Inpage Navigation Section: Overview
Ninja 1000SX are caracter fără compromisuri. Infuzat cu spiritul Ninja dorit cu discernământ pe piloții motocicletelor de viteză, Ninja 1000SX duce conceptul mai departe cu SX sport touring, mai versatil, pentru a fi împărțit cu un partener. De la traction control to cruise control, Ninja 1000SX este echipat cu tehnologia de care ai nevoie.
Culori
Show all
Show less
€15,000.00
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Motorul și șasiul reglate provoacă un maxim entuziasm în timpul deplasării și sunt completate de un stil mai sportiv și mai dinamic.
Motorul și șasiul reglate provoacă un maxim entuziasm în timpul deplasării și sunt completate de un stil mai sportiv și mai dinamic.
O poziție de condus verticală, o putere gestionabilă și o manevrabilitate sigură oferă versatilitatea necesară pentru activitatea zilnică, în timp ce confortul înbunătățit al șeii, controlul electronic al pilotului și o serie de accesorii facilitează și mai mult evadarea în weekend.
O poziție de condus verticală, o putere gestionabilă și o manevrabilitate sigură oferă versatilitatea necesară pentru activitatea zilnică, în timp ce confortul înbunătățit al șeii, controlul electronic al pilotului și o serie de accesorii facilitează și mai mult evadarea în weekend.
Completând cel mai recent pachet electronic Kawasaki îmbunătățit cu IMU, Ninja 1000SX este echipat cu Riding Modes integrat, bordul cu display color TFT complet digital de 4,3" și conectivitate cu smartphone-urile.
Completând cel mai recent pachet electronic Kawasaki îmbunătățit cu IMU, Ninja 1000SX este echipat cu Riding Modes integrat, bordul cu display color TFT complet digital de 4,3" și conectivitate cu smartphone-urile.
În completarea caracterului antrenant al motorului Ninja 1000SX, sistemul quick shifter permite schimbarea treptelor de viteză atât superioare cât și inferioare fără acționarea ambreiajului, pentru o accelerare fără probleme și o decelerare rapidă și ușoară.
În completarea caracterului antrenant al motorului Ninja 1000SX, sistemul quick shifter permite schimbarea treptelor de viteză atât superioare cât și inferioare fără acționarea ambreiajului, pentru o accelerare fără probleme și o decelerare rapidă și ușoară.
Puternicul motor de 1.043 cm3 răcit cu lichid, în patru timpi, cu patru cilindri în linie, trage puternic de la orice turație și nu se lasă până nu o duci în limitator. Motorul oferă un răspuns superb, o lovitură puternică la turație medie și un sunet de admisie răsunător - fiecare răsucire a accelerației îl răsplătește pe pilot cu o senzație antrenantă din punct de vedere fizic și auditiv. În plus față de emisiile mai puțin poluante, o schimbare la supapele electronice ale accelerației permite adăugarea controlului electronic al pilotului automat, contribuind în același timp la livrarea lină a puterii.
Puternicul motor de 1.043 cm3 răcit cu lichid, în patru timpi, cu patru cilindri în linie, trage puternic de la orice turație și nu se lasă până nu o duci în limitator. Motorul oferă un răspuns superb, o lovitură puternică la turație medie și un sunet de admisie răsunător - fiecare răsucire a accelerației îl răsplătește pe pilot cu o senzație antrenantă din punct de vedere fizic și auditiv. În plus față de emisiile mai puțin poluante, o schimbare la supapele electronice ale accelerației permite adăugarea controlului electronic al pilotului automat, contribuind în același timp la livrarea lină a puterii.
Sistemul de pilot automat Kawasaki permite menținerea viteze dorite prin simpla apăsare a unui buton. Odată activat, pilotul nu trebuie să acționeze constant accelerația. Acest lucru reduce stresul asupra mâinii drepte atunci când se parcurg distanțe lungi, permițând o călătorie relaxată și contribuind la un nivel ridicat de confort.
Sistemul de pilot automat Kawasaki permite menținerea viteze dorite prin simpla apăsare a unui buton. Odată activat, pilotul nu trebuie să acționeze constant accelerația. Acest lucru reduce stresul asupra mâinii drepte atunci când se parcurg distanțe lungi, permițând o călătorie relaxată și contribuind la un nivel ridicat de confort.
Revizuirea carenelor și un nou amortizor de zgomot pe o singură față oferă modelului Ninja 1000SX un stil mai sportiv și mai dinamic, care reflectă potențialul său de pilotaj sportiv și contribuie la consolidarea imaginii familiei Ninja. Iluminarea integrală cu LED-uri adaugă o notă de înaltă clasă.
Revizuirea carenelor și un nou amortizor de zgomot pe o singură față oferă modelului Ninja 1000SX un stil mai sportiv și mai dinamic, care reflectă potențialul său de pilotaj sportiv și contribuie la consolidarea imaginii familiei Ninja. Iluminarea integrală cu LED-uri adaugă o notă de înaltă clasă.
Șaua mai groasă și mai lată pentru pilot și pasager oferă un confort mai bun pentru a petrece ore mai lungi pe motocicletă. Perna șeii din spate este mai lată decât baza sa, oferind o suprafață mai mare. În plus, sunt disponibile o multitudine de opțiuni de accesorii șa pentru a răspunde nevoilor și preferințelor pilotului și pasagerului.
Șaua mai groasă și mai lată pentru pilot și pasager oferă un confort mai bun pentru a petrece ore mai lungi pe motocicletă. Perna șeii din spate este mai lată decât baza sa, oferind o suprafață mai mare. În plus, sunt disponibile o multitudine de opțiuni de accesorii șa pentru a răspunde nevoilor și preferințelor pilotului și pasagerului.
Sistemul de evacuare complet nou are un aranjament de 4 în 2 în pre-camere de 1, contribuind la aspectul sportiv îmbunătățit al modelului Ninja 1000SX. Aranjamentul sistemul amplasat pe o singură parte economisește aproximativ 2 kg.
Sistemul de evacuare complet nou are un aranjament de 4 în 2 în pre-camere de 1, contribuind la aspectul sportiv îmbunătățit al modelului Ninja 1000SX. Aranjamentul sistemul amplasat pe o singură parte economisește aproximativ 2 kg.
Un cip Bluetooth încorporat în panoul de bord le permite piloților să se conecteze la motocicleta lor wireless. Utilizând aplicația pentru smartphone „Rideology the App”, pot fi accesate o serie de funcții.
Un cip Bluetooth încorporat în panoul de bord le permite piloților să se conecteze la motocicleta lor wireless. Utilizând aplicația pentru smartphone „Rideology the App”, pot fi accesate o serie de funcții.
Protecția împotriva vântului oferită de caroseria integrală este completată de un nou parbriz cu patru poziții disponibile. Ca și până acum, parbrizul este reglabil manual (fără unelte).
Protecția împotriva vântului oferită de caroseria integrală este completată de un nou parbriz cu patru poziții disponibile. Ca și până acum, parbrizul este reglabil manual (fără unelte).
