX.
Inspirate de Ninja ZX-10R, toate iluminările de pe Ninja ZX-4R sunt LED.
Inspirate de Ninja ZX-10R, toate iluminările de pe Ninja ZX-4R sunt LED.
Cele două discuri de frână frontale de Ø290 mm ale modelului ZX-4R și etrierele monobloc montate radial oferă o putere sigură de oprire, oferind totodată o senzație de frânare excelentă pentru a inspira încredere atât pe pistă, cât și pe stradă.
Cele două discuri de frână frontale de Ø290 mm ale modelului ZX-4R și etrierele monobloc montate radial oferă o putere sigură de oprire, oferind totodată o senzație de frânare excelentă pentru a inspira încredere atât pe pistă, cât și pe stradă.
Cu o limită care depășește 15.000 min-1, acest motor are o tehnologie inspirată de lumea racingului, găsită de asemenea pe modelul Ninja ZX-10R. Un sunet distinctiv, emoționant, caracteristic unui Kawasaki ultraperformant.
Cu o limită care depășește 15.000 min-1, acest motor are o tehnologie inspirată de lumea racingului, găsită de asemenea pe modelul Ninja ZX-10R. Un sunet distinctiv, emoționant, caracteristic unui Kawasaki ultraperformant.
Bord cu display color TFT de 4,3” cu moduri de afișare selectabile (normal, circuit), afișează clar cele mai pertinente informații, fie pe stradă, fie pe circuit. Modul Circuit arată poziția angrenajului, timpii de tură și RPM peste 10.000 mai proeminent.
Bord cu display color TFT de 4,3” cu moduri de afișare selectabile (normal, circuit), afișează clar cele mai pertinente informații, fie pe stradă, fie pe circuit. Modul Circuit arată poziția angrenajului, timpii de tură și RPM peste 10.000 mai proeminent.
Jantele vopsite cu verde se adaugă aspectului clasic.
În partea de sus a rezervorului se află o emblemă de 40 de ani, proiectată într -un stil similar cu un autocolant de campionat care amintește de scena de curselor din anii 1980.
În partea de sus a rezervorului se află o emblemă de 40 de ani, proiectată într -un stil similar cu un autocolant de campionat care amintește de scena de curselor din anii 1980.
Modelele de 40 de ani de la Ninja prezintă rezervoare cu un design special în trei culori.
Modelele de 40 de ani de la Ninja prezintă rezervoare cu un design special în trei culori.
Pentru a reproduce cu exactitate schema de culori originală a vremii, albastrul folosit a fost recent recreat pentru aceste modele.
Pentru a reproduce cu exactitate schema de culori originală a vremii, albastrul folosit a fost recent recreat pentru aceste modele.
Logo -ul „Kawasaki” de pe carenă este scalat poziționat ideal pentru fiecare model.
Logo -ul „Kawasaki” de pe carenă este scalat poziționat ideal pentru fiecare model.
Atunci când aplicați schema în trei culori pe aceste modele moderne Ninja, aspectul culorilor și echilibrul au fost optimizate cu atenție pentru fiecare model.
Atunci când aplicați schema în trei culori pe aceste modele moderne Ninja, aspectul culorilor și echilibrul au fost optimizate cu atenție pentru fiecare model.
Numerele prezentate pe coada au fost produse recent pe baza fontului utilizat în anii 80 și 90.
Numerele prezentate pe coada au fost produse recent pe baza fontului utilizat în anii 80 și 90.
Cadrul Ninja ZX-10R/ZX-6R/ZX-4RR și bascula sunt vopsite cu argintiu, care amintesc de părțile din aluminiu specifice anilor 80' și 90'
Cadrul Ninja ZX-10R/ZX-6R/ZX-4RR și bascula sunt vopsite cu argintiu, care amintesc de părțile din aluminiu specifice anilor 80' și 90'
Kawasaki duce performanța motorului de 400 cm3 la un nou nivel, obținând o putere de 57 kW fără precedent (77 ps). Sunetul motorului pe măsură ce revine la 15.000 min-1 îți dă o senzație de putere . Un răspuns direct al accelerației , oferă un cuplu puternic pentru accelerația low to mid range, precum și o putere ridicată de RPM, ideal pentru mers sport pe șosea sau circuit. *JPN SPEC Figura omologată măsurată în condiții fixe. Specificațiile variază în funcție de piață. Modelul poate varia în funcție de mediu. S -ar putea să nu se aplice fiecărei unități.
