Inpage Navigation Section: Overview
Trăiește obsesia Supersport cu noul model Ninja ZX-6R. Depășește toate limitele cu performanțe de neegalat în timp ce pilotezi o motoicletă supersport. Mulțumirea noastră cea mai mare este atunci când reușim să transmitem încredere deplină prin performanță și tehnologie.
Culori
Show all
Show less
€12,600.00
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Designul complet nou este inspirat de Ninja ZX-10R, modelul ce întruchipează imaginea ideală Supersport. Noile carene din față și laterale creează un design elegant și fluid. Farurile compacte și carena frontală stratificată, oferă modelului Ninja ZX-6R o nouă „față” distinctivă.
Designul complet nou este inspirat de Ninja ZX-10R, modelul ce întruchipează imaginea ideală Supersport. Noile carene din față și laterale creează un design elegant și fluid. Farurile compacte și carena frontală stratificată, oferă modelului Ninja ZX-6R o nouă „față” distinctivă.
Noul bord cu display color TFT de 4,3” oferă un aspect de înaltă calitate. În plus față de conectivitatea smartphone -ului, noul bord oferă și o serie de caracteristici noi.
Noul bord cu display color TFT de 4,3” oferă un aspect de înaltă calitate. În plus față de conectivitatea smartphone -ului, noul bord oferă și o serie de caracteristici noi.
Cu motorul proiectat pentru curse și performanța șasiului optimizată pentru stradă, Ninja ZX-6R oferă o experiență inedită indiferent de ce drum vei alege. Rădăcinile sale Supersport îți oferă pe lângă o tură urbană distractivă dar și o călătorie fluidă prin canioane și pasuri montane demnă clasa 600cc.
Cu motorul proiectat pentru curse și performanța șasiului optimizată pentru stradă, Ninja ZX-6R oferă o experiență inedită indiferent de ce drum vei alege. Rădăcinile sale Supersport îți oferă pe lângă o tură urbană distractivă dar și o călătorie fluidă prin canioane și pasuri montane demnă clasa 600cc.
Patru moduri integrate (Sport, Road, Rain or Rider (manual)) fac selecția ușoarăla la nivel de Traction Control și selectarea puterii.
Patru moduri integrate (Sport, Road, Rain or Rider (manual)) fac selecția ușoarăla la nivel de Traction Control și selectarea puterii.
Avantajul oferit de modelul Ninja ZX-6R este mărirea capacității cu 37 cm3, o schimbare semnificativă pentru mersul zilnic. O performanță vizibilă în gama RPM este binevenită atunci când rulezi în stil sport, atât pe șosele, cât și pe circuit. Însă un cuplu mai puternic, în comparație cu modelele „obișnuite” de clasă medie, oferă, de asemenea, o utilizare diferită în situații de rulare zilnică, cum ar fi oprirea și pornirea la semafor sau accelerarea pentru a depăși un alt vehicul pe autostradă. Actualizările pentru 2024 includ ajustări legate de emisii.
Avantajul oferit de modelul Ninja ZX-6R este mărirea capacității cu 37 cm3, o schimbare semnificativă pentru mersul zilnic. O performanță vizibilă în gama RPM este binevenită atunci când rulezi în stil sport, atât pe șosele, cât și pe circuit. Însă un cuplu mai puternic, în comparație cu modelele „obișnuite” de clasă medie, oferă, de asemenea, o utilizare diferită în situații de rulare zilnică, cum ar fi oprirea și pornirea la semafor sau accelerarea pentru a depăși un alt vehicul pe autostradă. Actualizările pentru 2024 includ ajustări legate de emisii.
Etrierele monobloc extrem de rigide, cu montare radială, oferă o senzație fermă la pârghie pentru un control perfect. Frâna pe față prezintă disc mare de Ø 310 mm și un cilindru master care asigură o frânare puternică cu senzație precisă. Pe spate prezintă frână cu disc de 220 mm și etrier ușor încetinește roata echilibrat. Noile discuri rotunde similare ca stil cu cele ale modelului Ninja ZX-10R contribuie la imaginea puternică a familiei Ninja ZX.