Noul bord cu display color TFT de 4,3" color complet digital de 4,3" oferă cockpit-ului un aspect high-tech. Noul instrument de măsură oferă, de asemenea, caracteristici suplimentare indisponibile pe modelul anterior, inclusiv conectivitate cu smartphone-urile.
Noul bord cu display color TFT de 4,3" color complet digital de 4,3" oferă cockpit-ului un aspect high-tech. Noul instrument de măsură oferă, de asemenea, caracteristici suplimentare indisponibile pe modelul anterior, inclusiv conectivitate cu smartphone-urile.
Cadrul din aluminiu foarte rigid al modelului Ninja 1000SX oferă un grad ridicat de centralizare a maselor, oferind un echilibru între agilitate și manevrabilitate fermă. Motocicleta răspunde rapid la intervențiile pilotului, oferind în același timp o capacitate excelentă de a absorbi denivelările. Extrem de calmă, stabilitatea superbă a motocicletei Ninja 1000SX în linie dreaptă și senzația de echilibru în viraje facilitează petrecerea orelor lungi în șa.
Cadrul din aluminiu foarte rigid al modelului Ninja 1000SX oferă un grad ridicat de centralizare a maselor, oferind un echilibru între agilitate și manevrabilitate fermă. Motocicleta răspunde rapid la intervențiile pilotului, oferind în același timp o capacitate excelentă de a absorbi denivelările. Extrem de calmă, stabilitatea superbă a motocicletei Ninja 1000SX în linie dreaptă și senzația de echilibru în viraje facilitează petrecerea orelor lungi în șa.
Anvelopele Bridgestone Battlax Hypersport S22 contribuie la o manevrabilitate mai ușoară, oferind în același timp o aderență îmbunătățită atât pe uscat, cât și pe carosabil umed, ceea ce se traduce printr-o mai mare încredere a pilotului.
Anvelopele Bridgestone Battlax Hypersport S22 contribuie la o manevrabilitate mai ușoară, oferind în același timp o aderență îmbunătățită atât pe uscat, cât și pe carosabil umed, ceea ce se traduce printr-o mai mare încredere a pilotului.
Sistemul de montare pentru genți laterale și top case permite fixarea și demontarea foarte simplă, contribuind la confort. Integrând perfect portbagajele cu partea din spate a bicicletei, sistemul de montare curată poziționează portbagajele aproape de linia mediană a bicicletei, designul său curat și deloc dezordonat asigură un aspect unitar chiar și fără portbagaje.
Sistemul de montare pentru genți laterale și top case permite fixarea și demontarea foarte simplă, contribuind la confort. Integrând perfect portbagajele cu partea din spate a bicicletei, sistemul de montare curată poziționează portbagajele aproape de linia mediană a bicicletei, designul său curat și deloc dezordonat asigură un aspect unitar chiar și fără portbagaje.
Motorul și șasiul reglate provoacă un maxim entuziasm în timpul deplasării și sunt completate de un stil mai sportiv și mai dinamic.
Motorul și șasiul reglate provoacă un maxim entuziasm în timpul deplasării și sunt completate de un stil mai sportiv și mai dinamic.
O poziție de condus verticală, o putere gestionabilă și o manevrabilitate sigură oferă versatilitatea necesară pentru activitatea zilnică, în timp ce confortul înbunătățit al șeii, controlul electronic al pilotului și o serie de accesorii facilitează și mai mult evadarea în weekend.
O poziție de condus verticală, o putere gestionabilă și o manevrabilitate sigură oferă versatilitatea necesară pentru activitatea zilnică, în timp ce confortul înbunătățit al șeii, controlul electronic al pilotului și o serie de accesorii facilitează și mai mult evadarea în weekend.
Completând cel mai recent pachet electronic Kawasaki îmbunătățit cu IMU, Ninja 1000SX este echipat cu Riding Modes integrat, bordul cu display color TFT complet digital de 4,3" și conectivitate cu smartphone-urile.
Completând cel mai recent pachet electronic Kawasaki îmbunătățit cu IMU, Ninja 1000SX este echipat cu Riding Modes integrat, bordul cu display color TFT complet digital de 4,3" și conectivitate cu smartphone-urile.
În completarea caracterului antrenant al motorului Ninja 1000SX, sistemul quick shifter permite schimbarea treptelor de viteză atât superioare cât și inferioare fără acționarea ambreiajului, pentru o accelerare fără probleme și o decelerare rapidă și ușoară.
În completarea caracterului antrenant al motorului Ninja 1000SX, sistemul quick shifter permite schimbarea treptelor de viteză atât superioare cât și inferioare fără acționarea ambreiajului, pentru o accelerare fără probleme și o decelerare rapidă și ușoară.
Puternicul motor de 1.043 cm3 răcit cu lichid, în patru timpi, cu patru cilindri în linie, trage puternic de la orice turație și nu se lasă până nu o duci în limitator. Motorul oferă un răspuns superb, o lovitură puternică la turație medie și un sunet de admisie răsunător - fiecare răsucire a accelerației îl răsplătește pe pilot cu o senzație antrenantă din punct de vedere fizic și auditiv. În plus față de emisiile mai puțin poluante, o schimbare la supapele electronice ale accelerației permite adăugarea controlului electronic al pilotului automat, contribuind în același timp la livrarea lină a puterii.
Puternicul motor de 1.043 cm3 răcit cu lichid, în patru timpi, cu patru cilindri în linie, trage puternic de la orice turație și nu se lasă până nu o duci în limitator. Motorul oferă un răspuns superb, o lovitură puternică la turație medie și un sunet de admisie răsunător - fiecare răsucire a accelerației îl răsplătește pe pilot cu o senzație antrenantă din punct de vedere fizic și auditiv. În plus față de emisiile mai puțin poluante, o schimbare la supapele electronice ale accelerației permite adăugarea controlului electronic al pilotului automat, contribuind în același timp la livrarea lină a puterii.
Sistemul de pilot automat Kawasaki permite menținerea viteze dorite prin simpla apăsare a unui buton. Odată activat, pilotul nu trebuie să acționeze constant accelerația. Acest lucru reduce stresul asupra mâinii drepte atunci când se parcurg distanțe lungi, permițând o călătorie relaxată și contribuind la un nivel ridicat de confort.
Sistemul de pilot automat Kawasaki permite menținerea viteze dorite prin simpla apăsare a unui buton. Odată activat, pilotul nu trebuie să acționeze constant accelerația. Acest lucru reduce stresul asupra mâinii drepte atunci când se parcurg distanțe lungi, permițând o călătorie relaxată și contribuind la un nivel ridicat de confort.
Revizuirea carenelor și un nou amortizor de zgomot pe o singură față oferă modelului Ninja 1000SX un stil mai sportiv și mai dinamic, care reflectă potențialul său de pilotaj sportiv și contribuie la consolidarea imaginii familiei Ninja. Iluminarea integrală cu LED-uri adaugă o notă de înaltă clasă.
