Inpage Navigation Section: Overview
Pleacă spre orizont cu cel mai bun partener. Noul Versys 1100 aduce confort pe distanțe lungi, versatilitate pe orice drum și o putere sporită a motorului cu 4 cilindri în linie - fie că ați ales un drum cu serpentine sau traversați orașul. Singur sau cu un pasager, pregătiți-vă să vă extindeți orizonturile cu soluții flexibile pentru bagaje, plus sisteme avansate de asistență. Urcă în șaua unui model Versys 1100 și stabilește-ți destinația ''ORIUNDE".
Culoare
Show all
Show less
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Atât motorul, cât și șasiul Versys 1100 au fost concepute pentru a maximiza plăcerea pe stradă. Fie că se află în oraș, explorează drumuri lăturalnice sau se îndreaptă spre orizont, motorul său In-Line Four oferă un val de accelerație satisfăcător cu fiecare mișcare a accelerației - chiar mai mult cu cilindreea sa mărită. Creșterea performanțelor motorului este combinată cu un echilibru excelent al șasiului și cu setările suspensiei cu cursă lungă, permițând un control și un feedback superbe și oferind un nivel ridicat de încredere motociclistului în numeroase situații de condus pe stradă.
Atât motorul, cât și șasiul Versys 1100 au fost concepute pentru a maximiza plăcerea pe stradă. Fie că se află în oraș, explorează drumuri lăturalnice sau se îndreaptă spre orizont, motorul său In-Line Four oferă un val de accelerație satisfăcător cu fiecare mișcare a accelerației - chiar mai mult cu cilindreea sa mărită. Creșterea performanțelor motorului este combinată cu un echilibru excelent al șasiului și cu setările suspensiei cu cursă lungă, permițând un control și un feedback superbe și oferind un nivel ridicat de încredere motociclistului în numeroase situații de condus pe stradă.
Modelul Versys 1100 nu numai că este interesant de condus, dar oferă și confortul și capacitatea de transport necesare pentru a permite pilotului să călătorească mult și departe. O șa extrem de confortabilă și o bună protecție împotriva vântului completează poziția de pilotaj relaxată, ceea ce facilitează petrecerea unui timp îndelungat în șa. Suspensia cu cursă lungă se adaptează unei gamei largi de condiții de drum, contribuind la încrederea motociclistului, în timp ce pe modelul SE, suspensia electronică cu tehnologie Skyhook contribuie și mai mult la confortul călătoriei atât pentru motociclist, cât și pentru pasager. O sarcină utilă ridicată poate găzdui simultan genți laterale și un top case, iar numeroasele accesorii sporesc confortul și comoditatea - binevenite în special în călătoriile mai lungi.
Modelul Versys 1100 nu numai că este interesant de condus, dar oferă și confortul și capacitatea de transport necesare pentru a permite pilotului să călătorească mult și departe. O șa extrem de confortabilă și o bună protecție împotriva vântului completează poziția de pilotaj relaxată, ceea ce facilitează petrecerea unui timp îndelungat în șa. Suspensia cu cursă lungă se adaptează unei gamei largi de condiții de drum, contribuind la încrederea motociclistului, în timp ce pe modelul SE, suspensia electronică cu tehnologie Skyhook contribuie și mai mult la confortul călătoriei atât pentru motociclist, cât și pentru pasager. O sarcină utilă ridicată poate găzdui simultan genți laterale și un top case, iar numeroasele accesorii sporesc confortul și comoditatea - binevenite în special în călătoriile mai lungi.
Designul captivant al modelului Versys 1100 este prezentat de o linie cromatică care parcurge elegant motocicleta din fața până în spate. Utilizarea echilibrată a culorilor și a materialelor evidențiază frumusețea funcțională a pieselor individuale iar proiectarea caroseriei a fost sculptată cu ideea de confort.
Designul captivant al modelului Versys 1100 este prezentat de o linie cromatică care parcurge elegant motocicleta din fața până în spate. Utilizarea echilibrată a culorilor și a materialelor evidențiază frumusețea funcțională a pieselor individuale iar proiectarea caroseriei a fost sculptată cu ideea de confort.
O creștere a capacității motorului de la 1.043 cm3 la 1.099 cm3 oferă modelului Versys 1100 o creștere a puterii de la 120 CP la 135 CP. Cu cât este mai robust pentru clasa sa medie și cu o putere crescută la turații înalte contribuie la cresterea confortului in timpul calatoriilor pe distante lunigi. Tranziția de la turații joase la turații înalte este și mai antrenantă, în timp ce răspunsul instant al accelerației, cuplul puternic și freamătul admisiei contribuie și mai mult la experiența dată de noul Versys 1100.
O creștere a capacității motorului de la 1.043 cm3 la 1.099 cm3 oferă modelului Versys 1100 o creștere a puterii de la 120 CP la 135 CP. Cu cât este mai robust pentru clasa sa medie și cu o putere crescută la turații înalte contribuie la cresterea confortului in timpul calatoriilor pe distante lunigi. Tranziția de la turații joase la turații înalte este și mai antrenantă, în timp ce răspunsul instant al accelerației, cuplul puternic și freamătul admisiei contribuie și mai mult la experiența dată de noul Versys 1100.
Poziția lejeră și verticală oferă un nivel ridicat de control al motocicletei în diferite condiții, contribuind în același timp la confortul pilotului.
Poziția lejeră și verticală oferă un nivel ridicat de control al motocicletei în diferite condiții, contribuind în același timp la confortul pilotului.
Un port USB Type-C montată pe ghidon la mâna stângă. Oferă motocicliștilor o sursă de alimentare ergonomică.
Un port USB Type-C montată pe ghidon la mâna stângă. Oferă motocicliștilor o sursă de alimentare ergonomică.
Modelul Versys 1100 vine cu echipare full LED. De la farurile duble, semnalizatoare compacte până la stopurile și lumina pentru plăcuței de înmatriculare.
Modelul Versys 1100 vine cu echipare full LED. De la farurile duble, semnalizatoare compacte până la stopurile și lumina pentru plăcuței de înmatriculare.
Atât șaua pilotului, cât și cea a pasagerului sunt prevăzute cu amortizare bună datorită uretanului pentru a oferi confortul necesar orelor lungi petrecute în șa.