Kawasaki duce performanța motorului de 400 cm3 la un nou nivel, obținând o putere de 57 kW fără precedent (77 ps). Sunetul motorului pe măsură ce revine la 15.000 min-1 îți dă o senzație de putere . Un răspuns direct al accelerației , oferă un cuplu puternic pentru accelerația low to mid range, precum și o putere ridicată de RPM, ideal pentru mers sport pe șosea sau circuit. *JPN SPEC Figura omologată măsurată în condiții fixe. Specificațiile variază în funcție de piață. Modelul poate varia în funcție de mediu. S -ar putea să nu se aplice fiecărei unități.
Stilul întâlnește substanța cu stilul de înaltă clasă al modelului Ninja ZX-4R și pachetul de înaltă calitate. Aspectele agresive sunt completate de caracteristici premium, cum ar fi bordul cu display TFT color cu rezoluție mare oferind informații clare, moduri de ride integrate care leagă modurile de Traction Control și de putere pentru configurarea ușoară a motocicletei, iar pe modelele Ninja ZX-4R SE și ZX-4RR Quick Shifter pentru modificări rapide și simple de viteză.
Stilul întâlnește substanța cu stilul de înaltă clasă al modelului Ninja ZX-4R și pachetul de înaltă calitate. Aspectele agresive sunt completate de caracteristici premium, cum ar fi bordul cu display TFT color cu rezoluție mare oferind informații clare, moduri de ride integrate care leagă modurile de Traction Control și de putere pentru configurarea ușoară a motocicletei, iar pe modelele Ninja ZX-4R SE și ZX-4RR Quick Shifter pentru modificări rapide și simple de viteză.
Un semn distinctiv al seriei ZX este manipularea extrem de ușoară, cu feedback excelent, care inspiră încredere, iar Ninja ZX-4R nu face excepție. Aceasta provine direct din eforturile făcute pentru motoarele Kawasaki WorldSBK și munca lor în dezvoltarea Ninja ZX-10R și Ninja ZX-6R. Drept urmare, Ninja ZX-4R oferă o personalitate similară cu frații săi.
Un semn distinctiv al seriei ZX este manipularea extrem de ușoară, cu feedback excelent, care inspiră încredere, iar Ninja ZX-4R nu face excepție. Aceasta provine direct din eforturile făcute pentru motoarele Kawasaki WorldSBK și munca lor în dezvoltarea Ninja ZX-10R și Ninja ZX-6R. Drept urmare, Ninja ZX-4R oferă o personalitate similară cu frații săi.
Dimensiunile perfecte ale șasiului (centrul poziției gravitației, poziția pivotului swingarm, pozițiile axei motorului, unghiul de roată, etc.) au fost inspirate de modelul Ninja ZX-10RR Racer, aducând designul racing WorldSBK.
Dimensiunile perfecte ale șasiului (centrul poziției gravitației, poziția pivotului swingarm, pozițiile axei motorului, unghiul de roată, etc.) au fost inspirate de modelul Ninja ZX-10RR Racer, aducând designul racing WorldSBK.
Tehnologia Bluetooth încorporată în bord permite conexiunea smartphone -ului prin intermediul aplicației smartphone -ului „Rideology the App”, permițând funcțiile instrumentului de acces RiderSto pentru o experiență inedită..
Tehnologia Bluetooth încorporată în bord permite conexiunea smartphone -ului prin intermediul aplicației smartphone -ului „Rideology the App”, permițând funcțiile instrumentului de acces RiderSto pentru o experiență inedită..
Proiectat folosind analiza avansată de rigiditate dinamică Kawasaki, cadrul grilat realizat din oțel de înaltă rezistență oferă echilibrul și șasiu Flex pentru a obține manipularea în stil SuperSport Ninja-4R.
Proiectat folosind analiza avansată de rigiditate dinamică Kawasaki, cadrul grilat realizat din oțel de înaltă rezistență oferă echilibrul și șasiu Flex pentru a obține manipularea în stil SuperSport Ninja-4R.
Potrivit celei mai puternice mașinării din clasa 400cc, stilul agresiv ninja al Ninja ZX-4R emană o aură aprigă de putere și acțiune explozivă.
Potrivit celei mai puternice mașinării din clasa 400cc, stilul agresiv ninja al Ninja ZX-4R emană o aură aprigă de putere și acțiune explozivă.
Poziția în mod natural agresivă (mai puternică decât Ninja 400, dar încă ușor relaxată) permite piloților să profite de manipularea agilă a Ninja ZX-4R. Rezervorul este slim, rezultând un contact bun cu motocicleta, în timp ce șaua fermă, facilitează schimbarea greutății pilotului de pe o parte pe cealaltă și este confortabil pentru călătorii mai înalți.
Poziția în mod natural agresivă (mai puternică decât Ninja 400, dar încă ușor relaxată) permite piloților să profite de manipularea agilă a Ninja ZX-4R. Rezervorul este slim, rezultând un contact bun cu motocicleta, în timp ce șaua fermă, facilitează schimbarea greutății pilotului de pe o parte pe cealaltă și este confortabil pentru călătorii mai înalți.