Revizuirea carenelor și un nou amortizor de zgomot pe o singură față oferă modelului Ninja 1000SX un stil mai sportiv și mai dinamic, care reflectă potențialul său de pilotaj sportiv și contribuie la consolidarea imaginii familiei Ninja. Iluminarea integrală cu LED-uri adaugă o notă de înaltă clasă.
Șaua mai groasă și mai lată pentru pilot și pasager oferă un confort mai bun pentru a petrece ore mai lungi pe motocicletă. Perna șeii din spate este mai lată decât baza sa, oferind o suprafață mai mare. În plus, sunt disponibile o multitudine de opțiuni de accesorii șa pentru a răspunde nevoilor și preferințelor pilotului și pasagerului.
Șaua mai groasă și mai lată pentru pilot și pasager oferă un confort mai bun pentru a petrece ore mai lungi pe motocicletă. Perna șeii din spate este mai lată decât baza sa, oferind o suprafață mai mare. În plus, sunt disponibile o multitudine de opțiuni de accesorii șa pentru a răspunde nevoilor și preferințelor pilotului și pasagerului.
Sistemul de evacuare complet nou are un aranjament de 4 în 2 în pre-camere de 1, contribuind la aspectul sportiv îmbunătățit al modelului Ninja 1000SX. Aranjamentul sistemul amplasat pe o singură parte economisește aproximativ 2 kg.
Sistemul de evacuare complet nou are un aranjament de 4 în 2 în pre-camere de 1, contribuind la aspectul sportiv îmbunătățit al modelului Ninja 1000SX. Aranjamentul sistemul amplasat pe o singură parte economisește aproximativ 2 kg.
Un cip Bluetooth încorporat în panoul de bord le permite piloților să se conecteze la motocicleta lor wireless. Utilizând aplicația pentru smartphone „Rideology the App”, pot fi accesate o serie de funcții.
Un cip Bluetooth încorporat în panoul de bord le permite piloților să se conecteze la motocicleta lor wireless. Utilizând aplicația pentru smartphone „Rideology the App”, pot fi accesate o serie de funcții.
Protecția împotriva vântului oferită de caroseria integrală este completată de un nou parbriz cu patru poziții disponibile. Ca și până acum, parbrizul este reglabil manual (fără unelte).
Protecția împotriva vântului oferită de caroseria integrală este completată de un nou parbriz cu patru poziții disponibile. Ca și până acum, parbrizul este reglabil manual (fără unelte).
Noul bord cu display color TFT de 4,3" color complet digital de 4,3" oferă cockpit-ului un aspect high-tech. Noul instrument de măsură oferă, de asemenea, caracteristici suplimentare indisponibile pe modelul anterior, inclusiv conectivitate cu smartphone-urile.
Noul bord cu display color TFT de 4,3" color complet digital de 4,3" oferă cockpit-ului un aspect high-tech. Noul instrument de măsură oferă, de asemenea, caracteristici suplimentare indisponibile pe modelul anterior, inclusiv conectivitate cu smartphone-urile.
Cadrul din aluminiu foarte rigid al modelului Ninja 1000SX oferă un grad ridicat de centralizare a maselor, oferind un echilibru între agilitate și manevrabilitate fermă. Motocicleta răspunde rapid la intervențiile pilotului, oferind în același timp o capacitate excelentă de a absorbi denivelările. Extrem de calmă, stabilitatea superbă a motocicletei Ninja 1000SX în linie dreaptă și senzația de echilibru în viraje facilitează petrecerea orelor lungi în șa.
Cadrul din aluminiu foarte rigid al modelului Ninja 1000SX oferă un grad ridicat de centralizare a maselor, oferind un echilibru între agilitate și manevrabilitate fermă. Motocicleta răspunde rapid la intervențiile pilotului, oferind în același timp o capacitate excelentă de a absorbi denivelările. Extrem de calmă, stabilitatea superbă a motocicletei Ninja 1000SX în linie dreaptă și senzația de echilibru în viraje facilitează petrecerea orelor lungi în șa.
Anvelopele Bridgestone Battlax Hypersport S22 contribuie la o manevrabilitate mai ușoară, oferind în același timp o aderență îmbunătățită atât pe uscat, cât și pe carosabil umed, ceea ce se traduce printr-o mai mare încredere a pilotului.
Anvelopele Bridgestone Battlax Hypersport S22 contribuie la o manevrabilitate mai ușoară, oferind în același timp o aderență îmbunătățită atât pe uscat, cât și pe carosabil umed, ceea ce se traduce printr-o mai mare încredere a pilotului.
Sistemul de montare pentru genți laterale și top case permite fixarea și demontarea foarte simplă, contribuind la confort. Integrând perfect portbagajele cu partea din spate a bicicletei, sistemul de montare curată poziționează portbagajele aproape de linia mediană a bicicletei, designul său curat și deloc dezordonat asigură un aspect unitar chiar și fără portbagaje.
Sistemul de montare pentru genți laterale și top case permite fixarea și demontarea foarte simplă, contribuind la confort. Integrând perfect portbagajele cu partea din spate a bicicletei, sistemul de montare curată poziționează portbagajele aproape de linia mediană a bicicletei, designul său curat și deloc dezordonat asigură un aspect unitar chiar și fără portbagaje.
KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) monitorizează parametrii motorului și ai șasiului de la început pâna la sfârșitul virajului.
KCMF monitorizează parametrii motorului și șasiului pe tot parcursul virajului, de la intrare, în apex, până la ieșirea din viraj, reglând forța de frânare și puterea motorului pentru a facilita o tranziție lină de la accelerație la frânare și invers, și pentru a ajuta pilotul să-și urmeze trasa dorită. KCMF gestionează următoarele sisteme (unde sunt disponibile): KTRC (inclusiv controlul tracțiunii, wheelie și derapaj), KIBS (inclusiv controlul de înclinare), Kawasaki Engine Brake Control (Controlul frână motor Kawasaki).
Împreună cu programul de modelare dinamică Kawasaki și datele uploadate IMU (unitate de măsurare inerțială) permit o conștientizare și mai precisă a orientării șasiului, cheia pentru a duce electronica Kawasaki la nivelul următor.
IMU înseamnă "Enhanced Chassis Orientation Awareness". Punctul forte al sistemului electronic Kawasaki de ultimă generație a fost întotdeauna programarea extrem de sofisticată care, folosind un hardware minim, oferă sistemului ECU o analiza în timp real a șasiului. Programul de modelare dinamică brevetat de Kawasaki examinează schimbările în mai mulți parametri a anvelopelor și ajută negreșit la alegerea pneurilor de drum. Adăugarea unui IMU (unitate de măsurare inerțială) permite monitorizarea inerției de-a lungul a 6 DOF (grade de libertate). Se măsoară accelerația de-a lungul axelor longitudinală, transversală și verticală, plus viteza de ruliu și de tangaj. Rata de cădere este calculată de ECU. Acest feedback suplimentar contribuie la o imagine și mai clară în timp real a orientării șasiului, permițând un management și mai precis pentru controlul la limită. Odată cu adăugarea IMU și cu cea mai recentă evoluție a software-ului avansat de modelare Kawasaki, tehnologia Kawasaki de gestionare electronică a motorului și a șasiului trece la nivelul următor, trecând de la sistemele de tip reglaj și reacție la cele de tip feedback pentru a oferi niveluri și mai mari de emoție la pilotaj.
