Inpage Navigation Section: Overview
Când străzile vă cheamă, răspundeți cu noul Eliminator 500. Această motocicletă zguduie convențiile cu un design elegant cu șaua joasă pentru un low ride confortabil și o manevrabilitate ușoară pentru cel mai accesibil cruiser de la Kawasaki de până acum. Nu vă gândiți prea mult - designul atemporal a fost combinat cu tehnologia modernă, astfel încât să puteți avea parte mult timp de o motocicletă care nu își va pierde valoarea. Just Ride.
Culori
Show all
Show less
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Ușurința în utilizare este cheia, deoarece șasiul compact a fost proiectat să fie cât mai rider friendly posibil. Datorată unui șasiu cu greutate redusă, manevrabilitatea și centralizarea maselor, oferă o senzație excelentă și inspiră încredere pentru o gamă largă de motocicliști. Ușurința manipulării facilitează, de asemenea, manevrarea la parcare.
Ușurința în utilizare este cheia, deoarece șasiul compact a fost proiectat să fie cât mai rider friendly posibil. Datorată unui șasiu cu greutate redusă, manevrabilitatea și centralizarea maselor, oferă o senzație excelentă și inspiră încredere pentru o gamă largă de motocicliști. Ușurința manipulării facilitează, de asemenea, manevrarea la parcare.
Oferind o poziție de pilotaj naturală care se potrivește unei game largi de rideri, Eliminator inspiră încredere din momentul în care vă urcați pe el. Greutatea sa redusă și centralizarea bună a maselor ușurează ridicarea motocicletei de pe cric și contribuie la manevrabilitatea când viteza este redusă. Caracterul său extrem de accesibil și relaxat face din Eliminator un partener ideal în rutina zilnică.
Oferind o poziție de pilotaj naturală care se potrivește unei game largi de rideri, Eliminator inspiră încredere din momentul în care vă urcați pe el. Greutatea sa redusă și centralizarea bună a maselor ușurează ridicarea motocicletei de pe cric și contribuie la manevrabilitatea când viteza este redusă. Caracterul său extrem de accesibil și relaxat face din Eliminator un partener ideal în rutina zilnică.
În completarea caracterului rider-friendly, care va aduce un zâmbet pe fețele piloților care vor să se bucure de emoția oferită de o motocicletă Kawasaki, modelul Eliminator este susținut de performanțe care au la bază motorul Ninja și un cadrul ușor.
În completarea caracterului rider-friendly, care va aduce un zâmbet pe fețele piloților care vor să se bucure de emoția oferită de o motocicletă Kawasaki, modelul Eliminator este susținut de performanțe care au la bază motorul Ninja și un cadrul ușor.
O reinterpretare modernă a stilului lung și jos al modelului original Eliminator este completată de o versatilitate care se pretează la orice stil de viață. Liniile orizontale care atrag privirea din față spre spate, șaua joasă, ghidonul jos și plat sugerează potențialul de pilotaj activ al noului Eliminator și o manevrabilitate sporită datorită ușurinței de a pune picioarele jos fără efort.
O reinterpretare modernă a stilului lung și jos al modelului original Eliminator este completată de o versatilitate care se pretează la orice stil de viață. Liniile orizontale care atrag privirea din față spre spate, șaua joasă, ghidonul jos și plat sugerează potențialul de pilotaj activ al noului Eliminator și o manevrabilitate sporită datorită ușurinței de a pune picioarele jos fără efort.
La 735 mm, înălțimea șeii modelului Eliminator este cea mai mică dintre modelele actuale de 250-500 cmc produse de Kawasaki. Setarea șeii mai sus sau mai jos permit unei game largi de piloți să se bucure de Eliminator cu încredere și confort.
La 735 mm, înălțimea șeii modelului Eliminator este cea mai mică dintre modelele actuale de 250-500 cmc produse de Kawasaki. Setarea șeii mai sus sau mai jos permit unei game largi de piloți să se bucure de Eliminator cu încredere și confort.
Puterea amplă, un scaun confortabil pentru pasager și o bară de prindere ergonomică, facilitează experiența Eliminator cu un prieten!
Puterea amplă, un scaun confortabil pentru pasager și o bară de prindere ergonomică, facilitează experiența Eliminator cu un prieten!
