Inpage Navigation Section: Overview
Vulcan S, nu este nici pe departe un cruiser obișnuit. Acesta iese în evidență, cu motorul său Parallel Twin, aspectul unic al cadrului și suspensiei. Vulcan S nu induce deloc spiritul de turmă, modă depășită sau mod de viata sedentar și este de asemenea proiectat pentru cei nonconformiști. Accesibil în toate sensurile cuvântului, noul Vulcan S te încurajează să mergi pe drumul tău!
Culori
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Scărițele cu 3 poziții permit piloților să ajusteze poziția picioarelor în funcție de mărime și preferințe. Trei poziții disponibile: STD, 25 mm înainte, 25 mm înapoi.
Scărițele cu 3 poziții permit piloților să ajusteze poziția picioarelor în funcție de mărime și preferințe. Trei poziții disponibile: STD, 25 mm înainte, 25 mm înapoi.
Atingerea solului cu ușurință atunci când oprești brusc este unul dintre cei mai importanți factori pentru a te simți confortabil pe o motocicletă. La 705 mm, șaua joasă a modelului Vulcan S este foarte confortabilă.
Atingerea solului cu ușurință atunci când oprești brusc este unul dintre cei mai importanți factori pentru a te simți confortabil pe o motocicletă. La 705 mm, șaua joasă a modelului Vulcan S este foarte confortabilă.
Datorită capacității rezervorului de 14 litri și a economiei bune de combustibil a motorului Parallel Twin (motor cu 2 cilindri în linie), autonomia mare oferită de Vulcan S înseamnă că pilotul poate merge mai mult timp între alimentări - convenabil în oraș și fără griji atunci când pleacă într-o excursie de o zi.
Datorită capacității rezervorului de 14 litri și a economiei bune de combustibil a motorului Parallel Twin (motor cu 2 cilindri în linie), autonomia mare oferită de Vulcan S înseamnă că pilotul poate merge mai mult timp între alimentări - convenabil în oraș și fără griji atunci când pleacă într-o excursie de o zi.
Designul sculptat al șeii cu umplutură groasă oferă un confort excelent și un bun suport pentru șolduri.
Designul sculptat al șeii cu umplutură groasă oferă un confort excelent și un bun suport pentru șolduri.
Ghidonul cu mai multe poziții permit piloților să ajusteze poziția manetei în funcție de confformația mâinilor și de preferințe.
Ghidonul cu mai multe poziții permit piloților să ajusteze poziția manetei în funcție de confformația mâinilor și de preferințe.
Bordul cu design original dispune de un tahometru analogic și un display multifuncțional. Funcțiile convenabile îi țin pe motocicliști complet informați cu privire la condițiile de funcționare. Inclusiv un indicator de viteză.
Bordul cu design original dispune de un tahometru analogic și un display multifuncțional. Funcțiile convenabile îi țin pe motocicliști complet informați cu privire la condițiile de funcționare. Inclusiv un indicator de viteză.
Greutatea totală redusă, echilibrul bine pus la punct al rigidității șasiului, anvelopele de 18"/17" și setările suspensiei au ca rezultat o motocicletă ușoară și o manevrabilitate perfectă.
Greutatea totală redusă, echilibrul bine pus la punct al rigidității șasiului, anvelopele de 18"/17" și setările suspensiei au ca rezultat o motocicletă ușoară și o manevrabilitate perfectă.
Frânele cu disc de diametru mare echilibrează puterea de frânare amplă cu un control ușor pentru motocicliștii începători.
Frânele cu disc de diametru mare echilibrează puterea de frânare amplă cu un control ușor pentru motocicliștii începători.
Motorul compact și cadrul subțire au ca rezultat un design suplu în dreptul genunchilor și picioarelor. Picioarele poziționate înainte sunt ideale pentru o conducere relaxată, în stil cruiser.
Motorul compact și cadrul subțire au ca rezultat un design suplu în dreptul genunchilor și picioarelor. Picioarele poziționate înainte sunt ideale pentru o conducere relaxată, în stil cruiser.
Țeava de eșapament contribuie la un centru de greutate jos, și fiind ascunsă, facilitează punerea picioarelor la sol fără al atinge. Designul tobei de eșapament transmite atât putere, cât și stil.