KTRC (Kawasaki TRaction Control) cu 3 moduri, cel mai avansat sistem de control al tracțiunii de la Kawasaki, oferă o selecție de moduri pentru a se potrivi unei varietăți de situații de pilotaj, de la sport la touring.
KTRC cu 3 moduri de rulare într-un singur sistem de control al tracțiunii. KTRC în modul 1, asigură o stabilitate mare în situații de derapaj prin prevenirea patinării roților unde intervine și sistemul S-KTRC, care ajută la menținerea tracțiunii optime în situații de condus sportiv prin prezicerea raportului de patinare a roților din spate în timpul accelerării. Comutatorul convenabil de pe mâner permite schimbarea instantanee a tipului de control al tracțiunii prin selectarea unuia dintre cele trei moduri, chiar și în timpul mersului. Modurile 1 și 2 mențin tracțiunea optimă în timpul virajelor, ca S-KTRC. Proiectate cu gândul la pilotajul sportiv, acestea permit o accelerare bruscă la ieșirea din viraje prin maximizarea tracțiunii înainte de la roata din spate. Modurile 1 și 2 diferă în ceea ce privește gradul în care intervin. Modul 1, setat pentru condiții de drum uscat, cu aderență bună, menține raportul de alunecare ideal pentru a asigura o tracțiune optimă. Modul 3 funcționează ca și modul 1 KTRC, reducând puterea pentru a permite recâștigarea aderenței atunci când se detectează patinarea roții spate. Este ideal atunci când se circulă în condiții alunecoase sau pe ploaie. Modul 3 KTRC este cel mai avansat sistem de management al motorului Kawasaki.
KQS (Kawasaki Quick Shifter) permite schimbarea vitezelor fără ambreiaj.
Proiectat pentru a ajuta pilotul să își maximizeze accelerația pe circuit prin posibilitatea de a schimba treptele fără a folosi ambreiajul și cu accelerația complet deschisă, KQS detectează că levierul de schimbare a fost acționat și trimite un semnal către ECU pentru a întrerupe aprinderea, astfel încât următoarea treaptă poate fi angrenată fără a utiliza ambreiajul. În cazul modelelor care oferă schimbarea treptelor fără ambreiaj în timpul decelerației, sistemul controlează automat turația motorului astfel încât următoarea treaptă mai mică poate fi selectată fără a acționa ambreiajul.
Bazat pe tehnologia racing, asistență ambreiaj anti-blocare roată acționează atât ca un limitator de cuplu, cât și ca un mecanism auto-servo care permite o tracțiune mai ușoară a manetei de ambreiaj.
Pe baza feedback-ului din activitățile de curse, asistență ambreiaj anti-blocare roată utilizează două tipuri de came (o came de asistență și o came cu alunecare) pentru a acționa butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună sau separat. În condiții normale de funcționare, camele de asistență funcționează ca un mecanism de autoservire, trăgând butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună pentru a comprima plăcile de ambreiaj. Acest lucru permite reducerea sarcinii totale a arcului de ambreiaj, ceea ce are ca rezultat o senzație mai ușoară a manetei de ambreiaj la acționarea ambreiajului. Atunci când apare o frânare excesivă a motorului ca urmare a retrogradărilor rapide (sau a unei retrogradări accidentale), intră în acțiune camele de alunecare, forțând separarea butucului de ambreiaj și a plăcii de acționare. Acest lucru eliberează presiunea asupra discurilor de ambreiaj pentru a reduce cuplul și ajută la prevenirea săltării și derapajului anvelopei spate. Această funcție este deosebit de utilă atunci când se rulează pe circuit.
Grupul de admisie electronic permite ECU să livreze motorului cantitatea ideală de combustibil și aer.
Sistemul complet electronic de acționare a accelerației de la Kawasaki permite ECU să controleze volumul de combustibil (prin intermediul injectoarelor) și de aer (prin intermediul clapetelor de accelerație) furnizat motorului. Injecția ideală a combustibilului și poziția ideală a clapetelor de accelerație au ca rezultat un răspuns rapid și natural al motorului și o putere ideală a acestuia. Sistemul contribuie, de asemenea, în mod semnificativ la reducerea emisiilor. Clapetele de accelerație electronice permit, de asemenea, un control mai precis al sistemelor electronice de management al motorului, cum ar fi S-KTRC și KTRC, KLCM, Kawasaki Engine Brake Control și Electronic Cruise Control (Pilotul automat).
Conectivitatea smartphone-urilor contribuie la o experiență îmbunătățită, permițând motocicliștilor să se conecteze la motocicleta lor wireless.
Tehnologia inteligentă permite motocicliștilor să se conecteze la motocicleta wireless. Cu ajutorul aplicației pentru smartphone RIDEOLOGY THE APP pot fi accesate o serie de funcții ale instrumentelor, contribuind la o experiență îmbunătățită de motociclism. Informațiile despre vehicul (cum ar fi kilometrajul, indicatorul de combustibil, programul de întreținere etc.) pot fi vizualizate pe telefon. Jurnalele de călătorie (variază în funcție de model, dar pot include traseul GPS, poziția vitezei, turația și alte informații) pot fi vizualizate pe smartphone. Atunci când este conectat, pe panoul de instrumente sunt afișate notificări telefonice (apel, e-mail). Motocicliștii pot, de asemenea, să facă modificări la setările afișajului instrumentelor de bord ale motocicletei (unități preferate, setarea ceasului și a datei etc.) prin intermediul smartphone-ului. Iar la anumite modele, este posibil chiar să se verifice și să se ajusteze setările vehiculului (cum ar fi Rider Mode, funcțiile de asistență electronică a motociclistului și setările de sarcină utilă).
Pilotul automat permite fixarea vitezei vehiculului. Tehnologia care susține confortul pilotului ajutând la reducerea oboselii în ture lungi.
Pilotul automat permite menținerea vitezei dorite (RPM) cu o apăsarea simplă a unui buton. Odată activat, pilotul nu trebuie să aplice constant accelerația. Acest lucru reduce încordarea mâinii dreapt atunci când parcurgeți distanțe lungi, permițând o tură relaxată și contribuind la un nivel ridicat de confort.
KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) este un sistem de frânare de înaltă precizie, conceput special pentru modelele supersport, care oferă o frânare foarte eficientă, păstrând în același timp o senzație naturală.
