Kawasaki Garanție

Termeni și condiții de garanție Kawasaki

Acoperirea garanției

Kawasaki garantează că produsul specificat nu prezintă defecte de fabricație pentru perioada indicată în tabel, începând cu data inițială a vânzării de către un distribuitor autorizat Kawasaki.

Dacă, în perioada de garanție, survine o defecțiune pe care Kawasaki o consideră a fi cauzată de un defect de fabricație, Kawasaki va aranja, la discreția sa, repararea sau înlocuirea pieselor necesare, fără costuri pentru client. Acest lucru poate fi efectuat de orice dealer autorizat Kawasaki. Cu toate acestea, este recomandat să aveți reparații și service efectuate de dealerul vânzător original, care are un istoric complet și cunoștințe despre produsul dvs.

Perioada de garanție va începe de la data vânzării către client sau de la data primei utilizări, oricare dintre acestea este mai devreme. Dacă o mașină este vândută, dar nu este preluată de la distribuitorul vânzător de către client până la o dată ulterioară, perioada de garanție va începe de la data efectivă a predării către client.

Perioade de garanție

CATEGORIE

PERIOADA DE GARANȚIE

Motocicleta Street-legal

24 luni

Off-road/Enduro (cu excepția modelelor KX)

6 luni

Jet Ski® Personal Watercraft (PWC):
Uz privat1
Utilizare în afaceri


24 luni
12 luni

Toate vehiculele de teren (ATV) / Toate utilizările2

24 luni

MULE® Utility Vehicles / Toate utilizările2

12 luni


1Uz privat - un utilizator privat este definit ca "orice persoană care acționează în scopuri care nu sunt legate de comerțul, afacerea sau profesia sa".
2Toate utilizările - înseamnă utilizarea privată și / sau comercială, dar exclude utilizarea pentru curse sau competiții. Consultați termenii și condițiile garanției.

Termeni și condiții de garanție

IMPORTANT - vă rugăm să vă asigurați că ați citit și înțeles acești termeni și condiții. Dacă aveți întrebări, contactați distribuitorul Kawasaki.

Observați următorii termeni utilizați în prezentul document: "Kawasaki" = Kawasaki Motors Europe N.V., "Dealer" = distribuitor oficial Kawasaki autorizat pentru grupul de produse relevant.

Această garanție conține obligații și excluderi numai din partea Kawasaki Motors Europe N.V. și nu din partea vreunui distribuitor.

Nimic din acest document nu va fi interpretat ca o agenție între Kawasaki și oricare dintre distribuitorii săi autorizați sau personalul acestora.

În conformitate cu legislația actuală a UE privind protecția consumatorilor, aveți anumite drepturi legale cuprinse în legislația care reglementează vânzarea de bunuri către consumatori (utilizatori privați).

Această garanție nu diminuează și nu afectează în niciun fel drepturile legale ale cumpărătorului.

Vă rugăm să rețineți: Garanția oferită de Kawasaki se aplică numai acelor produse importate oficial de Kawasaki Motors Europe NV și vândute în teritoriile sale de vânzare și distribuție de către un distribuitor autorizat Kawasaki.

Excluderi de garanție

Kawasaki nu își asumă responsabilitatea dacă, în opinia sa, piesa sau piesele necesită reparații sau înlocuiri ca rezultat direct al:

  1. Modificarea față de specificațiile standard într-un mod care afectează performanța, durabilitatea sau siguranța produsului sau a oricăreia dintre părțile sale componente sau a accesoriilor originale Kawasaki. de exemplu:
    1. Montarea de piese sau accesorii Kawasaki neoriginale, cu excepția cazului în care acestea sunt recomandate sau aprobate în scris de către Kawasaki.
    2. Modificări sau ajustări nerecomandate sau aprobate în scris de Kawasaki.
    3. Montarea pieselor de curse Kawasaki.
  2. Utilizarea uleiurilor lubrifiante, a combustibilului sau a altor fluide (inclusiv materiale de curățare) care nu sunt în conformitate cu recomandările conținute în manualul de utilizare.
  3. Utilizare necorespunzătoare, reparații necorespunzătoare (aceasta include montarea de piese neoriginale sau "model"); daune accidentale sau provocate de incendiu, contaminare sau scufundare în apă.
  4. Deteriorare datorată uzurii normale în timpul funcționării. Garanția nu acoperă reglajul de rutină al lucrărilor de service sau înlocuirea normală a elementelor de service (cum ar fi uleiuri, fluide, bujii, filtre) sau a articolelor de uzură (cum ar fi bateriile, materialele de fricțiune pentru frâne și ambreiaj, lanțurile de transmisie sau curelele și anvelopele, cablurile și rulmenții). Cu toate acestea, astfel de articole sunt acoperite dacă înlocuirea este necesară ca urmare a unui defect de fabricație sau material.
  5. Orice daună sau daună rezultată cauzată de accident sau de neglijența sau abuzul operatorului.

Este posibil ca garanția să nu se aplice dacă:

  1. Întreținerea și întreținerea periodică nu sunt efectuate de un dealer autorizat Kawasaki la intervalele corespunzătoare, așa cum se specifică în manualul de utilizare relevant. Dovada acestei lucrări de service trebuie prezentată, dacă este solicitată, în momentul oricărei solicitări de garanție. Este responsabilitatea proprietarului să se asigure că înregistrările de service sunt actualizate de către dealerul de service. Este recomandabil să păstrați, de asemenea, copii ale oricăror facturi de service sau reparații.
  2. Orice problemă întâmpinată nu este notificată unui dealer Kawasaki într-un termen rezonabil sau produsul nu este inspectat corespunzător de către distribuitorul respectiv. Proprietarul ar trebui să ia toate măsurile posibile pentru a preveni deteriorarea ulterioară de îndată ce orice problemă este evidentă. Orice daune indirecte cauzate de utilizarea continuă a produsului după identificarea unei probleme pot să nu fie acoperite de această garanție.

Orice produse Kawasaki utilizate pentru curse competiționale sau pentru utilizări conexe sunt excluse în mod expres din termenii și prevederile acestei garanții.

Cum se face o reclamație

Dacă întâmpinați orice problemă cu produsul dvs. care este acoperită de această garanție, atunci ar trebui să urmați pașii următori:

  1. Dacă este posibil ca problema să provoace daune suplimentare sau prezintă orice fel de risc pentru siguranță, încetați imediat utilizarea utilajului și contactați cel mai apropiat dealer Kawasaki pentru recomandări. Este esențial să raportați orice problemă distribuitorului dumneavoastră cât mai curând posibil pentru a permite investigația. În calitate de proprietar al produsului, trebuie să vă asigurați că sunt luate toate măsurile rezonabile pentru a preveni orice posibile daune ulterioare directe sau consecvente.
  2. Dacă problema nu are niciun efect asupra funcționării utilajului dvs., contactați distribuitorul Kawasaki și stabiliți o programare pentru inspectarea produsului.
  3. Distribuitorul va confirma acoperirea garanției și va inspecta utilajul pentru a determina cauza problemei, consultându-se cu Kawasaki, dacă este necesar. Dacă se consideră că problema a fost cauzată de un defect de fabricație, acesta va înainta o solicitare de garanție către Kawasaki în numele dumneavoastră și, după acceptarea de către Kawasaki, va efectua gratuit orice reparații necesare.

Divers

DEFECȚIUNE - În cazul unei defecțiuni, este responsabilitatea proprietarului să se asigure că produsul este dus la un dealer autorizat Kawasaki pentru atenție.

Kawasaki nu va fi responsabilă pentru costurile de recuperare sau orice alte costuri asociate cu transportul unui produs la un dealer Kawasaki dacă, la inspecția efectuată de un dealer Kawasaki, se constată că problema nu a fost cauzată de un defect de fabricație.