Patru moduri integrate (Sport, Road, Rain or Rider (manual)) fac selecția ușoarăla la nivel de Traction Control și selectarea puterii.
Patru moduri integrate (Sport, Road, Rain or Rider (manual)) fac selecția ușoarăla la nivel de Traction Control și selectarea puterii.
Permițând pilotului să profite și mai mult de caracterul emoționant al motorului Ninja ZX-4R, quick shifter-ul permite schimbarea vitezelor atât superior cât și inferior fără acționarea ambreiajului.
Permițând pilotului să profite și mai mult de caracterul emoționant al motorului Ninja ZX-4R, quick shifter-ul permite schimbarea vitezelor atât superior cât și inferior fără acționarea ambreiajului.
Furca inversă de Ø37 mm Ninja ZX-4R folosește interiorul SFF-BP pentru a oferi atât performanță în curse, cât și utilizare pe stradă, în timp ce suspensia din spate orizontală oferă un caracter progresiv. Modelele Ninja ZX-4R SE și ZX-4RR au posibilitatea de reglare a pretensionării arcului iar Ninja ZX-4RR prezintă pe spate un amortizor Showa BFRC Lite-același tip văzut pe Ninja ZX-10R.
Furca inversă de Ø37 mm Ninja ZX-4R folosește interiorul SFF-BP pentru a oferi atât performanță în curse, cât și utilizare pe stradă, în timp ce suspensia din spate orizontală oferă un caracter progresiv. Modelele Ninja ZX-4R SE și ZX-4RR au posibilitatea de reglare a pretensionării arcului iar Ninja ZX-4RR prezintă pe spate un amortizor Showa BFRC Lite-același tip văzut pe Ninja ZX-10R.
Complementând aportul de aer RAM poziționat central, conducta de aer RAM laterală, proiectată cu feedback de la Ninja H2, conduce aerul spre cutia de curățare a aerului și contribuie la performanțele extraordinare. Aspectul său agresiv și sunetul de admisie se adaugă la experiența celor 4 cilindri în linie și se identifică vizual ca fiind din familia Ninja ZX.
Complementând aportul de aer RAM poziționat central, conducta de aer RAM laterală, proiectată cu feedback de la Ninja H2, conduce aerul spre cutia de curățare a aerului și contribuie la performanțele extraordinare. Aspectul său agresiv și sunetul de admisie se adaugă la experiența celor 4 cilindri în linie și se identifică vizual ca fiind din familia Ninja ZX.
Inspirate de Ninja ZX-10R, toate iluminările de pe Ninja ZX-4R sunt LED.
Inspirate de Ninja ZX-10R, toate iluminările de pe Ninja ZX-4R sunt LED.
Cele două discuri de frână frontale de Ø290 mm ale modelului ZX-4R și etrierele monobloc montate radial oferă o putere sigură de oprire, oferind totodată o senzație de frânare excelentă pentru a inspira încredere atât pe pistă, cât și pe stradă.
Cele două discuri de frână frontale de Ø290 mm ale modelului ZX-4R și etrierele monobloc montate radial oferă o putere sigură de oprire, oferind totodată o senzație de frânare excelentă pentru a inspira încredere atât pe pistă, cât și pe stradă.
Cu o limită care depășește 15.000 min-1, acest motor are o tehnologie inspirată de lumea racingului, găsită de asemenea pe modelul Ninja ZX-10R. Un sunet distinctiv, emoționant, caracteristic unui Kawasaki ultraperformant.
Cu o limită care depășește 15.000 min-1, acest motor are o tehnologie inspirată de lumea racingului, găsită de asemenea pe modelul Ninja ZX-10R. Un sunet distinctiv, emoționant, caracteristic unui Kawasaki ultraperformant.
Bord cu display color TFT de 4,3” cu moduri de afișare selectabile (normal, circuit), afișează clar cele mai pertinente informații, fie pe stradă, fie pe circuit. Modul Circuit arată poziția angrenajului, timpii de tură și RPM peste 10.000 mai proeminent.
Bord cu display color TFT de 4,3” cu moduri de afișare selectabile (normal, circuit), afișează clar cele mai pertinente informații, fie pe stradă, fie pe circuit. Modul Circuit arată poziția angrenajului, timpii de tură și RPM peste 10.000 mai proeminent.
Jantele vopsite cu verde se adaugă aspectului clasic.
În partea de sus a rezervorului se află o emblemă de 40 de ani, proiectată într -un stil similar cu un autocolant de campionat care amintește de scena de curselor din anii 1980.