Kawasaki a dezvoltat KIBS pentru a ține cont de caracteristicile particulare de manevrabilitate ale motocicletelor supersport, asigurând o frânare extrem de eficientă cu o intervenție minimă în timpul pilotajului intens. Este primul sistem de frânare produs în masă care conectează ECU (Unitatea de Control Electronic) ABS și ECU-ul motorului. În plus față de viteza roților față și spate, KIBS monitorizează presiunea hidraulică a etrierului frânei față, poziția clapetei de accelerație, turația motorului, acționarea ambreiajului și poziția treptei de viteză. Aceste informații diverse sunt analizate pentru a determina presiunea hidraulică ideală a frânei față. Prin control precis, se pot evita scăderile mari ale presiunii hidraulice observate în sistemele ABS standard. În plus, tendința la modelele supersport de ridicare a roții din spate în timpul frânării puternice poate fi suprimată, iar controlul frânei din spate poate fi menținut în timpul schimbării treptelor.
Suspensia spate Back-link orizontală își dispune unitatea de amortizare pe orizontală, contribuind în mare măsură la utilizarea eficientă a spațiului și la centralizarea masei.
În comparație cu suspensia spate tradițională Uni-Trak a Kawasaki, care montează unitatea de amortizare vertical, suspensia spate Horizontal Back-link dispune de unitatea de amortizare aproape orizontal. Aranjamentul original al suspensiei Kawasaki plasează unitatea de amortizare foarte aproape de centrul de greutate al motocicletei, contribuind în mod semnificativ la centralizarea masei. Și pentru că nu există nicio legătură sau unitate de amortizare care să iasă sub brațul oscilant, se eliberează spațiu pentru o cameră de pre-eliminare a gazelor de eșapament mai mare (o cameră de expansiune a gazelor de eșapament situată deasupra silencer-ului). Cu o cameră de pre-eliminare mai mare, volumul silencerului poate fi redus, iar componentele grele ale sistemului de eșapament pot fi concentrate mai aproape de centrul motocicletei, contribuind în continuare la centralizarea masei. Rezultatul este o manevrabilitate îmbunătățită în mod semnificativ. Un alt avantaj este că unitatea de amortizare este plasată departe de căldura emisă de sistemul de eșapament. Deoarece căldura provenită de la sistemul de eșapament nu mai este în proximitate, uleiul de suspensie și presiunea gazelor nu este afectat și performanța suspensiei este mai stabilă. Suspensia spate Horizontal Back-link oferă numeroase beneficii secundare de acest fel.
Selectarea modului de putere permite modificarea livrării de putere a motorului în funcție de situația de rulare.
Modelele echipate cu mai multe moduri de putere oferă motocicliștilor posibilitatea de a alege cu ușurință modul de livrare a puterii motorului pentru a se adapta la condițiile de rulare sau la preferințele acestora. În plus față de modul Full Power, sunt oferite unul (Low) sau două (Middle, Low) moduri alternative în care puterea maximă este limitată și răspunsul accelerației este mai blând.
ERGO-FIT este un sistem de interfață care permite unei game largi de piloți să se simtă comod pe motocicletă.
Poziția corectă este esențială pentru confortul și controlul pilotului. Cu toate acestea, potrivirea ideală variază de la un rider la altul, în funcție de conformație și stilul de pilotaj al acestuia. ERGO-FIT este un sistem de interfață conceput pentru a permite piloților să își găsească poziția ideală. Diferite puncte ale interfeței șasiului (ghidonul, scărițele și șaua) pot fi ajustate printr-o combinație de piese interschimbabile și piese cu poziții reglabile. Simțindu-se în armonie cu motocicleta, aceștia vor putea experimenta modul în care motoarele Kawasaki sunt plăcute și satisfăcătoare de condus. *Piesele reglabile și intervalul de reglaj al acestora variază în funcție de model.
Indicator Mod Economic este un simbol care apare în de bord pentru a indica un consum favorabil de combustibil, încurajând un mers mai eficient.
Folosind un control electronic setat cu atenție pentru o funcționare optimă a motorului, modelele Kawasaki pot obține un nivel ridicat de eficiență a combustibilului. Cu toate acestea, consumul de combustibil este de asemenea afectat de modul în care este utilizată accelerația, se schimbă viteza și de alte elemente care sunt determinate de stilul de pilotaj. Modul economic este o funcție care se activează atunci când stilul de mers rezultă consum redus. Sistemul monitorizează continuu consumul, indiferent de viteza vehiculului, turația motorului, accelerația și alte criterii de pilotaj. În momentul în care consumul este scăzut (adică eficiența este ridicată), pe ecranul LCD al bordului apare un marcaj „ECO”. Printr-un stil de pilotaj moderat, astfel încât marca „ECO” să figureze constant, consumul poate fi redus. Menținerea consumului scăzut, de asemenea, ajută cu siguranță la reducerea impactului negativ asupra mediului.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) monitorizează parametrii motorului și ai șasiului de la început pâna la sfârșitul virajului.
KCMF monitorizează parametrii motorului și șasiului pe tot parcursul virajului, de la intrare, în apex, până la ieșirea din viraj, reglând forța de frânare și puterea motorului pentru a facilita o tranziție lină de la accelerație la frânare și invers, și pentru a ajuta pilotul să-și urmeze trasa dorită. KCMF gestionează următoarele sisteme (unde sunt disponibile): KTRC (inclusiv controlul tracțiunii, wheelie și derapaj), KIBS (inclusiv controlul de înclinare), Kawasaki Engine Brake Control (Controlul frână motor Kawasaki).
Împreună cu programul de modelare dinamică Kawasaki și datele uploadate IMU (unitate de măsurare inerțială) permit o conștientizare și mai precisă a orientării șasiului, cheia pentru a duce electronica Kawasaki la nivelul următor.
IMU înseamnă "Enhanced Chassis Orientation Awareness". Punctul forte al sistemului electronic Kawasaki de ultimă generație a fost întotdeauna programarea extrem de sofisticată care, folosind un hardware minim, oferă sistemului ECU o analiza în timp real a șasiului. Programul de modelare dinamică brevetat de Kawasaki examinează schimbările în mai mulți parametri a anvelopelor și ajută negreșit la alegerea pneurilor de drum. Adăugarea unui IMU (unitate de măsurare inerțială) permite monitorizarea inerției de-a lungul a 6 DOF (grade de libertate). Se măsoară accelerația de-a lungul axelor longitudinală, transversală și verticală, plus viteza de ruliu și de tangaj. Rata de cădere este calculată de ECU. Acest feedback suplimentar contribuie la o imagine și mai clară în timp real a orientării șasiului, permițând un management și mai precis pentru controlul la limită. Odată cu adăugarea IMU și cu cea mai recentă evoluție a software-ului avansat de modelare Kawasaki, tehnologia Kawasaki de gestionare electronică a motorului și a șasiului trece la nivelul următor, trecând de la sistemele de tip reglaj și reacție la cele de tip feedback pentru a oferi niveluri și mai mari de emoție la pilotaj.
