Inpage Navigation Section: Overview
Faceți o declarație cu noua motocicletă sport Ninja 500. Întoarceți capetele cu stilul agresiv pentru care sunt cunoscute motocicletele sport Ninja și dați tonul cu un motor cu doi cilindri de 451 cmc. Experimentați performanțele legendare Ninja pe motocicleta sportivă concepută pentru a conduce mulțimea.
Culori
Show all
Show less
Show all
Show less
Show all
Show less
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Ușurința în utilizare este cheia, deoarece șasiul compact a fost proiectat să fie cât mai rider friendly posibil. Datorată unui șasiu cu greutate redusă, manevrabilitatea și centralizarea maselor, oferă o senzație excelentă și inspiră încredere pentru o gamă largă de motocicliști. Ușurința manipulării facilitează, de asemenea, manevrarea la parcare.
Ușurința în utilizare este cheia, deoarece șasiul compact a fost proiectat să fie cât mai rider friendly posibil. Datorată unui șasiu cu greutate redusă, manevrabilitatea și centralizarea maselor, oferă o senzație excelentă și inspiră încredere pentru o gamă largă de motocicliști. Ușurința manipulării facilitează, de asemenea, manevrarea la parcare.
Kipass (Kawasaki’s Intelligent Proximity Activation Start System) este un sistem care permite activarea la distanță a motocicletei și a blocării direcției.
Kipass (Kawasaki’s Intelligent Proximity Activation Start System) este un sistem care permite activarea la distanță a motocicletei și a blocării direcției.
Accelerația lină sau puternică este disponibilă cu o simplă rotire a manetei, provenind de la un nou motor de 451 cm3. Accelerația pare agresivă datorită unei puteri considerabile în gama de turații joase și medii, iar atunci când maneta de accelerație rămâne în poziție deschisă, există suficientă putere în gama de turații înalte pentru a atinge viteze mai mari cu ușurință. Cu o distribuție echilibrată a puterii și o accelerație puternică pe întregul domeniu de turații, combinația dintre acest motor și un șasiu ușor rezultă o motocicletă potrivită pentru o varietate largă de stiluri de pilotaj.
Accelerația lină sau puternică este disponibilă cu o simplă rotire a manetei, provenind de la un nou motor de 451 cm3. Accelerația pare agresivă datorită unei puteri considerabile în gama de turații joase și medii, iar atunci când maneta de accelerație rămâne în poziție deschisă, există suficientă putere în gama de turații înalte pentru a atinge viteze mai mari cu ușurință. Cu o distribuție echilibrată a puterii și o accelerație puternică pe întregul domeniu de turații, combinația dintre acest motor și un șasiu ușor rezultă o motocicletă potrivită pentru o varietate largă de stiluri de pilotaj.
Măsurând Ø 310 mm, discul semi-flotant frontal al Z500 oferă o putere sigură în momentul frânării. Modelele ABS oferă o siguranță sporită în timpul conducerii.
Măsurând Ø 310 mm, discul semi-flotant frontal al Z500 oferă o putere sigură în momentul frânării. Modelele ABS oferă o siguranță sporită în timpul conducerii.
Cel mai recent design din famila Z este modelul Z500 cu două faruri compacte proiectate mai agresiv.
Cel mai recent design din famila Z este modelul Z500 cu două faruri compacte proiectate mai agresiv.
Puterea disponibilă de la motorul de 451 cm3 se găsește pe întreaga gamă RPM pentru a le face ușor pentru piloți, indiferent de felul de ride pe care îl abordează, de la puterea scăzută pentru oraș până la limita de sus Revile pentru un stil mai agresiv. Motorul din noul Ninja 500 este pregătit pentru orice provocare, indiferent de ce ar fi.
Puterea disponibilă de la motorul de 451 cm3 se găsește pe întreaga gamă RPM pentru a le face ușor pentru piloți, indiferent de felul de ride pe care îl abordează, de la puterea scăzută pentru oraș până la limita de sus Revile pentru un stil mai agresiv. Motorul din noul Ninja 500 este pregătit pentru orice provocare, indiferent de ce ar fi.
Atât bordul complet cu LCD de pe modelele standard, cât și afișajul TFT de pe modelele SE oferă conectivitatea smartphone-ului, permițând motocicliștilor să se conecteze la motocicletele lor pentru a beneficia de notificări în bord, jurnale de călătorie și funcții comunitare.
Atât bordul complet cu LCD de pe modelele standard, cât și afișajul TFT de pe modelele SE oferă conectivitatea smartphone-ului, permițând motocicliștilor să se conecteze la motocicletele lor pentru a beneficia de notificări în bord, jurnale de călătorie și funcții comunitare.
Indiferent de unghiul din care este privit Z500, fața sa distinctivă și liniile fluide și elegante fac acest model un membru clar al familiei Ninja, având un aspect racing cu dimensiunile unei motociclete de capacitate mai mare. Forma carenelor promovează o senzație de unitate cu motociclistul, ajutându-l să se simtă conectat cu motocicleta.
