Istorie

TOTUL A ÎNCEPUT ÎNTR-UN ȘANTIER NAVAL ÎN 1878 DE CĂTRE ACEST OM, SHOZO KAWASAKI.

Astăzi, KAWASAKI HEAVY INDUSTRIES, o companie globală masivă bazată pe inginerie, care operează pe piețe foarte diverse, dar întotdeauna în fruntea tehnologiei de vârf.

Producția pe scară largă de motociclete a început cu peste cincizeci de ani în urmă. Primul nostru motor de motocicletă a fost proiectat pe baza cunoștințelor tehnice obținute din dezvoltarea și producția de motoare de aeronave.
Intrarea noastră în industria motocicletelor a fost determinată de efortul constant al Kawasaki de a dezvolta noi tehnologii. De-a lungul anilor am lansat numeroase modele noi care au ajutat la modelarea pieței și, în acest proces, am creat multe legende durabile bazate pe viteza și puterea mașinilor noastre. În 1996, am produs vehiculul nostru cu numărul 10 milioane, o dovadă a capacității companiei Kawasaki de a satisface nevoile unei game largi de motocicliști. Pe măsură ce Kawasaki continuă să "lase vremurile bune să se rostogolească", ultimele noastre provocări vor da naștere cu siguranță unor noi legende. 

 

EXPERTIZA KAWASAKI

Kawasaki Heavy Industries, Ltd. (KHI) este angajată în construirea sistemelor de transport pentru secolul 21 și, în acest sens, utilizează bogăția de know-how tehnologic pe care a acumulat-o în ultimii 100 de ani. Divizia de construcții navale a condus lumea în producerea de nave din ce în ce mai mari, din ce în ce mai rapide și din ce în ce mai automatizate. Se străduiește în mod constant să găsească modalități de a crește producția de nave și eficiența navigației, conservând în același timp energia. Până în prezent, căutarea a dus la dezvoltarea transportatorilor de gaz natural lichefiat (GNL), a navelor de mare viteză și a altor tehnologii marine orientate spre viitor.
Prin aplicarea principiilor aviației, un Jetfoil care accelerează deasupra apei cu un uimitor 45 de noduri este un proiect care a devenit realitate. Kawasaki a condus consorțiul japonez de construcții navale format pentru a construi Techno-Superliner. Această nouă navă interesantă este planificată să transporte o sarcină utilă de aproximativ 1.000 de tone și să călătorească cu o viteză de croazieră de 50 de noduri.

    Kawasaki furnizează material rulant pentru faimosul tren glonț Shinkansen, precum și pentru alte trenuri. Compania dezvoltă acum o nouă generație Shinkansen care va călători cu o viteză maximă de 240 mph. Expertiza Kawasaki se extinde dincolo de simpla dezvoltare și fabricare a materialului rulant. În calitate de integrator de sisteme, Kawasaki proiectează sisteme complete de transport feroviar, de la controlul exploatării trenurilor până la inspecția materialului rulant și operațiunile de reparații.

    În sectorul aeronavelor, Kawasaki desfășoară o gamă largă de activități ca producător atât de corpuri de aeronave, cât și de motoare. În prezent, compania produce elicopterul MBB K117 dezvoltat de Kawasaki și porțiuni din cea mai recentă aeronavă de pasageri, Boeing 777. Kawasaki este, de asemenea, un jucător important în proiectul de dezvoltare a transportului supersonic (SST), un avion care va călători la altitudini de 60.000 până la 90.000 de picioare la o viteză de Mach 2,5 și va transporta între 200 și 300 de pasageri. Tehnologiile de transport de mare viteză de la Kawasaki se extind, de asemenea, dincolo de atmosfera pământului, în noua încercare de a utiliza spațiul și resursele sale.

     

    AERONAUTICA KAWASAKI

    Kawasaki continuă să-și consolideze și să-și extindă capacitățile în dezvoltarea și producția motoarelor de aeronave prin fabricarea motoarelor de elicopter pentru Ministerul Apărării și participarea la dezvoltarea și producția internațională comună de motoare turbofan pentru aeronave de pasageri precum V2500, RB211/Trent, PW4000 și CF34 și unități auxiliare de putere pentru aeronave (APU).
    Capacitățile tehnologice ale companiei sunt, de asemenea, îmbunătățite prin participarea sa la cercetarea și dezvoltarea unui motor de aeronave mici ecologic.