KTRC (Kawasaki TRaction Control) cu 3 moduri, cel mai avansat sistem de control al tracțiunii de la Kawasaki, oferă o selecție de moduri pentru a se potrivi unei varietăți de situații de pilotaj, de la sport la touring.
KTRC cu 3 moduri de rulare într-un singur sistem de control al tracțiunii. KTRC în modul 1, asigură o stabilitate mare în situații de derapaj prin prevenirea patinării roților unde intervine și sistemul S-KTRC, care ajută la menținerea tracțiunii optime în situații de condus sportiv prin prezicerea raportului de patinare a roților din spate în timpul accelerării. Comutatorul convenabil de pe mâner permite schimbarea instantanee a tipului de control al tracțiunii prin selectarea unuia dintre cele trei moduri, chiar și în timpul mersului. Modurile 1 și 2 mențin tracțiunea optimă în timpul virajelor, ca S-KTRC. Proiectate cu gândul la pilotajul sportiv, acestea permit o accelerare bruscă la ieșirea din viraje prin maximizarea tracțiunii înainte de la roata din spate. Modurile 1 și 2 diferă în ceea ce privește gradul în care intervin. Modul 1, setat pentru condiții de drum uscat, cu aderență bună, menține raportul de alunecare ideal pentru a asigura o tracțiune optimă. Modul 3 funcționează ca și modul 1 KTRC, reducând puterea pentru a permite recâștigarea aderenței atunci când se detectează patinarea roții spate. Este ideal atunci când se circulă în condiții alunecoase sau pe ploaie. Modul 3 KTRC este cel mai avansat sistem de management al motorului Kawasaki.
KQS (Kawasaki Quick Shifter) permite schimbarea vitezelor fără ambreiaj.
Proiectat pentru a ajuta pilotul să își maximizeze accelerația pe circuit prin posibilitatea de a schimba treptele fără a folosi ambreiajul și cu accelerația complet deschisă, KQS detectează că levierul de schimbare a fost acționat și trimite un semnal către ECU pentru a întrerupe aprinderea, astfel încât următoarea treaptă poate fi angrenată fără a utiliza ambreiajul. În cazul modelelor care oferă schimbarea treptelor fără ambreiaj în timpul decelerației, sistemul controlează automat turația motorului astfel încât următoarea treaptă mai mică poate fi selectată fără a acționa ambreiajul.
Bazat pe tehnologia racing, asistență ambreiaj anti-blocare roată acționează atât ca un limitator de cuplu, cât și ca un mecanism auto-servo care permite o tracțiune mai ușoară a manetei de ambreiaj.
Pe baza feedback-ului din activitățile de curse, asistență ambreiaj anti-blocare roată utilizează două tipuri de came (o came de asistență și o came cu alunecare) pentru a acționa butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună sau separat. În condiții normale de funcționare, camele de asistență funcționează ca un mecanism de autoservire, trăgând butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună pentru a comprima plăcile de ambreiaj. Acest lucru permite reducerea sarcinii totale a arcului de ambreiaj, ceea ce are ca rezultat o senzație mai ușoară a manetei de ambreiaj la acționarea ambreiajului. Atunci când apare o frânare excesivă a motorului ca urmare a retrogradărilor rapide (sau a unei retrogradări accidentale), intră în acțiune camele de alunecare, forțând separarea butucului de ambreiaj și a plăcii de acționare. Acest lucru eliberează presiunea asupra discurilor de ambreiaj pentru a reduce cuplul și ajută la prevenirea săltării și derapajului anvelopei spate. Această funcție este deosebit de utilă atunci când se rulează pe circuit.
Grupul de admisie electronic permite ECU să livreze motorului cantitatea ideală de combustibil și aer.
Sistemul complet electronic de acționare a accelerației de la Kawasaki permite ECU să controleze volumul de combustibil (prin intermediul injectoarelor) și de aer (prin intermediul clapetelor de accelerație) furnizat motorului. Injecția ideală a combustibilului și poziția ideală a clapetelor de accelerație au ca rezultat un răspuns rapid și natural al motorului și o putere ideală a acestuia. Sistemul contribuie, de asemenea, în mod semnificativ la reducerea emisiilor. Clapetele de accelerație electronice permit, de asemenea, un control mai precis al sistemelor electronice de management al motorului, cum ar fi S-KTRC și KTRC, KLCM, Kawasaki Engine Brake Control și Electronic Cruise Control (Pilotul automat).
Conectivitatea smartphone-urilor contribuie la o experiență îmbunătățită, permițând motocicliștilor să se conecteze la motocicleta lor wireless.
Tehnologia inteligentă permite motocicliștilor să se conecteze la motocicleta wireless. Cu ajutorul aplicației pentru smartphone RIDEOLOGY THE APP pot fi accesate o serie de funcții ale instrumentelor, contribuind la o experiență îmbunătățită de motociclism. Informațiile despre vehicul (cum ar fi kilometrajul, indicatorul de combustibil, programul de întreținere etc.) pot fi vizualizate pe telefon. Jurnalele de călătorie (variază în funcție de model, dar pot include traseul GPS, poziția vitezei, turația și alte informații) pot fi vizualizate pe smartphone. Atunci când este conectat, pe panoul de instrumente sunt afișate notificări telefonice (apel, e-mail). Motocicliștii pot, de asemenea, să facă modificări la setările afișajului instrumentelor de bord ale motocicletei (unități preferate, setarea ceasului și a datei etc.) prin intermediul smartphone-ului. Iar la anumite modele, este posibil chiar să se verifice și să se ajusteze setările vehiculului (cum ar fi Rider Mode, funcțiile de asistență electronică a motociclistului și setările de sarcină utilă).
Pilotul automat permite fixarea vitezei vehiculului. Tehnologia care susține confortul pilotului ajutând la reducerea oboselii în ture lungi.
Pilotul automat permite menținerea vitezei dorite (RPM) cu o apăsarea simplă a unui buton. Odată activat, pilotul nu trebuie să aplice constant accelerația. Acest lucru reduce încordarea mâinii dreapt atunci când parcurgeți distanțe lungi, permițând o tură relaxată și contribuind la un nivel ridicat de confort.
KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) este un sistem de frânare de înaltă precizie, conceput special pentru modelele supersport, care oferă o frânare foarte eficientă, păstrând în același timp o senzație naturală.
Kawasaki a dezvoltat KIBS pentru a ține cont de caracteristicile particulare de manevrabilitate ale motocicletelor supersport, asigurând o frânare extrem de eficientă cu o intervenție minimă în timpul pilotajului intens. Este primul sistem de frânare produs în masă care conectează ECU (Unitatea de Control Electronic) ABS și ECU-ul motorului. În plus față de viteza roților față și spate, KIBS monitorizează presiunea hidraulică a etrierului frânei față, poziția clapetei de accelerație, turația motorului, acționarea ambreiajului și poziția treptei de viteză. Aceste informații diverse sunt analizate pentru a determina presiunea hidraulică ideală a frânei față. Prin control precis, se pot evita scăderile mari ale presiunii hidraulice observate în sistemele ABS standard. În plus, tendința la modelele supersport de ridicare a roții din spate în timpul frânării puternice poate fi suprimată, iar controlul frânei din spate poate fi menținut în timpul schimbării treptelor.