Atât șaua pilotului, cât și cea a pasagerului sunt prevăzute cu amortizare bună datorită uretanului pentru a oferi confortul necesar orelor lungi petrecute în șa.
Sistemul de montare pentru gențile laterale permite atașarea și îndepărtarea acestora foarte simplu, pentru un confort sporit. Designul discret al sistemului de montare clean-mount asigură un aspect plăcut al portbagajului a motocicletei, chiar și cu gențile demontate.
Sistemul de montare pentru gențile laterale permite atașarea și îndepărtarea acestora foarte simplu, pentru un confort sporit. Designul discret al sistemului de montare clean-mount asigură un aspect plăcut al portbagajului a motocicletei, chiar și cu gențile demontate.
Modelul Versys 1100 vine în dotare cu un sprijin technologic avansat care ajută pilotul să fie încrezător în multe situații de pilotaj:
Modelul Versys 1100 vine în dotare cu un sprijin technologic avansat care ajută pilotul să fie încrezător în multe situații de pilotaj:
Capacitatea suspensiei cu cursă lungă de a gestiona condițiile de drum mai puțin perfecte permite modelului Versys 1100 să rămână calm pe multe tipuri de drumuri. Roțile ușoare de 17” din față și din spate contribuie la o manevrabilitate promptă.
Capacitatea suspensiei cu cursă lungă de a gestiona condițiile de drum mai puțin perfecte permite modelului Versys 1100 să rămână calm pe multe tipuri de drumuri. Roțile ușoare de 17” din față și din spate contribuie la o manevrabilitate promptă.
Carenajul modelului Versys 1100 are linii elegante care oferă un aspect sport, în timp ce oferă atât pilotului, cât și pasagerului o protecție excelentă împotriva vântului, contribuind la confortul călătoriei pe distanțe lungi.
Carenajul modelului Versys 1100 are linii elegante care oferă un aspect sport, în timp ce oferă atât pilotului, cât și pasagerului o protecție excelentă împotriva vântului, contribuind la confortul călătoriei pe distanțe lungi.
Completând caracterul antrenant al motorului Versys 1100, KQS permite schimbarea fără ambreiaj pentru accelerații fără întreruperi și decelerări rapide și ușoare. Funcția KQS îmbunătățită funcționează într-o gamă mai largă de turații, minimul modificându-se de la 2.500 min-1 la 1.500 min-1, oferind piloților schimbări de viteză chiar și atunci când se află în oraș sau când conduc la viteze mai mici.
Completând caracterul antrenant al motorului Versys 1100, KQS permite schimbarea fără ambreiaj pentru accelerații fără întreruperi și decelerări rapide și ușoare. Funcția KQS îmbunătățită funcționează într-o gamă mai largă de turații, minimul modificându-se de la 2.500 min-1 la 1.500 min-1, oferind piloților schimbări de viteză chiar și atunci când se află în oraș sau când conduc la viteze mai mici.
Completând protecția împotriva vântului oferită de carenajul frontal al modelului Versys 1100 și de deflectoarele late, un parbriz reglabil fără trepte poate fi adaptat în funcție de preferințele pilotului, contribuind la confortul unui drum parcurs cu viteză cum ar fi pe autostradă. Înălțimea parbrizului poate fi reglată cu ușurință din șaua motocicletei.
Completând protecția împotriva vântului oferită de carenajul frontal al modelului Versys 1100 și de deflectoarele late, un parbriz reglabil fără trepte poate fi adaptat în funcție de preferințele pilotului, contribuind la confortul unui drum parcurs cu viteză cum ar fi pe autostradă. Înălțimea parbrizului poate fi reglată cu ușurință din șaua motocicletei.
În completarea rezervorului de 21 de litri, programarea avansată a sistemului ECU contribuie la eficiența ridicată a consumului de combustibil a modelului Versys 1100.
În completarea rezervorului de 21 de litri, programarea avansată a sistemului ECU contribuie la eficiența ridicată a consumului de combustibil a modelului Versys 1100.
Sistemul electronic de pilot automat permite menținerea vitezei dorite prin simpla apăsare a unui buton. Acesta reduce stresul asupra mâinii drepte atunci când călătoriți pe distanțe lungi, permițând o deplasare relaxată.
Sistemul electronic de pilot automat permite menținerea vitezei dorite prin simpla apăsare a unui buton. Acesta reduce stresul asupra mâinii drepte atunci când călătoriți pe distanțe lungi, permițând o deplasare relaxată.
Atât motorul, cât și șasiul Versys 1100 au fost concepute pentru a maximiza plăcerea pe stradă. Fie că se află în oraș, explorează drumuri lăturalnice sau se îndreaptă spre orizont, motorul său In-Line Four oferă un val de accelerație satisfăcător cu fiecare mișcare a accelerației - chiar mai mult cu cilindreea sa mărită. Creșterea performanțelor motorului este combinată cu un echilibru excelent al șasiului și cu setările suspensiei cu cursă lungă, permițând un control și un feedback superbe și oferind un nivel ridicat de încredere motociclistului în numeroase situații de condus pe stradă.
Atât motorul, cât și șasiul Versys 1100 au fost concepute pentru a maximiza plăcerea pe stradă. Fie că se află în oraș, explorează drumuri lăturalnice sau se îndreaptă spre orizont, motorul său In-Line Four oferă un val de accelerație satisfăcător cu fiecare mișcare a accelerației - chiar mai mult cu cilindreea sa mărită. Creșterea performanțelor motorului este combinată cu un echilibru excelent al șasiului și cu setările suspensiei cu cursă lungă, permițând un control și un feedback superbe și oferind un nivel ridicat de încredere motociclistului în numeroase situații de condus pe stradă.
Modelul Versys 1100 nu numai că este interesant de condus, dar oferă și confortul și capacitatea de transport necesare pentru a permite pilotului să călătorească mult și departe. O șa extrem de confortabilă și o bună protecție împotriva vântului completează poziția de pilotaj relaxată, ceea ce facilitează petrecerea unui timp îndelungat în șa. Suspensia cu cursă lungă se adaptează unei gamei largi de condiții de drum, contribuind la încrederea motociclistului, în timp ce pe modelul SE, suspensia electronică cu tehnologie Skyhook contribuie și mai mult la confortul călătoriei atât pentru motociclist, cât și pentru pasager. O sarcină utilă ridicată poate găzdui simultan genți laterale și un top case, iar numeroasele accesorii sporesc confortul și comoditatea - binevenite în special în călătoriile mai lungi.