Dacă produsul este vândut sau transferat, schimbarea proprietarului trebuie notificată către Kawasaki cât mai curând posibil, conform descrierii de mai jos.

CERINȚE DE SERVICE - Consultați manualul de utilizare pentru detalii despre programul de service și întreținerea de rutină.

CĂLĂTORIA ÎN STRĂINĂTATE - Dacă intenționați să călătoriți în alte țări cu sau cu mașina dvs., vă rugăm să rețineți următoarele puncte.

  1. Asigurați-vă că programul de service este actualizat. Este posibil să fie necesar să efectuați următorul serviciu mai devreme, în funcție de durata și durata călătoriei.
  2. Încheiați o asigurare de călătorie adecvată și o acoperire în caz de avarie.
  3. Luați cu dvs. detaliile de înregistrare a garanției și manualul de utilizare.
  4. Dacă întâmpinați probleme cu utilajul dvs., vă recomandăm insistent să contactați cel mai apropiat distribuitor autorizat Kawasaki.
  5. Dacă este necesar, puteți contacta distribuitorul local Kawasaki, vizitând www.kawasaki.eu și căutând distribuitorul relevant.

Garanția accesoriilor originale Kawasaki și a pieselor de schimb

Kawasaki garantează că fiecare piesă sau accesoriu nou nu prezintă defecte de fabricație pentru perioada indicată mai jos, de la data inițială a vânzării de către un distribuitor autorizat Kawasaki.

Accesorii originale și piese de schimb

Perioade de garanție

Piese

6 luni

 

Accesorii
Hardware (fixat pe produs)
Altele (îmbrăcăminte, bagaje și accesorii personale)

 

 


24 luni
6 luni (cu excepția cazului în care se specifică o perioadă mai lungă)

 

 

Termeni si conditii - accesorii si piese de schimb

Termenii și condițiile garanției sunt aceleași cu cele specificate în acest document pentru produsele Kawasaki. Vă rugăm să le consultați, menționând că se aplică următoarele excluderi.

  1. Această garanție nu acoperă repararea sau înlocuirea necesară ca urmare a:
    1. accident
    2. utilizarea necorespunzătoare sau neglijarea,
    3. lipsa unei întrețineri rezonabile și adecvate,
    4. instalare sau asamblare incorectă,
    5. reparații efectuate în mod necorespunzător sau înlocuiri instalate necorespunzător,
    6. utilizarea pieselor sau accesoriilor care nu sunt conforme cu specificațiile Kawasaki,
    7. modificări nerecomandate sau aprobate în scris de Kawasaki și/sau,
    8. uzura normală și deteriorarea cauzate de utilizarea piesei sau accesoriului Kawasaki.
  2. Următoarele sunt excluse în mod specific din termenii și prevederile acestei garanții:
    1. Orice piesă sau accesoriu Kawasaki instalat sau utilizat pe un model de motocicletă Kawasaki desemnat KX.
    2. Orice piesă sau accesoriu Kawasaki utilizat pe un produs Kawasaki implicat în curse competitive.
    3. Orice piesă Kawasaki instalată sau utilizată pe produsul altui producător.
    4. Orice accesoriu Kawasaki modificat pentru utilizare sau instalat pe un model Kawasaki pentru care nu este proiectat sau recomandat.
    5. Orice accesoriu Kawasaki modificat pentru a fi utilizat pe un alt produs al producătorului.
    6. Costurile manoperei pentru montarea pieselor de schimb în baza acestei garanții, cu excepția cazului în care piesa sau accesoriul original garantat a fost montat de un distribuitor autorizat Kawasaki.

Transferul garanției

Garanția este transferabilă la discreția companiei Kawasaki, sub rezerva respectării Termenilor și condițiilor.

