Inpage Navigation Section: ROAD RACE:

Echipe de curse pe șosea

Campionatul Mondial FIM Superbike

Campionatul Mondial de Superbike FIM a început în 1988 la Donington Park din Marea Britanie și a devenit în curând stabilit ca cea mai importantă serie de curse derivate din producție pe două roți. Combinația de curse globale accesibile pe utilaje rutiere accesibile a fost un amalgam seducător pentru piloți, echipe și spectatori deopotrivă.

Kawasaki a fost un câștigător timpuriu în cursa pentru titlul piloților, datorită lui Scott Russell în 1993 și, mai recent, în 2013, 2015 și anul trecut. Tom Sykes a fost campion în 2013 și Jonathan Rea în '15 și '16, '17 și 18, fiecare pe Ninja ZX-10R.

Dinastia mașinilor Ninja a câștigat 91 de victorii în curse până la sfârșitul sezonului 2016, începând cu Adrien Morillas în anul inaugural al seriei. De atunci, Doug Chandler, Rob Phillis, Aaron Slight, Scott Russell, Anthony Gobert, Akira Yanagawa, Hitoyasu Izutsu, Chris Walker, Tom Sykes, Loris Baz și Jonathan Rea au câștigat curse WorldSBK pentru Kawasaki.

Totalul podiumurilor pentru piloții Ninja se ridică acum la 307 din 720 de curse începute. Kawasaki a obținut 63 de pole position și în acest timp.

Kawasaki a fost un producător mereu prezent în cursele WorldSBK și din primele zile până acum au existat multe modificări ale regulilor și reglementărilor tehnice care trebuie să se potrivească și să se conformeze. Mai multe echipe au optat pentru utilizarea mașinilor Ninja ZX-10R încă o dată, o mărturie a performanței și fiabilității mașinilor Kawasaki de la începutul campionatului până în prezent.

Campionatul Mondial FIM Supersport

Campionatul Mondial FIM Supersport (WorldSSP) a devenit un Campionat Mondial FIM cu statut complet în 1999 și toți principalii producători japonezi au câștigat titlul de-a lungul drumului. Kawasaki a obținut primul loc în 2001 cu Andrew Pitt, iar apoi Kenan Sofuoglu a câștigat titlul pentru Kawasaki în 2012, 2015 și sezonul trecut în 2016.

Primul câștigător al cursei Kawasaki din Campionatul complet FIM WSS a venit în prima cursă a sezonului 1999, pilotul britanic Iain Macpherson. Andrew Pitt, Fabien Foret, Joan Lascorz, Broc Parkes și Randy Krummenacher au înregistrat, de asemenea, victorii în curse la categoria mijlocie Ninja. Kawasaki a obținut 35 de victorii individuale din 1999.

La fel ca în 2016, va exista un campionat pe două niveluri în interiorul intrării generale WorldSSP. Unele echipe vor concura doar în rundele europene ale campionatului; unii vor face cele 12 runde complete din Australia până în Qatar, iar o grilă sănătoasă este deja confirmată. Anul trecut, cursele WorldSSP – câte una pe weekend – vor apărea la aproape toate aceleași runde ca și categoria completă Superbike, doar runda americană de la Laguna Seca lipsind din traseul campaniei din 2016 la clasa mijlocie.

Ca întotdeauna, șasiul unei mașini supersport trebuie să rămână în mare parte standard, reglarea motorului este strict reglementată, iar anvelopele de control trebuie să fie aprobate pentru utilizarea pe autostradă - pentru a menține legătura cu motocicletele rutiere cât mai aproape posibil. Reglementările electronice limitate de anul trecut au făcut campionatul mai deschis la capătul superior, dar Kawasaki a rămas campion atât în competițiile piloților, cât și în cele ale producătorilor

Biciclete

NINJA ZX-10RR

NINJA ZX6-R

Inpage Navigation Section: Factory

Fabrica Kawasaki Racing Team

În cursele contemporane WorldSBK, echipa Kawasaki Racing Team s-a dovedit în mod repetat a fi echipa de învins după ce a câștigat cinci din ultimele șase campionate mondiale ale echipelor, ca să nu mai vorbim de șapte din ultimele opt campionate mondiale ale piloților.

 

src="/content/dam/europe/en-EU/static-pages/KRT_Overview%20Picture.jpg"

Efortul oficial de curse al fabricii WorldSBK a Kawasaki, condus de departamentul de curse KHI din Akashi, Japonia, își are baza de operațiuni în Granollers, Catalonia, sub conducerea organizației extrem de profesioniste Provec Racing.

Beneficiind de un program de dezvoltare a pieselor actualizate periodic și de asistență tehnică direct din fabrică, personalul Provec se confruntă cu provocarea perenă de a-și menține nivelurile stratosferice de succes pe pistă. În plus, există sarcina logistică herculeană de a muta personalul, utilajele și facilitățile de asistență din întreaga lume pe parcursul unui sezon care include, de asemenea, angajamente cuprinzătoare de testare.

Chiar și sezonul 2020 fără precedent, mai întâi perturbat și apoi comprimat de efectele negative ale unei pandemii globale, l-a văzut în cele din urmă pe Jonathan Rea câștigând al șaselea campionat consecutiv pentru KRT. Kawasaki a câștigat, de asemenea, coroana constructorilor, în timp ce echipa oficială însăși a ratat doar un potențial al șaselea titlu consecutiv chiar în ultima cursă a sezonului 2020.