În partea de sus a rezervorului se află o emblemă de 40 de ani, proiectată într -un stil similar cu un autocolant de campionat care amintește de scena de curselor din anii 1980.
Modelele de 40 de ani de la Ninja prezintă rezervoare cu un design special în trei culori.
Modelele de 40 de ani de la Ninja prezintă rezervoare cu un design special în trei culori.
Pentru a reproduce cu exactitate schema de culori originală a vremii, albastrul folosit a fost recent recreat pentru aceste modele.
Pentru a reproduce cu exactitate schema de culori originală a vremii, albastrul folosit a fost recent recreat pentru aceste modele.
Logo -ul „Kawasaki” de pe carenă este scalat poziționat ideal pentru fiecare model.
Logo -ul „Kawasaki” de pe carenă este scalat poziționat ideal pentru fiecare model.
Atunci când aplicați schema în trei culori pe aceste modele moderne Ninja, aspectul culorilor și echilibrul au fost optimizate cu atenție pentru fiecare model.
Atunci când aplicați schema în trei culori pe aceste modele moderne Ninja, aspectul culorilor și echilibrul au fost optimizate cu atenție pentru fiecare model.
Numerele prezentate pe coada au fost produse recent pe baza fontului utilizat în anii 80 și 90.
Numerele prezentate pe coada au fost produse recent pe baza fontului utilizat în anii 80 și 90.
Cadrul Ninja ZX-10R/ZX-6R/ZX-4RR și bascula sunt vopsite cu argintiu, care amintesc de părțile din aluminiu specifice anilor 80' și 90'
Cadrul Ninja ZX-10R/ZX-6R/ZX-4RR și bascula sunt vopsite cu argintiu, care amintesc de părțile din aluminiu specifice anilor 80' și 90'
KQS (Kawasaki Quick Shifter) permite schimbarea vitezelor fără ambreiaj.
Proiectat pentru a ajuta pilotul să își maximizeze accelerația pe circuit prin posibilitatea de a schimba treptele fără a folosi ambreiajul și cu accelerația complet deschisă, KQS detectează că levierul de schimbare a fost acționat și trimite un semnal către ECU pentru a întrerupe aprinderea, astfel încât următoarea treaptă poate fi angrenată fără a utiliza ambreiajul. În cazul modelelor care oferă schimbarea treptelor fără ambreiaj în timpul decelerației, sistemul controlează automat turația motorului astfel încât următoarea treaptă mai mică poate fi selectată fără a acționa ambreiajul.
KTRC (Kawasaki TRaction Control) cu 3 moduri, cel mai avansat sistem de control al tracțiunii de la Kawasaki, oferă o selecție de moduri pentru a se potrivi unei varietăți de situații de pilotaj, de la sport la touring.
KTRC cu 3 moduri de rulare într-un singur sistem de control al tracțiunii. KTRC în modul 1, asigură o stabilitate mare în situații de derapaj prin prevenirea patinării roților unde intervine și sistemul S-KTRC, care ajută la menținerea tracțiunii optime în situații de condus sportiv prin prezicerea raportului de patinare a roților din spate în timpul accelerării. Comutatorul convenabil de pe mâner permite schimbarea instantanee a tipului de control al tracțiunii prin selectarea unuia dintre cele trei moduri, chiar și în timpul mersului. Modurile 1 și 2 mențin tracțiunea optimă în timpul virajelor, ca S-KTRC. Proiectate cu gândul la pilotajul sportiv, acestea permit o accelerare bruscă la ieșirea din viraje prin maximizarea tracțiunii înainte de la roata din spate. Modurile 1 și 2 diferă în ceea ce privește gradul în care intervin. Modul 1, setat pentru condiții de drum uscat, cu aderență bună, menține raportul de alunecare ideal pentru a asigura o tracțiune optimă. Modul 3 funcționează ca și modul 1 KTRC, reducând puterea pentru a permite recâștigarea aderenței atunci când se detectează patinarea roții spate. Este ideal atunci când se circulă în condiții alunecoase sau pe ploaie. Modul 3 KTRC este cel mai avansat sistem de management al motorului Kawasaki.
Bazat pe tehnologia racing, asistență ambreiaj anti-blocare roată acționează atât ca un limitator de cuplu, cât și ca un mecanism auto-servo care permite o tracțiune mai ușoară a manetei de ambreiaj.