Pentru a transfera această garanție, fie solicitați distribuitorului dumneavoastră autorizat Kawasaki să efectueze transferul utilizând sistemul său online, fie scrieți sau trimiteți un e-mail companiei Kawasaki la adresa relevantă indicată în www.kawasaki.eu, menționând toate detaliile din documentul dumneavoastră de înregistrare a garanției, inclusiv data achiziției și kilometrajul.

Aceiași termeni și condiții se aplică noului proprietar, dar rețineți că garanția expiră în toate cazurile după perioada specifică indicată mai sus de la data vânzării către cumpărătorul inițial.

Cerințe de service

Produsele Kawasaki funcționează cel mai bine cu întreținere și service regulat și fiecare model are un program de întreținere conceput pentru a-l menține în funcțiune la nivelul optim de performanță.

Vă recomandăm ca autovehiculul să fie întreținut de un dealer autorizat Kawasaki în conformitate cu programele de service detaliate în manualul dumneavoastră de utilizare. Asigurați-vă că distribuitorul înregistrează detaliile ori de câte ori se efectuează un service și, de asemenea, actualizează istoricul de service. Vă sugerăm să păstrați copii ale documentelor de service sau ale facturilor de reparații.

Responsabilitatea dvs.: Orice program de întreținere ar fi incomplet fără propria participare activă la efectuarea inspecției zilnice, așa cum este detaliat în manualul de utilizare. Curățarea regulată este, de asemenea, esențială și trebuie efectuată ori de câte ori este necesar, în special în timpul iernii, pentru a ajuta la prevenirea deteriorării sau coroziunii cauzate de sarea rutieră sau de alte depozite dăunătoare.

Rețineți că deteriorarea lucrărilor de vopsire, a materialelor placate sau a cromului din cauza influențelor externe, cum ar fi deteriorarea accidentelor, poluarea climatică, termică, chimică, industrială sau îngrijirea sau protecția insuficientă împotriva elementelor este exclusă din garanție.

Serviciul dealerului Kawasaki: Dealerii Kawasaki sunt echipați cu scule speciale, manuale și informații de service și au personal de service instruit de Kawasaki. Susținem acest lucru cu un serviciu de asistență tehnică și furnizare de piese pentru a îmbunătăți și mai mult calitatea serviciilor disponibile.

Inspecția înainte de livrare: Istoricul dvs. de service începe cu pregătirea și inspecția produsului înainte de livrare. Noul dumneavoastră autovehicul Kawasaki a fost verificat și pregătit cu atenție de către distribuitorul dumneavoastră autorizat, în conformitate cu programul de inspecție înainte de livrare (PDI) emis de Kawasaki. Asigurați-vă că verificați dacă produsul este livrat în mod satisfăcător și că înregistrarea PDI este completată și semnată corect și că distribuitorul a înregistrat-o în istoricul de service și v-a transmis o copie a listei de verificare PDI.

Primul serviciu: Considerăm că primul serviciu este foarte important în viața timpurie a unui produs. Este esențial ca acest serviciu să fie efectuat de dealerul dumneavoastră la ora programată.

Service regulat: Service-ul regulat este cheia pentru menținerea funcționării corecte a produsului și ar trebui încredințat distribuitorului dumneavoastră. Programul de service din manualul de utilizare vă spune când și ce service este necesar și detaliază lucrările care trebuie efectuate.

NOTĂ: SERVICE MAI FRECVENT ATUNCI CÂND ESTE OPERAT ÎN NOROI, PRAF SAU ORICE ALTE CONDIȚII DURE DE DEPLASARE.

Modele ATV/UV utilizate într-o aplicație comercială: Dacă utilajul dumneavoastră este utilizat într-o aplicație de mare tonaj sau este utilizat intens, vă recomandăm să discutați un plan de service adecvat cu distribuitorul dumneavoastră, care poate discuta și conveni cu dumneavoastră asupra unui program de întreținere planificat care să reflecte cerințele dumneavoastră specifice. Este important să rețineți că, în astfel de aplicații, poate fi necesară creșterea frecvenței de service.