Țeava de eșapament contribuie la un centru de greutate jos, și fiind ascunsă, facilitează punerea picioarelor la sol fără al atinge. Designul tobei de eșapament transmite atât putere, cât și stil.
Ampatamentul de 1.575 mm a fost ales pentru un echilibru între manevrabilitatea ușoară și stabilitatea superioară. Aceleași caracteristici care îl fac plăcut de condus (manevrabilitate ușoară și poziție relaxată, prietenoasă pentru pilot), fac ca Vulcan S să fie ideal pentru începători.
Ampatamentul de 1.575 mm a fost ales pentru un echilibru între manevrabilitatea ușoară și stabilitatea superioară. Aceleași caracteristici care îl fac plăcut de condus (manevrabilitate ușoară și poziție relaxată, prietenoasă pentru pilot), fac ca Vulcan S să fie ideal pentru începători.
Stilul elegant cu o poziție întinsă și joasă plus elementele moderne, cum ar fi farul original și jantele turnate imitând spițe, oferă modelului Vulcan S un aspect de cruiser foarte netradițional.
Stilul elegant cu o poziție întinsă și joasă plus elementele moderne, cum ar fi farul original și jantele turnate imitând spițe, oferă modelului Vulcan S un aspect de cruiser foarte netradițional.
Scărițele cu 3 poziții permit piloților să ajusteze poziția picioarelor în funcție de mărime și preferințe. Trei poziții disponibile: STD, 25 mm înainte, 25 mm înapoi.
Scărițele cu 3 poziții permit piloților să ajusteze poziția picioarelor în funcție de mărime și preferințe. Trei poziții disponibile: STD, 25 mm înainte, 25 mm înapoi.
Atingerea solului cu ușurință atunci când oprești brusc este unul dintre cei mai importanți factori pentru a te simți confortabil pe o motocicletă. La 705 mm, șaua joasă a modelului Vulcan S este foarte confortabilă.
Atingerea solului cu ușurință atunci când oprești brusc este unul dintre cei mai importanți factori pentru a te simți confortabil pe o motocicletă. La 705 mm, șaua joasă a modelului Vulcan S este foarte confortabilă.
Datorită capacității rezervorului de 14 litri și a economiei bune de combustibil a motorului Parallel Twin (motor cu 2 cilindri în linie), autonomia mare oferită de Vulcan S înseamnă că pilotul poate merge mai mult timp între alimentări - convenabil în oraș și fără griji atunci când pleacă într-o excursie de o zi.
Datorită capacității rezervorului de 14 litri și a economiei bune de combustibil a motorului Parallel Twin (motor cu 2 cilindri în linie), autonomia mare oferită de Vulcan S înseamnă că pilotul poate merge mai mult timp între alimentări - convenabil în oraș și fără griji atunci când pleacă într-o excursie de o zi.
Designul sculptat al șeii cu umplutură groasă oferă un confort excelent și un bun suport pentru șolduri.
Designul sculptat al șeii cu umplutură groasă oferă un confort excelent și un bun suport pentru șolduri.
Ghidonul cu mai multe poziții permit piloților să ajusteze poziția manetei în funcție de confformația mâinilor și de preferințe.
Ghidonul cu mai multe poziții permit piloților să ajusteze poziția manetei în funcție de confformația mâinilor și de preferințe.
Bordul cu design original dispune de un tahometru analogic și un display multifuncțional. Funcțiile convenabile îi țin pe motocicliști complet informați cu privire la condițiile de funcționare. Inclusiv un indicator de viteză.
Bordul cu design original dispune de un tahometru analogic și un display multifuncțional. Funcțiile convenabile îi țin pe motocicliști complet informați cu privire la condițiile de funcționare. Inclusiv un indicator de viteză.
Greutatea totală redusă, echilibrul bine pus la punct al rigidității șasiului, anvelopele de 18"/17" și setările suspensiei au ca rezultat o motocicletă ușoară și o manevrabilitate perfectă.
Greutatea totală redusă, echilibrul bine pus la punct al rigidității șasiului, anvelopele de 18"/17" și setările suspensiei au ca rezultat o motocicletă ușoară și o manevrabilitate perfectă.