Stopurile spate cu LED-uri și designul cozii evocă stilul original Eliminator. Subțire, cu linia inferioară tăiată în formă de bară tăioasă, care se înclină brusc în sus, contribuie la imaginea agresivă.
Stopurile spate cu LED-uri și designul cozii evocă stilul original Eliminator. Subțire, cu linia inferioară tăiată în formă de bară tăioasă, care se înclină brusc în sus, contribuie la imaginea agresivă.
Amortizoarele de spate duble contribuie la confortul de rulare și la manevrabilitatea naturală și ne aduc aminte negreșit de stilul motocicletelor clasice Kawasaki.
Amortizoarele de spate duble contribuie la confortul de rulare și la manevrabilitatea naturală și ne aduc aminte negreșit de stilul motocicletelor clasice Kawasaki.
În ciuda designului lung și jos al modelului Eliminator și a carenelor impunătoare, eforturile depuse pentru a menține greutatea la un nivel scăzut au rezultat un șasiu ușor. Manevrabilitatea cu efort redus contribuie la încrederea pilotului.
În ciuda designului lung și jos al modelului Eliminator și a carenelor impunătoare, eforturile depuse pentru a menține greutatea la un nivel scăzut au rezultat un șasiu ușor. Manevrabilitatea cu efort redus contribuie la încrederea pilotului.
Inspirat de cadrul de înaltă performanță al modelului Ninja 400, construcția din oțel de înaltă rezistență permite obținerea înălțimii scăzute a șeii Eliminator, menținând în același timp potențialul de performanță activă al fratelui său din categoria sport.
Inspirat de cadrul de înaltă performanță al modelului Ninja 400, construcția din oțel de înaltă rezistență permite obținerea înălțimii scăzute a șeii Eliminator, menținând în același timp potențialul de performanță activă al fratelui său din categoria sport.
Motorul Parallel Twin al modelului Eliminator oferă un cuplu puternic la turație joasă, ceea ce aduce beneficii importante în ceea ce privește controlul și manevrabilitatea la viteze mici și contribuie la o rutină zilnică relaxată. La viteză mare, puterea sa radiantă și răspunsul instant fac evidentă ne aduc aminte cu desăvârșire de descendența istoriei Ninja.
Motorul Parallel Twin al modelului Eliminator oferă un cuplu puternic la turație joasă, ceea ce aduce beneficii importante în ceea ce privește controlul și manevrabilitatea la viteze mici și contribuie la o rutină zilnică relaxată. La viteză mare, puterea sa radiantă și răspunsul instant fac evidentă ne aduc aminte cu desăvârșire de descendența istoriei Ninja.
O poziție de condus naturală, cu mânere amplasate în așa fel încât brațele se întind în mod natural și cu scărițele poziționate astfel încât picioarele să nu se simtă înghesuite, oferă siguranță pilotului și contribuie la un mod comod de a-ți finaliza toate drumurile zilnice.
O poziție de condus naturală, cu mânere amplasate în așa fel încât brațele se întind în mod natural și cu scărițele poziționate astfel încât picioarele să nu se simtă înghesuite, oferă siguranță pilotului și contribuie la un mod comod de a-ți finaliza toate drumurile zilnice.
În completarea stilului lung și jos, geometria șasiului a fost atent selectată pentru a obține o manevrabilitate ușoară și naturală. Caracterul ușor de manevrat al modelului Eliminator sporește încrederea pilotului.
În completarea stilului lung și jos, geometria șasiului a fost atent selectată pentru a obține o manevrabilitate ușoară și naturală. Caracterul ușor de manevrat al modelului Eliminator sporește încrederea pilotului.
Bordul LCD compact, rotund, complet digital, oferă o notă modernă care completează stilul autentic al modelului Eliminator. Dispunerea extrem de lizibilă include un tahometru și un indicator de poziție a treptelor de viteză - memento-uri vizibile ale potențialului de pilotaj activ al modelului Eliminator. Conectivitatea smartphone-ului permite piloților să acceseze funcțiile telefonul mult mai lejer.
Bordul LCD compact, rotund, complet digital, oferă o notă modernă care completează stilul autentic al modelului Eliminator. Dispunerea extrem de lizibilă include un tahometru și un indicator de poziție a treptelor de viteză - memento-uri vizibile ale potențialului de pilotaj activ al modelului Eliminator. Conectivitatea smartphone-ului permite piloților să acceseze funcțiile telefonul mult mai lejer.