    Participarea lui Kawasaki la dezvoltarea spațială a început cu munca pentru NASDA, în prezent Agenția Japoneză de Explorare Aerospațială (JAXA), la complexul de lansare a rachetei N, la o instalație de testare acustică și la un satelit geodezic experimental.

    Începând cu anii 1990, compania a fost responsabilă pentru dezvoltarea și producția carenajelor de sarcină utilă, a fitingurilor de atașare a sarcinii utile (PAF) și construcția complexului de lansare pentru racheta H-II. Continuă să furnizeze servicii pentru racheta H-IIA.

    Kawasaki are, de asemenea, experiență în participarea la proiecte precum dezvoltarea vehiculelor de lansare reutilizabile pentru navele spațiale care se vor ocupa de transportul spațial viitor. Proiectele de robotică spațială, cum ar fi modulul experimental japonez pentru Stația Spațială Internațională, avionul experimental orbital HOPE-X și mecanismul de andocare pentru satelitul de testare inginerească VII (ETS-VII) sunt alte domenii în care compania a jucat un rol important. În prezent, Kawasaki este implicat în dezvoltarea unei platforme stratosferice și a tehnologiei spațiale cu echipaj uman, inclusiv instruirea astronauților.

      Utilajele de construcții și inginerie civilă de la Kawasaki contribuie la crearea de noi orașe cu podurile și clădirile sale înalte. Succesul Eurotunelului, proiectul la scară largă care leagă Anglia de Franța, se datorează în mare parte celor două mașini de forat tuneluri realizate de Kawasaki. Compania a construit, de asemenea, mașinile scut - cele mai mari din lume, cu un diametru de peste 46 de metri - pentru construcția autostrăzii Trans-Tokyo Bay.

      Construcția podurilor este un alt punct forte al companiei Kawasaki. Compania a finalizat recent un turn principal al podului Akashi Kaikyo. Când va fi finalizat, acesta va fi cel mai lung pod suspendat din lume.

      În plus, Kawasaki face tot posibilul pentru a-și îndeplini responsabilitățile față de planetă, fiind conștient de mediul înconjurător. Depune toate eforturile pentru a dezvolta plante ecologice, tehnologii pentru protejarea pământului, noi surse de energie care vor contribui la asigurarea unei aprovizionări stabile cu resurse și energie, precum și tehnologii de conservare și reciclare a energiei.

      Centrala electrică cu ciclu combinat (CCPP), de exemplu, utilizează gaze naturale cu emisii scăzute de poluanți pentru a porni turbinele care generează energie, în timp ce căldura de evacuare este utilizată pentru a genera energie electrică suplimentară. Sistemul de reciclare a resurselor Kawasaki utilizează căldura de la incineratoarele de deșeuri urbane pentru a alimenta răcitoarele și încălzitoarele și pentru a încălzi apa; De asemenea, colectează resurse reutilizabile din diferite tipuri de deșeuri.

      Alte tehnologii, inclusiv tratarea apei, desulfurarea gazelor de ardere și instalațiile de denitrare, se dovedesc, de asemenea, extrem de eficiente în protecția mediului și conservarea energiei. Kawasaki monitorizează întotdeauna tehnologiile viitoare și este bine poziționat pentru a intra în era energiei de fuziune care va urma.

      Numele Kawasaki reprezintă o întreprindere tehnologică ale cărei activități variază de la proiecte internaționale la scară largă până la articole utilizate în viața de zi cu zi și pentru recreere. Și la fiecare pas, Kawasaki acordă cea mai mare atenție omenirii și mediului.

      Ultimii 100 de ani de inovație au permis companiei Kawasaki să stabilească o bază solidă ca întreprindere tehnologică de vârf. Acum, compania este pe deplin pregătită să întâmpine noul secol și așteaptă cu nerăbdare să joace un rol de lider în progresul omenirii și într-un alt secol de inovație.