Indiferent de unghiul din care este privit Z500, fața sa distinctivă și liniile fluide și elegante fac acest model un membru clar al familiei Ninja, având un aspect racing cu dimensiunile unei motociclete de capacitate mai mare. Forma carenelor promovează o senzație de unitate cu motociclistul, ajutându-l să se simtă conectat cu motocicleta.
Ninja 500 prezintă un cadru grilat similar cu designul abordat pentru modelul Ninja H2. Analiza avansată de rigiditate dinamică Kawasaki, a fost utilizată pentru a asigura o rigiditate optimă luând în considerare greutate mică a cadrului. Motorul este montat rigid și folosit ca membru integrat. Proiectarea cadrului contribuie semnificativ la o greutate totală ale motocicletei.
Ninja 500 prezintă un cadru grilat similar cu designul abordat pentru modelul Ninja H2. Analiza avansată de rigiditate dinamică Kawasaki, a fost utilizată pentru a asigura o rigiditate optimă luând în considerare greutate mică a cadrului. Motorul este montat rigid și folosit ca membru integrat. Proiectarea cadrului contribuie semnificativ la o greutate totală ale motocicletei.
Poziția triunghiulară relaxat al pilotului este adaptată pentru o gamă largă de conformații diferite și poziții individuale de condus, contribuind la caracterul său rider friendly. În comparație cu alte modele (a căror poziție de mers este oarecum extremă și compromite confortul), poziția ridicată a ghidonului și poziția întinsă a picioarelor îl pune pe pilot într-o poziție de a controla mai bine motocicleta.
Poziția triunghiulară relaxat al pilotului este adaptată pentru o gamă largă de conformații diferite și poziții individuale de condus, contribuind la caracterul său rider friendly. În comparație cu alte modele (a căror poziție de mers este oarecum extremă și compromite confortul), poziția ridicată a ghidonului și poziția întinsă a picioarelor îl pune pe pilot într-o poziție de a controla mai bine motocicleta.
Înălțimea șeii este de 785 mm, însă designul subțire atât al șeii, cât și al părții din spate a motorului oferă conducătorilor o linie neobstrucționată pentru a atinge pământul cu picioarele. Forma plană a șeii oferă o amortizare generoasă în partea frontală fără a sacrifica atingerea confortabilă a solului, ceea ce ajută pilotul să aibe mai multă încredere.
Înălțimea șeii este de 785 mm, însă designul subțire atât al șeii, cât și al părții din spate a motorului oferă conducătorilor o linie neobstrucționată pentru a atinge pământul cu picioarele. Forma plană a șeii oferă o amortizare generoasă în partea frontală fără a sacrifica atingerea confortabilă a solului, ceea ce ajută pilotul să aibe mai multă încredere.
Sistemul anti patinare al ambreiajului Kawasaki rezultă într-o acțiune ușoară a ambreiajului pentru o experiență de condus mai prietenoasă și ușor de gestionat în situațiile cotidiene, precum și pentru reducerea zdruncinăturilor pentru pasager.
Sistemul anti patinare al ambreiajului Kawasaki rezultă într-o acțiune ușoară a ambreiajului pentru o experiență de condus mai prietenoasă și ușor de gestionat în situațiile cotidiene, precum și pentru reducerea zdruncinăturilor pentru pasager.
Scaunele cu amortizare mare și buretele de uretan contribuie la un confort perfect de călătorie. Carenele cu volum mare de la Ninja 500 oferă, de asemenea, o protecție excelentă împotriva vântului, contribuind în continuare la confortul pilotului.
Scaunele cu amortizare mare și buretele de uretan contribuie la un confort perfect de călătorie. Carenele cu volum mare de la Ninja 500 oferă, de asemenea, o protecție excelentă împotriva vântului, contribuind în continuare la confortul pilotului.
Cu un design fluid al caroseriei, din față până în spate, modelul Ninja 500 prezintă o nouă înfățișare, în timp ce elementele sport oferă motocicletei un aspect agresiv, inspirat de lumea racingului.
Cu un design fluid al caroseriei, din față până în spate, modelul Ninja 500 prezintă o nouă înfățișare, în timp ce elementele sport oferă motocicletei un aspect agresiv, inspirat de lumea racingului.
Șasiul are un design de tip supersport cu ampatament scurt/basculă lungă, completat de o setare optimizată pentru care oferă o manipulare ușoară și naturală. Greutatea redusă a motocicletei contribuie, de asemenea la manevrabilitate ușoară atunci când se parchează împinsă sau trasă.
Șasiul are un design de tip supersport cu ampatament scurt/basculă lungă, completat de o setare optimizată pentru care oferă o manipulare ușoară și naturală. Greutatea redusă a motocicletei contribuie, de asemenea la manevrabilitate ușoară atunci când se parchează împinsă sau trasă.