Combinarea unui ampatament lung cu rotă față de 18" și roată spate de 16" ajută la obținerea unei poziții joase și a unui stil low-ride.
Combinarea unui ampatament lung cu rotă față de 18" și roată spate de 16" ajută la obținerea unei poziții joase și a unui stil low-ride.
Un design lung și jos, cu proporții elegante, este creat de rezervorul de combustibil distribuit vertical, slim cu liniile orizontale evidente de la țeava de eșapament până la coada originală. Designul caroseriei impunătoare, de dimensiuni medii, sugerează un echilibru între performanță activă și finețe.
Un design lung și jos, cu proporții elegante, este creat de rezervorul de combustibil distribuit vertical, slim cu liniile orizontale evidente de la țeava de eșapament până la coada originală. Designul caroseriei impunătoare, de dimensiuni medii, sugerează un echilibru între performanță activă și finețe.
Ușurința în utilizare este cheia, deoarece șasiul compact a fost proiectat să fie cât mai rider friendly posibil. Datorată unui șasiu cu greutate redusă, manevrabilitatea și centralizarea maselor, oferă o senzație excelentă și inspiră încredere pentru o gamă largă de motocicliști. Ușurința manipulării facilitează, de asemenea, manevrarea la parcare.
Ușurința în utilizare este cheia, deoarece șasiul compact a fost proiectat să fie cât mai rider friendly posibil. Datorată unui șasiu cu greutate redusă, manevrabilitatea și centralizarea maselor, oferă o senzație excelentă și inspiră încredere pentru o gamă largă de motocicliști. Ușurința manipulării facilitează, de asemenea, manevrarea la parcare.
Oferind o poziție de pilotaj naturală care se potrivește unei game largi de rideri, Eliminator inspiră încredere din momentul în care vă urcați pe el. Greutatea sa redusă și centralizarea bună a maselor ușurează ridicarea motocicletei de pe cric și contribuie la manevrabilitatea când viteza este redusă. Caracterul său extrem de accesibil și relaxat face din Eliminator un partener ideal în rutina zilnică.
Oferind o poziție de pilotaj naturală care se potrivește unei game largi de rideri, Eliminator inspiră încredere din momentul în care vă urcați pe el. Greutatea sa redusă și centralizarea bună a maselor ușurează ridicarea motocicletei de pe cric și contribuie la manevrabilitatea când viteza este redusă. Caracterul său extrem de accesibil și relaxat face din Eliminator un partener ideal în rutina zilnică.
În completarea caracterului rider-friendly, care va aduce un zâmbet pe fețele piloților care vor să se bucure de emoția oferită de o motocicletă Kawasaki, modelul Eliminator este susținut de performanțe care au la bază motorul Ninja și un cadrul ușor.
În completarea caracterului rider-friendly, care va aduce un zâmbet pe fețele piloților care vor să se bucure de emoția oferită de o motocicletă Kawasaki, modelul Eliminator este susținut de performanțe care au la bază motorul Ninja și un cadrul ușor.
O reinterpretare modernă a stilului lung și jos al modelului original Eliminator este completată de o versatilitate care se pretează la orice stil de viață. Liniile orizontale care atrag privirea din față spre spate, șaua joasă, ghidonul jos și plat sugerează potențialul de pilotaj activ al noului Eliminator și o manevrabilitate sporită datorită ușurinței de a pune picioarele jos fără efort.
O reinterpretare modernă a stilului lung și jos al modelului original Eliminator este completată de o versatilitate care se pretează la orice stil de viață. Liniile orizontale care atrag privirea din față spre spate, șaua joasă, ghidonul jos și plat sugerează potențialul de pilotaj activ al noului Eliminator și o manevrabilitate sporită datorită ușurinței de a pune picioarele jos fără efort.
La 735 mm, înălțimea șeii modelului Eliminator este cea mai mică dintre modelele actuale de 250-500 cmc produse de Kawasaki. Setarea șeii mai sus sau mai jos permit unei game largi de piloți să se bucure de Eliminator cu încredere și confort.