Etrierele monobloc extrem de rigide, cu montare radială, oferă o senzație fermă la pârghie pentru un control perfect. Frâna pe față prezintă disc mare de Ø 310 mm și un cilindru master care asigură o frânare puternică cu senzație precisă. Pe spate prezintă frână cu disc de 220 mm și etrier ușor încetinește roata echilibrat. Noile discuri rotunde similare ca stil cu cele ale modelului Ninja ZX-10R contribuie la imaginea puternică a familiei Ninja ZX.
Traction control, supersport-grade brake management, modurile de putere selectabile și quick shifter sunt acum completate de bord cu display color TFT cu o serie de funcții noi, inclusiv posibilitatea de a conecta smartphone-ul și Ride Modes.
Traction control, supersport-grade brake management, modurile de putere selectabile și quick shifter sunt acum completate de bord cu display color TFT cu o serie de funcții noi, inclusiv posibilitatea de a conecta smartphone-ul și Ride Modes.
Parbrizul scurt contribuie la imaginea SuperSport Ninja ZX-6R. La fel ca Ninja ZX-10R, carena din față susține părțile parbrizului. Găurile din parbriz eliberează presiunea în spatele bordului pentru a ajuta la reducerea buferring-ului atunci când rulezi la viteze mari.
Parbrizul scurt contribuie la imaginea SuperSport Ninja ZX-6R. La fel ca Ninja ZX-10R, carena din față susține părțile parbrizului. Găurile din parbriz eliberează presiunea în spatele bordului pentru a ajuta la reducerea buferring-ului atunci când rulezi la viteze mari.
Farurile de proiectoare noi compacte sunt un element cheie al noii fețe Ninja ZX-6R. Tehnologia cu LED-uri mono-focus este completată de reflectoare adânci care fac ca părțile stinse ale farului să pară întunecate, creând o expresie agresivă. Designul complex stratificat al carenei frontale este completat de inserții în stil aripă și de spoilere cu unghiulare pentru a forma o imagine extrem de distinctivă.
Farurile de proiectoare noi compacte sunt un element cheie al noii fețe Ninja ZX-6R. Tehnologia cu LED-uri mono-focus este completată de reflectoare adânci care fac ca părțile stinse ale farului să pară întunecate, creând o expresie agresivă. Designul complex stratificat al carenei frontale este completat de inserții în stil aripă și de spoilere cu unghiulare pentru a forma o imagine extrem de distinctivă.
La fel ca designul cozii, carenele di față și cele laterale folosesc straturi împletite pentru a crea un efect 3D. Proiectarea netedă a caroseriei atrage ochiul de la cap la coadă și indică performanța motorului supersport Ninja ZX-6R.
La fel ca designul cozii, carenele di față și cele laterale folosesc straturi împletite pentru a crea un efect 3D. Proiectarea netedă a caroseriei atrage ochiul de la cap la coadă și indică performanța motorului supersport Ninja ZX-6R.
Designul complet nou este inspirat de Ninja ZX-10R, modelul ce întruchipează imaginea ideală Supersport. Noile carene din față și laterale creează un design elegant și fluid. Farurile compacte și carena frontală stratificată, oferă modelului Ninja ZX-6R o nouă „față” distinctivă.
Designul complet nou este inspirat de Ninja ZX-10R, modelul ce întruchipează imaginea ideală Supersport. Noile carene din față și laterale creează un design elegant și fluid. Farurile compacte și carena frontală stratificată, oferă modelului Ninja ZX-6R o nouă „față” distinctivă.
Noul bord cu display color TFT de 4,3” oferă un aspect de înaltă calitate. În plus față de conectivitatea smartphone -ului, noul bord oferă și o serie de caracteristici noi.
Noul bord cu display color TFT de 4,3” oferă un aspect de înaltă calitate. În plus față de conectivitatea smartphone -ului, noul bord oferă și o serie de caracteristici noi.
Cu motorul proiectat pentru curse și performanța șasiului optimizată pentru stradă, Ninja ZX-6R oferă o experiență inedită indiferent de ce drum vei alege. Rădăcinile sale Supersport îți oferă pe lângă o tură urbană distractivă dar și o călătorie fluidă prin canioane și pasuri montane demnă clasa 600cc.