Ușurința în utilizare este cheia, deoarece șasiul compact a fost proiectat să fie cât mai rider friendly posibil. Datorată unui șasiu cu greutate redusă, manevrabilitatea și centralizarea maselor, oferă o senzație excelentă și inspiră încredere pentru o gamă largă de motocicliști. Ușurința manipulării facilitează, de asemenea, manevrarea la parcare.
Ușurința în utilizare este cheia, deoarece șasiul compact a fost proiectat să fie cât mai rider friendly posibil. Datorată unui șasiu cu greutate redusă, manevrabilitatea și centralizarea maselor, oferă o senzație excelentă și inspiră încredere pentru o gamă largă de motocicliști. Ușurința manipulării facilitează, de asemenea, manevrarea la parcare.
Kipass (Kawasaki’s Intelligent Proximity Activation Start System) este un sistem care permite activarea la distanță a motocicletei și a blocării direcției.
Kipass (Kawasaki’s Intelligent Proximity Activation Start System) este un sistem care permite activarea la distanță a motocicletei și a blocării direcției.
Accelerația lină sau puternică este disponibilă cu o simplă rotire a manetei, provenind de la un nou motor de 451 cm3. Accelerația pare agresivă datorită unei puteri considerabile în gama de turații joase și medii, iar atunci când maneta de accelerație rămâne în poziție deschisă, există suficientă putere în gama de turații înalte pentru a atinge viteze mai mari cu ușurință. Cu o distribuție echilibrată a puterii și o accelerație puternică pe întregul domeniu de turații, combinația dintre acest motor și un șasiu ușor rezultă o motocicletă potrivită pentru o varietate largă de stiluri de pilotaj.
Accelerația lină sau puternică este disponibilă cu o simplă rotire a manetei, provenind de la un nou motor de 451 cm3. Accelerația pare agresivă datorită unei puteri considerabile în gama de turații joase și medii, iar atunci când maneta de accelerație rămâne în poziție deschisă, există suficientă putere în gama de turații înalte pentru a atinge viteze mai mari cu ușurință. Cu o distribuție echilibrată a puterii și o accelerație puternică pe întregul domeniu de turații, combinația dintre acest motor și un șasiu ușor rezultă o motocicletă potrivită pentru o varietate largă de stiluri de pilotaj.
Măsurând Ø 310 mm, discul semi-flotant frontal al Z500 oferă o putere sigură în momentul frânării. Modelele ABS oferă o siguranță sporită în timpul conducerii.
Măsurând Ø 310 mm, discul semi-flotant frontal al Z500 oferă o putere sigură în momentul frânării. Modelele ABS oferă o siguranță sporită în timpul conducerii.
Cel mai recent design din famila Z este modelul Z500 cu două faruri compacte proiectate mai agresiv.
Cel mai recent design din famila Z este modelul Z500 cu două faruri compacte proiectate mai agresiv.
Puterea disponibilă de la motorul de 451 cm3 se găsește pe întreaga gamă RPM pentru a le face ușor pentru piloți, indiferent de felul de ride pe care îl abordează, de la puterea scăzută pentru oraș până la limita de sus Revile pentru un stil mai agresiv. Motorul din noul Ninja 500 este pregătit pentru orice provocare, indiferent de ce ar fi.
Puterea disponibilă de la motorul de 451 cm3 se găsește pe întreaga gamă RPM pentru a le face ușor pentru piloți, indiferent de felul de ride pe care îl abordează, de la puterea scăzută pentru oraș până la limita de sus Revile pentru un stil mai agresiv. Motorul din noul Ninja 500 este pregătit pentru orice provocare, indiferent de ce ar fi.
Atât bordul complet cu LCD de pe modelele standard, cât și afișajul TFT de pe modelele SE oferă conectivitatea smartphone-ului, permițând motocicliștilor să se conecteze la motocicletele lor pentru a beneficia de notificări în bord, jurnale de călătorie și funcții comunitare.
Atât bordul complet cu LCD de pe modelele standard, cât și afișajul TFT de pe modelele SE oferă conectivitatea smartphone-ului, permițând motocicliștilor să se conecteze la motocicletele lor pentru a beneficia de notificări în bord, jurnale de călătorie și funcții comunitare.
Indiferent de unghiul din care este privit Z500, fața sa distinctivă și liniile fluide și elegante fac acest model un membru clar al familiei Ninja, având un aspect racing cu dimensiunile unei motociclete de capacitate mai mare. Forma carenelor promovează o senzație de unitate cu motociclistul, ajutându-l să se simtă conectat cu motocicleta.
Indiferent de unghiul din care este privit Z500, fața sa distinctivă și liniile fluide și elegante fac acest model un membru clar al familiei Ninja, având un aspect racing cu dimensiunile unei motociclete de capacitate mai mare. Forma carenelor promovează o senzație de unitate cu motociclistul, ajutându-l să se simtă conectat cu motocicleta.