La 735 mm, înălțimea șeii modelului Eliminator este cea mai mică dintre modelele actuale de 250-500 cmc produse de Kawasaki. Setarea șeii mai sus sau mai jos permit unei game largi de piloți să se bucure de Eliminator cu încredere și confort.
Puterea amplă, un scaun confortabil pentru pasager și o bară de prindere ergonomică, facilitează experiența Eliminator cu un prieten!
Puterea amplă, un scaun confortabil pentru pasager și o bară de prindere ergonomică, facilitează experiența Eliminator cu un prieten!
Stopurile spate cu LED-uri și designul cozii evocă stilul original Eliminator. Subțire, cu linia inferioară tăiată în formă de bară tăioasă, care se înclină brusc în sus, contribuie la imaginea agresivă.
Stopurile spate cu LED-uri și designul cozii evocă stilul original Eliminator. Subțire, cu linia inferioară tăiată în formă de bară tăioasă, care se înclină brusc în sus, contribuie la imaginea agresivă.
Amortizoarele de spate duble contribuie la confortul de rulare și la manevrabilitatea naturală și ne aduc aminte negreșit de stilul motocicletelor clasice Kawasaki.
Amortizoarele de spate duble contribuie la confortul de rulare și la manevrabilitatea naturală și ne aduc aminte negreșit de stilul motocicletelor clasice Kawasaki.
În ciuda designului lung și jos al modelului Eliminator și a carenelor impunătoare, eforturile depuse pentru a menține greutatea la un nivel scăzut au rezultat un șasiu ușor. Manevrabilitatea cu efort redus contribuie la încrederea pilotului.
În ciuda designului lung și jos al modelului Eliminator și a carenelor impunătoare, eforturile depuse pentru a menține greutatea la un nivel scăzut au rezultat un șasiu ușor. Manevrabilitatea cu efort redus contribuie la încrederea pilotului.
Inspirat de cadrul de înaltă performanță al modelului Ninja 400, construcția din oțel de înaltă rezistență permite obținerea înălțimii scăzute a șeii Eliminator, menținând în același timp potențialul de performanță activă al fratelui său din categoria sport.
Inspirat de cadrul de înaltă performanță al modelului Ninja 400, construcția din oțel de înaltă rezistență permite obținerea înălțimii scăzute a șeii Eliminator, menținând în același timp potențialul de performanță activă al fratelui său din categoria sport.
Motorul Parallel Twin al modelului Eliminator oferă un cuplu puternic la turație joasă, ceea ce aduce beneficii importante în ceea ce privește controlul și manevrabilitatea la viteze mici și contribuie la o rutină zilnică relaxată. La viteză mare, puterea sa radiantă și răspunsul instant fac evidentă ne aduc aminte cu desăvârșire de descendența istoriei Ninja.
Motorul Parallel Twin al modelului Eliminator oferă un cuplu puternic la turație joasă, ceea ce aduce beneficii importante în ceea ce privește controlul și manevrabilitatea la viteze mici și contribuie la o rutină zilnică relaxată. La viteză mare, puterea sa radiantă și răspunsul instant fac evidentă ne aduc aminte cu desăvârșire de descendența istoriei Ninja.
O poziție de condus naturală, cu mânere amplasate în așa fel încât brațele se întind în mod natural și cu scărițele poziționate astfel încât picioarele să nu se simtă înghesuite, oferă siguranță pilotului și contribuie la un mod comod de a-ți finaliza toate drumurile zilnice.
O poziție de condus naturală, cu mânere amplasate în așa fel încât brațele se întind în mod natural și cu scărițele poziționate astfel încât picioarele să nu se simtă înghesuite, oferă siguranță pilotului și contribuie la un mod comod de a-ți finaliza toate drumurile zilnice.
În completarea stilului lung și jos, geometria șasiului a fost atent selectată pentru a obține o manevrabilitate ușoară și naturală. Caracterul ușor de manevrat al modelului Eliminator sporește încrederea pilotului.
În completarea stilului lung și jos, geometria șasiului a fost atent selectată pentru a obține o manevrabilitate ușoară și naturală. Caracterul ușor de manevrat al modelului Eliminator sporește încrederea pilotului.
Bordul LCD compact, rotund, complet digital, oferă o notă modernă care completează stilul autentic al modelului Eliminator. Dispunerea extrem de lizibilă include un tahometru și un indicator de poziție a treptelor de viteză - memento-uri vizibile ale potențialului de pilotaj activ al modelului Eliminator. Conectivitatea smartphone-ului permite piloților să acceseze funcțiile telefonul mult mai lejer.