Cu motorul proiectat pentru curse și performanța șasiului optimizată pentru stradă, Ninja ZX-6R oferă o experiență inedită indiferent de ce drum vei alege. Rădăcinile sale Supersport îți oferă pe lângă o tură urbană distractivă dar și o călătorie fluidă prin canioane și pasuri montane demnă clasa 600cc.
Patru moduri integrate (Sport, Road, Rain or Rider (manual)) fac selecția ușoarăla la nivel de Traction Control și selectarea puterii.
Patru moduri integrate (Sport, Road, Rain or Rider (manual)) fac selecția ușoarăla la nivel de Traction Control și selectarea puterii.
Avantajul oferit de modelul Ninja ZX-6R este mărirea capacității cu 37 cm3, o schimbare semnificativă pentru mersul zilnic. O performanță vizibilă în gama RPM este binevenită atunci când rulezi în stil sport, atât pe șosele, cât și pe circuit. Însă un cuplu mai puternic, în comparație cu modelele „obișnuite” de clasă medie, oferă, de asemenea, o utilizare diferită în situații de rulare zilnică, cum ar fi oprirea și pornirea la semafor sau accelerarea pentru a depăși un alt vehicul pe autostradă. Actualizările pentru 2024 includ ajustări legate de emisii.
Avantajul oferit de modelul Ninja ZX-6R este mărirea capacității cu 37 cm3, o schimbare semnificativă pentru mersul zilnic. O performanță vizibilă în gama RPM este binevenită atunci când rulezi în stil sport, atât pe șosele, cât și pe circuit. Însă un cuplu mai puternic, în comparație cu modelele „obișnuite” de clasă medie, oferă, de asemenea, o utilizare diferită în situații de rulare zilnică, cum ar fi oprirea și pornirea la semafor sau accelerarea pentru a depăși un alt vehicul pe autostradă. Actualizările pentru 2024 includ ajustări legate de emisii.
Etrierele monobloc extrem de rigide, cu montare radială, oferă o senzație fermă la pârghie pentru un control perfect. Frâna pe față prezintă disc mare de Ø 310 mm și un cilindru master care asigură o frânare puternică cu senzație precisă. Pe spate prezintă frână cu disc de 220 mm și etrier ușor încetinește roata echilibrat. Noile discuri rotunde similare ca stil cu cele ale modelului Ninja ZX-10R contribuie la imaginea puternică a familiei Ninja ZX.
Etrierele monobloc extrem de rigide, cu montare radială, oferă o senzație fermă la pârghie pentru un control perfect. Frâna pe față prezintă disc mare de Ø 310 mm și un cilindru master care asigură o frânare puternică cu senzație precisă. Pe spate prezintă frână cu disc de 220 mm și etrier ușor încetinește roata echilibrat. Noile discuri rotunde similare ca stil cu cele ale modelului Ninja ZX-10R contribuie la imaginea puternică a familiei Ninja ZX.
Traction control, supersport-grade brake management, modurile de putere selectabile și quick shifter sunt acum completate de bord cu display color TFT cu o serie de funcții noi, inclusiv posibilitatea de a conecta smartphone-ul și Ride Modes.
Traction control, supersport-grade brake management, modurile de putere selectabile și quick shifter sunt acum completate de bord cu display color TFT cu o serie de funcții noi, inclusiv posibilitatea de a conecta smartphone-ul și Ride Modes.
Parbrizul scurt contribuie la imaginea SuperSport Ninja ZX-6R. La fel ca Ninja ZX-10R, carena din față susține părțile parbrizului. Găurile din parbriz eliberează presiunea în spatele bordului pentru a ajuta la reducerea buferring-ului atunci când rulezi la viteze mari.
Parbrizul scurt contribuie la imaginea SuperSport Ninja ZX-6R. La fel ca Ninja ZX-10R, carena din față susține părțile parbrizului. Găurile din parbriz eliberează presiunea în spatele bordului pentru a ajuta la reducerea buferring-ului atunci când rulezi la viteze mari.