Ninja 500 prezintă un cadru grilat similar cu designul abordat pentru modelul Ninja H2. Analiza avansată de rigiditate dinamică Kawasaki, a fost utilizată pentru a asigura o rigiditate optimă luând în considerare greutate mică a cadrului. Motorul este montat rigid și folosit ca membru integrat. Proiectarea cadrului contribuie semnificativ la o greutate totală ale motocicletei.
Ninja 500 prezintă un cadru grilat similar cu designul abordat pentru modelul Ninja H2. Analiza avansată de rigiditate dinamică Kawasaki, a fost utilizată pentru a asigura o rigiditate optimă luând în considerare greutate mică a cadrului. Motorul este montat rigid și folosit ca membru integrat. Proiectarea cadrului contribuie semnificativ la o greutate totală ale motocicletei.
Poziția triunghiulară relaxat al pilotului este adaptată pentru o gamă largă de conformații diferite și poziții individuale de condus, contribuind la caracterul său rider friendly. În comparație cu alte modele (a căror poziție de mers este oarecum extremă și compromite confortul), poziția ridicată a ghidonului și poziția întinsă a picioarelor îl pune pe pilot într-o poziție de a controla mai bine motocicleta.
Poziția triunghiulară relaxat al pilotului este adaptată pentru o gamă largă de conformații diferite și poziții individuale de condus, contribuind la caracterul său rider friendly. În comparație cu alte modele (a căror poziție de mers este oarecum extremă și compromite confortul), poziția ridicată a ghidonului și poziția întinsă a picioarelor îl pune pe pilot într-o poziție de a controla mai bine motocicleta.
Înălțimea șeii este de 785 mm, însă designul subțire atât al șeii, cât și al părții din spate a motorului oferă conducătorilor o linie neobstrucționată pentru a atinge pământul cu picioarele. Forma plană a șeii oferă o amortizare generoasă în partea frontală fără a sacrifica atingerea confortabilă a solului, ceea ce ajută pilotul să aibe mai multă încredere.
Înălțimea șeii este de 785 mm, însă designul subțire atât al șeii, cât și al părții din spate a motorului oferă conducătorilor o linie neobstrucționată pentru a atinge pământul cu picioarele. Forma plană a șeii oferă o amortizare generoasă în partea frontală fără a sacrifica atingerea confortabilă a solului, ceea ce ajută pilotul să aibe mai multă încredere.
Sistemul anti patinare al ambreiajului Kawasaki rezultă într-o acțiune ușoară a ambreiajului pentru o experiență de condus mai prietenoasă și ușor de gestionat în situațiile cotidiene, precum și pentru reducerea zdruncinăturilor pentru pasager.
Sistemul anti patinare al ambreiajului Kawasaki rezultă într-o acțiune ușoară a ambreiajului pentru o experiență de condus mai prietenoasă și ușor de gestionat în situațiile cotidiene, precum și pentru reducerea zdruncinăturilor pentru pasager.
Scaunele cu amortizare mare și buretele de uretan contribuie la un confort perfect de călătorie. Carenele cu volum mare de la Ninja 500 oferă, de asemenea, o protecție excelentă împotriva vântului, contribuind în continuare la confortul pilotului.
Scaunele cu amortizare mare și buretele de uretan contribuie la un confort perfect de călătorie. Carenele cu volum mare de la Ninja 500 oferă, de asemenea, o protecție excelentă împotriva vântului, contribuind în continuare la confortul pilotului.
Cu un design fluid al caroseriei, din față până în spate, modelul Ninja 500 prezintă o nouă înfățișare, în timp ce elementele sport oferă motocicletei un aspect agresiv, inspirat de lumea racingului.
Cu un design fluid al caroseriei, din față până în spate, modelul Ninja 500 prezintă o nouă înfățișare, în timp ce elementele sport oferă motocicletei un aspect agresiv, inspirat de lumea racingului.
Șasiul are un design de tip supersport cu ampatament scurt/basculă lungă, completat de o setare optimizată pentru care oferă o manipulare ușoară și naturală. Greutatea redusă a motocicletei contribuie, de asemenea la manevrabilitate ușoară atunci când se parchează împinsă sau trasă.
Șasiul are un design de tip supersport cu ampatament scurt/basculă lungă, completat de o setare optimizată pentru care oferă o manipulare ușoară și naturală. Greutatea redusă a motocicletei contribuie, de asemenea la manevrabilitate ușoară atunci când se parchează împinsă sau trasă.
KIPASS (Kawasaki's Intelligent Proximity Activation Start System) este un sistem care permite activarea de la distanță a comutatorului principal al motocicletei și a blocării direcției.