Modelul Versys 1100 nu numai că este interesant de condus, dar oferă și confortul și capacitatea de transport necesare pentru a permite pilotului să călătorească mult și departe. O șa extrem de confortabilă și o bună protecție împotriva vântului completează poziția de pilotaj relaxată, ceea ce facilitează petrecerea unui timp îndelungat în șa. Suspensia cu cursă lungă se adaptează unei gamei largi de condiții de drum, contribuind la încrederea motociclistului, în timp ce pe modelul SE, suspensia electronică cu tehnologie Skyhook contribuie și mai mult la confortul călătoriei atât pentru motociclist, cât și pentru pasager. O sarcină utilă ridicată poate găzdui simultan genți laterale și un top case, iar numeroasele accesorii sporesc confortul și comoditatea - binevenite în special în călătoriile mai lungi.
Designul captivant al modelului Versys 1100 este prezentat de o linie cromatică care parcurge elegant motocicleta din fața până în spate. Utilizarea echilibrată a culorilor și a materialelor evidențiază frumusețea funcțională a pieselor individuale iar proiectarea caroseriei a fost sculptată cu ideea de confort.
Designul captivant al modelului Versys 1100 este prezentat de o linie cromatică care parcurge elegant motocicleta din fața până în spate. Utilizarea echilibrată a culorilor și a materialelor evidențiază frumusețea funcțională a pieselor individuale iar proiectarea caroseriei a fost sculptată cu ideea de confort.
O creștere a capacității motorului de la 1.043 cm3 la 1.099 cm3 oferă modelului Versys 1100 o creștere a puterii de la 120 CP la 135 CP. Cu cât este mai robust pentru clasa sa medie și cu o putere crescută la turații înalte contribuie la cresterea confortului in timpul calatoriilor pe distante lunigi. Tranziția de la turații joase la turații înalte este și mai antrenantă, în timp ce răspunsul instant al accelerației, cuplul puternic și freamătul admisiei contribuie și mai mult la experiența dată de noul Versys 1100.
O creștere a capacității motorului de la 1.043 cm3 la 1.099 cm3 oferă modelului Versys 1100 o creștere a puterii de la 120 CP la 135 CP. Cu cât este mai robust pentru clasa sa medie și cu o putere crescută la turații înalte contribuie la cresterea confortului in timpul calatoriilor pe distante lunigi. Tranziția de la turații joase la turații înalte este și mai antrenantă, în timp ce răspunsul instant al accelerației, cuplul puternic și freamătul admisiei contribuie și mai mult la experiența dată de noul Versys 1100.
Poziția lejeră și verticală oferă un nivel ridicat de control al motocicletei în diferite condiții, contribuind în același timp la confortul pilotului.
Poziția lejeră și verticală oferă un nivel ridicat de control al motocicletei în diferite condiții, contribuind în același timp la confortul pilotului.
Un port USB Type-C montată pe ghidon la mâna stângă. Oferă motocicliștilor o sursă de alimentare ergonomică.
Un port USB Type-C montată pe ghidon la mâna stângă. Oferă motocicliștilor o sursă de alimentare ergonomică.
Modelul Versys 1100 vine cu echipare full LED. De la farurile duble, semnalizatoare compacte până la stopurile și lumina pentru plăcuței de înmatriculare.
Modelul Versys 1100 vine cu echipare full LED. De la farurile duble, semnalizatoare compacte până la stopurile și lumina pentru plăcuței de înmatriculare.
Atât șaua pilotului, cât și cea a pasagerului sunt prevăzute cu amortizare bună datorită uretanului pentru a oferi confortul necesar orelor lungi petrecute în șa.
Atât șaua pilotului, cât și cea a pasagerului sunt prevăzute cu amortizare bună datorită uretanului pentru a oferi confortul necesar orelor lungi petrecute în șa.
Sistemul de montare pentru gențile laterale permite atașarea și îndepărtarea acestora foarte simplu, pentru un confort sporit. Designul discret al sistemului de montare clean-mount asigură un aspect plăcut al portbagajului a motocicletei, chiar și cu gențile demontate.
Sistemul de montare pentru gențile laterale permite atașarea și îndepărtarea acestora foarte simplu, pentru un confort sporit. Designul discret al sistemului de montare clean-mount asigură un aspect plăcut al portbagajului a motocicletei, chiar și cu gențile demontate.
Modelul Versys 1100 vine în dotare cu un sprijin technologic avansat care ajută pilotul să fie încrezător în multe situații de pilotaj:
Modelul Versys 1100 vine în dotare cu un sprijin technologic avansat care ajută pilotul să fie încrezător în multe situații de pilotaj:
Capacitatea suspensiei cu cursă lungă de a gestiona condițiile de drum mai puțin perfecte permite modelului Versys 1100 să rămână calm pe multe tipuri de drumuri. Roțile ușoare de 17” din față și din spate contribuie la o manevrabilitate promptă.
Capacitatea suspensiei cu cursă lungă de a gestiona condițiile de drum mai puțin perfecte permite modelului Versys 1100 să rămână calm pe multe tipuri de drumuri. Roțile ușoare de 17” din față și din spate contribuie la o manevrabilitate promptă.
Carenajul modelului Versys 1100 are linii elegante care oferă un aspect sport, în timp ce oferă atât pilotului, cât și pasagerului o protecție excelentă împotriva vântului, contribuind la confortul călătoriei pe distanțe lungi.
Carenajul modelului Versys 1100 are linii elegante care oferă un aspect sport, în timp ce oferă atât pilotului, cât și pasagerului o protecție excelentă împotriva vântului, contribuind la confortul călătoriei pe distanțe lungi.
Completând caracterul antrenant al motorului Versys 1100, KQS permite schimbarea fără ambreiaj pentru accelerații fără întreruperi și decelerări rapide și ușoare. Funcția KQS îmbunătățită funcționează într-o gamă mai largă de turații, minimul modificându-se de la 2.500 min-1 la 1.500 min-1, oferind piloților schimbări de viteză chiar și atunci când se află în oraș sau când conduc la viteze mai mici.