Frânele cu disc de diametru mare echilibrează puterea de frânare amplă cu un control ușor pentru motocicliștii începători.
Frânele cu disc de diametru mare echilibrează puterea de frânare amplă cu un control ușor pentru motocicliștii începători.
Motorul compact și cadrul subțire au ca rezultat un design suplu în dreptul genunchilor și picioarelor. Picioarele poziționate înainte sunt ideale pentru o conducere relaxată, în stil cruiser.
Motorul compact și cadrul subțire au ca rezultat un design suplu în dreptul genunchilor și picioarelor. Picioarele poziționate înainte sunt ideale pentru o conducere relaxată, în stil cruiser.
Țeava de eșapament contribuie la un centru de greutate jos, și fiind ascunsă, facilitează punerea picioarelor la sol fără al atinge. Designul tobei de eșapament transmite atât putere, cât și stil.
Țeava de eșapament contribuie la un centru de greutate jos, și fiind ascunsă, facilitează punerea picioarelor la sol fără al atinge. Designul tobei de eșapament transmite atât putere, cât și stil.
Ampatamentul de 1.575 mm a fost ales pentru un echilibru între manevrabilitatea ușoară și stabilitatea superioară. Aceleași caracteristici care îl fac plăcut de condus (manevrabilitate ușoară și poziție relaxată, prietenoasă pentru pilot), fac ca Vulcan S să fie ideal pentru începători.
Ampatamentul de 1.575 mm a fost ales pentru un echilibru între manevrabilitatea ușoară și stabilitatea superioară. Aceleași caracteristici care îl fac plăcut de condus (manevrabilitate ușoară și poziție relaxată, prietenoasă pentru pilot), fac ca Vulcan S să fie ideal pentru începători.
Stilul elegant cu o poziție întinsă și joasă plus elementele moderne, cum ar fi farul original și jantele turnate imitând spițe, oferă modelului Vulcan S un aspect de cruiser foarte netradițional.
Stilul elegant cu o poziție întinsă și joasă plus elementele moderne, cum ar fi farul original și jantele turnate imitând spițe, oferă modelului Vulcan S un aspect de cruiser foarte netradițional.
ERGO-FIT este un sistem de interfață care permite unei game largi de piloți să se simtă comod pe motocicletă.
Poziția corectă este esențială pentru confortul și controlul pilotului. Cu toate acestea, potrivirea ideală variază de la un rider la altul, în funcție de conformație și stilul de pilotaj al acestuia. ERGO-FIT este un sistem de interfață conceput pentru a permite piloților să își găsească poziția ideală. Diferite puncte ale interfeței șasiului (ghidonul, scărițele și șaua) pot fi ajustate printr-o combinație de piese interschimbabile și piese cu poziții reglabile. Simțindu-se în armonie cu motocicleta, aceștia vor putea experimenta modul în care motoarele Kawasaki sunt plăcute și satisfăcătoare de condus. *Piesele reglabile și intervalul de reglaj al acestora variază în funcție de model.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
Grupul de admisie dublu oferă o putere mai mare și ușurință de utilizare datorită unui al doilea set de clapete de accelerație controlate de ECU.
Motocicletele sport de ultimă generație folosesc adesea cilindru cu diametru mare pentru a genera niveluri ridicate de putere. Cu toate acestea, în cazul unor cilindri cu diametru mare, atunci când pilotul deschide brusc accelerația, răspunsul nerestricționat al cuplului poate fi puternic. Tehnologia cu două clapete de accelerație a fost concepută pentru a tempera răspunsul motorului, contribuind în același timp la performanță. La modelele cu grup de admisie dublu, există două clapete de accelerație pentru fiecare cilindru: pe lângă clapetele principale, care sunt legate fizic de manșonul de accelerație și controlate de pilot, un al doilea set de clapete, deschise și închise de sistemul ECU, reglează cu precizie cantitatea de aer pentru a asigura un răspuns natural și liniar. Cum aerul care trece prin corpurile de accelerație devine mai lin, eficiența arderii este îmbunătățită și puterea este crescută.
Indicator Mod Economic este un simbol care apare în de bord pentru a indica un consum favorabil de combustibil, încurajând un mers mai eficient.