Cu brelocul compact (imobilizator portabil) în buzunar, KIPASS permite motocicliștilor să deblocheze de la distanță dispozitivul de blocare a direcției și întrerupătorul principal al motocicletei prin simpla apropiere de aceasta. Atunci când cheia de buzunar este aproape de motocicletă, semnalul pe care îl trimite este recepționat și recunoscut de unitatea KIPASS din motocicletă. La fel ca și în cazul cheilor imobilizatoare, fiecare cheie de buzunar are un semnal unic, ceea ce face ca acest sistem să fie util și ca mijloc de descurajare a furturilor. Cheia poate fi recunoscută atunci când este în buzunarul unei jachete, astfel încât nu este nevoie ca motociclistul să scoată cheia pentru a acționa comutatorul principal al motocicletei. Gențile laterale și capacul rezervorului se deschid cu ajutorul cheii cu buton din interiorul cilindrului cheii. Deoarece cheia cu buton nu poate fi scoasă atunci când brelocul nu este în raza de acțiune, gaura cheii nu este niciodată vizibilă, ceea ce ajută la prevenirea falsificării. Acest sistem utilizează algoritmul de criptare "MISTY" dezvoltat de MITSUBISHI ELECTRIC CORPORATION.
Conectivitatea smartphone-urilor contribuie la o experiență îmbunătățită, permițând motocicliștilor să se conecteze la motocicleta lor wireless.
Tehnologia inteligentă permite motocicliștilor să se conecteze la motocicleta wireless. Cu ajutorul aplicației pentru smartphone RIDEOLOGY THE APP pot fi accesate o serie de funcții ale instrumentelor, contribuind la o experiență îmbunătățită de motociclism. Informațiile despre vehicul (cum ar fi kilometrajul, indicatorul de combustibil, programul de întreținere etc.) pot fi vizualizate pe telefon. Jurnalele de călătorie (variază în funcție de model, dar pot include traseul GPS, poziția vitezei, turația și alte informații) pot fi vizualizate pe smartphone. Atunci când este conectat, pe panoul de instrumente sunt afișate notificări telefonice (apel, e-mail). Motocicliștii pot, de asemenea, să facă modificări la setările afișajului instrumentelor de bord ale motocicletei (unități preferate, setarea ceasului și a datei etc.) prin intermediul smartphone-ului. Iar la anumite modele, este posibil chiar să se verifice și să se ajusteze setările vehiculului (cum ar fi Rider Mode, funcțiile de asistență electronică a motociclistului și setările de sarcină utilă).
Bazat pe tehnologia racing, asistență ambreiaj anti-blocare roată acționează atât ca un limitator de cuplu, cât și ca un mecanism auto-servo care permite o tracțiune mai ușoară a manetei de ambreiaj.
Pe baza feedback-ului din activitățile de curse, asistență ambreiaj anti-blocare roată utilizează două tipuri de came (o came de asistență și o came cu alunecare) pentru a acționa butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună sau separat. În condiții normale de funcționare, camele de asistență funcționează ca un mecanism de autoservire, trăgând butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună pentru a comprima plăcile de ambreiaj. Acest lucru permite reducerea sarcinii totale a arcului de ambreiaj, ceea ce are ca rezultat o senzație mai ușoară a manetei de ambreiaj la acționarea ambreiajului. Atunci când apare o frânare excesivă a motorului ca urmare a retrogradărilor rapide (sau a unei retrogradări accidentale), intră în acțiune camele de alunecare, forțând separarea butucului de ambreiaj și a plăcii de acționare. Acest lucru eliberează presiunea asupra discurilor de ambreiaj pentru a reduce cuplul și ajută la prevenirea săltării și derapajului anvelopei spate. Această funcție este deosebit de utilă atunci când se rulează pe circuit.
ERGO-FIT este un sistem de interfață care permite unei game largi de piloți să se simtă comod pe motocicletă.
Poziția corectă este esențială pentru confortul și controlul pilotului. Cu toate acestea, potrivirea ideală variază de la un rider la altul, în funcție de conformație și stilul de pilotaj al acestuia. ERGO-FIT este un sistem de interfață conceput pentru a permite piloților să își găsească poziția ideală. Diferite puncte ale interfeței șasiului (ghidonul, scărițele și șaua) pot fi ajustate printr-o combinație de piese interschimbabile și piese cu poziții reglabile. Simțindu-se în armonie cu motocicleta, aceștia vor putea experimenta modul în care motoarele Kawasaki sunt plăcute și satisfăcătoare de condus. *Piesele reglabile și intervalul de reglaj al acestora variază în funcție de model.
Indicator Mod Economic este un simbol care apare în de bord pentru a indica un consum favorabil de combustibil, încurajând un mers mai eficient.
Folosind un control electronic setat cu atenție pentru o funcționare optimă a motorului, modelele Kawasaki pot obține un nivel ridicat de eficiență a combustibilului. Cu toate acestea, consumul de combustibil este de asemenea afectat de modul în care este utilizată accelerația, se schimbă viteza și de alte elemente care sunt determinate de stilul de pilotaj. Modul economic este o funcție care se activează atunci când stilul de mers rezultă consum redus. Sistemul monitorizează continuu consumul, indiferent de viteza vehiculului, turația motorului, accelerația și alte criterii de pilotaj. În momentul în care consumul este scăzut (adică eficiența este ridicată), pe ecranul LCD al bordului apare un marcaj „ECO”. Printr-un stil de pilotaj moderat, astfel încât marca „ECO” să figureze constant, consumul poate fi redus. Menținerea consumului scăzut, de asemenea, ajută cu siguranță la reducerea impactului negativ asupra mediului.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
KIPASS (Kawasaki's Intelligent Proximity Activation Start System) este un sistem care permite activarea de la distanță a comutatorului principal al motocicletei și a blocării direcției.