Completând caracterul antrenant al motorului Versys 1100, KQS permite schimbarea fără ambreiaj pentru accelerații fără întreruperi și decelerări rapide și ușoare. Funcția KQS îmbunătățită funcționează într-o gamă mai largă de turații, minimul modificându-se de la 2.500 min-1 la 1.500 min-1, oferind piloților schimbări de viteză chiar și atunci când se află în oraș sau când conduc la viteze mai mici.
Completând protecția împotriva vântului oferită de carenajul frontal al modelului Versys 1100 și de deflectoarele late, un parbriz reglabil fără trepte poate fi adaptat în funcție de preferințele pilotului, contribuind la confortul unui drum parcurs cu viteză cum ar fi pe autostradă. Înălțimea parbrizului poate fi reglată cu ușurință din șaua motocicletei.
Completând protecția împotriva vântului oferită de carenajul frontal al modelului Versys 1100 și de deflectoarele late, un parbriz reglabil fără trepte poate fi adaptat în funcție de preferințele pilotului, contribuind la confortul unui drum parcurs cu viteză cum ar fi pe autostradă. Înălțimea parbrizului poate fi reglată cu ușurință din șaua motocicletei.
În completarea rezervorului de 21 de litri, programarea avansată a sistemului ECU contribuie la eficiența ridicată a consumului de combustibil a modelului Versys 1100.
În completarea rezervorului de 21 de litri, programarea avansată a sistemului ECU contribuie la eficiența ridicată a consumului de combustibil a modelului Versys 1100.
Sistemul electronic de pilot automat permite menținerea vitezei dorite prin simpla apăsare a unui buton. Acesta reduce stresul asupra mâinii drepte atunci când călătoriți pe distanțe lungi, permițând o deplasare relaxată.
Sistemul electronic de pilot automat permite menținerea vitezei dorite prin simpla apăsare a unui buton. Acesta reduce stresul asupra mâinii drepte atunci când călătoriți pe distanțe lungi, permițând o deplasare relaxată.
KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) monitorizează parametrii motorului și ai șasiului de la început pâna la sfârșitul virajului.
KCMF monitorizează parametrii motorului și șasiului pe tot parcursul virajului, de la intrare, în apex, până la ieșirea din viraj, reglând forța de frânare și puterea motorului pentru a facilita o tranziție lină de la accelerație la frânare și invers, și pentru a ajuta pilotul să-și urmeze trasa dorită. KCMF gestionează următoarele sisteme (unde sunt disponibile): KTRC (inclusiv controlul tracțiunii, wheelie și derapaj), KIBS (inclusiv controlul de înclinare), Kawasaki Engine Brake Control (Controlul frână motor Kawasaki).
Împreună cu programul de modelare dinamică Kawasaki și datele uploadate IMU (unitate de măsurare inerțială) permit o conștientizare și mai precisă a orientării șasiului, cheia pentru a duce electronica Kawasaki la nivelul următor.
IMU înseamnă "Enhanced Chassis Orientation Awareness". Punctul forte al sistemului electronic Kawasaki de ultimă generație a fost întotdeauna programarea extrem de sofisticată care, folosind un hardware minim, oferă sistemului ECU o analiza în timp real a șasiului. Programul de modelare dinamică brevetat de Kawasaki examinează schimbările în mai mulți parametri a anvelopelor și ajută negreșit la alegerea pneurilor de drum. Adăugarea unui IMU (unitate de măsurare inerțială) permite monitorizarea inerției de-a lungul a 6 DOF (grade de libertate). Se măsoară accelerația de-a lungul axelor longitudinală, transversală și verticală, plus viteza de ruliu și de tangaj. Rata de cădere este calculată de ECU. Acest feedback suplimentar contribuie la o imagine și mai clară în timp real a orientării șasiului, permițând un management și mai precis pentru controlul la limită. Odată cu adăugarea IMU și cu cea mai recentă evoluție a software-ului avansat de modelare Kawasaki, tehnologia Kawasaki de gestionare electronică a motorului și a șasiului trece la nivelul următor, trecând de la sistemele de tip reglaj și reacție la cele de tip feedback pentru a oferi niveluri și mai mari de emoție la pilotaj.
KTRC (Kawasaki TRaction Control) cu 3 moduri, cel mai avansat sistem de control al tracțiunii de la Kawasaki, oferă o selecție de moduri pentru a se potrivi unei varietăți de situații de pilotaj, de la sport la touring.
KTRC cu 3 moduri de rulare într-un singur sistem de control al tracțiunii. KTRC în modul 1, asigură o stabilitate mare în situații de derapaj prin prevenirea patinării roților unde intervine și sistemul S-KTRC, care ajută la menținerea tracțiunii optime în situații de condus sportiv prin prezicerea raportului de patinare a roților din spate în timpul accelerării. Comutatorul convenabil de pe mâner permite schimbarea instantanee a tipului de control al tracțiunii prin selectarea unuia dintre cele trei moduri, chiar și în timpul mersului. Modurile 1 și 2 mențin tracțiunea optimă în timpul virajelor, ca S-KTRC. Proiectate cu gândul la pilotajul sportiv, acestea permit o accelerare bruscă la ieșirea din viraje prin maximizarea tracțiunii înainte de la roata din spate. Modurile 1 și 2 diferă în ceea ce privește gradul în care intervin. Modul 1, setat pentru condiții de drum uscat, cu aderență bună, menține raportul de alunecare ideal pentru a asigura o tracțiune optimă. Modul 3 funcționează ca și modul 1 KTRC, reducând puterea pentru a permite recâștigarea aderenței atunci când se detectează patinarea roții spate. Este ideal atunci când se circulă în condiții alunecoase sau pe ploaie. Modul 3 KTRC este cel mai avansat sistem de management al motorului Kawasaki.
KQS (Kawasaki Quick Shifter) permite schimbarea vitezelor fără ambreiaj.
Proiectat pentru a ajuta pilotul să își maximizeze accelerația pe circuit prin posibilitatea de a schimba treptele fără a folosi ambreiajul și cu accelerația complet deschisă, KQS detectează că levierul de schimbare a fost acționat și trimite un semnal către ECU pentru a întrerupe aprinderea, astfel încât următoarea treaptă poate fi angrenată fără a utiliza ambreiajul. În cazul modelelor care oferă schimbarea treptelor fără ambreiaj în timpul decelerației, sistemul controlează automat turația motorului astfel încât următoarea treaptă mai mică poate fi selectată fără a acționa ambreiajul.
KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) este un sistem de frânare de înaltă precizie, conceput special pentru modelele supersport, care oferă o frânare foarte eficientă, păstrând în același timp o senzație naturală.
Kawasaki a dezvoltat KIBS pentru a ține cont de caracteristicile particulare de manevrabilitate ale motocicletelor supersport, asigurând o frânare extrem de eficientă cu o intervenție minimă în timpul pilotajului intens. Este primul sistem de frânare produs în masă care conectează ECU (Unitatea de Control Electronic) ABS și ECU-ul motorului. În plus față de viteza roților față și spate, KIBS monitorizează presiunea hidraulică a etrierului frânei față, poziția clapetei de accelerație, turația motorului, acționarea ambreiajului și poziția treptei de viteză. Aceste informații diverse sunt analizate pentru a determina presiunea hidraulică ideală a frânei față. Prin control precis, se pot evita scăderile mari ale presiunii hidraulice observate în sistemele ABS standard. În plus, tendința la modelele supersport de ridicare a roții din spate în timpul frânării puternice poate fi suprimată, iar controlul frânei din spate poate fi menținut în timpul schimbării treptelor.
Pilotul automat permite fixarea vitezei vehiculului. Tehnologia care susține confortul pilotului ajutând la reducerea oboselii în ture lungi.
Pilotul automat permite menținerea vitezei dorite (RPM) cu o apăsarea simplă a unui buton. Odată activat, pilotul nu trebuie să aplice constant accelerația. Acest lucru reduce încordarea mâinii dreapt atunci când parcurgeți distanțe lungi, permițând o tură relaxată și contribuind la un nivel ridicat de confort.
Selectarea modului de putere permite modificarea livrării de putere a motorului în funcție de situația de rulare.
Modelele echipate cu mai multe moduri de putere oferă motocicliștilor posibilitatea de a alege cu ușurință modul de livrare a puterii motorului pentru a se adapta la condițiile de rulare sau la preferințele acestora. În plus față de modul Full Power, sunt oferite unul (Low) sau două (Middle, Low) moduri alternative în care puterea maximă este limitată și răspunsul accelerației este mai blând.
Suspensia spate Back-link orizontală își dispune unitatea de amortizare pe orizontală, contribuind în mare măsură la utilizarea eficientă a spațiului și la centralizarea masei.
În comparație cu suspensia spate tradițională Uni-Trak a Kawasaki, care montează unitatea de amortizare vertical, suspensia spate Horizontal Back-link dispune de unitatea de amortizare aproape orizontal. Aranjamentul original al suspensiei Kawasaki plasează unitatea de amortizare foarte aproape de centrul de greutate al motocicletei, contribuind în mod semnificativ la centralizarea masei. Și pentru că nu există nicio legătură sau unitate de amortizare care să iasă sub brațul oscilant, se eliberează spațiu pentru o cameră de pre-eliminare a gazelor de eșapament mai mare (o cameră de expansiune a gazelor de eșapament situată deasupra silencer-ului). Cu o cameră de pre-eliminare mai mare, volumul silencerului poate fi redus, iar componentele grele ale sistemului de eșapament pot fi concentrate mai aproape de centrul motocicletei, contribuind în continuare la centralizarea masei. Rezultatul este o manevrabilitate îmbunătățită în mod semnificativ. Un alt avantaj este că unitatea de amortizare este plasată departe de căldura emisă de sistemul de eșapament. Deoarece căldura provenită de la sistemul de eșapament nu mai este în proximitate, uleiul de suspensie și presiunea gazelor nu este afectat și performanța suspensiei este mai stabilă. Suspensia spate Horizontal Back-link oferă numeroase beneficii secundare de acest fel.
Bazat pe tehnologia racing, asistență ambreiaj anti-blocare roată acționează atât ca un limitator de cuplu, cât și ca un mecanism auto-servo care permite o tracțiune mai ușoară a manetei de ambreiaj.
Pe baza feedback-ului din activitățile de curse, asistență ambreiaj anti-blocare roată utilizează două tipuri de came (o came de asistență și o came cu alunecare) pentru a acționa butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună sau separat. În condiții normale de funcționare, camele de asistență funcționează ca un mecanism de autoservire, trăgând butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună pentru a comprima plăcile de ambreiaj. Acest lucru permite reducerea sarcinii totale a arcului de ambreiaj, ceea ce are ca rezultat o senzație mai ușoară a manetei de ambreiaj la acționarea ambreiajului. Atunci când apare o frânare excesivă a motorului ca urmare a retrogradărilor rapide (sau a unei retrogradări accidentale), intră în acțiune camele de alunecare, forțând separarea butucului de ambreiaj și a plăcii de acționare. Acest lucru eliberează presiunea asupra discurilor de ambreiaj pentru a reduce cuplul și ajută la prevenirea săltării și derapajului anvelopei spate. Această funcție este deosebit de utilă atunci când se rulează pe circuit.
Grupul de admisie electronic permite ECU să livreze motorului cantitatea ideală de combustibil și aer.
Sistemul complet electronic de acționare a accelerației de la Kawasaki permite ECU să controleze volumul de combustibil (prin intermediul injectoarelor) și de aer (prin intermediul clapetelor de accelerație) furnizat motorului. Injecția ideală a combustibilului și poziția ideală a clapetelor de accelerație au ca rezultat un răspuns rapid și natural al motorului și o putere ideală a acestuia. Sistemul contribuie, de asemenea, în mod semnificativ la reducerea emisiilor. Clapetele de accelerație electronice permit, de asemenea, un control mai precis al sistemelor electronice de management al motorului, cum ar fi S-KTRC și KTRC, KLCM, Kawasaki Engine Brake Control și Electronic Cruise Control (Pilotul automat).
ERGO-FIT este un sistem de interfață care permite unei game largi de piloți să se simtă comod pe motocicletă.