Folosind un control electronic setat cu atenție pentru o funcționare optimă a motorului, modelele Kawasaki pot obține un nivel ridicat de eficiență a combustibilului. Cu toate acestea, consumul de combustibil este de asemenea afectat de modul în care este utilizată accelerația, se schimbă viteza și de alte elemente care sunt determinate de stilul de pilotaj. Modul economic este o funcție care se activează atunci când stilul de mers rezultă consum redus. Sistemul monitorizează continuu consumul, indiferent de viteza vehiculului, turația motorului, accelerația și alte criterii de pilotaj. În momentul în care consumul este scăzut (adică eficiența este ridicată), pe ecranul LCD al bordului apare un marcaj „ECO”. Printr-un stil de pilotaj moderat, astfel încât marca „ECO” să figureze constant, consumul poate fi redus. Menținerea consumului scăzut, de asemenea, ajută cu siguranță la reducerea impactului negativ asupra mediului.
ERGO-FIT este un sistem de interfață care permite unei game largi de piloți să se simtă comod pe motocicletă.
Poziția corectă este esențială pentru confortul și controlul pilotului. Cu toate acestea, potrivirea ideală variază de la un rider la altul, în funcție de conformație și stilul de pilotaj al acestuia. ERGO-FIT este un sistem de interfață conceput pentru a permite piloților să își găsească poziția ideală. Diferite puncte ale interfeței șasiului (ghidonul, scărițele și șaua) pot fi ajustate printr-o combinație de piese interschimbabile și piese cu poziții reglabile. Simțindu-se în armonie cu motocicleta, aceștia vor putea experimenta modul în care motoarele Kawasaki sunt plăcute și satisfăcătoare de condus. *Piesele reglabile și intervalul de reglaj al acestora variază în funcție de model.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
Grupul de admisie dublu oferă o putere mai mare și ușurință de utilizare datorită unui al doilea set de clapete de accelerație controlate de ECU.
Motocicletele sport de ultimă generație folosesc adesea cilindru cu diametru mare pentru a genera niveluri ridicate de putere. Cu toate acestea, în cazul unor cilindri cu diametru mare, atunci când pilotul deschide brusc accelerația, răspunsul nerestricționat al cuplului poate fi puternic. Tehnologia cu două clapete de accelerație a fost concepută pentru a tempera răspunsul motorului, contribuind în același timp la performanță. La modelele cu grup de admisie dublu, există două clapete de accelerație pentru fiecare cilindru: pe lângă clapetele principale, care sunt legate fizic de manșonul de accelerație și controlate de pilot, un al doilea set de clapete, deschise și închise de sistemul ECU, reglează cu precizie cantitatea de aer pentru a asigura un răspuns natural și liniar. Cum aerul care trece prin corpurile de accelerație devine mai lin, eficiența arderii este îmbunătățită și puterea este crescută.
Indicator Mod Economic este un simbol care apare în de bord pentru a indica un consum favorabil de combustibil, încurajând un mers mai eficient.
Folosind un control electronic setat cu atenție pentru o funcționare optimă a motorului, modelele Kawasaki pot obține un nivel ridicat de eficiență a combustibilului. Cu toate acestea, consumul de combustibil este de asemenea afectat de modul în care este utilizată accelerația, se schimbă viteza și de alte elemente care sunt determinate de stilul de pilotaj. Modul economic este o funcție care se activează atunci când stilul de mers rezultă consum redus. Sistemul monitorizează continuu consumul, indiferent de viteza vehiculului, turația motorului, accelerația și alte criterii de pilotaj. În momentul în care consumul este scăzut (adică eficiența este ridicată), pe ecranul LCD al bordului apare un marcaj „ECO”. Printr-un stil de pilotaj moderat, astfel încât marca „ECO” să figureze constant, consumul poate fi redus. Menținerea consumului scăzut, de asemenea, ajută cu siguranță la reducerea impactului negativ asupra mediului.