Cu brelocul compact (imobilizator portabil) în buzunar, KIPASS permite motocicliștilor să deblocheze de la distanță dispozitivul de blocare a direcției și întrerupătorul principal al motocicletei prin simpla apropiere de aceasta. Atunci când cheia de buzunar este aproape de motocicletă, semnalul pe care îl trimite este recepționat și recunoscut de unitatea KIPASS din motocicletă. La fel ca și în cazul cheilor imobilizatoare, fiecare cheie de buzunar are un semnal unic, ceea ce face ca acest sistem să fie util și ca mijloc de descurajare a furturilor. Cheia poate fi recunoscută atunci când este în buzunarul unei jachete, astfel încât nu este nevoie ca motociclistul să scoată cheia pentru a acționa comutatorul principal al motocicletei. Gențile laterale și capacul rezervorului se deschid cu ajutorul cheii cu buton din interiorul cilindrului cheii. Deoarece cheia cu buton nu poate fi scoasă atunci când brelocul nu este în raza de acțiune, gaura cheii nu este niciodată vizibilă, ceea ce ajută la prevenirea falsificării. Acest sistem utilizează algoritmul de criptare "MISTY" dezvoltat de MITSUBISHI ELECTRIC CORPORATION.
Conectivitatea smartphone-urilor contribuie la o experiență îmbunătățită, permițând motocicliștilor să se conecteze la motocicleta lor wireless.
Tehnologia inteligentă permite motocicliștilor să se conecteze la motocicleta wireless. Cu ajutorul aplicației pentru smartphone RIDEOLOGY THE APP pot fi accesate o serie de funcții ale instrumentelor, contribuind la o experiență îmbunătățită de motociclism. Informațiile despre vehicul (cum ar fi kilometrajul, indicatorul de combustibil, programul de întreținere etc.) pot fi vizualizate pe telefon. Jurnalele de călătorie (variază în funcție de model, dar pot include traseul GPS, poziția vitezei, turația și alte informații) pot fi vizualizate pe smartphone. Atunci când este conectat, pe panoul de instrumente sunt afișate notificări telefonice (apel, e-mail). Motocicliștii pot, de asemenea, să facă modificări la setările afișajului instrumentelor de bord ale motocicletei (unități preferate, setarea ceasului și a datei etc.) prin intermediul smartphone-ului. Iar la anumite modele, este posibil chiar să se verifice și să se ajusteze setările vehiculului (cum ar fi Rider Mode, funcțiile de asistență electronică a motociclistului și setările de sarcină utilă).
Bazat pe tehnologia racing, asistență ambreiaj anti-blocare roată acționează atât ca un limitator de cuplu, cât și ca un mecanism auto-servo care permite o tracțiune mai ușoară a manetei de ambreiaj.
Pe baza feedback-ului din activitățile de curse, asistență ambreiaj anti-blocare roată utilizează două tipuri de came (o came de asistență și o came cu alunecare) pentru a acționa butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună sau separat. În condiții normale de funcționare, camele de asistență funcționează ca un mecanism de autoservire, trăgând butucul de ambreiaj și placa de acționare împreună pentru a comprima plăcile de ambreiaj. Acest lucru permite reducerea sarcinii totale a arcului de ambreiaj, ceea ce are ca rezultat o senzație mai ușoară a manetei de ambreiaj la acționarea ambreiajului. Atunci când apare o frânare excesivă a motorului ca urmare a retrogradărilor rapide (sau a unei retrogradări accidentale), intră în acțiune camele de alunecare, forțând separarea butucului de ambreiaj și a plăcii de acționare. Acest lucru eliberează presiunea asupra discurilor de ambreiaj pentru a reduce cuplul și ajută la prevenirea săltării și derapajului anvelopei spate. Această funcție este deosebit de utilă atunci când se rulează pe circuit.
ERGO-FIT este un sistem de interfață care permite unei game largi de piloți să se simtă comod pe motocicletă.
Poziția corectă este esențială pentru confortul și controlul pilotului. Cu toate acestea, potrivirea ideală variază de la un rider la altul, în funcție de conformație și stilul de pilotaj al acestuia. ERGO-FIT este un sistem de interfață conceput pentru a permite piloților să își găsească poziția ideală. Diferite puncte ale interfeței șasiului (ghidonul, scărițele și șaua) pot fi ajustate printr-o combinație de piese interschimbabile și piese cu poziții reglabile. Simțindu-se în armonie cu motocicleta, aceștia vor putea experimenta modul în care motoarele Kawasaki sunt plăcute și satisfăcătoare de condus. *Piesele reglabile și intervalul de reglaj al acestora variază în funcție de model.