Bordul LCD compact, rotund, complet digital, oferă o notă modernă care completează stilul autentic al modelului Eliminator. Dispunerea extrem de lizibilă include un tahometru și un indicator de poziție a treptelor de viteză - memento-uri vizibile ale potențialului de pilotaj activ al modelului Eliminator. Conectivitatea smartphone-ului permite piloților să acceseze funcțiile telefonul mult mai lejer.
Combinarea unui ampatament lung cu rotă față de 18" și roată spate de 16" ajută la obținerea unei poziții joase și a unui stil low-ride.
Combinarea unui ampatament lung cu rotă față de 18" și roată spate de 16" ajută la obținerea unei poziții joase și a unui stil low-ride.
Un design lung și jos, cu proporții elegante, este creat de rezervorul de combustibil distribuit vertical, slim cu liniile orizontale evidente de la țeava de eșapament până la coada originală. Designul caroseriei impunătoare, de dimensiuni medii, sugerează un echilibru între performanță activă și finețe.
Un design lung și jos, cu proporții elegante, este creat de rezervorul de combustibil distribuit vertical, slim cu liniile orizontale evidente de la țeava de eșapament până la coada originală. Designul caroseriei impunătoare, de dimensiuni medii, sugerează un echilibru între performanță activă și finețe.
Conectivitatea smartphone-urilor contribuie la o experiență îmbunătățită, permițând motocicliștilor să se conecteze la motocicleta lor wireless.
Tehnologia inteligentă permite motocicliștilor să se conecteze la motocicleta wireless. Cu ajutorul aplicației pentru smartphone RIDEOLOGY THE APP pot fi accesate o serie de funcții ale instrumentelor, contribuind la o experiență îmbunătățită de motociclism. Informațiile despre vehicul (cum ar fi kilometrajul, indicatorul de combustibil, programul de întreținere etc.) pot fi vizualizate pe telefon. Jurnalele de călătorie (variază în funcție de model, dar pot include traseul GPS, poziția vitezei, turația și alte informații) pot fi vizualizate pe smartphone. Atunci când este conectat, pe panoul de instrumente sunt afișate notificări telefonice (apel, e-mail). Motocicliștii pot, de asemenea, să facă modificări la setările afișajului instrumentelor de bord ale motocicletei (unități preferate, setarea ceasului și a datei etc.) prin intermediul smartphone-ului. Iar la anumite modele, este posibil chiar să se verifice și să se ajusteze setările vehiculului (cum ar fi Rider Mode, funcțiile de asistență electronică a motociclistului și setările de sarcină utilă).
Bazat pe tehnologia racing, asistență ambreiaj anti-blocare roată acționează atât ca un limitator de cuplu, cât și ca un mecanism auto-servo care permite o tracțiune mai ușoară a manetei de ambreiaj.
Pe baza feedback-ului din activitățile de curse, asistență ambreiaj anti-blocare roată utilizează două tipuri de came (o came de asistență și o came cu alunecare) pentru a acționa butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună sau separat. În condiții normale de funcționare, camele de asistență funcționează ca un mecanism de autoservire, trăgând butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună pentru a comprima plăcile de ambreiaj. Acest lucru permite reducerea sarcinii totale a arcului de ambreiaj, ceea ce are ca rezultat o senzație mai ușoară a manetei de ambreiaj la acționarea ambreiajului. Atunci când apare o frânare excesivă a motorului ca urmare a retrogradărilor rapide (sau a unei retrogradări accidentale), intră în acțiune camele de alunecare, forțând separarea butucului de ambreiaj și a plăcii de acționare. Acest lucru eliberează presiunea asupra discurilor de ambreiaj pentru a reduce cuplul și ajută la prevenirea săltării și derapajului anvelopei spate. Această funcție este deosebit de utilă atunci când se rulează pe circuit.
ERGO-FIT este un sistem de interfață care permite unei game largi de piloți să se simtă comod pe motocicletă.