Engine type | Motor în 4 timpi cu 2 cilindri în linie |
---|---|
Compression ratio | 10.8:1 |
Valve system | DOHC, 8 supape |
Bore x stroke | 83.0 x 60.0 mm |
Displacement | 649 cm³ |
Fuel system | Injecție de combustibil cu 2 rânduri de clapete : 38 mm x 2 |
Lubrication | Ungere forțată, carter-umed |
Starting system | Electric |
Ignition system | Digital |
Maximum power | 44.7 kW {61 PS} / 7,500 rpm |
---|---|
Maximum torque | 62.4 N•m {6.4 kgf•m} / 6,600 rpm |
CO2 emission | 102 g/km |
Fuel consumption | 4.4 l/100km |
CO2 emission 35 kW kit | 4.5 g/km |
Fuel consumption 35 kW kit | 104.0 l/100km |
Transmission | 6 viteze + marșarier cu schimbător |
Clutch | Multi-disc în ulei |
Primary reduction ratio | 2.095 (88 / 42) |
Gear ratios 1st | 2.438 (39 / 16) |
Gear ratios 2nd | 1.714 (36 / 21) |
Gear ratios 3rd | 1.333 (32 / 24) |
Gear ratios 4th | 1.111 (30 / 27) |
Gear ratios 5th | 0.966 (28 / 29) |
Gear ratios 6th | 0.852 (23 / 27) |
Final drive | Lanț nituit |
Final reduction ratio | 3.067 (46 / 15) |
Frame type | Tubular din oțel diamantat de rezistență înaltă |
---|---|
Trail | 120 mm |
Wheel travel front | 130 mm |
Wheel travel rear | 80 mm |
Tyre, front | 120/70 R18 M/C 59H |
Tyre, rear | 160/60 R17 M/C 69H |
L x W x H | 2,310 x 880 x 1,100 mm |
Steering angle L R | 35° / 35° |
Wheel base | 1,575 mm |
Ground clearance | 130 mm |
Fuel capacity | 14.0 litri |
Seat height | 705 mm |
Curb mass | 229 kg |
Front brake type | 1 disc |
---|---|
Front brake diameter | Ø 300 mm |
Front brake caliper type | 2 pistoane |
Rear brake type | Disc unic |
Rear brake diameter | Ø 250 mm |
Rear brake caliper type | Un singur piston |
Front suspension type | Furcă telescopică |
Front suspension diameter | Ø 41 mm |
Rear suspension type | Amortizor simplu cu decalaj inclinat, cu fixare de legătură și posibilitatea de reglare a pretensionării arcului în 7 poziții |
Inpage Navigation Section: Accesorii
Clear touring screen made with optically correct polycarbonate plastic for improved visibility and Quantum hard coating to protect against scratching
Parbriz de turism transparent fabricat din plastic policarbonat.
Bară de legătură, mai scurtă, 180mm. Pentru montarea suportului de picior reglabil stânga la Vulcan S în poziția înapoiată (Easy Reach).
Citește mai multPriză de alimentare de 12 volți CC cu adaptor și capac pentru o montare personalizată pe panoul de instrumente Vulcan S. Necesită un releu suplimentar.
Citește mai multDurable powder coated steel luggage rack that replaces the passenger seat.
Designed to enhance usability and styling. Securely mount this luggage rack to your rear fender for extra cargo capacity. Developed by Kawasaki to integrate with the clean, modern lines of your Vulcan S
Length = 35cm, width = 20cm. Anthracite/Black or Chrome finish.
Important Notes: Not suitable for passenger seating.
Pachetul universal GPS permite diverse opțiuni de instalare fără a folosi accesorii suplimentare. Sistemul de navigație poate fi montat în geantă sau direct pe sistem fără geantă. Montare pe oglindă sau ghidon (22,28-25,4mm) sau pe alte puncte de montare cu bilă M6 sau M8 și braț RAM rotativ. Geanta de navigație rezistentă la stropire, mărimea M, protejează GPS-ul de intemperii.
Inclus:
The ERGO-FIT reduced reach handlebar decreases reach by 25mm (1") to suit most riders 5’6” and under
Metal bracket with chrome finish LED spotlamps with low power consumption. For increased visibility. Bar available in black.