Indicator Mod Economic este un simbol care apare în de bord pentru a indica un consum favorabil de combustibil, încurajând un mers mai eficient.
Folosind un control electronic setat cu atenție pentru o funcționare optimă a motorului, modelele Kawasaki pot obține un nivel ridicat de eficiență a combustibilului. Cu toate acestea, consumul de combustibil este de asemenea afectat de modul în care este utilizată accelerația, se schimbă viteza și de alte elemente care sunt determinate de stilul de pilotaj. Modul economic este o funcție care se activează atunci când stilul de mers rezultă consum redus. Sistemul monitorizează continuu consumul, indiferent de viteza vehiculului, turația motorului, accelerația și alte criterii de pilotaj. În momentul în care consumul este scăzut (adică eficiența este ridicată), pe ecranul LCD al bordului apare un marcaj „ECO”. Printr-un stil de pilotaj moderat, astfel încât marca „ECO” să figureze constant, consumul poate fi redus. Menținerea consumului scăzut, de asemenea, ajută cu siguranță la reducerea impactului negativ asupra mediului.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
Tip motor | Motor în 4 timpi cu 2 cilindri în linie |
---|---|
Raport de compresie | 11.3:1 |
Sistem de supape | DOHC, 8 supape |
Diametru cilindru x timpi | 70.0 x 58.6 mm |
Capacitate cilindrică | 451 cm³ |
Sistemul de alimentare cu combustibil | Injecție de combustibil: 32 mm x 2 |
Lubrifiere | Ungere forțată, carter-umed |
Sistemul de pornire | Electric |
Aprindere | Digital |
Putere maximă | 33.4 kW {45.4 PS} / 9,000 rpm |
---|---|
Cuplu maxim | 42.6 N•m {4.3 kgf•m} / 6,000 rpm |
Emisii CO2 | 89 g/km |
Consumul de combustibil | 3.8 l/100km |
Transmisie | 6 viteze + marșarier cu schimbător |
Ambreiaj | Multi-disc în ulei |
Raport de reducere primară | 2.029 (69/34) |
Raport viteză 1 | 2.929 (41/14) |
Raport viteză a 2-a | 2.056 (37/18) |
Raport viteză a 3-a | 1.619 (34/21) |
Raport viteză a 4-a | 1.333 (32/24) |
Raport viteză a 5-a | 1.154 (30/26) |
Raport viteză a 6-a | 1.037 (28/27) |
Transmisie finală | Lanț nituit |
Raport de reducere finală | 3.071 (43/14) |
Tipul de cadru | Tip spalier din oțel de înaltă rezistență |
---|---|
Trail | 92 mm |
Cursa suspensiei roată față | 120 mm |
Cursa suspensiei roată spate | 130 mm |
Pneu, față | 110/70R17 M/C 54H |
Pneu, spate | 150/60R17 M/C 66H |
L x l x H | 1,995 x 730 x 1,120 mm |
Unghiul de virare stânga-dreapta | 35° / 35° |
Ampatament | 1,375 mm |
Garda la sol | 145 mm |
Capacitatea rezervor combustibil | 14.0 litri |
Înălțime șa | 785 mm |
Masă totală* | 172 kg |
Estimated dry weight** | 158 kg |
| **Greutatea la gol estimată nu include toate materialele și fluidele necesare pentru a funcționa corect, rezervorul plin de combustibil (capacitate mai mare de 90 la sută) și trusa de scule (dacă este furnizată). |
Tipul frânei față | 1 disc semi-flotant |
---|---|
Diametrul discului frânei față | Ø 310 mm |
Tipul etrierului de frână față | Acționare echilibrată cu 2 pistoane |
Tipul frânei spate | Disc unic |
Diametrul discului de frână spate | Ø 220 mm |
Etrier de frână spate | 2 pistoane |
Tipul suspensiei față | Furcă telescopică |
Diametrul suspensiei față | Ø 41 mm |
Tipul de suspensie spate | Sistem de fixare Uni-Trak cu braț inferior al amortizorului cu încărcare pe gaz și reglaj al pretensionării arcului |
Inpage Navigation Section: Accesorii
Geantă de rezervor semi-rigidă din nailon, special concepută pentru forma rezervorului.
Geantă de rezervor neagră/gri cu dungi reflectorizante și logo Kawasaki.
Buzunar cu fereastră transparentă din plastic în partea de sus a genții de rezervor, cu orificiu pentru căști.
Interiorul are compartimente pentru a preveni mișcarea obiectelor.
Include curea de umăr și husă de ploaie cu fereastră transparentă.
Dimensiuni: L350mm, lățime 223mm, înălțime 150mm
Greutate maximă de încărcare: 2kg
Capacitate de încărcare aproximativă: 4 litri.