Poziția corectă este esențială pentru confortul și controlul pilotului. Cu toate acestea, potrivirea ideală variază de la un rider la altul, în funcție de conformație și stilul de pilotaj al acestuia. ERGO-FIT este un sistem de interfață conceput pentru a permite piloților să își găsească poziția ideală. Diferite puncte ale interfeței șasiului (ghidonul, scărițele și șaua) pot fi ajustate printr-o combinație de piese interschimbabile și piese cu poziții reglabile. Simțindu-se în armonie cu motocicleta, aceștia vor putea experimenta modul în care motoarele Kawasaki sunt plăcute și satisfăcătoare de condus. *Piesele reglabile și intervalul de reglaj al acestora variază în funcție de model.
Indicator Mod Economic este un simbol care apare în de bord pentru a indica un consum favorabil de combustibil, încurajând un mers mai eficient.
Folosind un control electronic setat cu atenție pentru o funcționare optimă a motorului, modelele Kawasaki pot obține un nivel ridicat de eficiență a combustibilului. Cu toate acestea, consumul de combustibil este de asemenea afectat de modul în care este utilizată accelerația, se schimbă viteza și de alte elemente care sunt determinate de stilul de pilotaj. Modul economic este o funcție care se activează atunci când stilul de mers rezultă consum redus. Sistemul monitorizează continuu consumul, indiferent de viteza vehiculului, turația motorului, accelerația și alte criterii de pilotaj. În momentul în care consumul este scăzut (adică eficiența este ridicată), pe ecranul LCD al bordului apare un marcaj „ECO”. Printr-un stil de pilotaj moderat, astfel încât marca „ECO” să figureze constant, consumul poate fi redus. Menținerea consumului scăzut, de asemenea, ajută cu siguranță la reducerea impactului negativ asupra mediului.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) monitorizează parametrii motorului și ai șasiului de la început pâna la sfârșitul virajului.
KCMF monitorizează parametrii motorului și șasiului pe tot parcursul virajului, de la intrare, în apex, până la ieșirea din viraj, reglând forța de frânare și puterea motorului pentru a facilita o tranziție lină de la accelerație la frânare și invers, și pentru a ajuta pilotul să-și urmeze trasa dorită. KCMF gestionează următoarele sisteme (unde sunt disponibile): KTRC (inclusiv controlul tracțiunii, wheelie și derapaj), KIBS (inclusiv controlul de înclinare), Kawasaki Engine Brake Control (Controlul frână motor Kawasaki).
Împreună cu programul de modelare dinamică Kawasaki și datele uploadate IMU (unitate de măsurare inerțială) permit o conștientizare și mai precisă a orientării șasiului, cheia pentru a duce electronica Kawasaki la nivelul următor.
IMU înseamnă "Enhanced Chassis Orientation Awareness". Punctul forte al sistemului electronic Kawasaki de ultimă generație a fost întotdeauna programarea extrem de sofisticată care, folosind un hardware minim, oferă sistemului ECU o analiza în timp real a șasiului. Programul de modelare dinamică brevetat de Kawasaki examinează schimbările în mai mulți parametri a anvelopelor și ajută negreșit la alegerea pneurilor de drum. Adăugarea unui IMU (unitate de măsurare inerțială) permite monitorizarea inerției de-a lungul a 6 DOF (grade de libertate). Se măsoară accelerația de-a lungul axelor longitudinală, transversală și verticală, plus viteza de ruliu și de tangaj. Rata de cădere este calculată de ECU. Acest feedback suplimentar contribuie la o imagine și mai clară în timp real a orientării șasiului, permițând un management și mai precis pentru controlul la limită. Odată cu adăugarea IMU și cu cea mai recentă evoluție a software-ului avansat de modelare Kawasaki, tehnologia Kawasaki de gestionare electronică a motorului și a șasiului trece la nivelul următor, trecând de la sistemele de tip reglaj și reacție la cele de tip feedback pentru a oferi niveluri și mai mari de emoție la pilotaj.
KTRC (Kawasaki TRaction Control) cu 3 moduri, cel mai avansat sistem de control al tracțiunii de la Kawasaki, oferă o selecție de moduri pentru a se potrivi unei varietăți de situații de pilotaj, de la sport la touring.
KTRC cu 3 moduri de rulare într-un singur sistem de control al tracțiunii. KTRC în modul 1, asigură o stabilitate mare în situații de derapaj prin prevenirea patinării roților unde intervine și sistemul S-KTRC, care ajută la menținerea tracțiunii optime în situații de condus sportiv prin prezicerea raportului de patinare a roților din spate în timpul accelerării. Comutatorul convenabil de pe mâner permite schimbarea instantanee a tipului de control al tracțiunii prin selectarea unuia dintre cele trei moduri, chiar și în timpul mersului. Modurile 1 și 2 mențin tracțiunea optimă în timpul virajelor, ca S-KTRC. Proiectate cu gândul la pilotajul sportiv, acestea permit o accelerare bruscă la ieșirea din viraje prin maximizarea tracțiunii înainte de la roata din spate. Modurile 1 și 2 diferă în ceea ce privește gradul în care intervin. Modul 1, setat pentru condiții de drum uscat, cu aderență bună, menține raportul de alunecare ideal pentru a asigura o tracțiune optimă. Modul 3 funcționează ca și modul 1 KTRC, reducând puterea pentru a permite recâștigarea aderenței atunci când se detectează patinarea roții spate. Este ideal atunci când se circulă în condiții alunecoase sau pe ploaie. Modul 3 KTRC este cel mai avansat sistem de management al motorului Kawasaki.
KQS (Kawasaki Quick Shifter) permite schimbarea vitezelor fără ambreiaj.
Proiectat pentru a ajuta pilotul să își maximizeze accelerația pe circuit prin posibilitatea de a schimba treptele fără a folosi ambreiajul și cu accelerația complet deschisă, KQS detectează că levierul de schimbare a fost acționat și trimite un semnal către ECU pentru a întrerupe aprinderea, astfel încât următoarea treaptă poate fi angrenată fără a utiliza ambreiajul. În cazul modelelor care oferă schimbarea treptelor fără ambreiaj în timpul decelerației, sistemul controlează automat turația motorului astfel încât următoarea treaptă mai mică poate fi selectată fără a acționa ambreiajul.
KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) este un sistem de frânare de înaltă precizie, conceput special pentru modelele supersport, care oferă o frânare foarte eficientă, păstrând în același timp o senzație naturală.