Farurile de proiectoare noi compacte sunt un element cheie al noii fețe Ninja ZX-6R. Tehnologia cu LED-uri mono-focus este completată de reflectoare adânci care fac ca părțile stinse ale farului să pară întunecate, creând o expresie agresivă. Designul complex stratificat al carenei frontale este completat de inserții în stil aripă și de spoilere cu unghiulare pentru a forma o imagine extrem de distinctivă.
Farurile de proiectoare noi compacte sunt un element cheie al noii fețe Ninja ZX-6R. Tehnologia cu LED-uri mono-focus este completată de reflectoare adânci care fac ca părțile stinse ale farului să pară întunecate, creând o expresie agresivă. Designul complex stratificat al carenei frontale este completat de inserții în stil aripă și de spoilere cu unghiulare pentru a forma o imagine extrem de distinctivă.
La fel ca designul cozii, carenele di față și cele laterale folosesc straturi împletite pentru a crea un efect 3D. Proiectarea netedă a caroseriei atrage ochiul de la cap la coadă și indică performanța motorului supersport Ninja ZX-6R.
La fel ca designul cozii, carenele di față și cele laterale folosesc straturi împletite pentru a crea un efect 3D. Proiectarea netedă a caroseriei atrage ochiul de la cap la coadă și indică performanța motorului supersport Ninja ZX-6R.
KTRC (Kawasaki TRaction Control) cu 3 moduri, cel mai avansat sistem de control al tracțiunii de la Kawasaki, oferă o selecție de moduri pentru a se potrivi unei varietăți de situații de pilotaj, de la sport la touring.
KTRC cu 3 moduri de rulare într-un singur sistem de control al tracțiunii. KTRC în modul 1, asigură o stabilitate mare în situații de derapaj prin prevenirea patinării roților unde intervine și sistemul S-KTRC, care ajută la menținerea tracțiunii optime în situații de condus sportiv prin prezicerea raportului de patinare a roților din spate în timpul accelerării. Comutatorul convenabil de pe mâner permite schimbarea instantanee a tipului de control al tracțiunii prin selectarea unuia dintre cele trei moduri, chiar și în timpul mersului. Modurile 1 și 2 mențin tracțiunea optimă în timpul virajelor, ca S-KTRC. Proiectate cu gândul la pilotajul sportiv, acestea permit o accelerare bruscă la ieșirea din viraje prin maximizarea tracțiunii înainte de la roata din spate. Modurile 1 și 2 diferă în ceea ce privește gradul în care intervin. Modul 1, setat pentru condiții de drum uscat, cu aderență bună, menține raportul de alunecare ideal pentru a asigura o tracțiune optimă. Modul 3 funcționează ca și modul 1 KTRC, reducând puterea pentru a permite recâștigarea aderenței atunci când se detectează patinarea roții spate. Este ideal atunci când se circulă în condiții alunecoase sau pe ploaie. Modul 3 KTRC este cel mai avansat sistem de management al motorului Kawasaki.
KQS (Kawasaki Quick Shifter) permite schimbarea vitezelor fără ambreiaj.
Proiectat pentru a ajuta pilotul să își maximizeze accelerația pe circuit prin posibilitatea de a schimba treptele fără a folosi ambreiajul și cu accelerația complet deschisă, KQS detectează că levierul de schimbare a fost acționat și trimite un semnal către ECU pentru a întrerupe aprinderea, astfel încât următoarea treaptă poate fi angrenată fără a utiliza ambreiajul. În cazul modelelor care oferă schimbarea treptelor fără ambreiaj în timpul decelerației, sistemul controlează automat turația motorului astfel încât următoarea treaptă mai mică poate fi selectată fără a acționa ambreiajul.
KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) este un sistem de frânare de înaltă precizie, conceput special pentru modelele supersport, care oferă o frânare foarte eficientă, păstrând în același timp o senzație naturală.