Suspensia spate Back-link orizontală își dispune unitatea de amortizare pe orizontală, contribuind în mare măsură la utilizarea eficientă a spațiului și la centralizarea masei.
În comparație cu suspensia spate tradițională Uni-Trak a Kawasaki, care montează unitatea de amortizare vertical, suspensia spate Horizontal Back-link dispune de unitatea de amortizare aproape orizontal. Aranjamentul original al suspensiei Kawasaki plasează unitatea de amortizare foarte aproape de centrul de greutate al motocicletei, contribuind în mod semnificativ la centralizarea masei. Și pentru că nu există nicio legătură sau unitate de amortizare care să iasă sub brațul oscilant, se eliberează spațiu pentru o cameră de pre-eliminare a gazelor de eșapament mai mare (o cameră de expansiune a gazelor de eșapament situată deasupra silencer-ului). Cu o cameră de pre-eliminare mai mare, volumul silencerului poate fi redus, iar componentele grele ale sistemului de eșapament pot fi concentrate mai aproape de centrul motocicletei, contribuind în continuare la centralizarea masei. Rezultatul este o manevrabilitate îmbunătățită în mod semnificativ. Un alt avantaj este că unitatea de amortizare este plasată departe de căldura emisă de sistemul de eșapament. Deoarece căldura provenită de la sistemul de eșapament nu mai este în proximitate, uleiul de suspensie și presiunea gazelor nu este afectat și performanța suspensiei este mai stabilă. Suspensia spate Horizontal Back-link oferă numeroase beneficii secundare de acest fel.
Selectarea modului de putere permite modificarea livrării de putere a motorului în funcție de situația de rulare.
Modelele echipate cu mai multe moduri de putere oferă motocicliștilor posibilitatea de a alege cu ușurință modul de livrare a puterii motorului pentru a se adapta la condițiile de rulare sau la preferințele acestora. În plus față de modul Full Power, sunt oferite unul (Low) sau două (Middle, Low) moduri alternative în care puterea maximă este limitată și răspunsul accelerației este mai blând.
ERGO-FIT este un sistem de interfață care permite unei game largi de piloți să se simtă comod pe motocicletă.
Poziția corectă este esențială pentru confortul și controlul pilotului. Cu toate acestea, potrivirea ideală variază de la un rider la altul, în funcție de conformație și stilul de pilotaj al acestuia. ERGO-FIT este un sistem de interfață conceput pentru a permite piloților să își găsească poziția ideală. Diferite puncte ale interfeței șasiului (ghidonul, scărițele și șaua) pot fi ajustate printr-o combinație de piese interschimbabile și piese cu poziții reglabile. Simțindu-se în armonie cu motocicleta, aceștia vor putea experimenta modul în care motoarele Kawasaki sunt plăcute și satisfăcătoare de condus. *Piesele reglabile și intervalul de reglaj al acestora variază în funcție de model.
Indicator Mod Economic este un simbol care apare în de bord pentru a indica un consum favorabil de combustibil, încurajând un mers mai eficient.
Folosind un control electronic setat cu atenție pentru o funcționare optimă a motorului, modelele Kawasaki pot obține un nivel ridicat de eficiență a combustibilului. Cu toate acestea, consumul de combustibil este de asemenea afectat de modul în care este utilizată accelerația, se schimbă viteza și de alte elemente care sunt determinate de stilul de pilotaj. Modul economic este o funcție care se activează atunci când stilul de mers rezultă consum redus. Sistemul monitorizează continuu consumul, indiferent de viteza vehiculului, turația motorului, accelerația și alte criterii de pilotaj. În momentul în care consumul este scăzut (adică eficiența este ridicată), pe ecranul LCD al bordului apare un marcaj „ECO”. Printr-un stil de pilotaj moderat, astfel încât marca „ECO” să figureze constant, consumul poate fi redus. Menținerea consumului scăzut, de asemenea, ajută cu siguranță la reducerea impactului negativ asupra mediului.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
Tip motor | Motor cu 4 cilindri în linie răcit cu lichid |
---|---|
Raport de compresie | 11.8:1 |
Sistem de supape | DOHC, 16 supape |
Diametru cilindru x timpi | 77.0 x 56.0 mm |
Capacitate cilindrică | 1043 cm³ |
Sistemul de alimentare cu combustibil | Injecție de combustibil: 38 mm x 4 |
Lubrifiere | Ungere forțată, carter umed cu ulei de răcire |
Sistemul de pornire | Electric |
Aprindere | Digital |
Putere maximă | 104.5 kW {142 PS} / 10,000 rpm |
---|---|
Cuplu maxim | 111.0 N•m {11.3 kgf•m} / 8,000 rpm |
Emisii CO2 | 135 g/km |
Consumul de combustibil | 5.8 l/100km |
Emisii CO2 kit 85 kW | 135 g/km |
Consumul de combustibil kit 85 kW | 6.0 l/100km |
Transmisie | 6 viteze + marșarier cu schimbător |
Ambreiaj | Multi-disc în ulei |
Raport de reducere primară | 1.627 (83/51) |
Raport viteză 1 | 2.600 (39/15) |
Raport viteză a 2-a | 1.950 (39/20) |
Raport viteză a 3-a | 1.600 (24/15) |
Raport viteză a 4-a | 1.389 (25/18) |
Raport viteză a 5-a | 1.238 (26/21) |
Raport viteză a 6-a | 1.107 (31/28) |
Transmisie finală | Lanț nituit |
Raport de reducere finală | 2.733 (41/15) |
Tipul de cadru | 2 tuburi din aluminiu |
---|---|
Trail | 98 mm |
Cursa suspensiei roată față | 120 mm |
Cursa suspensiei roată spate | 144 mm |
Pneu, față | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Pneu, spate | 190/50 ZR17 M/C (73W) |
L x l x H | 2,100 x 825 x 1,190 mm |
Unghiul de virare stânga-dreapta | 31° / 31° |
Ampatament | 1,440 mm |
Garda la sol | 135 mm |
Capacitatea rezervor combustibil | 19.0 litri |
Înălțime șa | 835 mm |
Masă totală | 235 kg |
Tipul frânei față | 2 discuri semi-flotante |
---|---|
Diametrul discului frânei față | Ø 300 mm |
Tipul etrierului de frână față | Montaj radial, monobloc, cu 4 pistoane opuse |
Tipul frânei spate | Disc unic |
Diametrul discului de frână spate | Ø 250 mm |
Etrier de frână spate | Un singur piston |
Tipul suspensiei față | Furcă inversată cu amortizare în compresie și în revenire, și reglarea pretensionării arcului |
Diametrul suspensiei față | Ø 41 mm |
Tipul de suspensie spate | Amortizor cu fixare spate orizontală încărcat cu gaz, amortizare în revenire și posibilitatea de reglare a pretensionării arcului |
Inpage Navigation Section: Accesorii
Dezvoltat în colaborare cu SP Connect, kitul constă dintr-un suport pentru ambreiaj, un modul antivibrații și o clema universală pentru telefon. Potrivit pentru majoritatea telefoanelor mobile; pur și simplu trageți coroana, strângeți șurubul și apoi împingeți coroana înapoi pentru a bloca telefonul. În timp ce rămâne complet operabil, telefonul dvs. poate fi acum atașat sau detașat de suport în câteva secunde.