Kawasaki a dezvoltat KIBS pentru a ține cont de caracteristicile particulare de manevrabilitate ale motocicletelor supersport, asigurând o frânare extrem de eficientă cu o intervenție minimă în timpul pilotajului intens. Este primul sistem de frânare produs în masă care conectează ECU (Unitatea de Control Electronic) ABS și ECU-ul motorului. În plus față de viteza roților față și spate, KIBS monitorizează presiunea hidraulică a etrierului frânei față, poziția clapetei de accelerație, turația motorului, acționarea ambreiajului și poziția treptei de viteză. Aceste informații diverse sunt analizate pentru a determina presiunea hidraulică ideală a frânei față. Prin control precis, se pot evita scăderile mari ale presiunii hidraulice observate în sistemele ABS standard. În plus, tendința la modelele supersport de ridicare a roții din spate în timpul frânării puternice poate fi suprimată, iar controlul frânei din spate poate fi menținut în timpul schimbării treptelor.
Pilotul automat permite fixarea vitezei vehiculului. Tehnologia care susține confortul pilotului ajutând la reducerea oboselii în ture lungi.
Pilotul automat permite menținerea vitezei dorite (RPM) cu o apăsarea simplă a unui buton. Odată activat, pilotul nu trebuie să aplice constant accelerația. Acest lucru reduce încordarea mâinii dreapt atunci când parcurgeți distanțe lungi, permițând o tură relaxată și contribuind la un nivel ridicat de confort.
Selectarea modului de putere permite modificarea livrării de putere a motorului în funcție de situația de rulare.
Modelele echipate cu mai multe moduri de putere oferă motocicliștilor posibilitatea de a alege cu ușurință modul de livrare a puterii motorului pentru a se adapta la condițiile de rulare sau la preferințele acestora. În plus față de modul Full Power, sunt oferite unul (Low) sau două (Middle, Low) moduri alternative în care puterea maximă este limitată și răspunsul accelerației este mai blând.
Suspensia spate Back-link orizontală își dispune unitatea de amortizare pe orizontală, contribuind în mare măsură la utilizarea eficientă a spațiului și la centralizarea masei.
În comparație cu suspensia spate tradițională Uni-Trak a Kawasaki, care montează unitatea de amortizare vertical, suspensia spate Horizontal Back-link dispune de unitatea de amortizare aproape orizontal. Aranjamentul original al suspensiei Kawasaki plasează unitatea de amortizare foarte aproape de centrul de greutate al motocicletei, contribuind în mod semnificativ la centralizarea masei. Și pentru că nu există nicio legătură sau unitate de amortizare care să iasă sub brațul oscilant, se eliberează spațiu pentru o cameră de pre-eliminare a gazelor de eșapament mai mare (o cameră de expansiune a gazelor de eșapament situată deasupra silencer-ului). Cu o cameră de pre-eliminare mai mare, volumul silencerului poate fi redus, iar componentele grele ale sistemului de eșapament pot fi concentrate mai aproape de centrul motocicletei, contribuind în continuare la centralizarea masei. Rezultatul este o manevrabilitate îmbunătățită în mod semnificativ. Un alt avantaj este că unitatea de amortizare este plasată departe de căldura emisă de sistemul de eșapament. Deoarece căldura provenită de la sistemul de eșapament nu mai este în proximitate, uleiul de suspensie și presiunea gazelor nu este afectat și performanța suspensiei este mai stabilă. Suspensia spate Horizontal Back-link oferă numeroase beneficii secundare de acest fel.
Bazat pe tehnologia racing, asistență ambreiaj anti-blocare roată acționează atât ca un limitator de cuplu, cât și ca un mecanism auto-servo care permite o tracțiune mai ușoară a manetei de ambreiaj.
Pe baza feedback-ului din activitățile de curse, asistență ambreiaj anti-blocare roată utilizează două tipuri de came (o came de asistență și o came cu alunecare) pentru a acționa butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună sau separat. În condiții normale de funcționare, camele de asistență funcționează ca un mecanism de autoservire, trăgând butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună pentru a comprima plăcile de ambreiaj. Acest lucru permite reducerea sarcinii totale a arcului de ambreiaj, ceea ce are ca rezultat o senzație mai ușoară a manetei de ambreiaj la acționarea ambreiajului. Atunci când apare o frânare excesivă a motorului ca urmare a retrogradărilor rapide (sau a unei retrogradări accidentale), intră în acțiune camele de alunecare, forțând separarea butucului de ambreiaj și a plăcii de acționare. Acest lucru eliberează presiunea asupra discurilor de ambreiaj pentru a reduce cuplul și ajută la prevenirea săltării și derapajului anvelopei spate. Această funcție este deosebit de utilă atunci când se rulează pe circuit.
Grupul de admisie electronic permite ECU să livreze motorului cantitatea ideală de combustibil și aer.
Sistemul complet electronic de acționare a accelerației de la Kawasaki permite ECU să controleze volumul de combustibil (prin intermediul injectoarelor) și de aer (prin intermediul clapetelor de accelerație) furnizat motorului. Injecția ideală a combustibilului și poziția ideală a clapetelor de accelerație au ca rezultat un răspuns rapid și natural al motorului și o putere ideală a acestuia. Sistemul contribuie, de asemenea, în mod semnificativ la reducerea emisiilor. Clapetele de accelerație electronice permit, de asemenea, un control mai precis al sistemelor electronice de management al motorului, cum ar fi S-KTRC și KTRC, KLCM, Kawasaki Engine Brake Control și Electronic Cruise Control (Pilotul automat).
ERGO-FIT este un sistem de interfață care permite unei game largi de piloți să se simtă comod pe motocicletă.
Poziția corectă este esențială pentru confortul și controlul pilotului. Cu toate acestea, potrivirea ideală variază de la un rider la altul, în funcție de conformație și stilul de pilotaj al acestuia. ERGO-FIT este un sistem de interfață conceput pentru a permite piloților să își găsească poziția ideală. Diferite puncte ale interfeței șasiului (ghidonul, scărițele și șaua) pot fi ajustate printr-o combinație de piese interschimbabile și piese cu poziții reglabile. Simțindu-se în armonie cu motocicleta, aceștia vor putea experimenta modul în care motoarele Kawasaki sunt plăcute și satisfăcătoare de condus. *Piesele reglabile și intervalul de reglaj al acestora variază în funcție de model.