Kawasaki a dezvoltat KIBS pentru a ține cont de caracteristicile particulare de manevrabilitate ale motocicletelor supersport, asigurând o frânare extrem de eficientă cu o intervenție minimă în timpul pilotajului intens. Este primul sistem de frânare produs în masă care conectează ECU (Unitatea de Control Electronic) ABS și ECU-ul motorului. În plus față de viteza roților față și spate, KIBS monitorizează presiunea hidraulică a etrierului frânei față, poziția clapetei de accelerație, turația motorului, acționarea ambreiajului și poziția treptei de viteză. Aceste informații diverse sunt analizate pentru a determina presiunea hidraulică ideală a frânei față. Prin control precis, se pot evita scăderile mari ale presiunii hidraulice observate în sistemele ABS standard. În plus, tendința la modelele supersport de ridicare a roții din spate în timpul frânării puternice poate fi suprimată, iar controlul frânei din spate poate fi menținut în timpul schimbării treptelor.
Conectivitatea smartphone-urilor contribuie la o experiență îmbunătățită, permițând motocicliștilor să se conecteze la motocicleta lor wireless.
Tehnologia inteligentă permite motocicliștilor să se conecteze la motocicleta wireless. Cu ajutorul aplicației pentru smartphone RIDEOLOGY THE APP pot fi accesate o serie de funcții ale instrumentelor, contribuind la o experiență îmbunătățită de motociclism. Informațiile despre vehicul (cum ar fi kilometrajul, indicatorul de combustibil, programul de întreținere etc.) pot fi vizualizate pe telefon. Jurnalele de călătorie (variază în funcție de model, dar pot include traseul GPS, poziția vitezei, turația și alte informații) pot fi vizualizate pe smartphone. Atunci când este conectat, pe panoul de instrumente sunt afișate notificări telefonice (apel, e-mail). Motocicliștii pot, de asemenea, să facă modificări la setările afișajului instrumentelor de bord ale motocicletei (unități preferate, setarea ceasului și a datei etc.) prin intermediul smartphone-ului. Iar la anumite modele, este posibil chiar să se verifice și să se ajusteze setările vehiculului (cum ar fi Rider Mode, funcțiile de asistență electronică a motociclistului și setările de sarcină utilă).
Bazat pe tehnologia racing, asistență ambreiaj anti-blocare roată acționează atât ca un limitator de cuplu, cât și ca un mecanism auto-servo care permite o tracțiune mai ușoară a manetei de ambreiaj.
Pe baza feedback-ului din activitățile de curse, asistență ambreiaj anti-blocare roată utilizează două tipuri de came (o came de asistență și o came cu alunecare) pentru a acționa butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună sau separat. În condiții normale de funcționare, camele de asistență funcționează ca un mecanism de autoservire, trăgând butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună pentru a comprima plăcile de ambreiaj. Acest lucru permite reducerea sarcinii totale a arcului de ambreiaj, ceea ce are ca rezultat o senzație mai ușoară a manetei de ambreiaj la acționarea ambreiajului. Atunci când apare o frânare excesivă a motorului ca urmare a retrogradărilor rapide (sau a unei retrogradări accidentale), intră în acțiune camele de alunecare, forțând separarea butucului de ambreiaj și a plăcii de acționare. Acest lucru eliberează presiunea asupra discurilor de ambreiaj pentru a reduce cuplul și ajută la prevenirea săltării și derapajului anvelopei spate. Această funcție este deosebit de utilă atunci când se rulează pe circuit.
Selectarea modului de putere permite modificarea livrării de putere a motorului în funcție de situația de rulare.
Modelele echipate cu mai multe moduri de putere oferă motocicliștilor posibilitatea de a alege cu ușurință modul de livrare a puterii motorului pentru a se adapta la condițiile de rulare sau la preferințele acestora. În plus față de modul Full Power, sunt oferite unul (Low) sau două (Middle, Low) moduri alternative în care puterea maximă este limitată și răspunsul accelerației este mai blând.
Indicator Mod Economic este un simbol care apare în de bord pentru a indica un consum favorabil de combustibil, încurajând un mers mai eficient.