Continuând să beneficieze de capacitățile dovedite ale unei mașini de stradă Ninja ZX-10RR puternic actualizate și axate pe WorldSBK, care formează unitatea de bază pentru performanța pe pistă, KRT sunt mândri să reflecteze asupra rădăcinilor adânci ale Kawasaki în World Superbike

Ca întotdeauna, KRT și Kawasaki își vor începe pregătirile pentru 2021 cu o mașină stradală din același depozit ca și dealerul local Kawasaki, transformând mașina emblematică într-un adevărat concurent la campionat în cea mai mare serie bazată pe producție dintre toate. Cu multe componente și tehnologii care trec direct de la motocicleta de stradă la mașina de curse, cel mai recent Ninja ZX-10RR omologat pentru curse este exemplul definitiv al adevăratului spirit al curselor Superbike.

Gata să livreze încrederea arătată în ei ca echipa oficială WorldSBK a lui Kawasaki, KRT - alături de Jonathan Rea, de șase ori campion mondial și Alex Lowes, obișnuit al celui de-al doilea an KRT - va câștiga toate cele trei campionate în 2021. Cu noul Ninja ZX-10RR care a stabilit deja un ritm extraordinar în testele de pre-sezon, un alt an excepțional este obiectivul KRT și al întregii familii Kawasaki.

Piloti

Jonathan Rea

Alex Lowes

Sponsori

Sponsori principali

Sponsori sportivi

Ospitalitate

Alăturați-vă echipei Kawasaki pentru o experiență incredibilă.

Atelierul KRT

c/Can Cabanyes n. 71 
Pol. Ind. Circuit de Catalunya 
08403 Granollers 
Barcelona/Catalunya/Spania 
+34 937122204

Coordonatorul echipei

Silvia Sanchez 
 silvia.sanchez@provecracing.com
 @28silvi
+34 605897782

Ofițer de presă

Eva Blanquez 
 eva.blanquez@provecracing.com
+34 647908222

Inpage Navigation Section: Official

Echipele oficiale Kawasaki

Echipa Pedercini Racing

Echipa Kawasaki ParkinGO

Kawasaki Provec WorldSSP300

Motoport Kawasaki

Inpage Navigation Section: MOTORCROSS:

Echipe de motocros

src="/content/dam/europe/master/english/news-&-experience/motorcross/19KX252A_201GN1ATAA00D_A.jpg"
Sponsori

Sponsori principali (schimbați logo-urile, descrierile și linkurile)

Sponsori sportivi (schimbare logo-uri și link-uri)

Biciclete

KX450F-SR

Inpage Navigation Section: Factory

Fabrica Kawasaki Echipa

Seria Campionatului Mondial de Motocros FIM a fost creată în 1957 cu o clasă pentru motociclete cu o capacitate maximă de 500cc; O clasă de 250cc a fost adăugată cinci ani mai târziu și un campionat pentru mașinile de 125cc în 1975. Pe măsură ce sportul a intrat în secolul 21, a devenit clar că dezvoltarea tehnică necesită o modificare a structurii tradiționale a clasei, iar din sezonul 2003 seria premier a fost deschisă motocicletelor în doi timpi cu o dimensiune a motorului între 176cc și 250cc sau în patru timpi între 291cc și 450cc; În câțiva  ani, motocicletele în patru timpi și-au stabilit preeminența și acum este rar ca o mașină în doi timpi să participe. Piloții concurează în două curse (moto), fiecare de 30 de minute plus două tururi, iar primii 20 de clasați obțin puncte în fiecare. Câștigătorul Marelui Premiu este pilotul cu cel mai mare total de puncte combinate din cele două motoare; În cazul unei egalități, plasarea mai bună în motocicleta finală este decisivă. Pasagerii trebuie să aibă cel puțin 16 ani.

Implicarea lui Kawasakis în Campionatul Mondial de Motocros FIM datează din 1972, când suedezul Olle Pettersson a fost semnat ca pilot de dezvoltare în clasa 250cc, iar doi ani mai târziu Kawasaki a intrat oficial în clasa 500cc împreună cu compatriotul său Christer Hammargren. După mai multe ratări, Kawasaki și-a asigurat în cele din urmă primul său titlu mondial când Stefan Everts a câștigat seria de 250cc în 1995, iar adolescentul francez Sebastien Tortelli a urmat acest lucru luând titlul trei ani mai târziu.

Nu mai puțin de șase producători majori intră în echipele oficiale în prima serie mondială, iar Kawasaki este un jucător important, terminând pe locul trei în clasamentul constructorilor din 2013, cu trei dintre piloții lor printre primii șapte în campionatul individual.

Echipa de curse Monster Energy Kawasaki

Inpage Navigation Section: Official

CAPITOL LIPSĂ

Echipele oficiale Kawasaki

Campionatul Mondial de Motocros FIM MX2 a fost creat în același timp cu MXGP și este deschis motocicletelor în doi timpi între 101cc și 125cc și motocicletelor în patru timpi între 176cc și 250cc, deși, ca și în MX1, predomină acum mașinile în patru timpi. MX2 a înlocuit efectiv seria mondială de 125cc.

Bicicletele de capacitate mai mică sunt considerate ideale pentru ca tinerii motocicliști să-și dezvolte abilitățile de călărie, iar acest fapt a fost recunoscut încă din 2010, odată cu introducerea unei limite maxime de vârstă de 23 de ani. Vârsta minimă pentru participanți este de 15 ani.

Kawasaki, fiind întotdeauna conștient de importanța cultivării noilor talente, și-a asigurat titluri cu Sebastien Tortelli (1996), Mickael Maschio (2002) și Christophe Pourcel (2006) și rămâne o forță proeminentă în serie, cu primele trei clasări în ultimii ani de Steven Frossard și Tommy Searle.

Echipa Bud Racing Kawasaki

Echipa F&H Kawasaki Racing

DRT Kawasaki