Poziția corectă este esențială pentru confortul și controlul pilotului. Cu toate acestea, potrivirea ideală variază de la un rider la altul, în funcție de conformație și stilul de pilotaj al acestuia. ERGO-FIT este un sistem de interfață conceput pentru a permite piloților să își găsească poziția ideală. Diferite puncte ale interfeței șasiului (ghidonul, scărițele și șaua) pot fi ajustate printr-o combinație de piese interschimbabile și piese cu poziții reglabile. Simțindu-se în armonie cu motocicleta, aceștia vor putea experimenta modul în care motoarele Kawasaki sunt plăcute și satisfăcătoare de condus. *Piesele reglabile și intervalul de reglaj al acestora variază în funcție de model.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
Conectivitatea smartphone-urilor contribuie la o experiență îmbunătățită, permițând motocicliștilor să se conecteze la motocicleta lor wireless.
Tehnologia inteligentă permite motocicliștilor să se conecteze la motocicleta wireless. Cu ajutorul aplicației pentru smartphone RIDEOLOGY THE APP pot fi accesate o serie de funcții ale instrumentelor, contribuind la o experiență îmbunătățită de motociclism. Informațiile despre vehicul (cum ar fi kilometrajul, indicatorul de combustibil, programul de întreținere etc.) pot fi vizualizate pe telefon. Jurnalele de călătorie (variază în funcție de model, dar pot include traseul GPS, poziția vitezei, turația și alte informații) pot fi vizualizate pe smartphone. Atunci când este conectat, pe panoul de instrumente sunt afișate notificări telefonice (apel, e-mail). Motocicliștii pot, de asemenea, să facă modificări la setările afișajului instrumentelor de bord ale motocicletei (unități preferate, setarea ceasului și a datei etc.) prin intermediul smartphone-ului. Iar la anumite modele, este posibil chiar să se verifice și să se ajusteze setările vehiculului (cum ar fi Rider Mode, funcțiile de asistență electronică a motociclistului și setările de sarcină utilă).
Bazat pe tehnologia racing, asistență ambreiaj anti-blocare roată acționează atât ca un limitator de cuplu, cât și ca un mecanism auto-servo care permite o tracțiune mai ușoară a manetei de ambreiaj.
Pe baza feedback-ului din activitățile de curse, asistență ambreiaj anti-blocare roată utilizează două tipuri de came (o came de asistență și o came cu alunecare) pentru a acționa butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună sau separat. În condiții normale de funcționare, camele de asistență funcționează ca un mecanism de autoservire, trăgând butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună pentru a comprima plăcile de ambreiaj. Acest lucru permite reducerea sarcinii totale a arcului de ambreiaj, ceea ce are ca rezultat o senzație mai ușoară a manetei de ambreiaj la acționarea ambreiajului. Atunci când apare o frânare excesivă a motorului ca urmare a retrogradărilor rapide (sau a unei retrogradări accidentale), intră în acțiune camele de alunecare, forțând separarea butucului de ambreiaj și a plăcii de acționare. Acest lucru eliberează presiunea asupra discurilor de ambreiaj pentru a reduce cuplul și ajută la prevenirea săltării și derapajului anvelopei spate. Această funcție este deosebit de utilă atunci când se rulează pe circuit.
ERGO-FIT este un sistem de interfață care permite unei game largi de piloți să se simtă comod pe motocicletă.