Folosind un control electronic setat cu atenție pentru o funcționare optimă a motorului, modelele Kawasaki pot obține un nivel ridicat de eficiență a combustibilului. Cu toate acestea, consumul de combustibil este de asemenea afectat de modul în care este utilizată accelerația, se schimbă viteza și de alte elemente care sunt determinate de stilul de pilotaj. Modul economic este o funcție care se activează atunci când stilul de mers rezultă consum redus. Sistemul monitorizează continuu consumul, indiferent de viteza vehiculului, turația motorului, accelerația și alte criterii de pilotaj. În momentul în care consumul este scăzut (adică eficiența este ridicată), pe ecranul LCD al bordului apare un marcaj „ECO”. Printr-un stil de pilotaj moderat, astfel încât marca „ECO” să figureze constant, consumul poate fi redus. Menținerea consumului scăzut, de asemenea, ajută cu siguranță la reducerea impactului negativ asupra mediului.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
KTRC (Kawasaki TRaction Control) cu 3 moduri, cel mai avansat sistem de control al tracțiunii de la Kawasaki, oferă o selecție de moduri pentru a se potrivi unei varietăți de situații de pilotaj, de la sport la touring.
KTRC cu 3 moduri de rulare într-un singur sistem de control al tracțiunii. KTRC în modul 1, asigură o stabilitate mare în situații de derapaj prin prevenirea patinării roților unde intervine și sistemul S-KTRC, care ajută la menținerea tracțiunii optime în situații de condus sportiv prin prezicerea raportului de patinare a roților din spate în timpul accelerării. Comutatorul convenabil de pe mâner permite schimbarea instantanee a tipului de control al tracțiunii prin selectarea unuia dintre cele trei moduri, chiar și în timpul mersului. Modurile 1 și 2 mențin tracțiunea optimă în timpul virajelor, ca S-KTRC. Proiectate cu gândul la pilotajul sportiv, acestea permit o accelerare bruscă la ieșirea din viraje prin maximizarea tracțiunii înainte de la roata din spate. Modurile 1 și 2 diferă în ceea ce privește gradul în care intervin. Modul 1, setat pentru condiții de drum uscat, cu aderență bună, menține raportul de alunecare ideal pentru a asigura o tracțiune optimă. Modul 3 funcționează ca și modul 1 KTRC, reducând puterea pentru a permite recâștigarea aderenței atunci când se detectează patinarea roții spate. Este ideal atunci când se circulă în condiții alunecoase sau pe ploaie. Modul 3 KTRC este cel mai avansat sistem de management al motorului Kawasaki.
KQS (Kawasaki Quick Shifter) permite schimbarea vitezelor fără ambreiaj.
Proiectat pentru a ajuta pilotul să își maximizeze accelerația pe circuit prin posibilitatea de a schimba treptele fără a folosi ambreiajul și cu accelerația complet deschisă, KQS detectează că levierul de schimbare a fost acționat și trimite un semnal către ECU pentru a întrerupe aprinderea, astfel încât următoarea treaptă poate fi angrenată fără a utiliza ambreiajul. În cazul modelelor care oferă schimbarea treptelor fără ambreiaj în timpul decelerației, sistemul controlează automat turația motorului astfel încât următoarea treaptă mai mică poate fi selectată fără a acționa ambreiajul.
KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) este un sistem de frânare de înaltă precizie, conceput special pentru modelele supersport, care oferă o frânare foarte eficientă, păstrând în același timp o senzație naturală.
Kawasaki a dezvoltat KIBS pentru a ține cont de caracteristicile particulare de manevrabilitate ale motocicletelor supersport, asigurând o frânare extrem de eficientă cu o intervenție minimă în timpul pilotajului intens. Este primul sistem de frânare produs în masă care conectează ECU (Unitatea de Control Electronic) ABS și ECU-ul motorului. În plus față de viteza roților față și spate, KIBS monitorizează presiunea hidraulică a etrierului frânei față, poziția clapetei de accelerație, turația motorului, acționarea ambreiajului și poziția treptei de viteză. Aceste informații diverse sunt analizate pentru a determina presiunea hidraulică ideală a frânei față. Prin control precis, se pot evita scăderile mari ale presiunii hidraulice observate în sistemele ABS standard. În plus, tendința la modelele supersport de ridicare a roții din spate în timpul frânării puternice poate fi suprimată, iar controlul frânei din spate poate fi menținut în timpul schimbării treptelor.