Parbriz mare rezistent la zgârieturi, de culoare fumurie, proiectat pentru a oferi confort suplimentar și un aspect stilat. Produs marca Kawasaki, dezvoltat de Kawasaki și complet legal pentru circulație pe drumurile publice.
Pentru montarea pe Versys 650, este necesar kitul de suport pentru parbriz (999941689).
Fabricată din țesătură Anti-tear Honeycomb ripstop. Rezistență la căldură până la 120 grade Celsius. Branding subtil.
100% Poliester. Cu săculeț pentru ambalare multifuncțional.
(Mărimea XL+ pentru top case are un compartiment suplimentar care poate fi deschis cu fermoar pentru a face loc top case-ului)
Oferă-i motocicletei tale Kawasaki Ninja 1000SX un aspect mai sportiv cu toba de eșapament Carbon Akrapovič de formă hexagonală. Acest slip-on ușor este conceput pentru a fi utilizat împreună cu sistemul nostru de portbagaj. Se compune dintr-o admisie din oțel inoxidabil, un manșon exterior al tobei de eșapament din fibră de carbon, un capac din fibră de carbon, o clemă pentru toba de eșapament din fibră de carbon și un autocolant Akrapovič rezistent la căldură. Set de apărători termice din fibră de carbon și kit de montare inclus. Respectă standardele europene aplicabile.
Ajută la menținerea încălzirii mâinilor pe șosea cu un sistem de încălzire a mânerelor proiectat ergonomic pentru a minimiza volumul adăugat la mâner.
Kit de lanț Kawasaki original care conține pinionul motorului, șaiba, pinionul spate, piulițe și știfturi etc.
Acest pachet complet de la Kawasaki conține toate piesele originale calificate necesare pentru înlocuirea corectă a lanțului de transmisie pentru modelele populare.
În comparație cu kiturile aftermarket, kiturile originale au avantajul că pinionul față este acoperită cu cauciuc, care va face ca funcționarea lanțului să fie mult mai silențioasă. Cineva care a folosit un kit aftermarket va cunoaște această diferență.
Noile kituri de lanț au ambalajul verde recognoscibil, marca Kawasaki.
Oferă-i Kawasaki-ului tău un aspect mai sportiv cu eșapamentul Akrapovič din titan cu formă hexagonală.
Acest slip-on ușor este conceput pentru a fi utilizat împreună cu sistemul nostru de portbagaj.
Constă dintr-o țeavă de legătură din oțel inoxidabil, intrare din oțel inoxidabil/manșon exterior al eșapamentului din titan, capac de capăt din fibră de carbon, clemă de tobă din fibră de carbon și logo gravat cu laser cu marca Akrapovič și Ninja 1000SX.
Set de apărători termice din fibră de carbon și kit de montare inclus.
Conform cu standardele europene aplicabile
Ajută la protejarea motocicletei dvs. împotriva deteriorării în caz de răsturnare.
Scaunul cu gel din două piese asigură susținere și confort pe distanțe lungi pentru pilot și pasager.
Set de genți laterale de 56L cu eliberare rapidă, care poate ține majoritatea căștilor full-face. Gențile laterale sunt proiectate să fie atașate la mânere și suporturi de picioare și să ofere un aspect sportiv și curat atunci când sunt îndepărtate. Lățimea de montare îngustă de 93cm și potrivită pentru croazieră la viteză mare.
Setul necesită:
Material textil durabil și rezistent, stratificat și cu cusături etanșate. Rezistență la căldură până la 120 de grade Celsius. Branding subtil.
100% poliester. Cu săculeț pentru ambalare multifuncțional.
(Mărimea XL+ pentru top case are un compartiment suplimentar care poate fi deschis cu fermoar pentru a face loc top case-ului)
Material textil durabil și rezistent, stratificat și cu cusături etanșate. Rezistență la căldură până la 120 de grade Celsius. Branding subtil.
100% poliester. Cu săculeț pentru ambalare multifuncțional.
(Mărimea XL+ pentru top case are un compartiment suplimentar care poate fi deschis cu fermoar pentru a face loc top case-ului)
Păstrați-vă obiectele personale în 47 de litri de spațiu de depozitare rezistent la apă și care poate fi închis; suficient spațiu pentru două căști full-face.
Fabricată dintr-un material rezistent la rupere, tip fagure de miere. Rezistență la căldură până la 120 de grade Celsius. Branding subtil. 100% poliester. Cu sac de transport. Potrivit pentru:
Realizată dintr-un material rezistent la rupere, tip fagure de miere, cu rezistență la căldură până la 120 de grade Celsius. Branding subtil. 100% poliester. Cu geantă de transport multi-utilizabilă. Se potrivește la:
Bandă de jantă elegantă pentru a completa aspectul motocicletei tale. (Set de 4 pentru 1 motocicletă)
Citește mai multCNC machined billet aluminium Oil Filler Cap with gold finish Note: Compatibility and availability of accessories may vary per specific model year, please check with your Kawasaki Dealer on availability and additional parts needed for installation
Citește mai mult Descoperă-ți următoarea aventură
Nivelul de provocare a plimbării. Planificați drumuri cu vânt și coline
Descoperiți cele mai bune trasee curatoriate din lume, în exclusivitate
Updates via Wi-Fi®. Nu este nevoie de computer
Descoperiți, personalizați și bucurați-vă de trasee uimitoare cu MyDrive
Compatibil cu Siri și Google Now™
Mesaje de pe smartphone citite cu voce tare, apelare hands-free
Hărți, trafic și servicii TomTom pe viață* la nivel mondial
Viteză de procesare dublă și pornire de cinci ori mai rapidă
Un instrument esențial pentru pasionații de motociclete și mecanici deopotrivă. Proiectat pentru a oferi stabilitate și confort, acest stand permite accesul facil la roți, suspensie și alte componente.
Acest suport premium poate fi demontat, făcând transportul mult mai ușor. Suportul compact vine într-o cutie de transport de calitate, cu mâner integrat. Suportul este fabricat din oțel premium și are un finisaj verde și negru. Logo-ul Kawasaki este tăiat cu laser în oțel.
Opționale sunt furcile pentru a se potrivi preferințelor dumneavoastră;