Indicator Mod Economic este un simbol care apare în de bord pentru a indica un consum favorabil de combustibil, încurajând un mers mai eficient.
Folosind un control electronic setat cu atenție pentru o funcționare optimă a motorului, modelele Kawasaki pot obține un nivel ridicat de eficiență a combustibilului. Cu toate acestea, consumul de combustibil este de asemenea afectat de modul în care este utilizată accelerația, se schimbă viteza și de alte elemente care sunt determinate de stilul de pilotaj. Modul economic este o funcție care se activează atunci când stilul de mers rezultă consum redus. Sistemul monitorizează continuu consumul, indiferent de viteza vehiculului, turația motorului, accelerația și alte criterii de pilotaj. În momentul în care consumul este scăzut (adică eficiența este ridicată), pe ecranul LCD al bordului apare un marcaj „ECO”. Printr-un stil de pilotaj moderat, astfel încât marca „ECO” să figureze constant, consumul poate fi redus. Menținerea consumului scăzut, de asemenea, ajută cu siguranță la reducerea impactului negativ asupra mediului.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
Tip motor | Motor cu 4 cilindri în linie răcit cu lichid |
---|---|
Raport de compresie | 11.8:1 |
Sistem de supape | DOHC, 16 supape |
Diametru cilindru x timpi | 77.0 x 59.0 mm |
Capacitate cilindrică | 1,099 cm³ |
Sistemul de alimentare cu combustibil | Injecție de combustibil: 38 mm x 4 |
Lubrifiere | Ungere forțată, carter-umed |
Sistemul de pornire | Electric |
Aprindere | Digital |
Putere maximă | 99.0 kW {135 PS} / 9,000 rpm |
---|---|
Cuplu maxim | 112.0 N•m {11.4 kgf•m} / 7,600 rpm |
Emisii CO2 | 128 g/km |
Consumul de combustibil | 5.6 l/100km |
Emisii CO2 kit 85 kW | 128.0 g/km |
Consumul de combustibil kit 85 kW | 5.6 l/100km |
Transmisie | 6 viteze + marșarier cu schimbător |
Ambreiaj | Multi-disc în ulei |
Raport de reducere primară | 1.528 (81/53) |
Raport viteză 1 | 2.600 (39/15) |
Raport viteză a 2-a | 1.950 (39/20) |
Raport viteză a 3-a | 1.600 (24/15) |
Raport viteză a 4-a | 1.389 (25/18) |
Raport viteză a 5-a | 1.217 (28/23) |
Raport viteză a 6-a | 1.069 (31/29) |
Transmisie finală | Lanț nituit |
Raport de reducere finală | 2.800 (42/15) |
Tipul de cadru | 2 tuburi din aluminiu |
---|---|
Trail | 106 mm |
Cursa suspensiei roată față | 150 mm |
Cursa suspensiei roată spate | 152 mm |
Pneu, față | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Pneu, spate | 180/55 ZR17 M/C (73W) |
L x l x H | 2,270 x 895 x 1,400 mm (1,465 mm high position screen) |
Unghiul de virare stânga-dreapta | 34° / 34° |
Ampatament | 1,520 mm |
Garda la sol | 150 mm |
Capacitatea rezervor combustibil | 21.0 litri |
Înălțime șa | 840 mm |
Masă totală | 255 kg |
Tipul frânei față | 2 discuri semi-flotante |
---|---|
Diametrul discului frânei față | Ø 310 mm |
Tipul etrierului de frână față | Montaj radial, monobloc, cu 4 pistoane opuse |
Tipul frânei spate | Disc unic |
Diametrul discului de frână spate | Ø 260 mm |
Etrier de frână spate | Un singur piston |
Tipul suspensiei față | Furcă inversată cu amortizare reglabilă în revenire, și posibilitatea de reglare a pretensionării arcurilor |
Diametrul suspensiei față | Ø 43 mm |
Tipul de suspensie spate | Amortizor cu fixare spate orizontală încărcat cu gaz, amortizare în revenire și posibilitatea de reglare de la distanță a pretensionării arcului |
Inpage Navigation Section: Accesorii
Protecții negre adezive din gel rezistent protejează finisajul împotriva zgârieturilor și uzurii obișnuite.
Bara de lumini cu LED-uri duble, robustă și aerodinamică, oferă iluminare suplimentară pentru o vizibilitate îmbunătățită.
Handguard Shell constructed of rugged plastic Note: Compatibility and availability of accessories may vary per specific model year, please check with the Kawasaki Krib nearest on availability and additional parts needed for installation.
Citește mai multHelp protect your engine cases from tip over damage. Two individual protectors feature hi-strength adhesive backing for easy installation on the clutch and alternator.
Ajutați la protejarea caroseriei motocicletei dvs. cu ajutorul unor slidere de cadru robuste marca Kawasaki.
Setul de cilindri de blocare utilizează cheia de contact pentru a crea un Sistem de Chei Unic pentru atât pentru gențile laterale, cât și pentru vehicul.
Sistemul One-Key permite deschiderea comodă a top case-ului folosind cheia de contact (cu canal interior).
Citește mai multCăptușelile din nailon negru cu fermoar facilitează împachetarea încărcăturii și depozitarea în gențile laterale cu blocare.
Odată ajuns la destinație, nu trebuie decât să luați sacii interiori din genți, astfel încât să puteți lăsa gențile pe motocicletă și să porniți la drum.
Set de genți laterale de 56L cu eliberare rapidă, care poate ține majoritatea căștilor full-face. Gențile laterale sunt proiectate să fie atașate la mânere și suporturi de picioare și să ofere un aspect sportiv și curat atunci când sunt îndepărtate. Lățimea de montare îngustă de 93cm și potrivită pentru croazieră la viteză mare.
Setul necesită:
Geanta rigidă, rezistentă la apă, cu compartimente, facilitează împachetarea bunurilor și depozitarea acestora în Top Case-ul cu sistem de blocare. Odată ajuns la destinație, nu trebuie decât să luați geanta interioară împachetată, astfel încât să puteți lăsa Top Case-ul pe motocicletă și să porniți la drum.
Păstrați-vă obiectele personale în 47 de litri de spațiu de depozitare rezistent la apă și care poate fi închis; suficient spațiu pentru două căști full-face.