Pe baza feedback-ului din activitățile de curse, asistență ambreiaj anti-blocare roată utilizează două tipuri de came (o came de asistență și o came cu alunecare) pentru a acționa butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună sau separat. În condiții normale de funcționare, camele de asistență funcționează ca un mecanism de autoservire, trăgând butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună pentru a comprima plăcile de ambreiaj. Acest lucru permite reducerea sarcinii totale a arcului de ambreiaj, ceea ce are ca rezultat o senzație mai ușoară a manetei de ambreiaj la acționarea ambreiajului. Atunci când apare o frânare excesivă a motorului ca urmare a retrogradărilor rapide (sau a unei retrogradări accidentale), intră în acțiune camele de alunecare, forțând separarea butucului de ambreiaj și a plăcii de acționare. Acest lucru eliberează presiunea asupra discurilor de ambreiaj pentru a reduce cuplul și ajută la prevenirea săltării și derapajului anvelopei spate. Această funcție este deosebit de utilă atunci când se rulează pe circuit.
Grupul de admisie electronic permite ECU să livreze motorului cantitatea ideală de combustibil și aer.
Sistemul complet electronic de acționare a accelerației de la Kawasaki permite ECU să controleze volumul de combustibil (prin intermediul injectoarelor) și de aer (prin intermediul clapetelor de accelerație) furnizat motorului. Injecția ideală a combustibilului și poziția ideală a clapetelor de accelerație au ca rezultat un răspuns rapid și natural al motorului și o putere ideală a acestuia. Sistemul contribuie, de asemenea, în mod semnificativ la reducerea emisiilor. Clapetele de accelerație electronice permit, de asemenea, un control mai precis al sistemelor electronice de management al motorului, cum ar fi S-KTRC și KTRC, KLCM, Kawasaki Engine Brake Control și Electronic Cruise Control (Pilotul automat).
Conectivitatea smartphone-urilor contribuie la o experiență îmbunătățită, permițând motocicliștilor să se conecteze la motocicleta lor wireless.
Tehnologia inteligentă permite motocicliștilor să se conecteze la motocicleta wireless. Cu ajutorul aplicației pentru smartphone RIDEOLOGY THE APP pot fi accesate o serie de funcții ale instrumentelor, contribuind la o experiență îmbunătățită de motociclism. Informațiile despre vehicul (cum ar fi kilometrajul, indicatorul de combustibil, programul de întreținere etc.) pot fi vizualizate pe telefon. Jurnalele de călătorie (variază în funcție de model, dar pot include traseul GPS, poziția vitezei, turația și alte informații) pot fi vizualizate pe smartphone. Atunci când este conectat, pe panoul de instrumente sunt afișate notificări telefonice (apel, e-mail). Motocicliștii pot, de asemenea, să facă modificări la setările afișajului instrumentelor de bord ale motocicletei (unități preferate, setarea ceasului și a datei etc.) prin intermediul smartphone-ului. Iar la anumite modele, este posibil chiar să se verifice și să se ajusteze setările vehiculului (cum ar fi Rider Mode, funcțiile de asistență electronică a motociclistului și setările de sarcină utilă).
Selectarea modului de putere permite modificarea livrării de putere a motorului în funcție de situația de rulare.
Modelele echipate cu mai multe moduri de putere oferă motocicliștilor posibilitatea de a alege cu ușurință modul de livrare a puterii motorului pentru a se adapta la condițiile de rulare sau la preferințele acestora. În plus față de modul Full Power, sunt oferite unul (Low) sau două (Middle, Low) moduri alternative în care puterea maximă este limitată și răspunsul accelerației este mai blând.
Suspensia spate Back-link orizontală își dispune unitatea de amortizare pe orizontală, contribuind în mare măsură la utilizarea eficientă a spațiului și la centralizarea masei.
În comparație cu suspensia spate tradițională Uni-Trak a Kawasaki, care montează unitatea de amortizare vertical, suspensia spate Horizontal Back-link dispune de unitatea de amortizare aproape orizontal. Aranjamentul original al suspensiei Kawasaki plasează unitatea de amortizare foarte aproape de centrul de greutate al motocicletei, contribuind în mod semnificativ la centralizarea masei. Și pentru că nu există nicio legătură sau unitate de amortizare care să iasă sub brațul oscilant, se eliberează spațiu pentru o cameră de pre-eliminare a gazelor de eșapament mai mare (o cameră de expansiune a gazelor de eșapament situată deasupra silencer-ului). Cu o cameră de pre-eliminare mai mare, volumul silencerului poate fi redus, iar componentele grele ale sistemului de eșapament pot fi concentrate mai aproape de centrul motocicletei, contribuind în continuare la centralizarea masei. Rezultatul este o manevrabilitate îmbunătățită în mod semnificativ. Un alt avantaj este că unitatea de amortizare este plasată departe de căldura emisă de sistemul de eșapament. Deoarece căldura provenită de la sistemul de eșapament nu mai este în proximitate, uleiul de suspensie și presiunea gazelor nu este afectat și performanța suspensiei este mai stabilă. Suspensia spate Horizontal Back-link oferă numeroase beneficii secundare de acest fel.