Conectivitatea smartphone-urilor contribuie la o experiență îmbunătățită, permițând motocicliștilor să se conecteze la motocicleta lor wireless.
Tehnologia inteligentă permite motocicliștilor să se conecteze la motocicleta wireless. Cu ajutorul aplicației pentru smartphone RIDEOLOGY THE APP pot fi accesate o serie de funcții ale instrumentelor, contribuind la o experiență îmbunătățită de motociclism. Informațiile despre vehicul (cum ar fi kilometrajul, indicatorul de combustibil, programul de întreținere etc.) pot fi vizualizate pe telefon. Jurnalele de călătorie (variază în funcție de model, dar pot include traseul GPS, poziția vitezei, turația și alte informații) pot fi vizualizate pe smartphone. Atunci când este conectat, pe panoul de instrumente sunt afișate notificări telefonice (apel, e-mail). Motocicliștii pot, de asemenea, să facă modificări la setările afișajului instrumentelor de bord ale motocicletei (unități preferate, setarea ceasului și a datei etc.) prin intermediul smartphone-ului. Iar la anumite modele, este posibil chiar să se verifice și să se ajusteze setările vehiculului (cum ar fi Rider Mode, funcțiile de asistență electronică a motociclistului și setările de sarcină utilă).
Bazat pe tehnologia racing, asistență ambreiaj anti-blocare roată acționează atât ca un limitator de cuplu, cât și ca un mecanism auto-servo care permite o tracțiune mai ușoară a manetei de ambreiaj.
Pe baza feedback-ului din activitățile de curse, asistență ambreiaj anti-blocare roată utilizează două tipuri de came (o came de asistență și o came cu alunecare) pentru a acționa butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună sau separat. În condiții normale de funcționare, camele de asistență funcționează ca un mecanism de autoservire, trăgând butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună pentru a comprima plăcile de ambreiaj. Acest lucru permite reducerea sarcinii totale a arcului de ambreiaj, ceea ce are ca rezultat o senzație mai ușoară a manetei de ambreiaj la acționarea ambreiajului. Atunci când apare o frânare excesivă a motorului ca urmare a retrogradărilor rapide (sau a unei retrogradări accidentale), intră în acțiune camele de alunecare, forțând separarea butucului de ambreiaj și a plăcii de acționare. Acest lucru eliberează presiunea asupra discurilor de ambreiaj pentru a reduce cuplul și ajută la prevenirea săltării și derapajului anvelopei spate. Această funcție este deosebit de utilă atunci când se rulează pe circuit.
Selectarea modului de putere permite modificarea livrării de putere a motorului în funcție de situația de rulare.
Modelele echipate cu mai multe moduri de putere oferă motocicliștilor posibilitatea de a alege cu ușurință modul de livrare a puterii motorului pentru a se adapta la condițiile de rulare sau la preferințele acestora. În plus față de modul Full Power, sunt oferite unul (Low) sau două (Middle, Low) moduri alternative în care puterea maximă este limitată și răspunsul accelerației este mai blând.
Indicator Mod Economic este un simbol care apare în de bord pentru a indica un consum favorabil de combustibil, încurajând un mers mai eficient.