(Requires additional relay)
Passenger backrest (Kawasaki Quick Release)
Padded backrest provides passenger comfort and allows easy installation or removal once installed. KQR™ mounting system is key locked for added security. 20cm (8”) tall from seat surface. Designed to mount optional Luggage Rack (sold separately)
Requires KQR™ bracket kit for fitment (sold separately).
(Anthracite/Black finish)
(Can only be combined with saddlebag kit with KQR brackets)
Passenger ba
ERGO-FIT™ Extended Reach
(Suggested for riders taller than 183cm)
Adjustable factory components and Ergo-Fit extended reach accessories give you comfort and confidence with more room to stretch out and enjoy your ride.
Step1: Ergo-Fit 3 position footpegs can be adjusted 25mm forward with longer accessory tie rod, for more legroom.
Step2: Ergo-Fit Original handlebar levers (brake&clutch) can be positioned farther away from the body for riders with larger hands.
Durable black powder coated steel luggage rack mounts to your fixed passenger backrest. Designed by Kawasaki to enhance your Vulcan S motorcycle styling while providing extra space for whatever you take with you on the road.
All required brackets and hardware included. 20cm (8") long and 23cm (9") wide.
Passenger luggage rack kit consists of 2 components:
1- Backrest kit (fixed)
2- Luggage rack
Sistem de evacuare Arrow negru mat pentru Vulcan S. Sistem complet realizat din oțel inoxidabil cu catalizator și capac din carbon. Acest sistem este mai ușor în comparație cu sistemul de evacuare standard și oferă un sunet sportiv profund. Acest sistem de evacuare este omologat conform reglementărilor UE (emisii și zgomot) și are aprobare de tip ECE. (Euro 5)
Lock your helmet securely and conveniently when you’re off the road
Rear Bag 18-21L (Soft Topcase). Rugged, water-resistant nylon construction with reinforced foam body and lid.
Replaces rear saddle and mounts to rear fender side bolts using custom quad side straps and steel center bracket with non-scratch rubberized coating to help protect paint finish
Expandable feature adds 7cm of vertical storage capacity (18-21 liters). Reflective piping for night visibility. Logo on lid. This bag replaces the passenger seat so no passenger seating is possible.
Dezvoltat în colaborare cu SP Connect, kitul constă dintr-un montaj pe ambreiaj, un modul antivibrații și o clema universală pentru telefon. Se potrivește pentru majoritatea telefoanelor mobile; Pur și simplu trageți coroana, strângeți șurubul și apoi împingeți coroana înapoi pentru a bloca telefonul. În timp ce rămâne complet utilizabil, telefonul dvs. poate fi acum atașat sau detasat de suport în câteva secunde.
Citește mai multHusă de motocicletă din polipropilenă moale, pentru a proteja motocicleta de praf și alte particule mici. Membrana respirabilă permite circulația continuă a aerului. Dispune de o curea de prindere la mijloc și de o bandă elastică pentru a asigura că husa rămâne pe poziție. Mărimea M, potrivită de exemplu pentru: Ninja 300, ER-6N, ZX-6, Z800, Z900, Z1000, W800, Z1000SX, ZX-10R, Z900RS, H2 & H2R. Mărimea L, potrivită de exemplu pentru: Versys 650 + cutii laterale (fără top case), Versys 1000 + cutii laterale (fără top case), Vulcan S, ZZR14, J300, Z1000SX + cutii laterale, Versys-X 300, J125/J300.
Citește mai multIndiferent dacă doriți să vă parcați motocicleta într-o boxă sau în garaj, lăsați-o să se odihnească cu stil pe acest Covor de Garaj Kawasaki. Covorul respectă noile coduri de mediu FIM și oferă un nivel ridicat de absorbție și control al prafului.
Descoperă-ți următoarea aventură
Nivelul de provocare a plimbării. Planificați drumuri cu vânt și coline
Descoperiți cele mai bune trasee curatoriate din lume, în exclusivitate
Updates via Wi-Fi®. Nu este nevoie de computer
Descoperiți, personalizați și bucurați-vă de trasee uimitoare cu MyDrive
Compatibil cu Siri și Google Now™
Mesaje de pe smartphone citite cu voce tare, apelare hands-free
Hărți, trafic și servicii TomTom pe viață* la nivel mondial
Viteză de procesare dublă și pornire de cinci ori mai rapidă