Indicator Mod Economic este un simbol care apare în de bord pentru a indica un consum favorabil de combustibil, încurajând un mers mai eficient.
Folosind un control electronic setat cu atenție pentru o funcționare optimă a motorului, modelele Kawasaki pot obține un nivel ridicat de eficiență a combustibilului. Cu toate acestea, consumul de combustibil este de asemenea afectat de modul în care este utilizată accelerația, se schimbă viteza și de alte elemente care sunt determinate de stilul de pilotaj. Modul economic este o funcție care se activează atunci când stilul de mers rezultă consum redus. Sistemul monitorizează continuu consumul, indiferent de viteza vehiculului, turația motorului, accelerația și alte criterii de pilotaj. În momentul în care consumul este scăzut (adică eficiența este ridicată), pe ecranul LCD al bordului apare un marcaj „ECO”. Printr-un stil de pilotaj moderat, astfel încât marca „ECO” să figureze constant, consumul poate fi redus. Menținerea consumului scăzut, de asemenea, ajută cu siguranță la reducerea impactului negativ asupra mediului.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
KQS (Kawasaki Quick Shifter) permite schimbarea vitezelor fără ambreiaj.
Proiectat pentru a ajuta pilotul să își maximizeze accelerația pe circuit prin posibilitatea de a schimba treptele fără a folosi ambreiajul și cu accelerația complet deschisă, KQS detectează că levierul de schimbare a fost acționat și trimite un semnal către ECU pentru a întrerupe aprinderea, astfel încât următoarea treaptă poate fi angrenată fără a utiliza ambreiajul. În cazul modelelor care oferă schimbarea treptelor fără ambreiaj în timpul decelerației, sistemul controlează automat turația motorului astfel încât următoarea treaptă mai mică poate fi selectată fără a acționa ambreiajul.
KTRC (Kawasaki TRaction Control) cu 3 moduri, cel mai avansat sistem de control al tracțiunii de la Kawasaki, oferă o selecție de moduri pentru a se potrivi unei varietăți de situații de pilotaj, de la sport la touring.
KTRC cu 3 moduri de rulare într-un singur sistem de control al tracțiunii. KTRC în modul 1, asigură o stabilitate mare în situații de derapaj prin prevenirea patinării roților unde intervine și sistemul S-KTRC, care ajută la menținerea tracțiunii optime în situații de condus sportiv prin prezicerea raportului de patinare a roților din spate în timpul accelerării. Comutatorul convenabil de pe mâner permite schimbarea instantanee a tipului de control al tracțiunii prin selectarea unuia dintre cele trei moduri, chiar și în timpul mersului. Modurile 1 și 2 mențin tracțiunea optimă în timpul virajelor, ca S-KTRC. Proiectate cu gândul la pilotajul sportiv, acestea permit o accelerare bruscă la ieșirea din viraje prin maximizarea tracțiunii înainte de la roata din spate. Modurile 1 și 2 diferă în ceea ce privește gradul în care intervin. Modul 1, setat pentru condiții de drum uscat, cu aderență bună, menține raportul de alunecare ideal pentru a asigura o tracțiune optimă. Modul 3 funcționează ca și modul 1 KTRC, reducând puterea pentru a permite recâștigarea aderenței atunci când se detectează patinarea roții spate. Este ideal atunci când se circulă în condiții alunecoase sau pe ploaie. Modul 3 KTRC este cel mai avansat sistem de management al motorului Kawasaki.
Bazat pe tehnologia racing, asistență ambreiaj anti-blocare roată acționează atât ca un limitator de cuplu, cât și ca un mecanism auto-servo care permite o tracțiune mai ușoară a manetei de ambreiaj.
Pe baza feedback-ului din activitățile de curse, asistență ambreiaj anti-blocare roată utilizează două tipuri de came (o came de asistență și o came cu alunecare) pentru a acționa butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună sau separat. În condiții normale de funcționare, camele de asistență funcționează ca un mecanism de autoservire, trăgând butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună pentru a comprima plăcile de ambreiaj. Acest lucru permite reducerea sarcinii totale a arcului de ambreiaj, ceea ce are ca rezultat o senzație mai ușoară a manetei de ambreiaj la acționarea ambreiajului. Atunci când apare o frânare excesivă a motorului ca urmare a retrogradărilor rapide (sau a unei retrogradări accidentale), intră în acțiune camele de alunecare, forțând separarea butucului de ambreiaj și a plăcii de acționare. Acest lucru eliberează presiunea asupra discurilor de ambreiaj pentru a reduce cuplul și ajută la prevenirea săltării și derapajului anvelopei spate. Această funcție este deosebit de utilă atunci când se rulează pe circuit.