Poziția corectă este esențială pentru confortul și controlul pilotului. Cu toate acestea, potrivirea ideală variază de la un rider la altul, în funcție de conformație și stilul de pilotaj al acestuia. ERGO-FIT este un sistem de interfață conceput pentru a permite piloților să își găsească poziția ideală. Diferite puncte ale interfeței șasiului (ghidonul, scărițele și șaua) pot fi ajustate printr-o combinație de piese interschimbabile și piese cu poziții reglabile. Simțindu-se în armonie cu motocicleta, aceștia vor putea experimenta modul în care motoarele Kawasaki sunt plăcute și satisfăcătoare de condus. *Piesele reglabile și intervalul de reglaj al acestora variază în funcție de model.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
Tip motor | Motor în 4 timpi cu 2 cilindri în linie |
---|---|
Raport de compresie | 11.3:1 |
Sistem de supape | DOHC, 8 supape |
Diametru cilindru x timpi | 70.0 x 58.6 mm |
Capacitate cilindrică | 451 cm³ |
Sistemul de alimentare cu combustibil | Injecție de combustibil: 32 mm x 2 |
Lubrifiere | Ungere forțată, carter-umed |
Sistemul de pornire | Electric |
Aprindere | Digital |
Putere maximă | 33.4 kW {45.4 PS} / 9,000 rpm |
---|---|
Cuplu maxim | 42.6 N•m {4.3 kgf•m} / 6,000 rpm |
Emisii CO2 | 89 g/km |
Consumul de combustibil | 3.8 l/100km |
Transmisie | 6 viteze + marșarier cu schimbător |
Ambreiaj | Multi-disc în ulei |
Raport de reducere primară | 2.029 (69/34) |
Raport viteză 1 | 2.929 (41/14) |
Raport viteză a 2-a | 2.056 (37/18) |
Raport viteză a 3-a | 1.619 (34/21) |
Raport viteză a 4-a | 1.333 (32/24) |
Raport viteză a 5-a | 1.154 (30/26) |
Raport viteză a 6-a | 1.037 (28/27) |
Transmisie finală | Lanț nituit |
Raport de reducere finală | 3.071 (43/14) |
Tipul de cadru | Tip spalier din oțel de înaltă rezistență |
---|---|
Trail | 121 mm |
Cursa suspensiei roată față | 120 mm |
Cursa suspensiei roată spate | 90 mm |
Pneu, față | 130/70-18 M/C 63H |
Pneu, spate | 150/80-16M/C 71H |
L x l x H | 2,250 x 785 x 1,100 mm |
Unghiul de virare stânga-dreapta | 35° / 35° |
Ampatament | 1,520 mm |
Garda la sol | 150 mm |
Capacitatea rezervor combustibil | 13.0 litri |
Înălțime șa | 735 mm |
Masă totală | 176 kg |
Tipul frânei față | 1 disc |
---|---|
Diametrul discului frânei față | Ø 310 mm |
Tipul etrierului de frână față | 2 pistoane |
Tipul frânei spate | Disc unic |
Diametrul discului de frână spate | Ø 240 mm |
Etrier de frână spate | 2 pistoane |
Tipul suspensiei față | Furcă telescopică |
Diametrul suspensiei față | Ø 41 mm |
Tipul de suspensie spate | Twin shocks |
Inpage Navigation Section: Accesorii
Protecție pentru rezervor din plastic negru, pentru a proteja împotriva zgârieturilor.
Citește mai multArrow matt black slip-on exhaust with carbon heat shield and carbon endcap. This system is lighter compared to the stock exhaust system and gives a deep sporty sound. This exhaust system is homologated according to EU regulations (emissions and noise) and has ECE type-approval. (Euro 5+)
Citește mai multPriză USB-C de 5 volți DC cu suport și capac pentru montarea personalizată pe ghidonul Eliminator 500.
Oferiți pasagerului dvs. confort suplimentar cu acest Grab Bar.
Capac de radiator elegant negru ajută la protejarea radiatorului împotriva resturilor de pe drum, cu grilaje robuste din oțel inoxidabil.
Fabricată pentru a se potrivi perfect și a completa Eliminator 500, această șa îmbunătățește confortul pentru înălțimea standard a șeii de 735 mm.
Șaua ERGO-FIT™ low rider este cu 20 mm mai jos decât șaua originală.
Oferă un acces ușor la sol. (Înălțimea totală a șezutului cu această șa este de 715 mm)
Făcută pentru a se potrivi perfect și pentru a completa Eliminator 500, această șa îmbunătățește confortul pentru conducătorii mai înalți.
Rama pentru bagaje din oțel negru se montează pe cadru în partea din spate.
Ajutați la protejarea motocicletei dvs. de daunele cauzate de cădere.
Fabricată din țesătură Anti-tear Honeycomb ripstop. Rezistență la căldură până la 120 grade Celsius. Branding subtil.
100% Poliester. Cu săculeț pentru ambalare multifuncțional.
(Mărimea XL+ pentru top case are un compartiment suplimentar care poate fi deschis cu fermoar pentru a face loc top case-ului)
Indiferent dacă doriți să vă parcați motocicleta într-o boxă sau în garaj, lăsați-o să se odihnească cu stil pe acest Covor de Garaj Kawasaki. Covorul respectă noile coduri de mediu FIM și oferă un nivel ridicat de absorbție și control al prafului.