Inpage Navigation Section: Overview
The MULE PRO-FX side x side is a powerful, high-capacity, 3-passenger vehicle that's built to take on the most demanding days. With dependable power and exceptional all-day comfort, this rugged side x side is the perfect companion for work and play. Finish the job with the reliable capability of the MULE PRO-FX.
Culoare
Show all
Show less
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Grupul de admisie electronic permite ECU să livreze motorului cantitatea ideală de combustibil și aer.
Sistemul complet electronic de acționare a accelerației de la Kawasaki permite ECU să controleze volumul de combustibil (prin intermediul injectoarelor) și de aer (prin intermediul clapetelor de accelerație) furnizat motorului. Injecția ideală a combustibilului și poziția ideală a clapetelor de accelerație au ca rezultat un răspuns rapid și natural al motorului și o putere ideală a acestuia. Sistemul contribuie, de asemenea, în mod semnificativ la reducerea emisiilor. Clapetele de accelerație electronice permit, de asemenea, un control mai precis al sistemelor electronice de management al motorului, cum ar fi S-KTRC și KTRC, KLCM, Kawasaki Engine Brake Control și Electronic Cruise Control (Pilotul automat).
ERGO-FIT este un sistem de interfață care permite unei game largi de piloți să se simtă comod pe motocicletă.
Poziția corectă este esențială pentru confortul și controlul pilotului. Cu toate acestea, potrivirea ideală variază de la un rider la altul, în funcție de conformație și stilul de pilotaj al acestuia. ERGO-FIT este un sistem de interfață conceput pentru a permite piloților să își găsească poziția ideală. Diferite puncte ale interfeței șasiului (ghidonul, scărițele și șaua) pot fi ajustate printr-o combinație de piese interschimbabile și piese cu poziții reglabile. Simțindu-se în armonie cu motocicleta, aceștia vor putea experimenta modul în care motoarele Kawasaki sunt plăcute și satisfăcătoare de condus. *Piesele reglabile și intervalul de reglaj al acestora variază în funcție de model.
Grupul de admisie electronic permite ECU să livreze motorului cantitatea ideală de combustibil și aer.
Sistemul complet electronic de acționare a accelerației de la Kawasaki permite ECU să controleze volumul de combustibil (prin intermediul injectoarelor) și de aer (prin intermediul clapetelor de accelerație) furnizat motorului. Injecția ideală a combustibilului și poziția ideală a clapetelor de accelerație au ca rezultat un răspuns rapid și natural al motorului și o putere ideală a acestuia. Sistemul contribuie, de asemenea, în mod semnificativ la reducerea emisiilor. Clapetele de accelerație electronice permit, de asemenea, un control mai precis al sistemelor electronice de management al motorului, cum ar fi S-KTRC și KTRC, KLCM, Kawasaki Engine Brake Control și Electronic Cruise Control (Pilotul automat).
ERGO-FIT este un sistem de interfață care permite unei game largi de piloți să se simtă comod pe motocicletă.
Poziția corectă este esențială pentru confortul și controlul pilotului. Cu toate acestea, potrivirea ideală variază de la un rider la altul, în funcție de conformație și stilul de pilotaj al acestuia. ERGO-FIT este un sistem de interfață conceput pentru a permite piloților să își găsească poziția ideală. Diferite puncte ale interfeței șasiului (ghidonul, scărițele și șaua) pot fi ajustate printr-o combinație de piese interschimbabile și piese cu poziții reglabile. Simțindu-se în armonie cu motocicleta, aceștia vor putea experimenta modul în care motoarele Kawasaki sunt plăcute și satisfăcătoare de condus. *Piesele reglabile și intervalul de reglaj al acestora variază în funcție de model.
Engine type | Motor în 4 timpi cu 2 cilindri în linie |
---|---|
Valve system | DOHC, 8 supape |
Bore x stroke | 92.0 x 75.1 mm |
Displacement | 999 cm³ |
Fuel system | Injecție de combustibil: 38 mm x 1 |
Lubrication | Ungere forțată, carter-umed |
Starting system | Electric |
Ignition system | Digital |
Maximum power | 32.8 kW {45 PS} / 4,000 rpm |
---|---|
Maximum torque | 81.9 N•m {8.4 kgf•m} / 3,500 rpm |
Transmission | Variator de turație 2 viteză și marșarier automat |
Final drive | Tracțiune 2 roți/4 roți, diferențial 2 moduri |
Final reduction ratio | 6.382 (31/17 x 35/10) |
Frame type | Tip scară, oțel tubular |
---|---|
Trail | 20 mm |
Wheel travel front | 279 mm |
Wheel travel rear | 256 mm |
Tyre, front | 26 x 9.00-12 4PR |
Tyre, rear | 26 x 11.00-12 4PR |
L x W x H | 3,450 x 1,625 x 2,060 mm |
Steering angle L R | 40° / 31° |
Wheel base | 2,345 mm |
Ground clearance | 300 mm |
Fuel capacity | 30.0 litri |
Seat height | 920 mm |
Curb mass | 852 kg |
Parking brake | 2 discuri (mecanice) |
---|---|
Front brake type | 2 discuri |
Front brake diameter | Ø 212 mm |
Front brake caliper type | 2 pistoane |
Rear brake type | 2 discuri |
Rear brake diameter | Ø 212 mm |
Rear brake caliper type | Un singur piston |
Front suspension type | Braț dublu oscilant |
Rear suspension type | Dublu braț oscilant |
Inpage Navigation Section: Accesorii