Grupul de admisie electronic permite ECU să livreze motorului cantitatea ideală de combustibil și aer.
Sistemul complet electronic de acționare a accelerației de la Kawasaki permite ECU să controleze volumul de combustibil (prin intermediul injectoarelor) și de aer (prin intermediul clapetelor de accelerație) furnizat motorului. Injecția ideală a combustibilului și poziția ideală a clapetelor de accelerație au ca rezultat un răspuns rapid și natural al motorului și o putere ideală a acestuia. Sistemul contribuie, de asemenea, în mod semnificativ la reducerea emisiilor. Clapetele de accelerație electronice permit, de asemenea, un control mai precis al sistemelor electronice de management al motorului, cum ar fi S-KTRC și KTRC, KLCM, Kawasaki Engine Brake Control și Electronic Cruise Control (Pilotul automat).
Conectivitatea smartphone-urilor contribuie la o experiență îmbunătățită, permițând motocicliștilor să se conecteze la motocicleta lor wireless.
Tehnologia inteligentă permite motocicliștilor să se conecteze la motocicleta wireless. Cu ajutorul aplicației pentru smartphone RIDEOLOGY THE APP pot fi accesate o serie de funcții ale instrumentelor, contribuind la o experiență îmbunătățită de motociclism. Informațiile despre vehicul (cum ar fi kilometrajul, indicatorul de combustibil, programul de întreținere etc.) pot fi vizualizate pe telefon. Jurnalele de călătorie (variază în funcție de model, dar pot include traseul GPS, poziția vitezei, turația și alte informații) pot fi vizualizate pe smartphone. Atunci când este conectat, pe panoul de instrumente sunt afișate notificări telefonice (apel, e-mail). Motocicliștii pot, de asemenea, să facă modificări la setările afișajului instrumentelor de bord ale motocicletei (unități preferate, setarea ceasului și a datei etc.) prin intermediul smartphone-ului. Iar la anumite modele, este posibil chiar să se verifice și să se ajusteze setările vehiculului (cum ar fi Rider Mode, funcțiile de asistență electronică a motociclistului și setările de sarcină utilă).
Selectarea modului de putere permite modificarea livrării de putere a motorului în funcție de situația de rulare.
Modelele echipate cu mai multe moduri de putere oferă motocicliștilor posibilitatea de a alege cu ușurință modul de livrare a puterii motorului pentru a se adapta la condițiile de rulare sau la preferințele acestora. În plus față de modul Full Power, sunt oferite unul (Low) sau două (Middle, Low) moduri alternative în care puterea maximă este limitată și răspunsul accelerației este mai blând.
Suspensia spate Back-link orizontală își dispune unitatea de amortizare pe orizontală, contribuind în mare măsură la utilizarea eficientă a spațiului și la centralizarea masei.
În comparație cu suspensia spate tradițională Uni-Trak a Kawasaki, care montează unitatea de amortizare vertical, suspensia spate Horizontal Back-link dispune de unitatea de amortizare aproape orizontal. Aranjamentul original al suspensiei Kawasaki plasează unitatea de amortizare foarte aproape de centrul de greutate al motocicletei, contribuind în mod semnificativ la centralizarea masei. Și pentru că nu există nicio legătură sau unitate de amortizare care să iasă sub brațul oscilant, se eliberează spațiu pentru o cameră de pre-eliminare a gazelor de eșapament mai mare (o cameră de expansiune a gazelor de eșapament situată deasupra silencer-ului). Cu o cameră de pre-eliminare mai mare, volumul silencerului poate fi redus, iar componentele grele ale sistemului de eșapament pot fi concentrate mai aproape de centrul motocicletei, contribuind în continuare la centralizarea masei. Rezultatul este o manevrabilitate îmbunătățită în mod semnificativ. Un alt avantaj este că unitatea de amortizare este plasată departe de căldura emisă de sistemul de eșapament. Deoarece căldura provenită de la sistemul de eșapament nu mai este în proximitate, uleiul de suspensie și presiunea gazelor nu este afectat și performanța suspensiei este mai stabilă. Suspensia spate Horizontal Back-link oferă numeroase beneficii secundare de acest fel.
Indicator Mod Economic este un simbol care apare în de bord pentru a indica un consum favorabil de combustibil, încurajând un mers mai eficient.
