Inpage Navigation Section: Overview
Mule SX 4x4 rulează pe anvelope de 61cm și oferă selectarea tracțiunii 2WD și 4WD cu opțiunea Hi-Lo cutie de transfer și blocare diferențială în marșarier. Kawasaki Pro Syling, volanul înclinat și motorul OHV 410cc pe care te poți baza plus capacitate de încărcare de 181 kg și capacitate de remorcare de 500 kg, este un adevărat vehicul care te duce oriunde.
Culoare
Show all
Show less
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
ERGO-FIT este un sistem de interfață care permite unei game largi de piloți să se simtă comod pe motocicletă.
Poziția corectă este esențială pentru confortul și controlul pilotului. Cu toate acestea, potrivirea ideală variază de la un rider la altul, în funcție de conformație și stilul de pilotaj al acestuia. ERGO-FIT este un sistem de interfață conceput pentru a permite piloților să își găsească poziția ideală. Diferite puncte ale interfeței șasiului (ghidonul, scărițele și șaua) pot fi ajustate printr-o combinație de piese interschimbabile și piese cu poziții reglabile. Simțindu-se în armonie cu motocicleta, aceștia vor putea experimenta modul în care motoarele Kawasaki sunt plăcute și satisfăcătoare de condus. *Piesele reglabile și intervalul de reglaj al acestora variază în funcție de model.
ERGO-FIT este un sistem de interfață care permite unei game largi de piloți să se simtă comod pe motocicletă.
Poziția corectă este esențială pentru confortul și controlul pilotului. Cu toate acestea, potrivirea ideală variază de la un rider la altul, în funcție de conformație și stilul de pilotaj al acestuia. ERGO-FIT este un sistem de interfață conceput pentru a permite piloților să își găsească poziția ideală. Diferite puncte ale interfeței șasiului (ghidonul, scărițele și șaua) pot fi ajustate printr-o combinație de piese interschimbabile și piese cu poziții reglabile. Simțindu-se în armonie cu motocicleta, aceștia vor putea experimenta modul în care motoarele Kawasaki sunt plăcute și satisfăcătoare de condus. *Piesele reglabile și intervalul de reglaj al acestora variază în funcție de model.
Tip motor | Motor în 4 timpi cu un cilindru răcit pe aer |
---|---|
Raport de compresie | 8.6:1 |
Sistem de supape | OHV, 2 supape |
Diametru cilindru x timpi | 82.0 x 76.0 mm |
Capacitate cilindrică | 401 cm³ |
Sistemul de alimentare cu combustibil | Injecție de combustibil |
Lubrifiere | Ungere forțată, carter-umed |
Sistemul de pornire | Electric |
Aprindere | Baterie și bobină (aprindere electronică) |
Putere maximă | 9.9 kW {13.5 PS} / 4,000 rpm |
---|---|
Cuplu maxim | 29.0 N•m {3.0 kgf•m} / 2,400 rpm |
Transmisie | Variator de turație 2 viteză și marșarier automat |
Raport de reducere primară | 3.653 ~ 0.794 |
Transmisie finală | Tracțiune 2 roți/4 roți |
Raport de reducere finală | 4.000 (64/16) |
Tipul de cadru | Tip scară, oțel tubular |
---|---|
Trail | 45 mm |
Cursa suspensiei roată față | 78 mm |
Cursa suspensiei roată spate | 79 mm |
Pneu, față | 24 x 9-10 |
Pneu, spate | 24 x 11-10 |
L x l x H | 2,710 x 1,335 x 1,800 mm |
Unghiul de virare stânga-dreapta | 43° / 38° |
Ampatament | 1,780 mm |
Garda la sol | 170 mm |
Capacitatea rezervor combustibil | 16.0 litri |
Înălțime șa | 780 mm |
Masă totală* | 468 kg |
| *Masa totală include toate materialele și fluidele necesare pentru a funcționa corect, rezervorul plin de combustibil (mai mult de 90 la sută din capacitate) și trusa de scule (dacă este furnizată). |
Greutatea la gol aproximativă** | 450 kg |
| **Greutatea la gol estimată nu include toate materialele și fluidele necesare pentru a funcționa corect, rezervorul plin de combustibil (capacitate mai mare de 90 la sută) și trusa de scule (dacă este furnizată). |
Frână de parcare | Tip mecanic cu expansiune internă pe roțile din spate |
---|---|
Tipul frânei față | 2 Tamburi hidraulici |
Tipul frânei spate | 2 tamburi hidraulici |
Tipul suspensiei față | Montanți MacPherson |
Tipul de suspensie spate | Braț oscilant unitar |
Inpage Navigation Section: Accesorii
The Headrest offers additional occupant comfort
Sistemul de montare a sculelor (Tool Mounting System) de la Kawasaki este extrem de adaptabil și practic. Proiectat special pentru modelele Kawasaki side-by-side, acest sistem vă permite să fixați în mod sigur o varietate de scule pe vehiculul dvs. Fie că aveți nevoie de spațiu de depozitare suplimentar, echipamente sau accesorii, acest sistem versatil oferă o soluție fiabilă și convenabilă. Construcția sa durabilă asigură performanțe de lungă durată, în timp ce procesul simplu de instalare îl face ușor de utilizat. Îmbunătățiți funcționalitatea vehiculului dvs. cu Sistemul de Montare a Sculelor și bucurați-vă de libertatea de a vă personaliza călătoria în funcție de nevoile dvs. specifice.
Citește mai mult