Folosind un control electronic setat cu atenție pentru o funcționare optimă a motorului, modelele Kawasaki pot obține un nivel ridicat de eficiență a combustibilului. Cu toate acestea, consumul de combustibil este de asemenea afectat de modul în care este utilizată accelerația, se schimbă viteza și de alte elemente care sunt determinate de stilul de pilotaj. Modul economic este o funcție care se activează atunci când stilul de mers rezultă consum redus. Sistemul monitorizează continuu consumul, indiferent de viteza vehiculului, turația motorului, accelerația și alte criterii de pilotaj. În momentul în care consumul este scăzut (adică eficiența este ridicată), pe ecranul LCD al bordului apare un marcaj „ECO”. Printr-un stil de pilotaj moderat, astfel încât marca „ECO” să figureze constant, consumul poate fi redus. Menținerea consumului scăzut, de asemenea, ajută cu siguranță la reducerea impactului negativ asupra mediului.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
Tip motor | Motor cu 4 cilindri în linie răcit cu lichid |
---|---|
Raport de compresie | 12.9:1 |
Sistem de supape | DOHC, 16 supape |
Diametru cilindru x timpi | 67.0 x 45.1 mm |
Capacitate cilindrică | 636 cm³ |
Sistemul de alimentare cu combustibil | Injecție de combustibil cu 2 admisii ovale: 38 mm x 4 |
Lubrifiere | Ungere forțată, carter umed cu ulei de răcire |
Sistemul de pornire | Electric |
Aprindere | Digital |
Putere maximă | 91.0 kW {124 PS} / 13,000 rpm |
---|---|
Puterea maximă cu priză de aer RAM | 95.2 kW {129 PS} / 13,000 rpm |
Cuplu maxim | 69.0 N•m {7.0 kgf•m} / 10,800 rpm |
Emisii CO2 | 145 g/km |
Consumul de combustibil | 6.1 l/100km |
Emisii CO2 kit 85 kW | 147 g/km |
Consumul de combustibil kit 85 kW | 6.2 l/100km |
Transmisie | 6 viteze + marșarier cu schimbător |
Raport de reducere primară | 1.900 (76/40) |
Raport viteză 1 | 2.846 (37/13) |
Raport viteză a 2-a | 2.200 (33/15) |
Raport viteză a 3-a | 1.850 (37/20) |
Raport viteză a 4-a | 1.600 (32/20) |
Raport viteză a 5-a | 1.421 (27/19) |
Raport viteză a 6-a | 1.300 (26/20) |
Transmisie finală | Lanț nituit |
Raport de reducere finală | 2.867 (43/15) |
Tipul de cadru | Perimetru din aluminiu |
---|---|
Trail | 101 mm |
Cursa suspensiei roată față | 120 mm |
Cursa suspensiei roată spate | 151 mm |
Pneu, față | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Pneu, spate | 180/55 ZR17 M/C (73W) |
L x l x H | 2,025 x 710 x 1,105 mm |
Unghiul de virare stânga-dreapta | 27° / 27° |
Ampatament | 1,400 mm |
Garda la sol | 130 mm |
Capacitatea rezervor combustibil | 17.0 litri |
Înălțime șa | 830 mm |
Masă totală | 198 kg |
Tipul frânei față | 2 discuri semi-flotante |
---|---|
Diametrul discului frânei față | Ø 310 mm |
Tipul etrierului de frână față | Montaj radial, monobloc, cu 4 pistoane opuse |
Tipul frânei spate | Disc unic |
Diametrul discului de frână spate | Ø 220 mm |
Etrier de frână spate | Piston cu un singur orificiu |
Tipul suspensiei față | Furcă inversată cu funcție separată (SFF-BP) cu amortizare în compresie și în revenire, reglaj de pretensionare a arcului și arcurilor de top-out |
Diametrul suspensiei față | Ø 41 mm |
Tipul de suspensie spate | Bottom-link Uni-Trak, amortizor încărcat cu gaz, cu rezervor piggyback, amortizare în compresie și revenire și posibilitatea de reglare a pretensionării arcului |
Inpage Navigation Section: Accesorii
Fabricată dintr-un material rezistent la rupere, tip fagure de miere. Rezistență la căldură până la 120 de grade Celsius. Branding subtil. 100% poliester. Cu sac de transport. Potrivit pentru:
Realizată dintr-un material rezistent la rupere, tip fagure de miere, cu rezistență la căldură până la 120 de grade Celsius. Branding subtil. 100% poliester. Cu geantă de transport multi-utilizabilă. Se potrivește la:
Un instrument esențial pentru pasionații de motociclete și mecanici deopotrivă. Proiectat pentru a oferi stabilitate și confort, acest stand permite accesul facil la roți, suspensie și alte componente.
Acest suport premium poate fi demontat, făcând transportul mult mai ușor. Suportul compact vine într-o cutie de transport de calitate, cu mâner integrat. Suportul este fabricat din oțel premium și are un finisaj verde și negru. Logo-ul Kawasaki este tăiat cu laser în oțel.
Opționale sunt furcile pentru a se potrivi preferințelor dumneavoastră;