Folosind un control electronic setat cu atenție pentru o funcționare optimă a motorului, modelele Kawasaki pot obține un nivel ridicat de eficiență a combustibilului. Cu toate acestea, consumul de combustibil este de asemenea afectat de modul în care este utilizată accelerația, se schimbă viteza și de alte elemente care sunt determinate de stilul de pilotaj. Modul economic este o funcție care se activează atunci când stilul de mers rezultă consum redus. Sistemul monitorizează continuu consumul, indiferent de viteza vehiculului, turația motorului, accelerația și alte criterii de pilotaj. În momentul în care consumul este scăzut (adică eficiența este ridicată), pe ecranul LCD al bordului apare un marcaj „ECO”. Printr-un stil de pilotaj moderat, astfel încât marca „ECO” să figureze constant, consumul poate fi redus. Menținerea consumului scăzut, de asemenea, ajută cu siguranță la reducerea impactului negativ asupra mediului.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
Engine type | Motor cu 4 cilindri în linie răcit cu lichid |
---|---|
Compression ratio | 12.3:1 |
Valve system | DOHC, 16 supape |
Bore x stroke | 57.0 x 39.1 mm |
Displacement | 399 cm³ |
Fuel system | Injecție de combustibil: 34 mm x 4 |
Lubrication | Ungere forțată, carter-umed |
Starting system | Electric |
Ignition system | Digital |
Maximum power | 57.0 kW {77 PS} / 14,500 rpm |
---|---|
Maximum power with RAM Air | 58.7 kW {80 PS} / 14,500 rpm |
Maximum torque | 39.0 N•m {4.0 kgf•m} / 13,000 rpm |
CO2 emission | 120 g/km |
Fuel consumption | 5.1 l/100km |
Transmission | 6 viteze + marșarier cu schimbător |
Clutch | Multi-disc în ulei |
Primary reduction ratio | 2.029 (69/34) |
Gear ratios 1st | 2.929 (41/14) |
Gear ratios 2nd | 2.056 (37/18) |
Gear ratios 3rd | 1.619 (34/21) |
Gear ratios 4th | 1.333 (32/24) |
Gear ratios 5th | 1.154 (30/26) |
Gear ratios 6th | 1.037 (28/27) |
Final drive | Lanț nituit |
Final reduction ratio | 3.429 (48/14) |
Frame type | Tip spalier din oțel de înaltă rezistență |
---|---|
Trail | 97 mm |
Wheel travel front | 120 mm |
Wheel travel rear | 124 mm |
Tyre, front | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Tyre, rear | 160/60 ZR17 M/C (69W) |
L x W x H | 1,990 x 765 x 1,110 mm |
Steering angle L R | 35° / 35° |
Wheel base | 1,380 mm |
Ground clearance | 135 mm |
Fuel capacity | 15.0 litri |
Seat height | 800 mm |
Curb mass | 189 kg |
Front brake type | 2 discuri semi-flotante |
---|---|
Front brake diameter | Ø 290 mm |
Front brake caliper type | Montaj radial, monobloc, cu 4 pistoane opuse |
Rear brake type | Disc unic |
Rear brake diameter | Ø 220 mm |
Rear brake caliper type | Un singur piston |
Front suspension type | *Missing Value* |
Front suspension diameter | Ø 37 mm |
Rear suspension type | Amortizor BFRC lite cu fixare spate orizontală încărcat cu gaz cu rezervor piggyback, amortizare în compresie și revenire, reglaj de pretensionare a arcului și arc de top-out |
Inpage Navigation Section: Accesorii
Ajută la protejarea motocicletei împotriva daunelor cauzate de răsturnare.
Creată pentru a se potrivi și a completa motocicleta Ninja ZX-4R/RR, această șa dispune de amortizare fermă din uretan care îmbunătățește sentimentul tracțiunii roții spate în timpul sesiunilor de conducere sportivă.
Dă-i motocicletei tale Kawasaki un aspect și sunet mai sportiv cu acest sistem de evacuare Akrapovič. Omologat EC/ECE și complet legal pe drumurile publice. (Euro 5+)
Citește mai multFabricată dintr-un material rezistent la rupere, tip fagure de miere. Rezistență la căldură până la 120 de grade Celsius. Branding subtil. 100% poliester. Cu sac de transport. Potrivit pentru:
Realizată dintr-un material rezistent la rupere, tip fagure de miere, cu rezistență la căldură până la 120 de grade Celsius. Branding subtil. 100% poliester. Cu geantă de transport multi-utilizabilă. Se potrivește la:
Un instrument esențial pentru pasionații de motociclete și mecanici deopotrivă. Proiectat pentru a oferi stabilitate și confort, acest stand permite accesul facil la roți, suspensie și alte componente.
Acest suport premium poate fi demontat, făcând transportul mult mai ușor. Suportul compact vine într-o cutie de transport de calitate, cu mâner integrat. Suportul este fabricat din oțel premium și are un finisaj verde și negru. Logo-ul Kawasaki este tăiat cu laser în oțel.
Opționale sunt furcile pentru a se potrivi preferințelor dumneavoastră;