Este necesar un suport corespunzător pentru montare.
Realizată pentru a se potrivi perfect și a completa motocicleta Ninja 500 & Z500, această șa îmbunătățește confortul pentru piloții mai înalți.
Oferiți motocicletei dvs. Kawasaki un aspect și un sunet mai sportiv cu acest sistem slip-on Akrapovič. Acest sistem ușor slip-on oferă performanță excelentă. Combinarea materialelor de curse precum titanul pentru toba exterioară și capacul din fibră de carbon oferă acestui sistem de evacuare o notă de curse. Protecția termică este inclusă. Acest sistem de evacuare omologat este conform reglementărilor Euro5+ (emisii și zgomot) și are aprobare de tip EC.
Citește mai multParbriz special de dimensiuni mari, de culoare gri fumurie, pentru o protecție îmbunătățită împotriva vântului și un aspect îmbunătățit.
Acest parbriz este cu aproximativ 60 mm mai înalt și cu 70 mm mai lat (35+35 mm) decât parbrizul original, pentru mai mult confort.
Parbriz special clar de dimensiuni mari, pentru o protecție îmbunătățită împotriva vântului și un aspect îmbunătățit.
Acest parbriz este cu aproximativ 60 mm mai înalt și cu 70 mm mai lat (35+35 mm) decât parbrizul original, pentru mai mult confort.
Închideți cu ușurință cască atunci când nu sunteți pe drum.
Un instrument esențial pentru pasionații de motociclete și mecanici deopotrivă. Proiectat pentru a oferi stabilitate și confort, acest stand permite accesul facil la roți, suspensie și alte componente.
Acest suport premium poate fi demontat, făcând transportul mult mai ușor. Suportul compact vine într-o cutie de transport de calitate, cu mâner integrat. Suportul este fabricat din oțel premium și are un finisaj verde și negru. Logo-ul Kawasaki este tăiat cu laser în oțel.
Opționale sunt furcile pentru a se potrivi preferințelor dumneavoastră;
Un instrument esențial pentru pasionații de motociclete și mecanici deopotrivă. Proiectat pentru a oferi stabilitate și confort, acest stand permite accesul facil la roți, suspensie și alte componente.
Acest suport premium poate fi demontat, făcând transportul mult mai ușor. Suportul compact vine într-o cutie de transport de calitate, cu mâner integrat. Suportul este fabricat din oțel premium și are un finisaj verde și negru. Logo-ul Kawasaki este tăiat cu laser în oțel.
Opționale sunt furcile pentru a se potrivi preferințelor dumneavoastră;
Ajutați la protejarea vopselei rezervorului de zgârieturi și uzură normală cu acest set de protecții laterale.
Citește mai multProtecție pentru rezervor din plastic negru pentru extra protecție împotriva zgârieturilor.
Citește mai multAjută la protejarea motocicletei tale împotriva daunelor cauzate de cădere.
Fabricată din țesătură Anti-tear Honeycomb ripstop. Rezistență la căldură până la 120 grade Celsius. Branding subtil.
100% Poliester. Cu săculeț pentru ambalare multifuncțional.
(Mărimea XL+ pentru top case are un compartiment suplimentar care poate fi deschis cu fermoar pentru a face loc top case-ului)
Geantă de rezervor semi-rigidă din nailon, special concepută pentru forma rezervorului.
Geantă de rezervor neagră/gri cu dungi reflectorizante și logo Kawasaki.
Buzunar cu fereastră transparentă din plastic în partea de sus a genții de rezervor, cu orificiu pentru căști.
Interiorul are compartimente pentru a preveni mișcarea obiectelor.
Include curea de umăr și husă de ploaie cu fereastră transparentă.
Dimensiuni: L350mm, lățime 223mm, înălțime 150mm
Greutate maximă de încărcare: 2kg
Capacitate de încărcare aproximativă: 4 litri.
Este necesar un suport corespunzător pentru montare.
Fabricată dintr-un material rezistent la rupere, tip fagure de miere. Rezistență la căldură până la 120 de grade Celsius. Branding subtil. 100% poliester. Cu sac de transport. Potrivit pentru:
Indiferent dacă doriți să vă parcați motocicleta într-o boxă sau în garaj, lăsați-o să se odihnească cu stil pe acest Covor de Garaj Kawasaki. Covorul respectă noile coduri de mediu FIM și oferă un nivel ridicat de absorbție și control al prafului.
Un instrument esențial pentru pasionații de motociclete și mecanici deopotrivă. Proiectat pentru a oferi stabilitate și confort, acest stand permite accesul facil la roți, suspensie și alte componente.
Acest suport premium poate fi demontat, făcând transportul mult mai ușor. Suportul compact vine într-o cutie de transport de calitate, cu mâner integrat. Suportul este fabricat din oțel premium și are un finisaj verde și negru. Logo-ul Kawasaki este tăiat cu laser în oțel.
Opționale sunt furcile pentru a se potrivi preferințelor dumneavoastră;